Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Brūce, atņemti punkti un 12 raundi: Briedis uzvar vienbalsīgi

Agris Suveizda

Brūce, atņemti punkti un 12 raundi: Briedis uzvar vienbalsīgi
Mairis Briedis un Maiks Peress
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas vadošais bokseris Mairis Briedis (23-0, 18 KO) iekļuva boksa Supersērijas pusfinālā, "Arēnā Rīga" pēc punktiem pārspējot kubiešu bijušo smagsvaru Maiku Peresu (22-3-1, 14 KO). Nākamajā cīņā pretī stāsies ukrainis Oleksandrs Usiks.

Cīņas pirmo minūti labāk aizvadīja Peress, kurš izdarīja virkni agresīvu sitienu, taču minūti vēlāk pēc piesardzīgā sākuma pirmo nopietno sitienu izdarīja arī Briedis, trāpot cauri kubieša blokam. Arī otrajā raundā bīstamākā dunka piederēja Briedim, kurš kopumā izdarīja nedaudz vairāk precīzu sitienu, bet trešā raunda sākumā tika sagaidīts arī pirmais lielais notikums. Tuvcīņā saduroties ar galvām, Briedim tika pārsista kreisā uzacs, kas acīmredzami asiņoja, bet itāliešu ringa tiesnesis Masimo Barrovekio atņēma Peresam vienu punktu.

Brūce aktivizēja cīņu, liekot agresīvāk uzbrukt gan pašam Briedim, gan arī Peresam, kurš centās izmantot latvieša ievainojumu. Ceturtajā raundā latviešu bokserim brīžiem klājās visai smagi, atvairot sāncenša uzbrukumus, taču tajā pašā laikā izdevās arī ļoti labs pretuzbrukums, izdarot sitienu no apakšas. Piektā raunda sākumā bokseri atkal sadūrās galvām, šoreiz jau ciešot Peresam – tiesa gan, bez asinīm un sekojošām sankcijām. Nelielais ievainojums Brieža sniegumu vairs neietekmēja, un latvietis veica vairākus agresīvus uzbrukumus, nu jau problēmas sagādājot kubietim un vairākkārt teicami trāpot no priekšas.

Cīņa kļuva nedaudz saraustītāka ar biežākām pauzēm un saķeršanos. Peress turpināja biežāk mēģināt uzņemties iniciatīvu, bet Briedis turpināja atbildēt ar asiem prettriecieniem un septītajā raundā spēcīgi ar labo no apakšas trāpīja pa zodu. Cīņas gaita nemainījās arī nākamajos raundos – Peress bija aktīvāks, kamēr Briedis bija trāpīgāks -, bet desmitā raunda vidū punkts tika atņemts arī Briedim, kurš pārāk bieži turēja sāncensi.

Pēdējā raundā Peress veica pēdējos mēģinājumus cīņu pabeigt priekšlaicīgi, taču tie bija nesekmīgi, un viss nu palika tiesnešu rokās. Un tiesneši vienbalsīgi lēma par labu latvietim. Meksikānis Karloss Pelajo lēma 116:110 Brieža labā, amerikānis Fernando Barbosa – 115:111 par labu Briedim, bet šveicietis Fabians Gugenheims – 114:112 par labu mājiniekam.

"Mīļie cilvēki, mīļie mani draugi, bez jums nebūtu," pēc cīņas, vēl būdams ringā, sacīja Briedis. "Jūs redzējāt, cik smagi gāja. Pirmo reizi ar kreili nesanāca, viņš ir no super boksa valsts. Bet mūsu valsts ir pati labākā! Ja godīgi, bija pārāk daudz cilvēku un galva griezās. Tas ir tikai jūsu sasniegums, tikai jūsu uzvara - 100%. Un tikai pēc tam manējā." Peress, saprotams, bija sarūgtināts par zaudējumu: "Apsveicu čempionu. Ringa tiesnesis, manuprāt, ne tuvu nebija taisnīgs."

