Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3

Satraukums Bostonā: Porziņģis iedzīvojas savainojumā un noslēdz spēli priekšlaicīgi

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Satraukums Bostonā: Porziņģis iedzīvojas savainojumā un noslēdz spēli priekšlaicīgi
Kristaps Porziņģis spēli pamet priekšlaicīgi. Foto. AFP. Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) izslēgšanas spēlē vien nepilnas 14 minūtes nospēlējis latvietis Kristaps Porziņģis, kurš ceturtajā sērijas spēlē pret Maiami "Heat" iedzīvojās savainojumā. Pagaidām nav skaidra savainojuma nopietnība. Bostonas "Celtics" uzvarēja šo spēli ar 102:88 un nonāca uzvaras attālumā no Austrumu konferences pusfināla.

Kristaps Porziņģis uzvarā pār "Heat" (102:88) uz parketa pavadīja 13 minūtes un 31 sekundi. Latvietis spēli noslēdza priekšlaicīgi, jo vienā no spēles situācijām iedzīvojās kājas savainojumā. Pagaidām nav skaidrs, cik nopietns ir savainojums, tomēr NBA apskatnieks Eidriens Vodžnarovskis raksta, ka latvietim, visticamāk, nav Ahilleja cīpslas traumas.

• Nepilnu 14 minūšu laikā latvietis guva septiņus punktus (1p. 4/4, 2p. 0/2, 3p. 1/3), izcīnīja trīs atlēkušās bumbas, saņēma vienu piezīmi un tika pie +/- rādītāja plus deviņi.

Bostonas uzvarā, kas bija trešā šajā sērijā pret "Heat" (3-1), rezultatīvākais spēlētājs bija Deriks Vaits, kurš Maiami grozā raidīja 38 punktus (2p. 7/11, 3p. 8/15). Gan 38 punkti, gan astoņi precīzie tālmetieni ir Vaita karjeras rekords izslēgšanas turnīrā. Vaitam arī trīs bloķētie metieni, tādējādi viņš kļuvis par pirmo ķeltu kopš 1973./74. gada sezonas, kurš izslēgšanas turnīrā guvis vismaz 35 punktus un bloķējis vismaz trīs metienus.

• Džeisons Teitums panākumā tika pie double-double. Bostonas līderim 37 minūšu laikā 20 punkti (1p. 8/8, 2p. 3/8, 3p. 2/6), 11 atlēkušās bumbas un piecas rezultatīvas piespēles. Džeilens Brauns spēli noslēdza ar 17 gūtajiem punktiem, bet Drū Holidejam 11+6.

• "Heat" turpina aizvadīt spēles bez sava līdera Džimija Batlera. Bems Adebajo šajā spēlē iekrāja 25 punktus, 17 atlēkušās bumbas un piecas rezultatīvas piespēles, bet Taileram Hirro nepilnu 44 minūšu laikā 19 punkti. Keilebs Mārtins 37 minūtēs pievienoja 19 punktus. Neviens cits "Heat" basketbolists vismaz 10 punktus iemest nespēja.

• Vaits pirmajā ceturtdaļā "Heat" grozā iemeta 16 punktus. Aizsargs realizēja sešus no astoņiem metieniem, tai skaitā četrus no pieciem trejačiem. "Celtics" pirmo spēles nogriezni uzvarēja ar 10 punktu pārsvaru (34:24).

• NBA neraksturīgi mazrezultatīva bija otrā ceturtdaļā, kurā "Celtics" guva 19 punktus, bet "Heat" atbildēja ar 12 punktiem. Ceturksnis gan vairāk paliks atmiņā ar Porziņģa savainojumu. Pirmo puslaiku viesi no Bostonas uzvarēja ar 53:36.

• "Celtics" turpināja pārliecinoši diktēt noteikumus laukumā. Trešās ceturtdaļas laikā ķeltu pārsvars sasniedza pat 28 punktus. "Heat" spēja samazināt deficītu, uzvarot ceturto ceturtdaļu, tomēr uzvarai ar to nebija gana (88:102). Mājinieki šajā spēlē ne reizi neatradās vadībā.

