Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Kļičko piesit Pianetu, izcīna 60. uzvaru karjerā

Jānis Pārums

Kļičko piesit Pianetu, izcīna 60. uzvaru karjerā
Vladimirs Kļičko
Foto: AFP/Scanpix

Šonakt Vācijas pilsētā Manheimā 60.uzvaru profesionālā boksera karjerā izcīnīja ukraiņu smagsvars, IBO, IBF, WBO un WBA superčempions Vladimirs Kļičko (60-3, 51KO), kurš sestajā raundā ar tehnisko nokautu pieveica itāli Frančesko Pianetu (28-1-1, 15KO), sagādājot viņam pirmo zaudējumu.

Pirms cīņas par neapstrīdamu cīņas favorītu tika uzskatīts esošais čempions Kļičko, kura uzvaru prognozēja vairums ekspertu, turklāt – priekšlaicīgu. Tiesa, ne visi tā domāja - krievu boksera Aleksandra Povetkina (ar kuru Kļičko iespējams tiksies rudens pusē) menedžeris Aleksandrs Hrjunovs pauda viedokli, ka Kļičko gan uzvarēs, taču tikai pēc punktiem. Savukārt Manuels Čars bija vēl kategoriskāks – ar nokautu uzvarēs Pianeta.

Abi bokseri cīņu iesāka diezgan aktīvi. Iniciatīvu uzņēmās Kļičko, taču arī Pianeta nekautrējās lauzt distanci ar ukraini un uzbrukt. Kļičko darbojās sev ierastajā manierē, darīja to sekmīgi un jau otrajā raundā viņa pārākums bija diezgan izteikts, Pianetam lielākoties nācās aizsargāties. Itālis uzbruka reti, taču bīstami – trešā raunda vidū Pianeta ar asu sitienu satricināja ukraini un Kļičko nācās iet klinčā, lai izvairītos no lielākām nepatikšanām.

Ceturtais raunds pagāja Kļičko zīmē – ukrainis saimniekoja ringā un raunda pēdējā minūtē aizsūtīja Pianetu nokdaunā (itālis gar zemi bija divreiz, bet pirmajā gadījumā netika ieskaitīts nokdauns), tiesa, itālis ātri bija uz kājām. Vēl vienu nokdaunu Pianeta piedzīvoja piektajā raundā, bet arī šoreiz tas bija bez nopietnām sekām. Tomēr Kļičko pārsvars ar katru minūti kļuva arvien izteiktāks. Itāļa ciešanām punkts tika pielikts sestā raunda izskaņā, kad vairāku sitienu kombinācija aizsūtīja Pianetu nokdaunā trešoreiz. Itālis gan spēja tikt uz kājām, taču tiesnesis pieņēma loģisku lēmumu apturēt cīņu, par uzvarētāju ar tehnisko nokautu atzīstot Kļičko.

Tādejādi ukrainis nosargāja IBO, IBF, WBO un WBA pasaules čempiona titulus un tika pie 60. uzvaras profesionālā boksera karjerā, kā arī pie 18. panākuma pēc kārtas. Tagad ukraini sagaida cīņa pret Aleksandru Povetkinu rudens pusē, tiesa, vispirms krievam jāuzvar polis Aleksandrs Vavžiks. Povetkina un Vavžika cīņa notiks 17. majā.

  +6 [+] [-]

, 2013-05-05 00:44, pirms 12 gadiem
kartejais izsmiekls, nu kur ir iisti pretinieki

  +3 [+] [-]

, 2013-05-05 00:47, pirms 12 gadiem
maiss

  +9 [+] [-]

, 2013-05-05 00:48, pirms 12 gadiem
un atkal boksā nekas nenotika, nesaprotu kapēc vēl skatos, bērnības trauma no labām cīņām

  +9 [+] [-]

, 2013-05-05 00:51, pirms 12 gadiem
Jēga no šitā? Tas Itālis pat nevienu sitienu neizdarija!
Vienīgā jēga ,ka Kļičko varēja notīrīt putekļus no jostām...

