Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Kļičko piesit Pianetu, izcīna 60. uzvaru karjerā

Jānis Pārums

Kļičko piesit Pianetu, izcīna 60. uzvaru karjerā
Vladimirs Kļičko
Foto: AFP/Scanpix

Šonakt Vācijas pilsētā Manheimā 60.uzvaru profesionālā boksera karjerā izcīnīja ukraiņu smagsvars, IBO, IBF, WBO un WBA superčempions Vladimirs Kļičko (60-3, 51KO), kurš sestajā raundā ar tehnisko nokautu pieveica itāli Frančesko Pianetu (28-1-1, 15KO), sagādājot viņam pirmo zaudējumu.

Pirms cīņas par neapstrīdamu cīņas favorītu tika uzskatīts esošais čempions Kļičko, kura uzvaru prognozēja vairums ekspertu, turklāt – priekšlaicīgu. Tiesa, ne visi tā domāja - krievu boksera Aleksandra Povetkina (ar kuru Kļičko iespējams tiksies rudens pusē) menedžeris Aleksandrs Hrjunovs pauda viedokli, ka Kļičko gan uzvarēs, taču tikai pēc punktiem. Savukārt Manuels Čars bija vēl kategoriskāks – ar nokautu uzvarēs Pianeta.

Abi bokseri cīņu iesāka diezgan aktīvi. Iniciatīvu uzņēmās Kļičko, taču arī Pianeta nekautrējās lauzt distanci ar ukraini un uzbrukt. Kļičko darbojās sev ierastajā manierē, darīja to sekmīgi un jau otrajā raundā viņa pārākums bija diezgan izteikts, Pianetam lielākoties nācās aizsargāties. Itālis uzbruka reti, taču bīstami – trešā raunda vidū Pianeta ar asu sitienu satricināja ukraini un Kļičko nācās iet klinčā, lai izvairītos no lielākām nepatikšanām.

Ceturtais raunds pagāja Kļičko zīmē – ukrainis saimniekoja ringā un raunda pēdējā minūtē aizsūtīja Pianetu nokdaunā (itālis gar zemi bija divreiz, bet pirmajā gadījumā netika ieskaitīts nokdauns), tiesa, itālis ātri bija uz kājām. Vēl vienu nokdaunu Pianeta piedzīvoja piektajā raundā, bet arī šoreiz tas bija bez nopietnām sekām. Tomēr Kļičko pārsvars ar katru minūti kļuva arvien izteiktāks. Itāļa ciešanām punkts tika pielikts sestā raunda izskaņā, kad vairāku sitienu kombinācija aizsūtīja Pianetu nokdaunā trešoreiz. Itālis gan spēja tikt uz kājām, taču tiesnesis pieņēma loģisku lēmumu apturēt cīņu, par uzvarētāju ar tehnisko nokautu atzīstot Kļičko.

Tādejādi ukrainis nosargāja IBO, IBF, WBO un WBA pasaules čempiona titulus un tika pie 60. uzvaras profesionālā boksera karjerā, kā arī pie 18. panākuma pēc kārtas. Tagad ukraini sagaida cīņa pret Aleksandru Povetkinu rudens pusē, tiesa, vispirms krievam jāuzvar polis Aleksandrs Vavžiks. Povetkina un Vavžika cīņa notiks 17. majā.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-05-05 01:32, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: nu piemeram krievs Deniss Boitsovs,buutu daudz labaks pretinieks par Pianetu
Tiešām? Ar 1.85m augumu pret Kļičko? Viņš vēl ir zaļš un to saprot. Papēti viņa pretiniekus līdz šim un noskaties kādu cīņu

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 01:32, pirms 11 gadiem
ar 2iem uzreiz vajg bokseties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-05-05 01:35, pirms 11 gadiem
kungs rakstīja: jau rakstīju augstāk - tad lai cīnās tikai ar 3-4 nākamajiem labākajiem bokseriem.. kāda jēga sist kaut kādus patsmitos? ne prieka ne gandarīju, ne skatītājiem bauda.. lai vienkārši cinās ar labākajiem kas ir.. citos sportos katru gadu tiekas labākie un Maskavas dinamo nespēlē ar Ogres hokeja klubu tāpēc, ka vienreiz jau visus no KHL uzvarējuši! uzvari katru gadu!
Nosauc tos 3-4 numurus. Puļevs par ko murgoja Mihaiļenko? Nesmīdini.

