Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Mavericks" apstiprina Kidu galvenā trenera amatā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Mavericks" apstiprina Kidu galvenā trenera amatā
Džeisons Kids. Foto: Zumapress.com / Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas klubs Dalasas "Mavericks", ko pārstāv latviešu uzbrucējs Kristaps Porziņģis, oficiāli apstiprinājis Džeisona Kida kļūšanu par galveno treneri. Savukārt ģenerālmenedžera amatā apstiprināts Niko Herisons.

Džeisons Kids iepriekšējās divas sezonas pavadīja Losandželosas "Lakers" treneru korpusā, un 2020. gadā viņš kļuva par NBA čempionu. Pirms tam bijušais saspēles vadītājs bija Bruklinas "Nets" un Milvoki "Bucks" galvenais treneris.

Spēlētāja karjeras laikā Kids pārstāvēja Dalasas "Mavericks" krāsas divos dažādos nogriežņos, kopā komandā aizvadot sešas sezonas. 2011. gadā Kids palīdzēja "Mavericks" izcīnīt kluba vēsturē pirmo un vienīgo NBA čempiones titulu. Kids iekļauts Slavas zālē, piecas reizes iekļauts sezonas simboliskajā pieciniekā un desmit reizes piedalījies Zvaigžņu spēlē.

Kida kandidatūru atbalstīja arī Riks Kārlails, kurš bija "Mavericks" iepriekšējais treneris. Viņš atzina, ka Kidam ir ļoti daudz kopīgu iezīmju ar Luku Dončiču.

Savukārt par ģenerālmenedžeri un basketbola darbību prezidentu kļuvis Niko Herisons, kuram nav šādas pieredzes. Līdz šim viņš strādāja "Nike", atbildot tieši par NBA departamentu. Gadu laikā Herisonam izveidojusies cieša saikne ar vairākiem basketbolistiem, ieskaitot Dončiču. Tiek vēstīts, ka dažādus amatus komandas viņam piedāvājušas jau agrāk.

     [+] [-]

, 2021-06-29 00:02, pirms 3 gadiem
Varētu atbraukt, izveidot attiecības ar Porziņģi!

  +4 [+] [-]

, 2021-06-29 00:13, pirms 3 gadiem
Šis būs jautri, treneris visu dzīvi kā spēlētājs un personība ir bijis ietiepīgs āzis un komandas galvenā zvaigzne tieši tāds pats
Kidam ir kvalitātes, izpratne un zināšanas, bet tieši raksturs ir tas, kas vienmēr visur maisa gaisu
Būs jautri

  -3 [+] [-]

, 2021-06-29 00:18, pirms 3 gadiem
Un tagad tik jāsagaida pats galvenais - KP treids uz citu komandu.

  -2 [+] [-]

, 2021-06-29 00:27, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Un tagad tik jāsagaida pats galvenais - KP treids uz citu komandu.
Ja sezona izvertīsies līdzīgi šai tad sezonas vidū KP būs prom

  -1 [+] [-]

, 2021-06-29 00:41, pirms 3 gadiem
Raitcha rakstīja: Šis būs jautri, treneris visu dzīvi kā spēlētājs un personība ir bijis ietiepīgs āzis un komandas galvenā zvaigzne tieši tāds pats
Kidam ir kvalitātes, izpratne un zināšanas, bet tieši raksturs ir tas, kas vienmēr visur maisa gaisu
Būs jautri
Gan jau Kārlails smaida kaut kur un berzē rokas!

  -1 [+] [-]

, 2021-06-29 00:48, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Un tagad tik jāsagaida pats galvenais - KP treids uz citu komandu.
Kādā sakarā?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-29 00:52, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādā sakarā?
Viņš droši viens no tiem faniem kuri domā,ka Mavs var atļauties Lilardu netridojot Luku

  -1 [+] [-]

, 2021-06-29 00:57, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: Viņš droši viens no tiem faniem kuri domā,ka Mavs var atļauties Lilardu netridojot Luku
Tā varētu būt.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-29 01:16, pirms 3 gadiem
Kjūbans noliedza trenera maiņu tā notika,Kjūbans noliedza GM maiņu tā notika,Kjūbans noliedza strīdu starp Porzinģi un Luku,un KP maiņu hmmm 🤔
Tiešām labs jautājums vai Kristaps paliks Dalasā 🤔

     [+] [-]

, 2021-06-29 07:05, pirms 3 gadiem
ZURNALISTS23 rakstīja: Kjūbans noliedza trenera maiņu tā notika,Kjūbans noliedza GM maiņu tā notika,Kjūbans noliedza strīdu starp Porzinģi un Luku,un KP maiņu hmmm 🤔
Tiešām labs jautājums vai Kristaps paliks Dalasā 🤔
Cerams ne !

