Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Bertāns un "Spurs" pārvar Memfisas barjeru un iekļūst "play-off" otrajā kārtā

Rolands Eliņš

Bertāns un "Spurs" pārvar Memfisas barjeru un iekļūst "play-off" otrajā kārtā
Kavai Lenards
Foto: AP/Scanpix

NBA izslēgšanas spēļu otrajā kārtā iekļuva Dāvja Bertāna pārstāvētā Sanantonio ”Spurs”, kas ar 103:96 pieveica Memfisu un uzvarēja sērijā 4-2. Bertāns savu vienīgo metienu šoreiz netrāpīja un otrajā puslaikā laukumā nedevās. Nākamajā ”play-off” kārtā Sanantonio spēkosies ar Hjūstonas ”Rockets”.

Dāvis Bertāns laukumā pavadīja četras minūtes, kurās punktus neguva (3p. 0/1). Viņš izcīnīja divas atlēkušās bumbas, pieļāva vienu kļūdu un saņēma vienu personisko piezīmi. Latviešu uzbrucēja +/- rādītājs šoreiz plus divi. Šī bija pirmā „play-off” spēle, kurā Bertāns izgājis laukumā, bet nav guvis punktus. Bertāns savas NBA karjeras pirmajā „play-off” sērijā vidēji laukumā pavadīja 9.4 minūtes, kurās guva 3.2 punktus, savāca 1.2 atlēkušās bumbas un trāpīja piecus tālmetienus no 12.

„Spurs” spēles sākumā izvirzījās vadībā 18:11, bet, Bertānam dodoties laukumā četras minūtes pirms ceturtdaļas beigām, „Grizzlies” jau bija gandrīz visu deficītu izdzēsusi. Bertāns netrāpīja tālmetienu un kļūdījās riskantā piespēlē šķērsām laukumam, taču tika pie vairākām atlēkušajām bumbām, vienreiz to izcīnot arī uzbrukumā (statistikā šī bumba gan tika fiksēta Lenardam), kā arī aizsardzībā divreiz izturēja viens pret vienu postā pret krietni garāko un smagāko spāņu centru Marku Gazolu.

Otrajā ceturtdaļā rezultāts attīstījās ļoti līdzvērtīgi, un Bertāns atkal devās laukumā ceturtdaļas izskaņā, bet šoreiz nospēlēja tikai minūti. Postā pret viņu agresīvi nospēlēja Zeks Rendolfs, kurš tika gan pie diviem punktiem, gan soda metiena (ko aizmeta garām), turklāt Bertāns šajā epizodē, par kuru tika sodīts ar piezīmi, saņēma arī netīšu Rendolfa sitienu pa seju. Pēc Bertāna nomainīšanas „Spurs” puslaika pārtraukumu sagaidīja ar 45:50.

Trešajā ceturtdaļā „Spurs” līderis Kavai Lenards aizmeta garām visus piecus savus metienus no spēles, un sekas uzreiz varēja just – „Grizzlies” ar lielisku tālmetienu precizitāti izvirzījās desmit punktu vadībā. Savukārt „Spurs” atbildēja ar asu cīņu groza apakšā un dominēja atlēkušo bumbu savākšanā, kā arī daudz biežāk tika pie soda metieniem. Ceturtdaļas beigās lieliski aizsardzībā nospēlēja Memfisas veterāns Vinss Kārters, atbruņojot Lenardu un ātrajā uzbrukumā kritienā izkārtojot brīvu tālmetienu Maikam Konlijam. Bet „Spurs”, dodoties pārtraukumā, bija vadībā 75:74.

Pēdējās ceturtdaļas sākumā „Grizzlies” atkal atrāvās astoņu punktu attālumā, bet divreiz pēc kārtas neizdevās iemest no groza apakšas. To izmantoja Lenards, īsā intervālā gūstot 2+1 un iemetot tālmetienu, samazinot rezultāta starpību līdz 87:88 piecas minūtes pirms beigām. Priekšpēdējā minūtē „Spurs” atkal tika pie atlēkušajām bumbām uzbrukumā, un divus grozus pēc kārtas guva Tonijs Pārkers, panākot 98:94, turklāt Konlijs pēc tam kļūdījās tālmetienā. Nekādi brīnumi pēdējā pusminūtē vairs nenotika, un „Spurs” uzvarēja ar 103:96.