• Pateicoties uzvarai, "Celtics" nonākusi uzvaras attālumā no Austrumu konferences pusfināla jeb otrās kārtas, kurā tai pretī varētu stāties Klīvlendas "Cavaliers" vai Orlando "Magic". Bostonas un Maiami piektā sērijas spēle tiks aizvadīta 2. maijā plkst. 02:30 pēc Latvijas laika.

NBA izslēgšanas spēļu 1. kārta

Austrumi1. sp.2. sp.3. sp.4. sp.5. sp.6. sp.7. sp.Sērija
[1.] Celtics – [8.] Heat114:94101:111104:84102:883-1
[2.] Knicks – [7.] 76ers111:104104:101114:12597:923-1
[3] Bucks – [6.] Pacers109:94108:125118:121 P113:1261-3
[4.] Cavaliers – [5.] Magic97:8396:8683:12189:1122-2
Rietumi1. sp.2. sp.3. sp.4. sp.5. sp.6. sp.7. sp.Sērija
[1.] Thunder – [8.] Pelicans94:92124:92106:8597:894-0
[2.] Nuggets – [7.] Lakers114:103101:99112:105108:1193-1
[3.] Timberwolves – [6.] Suns120:95105:93126:109122:1164-0
[4.] Clippers – [5.] Mavericks109:9793:9690:101116:1112-2

  -4 [+] [-]

, 2024-04-30 05:33, pirms 2 mēnešiem
Nav labi , bāc tiešām izskatās ka varētu vairs nespēlēt
Par laimi Bostona vienalga uzvarēja un mājas varēs noslēgt sēriju..

  +2 [+] [-]

, 2024-04-30 05:48, pirms 2 mēnešiem
Gan būs labi, atpūtīsies max vienu spēli. Bostona šonakt ļoti laba, bet Vaits - izcils, varētu pat teikt - vienatnē salauza Hītus.

  -4 [+] [-]

, 2024-04-30 05:53, pirms 2 mēnešiem
novelu kp but tik izturigam ka luka magic

  +1 [+] [-]

, 2024-04-30 06:10, pirms 2 mēnešiem
Bo Mamba rakstīja: novelu kp but tik izturigam ka luka magic
Novēlu Tev atrast smadzenes

  -2 [+] [-]

, 2024-04-30 06:15, pirms 2 mēnešiem
Un vēl - kamēr bija laukumā, Kristaps pilnībā neitralizēja Adebaijo (nevarētu gan apgalvot, ka Bams baigi centās uzbrukt), liekas, ka pret KP Adebaijo neguva nevienu punktu no spēles. Ja Hītiem nākamajā spēlē laukumā nedosies Batlers vai vismaz Roziers, cerības uzvarēt Bostonā viņiem švakas, arī tad, ja KP kāju veldzēs un pūtinās.

  +6 [+] [-]

, 2024-04-30 06:18, pirms 2 mēnešiem
Es Domaju , ka nekas traks nav noticis, viņu piesardzibas nolukos pietures lidz nakamai kartai un bus laukumā..
bet patikami protams, arī psiholoģiski nav šis moments.
Vairak vai mazak pats noiet vareja no laukuma. Vēl pēc twitter(x) ieraksta liekas , ka bus ok

     [+] [-]

, 2024-04-30 06:38, pirms 2 mēnešiem
Kautkas tur nav ar viņu

  +3 [+] [-]

, 2024-04-30 06:41, pirms 2 mēnešiem
dzabarbols rakstīja: Un vēl - kamēr bija laukumā, Kristaps pilnībā neitralizēja Adebaijo (nevarētu gan apgalvot, ka Bams baigi centās uzbrukt), liekas, ka pret KP Adebaijo neguva nevienu punktu no spēles. Ja Hītiem nākamajā spēlē laukumā nedosies Batlers vai vismaz Roziers, cerības uzvarēt Bostonā viņiem švakas, arī tad, ja KP kāju veldzēs un pūtinās.
Visticamāk hītiem šosezon vēl pēdējā spēle
Būšu nepatīkami pārsteigts, ja Bostona atdos spēli savā laukumā
Dziļš konkurētspējīgs sastāvs viņiem arī bez Porziņģa

  +4 [+] [-]

, 2024-04-30 06:48, pirms 2 mēnešiem
Satraukums ne tikai Bostonā, visā Latvija tagad gaidīs medicīnas slēdzienu.