     [+] [-]

, 2021-06-29 09:19, pirms 3 gadiem
Raitcha rakstīja: Šis būs jautri, treneris visu dzīvi kā spēlētājs un personība ir bijis ietiepīgs āzis un komandas galvenā zvaigzne tieši tāds pats
Kidam ir kvalitātes, izpratne un zināšanas, bet tieši raksturs ir tas, kas vienmēr visur maisa gaisu
Būs jautri
Pirms, par LD raksti, derētu tomēr, ko vairāk uzzināt, ne? LD ar KP attiecības sagāja sviestā dēļ KP uzvešanās ārpus laukuma, striptīzs utt. KP tomēr ir ar to problēmas.

LD strīds ar Kārlailu bija tāpēc, ka cilvēks ārpus treneru korpusa pateica, ka KP jātur uz trīņa līnijas utt. Uz ko LD iebilda un pamatoti, jo KP nav stabilitātes no turienes.

Cerams, ka Kids nebūs tāds treneris, kuru stumdīs, jo tad neviens tur negribēs spēlēt.

     [+] [-]

, 2021-06-29 09:27, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pirms, par LD raksti, derētu tomēr, ko vairāk uzzināt, ne? LD ar KP attiecības sagāja sviestā dēļ KP uzvešanās ārpus laukuma, striptīzs utt. KP tomēr ir ar to problēmas.

LD strīds ar Kārlailu bija tāpēc, ka cilvēks ārpus treneru korpusa pateica, ka KP jātur uz trīņa līnijas utt. Uz ko LD iebilda un pamatoti, jo KP nav stabilitātes no turienes.

Cerams, ka Kids nebūs tāds treneris, kuru stumdīs, jo tad neviens tur negribēs spēlēt.
Tev čali ar laika posmiem problēmas.Kādas attiecības sagāja dēlī striptīzklubu dēļ?Par viņu problēmām jau runāja no februāra/marta.Līdz klubam bija mēneši.
Vai ar to bija problēmas neviens nezin,jo tā raksta autors ir viens no nīkstākajiem Mavs ''apskatniekiem'' kuram nav neviena kurš varētu dot info par komandu.

     [+] [-]

, 2021-06-29 09:30, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tev čali ar laika posmiem problēmas.Kādas attiecības sagāja dēlī striptīzklubu dēļ?Par viņu problēmām jau runāja no februāra/marta.Līdz klubam bija mēneši.
Vai ar to bija problēmas neviens nezin,jo tā raksta autors ir viens no nīkstākajiem Mavs ''apskatniekiem'' kuram nav neviena kurš varētu dot info par komandu.
Precīzāk būtu, ja uzrakstītu par problēmām ārpus laukuma un tad striptīzu, bet tas kopumā nemaina neko.

Visiem apskatniekiem dod info. Pat nīstajiem.

Un redzot tās izspēles, tad var tam ticēt, jo diezgan daudz bija tas, ka KP negāja lejā, bet sēdēja uz trīni, kur viņam tas metiens nav tik stabils. Tev tak pašam bija jāredz, ka spēlējot vairāk Eiropas basi, tur rezultāts labāks būtu bijis.

     [+] [-]

, 2021-06-29 09:53, pirms 3 gadiem
Vienā podkāstā bija interesants viedoklis - Leikeros galvenais treneris Vogels atbildēja par aizsardzību un Lebrons par uzbrukumu. Vogelam piespēlēja Kiddu, kas oficiāli atbildēja par uzbrukumu. Rezultātā, Leikeru uzbrukums bija līmenī tikai tad kad Lebrons bija laukumā. Ļoti līdzīga situācija izskatās iekš Mavericks kur uzbrukumu vada Luka

     [+] [-]

, 2021-06-29 10:06, pirms 3 gadiem
Tā, tā, kas tur ir ar to striptīzu? Kāpēc Lukam nepatīk, ja KP to apmeklēja? Vai tur dejoja Lukas mamma?

     [+] [-]

, 2021-06-29 10:08, pirms 3 gadiem
Kjubans tak jau atklāti pateica, ka klubs meklē otru zvaigzni un nevajag no KP gaidīt to, kas viņš nav. Tāds ir viņs redzējums. Ja negribam, ka LV spožākā zvaigzne met 10-15 puntkus spēlē, tad atliek tikai cerēt uz maiņu.

