Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:14, Did:0, useCase: 3

Rādīt piemēru, nevis meklēt caurumus noteikumos

Jānis Celmiņš

Rādīt piemēru, nevis meklēt caurumus noteikumos
Kad futbolu aizstāj slimnīca - Varšavas nacionālais stadions, "Euro 2012" spēļu mājvieta, šobrīd pārvērsts par ārkārtas situācijas slimnīcu Covid-19 pacientiem. Foto: Reuters/Scanpix

Covid-19 pandēmija ir smags pārbaudījums cilvēcei, kas ļoti ietekmējis vairākas svarīgas nozares, ieskaitot sporta sabiedrības norises. Arī Latvijas sports šogad nevar darboties ierastajos apstākļos, kas ir problēma, ar ko jācīnās ilgtermiņā, nevis īstermiņā, cenšoties atrast veidus, kā apiet Latvijas valdības noteikto ierobežojumu jēgu. Latvijas sportam nevajag ieņemt pretēju frontes pozīciju, bet gan izmantot savu ietekmi jauno sportistu un līdzjutēju vidū, lai rādītu piemēru!

Šobrīd Latvijā noteikts periods no 17. oktobra līdz sestajam novembrim (visticamāk, tiks nolemts arī vēl ilgāk), kurā noteikti vairāki ierobežojumi Covid-19 sakarā, kas tiešā veidā iespaido arī Latvijas sportu – nav atļautas grupu nodarbības iekštelpās, nedrīkst aizvadīt spēles un sacensības, kurās nepiedalās valsts augstākās līgas komandas un izlases, kā arī nevar norisināties nepilngadīgo sportistu spēles un sacensības. Tas viss radīja neapmierinātību par pieņemtajiem valdības lēmumiem un kustību #GribuSportot.

Pirmkārt, sportošana kā tāda, lai cik stingri arī nebūtu ierobežojumi, aizliegta nemaz nav, un visi sportot gribētāji ar lielāku vai mazāku pielāgošanos to var darīt. Mūsu portāls jau iepriekš publicēja padomus, kā turpināt treniņus arī šajā laikā - 22 dienas, 22 vērtīgi padomi ierobežojumu...

Otrkārt, portāla Sportacentrs.com redakcija ar šo materiālu vēlējās vērsties pie Latvijas sporta vadības un Latvijas sporta elites pārstāvjiem. Šis ir laiks, kad jāizvērtē sava kompetence, un jāņem vērā, ka pieņemtie lēmumi šoreiz var iespaidot daudz vairāk nekā tikai sporta nozares norises.

Nav pieņemama situācija, ka sporta federācijas vadītājs publiski spekulē par Covid-19 patiesumu, interneta vidē daloties ar viltus ziņām, kuru uztveršana par patiesām 2020. gadā var radīt tiešus draudus veselībai, un publiskajā telpā piedāvājot politiskas sazvērestības teorijas. Tā nav oriģinālas nostājas ieņemšana vai sabiedrības informēšana par "alternatīviem faktiem". Tā ir bezatbildīga rīcība.

Tā ir bīstama vairākos slāņos. Vistiešāk jau brīdī, kad jāpieņem lēmums par sacensību turpināšanu vai pārtraukšanu, komandu sūtīšanu uz ārzemēm vai nē, kādas komandas vai sportista ielikšanu karantīnā. Ja persona, kas iepriekš publiski zobojusies par ekspertu padomiem Covid-19 sakarā, lobē un pieņem lēmumu par izlases sūtīšanu uz turnīru ārzemēs, tad vietā ir jautājums par to, vai tiešām izvērtēti iespējamie veselības riski un tie proporcionāli ir atbilstoši šī turnīra svarīgumam? Kā arī – vai šie veselības riski ir pēc labākās sirdsapziņas izskaidroti uz izlasi aicinātajiem spēlētājiem?

