Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3

Porziņģim 21 punkts, Dončičam uzvaras metiens, "Mavericks" pārspēj "Grizzlies"

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Porziņģim 21 punkts, Dončičam uzvaras metiens, "Mavericks" pārspēj "Grizzlies"
Luka Dončičs. Foto: USA TODAY Sports/Scanpix

Kristapa Porziņģa pārstāvētā Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) komanda Dalasas "Mavericks" šonakt izbraukumā tikās ar Jona Valančūna pārstāvēto Memfisas "Grizzlies" un, pateicoties Lukas Dončiča uzvaras metienam, uzvarēja ar 114:113. Porziņģis maču noslēdza ar 21 punktu un sešām atlēkušajām bumbām, bet Jons Valančūns iekrāja 40. double-double šosezon.

Kristaps Porziņģis izbraukumā pret Jonu Valančūni un Memfisas "Grizzlies" laukumā pavadīja 32 minūtes, guva 21 punktu (1p. 5/5, 2p. 5/8, 3p. 2/5), izcīnīja sešas atlēkušās bumbas, atdeva vienu piespēli, pieļāva vienu kļūdu un nopelnīja četras piezīmes. Spēli latvietis noslēdza ar +/- koeficientu plus četri.

Vienradzis ceturto spēli pēc kārtas guvis vismaz 21 punktu. Interesanti, ka aprīlī Porziņģis pretinieku grozā vidēji raida 2,5 tālmetienus. Aprīlī Porziņģis metienus realizē ar augstu procentu – 49,4%., bet aizvadīto četru maču laikā latvietis realizējis visus 12 izmestos soda metienus. Šonakt pārtrūka Porziņģa 13 spēļu sērija, kurā viņš bloķēja vismaz vienu pretinieka metienu.

Luka Dončičs guva 29 punktus (1p. 6/9, 2p. 7/10, 3p. 3/10), izcīnīja piecas atlēkušās bumbas, atdeva deviņas piespēles, pārtvēra divas bumbas, vienu reizi bloķēja pretinieka metienu, pieļāva trīs kļūdas un nopelnīja četras piezīmes. Slovēnim +/- koeficients mīnus četri.

"Mavericks" piedzīvoja zaudējumus iepriekšējās divās spēlēs, bet, pateicoties Dončiča fenomenālajam metienam, atgriezusies uz uzvaru takas. Nākamo spēli "Mavericks" aizvadīs naktī uz sestdienu, tiekoties ar Ņujorkas "Knicks".

Pirmajās divās ceturtdaļās laukumā bija vērojama pamatīga cīņa - pirmajā puslaikā deviņas reizes notika vadības maiņas. Abas komandas izskatījās ļoti līdzīgi, bet nedaudz labāk veicās Memfisas "Grizzlies", kas uzvarēja pirmo puslaiku ar 60:57. Kristaps Porziņģis ar 12 gūtajiem punktiem bija rezultatīvākais "Mavericks" spēlētājs pirmajā puslaikā, bet pretējā laukuma galā 17 punktus bija guvis Greisons Alens.

Trešajā ceturtdaļā "Grizzlies" prata noturēt pirmajā puslaikā iegūto pārsvaru, neskatoties uz to, ka "Mavericks" ik pa laikam spēja tai pietuvoties līdz viena punkta pārsvaram. Dončičs šajā ceturtdaļā guva 14 punktus, realizējot trīs tālmetienus. Ļoti aizraujoša izrādījās noslēdzošā ceturtdaļa, kuras noslēgumā "Grizzlies" spēja izvirzīties vadībā ar plus divi, bet nepilnas divas sekundes pirms spēles beigu signāla traku metienu iemeta Dončičs, nodrošinot savai komandai uzvaru.

Jons Valančūns 40. reizi šosezon tika pie double-double, kļūstot vien par trešo spēlētāju "Grizzlies" vēsturē, kuram tas ir izdevies. Tas ir arī jauns lietuvieša karjeras rekords. Lietuvietis spēli noslēdza ar 19 punktiem un 15 atlēkušajām bumbām. Sešus tālmetienus realizēja un 23 punktus guva Greisons Alens.

