Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Horns apšaubāma tiesnešu lēmuma dēļ šokējoši pieveic Pakjao

Agris Suveizda

Horns apšaubāma tiesnešu lēmuma dēļ šokējoši pieveic Pakjao
Džefs Horns
Foto: AP/Scanpix

Par jauno pasaules čempionu vieglajā svarā WBO versijā kļuvis bijušais skolotājs Džefs Horns (17-0-1, 11 KO), kurš Austrālijas pilsētā Brisbenā vairāk nekā 50 tūkstošu skatītāju klātbūtnē 12 raundu cīņā pārsteidzoši pārspēja leģendāro filipīniešu veterānu Meniju Pakjao (59-7-2, 38 KO).

Pirms cīņas 38 gadus vecais Pakjao un viņa komanda bravūrīgi solīja austrālieti pieveikt dažos raundos, taču 29 gadus vecais Horns izturēja visu cīņu un to pat sāka agresīvāk nekā pretinieks. Kopš otrā raunda iniciatīvu pārņēma Pakjao, kurš izdarīja vairāk precīzu sitienu.

Austrālietis gan nekautrējās arī turpinājumā raunda sākumos mēģināt uzbrukt pretiniekam un izdarīt nepārtrauktu spiedienu un sesto un septīto raundu ierakstīja savā aktīvā. Pēc tam sekoja Pakjao atbilde, kurš lieliski aizvadīja devīto raundu, taču Horns ar grūtībām izturēja, saņēmās un negaidīti tika vienbalsīgi atzīts par cīņas uzvarētāju. Viens no tiesnešiem pat austrālietim deva uzvaru ar 117:111, bet abi pārējie – ar 115:113.

Cietis pirmo neveiksmi kopš 2015. gada cīņas Lasvegasā pret Floidu Meivezeru, Pakjao pieņēma zaudējumu: "Tāds ir tiesnešu lēmums, es to cienu. Nebiju gaidījis, ka būs tik smaga cīņa." Austrālietis, jaunais WBO pasaules čempions, protams, bija saviļņots: "Jau kopš agras bērnības ticēju, ka varu to paveikt. Bet šis nav labākais brīdis manā dzīvē – tas vēl tikai sekos, jo mana sieva gaida mūsu pirmo bērniņu."

Horns pēc triumfa uz cīņu izaicināja 40 gadus veco amerikāņu bokseri Meivezeru, taču pašreiz ticamāka ir austrālieša un Pakjao revanša cīņa, kas šā gada laikā varētu notikt "Etihad Stadium" Melburnā.

Izmantotie resursi:
Manny Pacquiao: Jeff Horn wins WBO welterweight...
https://vringe.com/news/103243-paky...




Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-02 18:50, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Pārsvarā cik redzu hetero par zilajiem ierēc. Bet pediņi uzreiz kaismīgi uzbrūk, cenšoties oponentu padarīt par kaut kādu nenormālo, slimo u.t.t., lai gan novirze no normas esat jūs. Tā laikam jūsu taktika
Nezinu, ko Tu te redzi, bet es personīgi ierēcu par tupajiem pretgeju fanātiķiem, kuriem mūžīgi rēgojas kaut kādas propagandas medijos Normālam cilvēkam visur nerādās geji, bet jums acīmredzami ir novirzes

     [+] [-]

, 2017-07-02 18:56, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Satraucies tu čista esi, ja nebūtu, tu nesaukātu gejus par pi.dariem un pe.diņiem utt. jeb tevī nebūtu tāda acīmredzama naida, tev arī butu pohui, ka ministrs ir gejs un propaganda arī tevi īpaši neraustītu. Bet tad vsm neraksti, ka īsts hetero vecis nestreso. Kāpēc nonākt pretrunā un sevi tā uzreiz diskredidēt?

Un mani tiešām interesē, kāds vēl ir attaisnojums tādam stresam papildus latentam gejismam? Saprāta trūkums, ka geju dēļ gabals nevienam nenokritīs un tikai tāpēc, ka Mārtiņs Rītiņš ir gejs, jauni puikas sāks viens otram spraust?