  +7 [+] [-]

, 2013-05-05 00:51, pirms 12 gadiem
Kā jau VSB komentētāji teica - nelolojiet ilūzijas par Kļičko neuzvaramību - viņš vienkārši ir tas, kurš pats ļoti rūpīgi izvēlas pretiniekus un analizē kurš būs tas, kuru "piekaut".. jo Pieaneta ne tuvu nav no labākjiem, kuri gaida rindā..

  +9 [+] [-]

, 2013-05-05 00:52, pirms 12 gadiem
bet nu diezgan nožēlojami - Kļičko pats jūt lepnumu un gandarījumu pēc cīņas pozējot? es laikam nejustu, ja piekautu spēka ziņā 5. klases skolnieku..

     [+] [-]

, 2013-05-05 00:52, pirms 12 gadiem
reitinga 15.nr..........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-05 00:53, pirms 12 gadiem
Nelolojiet ilūzijas,pašlaik pretinieku viņam nav

  +9 [+] [-]

, 2013-05-05 00:54, pirms 12 gadiem
ja sit - sit labākos.. toto koaficients jau visu izteica - 1.01.. un 18 uz pianetu.. uz Heju vairāk par 4 nebūtu..

vienalga, Heju, Povetkinu, Heleniusu.. nu kaut vai tikai ar tiem boksējies katru gadu - būs interesantāk.. tā pat kā basīti Eirolīgas komandas mauc savā starpā, nevis, kad visi uzvarētu sāk Ventspili un Baronu apspēlēt ar vārdiem - citi jau uzvarēti uzvari vēlreiz Heju, johaidī! vismaz skatītājiem interesanti un pašam būtu gandarījums par padarīto..

     [+] [-]

, 2013-05-05 00:54, pirms 12 gadiem
tas pats bus ar Povetkinu,tikai 10 raundā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-05 00:55, pirms 12 gadiem
Jā ar Heju bija interesantāk,bet arī bez variantiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 00:58, pirms 12 gadiem
naninoi rakstīja: Nelolojiet ilūzijas,pašlaik pretinieku viņam nav
varētu piekrist, ka viņš ir vislabākasi šobrīd.. taču kaujies tad ar nākamo labāko, ar aiznākamo pēc Tevis.. nevis 15.
jo otrajam vai trešajam būtu interesantāka cīņa un lielāka iespēja, ka paveiksies ar kādu sitienu.. katrā ziņā - ja esi labākais - pārspēj 2. labāko nevis 10, 20 vai 50 labāko visu laiku un atsakies no cīņas ar 2...

     [+] [-]

, 2013-05-05 01:01, pirms 12 gadiem
kungs rakstīja: varētu piekrist, ka viņš ir vislabākasi šobrīd.. taču kaujies tad ar nākamo labāko, ar aiznākamo pēc Tevis.. nevis 15.
jo otrajam vai trešajam būtu interesantāka cīņa un lielāka iespēja, ka paveiksies ar kādu sitienu.. katrā ziņā - ja esi labākais - pārspēj 2. labāko nevis 10, 20 vai 50 labāko visu laiku un atsakies no cīņas ar 2...
Nu otro labāko nevar.......
Vispār piekritu,būtu interesantāk mums, bet viņiem būtu sūdīgāk pelnīt naudu

  +3 [+] [-]

, 2013-05-05 01:01, pirms 12 gadiem
jo teikšu tā - Kļičko fans es neesmu.. Heja fans, bet ne par to ir runa, kurš ir labāks, piekrītu, ka Vladimirs ir pašlaik labākais, bet Hejam var paveikties.. citiem pat veiksme nespētu palīdzēt..

galvenais, kas besī, ka šie "lielie labie bokseri" tā jau reti cīnās. tad sagaidi šo pusgadu līdz cīņai un tur nav ko redzēt.. par to ir tāda vilšanās

     [+] [-]

