Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Cavaliers" pārliecinoši uzvar Losandželosā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Cavaliers" pārliecinoši uzvar Losandželosā
Lebrons Džeimss pret Kobī Braientu
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās Basketbola Asociācijas Ziemassvētku programmas kulminācijā Klīvlendas ''Cavaliers'' izbraukumā ar 102:87 pārspēja Losandželosas ''Lakers''.

Šī bija abu komandu pirmā no divām savstarpējām spēlēm šajā sezonā. ''Lakers'' sāka ar 6:0, bet, kā vēlāk izrādījās, tā bija pēdējā reize, kad čempioni bija vadībā. Jau pirmajā puslaikā ''Cavs'' sasniedza 20 punktu pārsvaru. Vienubrīd trešajā ceturtdaļā ''Lakers'' izdevās pievilkt līdz mīnus seši, taču tuvāk tikt nebija lemts.

Mača pēdējās ceturtdaļas izskaņā nervi neizturēja Derekam Fišeram, pēc kura rupja pārkāpuma pret Mo Viljamsu sākās nekārtības laukumā. Mirkli vēlāk nesavaldījās arī Lamārs Odoms, kurš laukumu pameta pēc otrās tehniskās piezīmes saņemšanas. Tālāk notikušais bija nezolīdi - laukumā tika mestas dažādas lietas, piemēram, fanu atribūtika un ūdens pudeles. Mačam beidzoties, ''Cavs'' svinēja uzvaru ar 102:87.

Uzvarētāju sastāvā lielisks bija Viljamss, kuram 28 punkti, septiņas rezultatīvas piespēles un sešas atlēkušās bumbas, bet Lebronam Džeimsam 26 punkti, deviņas piespēles un četras bumbas zem groziem. Savukārt ''Lakers'' sastāvā Kobī Braientam, kurš spēlēja 45 minūtes, 35 punkti, deviņas bumbas un astoņas piespēles.

Notikušas vēl divas spēles. Fīniksas ''Suns'' savā laukumā izrēķinājās ar Losandželosas ''Clippers'' - 124:93. Amarī Stadamairam 26 punkti, kopumā septiņi ''Suns'' spēlētāji pārsniedza desmit punktu robežu. Bet Ziemassvētku programmas pēdējā spēlē savainojumu nomāktā Portlenda savās mājās ar 107:96 pārspēja Denveras ''Nuggets''. ''Trail Blazers'' otro maču pēc kārtas spēlēja ar tikai septiņiem basketbolistiem. Atpakaļ pēc iepriekšējās spēles izlaišanas bija Brendons Rojs, kurš sameta 41 punktu, bet Denverai, kā ierasts, rezultatīvākais bija Karmelo Entonijs - viņam šoreiz 32 punkti. Jāpiebilst, ka ''Nuggets'' arī bija nepilns sastāvs - šodien spēlēja vien deviņi basketbolisti.

Izmantotie resursi:
espn.com

Slēpts komentārs: skverzaks1

  +3 [+] [-]

, 2009-12-26 13:58, pirms 15 gadiem
Varbūt kāds var iemest video, kur sākās nekārtības? Gribu redzēt, kā Fišers pārkāpa noteikumus un kā tas viss tur sākās.

  -3 [+] [-]

, 2009-12-26 14:04, pirms 15 gadiem
Nevarēja samierināties ka LA zaudēs un meta uz laukuma mēslus

  -2 [+] [-]

, 2009-12-26 14:05, pirms 15 gadiem
CoopeR rakstīja: Varbūt kāds var iemest video, kur sākās nekārtības? Gribu redzēt, kā Fišers pārkāpa noteikumus un kā tas viss tur sākās.
streetslam.lv vai nba.com varētu būt.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-26 14:09, pirms 15 gadiem
tā arī nesanāca redzēt Kobe vs. Lebronu Gribas , lai abi viens otram elpo pakausī visu spēli . Kobe domāju , ka labāk tiktu galā ar LeBronu nekā Artests , lai gan viņš ir teicams aizsardzības speciālists . Cavs ļoti labi nospēlēja Mo un soliņš . Bet Kobem šī nebija labākā spēle . Es domāju , lai pasēž dažas spēles malā . Tas dotu komandai pārliecību un pašam pirkstu sadziedētu . Komanda spēlēja drausmīgi , jo Kobe uz komandas fona izkatījās dievišķi , kaut arī ši nebija viņa labākā spēle . Vairāk gaidu BOS-LAL spēli , jo šie ir gaidāmie finālisti , neskatoties uz Lakers šodienas spēli .

