Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:14, Did:0, useCase: 3

City Fitness - 3 mēnešu abonementa akcija

STARTS IR DOTS!
Šis ir izdevīgākais piedāvājums, ko šovasar varēsi iegādāties!

3 mēnešu Multikarte abonements visai vasarai bez apmeklējuma laika ierobežojuma:
- uz 6 klubiem vienlaicīgi,
- iekļaujot grupu nodarbības,
- skvošu, body bike un citas sporta aktivitātes, bez līgumsaistībām un papildus maksām!
Tas viss tikai par 69 EUR (48.98 Ls), sanāk tikai 23 EUR (16.16 Ls) par mēnesi!

Un BONUSĀ! Šoreiz abonementu vari iegādāties arī internetā!
Piedāvājums spēkā: 02.06. - 09.06.2014.
Vasaras akcijas noteikumi: City Fitness

1 2 43 komentāri

     [+] [-]

, 2014-06-03 12:35, pirms 11 gadiem
ja city fitnesos darba dienās pēc plkst. 17iem-18iem nebūtu tik nenormāli daudz cilvēku, varētu arī iet uz turieni. tas nav normāli, ja, piemēram, uz spiešanas sola 10min. jāstāv rindā...
Slēpts komentārs: musli

  -1 [+] [-]

, 2014-06-03 13:08, pirms 11 gadiem
musli rakstīja: Nu jā, neviens negrib dot solu tādiem vārguļiem kā tev tev labāk sanāk rakstīt katru dienu komentārus - nemaz nevajag svaru zāli
loģiski! es taču nevaru sacensties ar tādiem spēka mitriķiem kā tu, kuri uzskrūvē uz stangas 50kg un spiež tik ilgi, kamēr pieliek bikses.

     [+] [-]

, 2014-06-03 13:14, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: ja city fitnesos darba dienās pēc plkst. 17iem-18iem nebūtu tik nenormāli daudz cilvēku, varētu arī iet uz turieni. tas nav normāli, ja, piemēram, uz spiešanas sola 10min. jāstāv rindā...
vasaraa vispar esi tur bijis? cik esu bijis vasaras menesos tur pat vakaros cilveki daudz mazak neka ziemaa... turklat neredzu problemu teiksim topasu spioesanu taisit ar hanteleem - efekts pat biski labaks neka stangaa... krutis var trenet vel desmitiem cita veida akamer vel stanga nav briiva....nemekle attaisnojumus bet iuespejas

     [+] [-]

, 2014-06-03 13:32, pirms 11 gadiem
mikins2 rakstīja: vasaraa vispar esi tur bijis? cik esu bijis vasaras menesos tur pat vakaros cilveki daudz mazak neka ziemaa... turklat neredzu problemu teiksim topasu spioesanu taisit ar hanteleem - efekts pat biski labaks neka stangaa... krutis var trenet vel desmitiem cita veida akamer vel stanga nav briiva....nemekle attaisnojumus bet iuespejas
pirmkārt, nesāc man te tagad mācīt kā pareizi jātaisa krūšu vingrinājumi, puis! un otrkārt - ja man kā pirmais vingrinājums ir paredzēta spiešana guļus ar stieni, tad es netaisos to izlaist un tā vietā no sākuma spiest hanteles tikai tāpēc, ka konkrētajā brīdī sols ir aizņemts. no sākuma taisu bāzi un tikai pēc tam izolējošos vingrinājumus. ja tev ir vienalga - tā nav mana problēma.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-03 13:49, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: pirmkārt, nesāc man te tagad mācīt kā pareizi jātaisa krūšu vingrinājumi, puis! un otrkārt - ja man kā pirmais vingrinājums ir paredzēta spiešana guļus ar stieni, tad es netaisos to izlaist un tā vietā no sākuma spiest hanteles tikai tāpēc, ka konkrētajā brīdī sols ir aizņemts. no sākuma taisu bāzi un tikai pēc tam izolējošos vingrinājumus. ja tev ir vienalga - tā nav mana problēma.
Pussssy.....