  +3 [+] [-]

, 2024-04-30 06:57, pirms 2 mēnešiem
Es pareizi redzu - heat tribīnes playoff spēlē pustukšas? 🧐
Slēpts komentārs: cesinieks777

  +1 [+] [-]

, 2024-04-30 07:12, pirms 2 mēnešiem
Bo Mamba rakstīja: ne par velti ir teiciens "netaisi podrinkji no stikla". KP playoff noraut traumu jau klasika. loti zhel, loti zhel
klasiska ir pielikt ģīmi naktī uz otrdienu,lai rakstītu visādas stulbības...

  -1 [+] [-]

, 2024-04-30 07:18, pirms 2 mēnešiem
ingars31 rakstīja: klasiska ir pielikt ģīmi naktī uz otrdienu,lai rakstītu visādas stulbības...
nevienam tas alkoholisms neinterese

     [+] [-]

, 2024-04-30 07:39, pirms 2 mēnešiem
duum rakstīja: Es Domaju , ka nekas traks nav noticis, viņu piesardzibas nolukos pietures lidz nakamai kartai un bus laukumā..
bet patikami protams, arī psiholoģiski nav šis moments.
Vairak vai mazak pats noiet vareja no laukuma. Vēl pēc twitter(x) ieraksta liekas , ka bus ok
Kad viņš nav teicis ka būs labi, šķiet tikai pēc krustenisko traumas

  +1 [+] [-]

, 2024-04-30 07:44, pirms 2 mēnešiem
Neesmu mediķis, bet video ar traumas brīdi izskatās slikti...

  -3 [+] [-]

, 2024-04-30 07:47, pirms 2 mēnešiem
haha, lol.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-30 08:00, pirms 2 mēnešiem
Cerams atlabs. Labā ziņa, ka Cle ir vieglāks pretinieks kā Heat, līdz ar to arī ja nespēlēs nākamajā kārtā, varēs atpūsties un vēlāk uz atgriezties.

  +5 [+] [-]

, 2024-04-30 08:02, pirms 2 mēnešiem
Robis rakstīja: Kad viņš nav teicis ka būs labi, šķiet tikai pēc krustenisko traumas
Labi ir tas ka nav Ahila plīsums.Viss pārējais poh.
Ahila plīsumu var noteikt uzreiz noliekot kāju uz galda un izdarot pāris lietas dokam

     [+] [-]

, 2024-04-30 08:04, pirms 2 mēnešiem
Vienīgais jautājums ir vai ''palīdzēja'' viņam tas,ka viņš tieši pirms šī momenta samežģīja otras kājas potīti un kliboja. Iespējams uzspiežot vnk vairāk uz to muskuli

Runājot par spēli:Uzbrukums kaka izņemot DWhite

  +1 [+] [-]

, 2024-04-30 08:09, pirms 2 mēnešiem
Negribu teikt "es taču teicu", bet es taču teicu. Regulārās sezonas laikā pie kārtējiem savainojumiem liela daļa te skandināja - "viss kārtībā, lai atpūšas, galvenais, ka play-off būs vesels". Nu nenotiek tā - ja spēlētājs ir traumatisks, tad ir traumatisks un nav nozīmes vai tur regulārā sezona vai play-off (varētu pat teikt, ka play-off laiks ir vēl traumatiskāks ņemot vērā intensitāti). Nu lūk - izturēja 3 ar pusi spēles. Un tagad laukā gan jau kā minimums līdz ECF (un tas ir optimistiskais skats).

  +4 [+] [-]

, 2024-04-30 08:19, pirms 2 mēnešiem
@LuleHaha jā, tev taisnība, BET, loģiski, ka iespēja satraumēties ir mazāka, ja tu spēlē, piemēram, 50 spēles sezonā un atpūties tās nevajadzīgākās, salīdzinājumā, ja tu nospēlē 75 spēles.

  -2 [+] [-]

, 2024-04-30 08:55, pirms 2 mēnešiem
Izskatās, ka tā pati kaite, kas gadu atpakaļ- pēda...