„Spurs” šonakt savāca veselas 16 atlēkušās bumbas uzbrukumā un kopumā dominēja zem groziem (46:28 atlēkušajām bumbās). Lenards guva 29 punktus un savāca deviņas atlēkušās bumbas, bet Pārkers ar izcilu precizitāti (11/14 no spēles) pievienoja 27 punktus. Pārkers pēc savam līmenim blāvas regulārās sezonas „play-off” sākumā bijis lielisks un vidēji spēlē pret Memfisu guva 16.3 punktus. „Grizzlies” sastāvā Maikam Konlijam šonakt 26 punkti, Markam Gazolam 18, bet komandai ļoti pietrūka savainotā Tonija Alena, kurš būtu bijis labākais ierocis aizsardzībā pret Lenardu. Bez Alena Memfisa ar Lenardu galā netika, pieļaujot, ka viņš vidēji spēlē samet 31.2 punktus ar 55% precizitāti metienos no spēles. Lenards tāpat izcēlās ar trāpītiem 59 no 61 soda metiena.

Šī bija desmitā Memfisas un Sanantonio savstarpējā spēle šosezon (ieskaitot regulāro sezonu) un pirmā reize, kad uzvarēja viesu komanda. „Spurs” galvenā trenera Grega Popoviča vadībā „play-off” otro kārtu sasniegusi 16. (!) reizi pēdējo 20 gadu laikā, taču pirmoreiz tas paveikts bez leģendārā Tima Dankana sastāvā. Savukārt Bertāns savā debijas sezonā atkārtojis Andra Biedriņa sasniegumu – Biedriņš savulaik „Warriors” sastāvā divreiz piedalījās Rietumu konferences pusfinālā. Lai Bertāns kļūtu par pirmo latvieti konferences finālā, „Spurs” būs jāpieveic Hjūstonas „Rockets” ar Džeimsu Hārdenu priekšgalā.

”Grizzlies” – ”Spurs” 96:103 (22:24, 28:21, 24:30, 22:28)

Grizzlies: Konlijs 26, Gazols 18 (6 rez.p.), Rendolfs 13, Kārters 12, Eniss 11, Herisons 6, Grīns 5, Denielss 3, Seldens 2.
Spurs: Lenards 29 (9 atl.b.), Pārkers 27, Oldridžs 17 (12 atl.b.), Milzs 10, Grīns 7, Lī 7, Džinobili 4, Dedmons 2, Bertāns, Simonss, Gazols.

Izslēgšanas spēļu pirmā kārta

AustrumiRietumi
Wizards-Hawks 3:2Warriors-Trail Blazers 4:0
Celtics-Bulls 3:2Rockets-Thunder 4:1
Cavaliers-Pacers 4:0 Spurs-Grizzlies 4:2
Raptors-Bucks 4:2Clippers-Jazz 2:3

Izmantotie resursi:
NBA.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-28 12:40, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Labs joks. Atceries, ka ne Irvings, ne Love savas komandas playoffos nebija ievilkuši, pirms Lebrons viņus tur ienesa. Bez Lebrona Cavs būtu cīnījušies ar Heat, Bulls un Pacers par pēdējām PO vietām. Playoffos tad norautu kkādu Toronto vai Vašingtonu un 4-0 zaudētu. Lebrons ir tieši tik nozīmīgs jebkurai savai komandai.
Nu, salīdzināji. Īrvings bez Džeimsa Klīvlendā aizvadīja 3 sezonas. Draftēja viņu, kad viņam bija 19 gadi. Ko Tu no viņa sagaidīji - NBA titulu?
Rūkija gadā Cle sākumsastāvs (lielāko sezonas daļu) - Īrvings (51 spēle kopumā sezonā), 36yo Anthony Parker, Alonzo Gee, Casspi, 35yo Jamison. Beņķis nekāds. Tur pat nav ko komentēt.
Nākamā sezona - Īrvings (59spēles), Waiters (rūkijs), Gee, Thopsons (otrais gads), T.Zeller. Beņķis nekāds.
Nākamā sezona - Irving (71 spēle), Jarett Jack, CJ Miles, Thompson, Varejao. No beņķa Waiters, Gee, T.Zeller,zvērīgi labais Bennett.. Janvārī iemainīja Dengu no Chi.
Vienīgā sezona, kad VARBŪT varēja Klīvlenda būt playoffos, bet tak skaidri redzams, kas sastāvs s*kā...
Tas runājot par Īrvingu. Lavam T-Wolves nav neko labāki. Arī BEZ Džeimsa, saliekot viņus abus kopā, viss nereālais Cavs beņķis, Smits, Tompsons, Frye, Shumpert utt. - viņi būtu playoff komanda.
No offence - Džeimss jebkuru komandu uzreiz padarītu par contenderi arī Nets, bet skaidrs, ka viņam palīgi Klīvlenda daudz jo daudz - citādi viņam arī nekad nebūtu nekādu iespēju pret Rietumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 12:45, pirms 8 gadiem
Reti neveiksmīga spēle Dāvim. Tad kājas sapinas, tad stulbs sods uz 2+1, aizmests garām savs metiens utt utj.

