Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Bertāns un "Spurs" pārvar Memfisas barjeru un iekļūst "play-off" otrajā kārtā

Rolands Eliņš

Bertāns un "Spurs" pārvar Memfisas barjeru un iekļūst "play-off" otrajā kārtā
Kavai Lenards
Foto: AP/Scanpix

NBA izslēgšanas spēļu otrajā kārtā iekļuva Dāvja Bertāna pārstāvētā Sanantonio ”Spurs”, kas ar 103:96 pieveica Memfisu un uzvarēja sērijā 4-2. Bertāns savu vienīgo metienu šoreiz netrāpīja un otrajā puslaikā laukumā nedevās. Nākamajā ”play-off” kārtā Sanantonio spēkosies ar Hjūstonas ”Rockets”.

Dāvis Bertāns laukumā pavadīja četras minūtes, kurās punktus neguva (3p. 0/1). Viņš izcīnīja divas atlēkušās bumbas, pieļāva vienu kļūdu un saņēma vienu personisko piezīmi. Latviešu uzbrucēja +/- rādītājs šoreiz plus divi. Šī bija pirmā „play-off” spēle, kurā Bertāns izgājis laukumā, bet nav guvis punktus. Bertāns savas NBA karjeras pirmajā „play-off” sērijā vidēji laukumā pavadīja 9.4 minūtes, kurās guva 3.2 punktus, savāca 1.2 atlēkušās bumbas un trāpīja piecus tālmetienus no 12.

„Spurs” spēles sākumā izvirzījās vadībā 18:11, bet, Bertānam dodoties laukumā četras minūtes pirms ceturtdaļas beigām, „Grizzlies” jau bija gandrīz visu deficītu izdzēsusi. Bertāns netrāpīja tālmetienu un kļūdījās riskantā piespēlē šķērsām laukumam, taču tika pie vairākām atlēkušajām bumbām, vienreiz to izcīnot arī uzbrukumā (statistikā šī bumba gan tika fiksēta Lenardam), kā arī aizsardzībā divreiz izturēja viens pret vienu postā pret krietni garāko un smagāko spāņu centru Marku Gazolu.

Otrajā ceturtdaļā rezultāts attīstījās ļoti līdzvērtīgi, un Bertāns atkal devās laukumā ceturtdaļas izskaņā, bet šoreiz nospēlēja tikai minūti. Postā pret viņu agresīvi nospēlēja Zeks Rendolfs, kurš tika gan pie diviem punktiem, gan soda metiena (ko aizmeta garām), turklāt Bertāns šajā epizodē, par kuru tika sodīts ar piezīmi, saņēma arī netīšu Rendolfa sitienu pa seju. Pēc Bertāna nomainīšanas „Spurs” puslaika pārtraukumu sagaidīja ar 45:50.

Trešajā ceturtdaļā „Spurs” līderis Kavai Lenards aizmeta garām visus piecus savus metienus no spēles, un sekas uzreiz varēja just – „Grizzlies” ar lielisku tālmetienu precizitāti izvirzījās desmit punktu vadībā. Savukārt „Spurs” atbildēja ar asu cīņu groza apakšā un dominēja atlēkušo bumbu savākšanā, kā arī daudz biežāk tika pie soda metieniem. Ceturtdaļas beigās lieliski aizsardzībā nospēlēja Memfisas veterāns Vinss Kārters, atbruņojot Lenardu un ātrajā uzbrukumā kritienā izkārtojot brīvu tālmetienu Maikam Konlijam. Bet „Spurs”, dodoties pārtraukumā, bija vadībā 75:74.

Pēdējās ceturtdaļas sākumā „Grizzlies” atkal atrāvās astoņu punktu attālumā, bet divreiz pēc kārtas neizdevās iemest no groza apakšas. To izmantoja Lenards, īsā intervālā gūstot 2+1 un iemetot tālmetienu, samazinot rezultāta starpību līdz 87:88 piecas minūtes pirms beigām. Priekšpēdējā minūtē „Spurs” atkal tika pie atlēkušajām bumbām uzbrukumā, un divus grozus pēc kārtas guva Tonijs Pārkers, panākot 98:94, turklāt Konlijs pēc tam kļūdījās tālmetienā. Nekādi brīnumi pēdējā pusminūtē vairs nenotika, un „Spurs” uzvarēja ar 103:96.