Sporta elites reakcija atsaucas arī uz sporta sekotājiem un amatieriem. Šis ir laiks, kad sporta federācijām un klubiem rādīt piemēru, nevis meklēt caurumus valdības pieņemtajos noteikumos (treniņu aizvadīšana pa kluso, spēļu noformēšanu kā tematiskās ballītes, treniņu noformēšanu kā publiskās slidotavas utt.). Ja reiz MK likumā noteikts, ka izņēmumi par treniņiem un spēlēm šobrīd attiecas tikai uz pieaugušajiem, tad meklēt veidu, kā to apiet un iekļaut sastāvā nepilngadīgos spēlētājus, nav piemēra rādīšana sabiedrībai un sporta veida sekotājiem. Ja noteikti ierobežojumi, kas rada #GribuSportot pretreakciju, tad sporta vadībai vajadzētu vērsties pie klubiem, komandām un sporta skolām, skaidrojot situāciju un iespējas, nevis tikai lepni retvītot un dalīties ar #GribuSportot ierakstiem sociālajos tīklos, uzskatot, ka tas popularizē sportu.

Turklāt piemēru var rādīt, nevis tikai izpildot likumā noteikto minimumu, bet arī darīt to, kas nav obligāts, bet ir medicīnas ekspertu rekomendēts. Nevis tikai uzvelkot sejas masku brīdī, kad to pieprasa likums. Nevis informēt par masku vilkšanu tribīnēs kā neērtu noteikumu, bet skaidrot, kādēļ tas ir nepieciešams. Un atzīt savas kļūdas. Ja sporta federācijas vadītājs publiski neievēro sociālo distancēšanos tribīnēs, tad tas ir signāls, ka nekas slikts tas nemaz nav.

Dabiska reakcija uz noteiktajiem ierobežojumiem ir neapmierinātība, taču šis nav laiks, kad ierobežojumi nozīmē, ka valdība, medicīnas eksperti un sporta sabiedrība atrodas frontes pretējās pusēs. Lai cik netaisni šķistu kādi no pieņemtajiem noteikumiem, tie nav pieņemti, lai kādam skādētu. Veselības ministrijas mājaslapā melns uz balta norādīts, ka "iedzīvotāju līdzdarbošanās līmenis ievērot valstī noteiktās rekomendācijas un prasības ir pārāk zems, kā rezultātā notiek strauja vīrusa izplatība". Galu galā, šis ir laiks, kad arī nepieciešams domāt ilgtermiņā, nevis tikai par konkrēto trīs nedēļu laika periodu. Cenšanās par varītēm izmantot izņēmumus un atrast caurumus valdības noteikumos, galu galā, nozīmē zāģēt zaru, uz kura sports pats sēž, un cerēt, ka zars izturēs. Šobrīd mums nekas cits neatliek, kā uzticēties ekspertiem, lai arī cik ļoti negribētos to darīt, un lai kā arī gribētos sākt ieviest pašiem savu patiesību. Realitāte ir realitāte. Ja nedomāsim ilgtermiņā, kā palīdzēt valstij, pasaulei un gluži vienkārši citiem cilvēkiem tikt galā ar ārkārtas situāciju, arī visi īstermiņa ieguvumi ātri pazudīs.

Sportacentrs.com redakcija

  -1 [+] [-]

, 2020-11-03 19:15, pirms 4 gadiem
boleks rakstīja: Es tā saprotu ka celmiņš atstrādā no valdības pakampto piķi pavasarī/vasarā, kam varēja pieteikties mēdiji?!
Šitik izcilus rakstus rakstīja agrāk PSKP CK centrālie laikraksti to vadītāju personā.
Urrā! Urrā! Urrā, tovarišķi!
Šajā krīzes laikā valdība atbalsta mēdijus lai rakstītu to huiņu pa kovidu nepārtraukti!
SC gan jau piķis kaut kāds iedots ar lai arī šeit sāktu fufeli dzīt

  +1 [+] [-]

, 2020-11-03 19:52, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Tīrs pasūtija raksts ar mērķi vainot Kozjolu , ka sūtija izlasi uz Vācijā notiekošo turnīru
Sportacentrs paši iešāva sev kāja ar šo rakstu
a kāda jēga tam braucienam uz Vāciju??? Pilnīgi bezjēdzīgi šajā momentā...

  +1 [+] [-]

, 2020-11-03 19:53, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Šajā krīzes laikā valdība atbalsta mēdijus lai rakstītu to huiņu pa kovidu nepārtraukti!
SC gan jau piķis kaut kāds iedots ar lai arī šeit sāktu fufeli dzīt
beidz dzejot... citās valstīs tāpat par Covidu raksta, jo citur tā ir vēl lielāka problēma.