     [+] [-]

, 2013-05-05 01:35, pirms 11 gadiem
kur var atkārtojumu redzēt?

     [+] [-]

, 2013-05-05 01:37, pirms 11 gadiem
aigars076 rakstīja: Nosauc tos 3-4 numurus. Puļevs par ko murgoja Mihaiļenko? Nesmīdini.
kaut vai katru gadu, lai piekauj Heju.. - parāda citiem, ka to var un aizver visiem mutes. Es pat kā Heja fans labāk redzu, ka Hejs no Kļičko dabū pa muti nevis skatos garlaicīgas cīņas ar kaut kādu 15. no ranga..

  -3 [+] [-]

, 2013-05-05 01:39, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: maz skatos smagsvaros,mazaki svari ir daudz interesantak,lielaks aatrums,vairak kontakta
Piekrītu. Es arī nesaku, ka ģibstu no kaifa kadas rada Kļičko cīņas Mani besī kas cits - ir vesela armija skauģu, kas noniecina izcilu atlētu un augstākās raudzes profesionāli. Var tikai apbrīnot kādā viņš ir formā cīņu no cīņas. Paraugs jebkuram, sakot ar valodas zināsanām, cieņu pret pretinieku, ārpusboksa aktivitatem utt. Mihaiļenko visus viņa pretiniekus sauc par maisiem, kaut tie savās karjerās sasnieguši daudz vairak par Mihaiļenko, bet sevi viņam tīk dēvēt par izcilako jaunāko laiku Latvijas bokseri

     [+] [-]

, 2013-05-05 01:41, pirms 11 gadiem
kungs rakstīja: kaut vai katru gadu, lai piekauj Heju.. - parāda citiem, ka to var un aizver visiem mutes. Es pat kā Heja fans labāk redzu, ka Hejs no Kļičko dabū pa muti nevis skatos garlaicīgas cīņas ar kaut kādu 15. no ranga..
Neesmu pārliecināts, ka Hejs pret Vladimiru būtu gatavs vēlreiz iziet. Tāpat neticu, ka notiks cīņa ar Povetkinu

     [+] [-]

, 2013-05-05 01:41, pirms 11 gadiem
aigars076 rakstīja: Mihaiļenko
nu Valdi Vlateru viņam gudrību bārstīšanā nekad nepārspēt

es jau iepriekš minēju par to, ka var redzēt, cik izcilā formā ir Kļičko salīdzinot ar citiem treknajiem un tizlajiem wannabe bokseriem.. bet nu cīņas liek vilties.. nesaprotu priekš kam vispār tādas vajadzīgas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-05 01:49, pirms 11 gadiem
kungs rakstīja: nu Valdi Vlateru viņam gudrību bārstīšanā nekad nepārspēt

es jau iepriekš minēju par to, ka var redzēt, cik izcilā formā ir Kļičko salīdzinot ar citiem treknajiem un tizlajiem wannabe bokseriem.. bet nu cīņas liek vilties.. nesaprotu priekš kam vispār tādas vajadzīgas..
Es domāju, ka ja tādu Kļičko nebūtu vsp boksā, tad visticamāk Heju visa pasaule zinatu, kā vienu no visu laiku izcilākajiem smagsvariem un liktu viena plauktā ar Holifildu, Taisonu, Formenu, Luisu utt.
Tagad vnk tādas iespejas nav, jo priekšā ir pārcilvecīgs atlēts. Līdzīgi kā Ukrainai bija Bubka - kurš leca 6.10, jad citi 5.95 un dominēja ntos gadus, taču tad neviens neteica, ka tie citi kartslecēji ir nekam nederīgi

  -4 [+] [-]