„Spurs” šonakt savāca veselas 16 atlēkušās bumbas uzbrukumā un kopumā dominēja zem groziem (46:28 atlēkušajām bumbās). Lenards guva 29 punktus un savāca deviņas atlēkušās bumbas, bet Pārkers ar izcilu precizitāti (11/14 no spēles) pievienoja 27 punktus. Pārkers pēc savam līmenim blāvas regulārās sezonas „play-off” sākumā bijis lielisks un vidēji spēlē pret Memfisu guva 16.3 punktus. „Grizzlies” sastāvā Maikam Konlijam šonakt 26 punkti, Markam Gazolam 18, bet komandai ļoti pietrūka savainotā Tonija Alena, kurš būtu bijis labākais ierocis aizsardzībā pret Lenardu. Bez Alena Memfisa ar Lenardu galā netika, pieļaujot, ka viņš vidēji spēlē samet 31.2 punktus ar 55% precizitāti metienos no spēles. Lenards tāpat izcēlās ar trāpītiem 59 no 61 soda metiena.

Šī bija desmitā Memfisas un Sanantonio savstarpējā spēle šosezon (ieskaitot regulāro sezonu) un pirmā reize, kad uzvarēja viesu komanda. „Spurs” galvenā trenera Grega Popoviča vadībā „play-off” otro kārtu sasniegusi 16. (!) reizi pēdējo 20 gadu laikā, taču pirmoreiz tas paveikts bez leģendārā Tima Dankana sastāvā. Savukārt Bertāns savā debijas sezonā atkārtojis Andra Biedriņa sasniegumu – Biedriņš savulaik „Warriors” sastāvā divreiz piedalījās Rietumu konferences pusfinālā. Lai Bertāns kļūtu par pirmo latvieti konferences finālā, „Spurs” būs jāpieveic Hjūstonas „Rockets” ar Džeimsu Hārdenu priekšgalā.

”Grizzlies” – ”Spurs” 96:103 (22:24, 28:21, 24:30, 22:28)

Grizzlies: Konlijs 26, Gazols 18 (6 rez.p.), Rendolfs 13, Kārters 12, Eniss 11, Herisons 6, Grīns 5, Denielss 3, Seldens 2.
Spurs: Lenards 29 (9 atl.b.), Pārkers 27, Oldridžs 17 (12 atl.b.), Milzs 10, Grīns 7, Lī 7, Džinobili 4, Dedmons 2, Bertāns, Simonss, Gazols.

Izslēgšanas spēļu pirmā kārta

AustrumiRietumi
Wizards-Hawks 3:2Warriors-Trail Blazers 4:0
Celtics-Bulls 3:2Rockets-Thunder 4:1
Cavaliers-Pacers 4:0 Spurs-Grizzlies 4:2
Raptors-Bucks 4:2Clippers-Jazz 2:3

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 54 komentāri
Slēpts komentārs: rezgalis007

  -3 [+] [-]

, 2017-04-28 07:32, pirms 8 gadiem
So so, vareja labāk Spurs nospelēt, pamodās 3/4. Vidū
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: shitaa

  -2 [+] [-]