P.S. Neuztraucies, es arī privāti par gejiem kārtīgi ierēcu, gluži kā par jebkuru cilvēku grupu. Bet, ja vēl neesi izaudzis, lai saprastu atšķirību starp nevainīgu humoru un nopietniem uzskatiem, tad skumji ar tevi.
Normāls hetero vecis nestreso, lai kā tev šī info nesāpētu Kaut kā dzīvē sanāca, ka piderus sāku par pideriem saukt un tā tas ir palicis. Vārdu "gejs"Latvijā sāka lietot vēlāk, ij nemaz nezināju sākumā tādu. Kā sāku saukt, tā saucu, kāpēc, lai es to mainītu? Redz cik vienkārši viss mēdz būt, bet tu drukā odas manam naidam

p.s. es nesatraucos ko tu tur ar pediņiem kopā dari, man vienalga

     [+] [-]

, 2017-07-02 18:57, pirms 7 gadiem
AllBlacks rakstīja: Nezinu, ko Tu te redzi, bet es personīgi ierēcu par tupajiem pretgeju fanātiķiem, kuriem mūžīgi rēgojas kaut kādas propagandas medijos Normālam cilvēkam visur nerādās geji, bet jums acīmredzami ir novirzes
Kādiem mums? Tu mani esi kādā propogandas medijā redzējis? Kas jums zilajiem ir, ka vislaik kaut ko izdomā un bliež apgalvojuma formā? Un uzreiz daudzskaitlī....

  -1 [+] [-]

, 2017-07-02 19:04, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Normāls hetero vecis nestreso, lai kā tev šī info nesāpētu Kaut kā dzīvē sanāca, ka piderus sāku par pideriem saukt un tā tas ir palicis. Vārdu "gejs"Latvijā sāka lietot vēlāk, ij nemaz nezināju sākumā tādu. Kā sāku saukt, tā saucu, kāpēc, lai es to mainītu? Redz cik vienkārši viss mēdz būt, bet tu drukā odas manam naidam

p.s. es nesatraucos ko tu tur ar pediņiem kopā dari, man vienalga
Iegājās arī iztūpļotie p.ediņi, kuri nav normāli? Tak atzīsti, ka naids tev ir kārtīgs, you mad bro! Ja tev vēl nav pielecis, man geji ir pohui, mani viņu lietas nesatrauc, tevi acīmredzami gan. Protams, tu atkal bezjēdzīgi centies to pagriezt, ka ne jau tevi, bet mani tas uztrauc. Tev jāiet politikā, ar tavu spēju liegties un sagrozīt faktus bezcerīgā situācijā tur tālu tiksi

     [+] [-]

, 2017-07-02 19:07, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Kādiem mums? Tu mani esi kādā propogandas medijā redzējis? Kas jums zilajiem ir, ka vislaik kaut ko izdomā un bliež apgalvojuma formā? Un uzreiz daudzskaitlī....
Bija te tāds narkomāns Jānis, kurš sašuta par briesmīgo "geju propagandu medijos", Mixes par viņu ierēca un Tu uzreiz meties aizstāvēt, sāki baurot par pediņiem un stāstīji, ka tāda propaganda tiešām esot Kas nav skaidrs?

Vēl joprojām ierēcu par to, ka man esot "jāvēro" Rinkevičs Latvijā ir tūkstoš dažādu populāru un atpazīstamu cilvēku, bet džeks speciāli vēro Rinkeviču un vēl dažus un vēl iesaka citiem viņus vērot Kas gan cits tas ir, ja ne paranoja.
Un parādiet linku, kur kāds no viņiem aktīvi propagandē, ka visiem jābūt gejiem un hetero ir kaut kas slikts

  -2 [+] [-]

, 2017-07-02 19:08, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Kādiem mums? Tu mani esi kādā propogandas medijā redzējis? Kas jums zilajiem ir, ka vislaik kaut ko izdomā un bliež apgalvojuma formā? Un uzreiz daudzskaitlī....
Man likās viņa teksts viegli saprotams, bet lkm ne tev, ja tu salasīji, ka tu esot propagandas medijos. Lai gan esi beidzot iemācījies pareizi uzrakstīt propaganda, analfabētisms joprojām tev ir problēma.