, 2013-05-05 02:03, pirms 11 gadiem
Ja pastās kaut boxrec reitingu BoxRec Boxing Records tad nav jau īsti ar ko sisties tam Kļičko
Vitali Klitschko
Wladimir Klitschko
Kubrat Pulev
Tomasz Adamek
David Haye
Tyson Fury
Alexander Povetkin
Tony Thompson
Robert Helenius
Johnathon Banks

Kurš no šiem
1) Ir spējīgs pietest Kļičko
2) Vispār tiešām reāli vēlas cīnīties ar Kļičko
3) Neizskatīsies uz Kļičko fona kā maisi? (čupa no šiem jau kā "maisi" ir pietesti).

  -3 [+] [-]

, 2013-05-05 06:45, pirms 11 gadiem
Ne jau Kļičko pretinieki ir maisi, bet gan Kļičko ir labi bokseri, uz kā fona visi izskatās kā maisi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-05 08:52, pirms 11 gadiem
aigars076 rakstīja: Piekrītu. Es arī nesaku, ka ģibstu no kaifa kadas rada Kļičko cīņas Mani besī kas cits - ir vesela armija skauģu, kas noniecina izcilu atlētu un augstākās raudzes profesionāli. Var tikai apbrīnot kādā viņš ir formā cīņu no cīņas. Paraugs jebkuram, sakot ar valodas zināsanām, cieņu pret pretinieku, ārpusboksa aktivitatem utt. Mihaiļenko visus viņa pretiniekus sauc par maisiem, kaut tie savās karjerās sasnieguši daudz vairak par Mihaiļenko, bet sevi viņam tīk dēvēt par izcilako jaunāko laiku Latvijas bokseri
Izstiepies vai saraujies, fakti runā paši par sevi- BoxRec Boxing Records

Tālāk par Klichko- pēdējie četri pretinieki jau nu neviesa nekādu intrigu. Pianetta- pirms tam par tādu pat dzirdēts nebija. Mormeks- maiss totāls. Tas viss šovs bija tāds sviests, ka kauns metās. Tompsons- vienreiz jau tika nokautēts. Klichko deva revanšu jo zināja ka atkal laba iespēja tikt pie vieglas naudas. Vahs? Paši redzējāt. Neko citu kā maisa funkciju viņš nepildīja. Ar Ibragimovu arī murgs- viens sitiens pa diviem raundiem. Pēc tam viņiem skaidri pateica, ka Madison Square Garden viņus iekšā vairs nekad nelaidīs.
Pareizi Mihaiļenko teica- Puļevs ir vienīgais kurš ir spējīgs sastādīt reālu konkurenci, ne tādu kā vakar novērojām.

     [+] [-]

, 2013-05-05 08:53, pirms 11 gadiem
Vismaz Meivezers šorīt parādīja labu cīņu, pierādīja arī to, ka joprojām ir labā formā un drošvien var sakaut jebkuru.

     [+] [-]