  +2 [+] [-]

, 2009-12-26 14:14, pirms 15 gadiem
Spealer rakstīja: Kobe - Nemāki zaudēt, neej laukumā Mudak!
Noskaties spēli, pirms muldi, Mudak.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-26 14:15, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Jā...
Kobes izgājiens pret Mo tikai pierādīja, ka zaudēt IR jāmāk... Gazola izstieptais, teju raudošais ģīmis sabojāja visu ZS noskaņu...

Kobe varbūt ir izcils spēlētājs-bet komandas spēlei tas nedod neko... Lai gan šoreiz tā vispusīgi bija spēlējis... metienu skaits gan ir drusku pārspīlēts, kā jau parasti... jo met un met... nesaprotu, ja ir trauma... un -20... kapēc ir jāatrodas laukumā un sevi tā jāpazemo... katras svilpes apstrīdēšana arī bija no "uzvarētēju" sērijas paņemta...
Manšķiet , tavs viedoklis ir s.ūda līmenī , jo komanda nospēlēja drausmīgi . Visi metieni bija bez pārliecības un kas Kobem atlika ? Artests , Vujacic ir labi metēji , bet šodien viņi meta it kā viņiem rokās būtu pildītās bumbas . Farmers uzliek kluso , Gazols pa vairogu , Bainams bez kustībām mēģina apspēlēt līgas lēnāko un stiprāko centru ? Nevaino spēlētāju , vaino komandu ! Cavs nospēlēja ļoti labi . Lakers pietrūka pārliecības un spēlētāju kustība bez bumbas ,un ,bumbas kustība apkārt perimetram .

  +2 [+] [-]

, 2009-12-26 14:16, pirms 15 gadiem
skverzaks1 rakstīja: Tiesneši uzvarēja spēli! A Lebrons, ka Ērglis uzvedās kārtējo reizi. Prieks, ka Kobe vismaz līmenī.
Un ko tad Lebrons tādu izdarīja?! Šajā spēlē nekas tāds nebija. Tieši pretēji, kad sākās tās nekārtības un viss pārējais tad viņš sasauca komandu kopā, lai nekādas nevajadzīgas lietas nenotiktu. Un tur kur Fišers nesmuki Pret Mo nospēlēje tur nevarēja neiet un parunāt. Līdzīgi kā Skolu izsmērēja.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-26 14:19, pirms 15 gadiem
Nja Lakers iesmird Cavaliers preikshaa. patika ka Cavaliers spēleja Lakers vispār viens pats Kobe un viss

Šakam arī daudz danki Lebrona metiens vispār
Slēpts komentārs: viedoklis

     [+] [-]

, 2009-12-26 14:20, pirms 15 gadiem
Leopolds rakstīja: Kā Šakam gāja?
Daudzi danki

  -1 [+] [-]

, 2009-12-26 14:23, pirms 15 gadiem
Tranquillo rakstīja: Manšķiet , tavs viedoklis ir s.ūda līmenī , jo komanda nospēlēja drausmīgi . Visi metieni bija bez pārliecības un kas Kobem atlika ? Artests , Vujacic ir labi metēji , bet šodien viņi meta it kā viņiem rokās būtu pildītās bumbas . Farmers uzliek kluso , Gazols pa vairogu , Bainams bez kustībām mēģina apspēlēt līgas lēnāko un stiprāko centru ? Nevaino spēlētāju , vaino komandu ! Cavs nospēlēja ļoti labi . Lakers pietrūka pārliecības un spēlētāju kustība bez bumbas ,un ,bumbas kustība apkārt perimetram .
parēķini kāds bija Kobes procents... ZEM komandas vidējā... tā kā... nestāsti te, ka komanda nospēlēja slikti...

     [+] [-]

, 2009-12-26 14:24, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: pag, pag... Vēl vakar, piemēram, jāredz ko viņi iespēj viens pret otru... Tagad redz-neskaties pēc vienas spēles...