     [+] [-]

, 2020-11-03 20:18, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: a kāda jēga tam braucienam uz Vāciju??? Pilnīgi bezjēdzīgi šajā momentā...
Tiem kam nav līgumi iegūtu vismaz kaut kādu spēļu praksi un otrkārt lai fani atcerētos kā pastāv arī nacionālās izlases šajā laikā. Kāds laiks jau nu būs pagājis , kad pēdējo reiz hokeja izlase aizvada maču

  -1 [+] [-]

, 2020-11-03 20:21, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: beidz dzejot... citās valstīs tāpat par Covidu raksta, jo citur tā ir vēl lielāka problēma.
Visiem mēdijiem ir iedots papildus piķis lai rakstītu tik pa Covidu. Delfios , TVNET nekas cits netiek rakstīts tik Covidu😅
Tikko atnāca avīzie uz mājām un viss atkal tik pa Covidu

     [+] [-]

, 2020-11-03 20:26, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: beidz dzejot... citās valstīs tāpat par Covidu raksta, jo citur tā ir vēl lielāka problēma.
Tā ir psiholoģija -par covid ir jāraksta, bet... Tam nav jābūt visu saišu, mediju galvenajam virsrakstam. Kāpēc? Jo pirmkārt, jo vairāk covid bāzīs acīs, jo vairak būs Gobzemjveidīgie un konspiratori. Otrkārt, lielākā daļa šo rakstu ir vienkārši iepriekšējo rakstu c/p ar papildrindiņu - jēga? Treškārt - covid pamnatā saistās ar negatīvām ziņām - gan sociāli, gan ekonomiski. Grūtos laikos prasās arī pozitīvas ziņas - savādak nav jābrīnās par to, ka pieaug depresija utt. Medijiem būtu jārūpejās ne tikai par to, lai visi zina, kas ir covid, bet arī par tautas gara saglabāšanu - pozitīvos sižetus arī var atrast, protams, tie nenes tik daudz naudu, kā negatīvās, tajā skaita covid.

     [+] [-]

, 2020-11-03 20:30, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Tiem kam nav līgumi iegūtu vismaz kaut kādu spēļu praksi un otrkārt lai fani atcerētos kā pastāv arī nacionālās izlases šajā laikā. Kāds laiks jau nu būs pagājis , kad pēdējo reiz hokeja izlase aizvada maču
16 spēlētāji no OHL, cik tad ir tie bezdarbnieki? 8? 10? Bezjedzīgi... jo sevišķi, ka šīs 2 vai 3 spēles diez vai vispār ko mainīs ši brīža bezdarbnieku karjerā... Ja jau viņiem tā vajadzētu to spēļu praksi, tad šamie jau sen būtu, piemēram, Dinaburgas kreklos uzspēlējuši....

Un tādiem dolboj..., sorry, faniem, kā Tu, ja jau viņi ir aizmirsuši, kas ir izlase, pietiktu parādīt kādu bildīti vai klipu jūtūbā...

     [+] [-]

, 2020-11-03 20:32, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tā ir psiholoģija -par covid ir jāraksta, bet... Tam nav jābūt visu saišu, mediju galvenajam virsrakstam. Kāpēc? Jo pirmkārt, jo vairāk covid bāzīs acīs, jo vairak būs Gobzemjveidīgie un konspiratori. Otrkārt, lielākā daļa šo rakstu ir vienkārši iepriekšējo rakstu c/p ar papildrindiņu - jēga? Treškārt - covid pamnatā saistās ar negatīvām ziņām - gan sociāli, gan ekonomiski. Grūtos laikos prasās arī pozitīvas ziņas - savādak nav jābrīnās par to, ka pieaug depresija utt. Medijiem būtu jārūpejās ne tikai par to, lai visi zina, kas ir covid, bet arī par tautas gara saglabāšanu - pozitīvos sižetus arī var atrast, protams, tie nenes tik daudz naudu, kā negatīvās, tajā skaita covid.
bla, bla, bla... visā Pasaulē mediji barojas tieši no negatīvajām ziņām, Latvija nav izņēmums. Dibini savu portālu/vlogu/lapu un liec tikai pozitīvos sižetus - redzēsim, cik pieprasīts būs Tavs veikums...