Par Spurs varu tikai atkārtoties - kad Tonijam spēle iet, tad ir droša uzvara.

     [+] [-]

, 2017-04-28 12:48, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Tur vajag paskatīties, kuri citi līderi arī atpūtināti tajās pašās spēlēs. Jo Austrumos es neredzu, kā bez Lebrona Ērvings+Lavs ar co netiktu kaut 8. vietā.

Ja PO kko parādīja par MVP, tad to, ka bez RW OKC ir zemē metami. Konstanti bez izņēmuma ar RW uz beņķa OKC zaudēja pārsvarus vai iebrauca dziļākā bedrē. Spurs gadījumā Lenards komandu paceļ titula kandidātu līmenī, bet bez viņa bilance lkm bija apmēram 7-1, tātad komanda jau saknē ir augsta līmeņa arī bez viņa.
Par otro rindkopu piekrītu daļēji (tas par RW). Lenards, manuprāt, ir vislabākais all around spēlētājs līgā. Tas, ka spurs bez viņa ir labs rezultāts, manuprāt, parāda to, ka komandai ir laba sistēma kā spēlēt bez sava līderan nevis to, ka Lenards nav MVP. Ja MVP dotu tiešām labākajam, tad jau kuro gadu tā balva būtu pie Džeimsa. Bet pārsvarā MVP dod spēlētājam ar labāko statistiku no spēcīgas komandas (pēc rezultātiem).

Par pirmo jau kaut kad diskutējām. Tur acīmredzot katrs paliekam pie sava. Šosezon bez Džeimsa bijušas laikam 8 spēles (visās zāģis), no kurām četrās nebija arī pārējie 2 - Lavs un Īrvings. Slinkums skatīties iepriekšējās sezonas, bet tā pēc atmiņas pie Blata atceros, ka kaut kādu laiku Džeims bija traumēts, bet pārējie abi spēlēja un rezultāti bija vāji. Kā jau rakstīju, mana pārliecība, ka cavs nebūtu nekāda superkomanda bez Džeimsa.

P.s. pret Indianu trešajā spēlē 4.ceturtdaļā atsēdināja Lavu un Īrvingu, un Džeims ar rezervistiem izvilka uzvaru. Tas tādā sakarā, ka tiem abiem švaki ar aizsardzību, tāpēc arī domāju, ka nekāda dižā komanda tur nesanāktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 12:57, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: Par Cavs bez Džeimsa - saku to, ko redzu - ja Džeimsa nav sastāvā, tad tā ir Bruklinas šī gada līmeņa komanda. To rāda rezultāti. Piekrītu, ka ja Cavs Džeims nebūtu vispār sastāvā un no sezonas sākuma spēlētu ar tiem spēlētājiem, kuri tur ir, tad būtu citi uzsvari. Bet tāpat nav nekādas garantijas, ka viņi tiktu plejofā. Būtu superlabs mazais uzbrucējs (Kairijs) un ļoti labs lielais uzbrukumā, bet kā mēs labi zinām - aizsardzībā abi ir diezgan švaki. No Indianas ar šogad gaidīja, ka nu tik būs, bet beigās tikai 7.vieta un šobrīd jau atpūta. Varbūt pārspīlēju, ka Cavs bez Džeimsa netiktu plejofos, bet nu nebūtu nekas dižs tur no tādas komandas - tas protams, manuprāt. Kā būtu ja būtu, droši vien neuzzināsim.