     [+] [-]

, 2014-06-03 13:52, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: pirmkārt, nesāc man te tagad mācīt kā pareizi jātaisa krūšu vingrinājumi, puis! un otrkārt - ja man kā pirmais vingrinājums ir paredzēta spiešana guļus ar stieni, tad es netaisos to izlaist un tā vietā no sākuma spiest hanteles tikai tāpēc, ka konkrētajā brīdī sols ir aizņemts. no sākuma taisu bāzi un tikai pēc tam izolējošos vingrinājumus. ja tev ir vienalga - tā nav mana problēma.
klau... tavuprat spiesana ar hantelem nav baaze? ... ja vien zinatu kas Es esu - Tu mani par pusiiti vairs nesauktu

     [+] [-]

, 2014-06-03 13:53, pirms 11 gadiem
un tavuprat gaidit 10 min uz solu ir labak neka ta vieta panemt ko 99% tamlidzigu citu?

     [+] [-]

, 2014-06-03 13:56, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: pirmkārt, nesāc man te tagad mācīt kā pareizi jātaisa krūšu vingrinājumi, puis! un otrkārt - ja man kā pirmais vingrinājums ir paredzēta spiešana guļus ar stieni, tad es netaisos to izlaist un tā vietā no sākuma spiest hanteles tikai tāpēc, ka konkrētajā brīdī sols ir aizņemts. no sākuma taisu bāzi un tikai pēc tam izolējošos vingrinājumus. ja tev ir vienalga - tā nav mana problēma.
un ceru ka nedoma ka ar plikiem vingrojumiem tagad audzesi muskulmasu.... pareizi sabalansetam uzturam ari ir loti liela noziime

  -1 [+] [-]

, 2014-06-03 14:01, pirms 11 gadiem
mikins2 rakstīja: un ceru ka nedoma ka ar plikiem vingrojumiem tagad audzesi muskulmasu.... pareizi sabalansetam uzturam ari ir loti liela noziime
Viņš pārtiek no plusiņiem komentāros. Jāatzīst tādu nav daudz.

Pusssy...

  +2 [+] [-]

, 2014-06-03 14:04, pirms 11 gadiem
Haha, šī raksta komentētājus es nosauktu par "anonīmajiem kačokiem"
plus visi vēl tādi iedomīgi kačoki

     [+] [-]

, 2014-06-03 14:07, pirms 11 gadiem
---> mikins2

vārdu puisis tev drīzāk vajadzētu uztvert kā komplimentu, nevis uzbraucienu!
bāze ir spiešana guļus, vilkme un pietupieni - visi pārējie vingrinājumi jau ir vairāk vai mazāk izolējoši!
katru treniņu es sāku ar savu bāzi - pēc tam jau aiziet hanteles, leņķi un viss pārējais. tas pats attiecas arī ar vilkmi un pietupieniem - sākumā bāze, pēc tam viss pārējais. tāda ir mana programma, kuru gadu gaitā esmu sev pieslīpējis un man tas dod vislielāko labumu. starpība tikai tā, ka tuvojoties siltajam laikam t.i. vasaras sezonai, svarus palēnām samazinu/atkārtojumu skaitu palielinu, ziemes sezonā otrādi. attiecīgi - jūlijs/augusts ir laiks, kad svari ir mazākie, februāris/marts - kad vislielākie.
paldies par rūpēm - ar pareizu uzturu viss ir kārtībā! sanāk jau pagrēkot šad un tad, taču globāli viss ok. neesmu jau profesionālis.

     [+] [-]

, 2014-06-03 14:08, pirms 11 gadiem
ThePower rakstīja: Haha, šī raksta komentētājus es nosauktu par "anonīmajiem kačokiem"
plus visi vēl tādi iedomīgi kačoki
a ko.. tavuprat nika nosaukuma bija jaliek vards un uzvards? Tev pasam pat nika ir pseidonims .... kur tu te redzi iedomibu ? - viss teksts ir no realitates dziiveee... pats trenejos teju 9 gadus un labi redzu kas notiek musdienu sporta zalees - ~80% iesaceji dali vai pat vius dara nepareizi un gaida kad pec 1-2 menesiem nu bus rezultati - pec tam 90% no siem to vius pamet ....