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:54, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: kāpēc šams Briedis angliski nerunā? Bet izmanto Zepa kungu kā tulku
Lai nepateiktu kko aplamu drošvien. MB ir ļoti vāja angļu valoda.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:54, pirms 7 gadiem
Atkārtošos Usikam nepatīk uzbrukt no tuvās distances. Jautājums tik tāds vai Mairis ar Usiku saies Klinčā un otrs jautājums vai Usiks arī sitīs Mairim pa pakausi.

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:55, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: Varianti nebūs tev , tā runājot
Neviens nav neuzveicams , visus var uzvarēt , Iesaku vārdus ņemt atpakaļ )
Pilnībā piekrītu, tas Usiks nav nekaads Dievs, kaa dazhi te, bez mazvai vinju uztaisa!

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:55, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Neiznu, šodien nopirku, mēnesi patestēšu tagad. Paprasi pēc mēneša. Pagaidām ar Shortcut nav pat vērts salīdzināt, galvas tiesu pārāks. Ļoti iespējams, ka tā tikai šī pārraide, bet nezinu. Atceros, ka parādījās uz Rio šitais brīnums - paņēmu testa mēnesi. Kvalitāte bija pašvaka, bet vismaz 7 (VSB+ 6 xtras) kanālos rādīja olimpiādi.
Šobrīd esmu dzirdējis, ka Viaplay esot pieejamas visas ČL spēles paralēli, nav jāizvēlas tikai tā, ko rāda VSB vai TV6.
Nu shortcut man ir sen pieejams netā, par cik lattelecom klientiem (senčiem) tiek nodrošināts viens interneta profils. Tagad tāpat uz 3 mēnešiem no viņiem man pieejams viaplay.

Shortcut kvalitāte.... hmm.... zem 480p noteikti.

Viaplay testējot paskatījos bija daudz labāk, bet tāpat diez vai tuvu 720p.

Es jau nez, ko tu nosauci par HD kvalitāti viaplay. VNK esmu dzirdējis, ka visādi saka, ka HD kvalitātē kaut ko skatās, bet paši laikam dzīvē nav redzējuši, ko nozīmē HD kvalitāte. Tas ir tā, ka acis asaro pirmās minūtes Ne viaplay, ne shortcut nenodrošina nekādu HD. Nevar pat salīdzināt bildi to ar VIASAT dekoderi un kur nu vēl uzliekot HD kanālu.

  +5 [+] [-]

, 2017-10-01 01:55, pirms 7 gadiem
Apsveicu! Uzvara ir uzvara! Palasiju šo to starptautiski, tur īsti neviens nav sajūsmināts par šo cīņu, tiesnesi arī daudzi lamā. Nu redzēs kā tālāk pret Usiku. Viegli nebūs!

  -2 [+] [-]

, 2017-10-01 01:56, pirms 7 gadiem
Malacis!Bet boks nebija skatams.
Ar Usiku nebus varinatu Briedim

  +2 [+] [-]

, 2017-10-01 01:56, pirms 7 gadiem
Cīņa pret Usiku būs tieši tāds, kā lūzuma punkts Maira karjerā, jo saliekot viņu boksēšanas stilus, var jau uzreiz saprast, ka ar tīro boksu Mairim būs grūti uzvarēt,vienalga, pēc punktiem vai ar nokautu, uzvarēt varēs tieši ar netīru rupju boksu, spiešanu stūros, kāršanos virsū, nokausējot pretinieku, mēģinot mazināt viņa kustīgumu ar daudziem sitieniem korpusā. Tas praktiski ir vienīgais veids, kā Usiku var vinnēt. Vēl ļoti noderīgi paskatīties Glovaska cīņu ar Usiku, Glovackim tur negāja viegli, bet viņš ļoti zolīdi turējās un izskatījās.

  -2 [+] [-]

, 2017-10-01 01:56, pirms 7 gadiem
ar pliku ātrumu kāds ir usikam neuzvarēs bokseri,kas ir savā karjeras virsotnē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:57, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=FZIWFMKb93Y
Ko gribēji pateikt ar to video?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:58, pirms 7 gadiem
fall in love rakstīja: Nu starptautiski briedis savu fanapulku nepalielināja ar šādu cīņu, bet uzvara ir uzvara un ļimaks ar jostām uz ielas nemētājas.
kā Tu zini, ko Briedis palielināja vai nepalielināja... šis man patīk..