, 2013-05-05 09:27, pirms 11 gadiem
pēdējo laiku interesantākā cīņas momenti: David Haye v Dereck Chisora - Official...
Varbūt tāpēc, ka pretinieki līdzvērtīgāki un no pirmā raunda nepamet sajūta, ka viens otru negramma nerespektē un grib otram sadot pa purnu Tas bija tāds mačs, kad kaut ko līdzīgu varēsim gaidīt atkal 5 gadus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-05 10:06, pirms 11 gadiem
kungs rakstīja: Kā jau VSB komentētāji teica - nelolojiet ilūzijas par Kļičko neuzvaramību - viņš vienkārši ir tas, kurš pats ļoti rūpīgi izvēlas pretiniekus un analizē kurš būs tas, kuru "piekaut".. jo Pieaneta ne tuvu nav no labākjiem, kuri gaida rindā..
Nu un kuru tad viņš nevinnēs, Hejs vienīgais bija cienīgs un pat viņš dabuja iekšā vairāk kā pārliecinoši. Povetkins, Fjūrijs, tas garais soms, neviens neko nevarēs cīņās pret Kļičko, pie tam savos 37 viņš ir kļuvis tikai labāks, pielicis sausajā masā un lēnāks nav palicis.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-05 10:10, pirms 11 gadiem
lkjhg rakstīja: cik zinu tas nakama cina vladimiram bus pret titula pretendentu un tas izskirsies maca starp pulev un fjuriju - luk ari bus nopietnais pretinieks. bet ar ko cinas baba heijs, kapec necinas ar bokseriem no pirma 10 bet ar kautkadiem carriem kuri ranga nav pat desmitnieka un kuru veciais klicko piesita 4 rauna
Tak nebūs ne Fūrijs, ne Pulevs nekāds nopiets pretinieks, lieli tauku gabali, kas laidīs cauri Kļičko džebu, saīsināt distanci un tikt klāt viņi tā pat nespēs, kājās nepietiek ātruma, pat neskatoties uz Fjūrija gabarītiem viņam nepietiks distances.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-05 10:14, pirms 11 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Izstiepies vai saraujies, fakti runā paši par sevi- BoxRec Boxing Records

Tālāk par Klichko- pēdējie četri pretinieki jau nu neviesa nekādu intrigu. Pianetta- pirms tam par tādu pat dzirdēts nebija. Mormeks- maiss totāls. Tas viss šovs bija tāds sviests, ka kauns metās. Tompsons- vienreiz jau tika nokautēts. Klichko deva revanšu jo zināja ka atkal laba iespēja tikt pie vieglas naudas. Vahs? Paši redzējāt. Neko citu kā maisa funkciju viņš nepildīja. Ar Ibragimovu arī murgs- viens sitiens pa diviem raundiem. Pēc tam viņiem skaidri pateica, ka Madison Square Garden viņus iekšā vairs nekad nelaidīs.
Pareizi Mihaiļenko teica- Puļevs ir vienīgais kurš ir spējīgs sastādīt reālu konkurenci, ne tādu kā vakar novērojām.
Tukša lirika. Puļevs ar nevienu vērā ņemamu pretinieku nav pat cīnījies. Vācijā promouteru uzkačāts rangs, la pretendētu uz honorāru no iespējamas vīņas pter Kļičko. Brāļi nav muļķi un to redz un nekādus milzu honorārus nepiedāvās. Paskaties Puļeva pretiniekus. Ustinovs tiešām bija pilnīgā neformā un tas KO aiz ausīm pievilkts.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-05 10:17, pirms 11 gadiem
aigars076 rakstīja: Tukša lirika. Puļevs ar nevienu vērā ņemamu pretinieku nav pat cīnījies. Vācijā promouteru uzkačāts rangs, la pretendētu uz honorāru no iespējamas vīņas pter Kļičko. Brāļi nav muļķi un to redz un nekādus milzu honorārus nepiedāvās. Paskaties Puļeva pretiniekus. Ustinovs tiešām bija pilnīgā neformā un tas KO aiz ausīm pievilkts.
Pie tam mocījās ar Dimitrenko, kurš knapi ir divdesmitnieka bokseris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-05 10:31, pirms 11 gadiem
Marchelitto rakstīja: Pie tam mocījās ar Dimitrenko, kurš knapi ir divdesmitnieka bokseris.
Tieši tā! Ja tas pats Puļevs ar tadu pašu CV neatrastos mistiski tik augstu, bet butu piemeram 17.vietā un cīnītos ar Kļičko, tas pats Mihaiļenko viņu sauktu par nenopietnu pretinieku.

Es drīzak gribetu sagaidīt pretendentu savstarpējās cīņas, piemeram Heleniuss pret Povetkinu, vai Puļevu pret Povetkinu. Pagaidām Puļeva CV ir tāds, ka neesmu drošs, ka viņs varētu Mairi vinnēt.