     [+] [-]

, 2021-06-29 10:30, pirms 3 gadiem
An2 rakstīja: Tā, tā, kas tur ir ar to striptīzu? Kāpēc Lukam nepatīk, ja KP to apmeklēja? Vai tur dejoja Lukas mamma?
Tāpēc, ka spēlētājiem ir attiecīgi jāuzvedas arī ārpus laukuma. Došanos uz striptīzu nav normāli, īpaši tajā laikā

     [+] [-]

, 2021-06-29 10:40, pirms 3 gadiem
Tu tak esi muļķis , Apollo un delfos izlasījis kaitkadu bullshitu,tagad te tēlo baigo attiecību expertu ,ka tik uz*irst Kp6 ,plus tur pat nebija neviena piemērā ,vienīgi par to stripbāru,bet nu ja virsraksts gan bija skaļš.

     [+] [-]

, 2021-06-29 10:46, pirms 3 gadiem
Man personīgi pajāt uz to,kurš attiecībās LD& KP ir klupšanas akmens.Mavs pirmām kārtām nolaida "ūdeni" ar KP operāciju. Līdz ar to nevar no nevesala spēlētāja prasīt viņa 100% spēli.Šajā sezonā būs savādāk.Starpsezonā KP ieiet bez traumām.Pats sola savu vol.2 versiju.Tad jau redzēs.
Otrs ,kur Mavs kļūdījās ir Dončiča fiziskā forma.Varbūt maldos,bet uz aci neredzu nekādu izmaiņu starp LD ,kurš ienāca NBA un starp to,kāds viņš ir šobrīd.Tāds ar "bērna miesasbūvi".
Es to visu rakstu ar savu domu par to,ka galvenie vaininieki ir Mavs nevis spēlētāji.

     [+] [-]

, 2021-06-29 10:53, pirms 3 gadiem
Cerbers24 rakstīja: Man personīgi pajāt uz to,kurš attiecībās LD& KP ir klupšanas akmens.Mavs pirmām kārtām nolaida "ūdeni" ar KP operāciju. Līdz ar to nevar no nevesala spēlētāja prasīt viņa 100% spēli.Šajā sezonā būs savādāk.Starpsezonā KP ieiet bez traumām.Pats sola savu vol.2 versiju.Tad jau redzēs.
Otrs ,kur Mavs kļūdījās ir Dončiča fiziskā forma.Varbūt maldos,bet uz aci neredzu nekādu izmaiņu starp LD ,kurš ienāca NBA un starp to,kāds viņš ir šobrīd.Tāds ar "bērna miesasbūvi".
Es to visu rakstu ar savu domu par to,ka galvenie vaininieki ir Mavs nevis spēlētāji.
Diezgan kļūdies. LD ir liels un tad, kad ir uzdzīta fiziskā, tad viņš ir diezgan spēcīgs un vizuāli masīvāks. Problēma ir sezonas sākums, kurā viņš ienāk ar ne tik labu fizisko

     [+] [-]

, 2021-06-29 11:08, pirms 3 gadiem
Real Rebel: Ļoti iespējams,ka arī tev ir taisnība par Lukas fizisko.Bet man uz aci joprojām liekas,ka tauku % ir paliels.Bet ne tas ir galvenais.Joprojām uzskatu,ka Mavs problēmas bija organizācijā.

     [+] [-]

, 2021-06-29 11:22, pirms 3 gadiem
Cerbers24 rakstīja: Real Rebel: Ļoti iespējams,ka arī tev ir taisnība par Lukas fizisko.Bet man uz aci joprojām liekas,ka tauku % ir paliels.Bet ne tas ir galvenais.Joprojām uzskatu,ka Mavs problēmas bija organizācijā.
Viņam arī tāds paliks. Viņš nav spēlētājs, kuram būs izteikti uzkačāta fizuha. Savā ziņā tas ir pat viņa pluss, jo mazākiem spēlētājiem ir grūti pret viņu spēlēt. Daļēji organizācija vainīga, protams, bet arī tas sastāvs. Mavs izskatījās Eiropeiska basketbola piekritēja, bet vairs pat tuvu tā neliekas.