     [+] [-]

, 2024-04-30 09:06, pirms 2 mēnešiem
Izskatījās ļoti slikti. Cerams, nav muskuļa plīsums. Tāds trinkš pa muskuli aizgāja. Video to var labi redzēt. Tfu, tfu, tfu.

     [+] [-]

, 2024-04-30 09:18, pirms 2 mēnešiem
cobham rakstīja: Cerams atlabs. Labā ziņa, ka Cle ir vieglāks pretinieks kā Heat, līdz ar to arī ja nespēlēs nākamajā kārtā, varēs atpūsties un vēlāk uz atgriezties.
Vēl viens pārgudrais pareģis kurš jau Cavaliers iecēlis kā nākmos pretiniekus. Tajā sērija ir 2-2 un viss kas vēl var notikt, tikpat labi var arī Magic uzvarēt.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-30 09:36, pirms 2 mēnešiem
neizskatijas labi,domaju bus pagaraka pauze
Slēpts komentārs: Al Pačīno

  +2 [+] [-]

, 2024-04-30 10:02, pirms 2 mēnešiem
Pleiofos ir cits asums, citas likmesTas bija zināms."Reslings"(kā KP runāja) sākās jau ar pirmajām spēlēm. Spēles arī par pretinieka labāko spēlētāju neitralizēšanu.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-30 10:43, pirms 2 mēnešiem
menisks.. izskatās

  +2 [+] [-]

, 2024-04-30 11:08, pirms 2 mēnešiem
Chelubejs rakstīja: menisks.. izskatās
Tu vispār zini kur menisks ir? skatos te pilns ar ārstiem komentāros atkal savākušies.. https://www.youtube.com/watch?v=rBm... paskatās,ko Asv ārsts par šito domā labāk,kamēr nav oficiālais no bostonas.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-30 11:57, pirms 2 mēnešiem
shmopsis rakstīja: Tu vispār zini kur menisks ir? skatos te pilns ar ārstiem komentāros atkal savākušies.. https://www.youtube.com/watch?v=rBm... paskatās,ko Asv ārsts par šito domā labāk,kamēr nav oficiālais no bostonas.
Viņš jau principā neko nepateica.Muskuļa rāvienu neredz.Nepalīdz arī tas ka KP virsū ir melns slīvs un viņa kājai priekšā ir tikpat liels melnums.Viss reāli ir saplūdis kopā.
Treneris asistents pārtraukumā pateica,ka visi esot pozitīvi un nekas traks nav noticis.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-30 12:04, pirms 2 mēnešiem
LuleHaha rakstīja: Negribu teikt "es taču teicu", bet es taču teicu. Regulārās sezonas laikā pie kārtējiem savainojumiem liela daļa te skandināja - "viss kārtībā, lai atpūšas, galvenais, ka play-off būs vesels". Nu nenotiek tā - ja spēlētājs ir traumatisks, tad ir traumatisks un nav nozīmes vai tur regulārā sezona vai play-off (varētu pat teikt, ka play-off laiks ir vēl traumatiskāks ņemot vērā intensitāti). Nu lūk - izturēja 3 ar pusi spēles. Un tagad laukā gan jau kā minimums līdz ECF (un tas ir optimistiskais skats).
Ne vienmēr, Denverai Marejs arī atpūtās, bet tagad playoff met uzvaras metienus katrā otrajā spēlē

     [+] [-]

, 2024-04-30 12:05, pirms 2 mēnešiem
GreenBoston#7 rakstīja: Viņš jau principā neko nepateica.Muskuļa rāvienu neredz.Nepalīdz arī tas ka KP virsū ir melns slīvs un viņa kājai priekšā ir tikpat liels melnums.Viss reāli ir saplūdis kopā.
Treneris asistents pārtraukumā pateica,ka visi esot pozitīvi un nekas traks nav noticis.
tad mums te jānodefinē ko nozīmē 'traks' ! ka sezona nav galā? ka naksies izlaist menesi? izlaist nedelu?