     [+] [-]

, 2017-07-02 19:08, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Iegājās arī iztūpļotie p.ediņi, kuri nav normāli? Tak atzīsti, ka naids tev ir kārtīgs, you mad bro! Ja tev vēl nav pielecis, man geji ir pohui, mani viņu lietas nesatrauc, tevi acīmredzami gan. Protams, tu atkal bezjēdzīgi centies to pagriezt, ka ne jau tevi, bet mani tas uztrauc. Tev jāiet politikā, ar tavu spēju liegties un sagrozīt faktus bezcerīgā situācijā tur tālu tiksi
Par normāliem es viņus neuzskatu, un?

  -1 [+] [-]

, 2017-07-02 19:11, pirms 7 gadiem
AllBlacks rakstīja: Bija te tāds narkomāns Jānis, kurš sašuta par briesmīgo "geju propagandu medijos", Mixes par viņu ierēca un Tu uzreiz meties aizstāvēt, sāki baurot par pediņiem un stāstīji, ka tāda propaganda tiešām esot Kas nav skaidrs?

Vēl joprojām ierēcu par to, ka man esot "jāvēro" Rinkevičs Latvijā ir tūkstoš dažādu populāru un atpazīstamu cilvēku, bet džeks speciāli vēro Rinkeviču un vēl dažus un vēl iesaka citiem viņus vērot Kas gan cits tas ir, ja ne paranoja.
Un parādiet linku, kur kāds no viņiem aktīvi propagandē, ka visiem jābūt gejiem un hetero ir kaut kas slikts
Kas man daļas gar kaut kādu Jāni?

     [+] [-]

, 2017-07-02 19:17, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Kas man daļas gar kaut kādu Jāni?
sāka zaudēt diskusijā un vajadzēja iedarbināt otro profilu

  -1 [+] [-]

, 2017-07-02 19:18, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Par normāliem es viņus neuzskatu, un?
Redzi, tas ir pilnīgi pieņemami, ka tā uzskati, un savā ziņā tev pat piekrītu, ka viņi ir tikpat ''nenormāli'', kā, piemēram, kreiļi un daltoniķi, kuri interesantā sakritības kārtā pēc aplēsēm esot vienādā proporcijā ~10%.

Cita lieta jau ir īpašais naids pret viņiem, šizofrēnija saskatot gejus un viņu propagandu visos stūros, bailes, ka tas novedīs pie vēl vairāk gejiem utt. Fobija nav tas labākais apzīmējums visai pretgeju kopienai, bet būsim godīgi, daudzos gadījumos tas atbilst perfekti. Tāpat ir acīmredzams, ka tev ir dziļākas problēmas ar gejiem, nevis tikai uzskati, ka viņi nav normāli, lai arī cik tu liegtos. Apmēram tādas problēmas, kā tikko nosaucu. Un smieklīgākais, ka pats norādi, ka normālam hetero stresa nav, BET TEV TAČU IR! Un tu vēl saki, ka latentie geji ir tikai p.idaru propaganda, kamēr pats pēc savas definīcijas sevi par latentu geju padarīji! Nevajag daudz smadzeņu, lai saprastu, ka tieši to tu esi netieši uzrakstījis. Un tieši par to es te vislaik smejos, ja neesi vēl sapratis

     [+] [-]

, 2017-07-02 19:22, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Redzi, tas ir pilnīgi pieņemami, ka tā uzskati, un savā ziņā tev pat piekrītu, ka viņi ir tikpat ''nenormāli'', kā, piemēram, kreiļi un daltoniķi, kuri interesantā sakritības kārtā pēc aplēsēm esot vienādā proporcijā ~10%.