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:58, pirms 7 gadiem
Mairis kad cīnijās pret Čaru tad saņēma sviestmaizi honorārā un ne centa vairāk.

  -2 [+] [-]

, 2017-10-01 01:59, pirms 7 gadiem
Viaplay bilde bija kvalitatīvāka par to, ko jebkad esmu redzējis VSB dažādās kastītēs. Tāpat vasarnīcā ir pieejams viss NTV, kurš šodien jau ir pārģājis gandrīz 100% uz HD (visi sporta kanāli točna), tāpēc apmēram nojaušu, par ko runāju. Ļoti iespējams, tāpēc arī pārraide bija Viaplay, nevis VSB, jo VSB nav iespējams palaist HD translāciju.

  -4 [+] [-]

, 2017-10-01 01:59, pirms 7 gadiem
cowboys11 rakstīja: ar pliku ātrumu kāds ir usikam neuzvarēs bokseri,kas ir savā karjeras virsotnē
Mairis ķip norietā?

  +4 [+] [-]

, 2017-10-01 01:59, pirms 7 gadiem
cowboys11 rakstīja: ar pliku ātrumu kāds ir usikam neuzvarēs bokseri,kas ir savā karjeras virsotnē
usikam nav pliks ātrums, viņām ir viss, izņemot nokautējošo sitienu, bet viņš arī pats labprāt boksē pēc punktiem. Viņām ir lielisks stils, ātrums gan rokām, gan kājām, laba koordinācija, pārvietošanās. Visvairāk būs jābaidās nevis no nokauta, bet no tā, ka īsti nevarēs realizēt savu plānu tā, lai iegūtu uzvaru pēc punktiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 02:00, pirms 7 gadiem
AK dievs cik jūs esat mazi un naivi, te savākušies.
Neviens nesaka ka Usiks ir dievs, vai vēl nezin kāds nezvērs.
VIņš ir cilvēks, taču kā bokseris manuprāt spēcīgākais no šeit 8 kas bija un vēl ir šai turnīrā.

Teikt ka būsi viegla cīņa, vai teikt ka usiks neturēs vai vēl nezin ko, var tikai naivi un mazliet neaptēsti cilvēki.
Tas ir cits līmenis, tā būs Brieža smagākā cīņa... Nevajag lidināties pa mākoņiem un domāt ka noteikti paņems.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 02:00, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=FZIWFMKb93Y
Jā! Usiks ir ļoti labs. Bet ne jau uzvara pār Huku ir rādītājs. Usiks principā or pirmo piku izvēlējās vienu no vājākajiem pretendentiem.

     [+] [-]

, 2017-10-01 02:00, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Mairis ķip norietā?
ne tā saprati

     [+] [-]

, 2017-10-01 02:01, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Viaplay bilde bija kvalitatīvāka par to, ko jebkad esmu redzējis VSB dažādās kastītēs. Tāpat vasarnīcā ir pieejams viss NTV, kurš šodien jau ir pārģājis gandrīz 100% uz HD (visi sporta kanāli točna), tāpēc apmēram nojaušu, par ko runāju. Ļoti iespējams, tāpēc arī pārraide bija Viaplay, nevis VSB, jo VSB nav iespējams palaist HD translāciju.
Nu nu nu.

VSB nav iespējams?

17 kanāls ir VSB un 19 ir kaut kāds franču kanāls.

F1, ka pamaina kanālus, tad skats tā izmainās, ka maz neliekas. Un tas franču arī ir ar viasat zīmi augšā.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 02:02, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: usikam nav pliks ātrums, viņām ir viss, izņemot nokautējošo sitienu, bet viņš arī pats labprāt boksē pēc punktiem. Viņām ir lielisks stils, ātrums gan rokām, gan kājām, laba koordinācija, pārvietošanās. Visvairāk būs jābaidās nevis no nokauta, bet no tā, ka īsti nevarēs realizēt savu plānu tā, lai iegūtu uzvaru pēc punktiem.
Piekritu!Loti veikls atrs

  -2 [+] [-]

, 2017-10-01 02:03, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: AK dievs cik jūs esat mazi un naivi, te savākušies.
Neviens nesaka ka Usiks ir dievs, vai vēl nezin kāds nezvērs.
VIņš ir cilvēks, taču kā bokseris manuprāt spēcīgākais no šeit 8 kas bija un vēl ir šai turnīrā.