  +1 [+] [-]

, 2024-04-30 12:08, pirms 2 mēnešiem
Jannim arī sākumā tur nekas traks neizskatījās, bet nu ir ilgi laukā un ļoti iespējams dēļ viņa nespēlēšanas komanda pakāsīs sēriju ...

  +1 [+] [-]

, 2024-04-30 12:20, pirms 2 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: tad mums te jānodefinē ko nozīmē 'traks' ! ka sezona nav galā? ka naksies izlaist menesi? izlaist nedelu?
Trākākais domāts par sarautu ahilu.
Teorētiski sezona var beigties arī pret Heat,vai pret Cavs/Orlando utt
Nu ja tas ir ikrs tad ir divi standarta varianti.Grade1 ir 1-3 nedēļas.Grade2 ir 3-6 nedēļas.
Šosezonas viņš izlaida divas nedēļas ar ikru.Cik viņš tika pārturēts es nezinu,bet vismaz KP pats teica ka varējis spēlēt ātrāk..

Man vienīgi uztrauc KP muskuļu traumas šogad.Ticis vaļā no ceļgalu traumām un šogad trīs muskuļu traumas ikriem/pacelei kuru man liekas viņam nekad nav īsti bijis.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-30 12:23, pirms 2 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Jannim arī sākumā tur nekas traks neizskatījās, bet nu ir ilgi laukā un ļoti iespējams dēļ viņa nespēlēšanas komanda pakāsīs sēriju ...
Ar Jani ir savādāk,jo viņam bija ahila problēmas tieši pirms šīs traumas.
Un pie šīs pēdējās traumas viņš ari ķerās pie ahila un taustīja vai viss ir kārtībā un bija dikti sabijies.

  -2 [+] [-]

, 2024-04-30 12:23, pirms 2 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Jannim arī sākumā tur nekas traks neizskatījās, bet nu ir ilgi laukā un ļoti iespējams dēļ viņa nespēlēšanas komanda pakāsīs sēriju ...
Jā, tikai KP nespēlē īsti lielu lomu, komandai iet labi arī bez viņa.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-30 12:27, pirms 2 mēnešiem
Pie visiem daudzajiem KP talantiem nevar tomēr noliegt, ka čalim kājas ir no kristāla...

     [+] [-]

, 2024-04-30 12:29, pirms 2 mēnešiem
5,20min līdz spēles beigam bija -13 heat kad Adebayo veica rupjību un Teitums muļķīgi pēc svilpes meta 3. p--- tas nolauza heat jo bija pauze un Hero neiemeta sodiņus.Bez KP pagrūti- adebayo 4 aizmetas garām tikai 1 x iemeta grūtu metienu pret KP.

     [+] [-]

, 2024-04-30 13:00, pirms 2 mēnešiem
shmopsis rakstīja: Tu vispār zini kur menisks ir? skatos te pilns ar ārstiem komentāros atkal savākušies.. https://www.youtube.com/watch?v=rBm... paskatās,ko Asv ārsts par šito domā labāk,kamēr nav oficiālais no bostonas.
es KP manevrā saskatīju divas asas sāņkustības, kas celim skaitās bīstama papildus slodze (jo pamatkustība tam ir saliekt- iztaisnot celi, bet menisks kalpo par amortizējošo spilvenu starp augšējo un apakšējo stilbu skriemeļiem).. Es pats iedzīvojos šādā meniska plīsumā, pēc strauja un dziļāka sāņus izklupiena.. tā ka tu, infantilais pamuļķi, te nebrauc cilvēkam ar savu petuha mēlīti.. Jā palēlinājumā vairāk izskatās pēc muskuļa/ saites sastiepuma, bet tāpēc nav uzreiz jānopiržās

  +1 [+] [-]

, 2024-04-30 13:04, pirms 2 mēnešiem
JJStilve rakstīja: @LuleHaha jā, tev taisnība, BET, loģiski, ka iespēja satraumēties ir mazāka, ja tu spēlē, piemēram, 50 spēles sezonā un atpūties tās nevajadzīgākās, salīdzinājumā, ja tu nospēlē 75 spēles.
Es jau ne par to - proti, es pilnībā piekrītu, ka jo mazāk spēļu aizvada regulārajā sezonā, jo mazākas iespējas tajā satraumēties - tas loģiski. Es runāju par tiem, kuri te mēģināja iestāstīt/apgalvot, ka spēļu izlaišana/atpūšanās regulārajā sezonā kaut kādā veidā ietekmēs to, cik liela iespējamība KP būs gūt traumu play-off laikā un tās, protams, lielā mērā ir muļķības - kā angliski saka - wishful thinking.