  +1 [+] [-]

, 2020-11-03 20:34, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Visiem mēdijiem ir iedots papildus piķis lai rakstītu tik pa Covidu. Delfios , TVNET nekas cits netiek rakstīts tik Covidu😅
Tikko atnāca avīzie uz mājām un viss atkal tik pa Covidu
süds uz kociņa iedots.
Vienkārši Covid ziņas ir tās, kuras cilvēki visvairāk lasa, cepās, pēc tam komentē....

     [+] [-]

, 2020-11-03 20:39, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: bla, bla, bla... visā Pasaulē mediji barojas tieši no negatīvajām ziņām, Latvija nav izņēmums. Dibini savu portālu/vlogu/lapu un liec tikai pozitīvos sižetus - redzēsim, cik pieprasīts būs Tavs veikums...
Tu pasaki to pašu, ko es pateicu "pozitīvos sižetus arī var atrast, protams, tie nenes tik daudz naudu, kā negatīvās, tajā skaita covid."
Mums ir NEPLP, ministrijas, kas daļai mediju sniedz finansējumu, tajā skaitā SC - lūdzu, lai valdība no savas puses arī rīkojas, jo rēgojoties tikai covid,covid,covid notiek ka parasti ir ar jokiem - vienreiz izstāstīsi smieklīgs, otreiz smieklīgs, trešo, ceturto, piekto - vienalga, pēc 10 jau stāstītājam gribi iekraut.
Tā ir tīrāka cilvēka psiholoģija, ko atzīst arī ārsti-speciālisti. Vienai daļai visi lokdawni un mūžīgais covid katrā stūrī nositīs ticību, otru iedzīs depresijā.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-03 20:44, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tu pasaki to pašu, ko es pateicu "pozitīvos sižetus arī var atrast, protams, tie nenes tik daudz naudu, kā negatīvās, tajā skaita covid."
Mums ir NEPLP, ministrijas, kas daļai mediju sniedz finansējumu, tajā skaitā SC - lūdzu, lai valdība no savas puses arī rīkojas, jo rēgojoties tikai covid,covid,covid notiek ka parasti ir ar jokiem - vienreiz izstāstīsi smieklīgs, otreiz smieklīgs, trešo, ceturto, piekto - vienalga, pēc 10 jau stāstītājam gribi iekraut.
Tā ir tīrāka cilvēka psiholoģija, ko atzīst arī ārsti-speciālisti. Vienai daļai visi lokdawni un mūžīgais covid katrā stūrī nositīs ticību, otru iedzīs depresijā.
un ko gribi no finansējuma?? Lai liek rakstus, kurus neviens nelasa?

Attiecībā SC jau gan ir lieki pārmest par pozitīvo "sižetu" trūkumu... Bet nu jā, par Savickija "Ģinama" varētu tiešām nerakstīt - vienas vienīgas negācijas vien!

     [+] [-]

, 2020-11-03 21:03, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: un ko gribi no finansējuma?? Lai liek rakstus, kurus neviens nelasa?

Attiecībā SC jau gan ir lieki pārmest par pozitīvo "sižetu" trūkumu... Bet nu jā, par Savickija "Ģinama" varētu tiešām nerakstīt - vienas vienīgas negācijas vien!
Nav tā, ka neviens nelasa pozitīvo. Patiesībā kontents par tiem pašiem dzīvniekiem, interesantiem atklājumiem utt. stipri neiepaliek no negatīvā kontenta. Un jā valdība varetu, sniedzot savu finanseju sniegt vadlīnijas atsevišķam saturam par ko rakstīt. Nerunāju par PSRS cenzūras variantu, bet vienkārši norādīt tēmas par kurām ir jāraksta. Kādas to arī elementāri noskaidrot - izmantojot Gemius un Google Analytics datus lielākie mediji viegli var pārbaudīt rakstus, kuri tiek lasīti visilgāk un uz kuriem ir visvairāk unikālo klikšķu. Un tas būtu valdības interesēs, jo mentāla veselība nav ne ar ko mazāk svarīga par fizisko veselību.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-03 21:11, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nav tā, ka neviens nelasa pozitīvo. Patiesībā kontents par tiem pašiem dzīvniekiem, interesantiem atklājumiem utt. stipri neiepaliek no negatīvā kontenta. Un jā valdība varetu, sniedzot savu finanseju sniegt vadlīnijas atsevišķam saturam par ko rakstīt. Nerunāju par PSRS cenzūras variantu, bet vienkārši norādīt tēmas par kurām ir jāraksta. Kādas to arī elementāri noskaidrot - izmantojot Gemius un Google Analytics datus lielākie mediji viegli var pārbaudīt rakstus, kuri tiek lasīti visilgāk un uz kuriem ir visvairāk unikālo klikšķu. Un tas būtu valdības interesēs, jo mentāla veselība nav ne ar ko mazāk svarīga par fizisko veselību.
1 lasa, 55 nelasa...
...Un jā valdība varetu, sniedzot savu finanseju sniegt vadlīnijas atsevišķam saturam par ko rakstīt ... !!! Piedod, nu Tu tagad kaut ko pilnīgi stulbu izšāvi... Jā, ir jau tāda lieta, kā valsts pasūtījums (nevienā vien privātajā medijā šobrīd) bet nu vēl vadlīnijas ieviest, toč laika esi pēc PSRS laikiem sailgojies.