Ko tad darīt? Ja Kobem ir tādi kompleksi, ka jauneklis viņu apspēlē, ko darīt?
Tieši šādās spēlēs var salīdzināt, kas ir kas...
Kobe-līderis...
Lebrons-izcils komandas spēlētājs...
p.s. Tas, ka izcili līderi savu komandu nereti padara vājāku-ir redzams ar Hjūstonu... Bez diviem izcilniekiem tā saniedza vairāk-nekā ar tiem...
Tieši tapēc...
Lakers bez Kobe joprojām būtu spēks, bet Klīvlenda bez Lebrona... kas zin...
Jā , jā . Tad jau po.rno zvaigzne bez sava metamā arī ir por.no zvaigzne

     [+] [-]

, 2009-12-26 14:33, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: parēķini kāds bija Kobes procents... ZEM komandas vidējā... tā kā... nestāsti te, ka komanda nospēlēja slikti...
Tu saki , ka komanda nospēlēja labi ? Defense - 0 ! Offense - 0 ! Komentētāji visu spēli bija skeptiski par Lakers zvaigžņu spēli . Man jau arī patīk šie statistiķu paņēmieni , taču pēc tā nevar paļauties , jo visi metieni nav vienādi . Ir metieni , kurus tu izkārto sev , kuriem procents ir mazs . Ir metieni , kurus izkārto tev , kuri ir brīvāki un lielāka iespēja raidīt bumbu grozā . Ja tu saki , ka komanda nospēlēja labi , tad Tu esi skatījies NBA.COM spēles labākos momentus , kur nevar redzēt komandas kļūdas uzbrukumā un aizsardzībā . Šī bija sliktākā Lakers spēle šogad un viena no labākajām Cavs soliņam un Mo . Vēl viena lieta , par ko nevarēju likties mierā . Kāpēc jāļauj Šakam iespiest tevi trīs sekunžu zonā un iemest , ja var likt viņam šos punktus nopelnīt no soda metiena līnijas , kur viņš ir viens no sliktākajiem līgā ?

     [+] [-]

, 2009-12-26 14:36, pirms 15 gadiem
Tranquillo rakstīja: Tu saki , ka komanda nospēlēja labi ? Defense - 0 ! Offense - 0 ! Komentētāji visu spēli bija skeptiski par Lakers zvaigžņu spēli . Man jau arī patīk šie statistiķu paņēmieni , taču pēc tā nevar paļauties , jo visi metieni nav vienādi . Ir metieni , kurus tu izkārto sev , kuriem procents ir mazs . Ir metieni , kurus izkārto tev , kuri ir brīvāki un lielāka iespēja raidīt bumbu grozā . Ja tu saki , ka komanda nospēlēja labi , tad Tu esi skatījies NBA.COM spēles labākos momentus , kur nevar redzēt komandas kļūdas uzbrukumā un aizsardzībā . Šī bija sliktākā Lakers spēle šogad un viena no labākajām Cavs soliņam un Mo . Vēl viena lieta , par ko nevarēju likties mierā . Kāpēc jāļauj Šakam iespiest tevi trīs sekunžu zonā un iemest , ja var likt viņam šos punktus nopelnīt no soda metiena līnijas , kur viņš ir viens no sliktākajiem līgā ?
pilnīgi piekrītu... ja izmet 32 metienus-un ne puse no tiem NAV sagatavoti-tad vainīga ir KOMANDA...

  -2 [+] [-]

, 2009-12-26 14:43, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: pilnīgi piekrītu... ja izmet 32 metienus-un ne puse no tiem NAV sagatavoti-tad vainīga ir KOMANDA...
Nav tādas komandas KOBE BRYANT . Ir LAL ! Ja kļūdas Kobe , tad kļūdās Lakers . Ja kļūdās Fišers , tad kļūdas Lakers . Manšķiet , nav jēga tev bērt acīs vienu un to pašu . + no tiem 32 metieniem kādos piecos bija vēl sods , tad jau procents būtu labāks un Tev pirkstiem piepūle mazāka . Bet tas jau atkal no sērijas " Kas būtu , ja būtu " !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-26 14:53, pirms 15 gadiem
Tranquillo rakstīja: Nav tādas komandas KOBE BRYANT . Ir LAL ! Ja kļūdas Kobe , tad kļūdās Lakers . Ja kļūdās Fišers , tad kļūdas Lakers . Manšķiet , nav jēga tev bērt acīs vienu un to pašu . + no tiem 32 metieniem kādos piecos bija vēl sods , tad jau procents būtu labāks un Tev pirkstiem piepūle mazāka . Bet tas jau atkal no sērijas " Kas būtu , ja būtu " !
Cik zinu es-ja ir sods-tas metiens neskaitās... skaitās tikai tas, kas ar sodu ir iemests... ne tā? jeb es kļūdos?
tieši tapēc NEVAJAG no sērijas, kā būtu, ja būtu, jo Kobe ir 5cm īsāks, nez cik kg vieglāks utt... gredzeni VISU nosaka... Ja, Lebrons ir JAUNĀKS... tapēc arī gredzenu NAV... ja kāds gribēja kko salīdzināt-vakardienas spēle bija labākais veids, kā to izdarīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-12-26 15:13, pirms 15 gadiem
Kāda jēga vispār pat diskutēt par to kurš ir labāks? tas pat vairāk nav aktuāli pēc fināliem!! Amerikā
Džeimss nekad nebūs tik labs kā Kobe NEKAD viņam talants ir ļoti ierobežots salīdzinot ar Kobi tieši tapēc ka viņš NAV izcils līderis viņi nav vinnējuši NEKO viņš nespēj paņemt spēli savās rokās tik labi kā Braeints + Braienta spēle ir daudz skatāmāka un tas ka Džeimsam ir mazāk punkti un vairāk piespēles nepadara viņu par labāku līderi
btw ja Džeimss būtu LAL tad viņi nevinnētu titulu