     [+] [-]

, 2014-06-03 14:11, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: ---> mikins2

vārdu puisis tev drīzāk vajadzētu uztvert kā komplimentu, nevis uzbraucienu!
bāze ir spiešana guļus, vilkme un pietupieni - visi pārējie vingrinājumi jau ir vairāk vai mazāk izolējoši!
katru treniņu es sāku ar savu bāzi - pēc tam jau aiziet hanteles, leņķi un viss pārējais. tas pats attiecas arī ar vilkmi un pietupieniem - sākumā bāze, pēc tam viss pārējais. tāda ir mana programma, kuru gadu gaitā esmu sev pieslīpējis un man tas dod vislielāko labumu. starpība tikai tā, ka tuvojoties siltajam laikam t.i. vasaras sezonai, svarus palēnām samazinu/atkārtojumu skaitu palielinu, ziemes sezonā otrādi. attiecīgi - jūlijs/augusts ir laiks, kad svari ir mazākie, februāris/marts - kad vislielākie.
paldies par rūpēm - ar pareizu uzturu viss ir kārtībā! sanāk jau pagrēkot šad un tad, taču globāli viss ok. neesmu jau profesionālis.
spiesana ar stieni vai hantelem - abi bus baaze.. hanteles pat bus biski labak jo strada ari pie stabilizejosajiem muskuliem neka cilajot stieni ....
cik obv-oh-fat diena uznem un cik svars?

     [+] [-]

, 2014-06-03 14:12, pirms 11 gadiem
mikins2 rakstīja: a ko.. tavuprat nika nosaukuma bija jaliek vards un uzvards? Tev pasam pat nika ir pseidonims .... kur tu te redzi iedomibu ? - viss teksts ir no realitates dziiveee... pats trenejos teju 9 gadus un labi redzu kas notiek musdienu sporta zalees - ~80% iesaceji dali vai pat vius dara nepareizi un gaida kad pec 1-2 menesiem nu bus rezultati - pec tam 90% no siem to vius pamet ....
tur jau tā lieta! pie tam atnāk un pilnīgā randomā haotiski kko dara. taču nekad neizlaiž bicepsa vingrinājumu, jo bicepss - tas ir katra "kultūrista" atskaites punkts!

  +2 [+] [-]

, 2014-06-03 14:13, pirms 11 gadiem
mikins2 rakstīja: a ko.. tavuprat nika nosaukuma bija jaliek vards un uzvards? Tev pasam pat nika ir pseidonims .... kur tu te redzi iedomibu ? - viss teksts ir no realitates dziiveee... pats trenejos teju 9 gadus un labi redzu kas notiek musdienu sporta zalees - ~80% iesaceji dali vai pat vius dara nepareizi un gaida kad pec 1-2 menesiem nu bus rezultati - pec tam 90% no siem to vius pamet ....
nē, par to, ka visi ir anonīmi viss ir kārtībā, bet vienkārši neredzu jēgu šeit komentāros strīdēties par to, kā pareizi kas jātaisa vai kurš lielāks "mīkstais"..

     [+] [-]

, 2014-06-03 14:17, pirms 11 gadiem
ThePower rakstīja: nē, par to, ka visi ir anonīmi viss ir kārtībā, bet vienkārši neredzu jēgu šeit komentāros strīdēties par to, kā pareizi kas jātaisa vai kurš lielāks "mīkstais"..
man jau izskatas ka nodalja pie kuras iet sis topiks ir pareizaa lai runata par so teemu

     [+] [-]

, 2014-06-03 14:18, pirms 11 gadiem
mikins2 rakstīja: spiesana ar stieni vai hantelem - abi bus baaze.. hanteles pat bus biski labak jo strada ari pie stabilizejosajiem muskuliem neka cilajot stieni ....
cik obv-oh-fat diena uznem un cik svars?
gaumes jautājums! hanteles parasti spiežu pēc stieņa. parasti sanāk kkādi 70% no stieņa svara.
nu gan pajautāji! sen neesmu slīdzi kaitījis - zinu cik un ko man kurā laikā jāēd. skatos pēc situācijas - uz vasaras sezonu no taukiem cenšos izvairīties pilnībā. olbaltumvielas cenšos lietot maksimāli daudz visu laiku. ar ogļhidrātiem grēkoju t.i. baigi nesekoju līdzi...
svars - ziemā līdz 88-90kg max, vasarā 82-84 max. augums 180.