Video: Kristapa Porziņģa spilgtākie spēles momenti.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-15 08:48, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: https://i.redd.it/wz9c86wuw9t61.jpg
Jūs esat reālas vecenes
👍👍👍

  -1 [+] [-]

, 2021-04-15 08:49, pirms 4 gadiem
Kāpēc Ziņģers nemeta izšķirošo, bet Luka?

  +2 [+] [-]

, 2021-04-15 09:07, pirms 4 gadiem
KP skatījās uz tablo un nepriecājās, jo bija iespēja, ka laiks beidzies. Dallasai jāuzsauc vakariņas Allenam - būtu kaut 1 sodiņu iemetis un Memfisa vinnētu.
P.S. Un tomēr pēdējā izspēle un buzzer bija tīra cūcene, kamēr KP stāvēja brīvs. Laika pilnīgi pietiktu, ja Dončičs uzreiz piespēlētu bumbu tālāk.Bet uzvarētājus netiesā.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-15 09:12, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: KP skatījās uz tablo un nepriecājās, jo bija iespēja, ka laiks beidzies. Dallasai jāuzsauc vakariņas Allenam - būtu kaut 1 sodiņu iemetis un Memfisa vinnētu.
P.S. Un tomēr pēdējā izspēle un buzzer bija tīra cūcene, kamēr KP stāvēja brīvs. Laika pilnīgi pietiktu, ja Dončičs uzreiz piespēlētu bumbu tālāk.Bet uzvarētājus netiesā.
Nereāli tur bija atdod kaut cik precīzu piespēli KP,jo viņš bumbu principā saņēma ar muguru pret KP.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-15 09:19, pirms 4 gadiem
@Ubags A ko tavs Experta viedoklis saka par to ka gan precizitāte, gan +/- KP ir labāks nekā pončikam? Kaut kā to aizmirsi pieminēt.

Pončiks šoreiz skaisti izvilka uzvaru! Malacis!

  +3 [+] [-]

, 2021-04-15 09:21, pirms 4 gadiem
Normāla spēle Kristapam. Varēja viņam iespēlēt vairāk otrajā puslaikā. Rebu pamaz, bet Valančūns ar rokām lieliski darbojās. Grizļi visu spēli bija nedaudz labāki. brīnumbērns Luka izglāba šoreiz.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-15 09:22, pirms 4 gadiem
Labi ka Pauels un Rediks kaut ko iemeta.

  +7 [+] [-]

, 2021-04-15 09:25, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: P.S. Un tomēr pēdējā izspēle un buzzer bija tīra cūcene, kamēr KP stāvēja brīvs. Laika pilnīgi pietiktu, ja Dončičs uzreiz piespēlētu bumbu tālāk.Bet uzvarētājus netiesā.
NEREĀLI. Pie tik minimāla laika, jebkurš spēlētājs jau ir ieprogramējis sev galvā, ''saņemt un mest". Ja Doncis būtu atdevis piespēli, beigtos laiks un visi viņam pārmestu ka nemeta pats.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-15 09:27, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Nereāli tur bija atdod kaut cik precīzu piespēli KP,jo viņš bumbu principā saņēma ar muguru pret KP.
Vēlreiz pārskatīju. Laikam tev taisnība. Reddick, kad iespēlēsies, būs ļoti noderīgs.

  +6 [+] [-]

, 2021-04-15 09:42, pirms 4 gadiem
Mistique rakstīja: KP vnk ir tāds mierīgs pa dzīvi, nu nepiestāv 2.20m lēkāt no priekiem- izskatītos komiski
Un baigi gribās lēkāt, ka pie 2/10 3p čalis iemet halavu?viss super- izvilka spēli. bet cik viņš zaudēja, kādas 3-5pedejas "close games"? Baigi forsē un uzņemas uz sevis.
100% piekrītu- jā, protams, ka pie sevis priecājās, jo uzvaras vajag kā ēst, bet lai lēkātu kā citi- drīzāk, tad šiem jāprasa, kāpēc lēkāja, jo tiešām vienkārši paveicās, nevis gudri un meistarīgi nospēlēja galotni, kas būtu KP mērķis, lai viņa komanda tā spēlētu nevis uz haļavām.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-15 09:44, pirms 4 gadiem
nevainigais rakstīja: @Ubags A ko tavs Experta viedoklis saka par to ka gan precizitāte, gan +/- KP ir labāks nekā pončikam? Kaut kā to aizmirsi pieminēt.