viedoklis pēc vienas spēles nevar spriest kas kā spēlē un Džeimsam ir nestabilāks sniegums

  +1 [+] [-]

, 2009-12-26 15:13, pirms 15 gadiem
viedoklis, 11:07, pirms 4 stundām, citēt
p.s. Kobe pret Lebronu... čiks vien sanāca, jo Kobe-nezināmu iemeslu pēc bija sadomājis, ka vienatnē visu Klīvlendu apspēlēs... turklāt-VĒL nav sapratis, ka viņa laiks pamazām sāk iet uz beigām-un ir JAUNI vietā jau atnākuši...

Runā par sevi.! Kobe ir ļoti laba fiziskā kondīcija. Tu gribi teikt ka Kobe drīz būs vecs krabis un nevarēs trāpīt grozā? Kobe maksimums līdz 40 gadiem spēlēs labā līmenī, ja jau MJ to varēja, tad kāpēc ne Kobe? Un paskatīsimies kā LBJ 31 gadu vecumā spēlēs. Vinjs ir tāds kuilis ka kermenja masa nokritisies uz vecumu, jo neticu ka vinjs spēs uzturēt tādus muskuljus, pat 30 gadu vecumā. Un diez vai LBJ ar lauztu pirkstu paspēlētu, tādā līmenī kā Kobe. Un ja jau vinjs ir labākais, tad davaj lai sāk uzvarēt gredzenus.! Idiot.!

     [+] [-]

, 2009-12-26 15:25, pirms 15 gadiem
tominshh rakstīja: Nesaprotu par ko te vispar tiek diskutets,paskatieties gadu starpibu,ko Lebrons ir sasniedzis savos tikai 24gados, viniem ir vairāk kā 6 gadu starpība un Lebrons jau tagad ir labāks par Kobi,par ko te vispār runāt,tas ka kobe izcīnijis čempiona gredzenu,bez tik izciliem partneriem kā Šakils ir nekas,viņš to paveica 31gada vecuma,Lebrons ir priekšā un būs!
Kobe ir dzimis 1978 gada un pirmo gredzenu izcinija 2000 gada, taka sanak, ka vins pirmo gredzenu izcinija 22 gadu vecuma, taka saja raditaja Lebronam nav vairs iespejams parspet Kobi. Un nedomaju, ka sogad Cavs dabus gredzenus, jo ja viss beigsies, ka ir tagad, tad vini labakaja gadijuma varetu tikt konferences finala, bet talak viniem nespid, jo finala no austrumiem bus vainu ORL vai BOS, pie noteikuma, ja nevajas traumas, jo tam divam komandam diemzel nav ko likt preti karaviriem. Un es nebutu parsteikgt, ka ORL vai BOS ari panemtu sogad gredzenus...

     [+] [-]

, 2009-12-26 15:25, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Cik zinu es-ja ir sods-tas metiens neskaitās... skaitās tikai tas, kas ar sodu ir iemests... ne tā? jeb es kļūdos?
tieši tapēc NEVAJAG no sērijas, kā būtu, ja būtu, jo Kobe ir 5cm īsāks, nez cik kg vieglāks utt... gredzeni VISU nosaka... Ja, Lebrons ir JAUNĀKS... tapēc arī gredzenu NAV... ja kāds gribēja kko salīdzināt-vakardienas spēle bija labākais veids, kā to izdarīt...
Domā , ja ir mazāk metieni izmesti tad procentu skaits paliks mazāks ?
Iepriekšējā sezonā Lakers vinnēja CAVS abas reizes , bet tik un tā tādi , kā tu raudāja , ka LeBrons ir labāks Pēc šādas spēles nevar salīdzināt , jo Kobem ir lauzts pirksts

     [+] [-]

, 2009-12-26 15:31, pirms 15 gadiem
Ar "viedokli" diskuteet ir taapat kaa ar Latvijas valdiibu....