, 2017-04-28 07:54, pirms 8 gadiem
Lai gan nekad neesm bijis Grizzlies fans, šoreiz tiešām jānoņem cepure viņu priekšā, tik sīksta komanda laikam līgā nav neviena. Žēl tiešām, ka Allens nebija ierindā.
Konlijs aizvadīja fantastisku sezonu, pierādot, ka noteikti ir viens no labākajiem PG līgā. Ļoti patika.
Par Spurs - skaidrs, ka šosezon, manuprāt, titulu neredzēt. Beidzot ir pienācis tas punkts, kuru gaidam jau pēdējos 5 gadus - proti brīdi, kad Spurs veterāni vairs nebūs zvaigznes. Ļoti vājš sniegums (Pārkers, Džinobili, Gasols). Lenards fenomenāls - bez viņa sērijā nebūtu variantu, tas skaidrs. Tas arī liek domāt par to,kurš ir MVP līgā (vērtīgākais spēlētājs.) Savai komandai tādi ir Vestbruks un Lenards - Hjūstonai nav nemaz tik slikts sastāvs, un Klīvlenda arī bez Džeimsa būtu play-offos.
Visstulbākais ir tas, ka Austrumi ir tik vāji - Milvoki, Toronto, Bostona, Buļļi , izskatās tik vāji play-offos. Domāju, ka jebkura no Rietumu blicēm, šīs komandas izsistu. Atlanta un Vašingtona vēl izskatās kaut cik interesanti...
Spurām būs ļoti grūti - nav džekiem vairs pulveris, un arī šodien Pārkers ne tuvu nebija lielisks, kā te raksta - beigās nokārtoja, bet kopumā nekas īpašs. Grūti iztēloties kā mazais tuklis varētu aizsardzībā spēlēt pret kaut vienu no GSW (kā piemērs) spēlētāju.

     [+] [-]

, 2017-04-28 07:59, pirms 8 gadiem
Spurs izspruka un prieks par Dāvi. Diemžēl playoffos Spurs nerāda basketbolu, kas būtu piedēvējams otrajai spēcīgākajai līgas vienībai. Pamatpieciniekam 84,4% no komandas punktiem. Trīs rezerves spēlētāji dabū tikai normālas minūtes un tikai divi no tiem izmet kaut cik normālu metienu skaitu (ar to visu Milzs labākais ar 10 pts).
Ko Pops darīs, kad būs izspiedis kā citronu visus komandas vilcējus nav zināms, jo rezervisti neizskatās mentāli gatavi pavilk komandu grūtākā brīdī.

     [+] [-]

, 2017-04-28 08:29, pirms 8 gadiem
Bertāns šauj. Gan jau šaus..
https://soundcloud.com/kristaps-kal...

     [+] [-]

, 2017-04-28 08:34, pirms 8 gadiem
shitaa rakstīja: Tu taču zini šī anglicisma "episki" nozīmi?
"...heroic or grand in scale or character, very great..."
Kaut kas liels, dižens, pielīdzināms varoņdarbam.
Jā, zinu.

     [+] [-]

, 2017-04-28 08:40, pirms 8 gadiem
Spurs nepārliecina..sērijas rezultāts 4-2 objektīvo bildi neparāda..nākamsezon vajadzēs jaunas asinis, visu cieņu Gazolam,Pārkeram, Ginobili, bet viņu laiks ir aiz muguras

  +5 [+] [-]

, 2017-04-28 08:56, pirms 8 gadiem
Pārkers jau šajā spēlē monstrs - 11 no 14 metieni!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-28 08:56, pirms 8 gadiem
Super. Malači. Beigas dabūju redzēt. Pārkers nokārtoja uzvaru.

  +7 [+] [-]

, 2017-04-28 09:13, pirms 8 gadiem
popovs rakstīja: Spurs nepārliecina..sērijas rezultāts 4-2 objektīvo bildi neparāda..nākamsezon vajadzēs jaunas asinis, visu cieņu Gazolam,Pārkeram, Ginobili, bet viņu laiks ir aiz muguras
Jā, jā un tā par viņiem saka jau gadus piecus. Ka uzrāda tā uzrāda augstvērtīgus rezultātus kā komandas mehānisms. Labāk priecājamies ka mūsu letiņš jau ir sasniedzis otro kārtu. Var būt pirmais no mūsu valsts kas būs sasniedzis konferences finālu un pat vairāk.. Priecājušies būtu nevis minūtes skaitījuši. PO vēl gari un savu svarīgo metienu vēl ieliks. Nosodītāji.. Cmon viņš atrodas vienā no PASAULES labākajām komandām. PASAULES!