Pončiks šoreiz skaisti izvilka uzvaru! Malacis!
Eksperta Labs. Gan jau, ka eksperts atrodas kādā iestādē ar restotiem logiem un sevi par Luku liek saukt

  +1 [+] [-]

, 2021-04-15 09:49, pirms 4 gadiem
fuelis rakstīja: Normāla spēle Kristapam. Varēja viņam iespēlēt vairāk otrajā puslaikā. Rebu pamaz, bet Valančūns ar rokām lieliski darbojās. Grizļi visu spēli bija nedaudz labāki. brīnumbērns Luka izglāba šoreiz.
Varēja gan, bet otrajā puslaikā sabojāja savu labo %, varbūt šoreiz norakstām uz to, kāpēc mazāk apgādāja ar bumbu nekā citus, kuriem krita vēl švakāk, kas ir Dalasa patiesā sāpe šogad. Metēju komandai jāmet, jo nekā cita jau nav- nav izteikta centra, kurš mestu zem groza, nav pustālo metēji, ir tikai crazy Luka un metēji ( KP jau arī metējs tomēr, jo ar apspēlēšanu viņam iet grūti)

     [+] [-]

, 2021-04-15 09:49, pirms 4 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2021-04-15 09:50, pirms 4 gadiem
kp ka vienmer zvera bet ponchikam paveicas ka ta haljava iekrita likas jau ka bus kartejais zagjis delj ponchika tizloshanas

  -1 [+] [-]

, 2021-04-15 09:51, pirms 4 gadiem
luck7 rakstīja: 4 no 5 Mavs laukuma spēlētājiem priecājās par šo metienu, bet Porzim vispār nulle emocijas un tā jau nav pirmā reize
kp neredzeja jegu priecaties pa ponchika gandriz kartejo norakto speli iekrita 1 zilais trulis no 500

  +2 [+] [-]

, 2021-04-15 09:55, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: https://i.redd.it/wz9c86wuw9t61.jpg
Jūs esat reālas vecenes
pēc foto var spriest,ka Brunsons ir sašutis...

  +2 [+] [-]

, 2021-04-15 09:55, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: https://i.redd.it/wz9c86wuw9t61.jpg
Jūs esat reālas vecenes
Piekrītu, skumji, ka tik daudz nolicēju gan šeit, gan Dalasā. Pissy Crybaby- par ko? Tāpēc, ka grib normālu komandas spēli? Cik stulbi tie Lukas apmātie, ja domā, ka Luka viens var kaut ko uzvarēt....

  +1 [+] [-]

, 2021-04-15 10:09, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Viņš paspēja pagriezties, nodriblēt un izmest. Tad jau īsa piespēle un metiens no THJ puses arī bija iespējams (paskaties atkārtojumā epizodi kādas piecas reizes).
Kā jau teicu, ja iemeta, tad pieņēma pareizo lēmumu un tur pat nav ko apspriest.
bet tu apspried. Tu apspried to, ka cilvēkam ar bumbu 2,2sek. līdz spēles beigām būtu bijis jāmeklē vēl kāds kam atspēlēt.. aļo, eu, nopietni...!?

     [+] [-]

, 2021-04-15 10:23, pirms 4 gadiem
😂😂😂....haljava...

  +4 [+] [-]

