Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Als Siesta asi kritizē Brieža attieksmi, naudaskāri un skopumu

Rolands Eliņš

Als Siesta asi kritizē Brieža attieksmi, naudaskāri un skopumu
Mairis Briedis
Foto: Mārtiņš Zilgalvis/F64

Alberts Hačuturovs jeb Als Siesta, kurš iepriekš kā menedžeris pārstāvēja Latvijas boksa zvaigzni Mairi Briedi, publiskā uzrunā tiešraidē sociālajā tīklā "Facebook" pārmeta Briedim nekorektu sadarbības uzturēšanu un pārtraukšanu, kā arī nevairījās no personīgiem apvainojumiem un pārmetumiem. Siesta uzskata, ka Briedis izvairījās noslēgt līgumu ar viņu, bet tagad, kad sasniedzis savus mērķus un piedalījies Supersērijā, vairs neuzskatot Siestu sev par vajadzīgu un izmetis no komandas. Brieža pārstāvis Raimonds Zeps portālam Sportacentrs.com, atbildot uz Siestas teikto, norādīja, ka nevēlas iesaistīties publiskos apvainojumos un savstarpējo lietu skaidrošanā.

"Mairis Briedis ir talantīgs bokseris – par to vispār nav jautājumu. Taču viņš ir mantkārīgs cilvēks. Runā par zvaigžņu slimību, bet nekā tāda," intervijā norādīja Als Siesta. "Karjeras sākumā viņam palīdzēja visi, ieguldīja laiku un naudu. Kad nonāca augšā, tad sāka domāt, kā atbrīvoties no cilvēkiem, kuri palīdzēja, lai nopelnītu pēc iespējas vairāk. Tāds ir tas jūsu leģendārais Briedis. Sāka strīdēties ar mani, sāka strīdēties ar Sandi Kleinu. Nezinu nevienu cilvēku, kuram tik daudz palīdzētu – apkārt bija sponsori, cilvēki, nauda, visa Latvijas valsts. Neviens neko neatteica. Šajā laikā viņā ieguldīju trīs reizes vairāk naudas nekā savā ģimenē, man ir sieva un divi bērni. Izdarīju daudz, lai viņu paceltu un padarītu par čempionu. Briedis ir kā meitene, kas dzīvo kopā ar oligarhu, bet tāpat skatās apkārt un meklē sev vēl kādu."

"Un tad man pateica: Al, paldies par ieguldīto darbu, savu darbu esi izdarījis un par to saņēmis pietiekami lielu naudu. Bet dabā tā nenotiek," teica Siesta, kurš sarunas laikā izteica draudus fiziski izrēķināties ar Brieža pašreizējo menedžeri Raimondu Zepu, paužot nožēlu, ka pats tagad neatrodas Rīgā un Zeps nav pa rokai. "Kā jums, idiotiem, var ienākt prātā, ka mums nav līguma. Esam likuši parakstus uz kopīgiem dokumentiem. Visa pasaule taču zina, kurš ir tavs menedžeris. Visa pasaule!"

"Vairākas reizes sēdējām pie galda un gribējām parakstīt līgumu. Teicu, ka varbūt pirms šīs cīņas? Nē, labāk pēc tam, viņš teica. Pienāk nākamā. Varbūt pēc šīs, ir viņa atruna. Beidzot pateica: nu davai, uztaisi līgumu, atnes, es paskatīšos. Pēc tam Mairis iedeva saviem advokātiem kaut kādiem. Atnesa uzlaboto versiju atpakaļ. Tur skaidri redzams, ka advokātam nav ne jausmas par boksa leksiku. Paskatījos un pateicu, ka tur ir viena liela putra. Mūsu sadarbības laikā Als Siesta ir izpildījis katru vienošanās punktu! Briedis dzīvoja kā kaķis pienā, kā oligarhs – PR, pasaules līmeņa treneri, labi sparinga partneri, nometnes, sponsori. Bet pēc tā visa viņš man aiz muguras aizbrauca uz Poliju, lai parakstītu līgumu ar citu menedžeri. Beigās gan tur nekas nesanāca. Pēc tam taisnojās, ka tikai ar poļu draugiem satikties aizbraucis. Un viņš ir policists!"

"Kleins ir ģeniāls treneris – viņš veltīja visu savu laiku, lai izveidotu bokseri, kurš bija ringā pret Usiku. Kleins zina Briedi kā atvērtu grāmatu – katru plusu un mīnusu, katru mazāko traumu. Viņš sastādīja programmas, bet Mairim atlika tikai trenēties. Taču Mairis nesaprata, ka tas ir komandas darbs. Ka esam mašīna, taču mašīnai ir nepieciešams benzīns. Viņš domāja, ka uz priekšu varam braukt ar ūdeni. Strādājām bez maksas. Tagad redzējām citu Briedi. Pretī taksists no Francijas, un te redzējām īsto Briedi, kurš neko nevar izdarīt. Kāds viņš bija pret Usiku un kāds tagad – tā ir milzu starpība," norādīja Siesta.

"Es tevi aizvedu uz boksa supersēriju. Es. Bet tu man aiz muguras dari sliktas lietas. Visa Latvijas boksa sabiedrība mani par to brīdināja. Uztaisīju tevi par čempionu, un pēc Usika cīņas teicu, ka josta atkal būs mūsu. Bet tu domā tikai par naudu. Kad cilvēki domā tikai par naudu, viņiem tās nekad nav. Visi zina, ka tev nav taisnība. Es esmu tīrs, man viss ir kārtībā. Es un Sandis tavā labā izdarījām tik daudz. Sandis beigās vairs nevarēja izturēt," teica Siesta, piebilstot, ka pēdējo Brieža pretinieku Brendonu Delorjē pēc nelieliem treniņiem uzvarēt varētu pat viņš pats.

"Man jau sen teica, ka Briedis piečakarēs. Lai gan kopā ar mani viņš nopelnīja šajā svara kategorijā neredzētu naudu. Kad viņš sapratīs, ka ar mani bija labāk, būs par vēlu. Tagad publiski varu teikt – ja Briedis atnāks un atvainoties, tad paņemšu viņu atpakaļ. Jo viņš ir talantīgs bokseris, un cilvēki ir pelnījuši vēl vienu iespēju. Bet tikai tad."

Siesta bija Brieža komandā jau tad, kad Mairis izcīnīja IBF starptautisko čempiona jostu 2016. gada sākumā. Siesta pārstāvēja Briedi pirms cīņām par WBC obligātā pretendenta pozīciju un WBC pasaules čempiona jostu, kā arī laikā, kad Briedis tika iekļauts Supersērijas astoņu dalībnieku sarakstā. Neilgi pirms jūlija cīņas Maskavā Brieža pārstāvis Raimonds Zeps publiski atklāja, ka Siesta vairs neesot Brieža menedžeris.

Brieža pārstāvis pauž nožēlu par Siestas ķeršanos pie personīgiem apvainojumiem

„Katram cilvēkam ir tiesības izteikt savu viedokli,” portālam Sportacentrs.com norādīja Raimonds Zeps, Maira Brieža pārstāvis, apstiprinot, ka iepazinies ar Siestas publiski izteikto. „Protams, mēs katrs izvēlamies formu, kā to pasniegt. Strādājot ar Siestu, tika sekmēta Brieža karjeras izaugsme, tas ir nenoliedzami, bet viņa piedāvātie sadarbības nosacījumi nākotnei mums vienkārši nebija pieņemami. Žēl, ka cilvēks to ir uztvēris tik ļoti personīgi.”

Zeps atteicās iedziļināties Siestas pārmetumos un apsūdzībās, norādot, ka nevēlas ne par ko publiski taisnoties un ka labprāt vēlētos savstarpēju jautājumu apspriešanā izvairīties no paziņojuma sniegšanas medijiem. Zeps uzsvēra, ka Siestas izteiktais ir tikai viņa paša viedoklis, savukārt uz jautājumiem par to, kāda tieši bijusi sadarbība ar Siestu, vai tā bijusi ar juridisku vienošanos un kādos apstākļos tā tikusi pārtraukta, Zeps nevēlējās atbildēt publiski.

Ala Siestas uzruna „Facebook” intervijā ar Manvelu Isadžanjanu


  +5 [+] [-]

, 2018-08-02 17:35, pirms 7 gadiem
Sākās vešiņas skalošana...

 +19 [+] [-]

, 2018-08-02 17:37, pirms 7 gadiem
Nav dūmu bez uguns. Iekšējo boksa virtuvi mēs nepārzinam, atliek vien paklausīties, kas katrai pusei sakāms, bet vienam gan es piekrītu, ka Briedis cīņā pret Usyku izskatījās 10x labāk nekā pret Delorjē.