     [+] [-]

, 2017-04-28 09:34, pirms 8 gadiem
Dirk is legend rakstīja: Lai gan nekad neesm bijis Grizzlies fans, šoreiz tiešām jānoņem cepure viņu priekšā, tik sīksta komanda laikam līgā nav neviena. Žēl tiešām, ka Allens nebija ierindā.
Konlijs aizvadīja fantastisku sezonu, pierādot, ka noteikti ir viens no labākajiem PG līgā. Ļoti patika.
Par Spurs - skaidrs, ka šosezon, manuprāt, titulu neredzēt. Beidzot ir pienācis tas punkts, kuru gaidam jau pēdējos 5 gadus - proti brīdi, kad Spurs veterāni vairs nebūs zvaigznes. Ļoti vājš sniegums (Pārkers, Džinobili, Gasols). Lenards fenomenāls - bez viņa sērijā nebūtu variantu, tas skaidrs. Tas arī liek domāt par to,kurš ir MVP līgā (vērtīgākais spēlētājs.) Savai komandai tādi ir Vestbruks un Lenards - Hjūstonai nav nemaz tik slikts sastāvs, un Klīvlenda arī bez Džeimsa būtu play-offos.
Visstulbākais ir tas, ka Austrumi ir tik vāji - Milvoki, Toronto, Bostona, Buļļi , izskatās tik vāji play-offos. Domāju, ka jebkura no Rietumu blicēm, šīs komandas izsistu. Atlanta un Vašingtona vēl izskatās kaut cik interesanti...
Spurām būs ļoti grūti - nav džekiem vairs pulveris, un arī šodien Pārkers ne tuvu nebija lielisks, kā te raksta - beigās nokārtoja, bet kopumā nekas īpašs. Grūti iztēloties kā mazais tuklis varētu aizsardzībā spēlēt pret kaut vienu no GSW (kā piemērs) spēlētāju.
Piekrītu par to, ka pret GSW būs ārprātīgi grūti cīnīties. Sākot ar to, ka pamatpiecinieks GSW ir jaudīgāks par SAS līderiem plus garāks un lielāku pienesumu nesošs rezervistu soliņš.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-28 09:39, pirms 8 gadiem
Dirk is legend rakstīja: Lai gan nekad neesm bijis Grizzlies fans, šoreiz tiešām jānoņem cepure viņu priekšā, tik sīksta komanda laikam līgā nav neviena. Žēl tiešām, ka Allens nebija ierindā.
Konlijs aizvadīja fantastisku sezonu, pierādot, ka noteikti ir viens no labākajiem PG līgā. Ļoti patika.
Par Spurs - skaidrs, ka šosezon, manuprāt, titulu neredzēt. Beidzot ir pienācis tas punkts, kuru gaidam jau pēdējos 5 gadus - proti brīdi, kad Spurs veterāni vairs nebūs zvaigznes. Ļoti vājš sniegums (Pārkers, Džinobili, Gasols). Lenards fenomenāls - bez viņa sērijā nebūtu variantu, tas skaidrs. Tas arī liek domāt par to,kurš ir MVP līgā (vērtīgākais spēlētājs.) Savai komandai tādi ir Vestbruks un Lenards - Hjūstonai nav nemaz tik slikts sastāvs, un Klīvlenda arī bez Džeimsa būtu play-offos.
Visstulbākais ir tas, ka Austrumi ir tik vāji - Milvoki, Toronto, Bostona, Buļļi , izskatās tik vāji play-offos. Domāju, ka jebkura no Rietumu blicēm, šīs komandas izsistu. Atlanta un Vašingtona vēl izskatās kaut cik interesanti...
Spurām būs ļoti grūti - nav džekiem vairs pulveris, un arī šodien Pārkers ne tuvu nebija lielisks, kā te raksta - beigās nokārtoja, bet kopumā nekas īpašs. Grūti iztēloties kā mazais tuklis varētu aizsardzībā spēlēt pret kaut vienu no GSW (kā piemērs) spēlētāju.
nesteidzies norakstīt spurs. Lai arī kādu sniegumu rāda, tik un tā pamanās sasniegt augstvērtīgus rezultātus. Vecajiem vajag drusku vairāk laika, lai ieskrietos nav tik viegli kā Lenardam jau no pirmās spēles rādīt ko prot - gan jau atvērsies gan Gazols, gan Džinobili, gan Lī, Pārkers (šonakt ļoti labs sniegums). Spurs kā komanda spēlē pārliecinoši. Katru reizi var kāds cits pavilkt blakus Lenardam. Manuprāt, Memfisa austrumos tiktu pāri pirmajai kārtai - iespējams pat tad, ja pretī būtu varenie Cavs.