Cita lieta jau ir īpašais naids pret viņiem, šizofrēnija saskatot gejus un viņu propagandu visos stūros, bailes, ka tas novedīs pie vēl vairāk gejiem utt. Fobija nav tas labākais apzīmējums visai pretgeju kopienai, bet būsim godīgi, daudzos gadījumos tas atbilst perfekti. Tāpat ir acīmredzams, ka tev ir dziļākas problēmas ar gejiem, nevis tikai uzskati, ka viņi nav normāli, lai arī cik tu liegtos. Apmēram tādas problēmas, kā tikko nosaucu. Un smieklīgākais, ka pats norādi, ka normālam hetero stresa nav, BET TEV TAČU IR! Un tu vēl saki, ka latentie geji ir tikai p.idaru propaganda, kamēr pats pēc savas definīcijas sevi par latentu geju padarīji! Nevajag daudz smadzeņu, lai saprastu, ka tieši to tu esi netieši uzrakstījis. Un tieši par to es te vislaik smejos, ja neesi vēl sapratis
Kā izpaužas "īpašais naids"? Ka sauc par pideriem un lieto spēcīgus epitetus? Tev tiešām nav ne mazākās nojēgas, kas ir īsts naids. Tu mani sūti politikā, bet pats tēlo interneta psihoanalītiķi, kas atkal smīdina mani - cik daudz enerģijas velti visam šim pasākumam Ticu ka Tev tiešām daudz smadzeņu nevajag, labi iztiec ar tām druskām kuras ir

  -1 [+] [-]

, 2017-07-02 19:34, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Kā izpaužas "īpašais naids"? Ka sauc par pideriem un lieto spēcīgus epitetus? Tev tiešām nav ne mazākās nojēgas, kas ir īsts naids. Tu mani sūti politikā, bet pats tēlo interneta psihoanalītiķi, kas atkal smīdina mani - cik daudz enerģijas velti visam šim pasākumam Ticu ka Tev tiešām daudz smadzeņu nevajag, labi iztiec ar tām druskām kuras ir
Tak pārlasi savus komentārus! Uz sevi, protams, grūtāk objektīvi paskatīties, bet pat tev vajadzētu skaidri saskatīt tajos naidu pret gejiem, tev pat geju nenīdēji uzreiz ir p.ediņi. Protams, vari arī turpināt liegties, to tu dari bez apstājas. Un būtu jau labi, ja taviem epitetiem pret mani un gejiem būtu arī kāds segums, bet nav, tāpēc arī joprojām neko saturīgu ar pamatojumu neesi pateicis, tik plikas zākas un noliegumi

Runājot par enerģiju, sāk izsīkt, tāpēc teikšu tev čau un lai tev labi klājas skapī!

     [+] [-]

, 2017-07-02 19:39, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Tak pārlasi savus komentārus! Uz sevi, protams, grūtāk objektīvi paskatīties, bet pat tev vajadzētu skaidri saskatīt tajos naidu pret gejiem, tev pat geju nenīdēji uzreiz ir p.ediņi. Protams, vari arī turpināt liegties, to tu dari bez apstājas. Un būtu jau labi, ja taviem epitetiem pret mani un gejiem būtu arī kāds segums, bet nav, tāpēc arī joprojām neko saturīgu ar pamatojumu neesi pateicis, tik plikas zākas un noliegumi

Runājot par enerģiju, sāk izsīkt, tāpēc teikšu tev čau un lai tev labi klājas skapī!
Kādā skapī? Tu palasi savus komentus, pārņemts mal vienu un to pašu ne ar ko nepamatoto pideru klišeju, ka katrs kurš šos nosauc ar pideriem uzreiz šausmīgi šos nīst, medī u.t.t. Tu tak esi viens apmāts cilvēks

  -1 [+] [-]

, 2017-07-02 19:57, pirms 7 gadiem
Interesanti, bet fakts, viskveelaakie geju aizstaavji ir peertikbola fani Mixes,Keemu Keeraajs, All Black (vispaar, kaa nav kauns Lettiniam ar shaadu te niku pastaaveet?)

     [+] [-]

, 2017-07-02 20:01, pirms 7 gadiem
Tiesam nevar uzlikt banu shiem 4 gudriniekiem, kas ir izvertushi savu slimo diskusiju? Kads tam sakars ar sportu? 3 geju trolji troljo un viens nabags uzkeries un megina kko atspekot. Tak liecies mieraa.