  +7 [+] [-]

, 2018-08-02 17:38, pirms 7 gadiem
Tas jau bija zināms cerēju, ka nebūs tik publiski. ((((

  +5 [+] [-]

, 2018-08-02 17:40, pirms 7 gadiem
BOMBA! Sūdu, protams!

  +8 [+] [-]

, 2018-08-02 17:43, pirms 7 gadiem
Vot tas ir interesanti ,cerams noskaidrosim kā ir patiesībā

 +26 [+] [-]

, 2018-08-02 17:45, pirms 7 gadiem
Als Siesta pret Zepu - iesildošā cīņā pirms nākamā Brieža mača.
Slēpts komentārs: Narkomāns Jānis

  -3 [+] [-]

, 2018-08-02 17:50, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Nav dūmu bez uguns. Iekšējo boksa virtuvi mēs nepārzinam, atliek vien paklausīties, kas katrai pusei sakāms, bet vienam gan es piekrītu, ka Briedis cīņā pret Usyku izskatījās 10x labāk nekā pret Delorjē.
Viennozimigi Kleina aiziesanas rezultats.

  +7 [+] [-]

, 2018-08-02 17:51, pirms 7 gadiem
Profesionalaa sportaa ikviens domaa par naudu - tas ir tikai normaali.

     [+] [-]

, 2018-08-02 17:54, pirms 7 gadiem
Cik interesanti sanācis.

     [+] [-]

, 2018-08-02 17:54, pirms 7 gadiem
Nezinu par Siestu, bet Kleina aiziešana ir ļoti liels zaudējums. Lai arī pēc Usika cīņas skats bija tāds, ka Kleins ir izsmēlis savas iespējas (vairāk gan taktiskajā trenēšanā, jo fiziski Mairis bija sagatavots uhh), tad Kleina aizstājējs ir nevis 2 bet 20 soļi atpakaļ... Bet arī starptautisks menedžeris viennozīmīgi boksa aprindās dod lielāku ieguldījumu kā latviešu bāleliņš..

  +9 [+] [-]

, 2018-08-02 17:56, pirms 7 gadiem
Kleins taču pie W teica, ka ies atpakaļ, vēl pirms šīs cīņas esot patrenējis tā pat. Tas glumeklis gan jau gribēja labi baroties, būtu tā pat kā ar tiem ASV promoteriem, kas nesarunāja nevienu ciņu, bet naudu gan noslauca. Pareizi darīja, ka Briedis šo liekēdi izmeta no komandas, tomēr sitienus uzņem viņš , nevis gudri runājošs blēdis.!

  -2 [+] [-]

, 2018-08-02 17:57, pirms 7 gadiem
henrijz rakstīja: Profesionalaa sportaa ikviens domaa par naudu - tas ir tikai normaali.
Nav normāli naudu likt priekšā sasniegumiem vai personīgiem untumiem!

 +27 [+] [-]

, 2018-08-02 17:57, pirms 7 gadiem
Nu šis Siestas izgājiens vien pierāda tikai to, ka Brieža komanda pareizi rīkojās atsakoties no viņa pakalpojumiem. Šādi publiski veļu mazgāt ir neforši.

  +3 [+] [-]

, 2018-08-02 18:03, pirms 7 gadiem
kur ir otras puses redzejums .....

  -2 [+] [-]

, 2018-08-02 18:10, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Kleins taču pie W teica, ka ies atpakaļ, vēl pirms šīs cīņas esot patrenējis tā pat. Tas glumeklis gan jau gribēja labi baroties, būtu tā pat kā ar tiem ASV promoteriem, kas nesarunāja nevienu ciņu, bet naudu gan noslauca. Pareizi darīja, ka Briedis šo liekēdi izmeta no komandas, tomēr sitienus uzņem viņš , nevis gudri runājošs blēdis.!
Tas glumeklis patiesībā bija viens no atslēgas cilvēkiem uz to, kas Mairis ir tagad.
Entajās intervijās tika uzsvērts cik liela loma ir Siestam.
Sāk izskatīties, ka viņu vienkārši uzmeta.

  -3 [+] [-]

, 2018-08-02 18:14, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tas glumeklis patiesībā bija viens no atslēgas cilvēkiem uz to, kas Mairis ir tagad.
Entajās intervijās tika uzsvērts cik liela loma ir Siestam.
Sāk izskatīties, ka viņu vienkārši uzmeta.
Atklāti sakot izskatās,ka tā arī ir.

  +6 [+] [-]

, 2018-08-02 18:15, pirms 7 gadiem
Tas nozīmē tikai vienu, Mairim būs iespēja vēl labi nopelnīt, un to jūt gan Zeps, gan pārējā Brieža komanda. No vienas puses saprotams solis, tipiskā latviešu ekonoma domāšana, bet es ceru, ka Siesta neliks šķēršļus MB karjerai. Bet tas, ka Siesta gribēja vairāk nopelnīt, tas ir skaidrs, bet lai nečīkst, gan jau dabūja savu kāpostu, vienkārši viņš jūt, ka tagad nākamās cīņas būs naudīgākas.

  -1 [+] [-]

, 2018-08-02 18:15, pirms 7 gadiem
Ivijis rakstīja: Nu šis Siestas izgājiens vien pierāda tikai to, ka Brieža komanda pareizi rīkojās atsakoties no viņa pakalpojumiem. Šādi publiski veļu mazgāt ir neforši.
Tātad tikai tāpēc, ka cilvēks mazgā netīro veļu pēc tam, kad viņaprāt ir bijis uzmests, vien bija labs iemesls viņu atlaist? Visiem iesaku vispirms kārtīgi apdomāt, cik idiotiski un neloģiski tas izklausās, pirms sametam vēl plusus pa virsu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-08-02 18:16, pirms 7 gadiem
Ja, interesanti... Pat trukst vardu. No vienas puses, nav labi publiski mazgat netiro velu. No otras, gan jau ka cilveks patiesam Mairi ieguldija loti daudz. Neparzinu boksa virtuvi, bet pielauju, ka abi kaut ko nesadalija... Bet profesionalaja sporta ta medz notikt.

  +6 [+] [-]

, 2018-08-02 18:16, pirms 7 gadiem
Mairis pelna vairāk naudu-aģents grib daudz lielāku naudu.Tagad jāmeklē cita naudas govs kuru varēs slaukti

  +2 [+] [-]

, 2018-08-02 18:18, pirms 7 gadiem
Bostonietis rakstīja: Mairis pelna vairāk naudu-aģents grib daudz lielāku naudu.Tagad jāmeklē cita naudas govs kuru varēs slaukti
Viņš visu ir atradis. Wbss finālā bija jau citā komandā.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-02 18:18, pirms 7 gadiem
ha, es pat sākumā prognozēju, ka iespējams šāds variants .. wannabe menedžeris, gribēja ātri monerizēties no Brieža

  +4 [+] [-]

, 2018-08-02 18:22, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Nav normāli naudu likt priekšā sasniegumiem vai personīgiem untumiem!
Cilveeka dziivee viss ir saistiits - nauda, personiskie untumi un sasniegumi - Briedim vel prieksaa ir maksimums 4-5 ciinjas un vajadzeetu nopelniit paspeet. Gan sev gan savu taalaako meerkju sasniegsanai( boksa skola). Latvijaa visi ljoti ciitiigi skataas citu makos, par Porzingi tas pats tika runaats kaadu laiku atpakal.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-02 18:26, pirms 7 gadiem
Neko par šo situāciju nezinu, bet parasti tādas atbildes no sērijas "nevēlos publiski taisnoties, negribu mazgāt veļu, katram tiesības uz savu vieokli" utt, ne par ko labu neliecina. Parasti tad īsta atspēkojuma, ko atbildēt, nemaz nav.

  +5 [+] [-]

, 2018-08-02 18:28, pirms 7 gadiem
Palīdzēt ar domu nopelnīt, nav palīdzēt, bet ieguldīt. Ieguldīt laiku, naudu neviens viņam nepiespieda. Pats izdarīja investīciju un aplauzās. Tas notiek bieži. Ja katra investīcija būtu profitabla, tad visu būtu bagāti un laimīgi. Tagad kā bērns raud ka nesanāca nogrābt lielo piķi no veiksmīga sportista.

  +5 [+] [-]

, 2018-08-02 18:30, pirms 7 gadiem
nedomāju ka Zeps kāds enģelis, bet viens no retajiem kas bijis kopā ar Briedi visā garajā grūtajā karjerā. jo liela nauda jau tikai atnāca pēc Usika cīņas un tas pat vairāk WS org Zauerlenda nopelns. bet visādi "palīgi" nākuši un gājuši.