, 2021-04-15 10:46, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: KP skatījās uz tablo un nepriecājās, jo bija iespēja, ka laiks beidzies. Dallasai jāuzsauc vakariņas Allenam - būtu kaut 1 sodiņu iemetis un Memfisa vinnētu.
P.S. Un tomēr pēdējā izspēle un buzzer bija tīra cūcene, kamēr KP stāvēja brīvs. Laika pilnīgi pietiktu, ja Dončičs uzreiz piespēlētu bumbu tālāk.Bet uzvarētājus netiesā.
Diez kādu dziesmu dziedātu, ja KP būtu iemetis tādu metienu spēles beigās? Tad tā offic nebūtu cūcene un čuŗātu karstu biksēs un smirdētu par KP-MVP vēl pāris nedēļas. Un 1.8sek laikā absolūti neviens nemeklēs, kam atdot piespēli.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-15 10:58, pirms 4 gadiem
Luka no ativaroņa beigās par varoni. Es šeit nedomāju pēdējo metienu, bet pirmspēdējo, kad bija atlikušas mazāk par 5 sek, bet Luka pie -3 izvēlējās doties zem groza pēc 2p metiena, nevis atspēlēt brīvam KP, kad jau bija uzvilcis virsū sev 2 pretspēlētājus. Palaimējās, ka Menfisa aizmeta garām abus sodus.
Es šeit protams neapstrīdu Luku kā talantu, paveicās beigās, bet lai kļūtu par leģendāru spēlētāju vajag arī veksmi šādos brīžos
Prieks par uzvaru - KP un Luka nospēlēja kopumā labi, pārējie mocījās.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-15 11:00, pirms 4 gadiem
Kādas haļava, ja tādi metieni ir regulāri un Lūka ir mentāli gatavs izšķirošiem metieniem, patiniet savas filmas atpakaļ.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-15 11:02, pirms 4 gadiem
bumbocka rakstīja: Kādas haļava, ja tādi metieni ir regulāri un Lūka ir mentāli gatavs izšķirošiem metieniem, patiniet savas filmas atpakaļ.
patinu- kādi 3 metieni no 30- nav pārāk iespaidīgi.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-15 11:15, pirms 4 gadiem
Ceru, ka drīz NBA uzradīsies atkal kāda komanda, kura regulāro sezonu paņems ar bilanci 73-9. Patīk man skaists un dominējošs basketbols. Tādēļ šādas uzvaras no mana skatu punkta nešķiet labas, jo tas liecina par to, ka komanda nerāda stabilu un kvalitatīvu basketbolu.

  +4 [+] [-]

, 2021-04-15 11:15, pirms 4 gadiem
Skatījos spēli. Ja nebūtu šī pēdējā metiena, LD ieliktu 4 desmit baļļu sistēmā. Tikai driblē sev apkārt. Izslēgšanas spēlās, ja tiks līdz tādam, tas cauri neies. Pēdējā ceturtdaļā LD nolažoja divus svarīgus uzbrukumus un pretinieks uztaisīja izrāvienu 5 punkti. KP 2 atguva. LD ar sodu vēl vienu. Spēli izglāba pretinieks - Allens, kuram LD uztaisija sodu. Allens aizmeta garām abus sodus un KP savāca atlēkušo bumbu. Palika 1.8 sekundes. LD saņēma bumbu un iemeta kroplo truli. Starp citu KP arī meta pa gaisu rokas. Tā kā nebija tā ka viņš nepriecātos.

     [+] [-]

, 2021-04-15 11:16, pirms 4 gadiem
bumbocka rakstīja: Kādas haļava, ja tādi metieni ir regulāri un Lūka ir mentāli gatavs izšķirošiem metieniem, patiniet savas filmas atpakaļ.
Patin, patin... Ir tāds Lukas un Lebrona "mīlētājs" Skips Beiliss. Viņš reiz saskaitīja, ka Luka no 11 metieniem spēles izskaņā iemetis veselus 2. Beliss, protams, piekasās, bet clutch spēle nav Lukas stiprā puse, vismaz pagaidām.Viņš ne tuvu nav Lillards. Vakar nereāli paveicās, redzēsim, kas būs tālāk

  +3 [+] [-]

, 2021-04-15 11:31, pirms 4 gadiem
Iepriekšējais mačs, kur Luka ielika izšķirošo bija pirms gada, p/o pret Cliperiem, ja neesmu kautko palaidis garām. Noraktās galotnes nesalīdzināmi vairāk. Var jau būt, ka ar pieredzi šī lieta uzlabosies, bet pagaidām tā ir Lukas vājākā vieta. Nu, neskaitot aizsardzību, bet tas viņam būtu pieļaujami.