     [+] [-]

, 2017-07-02 20:03, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tas ir p.ideru izdomājums, ka katram, kam viņu netīk ir kaut kāda mītiska homofobija, latentais gejisms u.t.t. Katrs normāls vīrietis kuram ir dzimumdzīve ar pretējo dzimumu ir pārliecināts kas viņs ir un nekāda stresa nav. Bet tāds iztūpļots p.iders rinkevičš, kurš sāk publiski plātīties ka ir p.ediņš gan nav īsti vesels.
Star citu tavs apgalvojums kuru citēju ir tīra p.ideru propoganda, tu gan centies stāstīt, ka tādas neesot
Kāpēc lai tas būtu izdomājums, ja tas ir tikai loģiski? Ja cilvēks pilnā nopietnībā apgalvo, ka lielākā daļa geju esot iespaidojušies no mistiskas mediju propagandas un tāpēc ir geji - tad taču viņam jābūt saprotamam, kā tas tīri tehniski notiek. Jo man galīgi nav skaidrs, ko man vajadzētu tādu izlasīt, lai tas mani (vai jebkuru citu) tā iespaidotu, ka meitenes vairs nepatiktu un sāktu seksuāli interesēt čaļi. Bet ja džeks ir lietas kursā par tādām spēcīgām propagandām, tad jau pats saprot, kā tas viņu varētu izmainīt.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-02 20:08, pirms 7 gadiem
ķēmu ķērājs rakstīja: Kāpēc lai tas būtu izdomājums, ja tas ir tikai loģiski? Ja cilvēks pilnā nopietnībā apgalvo, ka lielākā daļa geju esot iespaidojušies no mistiskas mediju propagandas un tāpēc ir geji - tad taču viņam jābūt saprotamam, kā tas tīri tehniski notiek. Jo man galīgi nav skaidrs, ko man vajadzētu tādu izlasīt, lai tas mani (vai jebkuru citu) tā iespaidotu, ka meitenes vairs nepatiktu un sāktu seksuāli interesēt čaļi. Bet ja džeks ir lietas kursā par tādām spēcīgām propagandām, tad jau pats saprot, kā tas viņu varētu izmainīt.
Lielaaka dalia par gejiem kliuust, ja, piemeeram, teevs noper beernu ar siksnu, kaimini nostuchii, gimenei atnem tiesiibas uz beernu un to nodot geju paarim Vienvaardsakot sisteema!

     [+] [-]

, 2017-07-02 20:11, pirms 7 gadiem
obugis rakstīja: Interesanti, bet fakts, viskveelaakie geju aizstaavji ir peertikbola fani Mixes,Keemu Keeraajs, All Black (vispaar, kaa nav kauns Lettiniam ar shaadu te niku pastaaveet?)
Vēl viens galvā smagi sistais
Laikam slimo ar īpašu analfabētismu, ja nespēj izlobīt teksta saturu un neredzi starpību starp geju aizstāvēšanu un paranojisku un melīgu sektantu, kā arī latento geju izsmiešanu. Tev teikumi par garu un par grūtu?
Un nezināju, ka esmu īpašs "pērtiķbola" fans. Tā laikam vēl viena paranoja?

  -1 [+] [-]