Brieža gatavība? protams, jo pats treniņprocess bija daudz mazāks, pats neslēpa. pirms nopietnas cīņas būs nopietns treniņprocess

 +15 [+] [-]

, 2018-08-02 18:31, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Nav dūmu bez uguns. Iekšējo boksa virtuvi mēs nepārzinam, atliek vien paklausīties, kas katrai pusei sakāms, bet vienam gan es piekrītu, ka Briedis cīņā pret Usyku izskatījās 10x labāk nekā pret Delorjē.
Ja tu būtu Maira traumu pirms cīņas redzējis, vienīgais jautājums būtu- kā var ar to noboksēt 10 raundus. Visi to zina, arī Siesta, bet te viņš sāk dzīt, ka Mairis redz neko nevarot izdarīt francūzim. Stulbi.

  +7 [+] [-]

, 2018-08-02 18:37, pirms 7 gadiem
Klausīties gan grūti ko viņš runā,jo viņš visu laiku ir pasīvi agresīvs
Izklausās,kā mazs bērns kuram atņemta konfekte
Slēpts komentārs: Swordsman
Slēpts komentārs: elfs

  -3 [+] [-]

, 2018-08-02 18:58, pirms 7 gadiem
Laikam jau tā arī ir, ka pēc sāpīgā zaudējuma Usikam Mairis ar visu bija neapmierināts un visi bija slikti, bet kā bija redzams no iepriekšējās cīņas, tas tomēr bija augstākais līmenis, ko varēja sasniegt. Tagad salasīja citus, bet neizskatās nekas spīdošs. Šeit vairāk esmu Ala pusē. Vienkārši uz emocijām uzmest gandrīz visu komandu ir diezgan nepārdomāti.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-02 18:58, pirms 7 gadiem
Izklausās sarežģīti.

 +14 [+] [-]

, 2018-08-02 18:58, pirms 7 gadiem
Kur nauda, tur vārnas un žagatas, un baltāsķēves septītās pakāpes radinieki.Pa seju dabū MB, viņam arī teikšana,cik kura žurka drīkstēs ievilkt nāsīs.

  +7 [+] [-]

, 2018-08-02 19:09, pirms 7 gadiem
skaidrs, ka Als gribēja vairāk izspiest no Maira, Mairis uzlika Nikolaju. Tagad viss atkarīgs no tā, cik liela ietekme ir Alam reālā. Pēc tā publiskā stresa liekas, ka nemaz nav tik liela, viņš baigi streso. Ja Mairis apzinās, ka šis solis nevar sabojāt viņa karjeru, tad viss ok, pareizs solis. Bet bieži vien ir tā, ka, lai nopelnītu vairāk, jādalās vairāk. Laiks rādīs, kam taisnība, bet skaidrs ir viens, Mairim ir svarīgi nopelnīt vairāk, jo karjera var beigties pēc jebkura mača.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-02 19:11, pirms 7 gadiem
Bet nu fakts paliek fakts - beidzot arī Latvijā ir ienācis lielais bokss

  +8 [+] [-]

, 2018-08-02 19:14, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Neko par šo situāciju nezinu, bet parasti tādas atbildes no sērijas "nevēlos publiski taisnoties, negribu mazgāt veļu, katram tiesības uz savu vieokli" utt, ne par ko labu neliecina. Parasti tad īsta atspēkojuma, ko atbildēt, nemaz nav.
Briedis nekad šādas lietas nav cilājis, kāpēc lai tagad to darītu? Nu nosmirdēja viens, un? Vājākā puse ir tā kura cepjas, nevis kam powerī. vai tad pēc loģikas tam krievam nav jābūt laimīgam, ka ar tādiem neliešiem vairs nav jāsadarbojas? Tad ko ņemās?

  +5 [+] [-]

, 2018-08-02 19:15, pirms 7 gadiem
Šajos komentāros labi var pamanīt troļļus, kas mēģina sēt naidu starp latviešiem, noniecinot tos mūsu tautiešus, kas ir kaut ko sasnieguši. Bet ceru, ka īstais SC lasītājs un sporta fans uzreiz saskata šo mēslu šlupstus un tikai pasmejas par viņiem.

  +7 [+] [-]

, 2018-08-02 19:21, pirms 7 gadiem
Kur grozās liela nauda,tur bez smirdoņas diemžēl neiztikt.

  +7 [+] [-]

, 2018-08-02 19:22, pirms 7 gadiem
Jēzus, cik pretīgs tips, 2 minūtes no video izturēju uz tādu "intelektu" skatīties mani neinteresē detaļas, bet droši varu teikt, ka taisnība ir ikvienam, kas no tādiem tipiem mēģina atbrīvoties un vienalga kā.

 +10 [+] [-]

, 2018-08-02 19:29, pirms 7 gadiem
Nesapratu, Briedis neizpildīja līguma nosacījumus? Izpildīja. Nenoslēdz jaunu līgumu? Vai nebija tiesību? Bija. Kad nebija ko dalīt, klusums. Kā parādās ko dalīt, tā smirdoņa.

  +5 [+] [-]

, 2018-08-02 19:40, pirms 7 gadiem
35 min. cilvēks ar putām uz lūpām izmisīgi cenšas visiem iegalvot cik viņš ir labs un cik Briedis un Zeps ir slikti ! Tas jau ir aizdomīgi. Als saka, ka Briedis ir skops, bet mēs nezinām uz kādiem nosacījumiem viņš (Als)gribēja parakstīt kontraktu. Iespējams, ka viņš pats ir skops (tb. daudz gribēja), tāpēc viņu atšuva......pie siles vairs netiek, tāpēc cepās...

  -4 [+] [-]

, 2018-08-02 19:48, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Briedis nekad šādas lietas nav cilājis, kāpēc lai tagad to darītu? Nu nosmirdēja viens, un? Vājākā puse ir tā kura cepjas, nevis kam powerī. vai tad pēc loģikas tam krievam nav jābūt laimīgam, ka ar tādiem neliešiem vairs nav jāsadarbojas? Tad ko ņemās?
Tātad publiski cepjas tas, kuram vājākās pozīcijas, kamēr stiprā klusē? Pilnīgi neloģiski. Domāju te pa lielam viss ir skaidrs. Als uzskata, ka pret viņu bija jābūt lielākai cieņai par padarīto, kamēr Briedim bija po. Kā te viens teica, laiks rādīs, cik gudri tas bija. Bet lkm jau Brieža puse nesmuki izrīkojusies.

  -2 [+] [-]

, 2018-08-02 20:07, pirms 7 gadiem
Ja taa ir taisniba, tad sitaa nav smuki uzmest cilveku, kurs ieguldijis Briedii. Bet kur ir liela nauda, tur nekad viss nav melns un balts.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-02 20:09, pirms 7 gadiem
Mūsdienāsjau tas laikam ir stilīgi, kad cilēks vairs dienu nevar izdzīvot bez publiskas "virināšanās" tviterā, instagramā vai citās aplikācijās, bet savulaik tomēr publiska "netīrās veļas mazgāšana" tika uzskatīta par sliktu toni.

  +3 [+] [-]

, 2018-08-02 20:11, pirms 7 gadiem
Es neatceros pēc kuras cīņas tas bija, bet šķiet ka pēc Durodolas kad Mairis teica ka lai sarīkotu šo cīņu Siesta esot pat savas asinis izdzēris!

Tas šķiet bija Sporta Studijā, īsti neatceros, bet tāds teksts no Maira bija un tas jau liecina par to ko šis cilvēks darīja lai Mairis tiktu boksa elitē!

Arī Sandis Kleins jau neaizgāja tāpat vien.

Nu redzēs kā būs turpmāk un kurš no viņiem visiem smiesies pēdējais..

  +1 [+] [-]

, 2018-08-02 20:23, pirms 7 gadiem
Neticu, ka krievs ieguldījis savu personīgo naudu, tad kaut kāds izņēmums.

Ko dara aģenti? Izmanto savus sakarus un meklē sponsorus, no piesaistītās naudas uzreiz ietur sev savu procentu. Tad organizē cīņu un atkal ietur savu honorāru no kopējiem ienākumiem. Ja ir līgums, tad jau vispār bez stresa - vinnēs visas tiesas. Bet paskatāmies krieva klientus - bez Brieža tur nekā nopietna nav, un tagad vēl mazāk.

     [+] [-]

, 2018-08-02 20:50, pirms 7 gadiem
jā nu... video pat nav 3000 skatījumu. Baigi jau nu kādam interesē sijesta un briedis.

  +4 [+] [-]

, 2018-08-02 21:03, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Briedis nekad šādas lietas nav cilājis, kāpēc lai tagad to darītu? Nu nosmirdēja viens, un? Vājākā puse ir tā kura cepjas, nevis kam powerī. vai tad pēc loģikas tam krievam nav jābūt laimīgam, ka ar tādiem neliešiem vairs nav jāsadarbojas? Tad ko ņemās?
Tieši tā. Ja Siesta būtu tik ''labs'' cik izliekas, tad caur apvainojumiem nevis lūgtos atpakaļ pie Brieža, bet ar paceltu galvu atrastu nākamo. Bet acīmredzami neviens viņam pakaļ neskrien. Tāpat, līdz Supersērijai, ja esam godīgi, pretī bija vieni vienīgi maisi, kur nauda ārā nenāca.