Kādas to arī elementāri noskaidrot - izmantojot Gemius un Google Analytics datus lielākie mediji viegli var pārbaudīt rakstus, kuri tiek lasīti visilgāk un uz kuriem ir visvairāk unikālo klikšķu. - par Covid, slepkavībām un avārijām jau raksta, tāpat arī par Ģinama zāģu sēriju Tur arī tiek klikšķi krājas gribi palielināt šādu raksteļu skaitu??

  -2 [+] [-]

, 2020-11-03 21:56, pirms 4 gadiem
Paldies par rakstu, piekrītu visam.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-03 22:06, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: 16 spēlētāji no OHL, cik tad ir tie bezdarbnieki? 8? 10? Bezjedzīgi... jo sevišķi, ka šīs 2 vai 3 spēles diez vai vispār ko mainīs ši brīža bezdarbnieku karjerā... Ja jau viņiem tā vajadzētu to spēļu praksi, tad šamie jau sen būtu, piemēram, Dinaburgas kreklos uzspēlējuši....

Un tādiem dolboj..., sorry, faniem, kā Tu, ja jau viņi ir aizmirsuši, kas ir izlase, pietiktu parādīt kādu bildīti vai klipu jūtūbā...
Tev pašam neuzsistu emocijas , ja tagad izlasē spēlētu pirmo starptautisko maču pēc 1 gada pātraukuma?
Īsti neiebraucu par ko heits ir tagad?

     [+] [-]

, 2020-11-03 22:17, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: süds uz kociņa iedots.
Vienkārši Covid ziņas ir tās, kuras cilvēki visvairāk lasa, cepās, pēc tam komentē....
Tauta panesās, bet tagad daudzi šo uztver ar smaidu.
Cilvēku attieksme pieļauju visā pasaulē ir mainijusies , kad izsludināja pandēmiju viss bija diezgan nopietni ,bet tagad pat mūsu 4 gudrie nespēj saskaņot atbildes tā lai cilvēki atkal sāktu ticėt šim Covidam

     [+] [-]

, 2020-11-03 22:18, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Paldies par rakstu, piekrītu visam.
Aita

  +1 [+] [-]

, 2020-11-03 23:48, pirms 4 gadiem
hewlet rakstīja: Tātad tavs ieteikums būtu, ka domāsim kā mazi bērni, nevis pieaugušie un jāaizliedz viss un visiem, jo savādāk daži jūtas apcelti?

Pats saproti ka tā loģika ir vienkārši greiza? Sabiedrībai, pieaugušiem cilvēkiem ir jāpieņem lietas kā ir un ar to jāsadzīvo šādā situācijā, tas atšķir mazu bērnu no pieauguša, dzīvi saprotoša, cilvēka.
Mazi bērni ir tie kas nesaprot likumus, noteikumus un sabiedrisko labumu.

Jo loģika, ja es nevaru tad citi arī nē, šeit neiet cauri. Vai tiešām bāros un kafejnīcā sēž pēc fiziskas slodzes nedaudz smagi elpojoši cilvēki, tiešām godīgi saliekot visu kā ir kāds var pateikt ka 20-30 cilvēki mazā ģērbtuvē tiešām ir drošāk?
Bet no otras puses, mēs nevaram visu aizslēgt, kuri būs tie kas maksās par kārtējajiem pabalstiem pilnīgi visiem apkalpojošās sfēras darbiniekiem, bet tad atkal valdība būs vainīga ka naudu šķērdē.
Šobrīd pieņēma pareizu ļoti nepopulāru, bet loģisku lēmumu.