, 2017-07-02 20:14, pirms 7 gadiem
ķēmu ķērājs rakstīja: Kāpēc lai tas būtu izdomājums, ja tas ir tikai loģiski? Ja cilvēks pilnā nopietnībā apgalvo, ka lielākā daļa geju esot iespaidojušies no mistiskas mediju propagandas un tāpēc ir geji - tad taču viņam jābūt saprotamam, kā tas tīri tehniski notiek. Jo man galīgi nav skaidrs, ko man vajadzētu tādu izlasīt, lai tas mani (vai jebkuru citu) tā iespaidotu, ka meitenes vairs nepatiktu un sāktu seksuāli interesēt čaļi. Bet ja džeks ir lietas kursā par tādām spēcīgām propagandām, tad jau pats saprot, kā tas viņu varētu izmainīt.
Propaganda nav nekāda mistika, bet pastāvoša lieta. Neesmu teicis, ka caur to, kāds kļust zils, tai ir cits mērķis, bet viņa pastāv. Reku, viens jau te katrā komentārā nievājoši par mani izsakās, piesaucot "skapjus", tas laikam kaut pediņprāt kas tāds, no kā jākaunas. Arī tā ir propaganda.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-02 20:17, pirms 7 gadiem
ķēmu ķērājs rakstīja: Vēl viens galvā smagi sistais
Laikam slimo ar īpašu analfabētismu, ja nespēj izlobīt teksta saturu un neredzi starpību starp geju aizstāvēšanu un paranojisku un melīgu sektantu, kā arī latento geju izsmiešanu. Tev teikumi par garu un par grūtu?
Un nezināju, ka esmu īpašs "pērtiķbola" fans. Tā laikam vēl viena paranoja?
Kas ir " latentais gejs"? Manupraat, tas ir tas, kursh visaados veidos, ar visaam vareem, teemaa un bezteemaa, meegina pilniibaa jeb daleeji iespringt par taadiem, nevis tas, kursh vinius noliek
Ja es, piemeeram, nolieku neegerus un muslikus, tas automaata noziime, ka tie mani ir apbizojusi? Ja sunis dzenas pakal kakim, tas noziime, ka runcis beerniiba to izvaroja? Vai varbuut vienkaarsi ir NAIDS, nesaistiits ar personisko pieredzi, bet gan ar dziives gaitaa uzkraatajiem uzskatiem, principiem un ideaaliem?

     [+] [-]

, 2017-07-02 20:22, pirms 7 gadiem
obugis rakstīja: Lielaaka dalia par gejiem kliuust, ja, piemeeram, teevs noper beernu ar siksnu, kaimini nostuchii, gimenei atnem tiesiibas uz beernu un to nodot geju paarim Vienvaardsakot sisteema!
Ā, značit lielākā daļa geju ir citu geju adoptētie. Un Rītiņam, Rinkevičam, Streipam un visiem pārējiem nav tēva un mātes
Tev patīk sievietes tāpēc, ka tevi tā mācīja un tu to visu mūžu atceries?
Un nesaki, ka tāds Andree, kurš atklāti melo par Norvēģijas kristiešu apspiešanām, nav garīgi slims sektants. Bet tu jau rādies tāds pats
Uzmanies, ka nesanāk pavisam netīšām kādai propagandai uzskriet, vēl netīšām uz džekiem sacelsies! Mēs taču visi tik trausli un iespaidojami...

  -1 [+] [-]

, 2017-07-02 20:25, pirms 7 gadiem
ķēmu ķērājs rakstīja: Ā, značit lielākā daļa geju ir citu geju adoptētie. Un Rītiņam, Rinkevičam, Streipam un visiem pārējiem nav tēva un mātes
Tev patīk sievietes tāpēc, ka tevi tā mācīja un tu to visu mūžu atceries?
Un nesaki, ka tāds Andree, kurš atklāti melo par Norvēģijas kristiešu apspiešanām, nav garīgi slims sektants. Bet tu jau rādies tāds pats
Uzmanies, ka nesanāk pavisam netīšām kādai propagandai uzskriet, vēl netīšām uz džekiem sacelsies! Mēs taču visi tik trausli un iespaidojami...
Man, atskiriiba no Bansa, kurs vienkaarsi panirgaajas, ir NAIDS pret VISU, saistiitu ar politkorektismu, jo uzskatu to par tendecioozu izstraadaatu un paardomaatu politiku, kuras galameerkis ir Baltaas Rases un tradicionaalaas Eiropas pakaapenisku likvidaaciju!!!

     [+] [-]

, 2017-07-02 20:26, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Propaganda nav nekāda mistika, bet pastāvoša lieta. Neesmu teicis, ka caur to, kāds kļust zils, tai ir cits mērķis, bet viņa pastāv. Reku, viens jau te katrā komentārā nievājoši par mani izsakās, piesaucot "skapjus", tas laikam kaut pediņprāt kas tāds, no kā jākaunas. Arī tā ir propaganda.
Un tas nemaz neienāk prātā, ka var izsmiet arī vienkārši tupumu? Nevis uzreiz gejs, negejs?