Par kvalitatīvo komandas darbu - to lieliski redzējām pret Usyku, kad ringa malā visi māla savu maļamo, un kas pats jautrākais - katrs Mairim teica ko citu. Cik zinu, komanda parasti pēc ideāliem standartiem ir viens veselums.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-02 21:08, pirms 7 gadiem
Galvenais, lai Briedis tagad nesāk pārāk pārdzīvot, ka šo tā nesmuki noraksturoja. Ar Kleinu paši tiks galā, bet tā "po paņaķijam" rešalas teksti uz mani nekādu iespaidu neatstāj. Tā kā Mairi viss bumbās. Kačājam skilu un ejam pakaļ jostām.....

  -4 [+] [-]

, 2018-08-02 21:12, pirms 7 gadiem
Visi, kas ir kaut cik tuvāk sportistiem kā vienkārši skatītāji, jau sen zin Brieža izgājienus un uzskatus, ka viņš kaujas, viņš arī pelna. Viņš vienkārši nesaprot, ka nejau kaušanās prasme, vai mistisks talants ir lielu panākumu pamatā boksā. Visa pamatā ir menedžments, kas ar tevi strādā, kas tevi izbīda pa pareizajām takām, kam ir gali un kas spēj tev saorganizēt visu tā, lai tec vispār būtu iespēja tik augstu tikt. Skaidrs, ka Siesta to spēja un tāds Zeps ( izsmiekls, puišelis, VEF spēļu komentētājs) ir parodija par menedžeri, kam nav nekādu galu boksa pasaulē. Bet pazīšanās un ietekme boksa pasaulē ir vissvarīgākā. Tas, ka Mairim sakāpa, runāja jau sen. Sākās strīdi ar Kleinu ar visiem sev apkārt. Ne velti līdzās ir labs čoms Gačo, kas ir izslavēts savas komandas apjājējs naudas lietās (DJ GetDizzy tāpēc aizgāja no viņa) laikam labi apmācījis Mairi. Žēl, ka Mairis neizbēga no šīs problēmas, kad sakāpj. Ne velti cīņa pret Delorje bija amatierisma paraugs.

  +4 [+] [-]

, 2018-08-02 21:15, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Visi, kas ir kaut cik tuvāk sportistiem kā vienkārši skatītāji, jau sen zin Brieža izgājienus un uzskatus, ka viņš kaujas, viņš arī pelna. Viņš vienkārši nesaprot, ka nejau kaušanās prasme, vai mistisks talants ir lielu panākumu pamatā boksā. Visa pamatā ir menedžments, kas ar tevi strādā, kas tevi izbīda pa pareizajām takām, kam ir gali un kas spēj tev saorganizēt visu tā, lai tec vispār būtu iespēja tik augstu tikt. Skaidrs, ka Siesta to spēja un tāds Zeps ( izsmiekls, puišelis, VEF spēļu komentētājs) ir parodija par menedžeri, kam nav nekādu galu boksa pasaulē. Bet pazīšanās un ietekme boksa pasaulē ir vissvarīgākā. Tas, ka Mairim sakāpa, runāja jau sen. Sākās strīdi ar Kleinu ar visiem sev apkārt. Ne velti līdzās ir labs čoms Gačo, kas ir izslavēts savas komandas apjājējs naudas lietās (DJ GetDizzy tāpēc aizgāja no viņa) laikam labi apmācījis Mairi. Žēl, ka Mairis neizbēga no šīs problēmas, kad sakāpj. Ne velti cīņa pret Delorje bija amatierisma paraugs.
Kādēļ tad Siesta tik ļoti grib Briedi atpakaļ?

  +1 [+] [-]

, 2018-08-02 21:18, pirms 7 gadiem
Buivols rakstīja: Galvenais, lai Briedis tagad nesāk pārāk pārdzīvot, ka šo tā nesmuki noraksturoja. Ar Kleinu paši tiks galā, bet tā "po paņaķijam" rešalas teksti uz mani nekādu iespaidu neatstāj. Tā kā Mairi viss bumbās. Kačājam skilu un ejam pakaļ jostām.....
Kurš to skilu kačās? Briedis it kā ir pasaules klases bokseris, bet redz treneris kas tagad viņu trenē nav pat pilna laika treneris Mairim, kur nu vēl runāt par šī trenera kkādiem panākumiem.

Kāpēc nav neviens daudz maz zināms boksa aprindās treneris Briedim Kleina vietā? Kur ir problēma lai tiktu pie šāda trenera, diez vai problēma ir nauda..

  -1 [+] [-]

, 2018-08-02 21:20, pirms 7 gadiem
Jāatceras kā Siesta tika pie Brieža! Pasaules līmeńa menedžeris atrada maisu Charam
Skumji gan, ka liela dala no vińa samazgām ir patiesība.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-02 21:24, pirms 7 gadiem
Iespējas, saku, ka iespējams bez naudas kārā Siestas nemaz Briedis netiktu līdz tiem brangajiem nauds mačiem, taču tu nevari tagad cerēt, ka visu dzīvi tevi bokseris uzturēs no savas daļas.. Nu tur ir jāzina iekšējās nianses, mēs te varam spriedelēt ko gribam, jo Briedis mūsu acu priekšā ir balts un liekas, ka nekur viņu vainot nevar, bet sportā un ne tikai zvaigznēm ir arī otra seja..

  -1 [+] [-]

, 2018-08-02 21:28, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Kādēļ tad Siesta tik ļoti grib Briedi atpakaļ?
Tāpēc ka redz tur potenciālu naudu un saprot, ka ja briedis aiziet, tad ne briedim , ne Siestam, ne Zepam, ne kādam citam naudas un slavas vairs nebūs, jo no gadiem audzētiem "muskuļiem" boksa pasaulē, viegli var pārtapt par prastiem peļu vēderiņiem z ko nevienam nebūs ne intereses, ne vēlmes skatīties. Protams , nav jau arī vairs tie gadi, bet skaidrs, ka ar zaudējumu Usikam un vēlmi visu mainīt, Briedis ar šī brīža komandu ir parakstījis karjerai spriedumu. Nu ļimonu jau sapelnīja, pietiks.

  +4 [+] [-]

, 2018-08-02 21:28, pirms 7 gadiem
Es youtube noskatījos filmu par Lomačenko, viņiem abiem ar Usiku ir viens menedžeris - lietuvietis - Egis Klimas - nevienam no viņiem nav ar Klimas parakstīts līgums, viņi strādā uz goda vārdu un tā viņi darbojas jau ilgu laiku un abi ir pasaules klases bokseri!

  +4 [+] [-]

, 2018-08-02 21:30, pirms 7 gadiem
Izklausās ka viņiem līgums ir.Tas ir izpildīts.Bet onkulis Als jusdams lielas naudas smaku jau pēc episkās cIņas ar Čaru ,gribēja jaunu ,pirmstermiņa līgumu.Kurā onkuļa Ala daļa bija nesamērīgi liela.Droši vien arī trenerim Sandim ir savas vēlmes.Viss ir saprotami.Mairis rēķina un skaita SAVU naudu ,un tas ir tikai loģiski.

     [+] [-]

, 2018-08-02 21:34, pirms 7 gadiem
Par to jostu kuru nesamaksāja gan bija publiski zināms un tā summa ar bija zināma, par to Siesta nemelo, tikai jautājums, kurš negribēja maksāt?

     [+] [-]

, 2018-08-02 21:42, pirms 7 gadiem
Bet viens ir skaidrs - nu nebūtu Mairis ticis tik augstu bez Siestas. Nebūtu.
Tāds Zeps neko nesarunātu.
Ja Siesta būtu vienīgais, kurš kaut ko gaužās, tad jau vēl ok. Bet viņš tāds nav vienīgais.

  +5 [+] [-]

, 2018-08-02 21:44, pirms 7 gadiem
tas kurš ziedo dzīvi - lej sviedrus un asinis ir boxeris. aģents tikai runā. tāpēc cerēt vairāk par 10% ir nekaunība.

liela veiksme bija Brieža negaidītā uzvara Čečenijas ellē - jo reāli viņš tur bezizejā brauca pēc naudiņas, kā underdogs. tas nebija labs aģenta darbs.. labs varbūt bija ar Huku - pēc tam jau Brirdim tikai bija jāizvēlas no piedāvājumiem..

  +4 [+] [-]

, 2018-08-02 21:49, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet viens ir skaidrs - nu nebūtu Mairis ticis tik augstu bez Siestas. Nebūtu.
Tāds Zeps neko nesarunātu.
Ja Siesta būtu vienīgais, kurš kaut ko gaužās, tad jau vēl ok. Bet viņš tāds nav vienīgais.
Ja tantei būtu riteņi, būtu, vai nebūtu tas auto..nekad neuzzināsim. Bet ja nebūtu supersērija - Briedis nekad, pie tādas naudas nebūtu ticis. Un ja tā paskatās - supersērijā īsti nebija neviens cits, ko Brieža vietā aicināt, nebija.