, 2013-05-05 01:02, pirms 12 gadiem
Numur 7. raustās,vai vispār notiks cīņa nav skaidrs.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-05 01:05, pirms 12 gadiem
kungs rakstīja: jo teikšu tā - Kļičko fans es neesmu.. Heja fans, bet ne par to ir runa, kurš ir labāks, piekrītu, ka Vladimirs ir pašlaik labākais, bet Hejam var paveikties.. citiem pat veiksme nespētu palīdzēt..

galvenais, kas besī, ka šie "lielie labie bokseri" tā jau reti cīnās. tad sagaidi šo pusgadu līdz cīņai un tur nav ko redzēt.. par to ir tāda vilšanās
piekritu,paskaties Heja nākošo pretinieku un Povetkina...
Tad jau sitas bija tīri labs

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 01:06, pirms 12 gadiem
naninoi rakstīja: Numur 7. raustās,vai vispār notiks cīņa nav skaidrs.....
njā, man arī liekas, ka viņš vēl nav gatavs..
vispār šķiet, ka Kļičko atšķirībā no lielākās daļas smagsvaru konkrēti dzen sev fizisko iekšā - to pēc auguma var redzēt un tur citiem tuaku maisiem darīt nav ko pret tādu fizisko dzīvnieku.. to es toč nesaprotu - jo fizisko varētu visi sev uzlabot.. un tālāk jau talants utt.. bet nē - to nedara neviens - ļengani tizleņi blakus Kļīcko visi izskatās

     [+] [-]

, 2013-05-05 01:07, pirms 12 gadiem
naninoi rakstīja: piekritu,paskaties Heja nākošo pretinieku un Povetkina...
Tad jau sitas bija tīri labs
Hejam piedodami, jo viņš cik sapratu teica, ka ja Kļičko nepiekrīt cīņai ar viņu - gatavs iet visu ceļu, lai kļūtu par obligāto pretinieku.. tad - lai jau vecas un iziet šo ceļu

     [+] [-]

, 2013-05-05 01:09, pirms 12 gadiem
Nebija pretinieks...pēdējās cīņās nav redzēti. Rau Korijs Sanderss bija vecis savulaik - piesmēja Vladimiru 2. raundā un tā arī nenokrita uz dēļiem pret Vitāliju (lai arī zaudēja).

Cīņa pret Vitāliju Vitali Klitschko vs Corrie Sanders (Highlights)...

Cīņa pret Vladimiru Wladimir Klitschko Vs Corrie Sanders - YouTube

p.s. R.I.P Korijam - 2012. gadā nošāva

     [+] [-]

, 2013-05-05 01:10, pirms 12 gadiem
kungs rakstīja: njā, man arī liekas, ka viņš vēl nav gatavs..
vispār šķiet, ka Kļičko atšķirībā no lielākās daļas smagsvaru konkrēti dzen sev fizisko iekšā - to pēc auguma var redzēt un tur citiem tuaku maisiem darīt nav ko pret tādu fizisko dzīvnieku.. to es toč nesaprotu - jo fizisko varētu visi sev uzlabot.. un tālāk jau talants utt.. bet nē - to nedara neviens - ļengani tizleņi blakus Kļīcko visi izskatās
Cik es saprotu Povetkins pats grib cīņu,bet pārējie ne.
Paslaik uztur intrigu un var vakt kaut kadu naudu.Ja notiek cīņa,tad viņš kļust par vienu no daudzajiem klicko upuriem,un stipri krītas viņa tirgus cena.

     [+] [-]

, 2013-05-05 01:13, pirms 12 gadiem
Looloo rakstīja: Nebija pretinieks...pēdējās cīņās nav redzēti. Rau Korijs Sanderss bija vecis savulaik - piesmēja Vladimiru 2. raundā un tā arī nenokrita uz dēļiem pret Vitāliju (lai arī zaudēja).

Cīņa pret Vitāliju Vitali Klitschko vs Corrie Sanders (Highlights)...