Par apgalvojumu, ka Cavs bez Džeimsa arī būtu plejofos, nepiekrītu tev. Cavs rezultāti to ļoti labi parāda - uzvarētas 4 no 25 spēlēm vai kas tamlīdzīgs, kad Džeims nav sastāvā.

     [+] [-]

, 2017-04-28 09:39, pirms 8 gadiem
shitaa rakstīja: Tu taču zini šī anglicisma "episki" nozīmi?
nu bet apgaismo mūs tumsoņus.

     [+] [-]

, 2017-04-28 10:16, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: nesteidzies norakstīt spurs. Lai arī kādu sniegumu rāda, tik un tā pamanās sasniegt augstvērtīgus rezultātus. Vecajiem vajag drusku vairāk laika, lai ieskrietos nav tik viegli kā Lenardam jau no pirmās spēles rādīt ko prot - gan jau atvērsies gan Gazols, gan Džinobili, gan Lī, Pārkers (šonakt ļoti labs sniegums). Spurs kā komanda spēlē pārliecinoši. Katru reizi var kāds cits pavilkt blakus Lenardam. Manuprāt, Memfisa austrumos tiktu pāri pirmajai kārtai - iespējams pat tad, ja pretī būtu varenie Cavs.

Par apgalvojumu, ka Cavs bez Džeimsa arī būtu plejofos, nepiekrītu tev. Cavs rezultāti to ļoti labi parāda - uzvarētas 4 no 25 spēlēm vai kas tamlīdzīgs, kad Džeims nav sastāvā.
Ceru, ka Tev ir taisnība par Spurs, jo pagaidām izskatās diezgan skumji.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-28 10:18, pirms 8 gadiem
Redzēju tikai spēles pēdējās 5 minūtes, bet to ko redzēju no Lenard un Parker puses - fenomenāli. Divatā visu izdarīja: saasināja uzbrukumu Lenards un vai nu pats iemeta vai atmeta Parkeram, kurš bija nekļūdīgs. Tik piezemēts līderis kā Lenard nav redzēts! FENOMENS! Prieks par Spurs un Dāvi!

  +4 [+] [-]

, 2017-04-28 10:35, pirms 8 gadiem
visi raud par pensionariem ? Kads spurs bija sastavs 2014 gada kad pacela kausu ?

  -1 [+] [-]

, 2017-04-28 10:44, pirms 8 gadiem
noladets rakstīja: nu bet apgaismo mūs tumsoņus.
Kurus jūs, tevi un tavu ģimeni?

     [+] [-]

, 2017-04-28 11:05, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: nesteidzies norakstīt spurs. Lai arī kādu sniegumu rāda, tik un tā pamanās sasniegt augstvērtīgus rezultātus. Vecajiem vajag drusku vairāk laika, lai ieskrietos nav tik viegli kā Lenardam jau no pirmās spēles rādīt ko prot - gan jau atvērsies gan Gazols, gan Džinobili, gan Lī, Pārkers (šonakt ļoti labs sniegums). Spurs kā komanda spēlē pārliecinoši. Katru reizi var kāds cits pavilkt blakus Lenardam. Manuprāt, Memfisa austrumos tiktu pāri pirmajai kārtai - iespējams pat tad, ja pretī būtu varenie Cavs.