     [+] [-]

, 2014-06-03 14:20, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: gaumes jautājums! hanteles parasti spiežu pēc stieņa. parasti sanāk kkādi 70% no stieņa svara.
nu gan pajautāji! sen neesmu slīdzi kaitījis - zinu cik un ko man kurā laikā jāēd. skatos pēc situācijas - uz vasaras sezonu no taukiem cenšos izvairīties pilnībā. olbaltumvielas cenšos lietot maksimāli daudz visu laiku. ar ogļhidrātiem grēkoju t.i. baigi nesekoju līdzi...
kadel vasaraa no taukiem izvairies?

  +1 [+] [-]

, 2014-06-03 14:22, pirms 11 gadiem
ThePower rakstīja: nē, par to, ka visi ir anonīmi viss ir kārtībā, bet vienkārši neredzu jēgu šeit komentāros strīdēties par to, kā pareizi kas jātaisa vai kurš lielāks "mīkstais"..
ja ir produktīva domu apmaiņa - tas ir pozitīvi un tam ir jēga. savukārt tie, kuriem patīk vārds pussy un kas tur vēl - lai jau pašapmierinās savā nodabā, jo jēgas tam tiešām nav nekādas.

     [+] [-]

, 2014-06-03 14:22, pirms 11 gadiem
pie tava auguma un svara obv jauznem ikdienaa ap 170g.... tauki - ja nav zavesanas faaze - ap 70-80g dienaa.. oglhidratui atkariba cik patere energiju ikdiena aun kada faaze - bulking vai zaavesanaas

     [+] [-]

, 2014-06-03 14:28, pirms 11 gadiem
Protams, ir cilvēki, kuriem ir konkrēta secība un ja pirmais ir stienis, tad viņi labāk pusstundu sēdēs maliņā, nekā sataisīs spiešanu ar hantelēm, jo viņi iedomājušies, ka tieši tā viņi sasniegs nebijušās atlētisma virsotnes.

Patiesībā sataisīt kādu hanteļu spiešanu tā kārtīgi ar lielākiem svariem nekā ierasts un tad tādā nedaudz vieglākā režīmā stieni... tas vispār ir baigi ok.

Un kad cilvēks nezina cik makronutrienteus uzņem... tad viņam NOTEIKTI nav jāiespringst par to, ka hanteles ir pirms vai pēc stieņa.

     [+] [-]

, 2014-06-03 14:30, pirms 11 gadiem
mikins2 rakstīja: kadel vasaraa no taukiem izvairies?
tauki manā gadījumā uzreiz lec uz āru t.i. aizaug prese, zūd kontūra. pie tam tas ir diezgan izteikti. protams, riekstus ēdu, taču piena produktus lietoju tikai ar zemu tauku saturu. tāpat nekādi sviesti, mērces, trekni ēdieni un tamlīdzīgas lietas. ar saldumiem gan citreiz noraujos un apēdu kādu konfekti vai saldējumu. ja nevaru kaut vai nedaudz saldumus, tad vispār nav jēgas dzīvot!

     [+] [-]

, 2014-06-03 14:30, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Protams, ir cilvēki, kuriem ir konkrēta secība un ja pirmais ir stienis, tad viņi labāk pusstundu sēdēs maliņā, nekā sataisīs spiešanu ar hantelēm, jo viņi iedomājušies, ka tieši tā viņi sasniegs nebijušās atlētisma virsotnes.

Patiesībā sataisīt kādu hanteļu spiešanu tā kārtīgi ar lielākiem svariem nekā ierasts un tad tādā nedaudz vieglākā režīmā stieni... tas vispār ir baigi ok.

Un kad cilvēks nezina cik makronutrienteus uzņem... tad viņam NOTEIKTI nav jāiespringst par to, ka hanteles ir pirms vai pēc stieņa.
+

     [+] [-]

, 2014-06-03 14:32, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: tauki manā gadījumā uzreiz lec uz āru t.i. aizaug prese, zūd kontūra. pie tam tas ir diezgan izteikti. protams, riekstus ēdu, taču piena produktus lietoju tikai ar zemu tauku saturu. tāpat nekādi sviesti, mērces, trekni ēdieni un tamlīdzīgas lietas. ar saldumiem gan citreiz noraujos un apēdu kādu konfekti vai saldējumu. ja nevaru kaut vai nedaudz saldumus, tad vispār nav jēgas dzīvot!
prese jau aizaug ari no oh parpilnibas...netikai no tauku parpilnibas

     [+] [-]

, 2014-06-03 14:40, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Protams, ir cilvēki, kuriem ir konkrēta secība un ja pirmais ir stienis, tad viņi labāk pusstundu sēdēs maliņā, nekā sataisīs spiešanu ar hantelēm, jo viņi iedomājušies, ka tieši tā viņi sasniegs nebijušās atlētisma virsotnes.