Cīņa pret Vladimiru Wladimir Klitschko Vs Corrie Sanders - YouTube

p.s. R.I.P Korijam - 2012. gadā nošāva
Neatceros tas laikam notika 2003-2005 gadā,tagad Kļičko vairs tik bezrūpigi neizturētos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 01:17, pirms 12 gadiem
kungs rakstīja: Kā jau VSB komentētāji teica - nelolojiet ilūzijas par Kļičko neuzvaramību - viņš vienkārši ir tas, kurš pats ļoti rūpīgi izvēlas pretiniekus un analizē kurš būs tas, kuru "piekaut".. jo Pieaneta ne tuvu nav no labākjiem, kuri gaida rindā..
Saklausījies Mihaiļenko demogoģiju un dzied līdzi. Uzvārdus sauc, kuras tad ir tās zvaigznes no kuriem izvairās? Plika d...ana

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 01:18, pirms 12 gadiem
naninoi rakstīja: Jā ar Heju bija interesantāk,bet arī bez variantiem.
Ar Heju jau nekā interesanta nebija. Viena no neskatāmākajām cīņām pēdējos gados. Līdzīgi kā pret Ibragimovu- viens negrib, otrs nevar.

     [+] [-]

, 2013-05-05 01:21, pirms 12 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Ar Heju jau nekā interesanta nebija. Viena no neskatāmākajām cīņām pēdējos gados. Līdzīgi kā pret Ibragimovu- viens negrib, otrs nevar.
Manuprat par šo bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-05 01:21, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Saklausījies Mihaiļenko demogoģiju un dzied līdzi. Uzvārdus sauc, kuras tad ir tās zvaigznes no kuriem izvairās? Plika d...ana
Pilnigi piekrītu,

  +3 [+] [-]

, 2013-05-05 01:22, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Zheel ka Valujevs taa ari nepacinijas ar Klicko,vinu buutu gruti nokautet
Hejs vienreiz valujevam trāpīja un šis sāka peldēt.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-05 01:23, pirms 12 gadiem
NU kā jūs nesaprotat, te jau vairs nav runa par labāko un netik labu... visur šeit figurē nauda, tpcj au nav nekāds loģisks formāts ar ko jācīnās...

Kļičko negrib atdot savu daļu naudas kkādiem tur otrajiem un trešajiem specīgākajiem, ko jūs te miniet. tāpat viņš zin ka uzvarēs..
viņš cīnās ar tiem, kas paņem mazāku honorāru, lai kļicko paliek vairāk, ne velti šie brāļi cīnās ar saukto gudro boksu, nevis kā kādreiz kad tesās līdz nemaņai...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-05 01:29, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Saklausījies Mihaiļenko demogoģiju un dzied līdzi. Uzvārdus sauc, kuras tad ir tās zvaigznes no kuriem izvairās? Plika d...ana
jau rakstīju augstāk - tad lai cīnās tikai ar 3-4 nākamajiem labākajiem bokseriem.. kāda jēga sist kaut kādus patsmitos? ne prieka ne gandarīju, ne skatītājiem bauda.. lai vienkārši cinās ar labākajiem kas ir.. citos sportos katru gadu tiekas labākie un Maskavas dinamo nespēlē ar Ogres hokeja klubu tāpēc, ka vienreiz jau visus no KHL uzvarējuši! uzvari katru gadu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-05-05 01:32, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: nu piemeram krievs Deniss Boitsovs,buutu daudz labaks pretinieks par Pianetu
Tiešām? Ar 1.85m augumu pret Kļičko? Viņš vēl ir zaļš un to saprot. Papēti viņa pretiniekus līdz šim un noskaties kādu cīņu

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 01:32, pirms 12 gadiem
ar 2iem uzreiz vajg bokseties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-05-05 01:35, pirms 12 gadiem
kungs rakstīja: jau rakstīju augstāk - tad lai cīnās tikai ar 3-4 nākamajiem labākajiem bokseriem.. kāda jēga sist kaut kādus patsmitos? ne prieka ne gandarīju, ne skatītājiem bauda.. lai vienkārši cinās ar labākajiem kas ir.. citos sportos katru gadu tiekas labākie un Maskavas dinamo nespēlē ar Ogres hokeja klubu tāpēc, ka vienreiz jau visus no KHL uzvarējuši! uzvari katru gadu!
Nosauc tos 3-4 numurus. Puļevs par ko murgoja Mihaiļenko? Nesmīdini.