Par spurs - nestabili jā. Bet tas ir arī sava veida plus, jo pretinieks nekad nevar zināt, kurš šodien izšaus. Un potenciāls izšaut Spurs komandā ir vairākiem iepriekš jau pieminētajiem plus vēl Mills, Andersons, varbūt mūsu Bertāns. Plejofā jau uz to arī vinnē, ka pretinieku pārsteidz ar kaut ko jaunu. Vieglāk ir vinnēt, ja zini, kurus rezultāta taisītājus jāizslēdz.

Domāju, ka Spurs tiks pāri Rockets. Par Warriors neesmu tik drošs, bet esmu pārliecināts, ka vienos vārtos ar nebūs, ja līdz tam nonāks.
Nu, Džeimss ir komandas saspēles veidotājs - izņem jebkurai komandai tās play-maker un viņa nefunkcionēs. Bostona bez Thomas, Heat bez Dragic, Atlanta bez Šrēdera utt. Tā viņi ir iespēlējuši sastāvu. Vai Īrvings var būt pirmā vijole komandā? Es domāju, viņš to jau ir apliecinājis.

Īrvings, Lavs, Smits, Šamperts, Thompsons, Korvers, Šamperts, Frye, Džefersons, abi Williamsi - 100% playoff komanda, pats jau teici - būtu citi uzsvari. Bet piekrītu - tukša spriedelēšana, kā būtu, ja būtu.

     [+] [-]

, 2017-04-28 13:06, pirms 8 gadiem
irbiitegsw_821170169032691713 rakstīja: Valjero jeb chubaki, chubaki jeb valjero pa kruumiem
Tagad jau esi par Spurs? hehe! Metīsi kažoku otrādi, taisi jaunu profilu! Nja, ja līdzīgi uzskati, tad ir viens un tas pats profils?
Protams, arī es atbalstu Spurs, dēļ Bertāna, bet tu atbalsti, tie, kuri uzvar! Liec Lenarda bildi un taisi jaunu profilu! IrbiiteSpurs 2017

     [+] [-]

, 2017-04-28 13:14, pirms 8 gadiem
Dirk is legend rakstīja: Nu, Džeimss ir komandas saspēles veidotājs - izņem jebkurai komandai tās play-maker un viņa nefunkcionēs. Bostona bez Thomas, Heat bez Dragic, Atlanta bez Šrēdera utt. Tā viņi ir iespēlējuši sastāvu. Vai Īrvings var būt pirmā vijole komandā? Es domāju, viņš to jau ir apliecinājis.

Īrvings, Lavs, Smits, Šamperts, Thompsons, Korvers, Šamperts, Frye, Džefersons, abi Williamsi - 100% playoff komanda, pats jau teici - būtu citi uzsvari. Bet piekrītu - tukša spriedelēšana, kā būtu, ja būtu.
He he, nosauci visas tās komandas, kurām ir laba sistēma un sakarīgs treneris. Ar to es domāju, ka šajās komandās labi bumba kustās. Līdz ar to ir mazāk svarīga kāda konkrēta spēlētāja loma. Tādēļ atsevišķu spēlētāju "izņemšana" neko kardināli nemainītu.

Karoč, kad Džeimsam līgums beidzās un kad viņš ies prom no Cavs? Tad varētu redzēt, kurš tukši muld un kuram taisnība

     [+] [-]

, 2017-04-28 13:34, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: He he, nosauci visas tās komandas, kurām ir laba sistēma un sakarīgs treneris. Ar to es domāju, ka šajās komandās labi bumba kustās. Līdz ar to ir mazāk svarīga kāda konkrēta spēlētāja loma. Tādēļ atsevišķu spēlētāju "izņemšana" neko kardināli nemainītu.