  -1 [+] [-]

, 2018-08-02 22:00, pirms 7 gadiem
"Pusgadu, četras cīņas. Kāpēc mūsu sadarbība beidzās? Negribu runāt par šo tēmu. Vienkārši mums bija vienošanās, kuru viņš no savas puses neizpildīja. Man negribējās strādāt uz parāda cilvēkam, kurā es neredzēju entuziasmu. Mēs drīz pašķīrāmies."
To teica Mihaiļenko pirms pāris mēnešiem.
Stipri līdzīgi tam, ko saka Siesta

  -2 [+] [-]

, 2018-08-02 22:05, pirms 7 gadiem
Par zepu laikam pilnībā var piekrist, nav saprotams kā tāds pēc savas būtības 'ņuņņa" un īdētājs var menedžēt tāda līmeņa veci?? kaut kas tur nelīmējas kopā, ne jau velti viņu izmeta ārā no LBSa...
bārda un sifons rakstīja: Visi, kas ir kaut cik tuvāk sportistiem kā vienkārši skatītāji, jau sen zin Brieža izgājienus un uzskatus, ka viņš kaujas, viņš arī pelna. Viņš vienkārši nesaprot, ka nejau kaušanās prasme, vai mistisks talants ir lielu panākumu pamatā boksā. Visa pamatā ir menedžments, kas ar tevi strādā, kas tevi izbīda pa pareizajām takām, kam ir gali un kas spēj tev saorganizēt visu tā, lai tec vispār būtu iespēja tik augstu tikt. Skaidrs, ka Siesta to spēja un tāds Zeps ( izsmiekls, puišelis, VEF spēļu komentētājs) ir parodija par menedžeri, kam nav nekādu galu boksa pasaulē. Bet pazīšanās un ietekme boksa pasaulē ir vissvarīgākā. Tas, ka Mairim sakāpa, runāja jau sen. Sākās strīdi ar Kleinu ar visiem sev apkārt. Ne velti līdzās ir labs čoms Gačo, kas ir izslavēts savas komandas apjājējs naudas lietās (DJ GetDizzy tāpēc aizgāja no viņa) laikam labi apmācījis Mairi. Žēl, ka Mairis neizbēga no šīs problēmas, kad sakāpj. Ne velti cīņa pret Delorje bija amatierisma paraugs.

  +3 [+] [-]

, 2018-08-02 22:07, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Tātad publiski cepjas tas, kuram vājākās pozīcijas, kamēr stiprā klusē? Pilnīgi neloģiski. Domāju te pa lielam viss ir skaidrs. Als uzskata, ka pret viņu bija jābūt lielākai cieņai par padarīto, kamēr Briedim bija po. Kā te viens teica, laiks rādīs, cik gudri tas bija. Bet lkm jau Brieža puse nesmuki izrīkojusies.
Un tā izrunāties ir baigi loģiski? Tā kārto lietas, ja?

  -1 [+] [-]

, 2018-08-02 22:07, pirms 7 gadiem
Šitā mēdz notikt. Ir tādi menedžeri, ir tāds domāšanas veids, kopā priekos un bēdās, vienmēr, līdz kapa malai, un ja mums izdosies, tad tu kļūsi liels un varens un ņemsi savu menedžeri zem sava spārna. Neatbalstu Siestu un visu šo stilu, tajā ir kaut kas no padomjlaiku stila, bet kā sportistam tev ir jāizdara izvēle un ir jābūt gatavam saņemt savas izvēles sekas. Šajā gadījumā publisku skandālu. Un to, ka tas turpināsies vēl ilgi un dikti.

Ja tā padomā, filmas Rokijam Balboa bija tāds ņaudulīgs menedžeris, Adrianas radinieks. Neko, vilka viņu Rokijs, vilka un vilka līdz pašām beigām.

  +3 [+] [-]

, 2018-08-02 22:09, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: "Pusgadu, četras cīņas. Kāpēc mūsu sadarbība beidzās? Negribu runāt par šo tēmu. Vienkārši mums bija vienošanās, kuru viņš no savas puses neizpildīja. Man negribējās strādāt uz parāda cilvēkam, kurā es neredzēju entuziasmu. Mēs drīz pašķīrāmies."
To teica Mihaiļenko pirms pāris mēnešiem.
Stipri līdzīgi tam, ko saka Siesta
Kur ir tads Mihaiļenko? Ko labu ir paveicis kā treneris? Es lasīju to viņa interviju krieviski, viena žults tur lija, cik viss ar Briedi pret Usiku bija nepareizi. Tik kur ir pats ar savu pareizumu?

  -3 [+] [-]

, 2018-08-02 22:19, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Kur ir tads Mihaiļenko? Ko labu ir paveicis kā treneris? Es lasīju to viņa interviju krieviski, viena žults tur lija, cik viss ar Briedi pret Usiku bija nepareizi. Tik kur ir pats ar savu pareizumu?
Aizvainojums viņā kaut kāds ir, bet par cīņu īsti neko nepareizi nepateica.
Kaut vai par to, ka taktika īsti nebija un pārāk liels haoss valdīja komandā cīņas laikā.
Ko tagad dara? Par treneri jau strādā.

  +5 [+] [-]

, 2018-08-02 22:20, pirms 7 gadiem
Kuru tad tur apčakarēja ? Alu Siestu vai Albertu Hačuturovu ? Ieteiktu abiem griezties ar iesniegumu Latvijas Valsts policijā ... Meklēt inspektoru Briedi...

  +4 [+] [-]

, 2018-08-02 22:36, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Aizvainojums viņā kaut kāds ir, bet par cīņu īsti neko nepareizi nepateica.
Kaut vai par to, ka taktika īsti nebija un pārāk liels haoss valdīja komandā cīņas laikā.
Ko tagad dara? Par treneri jau strādā.
Un Tu izlasīi ko pec tam (apm aprīlī) par cīņu un citiem faktoriem kas to ietekmeja pateica Kleins? Tak Mairis zaudēja un tad šakāļi izlīda no alām pariet. Redz, Tu pat nezini ko viņs trenē, nevienu zināmu viņa auzdzēkni nevari nosaukt, bet stāsti ka šis kāds zinātājs kas tur bija. Tāpat tupēja tribīnēs, kā vēl 10 štukas.

  -1 [+] [-]

, 2018-08-02 22:42, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Kur ir tads Mihaiļenko? Ko labu ir paveicis kā treneris? Es lasīju to viņa interviju krieviski, viena žults tur lija, cik viss ar Briedi pret Usiku bija nepareizi. Tik kur ir pats ar savu pareizumu?
Šķiet, uzsvars bija uz to, ka Briedis atkal nebija no savas puses kko pildījis. To pašu maļ Siesta. Sakritība, vai tomēr mūsu bāleliņš nav tik balts, kā izliekas? Patiesībā īpaši pat nerausta, galvenais, lai turpina labi, nevis krīt paša izraktā bedrē.

  -1 [+] [-]

, 2018-08-02 22:49, pirms 7 gadiem
A vispār, kas tas "Als Siesta" par tādu p0rno pseidonīmu viņam?

  +3 [+] [-]

, 2018-08-02 22:50, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Šķiet, uzsvars bija uz to, ka Briedis atkal nebija no savas puses kko pildījis. To pašu maļ Siesta. Sakritība, vai tomēr mūsu bāleliņš nav tik balts, kā izliekas? Patiesībā īpaši pat nerausta, galvenais, lai turpina labi, nevis krīt paša izraktā bedrē.
Vai tad viņs sevi baltu mālē? "Kaut ko nebija pildījs, došu pa muti u.t.t." - tas leikas nopietni? Nu ja žvanksti un draudi, tad runā tieši, nevis "kaut ko"

  +1 [+] [-]

, 2018-08-02 22:51, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: A vispār, kas tas "Als Siesta" par tādu p0rno pseidonīmu viņam?
Vatlandē gan jau prastāka pagonjala, Eiropā grib smalkāks būt

  -4 [+] [-]

, 2018-08-02 23:05, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Vai tad viņs sevi baltu mālē? "Kaut ko nebija pildījs, došu pa muti u.t.t." - tas leikas nopietni? Nu ja žvanksti un draudi, tad runā tieši, nevis "kaut ko"
Vai tad es teicu, ka mālē? Es runāju tīri par mūsu priekšstatu par Briedi.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-02 23:10, pirms 7 gadiem
Komentāros cits par citu gudrāki izliekas, it kā zinātu ko vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-02 23:10, pirms 7 gadiem
Rakstā nav iztukots, bet tur Facebookā tas menedžers saka, ka Zeps esot ānusnieks!
Slēpts komentārs: jagris

  +3 [+] [-]

, 2018-08-02 23:16, pirms 7 gadiem
Pēc teikuma- man ir līgums ko Briedis atsūtīja (saucās uz saskaņošanu) un varu izdrukāt, nu bļā, nopietni! izslēdzu to tirli. Sēdēja Briedis viņam pretī sarkans no kauna.. haha, cietās , lai neiepistu pa maizeskasti..