Un beidzam rādīt uz citiem ar pirkstu jautājot, kādēļ viņš var un es nē?
Diemžēl kādam bija jāpaņem sitiens un to saņēma augstākā riska zona, iekštelpu sports.
Kurš tad te tagad ir divkosīgs un domā par maciņu? Spriežot pēc saslimušo statistikas neeksistējošo kritumu tev liekas, ka amtieru sports ir lielākā riska zona? Bija informācija par kādu izveidojušos perēkli kādā amatieru līgā vai komandā? Un tici man - ja kaut kas tāds būtu noticis, tas būtu visur lasāms. Ok, var aizliegt turnīrus - nezināmi pretinieki, vairāk cilvēki un tā, bet tu te tagad stāstīsi, ka 10 džekiem, kuri daudz rūpīgāk izvērtē savu spēju un veselību aktīvi sportot par, piemēram, kādu, kurš izskrien uz 2 aliņiem vai uz lielveikalu pēc paikas, ir daudz lielāks risks?
Nemaz nerunāsim par to, ka šī cīnīšanās ar covidu vispār ir farss. Tad nobanojam visu uz mēnesi un skatamies, nevis viss notiek kā notikdams, saslimušo skaits ceļas, un valdība izlemj, kuras iestādes aizies pa dirsu, bet kuras nē. Paņēma nevis visriskantāko nozari, bet tādu, kura uz pirmā uzmetiena nes mazākus zaudējumus, ja tiek aizslēgta.

     [+] [-]

, 2020-11-04 09:16, pirms 4 gadiem
funkyz rakstīja: Kurš tad te tagad ir divkosīgs un domā par maciņu? Spriežot pēc saslimušo statistikas neeksistējošo kritumu tev liekas, ka amtieru sports ir lielākā riska zona? Bija informācija par kādu izveidojušos perēkli kādā amatieru līgā vai komandā? Un tici man - ja kaut kas tāds būtu noticis, tas būtu visur lasāms. Ok, var aizliegt turnīrus - nezināmi pretinieki, vairāk cilvēki un tā, bet tu te tagad stāstīsi, ka 10 džekiem, kuri daudz rūpīgāk izvērtē savu spēju un veselību aktīvi sportot par, piemēram, kādu, kurš izskrien uz 2 aliņiem vai uz lielveikalu pēc paikas, ir daudz lielāks risks?
Nemaz nerunāsim par to, ka šī cīnīšanās ar covidu vispār ir farss. Tad nobanojam visu uz mēnesi un skatamies, nevis viss notiek kā notikdams, saslimušo skaits ceļas, un valdība izlemj, kuras iestādes aizies pa dirsu, bet kuras nē. Paņēma nevis visriskantāko nozari, bet tādu, kura uz pirmā uzmetiena nes mazākus zaudējumus, ja tiek aizslēgta.
Diemžēl Tu parādi tieši kur ir visa problēma, ja cilvēks pats uzskata ka sanākot kopā 20 džekiem, kuri nu nevar garantēt vai nav slimi un pavada kopā vismaz 2,5h, ir mazāk bīstams par 15min veikala apmeklējumu ar masku un ieturot distanci. Ja Jūs šie pašpasludinātie lielie "sportisti" nebūtu iebāzuši galvu zemē un paskatītos apkārt, tad saprastu, ka diemžēl tāds lielveikals ir mazāks risks.

Un es nekad un nekur neteikšu, ka nav risks jebkurās darbībās, tā tas nav ir lielāki un mazāki riski, tos samazinot samazinās arī kopējā saslimstība.

Un atkal tieši tev pajautāšu, vai tiešām mums ir jāreaģē uz perēkļiem un nedrīkst neko darīt preventīvi, vai tiešām kādam tavam komandas biedram ir jāsaslims un viņa radiem jānomirst, lai mēs rīkotos? Pats padomā par šādu loģiku un kur tā novedīs, ja katrs tieši šādi uzskatīs, kamēr mani neskar, tad es varu darīt ko gribu un kā gribu un neko nav jāierobežo.