Protams, LD arī ir kļūdas utt. Bet tīri taktiski skatoties, lielākā sezonas kļūda bija KP nolikšana uz trīni. Es redzēju daudz epizodes, kuras būtu Eiropā labāk izspēlētas. Tīri no komandas perspektīvas, KP vajadzēja tikai kā PF un C pozīcijā likt kārtīgu spēlētāju, kurš pēc aizsega ies uz netraucētu danku, nevis uz trīņa paliks

     [+] [-]

, 2021-06-29 12:06, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pirms, par LD raksti, derētu tomēr, ko vairāk uzzināt, ne? LD ar KP attiecības sagāja sviestā dēļ KP uzvešanās ārpus laukuma, striptīzs utt. KP tomēr ir ar to problēmas.

LD strīds ar Kārlailu bija tāpēc, ka cilvēks ārpus treneru korpusa pateica, ka KP jātur uz trīņa līnijas utt. Uz ko LD iebilda un pamatoti, jo KP nav stabilitātes no turienes.

Cerams, ka Kids nebūs tāds treneris, kuru stumdīs, jo tad neviens tur negribēs spēlēt.
Kāds sakars manā komentārā ir ar KP?
Es runāju par abu rakstura īpašībām, ka tās ir līdzīgas, un šādi divi tempermentīgi un spītīgi raksturi, parasti strādā viens pret otru, nevis vienā virzienā
Un ir pilnīgi vienbalga kur stāvēja KP, tas nemaina Dallasas izvēlēto spēles taktiku... Ne viņi pirmie, ne pēdējie, kas tādu izvēlēsies... Rezultātu tā nekad vēl nav nesusi...

     [+] [-]

, 2021-06-29 12:21, pirms 3 gadiem
Ar Kristapu manā skatījumā ir trīs scenāriji:
1) nomainoties galvenajam trenerim, izmainās spēles stils, kurā KP ir iederīgāks uzbrukumā un viņš paliek Mavs;
2) nomainoties spēles stilam KP loma vēl ar vien ir sieniņas Dončičam un 3pt dežūra laukuma stūros, un KP aizmaina sezonā;
3) pret KP kāds klubs piedāvā "trade assets" vai labus metējus ar mazākiem īgumiem un KP aizmaina starpsezonā.

Kāds var pacīnīties par pretējo viedokli, bet manuprāt 1) variants ar Lukas ego laukumā pie jebkura trenera ir nereāls. Un pat tādā gadījumā Mavs visu laiku testēs tirgū KP, jo noteikti cer uz citu vienradzi - Lukas tualetes papīra nesēju. KP basketbola spēles labākajās interesēs ir tikt aizmainītam starpsezonā pie kāda mazāk "hero ball" spēlētāja komandas.

     [+] [-]

, 2021-06-29 12:31, pirms 3 gadiem
DainisU rakstīja: Ar Kristapu manā skatījumā ir trīs scenāriji:
1) nomainoties galvenajam trenerim, izmainās spēles stils, kurā KP ir iederīgāks uzbrukumā un viņš paliek Mavs;
2) nomainoties spēles stilam KP loma vēl ar vien ir sieniņas Dončičam un 3pt dežūra laukuma stūros, un KP aizmaina sezonā;
3) pret KP kāds klubs piedāvā "trade assets" vai labus metējus ar mazākiem īgumiem un KP aizmaina starpsezonā.

Kāds var pacīnīties par pretējo viedokli, bet manuprāt 1) variants ar Lukas ego laukumā pie jebkura trenera ir nereāls. Un pat tādā gadījumā Mavs visu laiku testēs tirgū KP, jo noteikti cer uz citu vienradzi - Lukas tualetes papīra nesēju. KP basketbola spēles labākajās interesēs ir tikt aizmainītam starpsezonā pie kāda mazāk "hero ball" spēlētāja komandas.
Un atkal kāds nesaprot kā LD spēlē un vaino viņu. Njā...Neskatoties, ka Luka atdod diezgan daudz piespēles.

Ja treneri liktu pēc bloka rauties ieksā, tad KP būtu rezultatīvāks blakus LD

     [+] [-]

, 2021-06-29 12:35, pirms 3 gadiem
Real Rebel:Ko tavā izpratnē nozīmē Eiropeiska stila komanda? Ar lēnu,pacietīgu uzbrukumu?Daudz 2pt metienu?Klasisku saspēles vadītāju kā R.Miglinieks?
Tagad NBA ir mode visu pakārtot 3pt metieniem.Vismaz man tā šķiet.Hjūstona un Karijs izmainīja NBA uz neatgriezšanos.
Popovičš klusi ilgojād pēc kādreizējā NBA.Ar kārtīgiem centriem.Tā stila NBA Spurs veterāni daudz varēja sasniegt vien ar intelektu un pieredzi.