  +2 [+] [-]

, 2009-12-26 15:32, pirms 15 gadiem
Interesantas diskusijas. Skaidrs, ka pēc vienas regulārās sezonas spēles nevajadzētu spriest par to, kurš tagad ir labāks un kurš ne tik labs, protams, ka šoreiz triumfēja Džeimss un viņa komanda, apsveicu, savukārt, kopumā šosezon labāk spēlē Lakers ar Kobi.

Lai nu kā, bet basketbolā vislabāk novērtēt divus spēlētājus var pēc viņu karjeras sasniegumiem un saprotams, ka Kobe šajā ziņā pamatīgi ieliek LBJ, bet, ņemot vērā to, ka Džeimss vēl joprojām ir tikai savas karjeras pirmajā pusē, viņam ir visas iespējas Kobi pārspēt ar laiku. Atcerēsimies, ka Džordans pirmoreizi kļuva par NBA čempionu tikai 28 gadu vecumā, bet pēc tam paspēja to izdarīt vēl 5 reizes tā kā LeBronam viss vēl priekšā.

     [+] [-]

, 2009-12-26 15:43, pirms 15 gadiem
Kaut kādu iemeslu dēļ Lakers visi spēlētāji nespēja nospēlēt savā līmenī, domāju ka Cavaliers šosezon vairs nespēs Lakers tik pārliecinoši vinnēt, ja vispār spēs....!

  +6 [+] [-]

, 2009-12-26 15:45, pirms 15 gadiem
Kobe jau neizcīnīja tos pirmos 3 gredzenus, bet Šaks , Kobe bij vairāk kā palīgs ,4 gredzenu viš nokārtoja, bet arī ar komandas bideru palīdzību, ja, kas Kobe ir punktu mašīna, tas i viņa galvenais uzdevums gūt punktus ( šonakt tie nebija lietderīgi komandai, jo FG bij zem Kobes līmeņa), ja būtu labāks FG% butu virs 50 točn, Kobe - rādītāji 9+8 attiecīgi bumbās un piespēlēs ir izcili ,jo tas nav viņa primārais uzdevums.

P.S. ne James, ne Kobe nenospēlēja labu spēli, abiem bija pat zem vidējā sezonas snieguma, visu izteica pārējā komanda, par pārsteigumu Cavs soliņš bij tik ļoti pārāks pa LAL, ka vienbrīd negribējās pat ticēt tam MJ var salīdzināt Kobe spēles ziņā, bet saistībā a LBJ un MJ tie salīdzinājumi ,manuprāt, vairāk i pēc statistikas, jo Kobe neuzkāps līdz 30 + 6 + 6 dēļ karjeras sākuma, bet LBJ gan varētu būt tam tuvu ,ja ne 30 pnk vidēji ,tad apmēram 29 + 7+ 7 ir reāli karjerā. Pa gredzeniem runājot, tad ne visiem ir lemts tos iegūt ,piemēram, Jazz briljanto duetu , Malone + Stocton, viņi nebija siliktāki pa Bulls sastāvu , vismaz 97 gadā točn. James gredzeni vai gredzens būs, to rādīs laiks cik daudz , kas kopīgs MJ ar LBJ viņiem karjeras sākumā ar gredzeniem negāja (abiem ir gan savādāki stāsti), bet Kobe dabūja 3 gredzenus līdz 24 gadu vecumam, pēc tam klusēja un tgd nobrieda un dabūja pats

     [+] [-]

, 2009-12-26 15:46, pirms 15 gadiem
nba-ground.com rakstīja: Interesantas diskusijas. Skaidrs, ka pēc vienas regulārās sezonas spēles nevajadzētu spriest par to, kurš tagad ir labāks un kurš ne tik labs, protams, ka šoreiz triumfēja Džeimss un viņa komanda, apsveicu, savukārt, kopumā šosezon labāk spēlē Lakers ar Kobi.