Patiesībā sataisīt kādu hanteļu spiešanu tā kārtīgi ar lielākiem svariem nekā ierasts un tad tādā nedaudz vieglākā režīmā stieni... tas vispār ir baigi ok.

Un kad cilvēks nezina cik makronutrienteus uzņem... tad viņam NOTEIKTI nav jāiespringst par to, ka hanteles ir pirms vai pēc stieņa.
piekrītu! taču es vienmēr cenšos perfekti sastrukturēt savu treniņu un zinu ko, kā, cik utt. es šodien darīšu. ir jābūt nopietnam iemeslam, kāpēc es šodien, piemēram, sākšu ar hantelēm un turpināšu ar stieni, nevis otrādi. un kā iemesls nevar kalpot tas, ka visi spiešanas soli ir aizņemti. un ja arī hanteles ir aizņemtas? sākšu ar "razvodku"? sasodīts - ja man šodien ir jādara tas un tas, es nevaru atnākt un pēkšņi darīt kko citu. domāju, tu ļoti labi saproti, kā tas ir.

     [+] [-]

, 2014-06-03 14:46, pirms 11 gadiem
mikins2 rakstīja: pie tava auguma un svara obv jauznem ikdienaa ap 170g.... tauki - ja nav zavesanas faaze - ap 70-80g dienaa.. oglhidratui atkariba cik patere energiju ikdiena aun kada faaze - bulking vai zaavesanaas
jā, iespējams, ogļhidrāti arī pie vainas, jo pa dienu īpaši daudz enerģijas darbā nepatērēju.
tad tu ieteiktu palielināt tauku daudzumu un samazināt ogļhidrātus?
savu ideālo svaru ~85 negribu īpaši mainīt, jo, ja ir tuvāk 90, nejūtos komfortabli - vairs nevar normāli uzskriet un paspēlēt bumbu - sāku palikt lēnīgs.

     [+] [-]

, 2014-06-03 15:01, pirms 11 gadiem
man gruti sobrid ko ieteikt ja nezinu precizus ciparus ko cik uznem...

     [+] [-]

, 2014-06-03 15:07, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: piekrītu! taču es vienmēr cenšos perfekti sastrukturēt savu treniņu un zinu ko, kā, cik utt. es šodien darīšu. ir jābūt nopietnam iemeslam, kāpēc es šodien, piemēram, sākšu ar hantelēm un turpināšu ar stieni, nevis otrādi. un kā iemesls nevar kalpot tas, ka visi spiešanas soli ir aizņemti. un ja arī hanteles ir aizņemtas? sākšu ar "razvodku"? sasodīts - ja man šodien ir jādara tas un tas, es nevaru atnākt un pēkšņi darīt kko citu. domāju, tu ļoti labi saproti, kā tas ir.
Jautājums no otras puses - a ko tas tev maina? Es tiešām nezinu, tāpēc prasu - tu esi startējošs sportists, kurš pretendē uz PRO karti?

Jo citādos gadījumos tas tiešām pa lielam ir pilnīgi PO, ja tu kādu reizi, kad tas sols aizņemts sataisīsi hanteļu spiešanu. Tāpat programma nav statiska - tā ik pa laikam mainās, lai dažādotu slodzi. Tieši tāpēc samainīt secībā vingrinājumus ir pilnīgi ok.

Es pats nekad neiespringstu uz to ka kkas ir aizņemts, tad vienkārši taisu kko citu. Par progresu nesūdzos.

     [+] [-]

, 2014-06-03 15:08, pirms 11 gadiem
mikins2 rakstīja: man gruti sobrid ko ieteikt ja nezinu precizus ciparus ko cik uznem...
baigais slinkums skaitīt, bet laikam jau būs jāatsāk to darīt.
paldies!