  +4 [+] [-]

, 2018-08-02 23:18, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Vai tad es teicu, ka mālē? Es runāju tīri par mūsu priekšstatu par Briedi.
Mūsu priekšstats ir mūsu problēma, bet nu šis tipiņs liekas pēc tada, no kura jebkuram gribas ātrāk atkratīties, pat ja pats nav balts Es Briedi nepazīstu un neidealizēju. Bet nu viņs vismaz prot turēt muti kad vajag un normāli boksē, pārējais nav mana problēma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-08-02 23:43, pirms 7 gadiem
Vai tiešām kāds šeit tic, ka Mairis vēl dabūs kādu naudas izteiksmē lielu cīņu? Nebūs melots, ja teiks, ka Mairis nevar pārdot cīņas. Viņš nerunā angliski un, lai pārdotu cīņas, tā valoda ir jāprot vismaz tādā līmenī, lai pats spētu atbildēt uz jautājumiem. Mairim pat ir garlaicīgi soc. tīkli. Protams, viņš ir devis daudz Latvijas boksam, Latvijas sportam, manuprāt, arī Latvijas vārdam pasaulē, bet nebūtu pārsteidzīgi teikts - varbūt laiks domāt par profesionālās karjeras beigšanu, jo lielā nauda aizgāja līdz ar WBC jostu.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-02 23:55, pirms 7 gadiem
Goldss rakstīja: Vai tiešām kāds šeit tic, ka Mairis vēl dabūs kādu naudas izteiksmē lielu cīņu? Nebūs melots, ja teiks, ka Mairis nevar pārdot cīņas. Viņš nerunā angliski un, lai pārdotu cīņas, tā valoda ir jāprot vismaz tādā līmenī, lai pats spētu atbildēt uz jautājumiem. Mairim pat ir garlaicīgi soc. tīkli. Protams, viņš ir devis daudz Latvijas boksam, Latvijas sportam, manuprāt, arī Latvijas vārdam pasaulē, bet nebūtu pārsteidzīgi teikts - varbūt laiks domāt par profesionālās karjeras beigšanu, jo lielā nauda aizgāja līdz ar WBC jostu.
Protams, ka Briedim vēl būs naudīgas cīņas. Supersērijā viņš sevi ļoti labi parādīja, beigās pat ar neizdziedētu traumu. Usiks aizies uz smagsvariem un atbrīvosies jostas. Gribi parunāt par Usika angļu valodu? "I am feel. I am very feel." https://www.youtube.com/watch?v=gUr... Ja Mairis nav izpildījis līguma nosacījumus, lai viņu sūdz tiesā. Ja reiz nesūdz, tad tā ir tikai tukša menedžeru muldēšana.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-02 23:57, pirms 7 gadiem
Mani interesē, kāds būs nākamais Brieža solis karjerā. No vienas puses žēl, ka šīs svara kategorija diezgan neinteresanta daudziem - pārsvarā vai nu Pakjao vai smagsvaru līga, šajā kategorijā pārsvarā plosās slāvi, līdz ar to uzmanība nav tik liela, kā Amerikā. Būtu jau forši, ja viņš izšautu uz smagsvariem.

  +4 [+] [-]

, 2018-08-03 01:36, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: Neticu, ka krievs ieguldījis savu personīgo naudu, tad kaut kāds izņēmums.

Ko dara aģenti? Izmanto savus sakarus un meklē sponsorus, no piesaistītās naudas uzreiz ietur sev savu procentu. Tad organizē cīņu un atkal ietur savu honorāru no kopējiem ienākumiem. Ja ir līgums, tad jau vispār bez stresa - vinnēs visas tiesas. Bet paskatāmies krieva klientus - bez Brieža tur nekā nopietna nav, un tagad vēl mazāk.
rakstā teikts ieguldijis 3x vairāk naudas("labs tulkojums"), bet video viņš saka,ka ir pavadijis 3x vairāk laika ar Briedi,nekā ar ģimeni...par naudu nav runas..SC lieliskais Krievu tulkojums,vai nu es esmu iedzēris par maz atkal...

  -2 [+] [-]

, 2018-08-03 01:41, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Visi, kas ir kaut cik tuvāk sportistiem kā vienkārši skatītāji, jau sen zin Brieža izgājienus un uzskatus, ka viņš kaujas, viņš arī pelna. Viņš vienkārši nesaprot, ka nejau kaušanās prasme, vai mistisks talants ir lielu panākumu pamatā boksā. Visa pamatā ir menedžments, kas ar tevi strādā, kas tevi izbīda pa pareizajām takām, kam ir gali un kas spēj tev saorganizēt visu tā, lai tec vispār būtu iespēja tik augstu tikt. Skaidrs, ka Siesta to spēja un tāds Zeps ( izsmiekls, puišelis, VEF spēļu komentētājs) ir parodija par menedžeri, kam nav nekādu galu boksa pasaulē. Bet pazīšanās un ietekme boksa pasaulē ir vissvarīgākā. Tas, ka Mairim sakāpa, runāja jau sen. Sākās strīdi ar Kleinu ar visiem sev apkārt. Ne velti līdzās ir labs čoms Gačo, kas ir izslavēts savas komandas apjājējs naudas lietās (DJ GetDizzy tāpēc aizgāja no viņa) laikam labi apmācījis Mairi. Žēl, ka Mairis neizbēga no šīs problēmas, kad sakāpj. Ne velti cīņa pret Delorje bija amatierisma paraugs.
Sākās jau sen atpakaļ ar Elvi Mihaiļenko,viņš bij no pirmajiem,kas viņu bīdija un tika uzmests...

  -2 [+] [-]

, 2018-08-03 01:44, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kurš to skilu kačās? Briedis it kā ir pasaules klases bokseris, bet redz treneris kas tagad viņu trenē nav pat pilna laika treneris Mairim, kur nu vēl runāt par šī trenera kkādiem panākumiem.

Kāpēc nav neviens daudz maz zināms boksa aprindās treneris Briedim Kleina vietā? Kur ir problēma lai tiktu pie šāda trenera, diez vai problēma ir nauda..
Nauda jau nav problēma,tur jau ir tā problēma,ka problēma ir skopumā...think..!!!!

  +2 [+] [-]

, 2018-08-03 01:52, pirms 7 gadiem
eevelee rakstīja: Iespējas, saku, ka iespējams bez naudas kārā Siestas nemaz Briedis netiktu līdz tiem brangajiem nauds mačiem, taču tu nevari tagad cerēt, ka visu dzīvi tevi bokseris uzturēs no savas daļas.. Nu tur ir jāzina iekšējās nianses, mēs te varam spriedelēt ko gribam, jo Briedis mūsu acu priekšā ir balts un liekas, ka nekur viņu vainot nevar, bet sportā un ne tikai zvaigznēm ir arī otra seja..
viņam pat pirmo seju var redzēt,kā viņš komunicē intervijās u.t.t
braindead...es ar sav 4klašš čhigān izglītību varētu salikt teikumu labāk kopā..
bet ,lai vai kāds viņš ir,viņs ir labākais bokseris LV vēsturē un arī paliks kā tāds uz ilgiem gadiem..

  -1 [+] [-]

, 2018-08-03 02:01, pirms 7 gadiem
Cik cilvēku, tik viedokļu...kā Tur patiesībā neviens, nezin (izņemot sc expertus), bet tas, ka publiski izvazā, tas gan zem katras kritikas

  +1 [+] [-]

, 2018-08-03 02:02, pirms 7 gadiem
Tas Siesta baigais dirsēsjs nevienam vardam neticu

  -3 [+] [-]

, 2018-08-03 02:03, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Rakstā nav iztukots, bet tur Facebookā tas menedžers saka, ka Zeps esot ānusnieks!
ir ir viņš tāds,pat sejā rakstīts

  -1 [+] [-]

, 2018-08-03 02:05, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Komentāros cits par citu gudrāki izliekas, it kā zinātu ko vairāk.
ne visi tikai lasa,ir arī cilvēki kas ir pietuvināti sportam,vai šai tēmai kopumā,un zin ko dir. .....