Par apgalvojumu, ka Cavs bez Džeimsa arī būtu plejofos, nepiekrītu tev. Cavs rezultāti to ļoti labi parāda - uzvarētas 4 no 25 spēlēm vai kas tamlīdzīgs, kad Džeims nav sastāvā.
IZņem ārā Džeimsu,nevis no šī modeļa, bet kā spēlētāju komandā. Ar to, ka pavisam citas iespēles, citas spēlētāju lomas. Gribi teikt, ka nav play-off komanda? Un tad arī Lovam būtu atkal superzvaigznes loma.
Šī bija ļoti interesanta sērija un parādīja, ka Spurs ne tuvu nav neaizskarami. Man ļoti patika Grizzlies spēle - viņiem to "ieroču" (rezerves) bija vēl mazākas kā Spurs + nācās spēlēt arī nedaudz pret tiesnešiem.
Spurs sasniegumi šajā gadā būs atkarīgi tikai no Lenarda snieguma. Pats jau teici, ka uzrodas spēles, kur pavelk arī kāds cits - bet stabila snieguma nav.
Tie, kuri slavē Pārkeru - džeks ir vāja ēna no tā, kāds bija pirms 3 gadiem. Šodien sameta, bet daudzi bija brīvi pusķiki. Mills noteikti uz doto brīdi ir labāks, ja ņemam vērā arī aizsardzību.
Bez Lenarda Spurs atlētisms ir vienkārši tuvu 0. Un šoreiz pretinieki bija Memfisa, kas ir līdzīgā stilā būvēta.

Pret Warriors nekādu variantu, bet sērija ar Hjūstonu būs interesanta - cik daudz uzkritīs Rockets...noteikti ir varianti izslēgt Spurs.

     [+] [-]

, 2017-04-28 11:24, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: Par apgalvojumu, ka Cavs bez Džeimsa arī būtu plejofos, nepiekrītu tev. Cavs rezultāti to ļoti labi parāda - uzvarētas 4 no 25 spēlēm vai kas tamlīdzīgs, kad Džeims nav sastāvā.
Tur vajag paskatīties, kuri citi līderi arī atpūtināti tajās pašās spēlēs. Jo Austrumos es neredzu, kā bez Lebrona Ērvings+Lavs ar co netiktu kaut 8. vietā.

Ja PO kko parādīja par MVP, tad to, ka bez RW OKC ir zemē metami. Konstanti bez izņēmuma ar RW uz beņķa OKC zaudēja pārsvarus vai iebrauca dziļākā bedrē. Spurs gadījumā Lenards komandu paceļ titula kandidātu līmenī, bet bez viņa bilance lkm bija apmēram 7-1, tātad komanda jau saknē ir augsta līmeņa arī bez viņa.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-28 11:44, pirms 8 gadiem
shitaa rakstīja: Tu taču zini šī anglicisma "episki" nozīmi?
Episki - Laikmetīgi!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-28 11:47, pirms 8 gadiem
Valjero jeb chubaki, chubaki jeb valjero pa kruumiem

  +1 [+] [-]

, 2017-04-28 11:49, pirms 8 gadiem
Protams, protams - Spuras izskatās švaki, bet nevajadzētu nenovērtēt Lāču spēli. Gribētu redzēt, ko Cavs izdarītu pret šo komandu Play-Off. Tiesa, Spurām ir teju pienākusi sarkanā līnija, kad ir jāatjauno sastāvu. Bet, kur gan Dāvis varētu smelties tik milzīgu pieredzi un saņemt nenovērtējamus pādomus, kādus var sniegt tādi dinozauri kā Pārkers, Gazols un Džīno. Prozit!

  +3 [+] [-]

, 2017-04-28 11:59, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Tur vajag paskatīties, kuri citi līderi arī atpūtināti tajās pašās spēlēs. Jo Austrumos es neredzu, kā bez Lebrona Ērvings+Lavs ar co netiktu kaut 8. vietā.