     [+] [-]

, 2013-05-05 01:35, pirms 12 gadiem
kur var atkārtojumu redzēt?

     [+] [-]

, 2013-05-05 01:37, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Nosauc tos 3-4 numurus. Puļevs par ko murgoja Mihaiļenko? Nesmīdini.
kaut vai katru gadu, lai piekauj Heju.. - parāda citiem, ka to var un aizver visiem mutes. Es pat kā Heja fans labāk redzu, ka Hejs no Kļičko dabū pa muti nevis skatos garlaicīgas cīņas ar kaut kādu 15. no ranga..

  -3 [+] [-]

, 2013-05-05 01:39, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: maz skatos smagsvaros,mazaki svari ir daudz interesantak,lielaks aatrums,vairak kontakta
Piekrītu. Es arī nesaku, ka ģibstu no kaifa kadas rada Kļičko cīņas Mani besī kas cits - ir vesela armija skauģu, kas noniecina izcilu atlētu un augstākās raudzes profesionāli. Var tikai apbrīnot kādā viņš ir formā cīņu no cīņas. Paraugs jebkuram, sakot ar valodas zināsanām, cieņu pret pretinieku, ārpusboksa aktivitatem utt. Mihaiļenko visus viņa pretiniekus sauc par maisiem, kaut tie savās karjerās sasnieguši daudz vairak par Mihaiļenko, bet sevi viņam tīk dēvēt par izcilako jaunāko laiku Latvijas bokseri

     [+] [-]

, 2013-05-05 01:41, pirms 12 gadiem
kungs rakstīja: kaut vai katru gadu, lai piekauj Heju.. - parāda citiem, ka to var un aizver visiem mutes. Es pat kā Heja fans labāk redzu, ka Hejs no Kļičko dabū pa muti nevis skatos garlaicīgas cīņas ar kaut kādu 15. no ranga..
Neesmu pārliecināts, ka Hejs pret Vladimiru būtu gatavs vēlreiz iziet. Tāpat neticu, ka notiks cīņa ar Povetkinu

     [+] [-]

, 2013-05-05 01:41, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Mihaiļenko
nu Valdi Vlateru viņam gudrību bārstīšanā nekad nepārspēt

es jau iepriekš minēju par to, ka var redzēt, cik izcilā formā ir Kļičko salīdzinot ar citiem treknajiem un tizlajiem wannabe bokseriem.. bet nu cīņas liek vilties.. nesaprotu priekš kam vispār tādas vajadzīgas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-05 01:49, pirms 12 gadiem
kungs rakstīja: nu Valdi Vlateru viņam gudrību bārstīšanā nekad nepārspēt

es jau iepriekš minēju par to, ka var redzēt, cik izcilā formā ir Kļičko salīdzinot ar citiem treknajiem un tizlajiem wannabe bokseriem.. bet nu cīņas liek vilties.. nesaprotu priekš kam vispār tādas vajadzīgas..
Es domāju, ka ja tādu Kļičko nebūtu vsp boksā, tad visticamāk Heju visa pasaule zinatu, kā vienu no visu laiku izcilākajiem smagsvariem un liktu viena plauktā ar Holifildu, Taisonu, Formenu, Luisu utt.
Tagad vnk tādas iespejas nav, jo priekšā ir pārcilvecīgs atlēts. Līdzīgi kā Ukrainai bija Bubka - kurš leca 6.10, jad citi 5.95 un dominēja ntos gadus, taču tad neviens neteica, ka tie citi kartslecēji ir nekam nederīgi