Lai nu kā, bet basketbolā vislabāk novērtēt divus spēlētājus var pēc viņu karjeras sasniegumiem un saprotams, ka Kobe šajā ziņā pamatīgi ieliek LBJ, bet, ņemot vērā to, ka Džeimss vēl joprojām ir tikai savas karjeras pirmajā pusē, viņam ir visas iespējas Kobi pārspēt ar laiku. Atcerēsimies, ka Džordans pirmoreizi kļuva par NBA čempionu tikai 28 gadu vecumā, bet pēc tam paspēja to izdarīt vēl 5 reizes tā kā LeBronam viss vēl priekšā.
Protams apbrīnoju Džeimsa fenomenu, bet uzskatu ka jau tagad Kobe pierāda, ka, ir, un paliks uz visiem laikiem labāks arī atmiņās kā Džeims!

     [+] [-]

, 2009-12-26 16:09, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Protams apbrīnoju Džeimsa fenomenu, bet uzskatu ka jau tagad Kobe pierāda, ka, ir, un paliks uz visiem laikiem labāks arī atmiņās kā Džeims!
Bet nevar jau apgalvot kā būs, ja ņemam vērā to, ka LeBrons spēlēs drošvien vēl kādus 10 gadus vismaz un Kobe arī vēl vairākas sezonas noteikti. Vēl viss var mainīties. Ja, piemēram, Kobe nevinnētu vairs neko un lēnām sāktu regresēt, bet LeBrons izcīnītu 6 čempiontitulus nākamo 10 gadu laikā ar izcilu statistiku, tad būtu grūti apgalvot, ka Kobem ir bijusi labāka karjera.

     [+] [-]

, 2009-12-26 16:12, pirms 15 gadiem
wyneMiller rakstīja: Kāda jēga vispār pat diskutēt par to kurš ir labāks? tas pat vairāk nav aktuāli pēc fināliem!! Amerikā
Džeimss nekad nebūs tik labs kā Kobe NEKAD viņam talants ir ļoti ierobežots salīdzinot ar Kobi tieši tapēc ka viņš NAV izcils līderis viņi nav vinnējuši NEKO viņš nespēj paņemt spēli savās rokās tik labi kā Braeints + Braienta spēle ir daudz skatāmāka un tas ka Džeimsam ir mazāk punkti un vairāk piespēles nepadara viņu par labāku līderi
btw ja Džeimss būtu LAL tad viņi nevinnētu titulu

viedoklis pēc vienas spēles nevar spriest kas kā spēlē un Džeimsam ir nestabilāks sniegums
spēlēšana ar lauztu pirkstu-liecina par NEVĒLĒŠANOS piedalīties all star spēlē... gluži kā pērn... jo Kobe nejēdz šovu uztaisīt... un paz zvaigžņu spēlē kko cenšas pierādīt...

     [+] [-]

, 2009-12-26 16:13, pirms 15 gadiem
ljames237 rakstīja: Pa gredzeniem runājot, tad ne visiem ir lemts tos iegūt ,piemēram, Jazz briljanto duetu , Malone + Stocton, viņi nebija siliktāki pa Bulls sastāvu , vismaz 97 gadā točn.
Vairākas 90-to gadu lielās zvaigznes tā arī palika bez gredzeniem. Viņiem nepaveicās spēlēt vienā laikā ar MJ.

     [+] [-]

, 2009-12-26 16:13, pirms 15 gadiem
nezin_ko rakstīja: Ar "viedokli" diskuteet ir taapat kaa ar Latvijas valdiibu....
ATDODIET NAUDU... super diskusija...
Pamato savus argumentus... nevis kko tukši kladzini...

  +3 [+] [-]

, 2009-12-26 16:15, pirms 15 gadiem
nu kā vispār var salīdzināt šos divus spēlētājus. Kobe jau visu ir sasniedzis un reāli var kaut ko iegūt klāt, savukārt Džeimsam vēl ir vairaki gadi, lai saniegtu to, ko otrs ir saniedzis.

     [+] [-]

, 2009-12-26 16:26, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Kaut kādu iemeslu dēļ Lakers visi spēlētāji nespēja nospēlēt savā līmenī, domāju ka Cavaliers šosezon vairs nespēs Lakers tik pārliecinoši vinnēt, ja vispār spēs....!
tikai VIENA problēma... savā starpā šīs komandas spēlē 2x sezonā...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-26 16:46, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: spēlēšana ar lauztu pirkstu-liecina par NEVĒLĒŠANOS piedalīties all star spēlē... gluži kā pērn... jo Kobe nejēdz šovu uztaisīt... un paz zvaigžņu spēlē kko cenšas pierādīt...
tu tak esi kaut kaads atsaldenis... Kur kaut ko tik stulbu var izspriest? Kad peern,2009 gadaa kad vinsh ieguva all star MVP?