Ja PO kko parādīja par MVP, tad to, ka bez RW OKC ir zemē metami. Konstanti bez izņēmuma ar RW uz beņķa OKC zaudēja pārsvarus vai iebrauca dziļākā bedrē. Spurs gadījumā Lenards komandu paceļ titula kandidātu līmenī, bet bez viņa bilance lkm bija apmēram 7-1, tātad komanda jau saknē ir augsta līmeņa arī bez viņa.
Labs joks. Atceries, ka ne Irvings, ne Love savas komandas playoffos nebija ievilkuši, pirms Lebrons viņus tur ienesa. Bez Lebrona Cavs būtu cīnījušies ar Heat, Bulls un Pacers par pēdējām PO vietām. Playoffos tad norautu kkādu Toronto vai Vašingtonu un 4-0 zaudētu. Lebrons ir tieši tik nozīmīgs jebkurai savai komandai.

     [+] [-]

, 2017-04-28 12:03, pirms 8 gadiem
Prieks, ka Bercha ir tādā komandā kā Spurs, bet nestrebjam karstu, MEM bez diviem pamatsastāva spēlētājiem paņēma divas uzvaras, ja būtu Parsons un Alens, iespējams, Spurs nebūtu nākamajā kārtā, bet ne par to ir stāsts! No malas skatoties Spurs nav tāds spēks, kāds izskatās, jo defa robi ir ļoti daudz. Labā ziņa, ka Parkers ir ieslēdzis uz PO ugunsrobā!

     [+] [-]

, 2017-04-28 12:04, pirms 8 gadiem
Par Pārkeru runājot. Piekrītu, ka ir laiks viņu 'pastumt' malā. NU nevelk vairs džeks. Ja komanda grib augstus rezultātus (cīnīties par titulu), tad komandas vājais posms nevar būt saspēlnieks, it sevišķi jau šajā laikā, kad līgā plosās Vestbruks, Karijs un visi pārējie.

Manuprāt, ja Spurs grib uzlabot saspēlnieka pozīciju, jāiet all-in uz CP3. Nezinu šobrīd kāda ir situācija ar Spurs līdzekļiem šajā vasarā, bet ja viņiem nauda atļauj, tad tas varētu būt abpusēji izdevīgs darījums - CP3 beidzot būtu iespēja tikt ārā no otrā raunda, un Spurs atkal dabūtu elite saspēlnieku, jo Pārkers tāds vairs nav.

     [+] [-]

, 2017-04-28 12:06, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Prieks, ka Bercha ir tādā komandā kā Spurs, bet nestrebjam karstu, MEM bez diviem pamatsastāva spēlētājiem paņēma divas uzvaras, ja būtu Parsons un Alens, iespējams, Spurs nebūtu nākamajā kārtā, bet ne par to ir stāsts! No malas skatoties Spurs nav tāds spēks, kāds izskatās, jo defa robi ir ļoti daudz. Labā ziņa, ka Parkers ir ieslēdzis uz PO ugunsrobā!
Parsons vispār ir nabags. 6 punkti spēlē un trauma (ko gan nevar ietekmēt, bet still) par to lielo līgumu.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-28 12:07, pirms 8 gadiem
Es vēl Spurs pilnībā nenorakstītu. Ja atceramies 2014. gada playoffus, pirmajā kārtā kā 1. sīds 7 spēles mocījās ar Dalasu. Finālā iz.rāza Lebrona Heat ar rekordlielu starpību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-28 12:17, pirms 8 gadiem
Dirk is legend rakstīja: IZņem ārā Džeimsu,nevis no šī modeļa, bet kā spēlētāju komandā. Ar to, ka pavisam citas iespēles, citas spēlētāju lomas. Gribi teikt, ka nav play-off komanda? Un tad arī Lovam būtu atkal superzvaigznes loma.
Šī bija ļoti interesanta sērija un parādīja, ka Spurs ne tuvu nav neaizskarami. Man ļoti patika Grizzlies spēle - viņiem to "ieroču" (rezerves) bija vēl mazākas kā Spurs + nācās spēlēt arī nedaudz pret tiesnešiem.
Spurs sasniegumi šajā gadā būs atkarīgi tikai no Lenarda snieguma. Pats jau teici, ka uzrodas spēles, kur pavelk arī kāds cits - bet stabila snieguma nav.
Tie, kuri slavē Pārkeru - džeks ir vāja ēna no tā, kāds bija pirms 3 gadiem. Šodien sameta, bet daudzi bija brīvi pusķiki. Mills noteikti uz doto brīdi ir labāks, ja ņemam vērā arī aizsardzību.
Bez Lenarda Spurs atlētisms ir vienkārši tuvu 0. Un šoreiz pretinieki bija Memfisa, kas ir līdzīgā stilā būvēta.