  -4 [+] [-]

, 2013-05-05 02:03, pirms 12 gadiem
Ja pastās kaut boxrec reitingu BoxRec Boxing Records tad nav jau īsti ar ko sisties tam Kļičko
Vitali Klitschko
Wladimir Klitschko
Kubrat Pulev
Tomasz Adamek
David Haye
Tyson Fury
Alexander Povetkin
Tony Thompson
Robert Helenius
Johnathon Banks

Kurš no šiem
1) Ir spējīgs pietest Kļičko
2) Vispār tiešām reāli vēlas cīnīties ar Kļičko
3) Neizskatīsies uz Kļičko fona kā maisi? (čupa no šiem jau kā "maisi" ir pietesti).

  -3 [+] [-]

, 2013-05-05 06:45, pirms 12 gadiem
Ne jau Kļičko pretinieki ir maisi, bet gan Kļičko ir labi bokseri, uz kā fona visi izskatās kā maisi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-05 08:52, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Piekrītu. Es arī nesaku, ka ģibstu no kaifa kadas rada Kļičko cīņas Mani besī kas cits - ir vesela armija skauģu, kas noniecina izcilu atlētu un augstākās raudzes profesionāli. Var tikai apbrīnot kādā viņš ir formā cīņu no cīņas. Paraugs jebkuram, sakot ar valodas zināsanām, cieņu pret pretinieku, ārpusboksa aktivitatem utt. Mihaiļenko visus viņa pretiniekus sauc par maisiem, kaut tie savās karjerās sasnieguši daudz vairak par Mihaiļenko, bet sevi viņam tīk dēvēt par izcilako jaunāko laiku Latvijas bokseri
Izstiepies vai saraujies, fakti runā paši par sevi- BoxRec Boxing Records

Tālāk par Klichko- pēdējie četri pretinieki jau nu neviesa nekādu intrigu. Pianetta- pirms tam par tādu pat dzirdēts nebija. Mormeks- maiss totāls. Tas viss šovs bija tāds sviests, ka kauns metās. Tompsons- vienreiz jau tika nokautēts. Klichko deva revanšu jo zināja ka atkal laba iespēja tikt pie vieglas naudas. Vahs? Paši redzējāt. Neko citu kā maisa funkciju viņš nepildīja. Ar Ibragimovu arī murgs- viens sitiens pa diviem raundiem. Pēc tam viņiem skaidri pateica, ka Madison Square Garden viņus iekšā vairs nekad nelaidīs.
Pareizi Mihaiļenko teica- Puļevs ir vienīgais kurš ir spējīgs sastādīt reālu konkurenci, ne tādu kā vakar novērojām.

     [+] [-]

, 2013-05-05 08:53, pirms 12 gadiem
Vismaz Meivezers šorīt parādīja labu cīņu, pierādīja arī to, ka joprojām ir labā formā un drošvien var sakaut jebkuru.

     [+] [-]