     [+] [-]

, 2013-05-05 10:56, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Ja pastās kaut boxrec reitingu BoxRec Boxing Records tad nav jau īsti ar ko sisties tam Kļičko
Vitali Klitschko
Wladimir Klitschko
Kubrat Pulev
Tomasz Adamek
David Haye
Tyson Fury
Alexander Povetkin
Tony Thompson
Robert Helenius
Johnathon Banks

Kurš no šiem
1) Ir spējīgs pietest Kļičko
2) Vispār tiešām reāli vēlas cīnīties ar Kļičko
3) Neizskatīsies uz Kļičko fona kā maisi? (čupa no šiem jau kā "maisi" ir pietesti).
Tur jau tā lieta puse tur jau ir sadauzita ,viņam nav pretinieku vnk ,ko tie trolli rej ,maiss utt ,no boksa neko nejeeedz,kaut ko plutti ,lammeri ...!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 11:46, pirms 11 gadiem
aigars076 rakstīja: Tieši tā! Ja tas pats Puļevs ar tadu pašu CV neatrastos mistiski tik augstu, bet butu piemeram 17.vietā un cīnītos ar Kļičko, tas pats Mihaiļenko viņu sauktu par nenopietnu pretinieku.

Es drīzak gribetu sagaidīt pretendentu savstarpējās cīņas, piemeram Heleniuss pret Povetkinu, vai Puļevu pret Povetkinu. Pagaidām Puļeva CV ir tāds, ka neesmu drošs, ka viņs varētu Mairi vinnēt.
Tas ka tu tur personīgi neesi drošs, galīgi neko neizsaka. Bet lai jau laiks runā. Par Mairi jau bija pārāk skaļi teikts, pret Puļevu viņam pagaidām par agru. Jūs jau te noskatījāties kā Biggers Better cīņas no Boxrec reitingiem izņem, laikam padomājāt, ka tas ir nenopietns portāls. Tā gan notiek reti, un šoreiz tā bija tikai un vienīgi BB organizatoru neizdarība un problēma. Bet tas, ka Puļevs atrodas trešajā vietā, nav tāpat vien.

     [+] [-]

, 2013-05-05 12:14, pirms 11 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Tas ka tu tur personīgi neesi drošs, galīgi neko neizsaka. Bet lai jau laiks runā. Par Mairi jau bija pārāk skaļi teikts, pret Puļevu viņam pagaidām par agru. Jūs jau te noskatījāties kā Biggers Better cīņas no Boxrec reitingiem izņem, laikam padomājāt, ka tas ir nenopietns portāls. Tā gan notiek reti, un šoreiz tā bija tikai un vienīgi BB organizatoru neizdarība un problēma. Bet tas, ka Puļevs atrodas trešajā vietā, nav tāpat vien.
Puļevs nepārliecina ne pēc snieguma, ne pēc CV. Nav neviena argumenta, lai uzskatītu, ka viņš varētu kaut cik nopietnu pretestību izrādīt Kļičko. No sākuma jāsagaida, lai viņš aizvada vienu nopietnu cīņu. Par Mairi, protams, pāragri kko teikt, taču tieši tas pats attiecas uz Puļevu. Noskaties kā viņš ''nokautēja'' vistipiskako maisu Ustinovu un tad uzraksti, ko par to domā. Klasiska vācu promouteru ''cīņa''.

     [+] [-]

, 2013-05-05 14:21, pirms 11 gadiem
aigars076 rakstīja: Puļevs nepārliecina ne pēc snieguma, ne pēc CV. Nav neviena argumenta, lai uzskatītu, ka viņš varētu kaut cik nopietnu pretestību izrādīt Kļičko. No sākuma jāsagaida, lai viņš aizvada vienu nopietnu cīņu. Par Mairi, protams, pāragri kko teikt, taču tieši tas pats attiecas uz Puļevu. Noskaties kā viņš ''nokautēja'' vistipiskako maisu Ustinovu un tad uzraksti, ko par to domā. Klasiska vācu promouteru ''cīņa''.
Kā jau teicu- laiks parādīs.

     [+] [-]

, 2013-05-05 18:33, pirms 11 gadiem
Deontejam Wilderam pie šā tā jāpiestrādā,un būs OK!