     [+] [-]

, 2021-04-15 11:35, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Patin, patin... Ir tāds Lukas un Lebrona "mīlētājs" Skips Beiliss. Viņš reiz saskaitīja, ka Luka no 11 metieniem spēles izskaņā iemetis veselus 2. Beliss, protams, piekasās, bet clutch spēle nav Lukas stiprā puse, vismaz pagaidām.Viņš ne tuvu nav Lillards. Vakar nereāli paveicās, redzēsim, kas būs tālāk
NBA tak pieejama statistika par clutch time - Dončičam 22 spēlēs 12-10 - 45% fg, 30% 3pt. Porzinģim ir 8-8 un līdzīga precizitāte - 46% fg un 20% 3pt.
Lilardam ir 20-8, bet tas ne tuvu nav labākais rezultāts

     [+] [-]

, 2021-04-15 11:36, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Drāmas karaliene ibio.KP bija priecīgs,bet viņš gaidīja ko teikts tiesneši.To pašu arī darīja spēles komentētāji.
Vienkārši, kā izskatās, ka gana daudzi skolā ir anatomijas stundas sačkojuši, jo savādāk zinātu, ka katram cilvēkam ir sava mentalitāte un temperaments, un līdz ar to savādāka dažāda vienu un to pašu notikumu uztvere. Flegmātiķis nekad nelēkās tur kur to noteikti darīs holēriķis.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-15 11:42, pirms 4 gadiem
abs-1982 , 00:32, pirms 11 stundām , ignorēt , atbildēt
nu ja fanot tikai pa savejiem un nechurat biksinjas par kautkadu slovenju botu tad es esmu lohs


Džeks atzinās.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-15 11:57, pirms 4 gadiem
eermss rakstīja: Iepriekšējais mačs, kur Luka ielika izšķirošo bija pirms gada, p/o pret Cliperiem, ja neesmu kautko palaidis garām. Noraktās galotnes nesalīdzināmi vairāk. Var jau būt, ka ar pieredzi šī lieta uzlabosies, bet pagaidām tā ir Lukas vājākā vieta. Nu, neskaitot aizsardzību, bet tas viņam būtu pieļaujami.
Un kad Podriņķis ielika izšķirošo uzvaras metienu? Ā, pareizi nekad. 0 metieni 5 sezonu laikā.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-15 12:18, pirms 4 gadiem
Dončič patiesi brīnumbērns
Tādu iemest izškirošo, ej tak tu memfis lācīt tirst 🙉

     [+] [-]

, 2021-04-15 12:19, pirms 4 gadiem
Ubags rakstīja: Un kad Podriņķis ielika izšķirošo uzvaras metienu? Ā, pareizi nekad. 0 metieni 5 sezonu laikā.
Beidz mērīties, visi (ieskaitot Tevi) grib, lai MAVS uzvar. Šai komandai ir divi izteikti būtiski spēlētāji, tie ir, KP un LD. Abi ir jāatbalsta, lai būtu rezultāts. KP dara to ko liek treneris un Lukam ļauj darīt to ko viņš vēlas. Pārējie spēlētāji vispār pataisīti par otrā plāna aktieriem. Tādēļ arī bardaks visā komandā. Ja komandā tiktu sakārtoti jautājumi par to, kurš nosaka spēli laukumā, tad arī katrs zinās savu lomu un rezultāti būs labāki.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-15 12:39, pirms 4 gadiem
Izskatās, ka KP ne tikai intervijās mazgā komandas netīro veļu, bet pat vairs nevar notēlot prieku, par to ka Dončičs izrauj uzvaru ar crazy metienu. Tāda komanda nevar neko sasniegt.

     [+] [-]

, 2021-04-15 12:44, pirms 4 gadiem
Bez Dončiča Mavs vispār neko nevarētu, kaut arī, ja viņa nav, spēle komandai iet ne sliktāk, ja ne pat labāk. Kristaps ir reālais Mavs vilcējs, bet tikai tad, kad Dončičs ir un nav laukumā. Citādāk, Kristaps ir bēdu ieleja, bez kuras komanda nevar iztikt, un tikai reālais komandas spēks - Bobans ar Maxi kaut var saglābt laukumā, vai arī tieši otrādāk vienlaikus ar teicamu izpildījumu gan aizsardzībā, gan uzbrukumā, visu nolaist uz grunti tā, ka tiek bezcerīgi zaudēts pat Minesotai.