     [+] [-]

, 2020-11-04 09:41, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Paldies par rakstu, piekrītu visam.
Jā, jo Tu esi dalbajobs

     [+] [-]

, 2020-11-04 10:35, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: 1 lasa, 55 nelasa...
...Un jā valdība varetu, sniedzot savu finanseju sniegt vadlīnijas atsevišķam saturam par ko rakstīt ... !!! Piedod, nu Tu tagad kaut ko pilnīgi stulbu izšāvi... Jā, ir jau tāda lieta, kā valsts pasūtījums (nevienā vien privātajā medijā šobrīd) bet nu vēl vadlīnijas ieviest, toč laika esi pēc PSRS laikiem sailgojies.

Kādas to arī elementāri noskaidrot - izmantojot Gemius un Google Analytics datus lielākie mediji viegli var pārbaudīt rakstus, kuri tiek lasīti visilgāk un uz kuriem ir visvairāk unikālo klikšķu. - par Covid, slepkavībām un avārijām jau raksta, tāpat arī par Ģinama zāģu sēriju Tur arī tiek klikšķi krājas gribi palielināt šādu raksteļu skaitu??
Kā vakar rakstīju - starpība starp pozitīvajiem un negatīvajiem rakstiem nav nemaz tik liela - pie šāda secinājuma nonācu, kad savulaik darba ietvaros bija jāanalizē Latvijas lielāko mediju saturs ikdienā - nu nav tā, ka lielie klikšķi ir tikai negatīvām ziņām - lielie komentāri, pamatā jā, bet jāatceras, ka komentāri ir maza daļa no kopējā klikšķu skaita.

     [+] [-]

, 2020-11-04 10:39, pirms 4 gadiem
hewlet rakstīja: Diemžēl Tu parādi tieši kur ir visa problēma, ja cilvēks pats uzskata ka sanākot kopā 20 džekiem, kuri nu nevar garantēt vai nav slimi un pavada kopā vismaz 2,5h, ir mazāk bīstams par 15min veikala apmeklējumu ar masku un ieturot distanci. Ja Jūs šie pašpasludinātie lielie "sportisti" nebūtu iebāzuši galvu zemē un paskatītos apkārt, tad saprastu, ka diemžēl tāds lielveikals ir mazāks risks.

Un es nekad un nekur neteikšu, ka nav risks jebkurās darbībās, tā tas nav ir lielāki un mazāki riski, tos samazinot samazinās arī kopējā saslimstība.

Un atkal tieši tev pajautāšu, vai tiešām mums ir jāreaģē uz perēkļiem un nedrīkst neko darīt preventīvi, vai tiešām kādam tavam komandas biedram ir jāsaslims un viņa radiem jānomirst, lai mēs rīkotos? Pats padomā par šādu loģiku un kur tā novedīs, ja katrs tieši šādi uzskatīs, kamēr mani neskar, tad es varu darīt ko gribu un kā gribu un neko nav jāierobežo.
Sāksim ar to, ka lielveikalos ne visi nēsā maskas, ne visi, kas tās nēsā to dara pareizi (deguni vaļā ir daudziem), ne visi tās maskas maina/mazgā tik bieži cik vajag, ne visi ietur distanci, ne visi dezinfiscē rokas.. Un krietni lielāks risks par lielveikaliem ir bāri un klubi - tiešām domā, ka piedzēries jaunietis vai kuilis kam jūra līdz ceļiem ir drošāķs par sportistu? Un ja teiksi - viņi jau tikai sž un dzer.. Nē - Vecrīgā ir pilns ar klubiem, kur turpinās, kā pirms ierobežojumiem, turklāt ej un nokontrolē to iedzēŗušo arī tad ja iestāde ievēro noteikumus- tāpat, lai viņu izmestu būs saskarsme utt.

     [+] [-]

, 2020-11-04 12:03, pirms 4 gadiem
jābūt pilnīgam cirvim, lai vēl nesaprastu, kas apkārt notiek.

Pēc satura spriežot, noprotu, ka spirta centrs arī ir saņēmuši samaksu no kariņam piešķirtajām covida afēras propogandas naudām.

Turpinat, turpinat pārdoties, īstermiņā domājošās lētās maukas.. jūsu bērni dzīvos šajā pasaulē.. 4 digitālajās sienās, bez jebkādas brīvas teikšanas.. vergi pārītim pasaules noteicēju.

bet nu šeit jau neko vairāk nevar sagaidīt, ņemot vērā sporta līdzjutēju vidējo kontingentu.