Teikt ka būsi viegla cīņa, vai teikt ka usiks neturēs vai vēl nezin ko, var tikai naivi un mazliet neaptēsti cilvēki.
Tas ir cits līmenis, tā būs Brieža smagākā cīņa... Nevajag lidināties pa mākoņiem un domāt ka noteikti paņems.
Nu jau tu pats izzīdi kaut ko no gaisa....

Neviens neteica, ka vinnēs, neviens neteica, ka būs viegla cīņa, visi saka, ka būs grūtākā cīņa Brieža karjerā, bet tu pasaki, ka kāds teicis, ka Usiku noliks 1. raundā.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 02:03, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Jā! Usiks ir ļoti labs. Bet ne jau uzvara pār Huku ir rādītājs. Usiks principā or pirmo piku izvēlējās vienu no vājākajiem pretendentiem.
nē nē, uzvara pār HUku nav rādītājs, bet cīņa ar Glovacki gan varētu būt tāda
Glovackis ir ļoti augsta līmeņa bokseris, gudrs, tehnisks, ar ļoti labu aizsardzību, labi cīnījās ar Usiku, tomēr vizuāli Usiks visu cīņu lielākoties dominēja.

     [+] [-]

, 2017-10-01 02:06, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nē nē, uzvara pār HUku nav rādītājs, bet cīņa ar Glovacki gan varētu būt tāda
Glovackis ir ļoti augsta līmeņa bokseris, gudrs, tehnisks, ar ļoti labu aizsardzību, labi cīnījās ar Usiku, tomēr vizuāli Usiks visu cīņu lielākoties dominēja.
Tur jau tā lieta, ka Usiks vizuāli ļoti labi izskatās, bet ar to pašu Glovacki līdz 8 raundam gāja punktos līdzīgi, līdz sestajam vispār bija neizšķirts.

     [+] [-]

, 2017-10-01 02:07, pirms 7 gadiem
Šobrīd atliek tikai apsveikt Mairi, bija lieliska cīņa, bija redzams, ka nav viegli, spēcīgs bija pretinieks, likme bija milzīga, atbildība vēl lielāka. Lieliski nocīnījās, ar prātu, ar pareizu attieksmi. Šādi uzvarēt ir arī jāmāk, nevar vienmēr iziet ringā un visus nokautēt.

  +3 [+] [-]

, 2017-10-01 02:07, pirms 7 gadiem
Tikko no Arēnas. Joprojām rokas trīc, bet prieks kā māja! Laikam, līdz šim Mairim smagākā cīņa. Pret Usiku būs kruizeru gadsmita cīņa.
ja runājam par citiem Latvijas bokseriem, tad esmu ļoti vīlies Grišuņinā. LNK visās malās solīja, ka darīs visu,lai viņš pēc gada-pusotra būtu top20, bet ar tādu boksēšanu viņam pat top40 kā līdz Mēnesim. Un baigais prieks,ka izdevās dzīvajā redzēt Glovacki. Viņam bija jābūt Kudrjašova vietā.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 02:07, pirms 7 gadiem
Eddy rakstīja: Tur jau tā lieta, ka Usiks vizuāli ļoti labi izskatās, bet ar to pašu Glovacki līdz 8 raundam gāja punktos līdzīgi, līdz sestajam vispār bija neizšķirts.
bet jāatceras,ka peres ir vājāks par glovacki

  +2 [+] [-]

, 2017-10-01 02:08, pirms 7 gadiem
Eddy rakstīja: Nu, labi, tas bija pārāk skaļi teikts, piekrītu. Bet glorificēt Usiku pirms laika ar nevajag, viņš ir ļoti labs bokseris, bet izdarīt secinājumus tikai no cīņas ar Huku ar nav pareizi. Uzsita bišku asini, Mairis pēc uzvaras vēl nav karogu nolaidis, bet daži jau nīd komentāros par to ka nākamo jau nu neuzvarēs utt.
Vairumam tas täpēc ka apetīte rodas ēdot...proti daudzi šovakar gribēja redzēt no Maira puses KO...potams jagatavojas nākamajai cïņai kas solas būt ļoti grūta bet ne neuzvarama un to jau nu pats Brieža kungs viss labāk zin😉