Nu un vēl, protams, ir daļa fanu kuriem vēl aizvien kaut kā ļoti negribas atzīt faktu, ka KP vienkārši ir traumatisks spēlētājs - nu ir. Vienreiz var neveikties, divreiz var neveikties, bet ja reāli katru sezonu ir vairāki nopietni savainojumi, tad tās vairs nav neveiksmes. Žēl, protams - tagad atliek gaidīt, kādas būs ziņas par atgriešanos - es domāju, ka 100% nespēlēs pret Cavs/Magic. Būšu patīkami pārsteigts, ja būs ierindā uz ECF, bet nebūšu ļoti šokēts, ja beigās izrādīsies, ka pēdējā spēle šosezon jau aizvadīta. Trakākais jau, ka "calf strain" ir viens no tiem savainojumiem, no kura ir milzīgs risks atgriezties laukumā ātrāk nekā 100% - jo tad būtiski paaugstinās risks noraut ahileja savainojumu un tad gan būs drūmi.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-30 13:16, pirms 2 mēnešiem
LuleHaha rakstīja: Es jau ne par to - proti, es pilnībā piekrītu, ka jo mazāk spēļu aizvada regulārajā sezonā, jo mazākas iespējas tajā satraumēties - tas loģiski. Es runāju par tiem, kuri te mēģināja iestāstīt/apgalvot, ka spēļu izlaišana/atpūšanās regulārajā sezonā kaut kādā veidā ietekmēs to, cik liela iespējamība KP būs gūt traumu play-off laikā un tās, protams, lielā mērā ir muļķības - kā angliski saka - wishful thinking.

Nu un vēl, protams, ir daļa fanu kuriem vēl aizvien kaut kā ļoti negribas atzīt faktu, ka KP vienkārši ir traumatisks spēlētājs - nu ir. Vienreiz var neveikties, divreiz var neveikties, bet ja reāli katru sezonu ir vairāki nopietni savainojumi, tad tās vairs nav neveiksmes. Žēl, protams - tagad atliek gaidīt, kādas būs ziņas par atgriešanos - es domāju, ka 100% nespēlēs pret Cavs/Magic. Būšu patīkami pārsteigts, ja būs ierindā uz ECF, bet nebūšu ļoti šokēts, ja beigās izrādīsies, ka pēdējā spēle šosezon jau aizvadīta. Trakākais jau, ka "calf strain" ir viens no tiem savainojumiem, no kura ir milzīgs risks atgriezties laukumā ātrāk nekā 100% - jo tad būtiski paaugstinās risks noraut ahileja savainojumu un tad gan būs drūmi.
Vienīgais variants ir iet uz pilnu katušku un riskēt ar visu un izmantot aizliegtos paņēmienus ārstēšanās procesā ! Mūsdienu farmokologjija dara brīnumus un vieglatlētika, biatlonā un vēl daudz kur tiek izmantota lai papildus muskuļus un saites nostiprinātu labāk kā tas jebkurā dabiskā veidā būtu iespējams ! Tāpat tur NBA viņus neiviens īpaši netestē uz aizliegto stafu

     [+] [-]

, 2024-04-30 13:16, pirms 2 mēnešiem
JR15 rakstīja: Es pareizi redzu - heat tribīnes playoff spēlē pustukšas? 🧐
nea, visi savilkuši kreklus par godu Derekam Vaitam.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-30 13:27, pirms 2 mēnešiem
Nebija nemaz jāatver šis raksts, lai zinātu, ka pie tā vairums komentāru ir no plaša profila specialistiem, arī medicīnā, visās dzīves jomās.
Lai KP laba veselība un drīza atgriešanās laukumā!🤞

  +1 [+] [-]