, 2013-05-05 09:27, pirms 12 gadiem
pēdējo laiku interesantākā cīņas momenti: David Haye v Dereck Chisora - Official...
Varbūt tāpēc, ka pretinieki līdzvērtīgāki un no pirmā raunda nepamet sajūta, ka viens otru negramma nerespektē un grib otram sadot pa purnu Tas bija tāds mačs, kad kaut ko līdzīgu varēsim gaidīt atkal 5 gadus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-05 10:06, pirms 12 gadiem
kungs rakstīja: Kā jau VSB komentētāji teica - nelolojiet ilūzijas par Kļičko neuzvaramību - viņš vienkārši ir tas, kurš pats ļoti rūpīgi izvēlas pretiniekus un analizē kurš būs tas, kuru "piekaut".. jo Pieaneta ne tuvu nav no labākjiem, kuri gaida rindā..
Nu un kuru tad viņš nevinnēs, Hejs vienīgais bija cienīgs un pat viņš dabuja iekšā vairāk kā pārliecinoši. Povetkins, Fjūrijs, tas garais soms, neviens neko nevarēs cīņās pret Kļičko, pie tam savos 37 viņš ir kļuvis tikai labāks, pielicis sausajā masā un lēnāks nav palicis.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-05 10:10, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: cik zinu tas nakama cina vladimiram bus pret titula pretendentu un tas izskirsies maca starp pulev un fjuriju - luk ari bus nopietnais pretinieks. bet ar ko cinas baba heijs, kapec necinas ar bokseriem no pirma 10 bet ar kautkadiem carriem kuri ranga nav pat desmitnieka un kuru veciais klicko piesita 4 rauna
Tak nebūs ne Fūrijs, ne Pulevs nekāds nopiets pretinieks, lieli tauku gabali, kas laidīs cauri Kļičko džebu, saīsināt distanci un tikt klāt viņi tā pat nespēs, kājās nepietiek ātruma, pat neskatoties uz Fjūrija gabarītiem viņam nepietiks distances.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-05 10:14, pirms 12 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Izstiepies vai saraujies, fakti runā paši par sevi- BoxRec Boxing Records

Tālāk par Klichko- pēdējie četri pretinieki jau nu neviesa nekādu intrigu. Pianetta- pirms tam par tādu pat dzirdēts nebija. Mormeks- maiss totāls. Tas viss šovs bija tāds sviests, ka kauns metās. Tompsons- vienreiz jau tika nokautēts. Klichko deva revanšu jo zināja ka atkal laba iespēja tikt pie vieglas naudas. Vahs? Paši redzējāt. Neko citu kā maisa funkciju viņš nepildīja. Ar Ibragimovu arī murgs- viens sitiens pa diviem raundiem. Pēc tam viņiem skaidri pateica, ka Madison Square Garden viņus iekšā vairs nekad nelaidīs.
Pareizi Mihaiļenko teica- Puļevs ir vienīgais kurš ir spējīgs sastādīt reālu konkurenci, ne tādu kā vakar novērojām.
Tukša lirika. Puļevs ar nevienu vērā ņemamu pretinieku nav pat cīnījies. Vācijā promouteru uzkačāts rangs, la pretendētu uz honorāru no iespējamas vīņas pter Kļičko. Brāļi nav muļķi un to redz un nekādus milzu honorārus nepiedāvās. Paskaties Puļeva pretiniekus. Ustinovs tiešām bija pilnīgā neformā un tas KO aiz ausīm pievilkts.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-05 10:17, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Tukša lirika. Puļevs ar nevienu vērā ņemamu pretinieku nav pat cīnījies. Vācijā promouteru uzkačāts rangs, la pretendētu uz honorāru no iespējamas vīņas pter Kļičko. Brāļi nav muļķi un to redz un nekādus milzu honorārus nepiedāvās. Paskaties Puļeva pretiniekus. Ustinovs tiešām bija pilnīgā neformā un tas KO aiz ausīm pievilkts.
Pie tam mocījās ar Dimitrenko, kurš knapi ir divdesmitnieka bokseris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-05 10:31, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Pie tam mocījās ar Dimitrenko, kurš knapi ir divdesmitnieka bokseris.
Tieši tā! Ja tas pats Puļevs ar tadu pašu CV neatrastos mistiski tik augstu, bet butu piemeram 17.vietā un cīnītos ar Kļičko, tas pats Mihaiļenko viņu sauktu par nenopietnu pretinieku.

Es drīzak gribetu sagaidīt pretendentu savstarpējās cīņas, piemeram Heleniuss pret Povetkinu, vai Puļevu pret Povetkinu. Pagaidām Puļeva CV ir tāds, ka neesmu drošs, ka viņs varētu Mairi vinnēt.