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 02:09, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Cīņa pret Usiku būs tieši tāds, kā lūzuma punkts Maira karjerā, jo saliekot viņu boksēšanas stilus, var jau uzreiz saprast, ka ar tīro boksu Mairim būs grūti uzvarēt,vienalga, pēc punktiem vai ar nokautu, uzvarēt varēs tieši ar netīru rupju boksu, spiešanu stūros, kāršanos virsū, nokausējot pretinieku, mēģinot mazināt viņa kustīgumu ar daudziem sitieniem korpusā. Tas praktiski ir vienīgais veids, kā Usiku var vinnēt. Vēl ļoti noderīgi paskatīties Glovaska cīņu ar Usiku, Glovackim tur negāja viegli, bet viņš ļoti zolīdi turējās un izskatījās.
Glovackis zaudēja, jo ir lēnāks kājās pret Usiku, pie tam ir augumā īsāks, tādēļ viņa sitieni lāga netika līdz ukrainim. Bet cīņa bija laba.

     [+] [-]

, 2017-10-01 02:10, pirms 7 gadiem
Eddy rakstīja: Tur jau tā lieta, ka Usiks vizuāli ļoti labi izskatās, bet ar to pašu Glovacki līdz 8 raundam gāja punktos līdzīgi, līdz sestajam vispār bija neizšķirts.
Lūk, es arī saku, ka Glovackis bija vienīgais, kas tiešām cienījami izskatījās pret Usiku, nebija viegli viņam. Šo bokseri es saucu kā piemēru, jo viņš arī Mairim būtu ļoti nepatīkams, 'jo ļoti labi aizsargājas, taktisks, viltīgs bokseris.

     [+] [-]

, 2017-10-01 02:10, pirms 7 gadiem
Turnīra favorīts ir Dortikoss, viņam sitiens tiešām ir ļoti spēcīgs un kājas pietiekoši ātras. Nu ne jau par velti 22 cīņas pabeigtas ar 22 nokautiem.

     [+] [-]

, 2017-10-01 02:11, pirms 7 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Turnīra favorīts ir Dortikoss, viņam sitiens tiešām ir ļoti spēcīgs un kājas pietiekoši ātras. Nu ne jau par velti 22 cīņas pabeigtas ar 22 nokautiem.
21

     [+] [-]

, 2017-10-01 02:12, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Lūk, es arī saku, ka Glovackis bija vienīgais, kas tiešām cienījami izskatījās pret Usiku, nebija viegli viņam. Šo bokseri es saucu kā piemēru, jo viņš arī Mairim būtu ļoti nepatīkams, 'jo ļoti labi aizsargājas, taktisks, viltīgs bokseris.
amerikānis Maikls Hanters lielāko daļu cīņas arī ļoti solīdi pret Usiku izskatījās. Ukrainim diezgan smagi gāja,jo Hanters arī ir gara auguma ar garām rokām.

  -2 [+] [-]

, 2017-10-01 02:12, pirms 7 gadiem
puslaiks rakstīja: Glovackis zaudēja, jo ir lēnāks kājās pret Usiku, pie tam ir augumā īsāks, tādēļ viņa sitieni lāga netika līdz ukrainim. Bet cīņa bija laba.
arī Mairis ir lēnāks gan kājās, gan sitienu ātrumā, tāpēc atklātā ringā bez kāršanās virsū un spiešanas iekšā stūrī viņam būs grūti uzvarēt.

     [+] [-]

, 2017-10-01 02:14, pirms 7 gadiem
cowboys11 rakstīja: bet jāatceras,ka peres ir vājāks par glovacki
Un Huks labāks par Glovacki. Paskaties kā Huks pēc punktiem vinēja Glovacki līdz nolaida rokas un pieļāva rupju kļūdu.