     [+] [-]

, 2014-06-03 15:19, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Jautājums no otras puses - a ko tas tev maina? Es tiešām nezinu, tāpēc prasu - tu esi startējošs sportists, kurš pretendē uz PRO karti?

Jo citādos gadījumos tas tiešām pa lielam ir pilnīgi PO, ja tu kādu reizi, kad tas sols aizņemts sataisīsi hanteļu spiešanu. Tāpat programma nav statiska - tā ik pa laikam mainās, lai dažādotu slodzi. Tieši tāpēc samainīt secībā vingrinājumus ir pilnīgi ok.

Es pats nekad neiespringstu uz to ka kkas ir aizņemts, tad vienkārši taisu kko citu. Par progresu nesūdzos.
viela pārdomām...
šodien sākšu ar hantelēm un tad paziņošu kas ir bijis savādāk. var jau būt, ka es tiešām pārāk esmu ieciklējies uz sīkumiem. bet... tas vienalga nemaina lietas būtību attiecībā pret zāli, kurā ir daudz cilvēku un tādēļ es nevaru darīt to, kas man ir jādara!

     [+] [-]

, 2014-06-03 15:24, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: viela pārdomām...
šodien sākšu ar hantelēm un tad paziņošu kas ir bijis savādāk. var jau būt, ka es tiešām pārāk esmu ieciklējies uz sīkumiem. bet... tas vienalga nemaina lietas būtību attiecībā pret zāli, kurā ir daudz cilvēku un tādēļ es nevaru darīt to, kas man ir jādara!
Nē, nu protams, ka ja daudz tautas un visu laiku kkur kkas ir aizņemts, kas tev vajadzīgs, tas nav labi un kad žims beigās sanāk tik pēdējais ar nebūs ok, bet uz tādiem sīkumiem, kā stienis-hanteles sākumā... to vajag tikai PRO atlētiem, kam reāli ir sen pārsniegti visi ģenētiskie sliekšņi un viņiem katra kustība ir atstrādāta līdz tikai viņam vajadzīgā.

     [+] [-]

, 2014-06-03 15:26, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: ...

Es pats nekad neiespringstu uz to ka kkas ir aizņemts, tad vienkārši taisu kko citu. Par progresu nesūdzos.
viena būtiska nianse. tieši tad, kad es pirms pāris gadiem sāku iespringt uz šādiem sīkumiem, man parādījās progress gan svaros, gan izmēros. respektīvi - tieši uz treniņa sastrukturēšanas, secības utml. rēķina.
pienācis laiks kārtīgi salikt pa plauktiņiem uztura jautājumus... ar ko ideālā gadījumā vajadzētu sākt?

     [+] [-]

, 2014-06-03 15:29, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: viena būtiska nianse. tieši tad, kad es pirms pāris gadiem sāku iespringt uz šādiem sīkumiem, man parādījās progress gan svaros, gan izmēros. respektīvi - tieši uz treniņa sastrukturēšanas, secības utml. rēķina.
pienācis laiks kārtīgi salikt pa plauktiņiem uztura jautājumus... ar ko ideālā gadījumā vajadzētu sākt?
vispar jau uzturs bija ta lieta ar kuru vajadzeja sakt lidza r treniniem... ok... tev pats pamats ir ikdiena uznmet vajadzigos daudzumos katru uzturvielu... to vius sadalot pa edienreizeem.. pec trenina atri uzsucosas obv un ari no rita velams atri uzsucosaas... vakara leni uzsucosas...

     [+] [-]

, 2014-06-03 15:35, pirms 11 gadiem
mikins2 rakstīja: vispar jau uzturs bija ta lieta ar kuru vajadzeja sakt lidza r treniniem... ok... tev pats pamats ir ikdiena uznmet vajadzigos daudzumos katru uzturvielu... to vius sadalot pa edienreizeem.. pec trenina atri uzsucosas obv un ari no rita velams atri uzsucosaas... vakara leni uzsucosas...
vot kā reiz tie rīti un vakari man ir pareizi sastādīti - par olbaltumvielām - rīts un pēc treniņa - ātri uzsūcošas, vakaros lēni. bet pa dienu gan kkur kkas pazūd...
1 2 43 komentāri