Pret Warriors nekādu variantu, bet sērija ar Hjūstonu būs interesanta - cik daudz uzkritīs Rockets...noteikti ir varianti izslēgt Spurs.
Par Cavs bez Džeimsa - saku to, ko redzu - ja Džeimsa nav sastāvā, tad tā ir Bruklinas šī gada līmeņa komanda. To rāda rezultāti. Piekrītu, ka ja Cavs Džeims nebūtu vispār sastāvā un no sezonas sākuma spēlētu ar tiem spēlētājiem, kuri tur ir, tad būtu citi uzsvari. Bet tāpat nav nekādas garantijas, ka viņi tiktu plejofā. Būtu superlabs mazais uzbrucējs (Kairijs) un ļoti labs lielais uzbrukumā, bet kā mēs labi zinām - aizsardzībā abi ir diezgan švaki. No Indianas ar šogad gaidīja, ka nu tik būs, bet beigās tikai 7.vieta un šobrīd jau atpūta. Varbūt pārspīlēju, ka Cavs bez Džeimsa netiktu plejofos, bet nu nebūtu nekas dižs tur no tādas komandas - tas protams, manuprāt. Kā būtu ja būtu, droši vien neuzzināsim.

Par spurs - nestabili jā. Bet tas ir arī sava veida plus, jo pretinieks nekad nevar zināt, kurš šodien izšaus. Un potenciāls izšaut Spurs komandā ir vairākiem iepriekš jau pieminētajiem plus vēl Mills, Andersons, varbūt mūsu Bertāns. Plejofā jau uz to arī vinnē, ka pretinieku pārsteidz ar kaut ko jaunu. Vieglāk ir vinnēt, ja zini, kurus rezultāta taisītājus jāizslēdz.

Domāju, ka Spurs tiks pāri Rockets. Par Warriors neesmu tik drošs, bet esmu pārliecināts, ka vienos vārtos ar nebūs, ja līdz tam nonāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-28 12:32, pirms 8 gadiem
Nu tur viens auzās sabrauca par saspēlnieka lielo lomu spurs komandā ,piedod no telefona nevaru atbildēt uz tavu komentāru tiešajā ,vel aizvien "spirtacentrs" nav ieviesuši tādu opciju. Tieši spurs kā komandā ,jau visi to bumbu kustina un viens otram atrod brīvus metienus ,tā kā ,ja arī viņiem vajag saspēlnieku ,tad tikai tādu ,kas var nosegt eksplozīvos pirmoa nr. Nevis piespēļu mašīnas ,kas arī no vienas puses ierobežo bumbas kustību ,jo lielākā daļa spēlētāju jau koncentrējas ,ka bumba nāks no saspēlnieka...

     [+] [-]

, 2017-04-28 12:34, pirms 8 gadiem
HMB-KONTS.NR.1003 rakstīja: Prieks par Brachku un Co!!!

Eedu kupinatu skumbriju ar salckaabmaiz. Dziest kafija!!! IESAKU
visiem poh@j ko tu ēd
1 2 54 komentāri