Karoč, kad Džeimsam līgums beidzās un kad viņš ies prom no Cavs? Tad varētu redzēt, kurš tukši muld un kuram taisnība
Tu Atlantu play-offā esi skatījies? Nevar teikt, ka bumba baigi labi tiek kustināta, tur Šrēders kā Konlijs gandrīz.

Džeimsam vēl nākamsezona Cle, un aiznākamā ar izvēles opciju.

     [+] [-]

, 2017-04-28 13:34, pirms 8 gadiem
Var ierēkt par tiem tirliņiem, kuri te apspriež ka varenajam MVP lūpainajam no OKC komandas biedri sūdīgi, un ar tādiem nav variantu pat pirmo kārtu pārvarēt. Bet cavs pat bez LJ būtu stabila plejofu komanda. Ziniet, kapēc cavs cīnītos par 8-10 vietu konferencē? Tāpēc, ka, ja tur nebūtu Lebrona, tad tajā komandā nebūtu ne Korvera, Smita, Jefersona, Šamperta un citu nozīmīgu rezervistu.

     [+] [-]

, 2017-04-28 13:36, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Labs joks. Atceries, ka ne Irvings, ne Love savas komandas playoffos nebija ievilkuši, pirms Lebrons viņus tur ienesa. Bez Lebrona Cavs būtu cīnījušies ar Heat, Bulls un Pacers par pēdējām PO vietām. Playoffos tad norautu kkādu Toronto vai Vašingtonu un 4-0 zaudētu. Lebrons ir tieši tik nozīmīgs jebkurai savai komandai.
Tātad, ja viņi katrs pa vienam nevarēja, tad kopā arī ne? Vienīgais joks te ir tava loģika. Par pēdējām vietām es piekrītu, bet par to, kas notiktu pēc tam nemaz neko neteicu. Protams, ka Lebrons paceļ Cavs uz titula favorītu statusu.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-28 13:40, pirms 8 gadiem
2015 GSW tāadas mokas bija ar Memfisu GSW2016 tāādas mokas ar Oklahoma -------2014 San ant---tāadas mokas ar 1 kārtu Dalasu-------- Gazols ir perfekts kad vajag viņš māk sadalīt spēkus-----20 spēlēm pieredze ir neatsverama--Oldridžs neko nav teicis u.t.t,Spurs visu sezonu visvairāk atpūtināja līiderus------viss var būt lai gan GSW ar DUrantu ir mežonīgs spēks

     [+] [-]

, 2017-04-28 13:48, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: Par pirmo jau kaut kad diskutējām. Tur acīmredzot katrs paliekam pie sava. Šosezon bez Džeimsa bijušas laikam 8 spēles (visās zāģis), no kurām četrās nebija arī pārējie 2 - Lavs un Īrvings. Slinkums skatīties iepriekšējās sezonas, bet tā pēc atmiņas pie Blata atceros, ka kaut kādu laiku Džeims bija traumēts, bet pārējie abi spēlēja un rezultāti bija vāji. Kā jau rakstīju, mana pārliecība, ka cavs nebūtu nekāda superkomanda bez Džeimsa.

P.s. pret Indianu trešajā spēlē 4.ceturtdaļā atsēdināja Lavu un Īrvingu, un Džeims ar rezervistiem izvilka uzvaru. Tas tādā sakarā, ka tiem abiem švaki ar aizsardzību, tāpēc arī domāju, ka nekāda dižā komanda tur nesanāktu.
Problēma šajā sakarā ar ''kā būtu, ja būtu'' ir tāda, ka bez Lebrona pilnībā mainās spēles modelis, tādēļ varam izteikt minējumu, ka Cavs ir ļoti nesagatavoti bez viņa spēlēt, tāpēc arī ir zāģi. Tas izklausās reāli, jo Lebrons ir de facto saspēles vadītājs un komandas sirds. Ja mēs dotu Cavs laiku sagatavoties spēlēt bez viņa, pieņemu, ka būtu arī uzvaras - pietiekami, lai tiktu PO.

Tajā spēlē Lebrons tiešām paņēma komandu uz saviem pleciem, bet arī Viljamsam un Korveram atvērās, tā kā liels nopelns tur ir arī viņiem.