     [+] [-]

, 2013-05-05 10:56, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: Ja pastās kaut boxrec reitingu BoxRec Boxing Records tad nav jau īsti ar ko sisties tam Kļičko
Vitali Klitschko
Wladimir Klitschko
Kubrat Pulev
Tomasz Adamek
David Haye
Tyson Fury
Alexander Povetkin
Tony Thompson
Robert Helenius
Johnathon Banks

Kurš no šiem
1) Ir spējīgs pietest Kļičko
2) Vispār tiešām reāli vēlas cīnīties ar Kļičko
3) Neizskatīsies uz Kļičko fona kā maisi? (čupa no šiem jau kā "maisi" ir pietesti).
Tur jau tā lieta puse tur jau ir sadauzita ,viņam nav pretinieku vnk ,ko tie trolli rej ,maiss utt ,no boksa neko nejeeedz,kaut ko plutti ,lammeri ...!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 11:46, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Tieši tā! Ja tas pats Puļevs ar tadu pašu CV neatrastos mistiski tik augstu, bet butu piemeram 17.vietā un cīnītos ar Kļičko, tas pats Mihaiļenko viņu sauktu par nenopietnu pretinieku.

Es drīzak gribetu sagaidīt pretendentu savstarpējās cīņas, piemeram Heleniuss pret Povetkinu, vai Puļevu pret Povetkinu. Pagaidām Puļeva CV ir tāds, ka neesmu drošs, ka viņs varētu Mairi vinnēt.
Tas ka tu tur personīgi neesi drošs, galīgi neko neizsaka. Bet lai jau laiks runā. Par Mairi jau bija pārāk skaļi teikts, pret Puļevu viņam pagaidām par agru. Jūs jau te noskatījāties kā Biggers Better cīņas no Boxrec reitingiem izņem, laikam padomājāt, ka tas ir nenopietns portāls. Tā gan notiek reti, un šoreiz tā bija tikai un vienīgi BB organizatoru neizdarība un problēma. Bet tas, ka Puļevs atrodas trešajā vietā, nav tāpat vien.

     [+] [-]

, 2013-05-05 12:14, pirms 12 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Tas ka tu tur personīgi neesi drošs, galīgi neko neizsaka. Bet lai jau laiks runā. Par Mairi jau bija pārāk skaļi teikts, pret Puļevu viņam pagaidām par agru. Jūs jau te noskatījāties kā Biggers Better cīņas no Boxrec reitingiem izņem, laikam padomājāt, ka tas ir nenopietns portāls. Tā gan notiek reti, un šoreiz tā bija tikai un vienīgi BB organizatoru neizdarība un problēma. Bet tas, ka Puļevs atrodas trešajā vietā, nav tāpat vien.
Puļevs nepārliecina ne pēc snieguma, ne pēc CV. Nav neviena argumenta, lai uzskatītu, ka viņš varētu kaut cik nopietnu pretestību izrādīt Kļičko. No sākuma jāsagaida, lai viņš aizvada vienu nopietnu cīņu. Par Mairi, protams, pāragri kko teikt, taču tieši tas pats attiecas uz Puļevu. Noskaties kā viņš ''nokautēja'' vistipiskako maisu Ustinovu un tad uzraksti, ko par to domā. Klasiska vācu promouteru ''cīņa''.

     [+] [-]

, 2013-05-05 14:21, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Puļevs nepārliecina ne pēc snieguma, ne pēc CV. Nav neviena argumenta, lai uzskatītu, ka viņš varētu kaut cik nopietnu pretestību izrādīt Kļičko. No sākuma jāsagaida, lai viņš aizvada vienu nopietnu cīņu. Par Mairi, protams, pāragri kko teikt, taču tieši tas pats attiecas uz Puļevu. Noskaties kā viņš ''nokautēja'' vistipiskako maisu Ustinovu un tad uzraksti, ko par to domā. Klasiska vācu promouteru ''cīņa''.
Kā jau teicu- laiks parādīs.

     [+] [-]

, 2013-05-05 18:33, pirms 12 gadiem
Deontejam Wilderam pie šā tā jāpiestrādā,un būs OK!