  -2 [+] [-]

, 2018-08-03 02:07, pirms 7 gadiem
jagris rakstīja: Nu, cik ir dzirdēts no Brieža intervijām, tad, maigi sakot, sevišķi garīgi apdāvināts viņš neliekas gan Gan jau vismaz daļa taisnības tam Siestam ir...
nu kādi 95% ir taisnības es domāju,...
mjaa par to apdāvinātību piekrītu,daiļrunīgs kā 6gadīgs bērns

  -2 [+] [-]

, 2018-08-03 02:13, pirms 7 gadiem
Goldss rakstīja: Vai tiešām kāds šeit tic, ka Mairis vēl dabūs kādu naudas izteiksmē lielu cīņu? Nebūs melots, ja teiks, ka Mairis nevar pārdot cīņas. Viņš nerunā angliski un, lai pārdotu cīņas, tā valoda ir jāprot vismaz tādā līmenī, lai pats spētu atbildēt uz jautājumiem. Mairim pat ir garlaicīgi soc. tīkli. Protams, viņš ir devis daudz Latvijas boksam, Latvijas sportam, manuprāt, arī Latvijas vārdam pasaulē, bet nebūtu pārsteidzīgi teikts - varbūt laiks domāt par profesionālās karjeras beigšanu, jo lielā nauda aizgāja līdz ar WBC jostu.
vēl jau kapeikas vajag nopelnīt pirms pensijas...nu viņa vecumā policistam vajedzētu vismaz kko zināt angļu val. parāda cik prātīgs cilvēks ir..nevajag pat būt izglītotam lai runātu english..visas treniņnometnes,sparingi,ceļōjumi u.t.t parada līmeni

  -2 [+] [-]

, 2018-08-03 02:16, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Protams, ka Briedim vēl būs naudīgas cīņas. Supersērijā viņš sevi ļoti labi parādīja, beigās pat ar neizdziedētu traumu. Usiks aizies uz smagsvariem un atbrīvosies jostas. Gribi parunāt par Usika angļu valodu? "I am feel. I am very feel." https://www.youtube.com/watch?v=gUr... Ja Mairis nav izpildījis līguma nosacījumus, lai viņu sūdz tiesā. Ja reiz nesūdz, tad tā ir tikai tukša menedžeru muldēšana.
labaak-"I am feel. I am very feel"
nekā- esss dooomaajuuuu,,mmmmm aaaaaaaa varbūūūūt labāāāk,skatīsimies...

  -1 [+] [-]

, 2018-08-03 02:24, pirms 7 gadiem
kjengurs rakstīja: Cik cilvēku, tik viedokļu...kā Tur patiesībā neviens, nezin (izņemot sc expertus), bet tas, ka publiski izvazā, tas gan zem katras kritikas
kas tas par marasmu?tagad visam tip ir jābut noslēpumā tīts???
tad nelasi komentārus un sporta ziņas vispār...
skaties sporta pāraidi un ej gulēt..neinteresējies,kas pirms un kas pēc...
tur jau tavisa mūsdienu sāls zināt kas notiek iekšienē,nevis rozā brilles un visi happy..stupid as f...

  +2 [+] [-]

, 2018-08-03 04:56, pirms 7 gadiem
sandons85 rakstīja: kas tas par marasmu?tagad visam tip ir jābut noslēpumā tīts???
tad nelasi komentārus un sporta ziņas vispār...
skaties sporta pāraidi un ej gulēt..neinteresējies,kas pirms un kas pēc...
tur jau tavisa mūsdienu sāls zināt kas notiek iekšienē,nevis rozā brilles un visi happy..stupid as f...
avots jau nu tiešām ir spēcīgs...viens čalis filmē (ar ne to kvalitatīvāko telefonu, ko otrs dzen un izliek feisbukā ) Es saprastu, ja tas būtu tiešām kkādā nopietnā sporta raidījumā, ziņās tiešraidē teikts, tad varētu vēl piekrist par to iekšieni...bet pašlaik reāli smird pēc kārtējās dzeltenās pīles, lai tikai sev pievērstu uzmanību. Taču, kā jau minēju: ''Cik cilvēku, tik viedokļu''

  +1 [+] [-]

, 2018-08-03 05:06, pirms 7 gadiem
feisbuka video jau nu tiešām ir tie, kam jāpievērš uzmanība

  -1 [+] [-]

, 2018-08-03 05:35, pirms 7 gadiem
kjengurs rakstīja: feisbuka video jau nu tiešām ir tie, kam jāpievērš uzmanība
Tūliņ Tev Kaimiņa/Gobzema/KPV fani sados pa muti par tādiem vārdiem - tai partijai jau tikai feisbukā viss notiek

  +2 [+] [-]

, 2018-08-03 05:48, pirms 7 gadiem
Dons Kings savulaik Maiku taisonu tā aptīrīja ,ka tas vēl tagad spiests uzstāties ar uzvedumiem, tā laika pelnošākais sportists pasaulē! Un viss tikai tāpēc ka parakstīja visu pēc kārtas.

  -1 [+] [-]

, 2018-08-03 07:05, pirms 7 gadiem
Nu nez ...
Redzot, kā lietas notiek boksa pasaulē, nesaskatu optimismu apgalvot, ka MB gaida naudīgas cīņas.
Turklāt gaidīt nava laika gadu dēļ.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-03 07:32, pirms 7 gadiem
Ivijis rakstīja: Nu šis Siestas izgājiens vien pierāda tikai to, ka Brieža komanda pareizi rīkojās atsakoties no viņa pakalpojumiem. Šādi publiski veļu mazgāt ir neforši.
Pret to taksistu no Francijas Briedis noturējās diezgan normāli! Tagad pameklēs kādu pastnieku no Īrijas. Būs jau Ok.

  +4 [+] [-]

, 2018-08-03 07:51, pirms 7 gadiem
Nu jāsaka godīgi, šitādi fruktiņi ir redzēti... Sākot biznesu mums arī bija viens tāds kakls ar pieredzi un sakariem, kurš baigi mums palīdzēs utt., bet pēc īsa laiciņa nāca ārā viņa noteikumi - maigi izsakoties, smieklīgi! Kad nepiekritām, tad arī mūs par krāpniekiem sauca.
Šis man arī izskatās pēc tāda, kurš atrada nepieredzējušu potenciālo naudasmaisu, kuram uzsēsties uz kakla. Es par Mairi!

  -2 [+] [-]

, 2018-08-03 07:56, pirms 7 gadiem
kjengurs rakstīja: feisbuka video jau nu tiešām ir tie, kam jāpievērš uzmanība
Pag, a kāds sakars, feisbuks, jūtubs, bbc, telefons vai 4 operatori ar pro filmēšanas aparatūru... Tu taču redzi, ka pats "Siesta" to saka, ka tās ir viņa domas, tad kāda vispār starpība, kurā platformā ielikts un ar kādu telefonu filmēts?

  +4 [+] [-]

, 2018-08-03 08:09, pirms 7 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: Palīdzēt ar domu nopelnīt, nav palīdzēt, bet ieguldīt. Ieguldīt laiku, naudu neviens viņam nepiespieda. Pats izdarīja investīciju un aplauzās. Tas notiek bieži. Ja katra investīcija būtu profitabla, tad visu būtu bagāti un laimīgi. Tagad kā bērns raud ka nesanāca nogrābt lielo piķi no veiksmīga sportista.
Kapēc aplauzās !? Skaidri un gaiši tika pateikts, ka piķi viņš saņēma un nesliktu...tikkai apetīte sāka augt un gribēja Mairi ar līgumu iebāst sev kabatā...nesanāca, tagad vēl ar šito murgu sev PR uztaisīja, kā jau boksā pienākas, bet SC nu toki vajadzētu padomāt kādus virsrakstus likt !!!

  -2 [+] [-]

, 2018-08-03 08:22, pirms 7 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Ja tu būtu Maira traumu pirms cīņas redzējis, vienīgais jautājums būtu- kā var ar to noboksēt 10 raundus. Visi to zina, arī Siesta, bet te viņš sāk dzīt, ka Mairis redz neko nevarot izdarīt francūzim. Stulbi.
Nu tur jau tā lieta, ka neviens to traumu nav redzējis un arī pats Briedis klusē par to. Tikai kaut kādas baumas bija ap to traumu.

  -2 [+] [-]

, 2018-08-03 08:35, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Es neatceros pēc kuras cīņas tas bija, bet šķiet ka pēc Durodolas kad Mairis teica ka lai sarīkotu šo cīņu Siesta esot pat savas asinis izdzēris!

Tas šķiet bija Sporta Studijā, īsti neatceros, bet tāds teksts no Maira bija un tas jau liecina par to ko šis cilvēks darīja lai Mairis tiktu boksa elitē!

Arī Sandis Kleins jau neaizgāja tāpat vien.


Nu redzēs kā būs turpmāk un kurš no viņiem visiem smiesies pēdējais..
Es domāju par to tas stāsts. Bez Als Siesta Briedis nebūtu nonācis līdz tādai virsotnei, tāpēc arī Alam (iespējams) ir aizvainojums par to, ka uzmeta viņu, jo bez viņa Briedis nebūtu tik tālu ticis. Kā saka, koks ar diviem galiem.