Liels nopelns komandas uzvarās tomēr ir arī trenerim. Tas, ka Spurs var turpināt uzvarēt gan bez Lenarda, gan Oldridža tā, it kā nekas nebūtu mainījies, kamēr Cavs automātiski zaudē, parāda, cik nespējīgs ir treneris pielāgot komandu izmaiņām un sapurināt rezervistus. Šādā ziņā Pops ir daudz lielāks MVP(C) par Lenardu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 13:56, pirms 8 gadiem
trupac rakstīja: Var ierēkt par tiem tirliņiem, kuri te apspriež ka varenajam MVP lūpainajam no OKC komandas biedri sūdīgi, un ar tādiem nav variantu pat pirmo kārtu pārvarēt. Bet cavs pat bez LJ būtu stabila plejofu komanda. Ziniet, kapēc cavs cīnītos par 8-10 vietu konferencē? Tāpēc, ka, ja tur nebūtu Lebrona, tad tajā komandā nebūtu ne Korvera, Smita, Jefersona, Šamperta un citu nozīmīgu rezervistu.
Tu kad telefonu dabūsi? Zb jau.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-28 13:59, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Problēma šajā sakarā ar ''kā būtu, ja būtu'' ir tāda, ka bez Lebrona pilnībā mainās spēles modelis, tādēļ varam izteikt minējumu, ka Cavs ir ļoti nesagatavoti bez viņa spēlēt, tāpēc arī ir zāģi. Tas izklausās reāli, jo Lebrons ir de facto saspēles vadītājs un komandas sirds. Ja mēs dotu Cavs laiku sagatavoties spēlēt bez viņa, pieņemu, ka būtu arī uzvaras - pietiekami, lai tiktu PO.

Tajā spēlē Lebrons tiešām paņēma komandu uz saviem pleciem, bet arī Viljamsam un Korveram atvērās, tā kā liels nopelns tur ir arī viņiem.

Liels nopelns komandas uzvarās tomēr ir arī trenerim. Tas, ka Spurs var turpināt uzvarēt gan bez Lenarda, gan Oldridža tā, it kā nekas nebūtu mainījies, kamēr Cavs automātiski zaudē, parāda, cik nespējīgs ir treneris pielāgot komandu izmaiņām un sapurināt rezervistus. Šādā ziņā Pops ir daudz lielāks MVP(C) par Lenardu.
Nu no tevis neko jaunu neuzzināsim. Lenards nav mvp cienīgs. Bez viņa spurs tāpat ir kruti utt. Lebrons ar nav kruts. Tur tāpat ir laba komanda. Bārda ar nav nekāds mvp, roketos pietiek šūteru utt. Āāā, ak jā, aizmirsi kārtējo reizi paslavēt Vestbrūku.

     [+] [-]

, 2017-04-28 15:44, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Problēma šajā sakarā ar ''kā būtu, ja būtu'' ir tāda, ka bez Lebrona pilnībā mainās spēles modelis, tādēļ varam izteikt minējumu, ka Cavs ir ļoti nesagatavoti bez viņa spēlēt, tāpēc arī ir zāģi. Tas izklausās reāli, jo Lebrons ir de facto saspēles vadītājs un komandas sirds. Ja mēs dotu Cavs laiku sagatavoties spēlēt bez viņa, pieņemu, ka būtu arī uzvaras - pietiekami, lai tiktu PO.
Tāpēc jau arī pieminēju brīdi, kad Lebronam bija trauma. Tur bija vairākas spēles pēc kārtas bez viņa nevis 1 vai 2 atsevišķas.
Labi, nav ko tur daudz muldēt. Man savs viedoklis šai sakarā, tev savs. Jāpagaida pāris gadi, kad Lebrons aizies, tad arī redzēs

     [+] [-]

, 2017-04-28 19:35, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Tātad, ja viņi katrs pa vienam nevarēja, tad kopā arī ne? Vienīgais joks te ir tava loģika. Par pēdējām vietām es piekrītu, bet par to, kas notiktu pēc tam nemaz neko neteicu. Protams, ka Lebrons paceļ Cavs uz titula favorītu statusu.
Lasīt jāmācās, puis. Rakstīju, ka bez Lebrona, Irvings un Love cīnītos par playoffiem, bet nekādā gadījumā par titulu.