, 2024-04-30 13:32, pirms 2 mēnešiem
Meža_briesmonis rakstīja: Neesmu mediķis, bet video ar traumas brīdi izskatās slikti...
Kas tur tieši tāds slikts izskatās?
Slikti izskatījās moments, kur Teitums pagrieza potīti. Cerams, ka arī viņam nebūs jāizkrīt no aprites uz kādu laiku. Viņa un KP izkrišana uz ilgāku laiku būtu liels zaudējums ķeltiem. Visu cieņu Derikam Vaitam, bet viņš ne tuvu nav tas stabilākais ķeltu spēlētājs, kurš var regulāri vilkt šo komandu.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-30 13:34, pirms 2 mēnešiem
Tā kā tā ir bezkontakata trauma, tad nav labi. Tās ilgstošāk jāārstē nekā, ja būtu sadursme un satraume līdz tam veselu ķermeņa daļu. Tā jau ir fizioloģija , ja šitā pats uzreiz kaut kas sapļist, jācer, ka ikru muskuļi, tad var būt 2-3 nedēļas,. Ja kaut kas uz Ahila pusi, sezona cauri. Bostonā un izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-30 13:37, pirms 2 mēnešiem
beiziiters rakstīja: Kautkas tur nav ar viņu
Njā cilvēkiem, kuri ir sēdoša suņa augumā, nekad nesapratīs, kā tas ir būt 218 cm. liela auguma cilvēkam.😏

  +2 [+] [-]

, 2024-04-30 14:02, pirms 2 mēnešiem
fagcentrs rakstīja: Jā, tikai KP nespēlē īsti lielu lomu, komandai iet labi arī bez viņa.
Salīdzinoši ar Janni, varbūt nav tik liela loma, jo ir vairāki citi līderi, bet bez Kristapa Bostona ir cita, daudz individuālāka. Tieši Kristaps ir tas elements, kurš ar savu klātbūtni laukumā rada pārējiem līderiem daudz plašākas iespējas. Bez Kristapa tikt līdz kausam būs ļoti grūti.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-30 14:10, pirms 2 mēnešiem
Tak jau čupām analīzes-optimistiskā ir-nedēļa...pesimistiskā-8mēneši!

     [+] [-]

, 2024-04-30 15:06, pirms 2 mēnešiem
Tā kā pats esmu pārrāvis abus ahilus ar minūtes starpību, tad KP labi neizskatījās pēc pievienotā video. Jācer, ka būs labi, bet domāju, ka ne tik labi, lai turpinātu... neesmu ārsts, grūti spriest.

     [+] [-]

, 2024-04-30 15:09, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Njā cilvēkiem, kuri ir sēdoša suņa augumā, nekad nesapratīs, kā tas ir būt 218 cm. liela auguma cilvēkam.😏
Es, salīdzinot ar KP, esmu sēdoša suņa augumā. Nu i kas? Ahili plīst neatkarīgi no auguma.

     [+] [-]

, 2024-04-30 15:20, pirms 2 mēnešiem
Petrus rakstīja: Es, salīdzinot ar KP, esmu sēdoša suņa augumā. Nu i kas? Ahili plīst neatkarīgi no auguma.
Viss atkarīgs no apstākļiem, kādos gūtas tik smagas traumas. Tāda auguma cilvēkiem, kāds ir KP, kāju struktūra ir daudz trauslākā, nekā piemēram, 180 cm. garam cilvēkam.

     [+] [-]

, 2024-04-30 15:57, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Viss atkarīgs no apstākļiem, kādos gūtas tik smagas traumas. Tāda auguma cilvēkiem, kāds ir KP, kāju struktūra ir daudz trauslākā, nekā piemēram, 180 cm. garam cilvēkam.
Vairākumam NBA špīleru, kuriem ir virs 210cm tomēr nav tādas problēmas ar kājām ..

     [+] [-]

, 2024-04-30 16:49, pirms 2 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Vairākumam NBA špīleru, kuriem ir virs 210cm tomēr nav tādas problēmas ar kājām ..
Tur jāprasa atbilde attiecīgiem ārstiem un fizioterapeitiem. Arī liela auguma cilvēki mēdz būt stipri un neraut tos ahilus, bet man gadījās pārraut... gan jau ne man vienam...