     [+] [-]

, 2018-08-03 09:01, pirms 7 gadiem
Viens treneris tak teica(neatceros vārdu), ka Usika cīņas laikā Brieža sturī haoss bija, viens tur visu laiku pa vidu bļaustījies Kleinam, traucējis strādāt!! Maybe Siesta bija tas klaigātājs, kuru tagad atšuva??

     [+] [-]

, 2018-08-03 11:00, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Nu tur jau tā lieta, ka neviens to traumu nav redzējis un arī pats Briedis klusē par to. Tikai kaut kādas baumas bija ap to traumu.
Tad viņam bija obligāti visiem jāstāsta..?? Pienāks laiks- pats paziņos preses konferencē. Te tā kā mazi ziņkārīgi bērni, visiem viss jāzina, un vēlams, jau vakar, nevis šodien.

Citu tautu boksa pārstāvji regulāri monitorē informāciju par konkurentiem un lieliski darbojas arī ar tulkošanas programmām, tā ka lieka informācijas noliešana citreiz var kaitēt un kardināli.

  -1 [+] [-]

, 2018-08-03 11:21, pirms 7 gadiem
KobeB24 rakstīja: Neesmu vispar sekojis līdz šīm lietām, bet nu ja šādi bļauj tad tas parāda ka cilvēks baigi apvainojies. Es pilnībā ticu, ka kaut kādi stratēģiski gājieni bija no Maira puses, lai sev dabūtu lielāku labumu. Bet nu to ko tas Siska lej, ka ieguldījies, darījis pa velti tas gan ir tufta manuprāt. Neviens šeit neko nedarīs pa velti, uz pliku entuziasmu un kur nu vēl ieguldīs kaut ko no savas kabatas Bija kopā, kad viss vēl bija autiņos, tagad izauga un sāktu nākt lielāka nauda, bet šo nogrieza no siles, protams, ka tas ir sāpīgi
Bet ja Mairis nebūtu attaisnojis viņa cerības un rezultātu nebūtu, ko tad? Vai tad šis Siska pats nekratītos nost?
Ja jau bija viss kārtībā, viss rullēja, runāja par līgumu, pat sastādija, tad jau nebija vienkārša uzmešana. Gan jau ka pats bija sarakstījis sazin kādus brīnumus sev par labu Un ja viss būtu bijis kārtībā, tad kāpēc jāizmet no komandas labs dalībnieks???!!!! Tātad kaut kas nebija kā vajag.
Un lai ko viņš tur teiktu, ka bez maz viņš tās jostas un cīņas izcīnija Maira vietā, jebkurā gadījumā Mairis bija tas, kurš to paveica.
Iespējams kā latvietim gribas aizstāvēt tautieti, bet patiesība gan jau ka ir pa vidu. Tur ar savi vilku likumi, gan jau ka pieņemts kādu kāpostu atskaitīt atpakaļ, bet to neizdarīja un tagad bēdas šiem menedžerīšiem, kuri paši reizēm neko ne māk ne dara, tik parazitē.
Kāda lielā nauda? Visvairāk jau arī Briedis nopelnīja kopā ar Alu. Par kādu izaugšanu autiņos var būt šeit runa? Grozi kā gribi, nebūtu Als, iespējams Briedis nebūtu ticis līdz tādam Usykam, lai arī cik labs bokseris būtu, jo viņš ir finansiāli neizdevīgs un šajā darbā nāk palīgā menedžeri...

  +3 [+] [-]

, 2018-08-03 11:21, pirms 7 gadiem
Krievu-armēnim mazliet vjadzētu pamācīties pieklājību, bet tā šāda bļaustīšanās ir tikai sava PR stutēšana nekas vairāk. Nav jau viņš nekāds top promouters, un nav viņām tādu klientu kā Mairis.

     [+] [-]

, 2018-08-03 11:23, pirms 7 gadiem
Nezinu , kāds Brieza skopums , kad viņš Valsts premiju atdeva labdaribai , ir saprotams ,menedzera satraukums , jo tas ir biznesa projekts , kuram pateicoties Briedis ir kluvis par zvaigzni , 60 % menedzeris un 40 % boksera talants , nav smuku no Brieza puses ta rikoties?

  -1 [+] [-]

, 2018-08-03 11:26, pirms 7 gadiem
Nezinu , kāds Brieza skopums , kad viņš Valsts premiju atdeva labdaribai , ir saprotams ,menedzera satraukums , jo tas ir biznesa projekts , kuram pateicoties Briedis ir kluvis par zvaigzni ,boksaa ir 60 % menedzeris un 40 % boksera talants , nav smuki no Brieza puses ta rikoties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-08-03 13:27, pirms 7 gadiem
Izklausās pēc Artūra Irbes

  +2 [+] [-]

, 2018-08-03 17:28, pirms 7 gadiem
Nav tas armēnis vienīgais menedžeris uz pasaules. Gan jau bija kkādas nesaskaņas un pateica viņam: paldies par darbu. Tā biznesā notiek. Tagad apvainojies uz visu pasauli.

  +3 [+] [-]

, 2018-08-03 17:31, pirms 7 gadiem
shumo rakstīja: Viens treneris tak teica(neatceros vārdu), ka Usika cīņas laikā Brieža sturī haoss bija, viens tur visu laiku pa vidu bļaustījies Kleinam, traucējis strādāt!! Maybe Siesta bija tas klaigātājs, kuru tagad atšuva??
Tak Kleins pateica Siestam starp raundiem lai šis aizverās, tā diezgan spēcīgi.

     [+] [-]

, 2018-08-03 20:42, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Tak Kleins pateica Siestam starp raundiem lai šis aizverās, tā diezgan spēcīgi.
Vispār būtu ļoti interesanti dzirdēt Sanda versiju, par visu šo ziepeni, ko feisbuka guru uzcepis...Cik zinu, ar jaunā trenera piesaistīšanu, viņš vēljoprojām palīdz Mairim ar fiziskajiem treniņiem...Bija pat nesen raksts par šī brīža Brieža galveno, kur viņš apliecināja to, ka visiem normālas attiecības arī pēc galvenā nomaiņas.

  -1 [+] [-]

, 2018-08-04 01:56, pirms 7 gadiem
Ne jau Kleins iemācija Mairim boksēties. Un otrkārtām tad Mairim jaunais treneris ir daudz piemērotāks, izbijušais kikbokseris Latvijas čempions, lai uzvarētu Usiku tad ir jābūt labākam kājās. Man tieši likās ka pret Delorjē Mairis labāk pārvietojās

  -1 [+] [-]

, 2018-08-04 11:56, pirms 7 gadiem
Mairim pēdējie gadi boksā, grib nopelnīt vēl. Un kā vińš atvērs savu boksa skolu bez naudas? Mairis tiks pie lielām cīńām arī bez Siestas, bet vai tiks pie labiem sparinga partneriem tad šaubos. Bet noteikti Mairis nopelnīs vairāk bez Siestas

  -1 [+] [-]

, 2018-08-04 16:47, pirms 7 gadiem
Interesanti kurš tad ar financēm darbojas, bokseris vai menedžeris?

     [+] [-]

, 2018-08-05 00:53, pirms 7 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Interesanti kurš tad ar financēm darbojas, bokseris vai menedžeris?
Papa Rimskij, tu, pridurok

     [+] [-]

, 2018-08-07 22:44, pirms 7 gadiem
Ja kāds sheit domā tikai par naudu Tas ir tikai un vienīgi Siesta.ar šo tiešraidi viņš pāršāva par strīpu sevi tikai parādot patiesībaa.Bet Mairim retajam no bokseriem kam pietika drosme riskēt un neturpināt saistības ar tā saucamo”promoteri” kuri max gūst sev labumu no boksera kamēr vinjs ir derīgs 😡...spilgts piemērs Anglijā cik ļoti visi “mīl “Dzoshua promuteri Eddie Hearn 🤣🤣🤣.respect Mairim un izturību,veiksmi arī turpmāk Tu esi mūsu varonis 💪👌!!!p.s.https://m.youtube.com/watch?v=GY73q58x0yA&ebc=ANyPxKpm5xnay6tQ1oWoWrK6clPY30OXNC_T2DV2U85kP7XSUaH4l31CiDHjUnkOfFFAg28Cak2_kEPLoe90_p9SRPir-7jG1w&time_continue=481

  +1 [+] [-]

, 2018-08-07 23:47, pirms 7 gadiem
Virsraksts joprojām nav nomainīts. Nevis Siesta kritizē Maira skopumu un ko tur vēl, bet Siesta apvaino Mairi. Nav nekādu konkrētu faktu, ka Mairis būtu skops, naudaskārs vai vēl tur kāds.

Tas, ka viņš ir ierunājis video, vēl neko nenozīmē.