Ja te ir kas, ko var nosaukt par propagandu, tad tie ir viena tirliņa fantazējumi par to, kas notiek konkrētās valstīs.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-02 20:30, pirms 7 gadiem
obugis rakstīja: Kas ir " latentais gejs"? Manupraat, tas ir tas, kursh visaados veidos, ar visaam vareem, teemaa un bezteemaa, meegina pilniibaa jeb daleeji iespringt par taadiem, nevis tas, kursh vinius noliek
Ja es, piemeeram, nolieku neegerus un muslikus, tas automaata noziime, ka tie mani ir apbizojusi? Ja sunis dzenas pakal kakim, tas noziime, ka runcis beerniiba to izvaroja? Vai varbuut vienkaarsi ir NAIDS, nesaistiits ar personisko pieredzi, bet gan ar dziives gaitaa uzkraatajiem uzskatiem, principiem un ideaaliem?
Ja visur saskata pediņus, ja saredz medijos tādu propagandu, kas varot iespaidot un mainīt orientāciju, tad tas ir latentais. Normāls cilvēks zin, ka orientācija tā nemainīsies, pat ja viņs lasīs TIKAI geju ziņas. Tik vienkārši.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-02 20:31, pirms 7 gadiem
ķēmu ķērājs rakstīja: Un tas nemaz neienāk prātā, ka var izsmiet arī vienkārši tupumu? Nevis uzreiz gejs, negejs?

Ja te ir kas, ko var nosaukt par propagandu, tad tie ir viena tirliņa fantazējumi par to, kas notiek konkrētās valstīs.
Jā es par to pašu - es ierēcu par fruktu, kurš stāstīja, ka propagandas neesot, izmantojot klasiskos pediņu propagandas ieročus kad par šiem ne tā izsakās - skapis, naids, homofobs, latentais u.t.t.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-02 20:34, pirms 7 gadiem
ķēmu ķērājs rakstīja: Ja visur saskata pediņus, ja saredz medijos tādu propagandu, kas varot iespaidot un mainīt orientāciju, tad tas ir latentais. Normāls cilvēks zin, ka orientācija tā nemainīsies, pat ja viņs lasīs TIKAI geju ziņas. Tik vienkārši.
Nekad neesmu bijis PRET visai radikaaliem veidiem, ieskaitot FIZISKU izreekinaashanos!!!
To pasu varu teikt arii attieciiba uz afromuslikiem, NEVIENS veel nav atceelis JEBKURAS valsts robezapsardzes reglamentu, kas atliauj atklaat uguni uz izniicinaasanu, vardarbiigas robezas skeersosanas meeginaajuma gadiijumaa!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-02 20:38, pirms 7 gadiem
HMB-03!!! rakstīja: Ienaaku SC, domaju palasit ko analiitisku, a redzu diskusijas par gejiem!!! epicentraa protams psihais pegiks narkomans, pertikfobs banss un politikis Tjoma

He he, atkal tjoma darbina savus vecos profilus, tipiska vatena stilaa censhas radit sabiedribas viedokli Ik pa laikam redzu, reizeem vilitigak maskejas, soreiz savus tekstos taisnaa vilee mauj
Veciit, mans profils ir Franku datoraa, savukaart Latvijaa ir saglabaajies tikai sis te, taapeec pretenzijas paturi pie sevis Starp citu, kaa sokas ar baabas mekleesanu?

     [+] [-]

, 2017-07-02 20:39, pirms 7 gadiem
HMB-03!!! rakstīja: Ja kads ir tik slims un garaa vaajsh ka kkada propaganda vinam var likt klut par homiiti, nu tad vinsh tiesham ir garaa vajsh un debiils
Propaganda nav nekāda dzimuma maiņas operācija, tās mērķis ir pavisam cits
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-02 20:41, pirms 7 gadiem
HMB-03!!! rakstīja: Ieturu zinaamu pauzi, nevar taa uzreiz noparkoties citaa stajankaa

Tagad citas gelas daramas lidz augusta vidum, tad domas
Gribi tikties Riigaa, dod ziniu! Buusu tresdien-ceturtdien liidz sveetdienai