Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Cavaliers" pārliecinoši uzvar Losandželosā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Cavaliers" pārliecinoši uzvar Losandželosā
Lebrons Džeimss pret Kobī Braientu
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās Basketbola Asociācijas Ziemassvētku programmas kulminācijā Klīvlendas ''Cavaliers'' izbraukumā ar 102:87 pārspēja Losandželosas ''Lakers''.

Šī bija abu komandu pirmā no divām savstarpējām spēlēm šajā sezonā. ''Lakers'' sāka ar 6:0, bet, kā vēlāk izrādījās, tā bija pēdējā reize, kad čempioni bija vadībā. Jau pirmajā puslaikā ''Cavs'' sasniedza 20 punktu pārsvaru. Vienubrīd trešajā ceturtdaļā ''Lakers'' izdevās pievilkt līdz mīnus seši, taču tuvāk tikt nebija lemts.

Mača pēdējās ceturtdaļas izskaņā nervi neizturēja Derekam Fišeram, pēc kura rupja pārkāpuma pret Mo Viljamsu sākās nekārtības laukumā. Mirkli vēlāk nesavaldījās arī Lamārs Odoms, kurš laukumu pameta pēc otrās tehniskās piezīmes saņemšanas. Tālāk notikušais bija nezolīdi - laukumā tika mestas dažādas lietas, piemēram, fanu atribūtika un ūdens pudeles. Mačam beidzoties, ''Cavs'' svinēja uzvaru ar 102:87.

Uzvarētāju sastāvā lielisks bija Viljamss, kuram 28 punkti, septiņas rezultatīvas piespēles un sešas atlēkušās bumbas, bet Lebronam Džeimsam 26 punkti, deviņas piespēles un četras bumbas zem groziem. Savukārt ''Lakers'' sastāvā Kobī Braientam, kurš spēlēja 45 minūtes, 35 punkti, deviņas bumbas un astoņas piespēles.

Notikušas vēl divas spēles. Fīniksas ''Suns'' savā laukumā izrēķinājās ar Losandželosas ''Clippers'' - 124:93. Amarī Stadamairam 26 punkti, kopumā septiņi ''Suns'' spēlētāji pārsniedza desmit punktu robežu. Bet Ziemassvētku programmas pēdējā spēlē savainojumu nomāktā Portlenda savās mājās ar 107:96 pārspēja Denveras ''Nuggets''. ''Trail Blazers'' otro maču pēc kārtas spēlēja ar tikai septiņiem basketbolistiem. Atpakaļ pēc iepriekšējās spēles izlaišanas bija Brendons Rojs, kurš sameta 41 punktu, bet Denverai, kā ierasts, rezultatīvākais bija Karmelo Entonijs - viņam šoreiz 32 punkti. Jāpiebilst, ka ''Nuggets'' arī bija nepilns sastāvs - šodien spēlēja vien deviņi basketbolisti.

Izmantotie resursi:
espn.com

  -1 [+] [-]

, 2009-12-26 17:01, pirms 15 gadiem
nezin_ko rakstīja: tu tak esi kaut kaads atsaldenis... Kur kaut ko tik stulbu var izspriest? Kad peern,2009 gadaa kad vinsh ieguva all star MVP?
varbūt NEESI pamanījis, bet IR 2009!!! Pēr-tas būtu 2008, tā nešķiet??? Ja centies te meklēt citiem kļūdas-ieskaties kalendārā...

  -3 [+] [-]

, 2009-12-26 17:14, pirms 15 gadiem
[quote ljames237]
Kobe jau neizcīnīja tos pirmos 3 gredzenus, bet Šaks , Kobe bij vairāk kā palīgs

Šitas ir viens no smieklīgākajiem stereotipiem par Braientu, ka viņš Lakers 3 izcīnītājos titulos tikpāt kā nav bijis faktors, un visu esot paveicis varenais Šaks.

Lūk fakti.

99-00 sezona: 22,5 p 6,3 atl. 4,9 piesp. 47 % FG

00-01 sezona: 28,5 p 5,9 atl. 5 piesp. 46% FG

01-02 sezona: 25,2 p 5,5 atl. 5,5 piesp. 47% FG

Playoff
00 - 21,1 p 4,5 atl. 4,4 piesp.
01 - 29,4 p 7,3 atl 6,3 piesp.
02 - 26,6 p 5,8 atl 4,6 piesp.

Vai Šaks tajās komandās bija līderis? Jā, bez šaubām, taču Braients jau tad bija līgas elites SG, labākais perimetra aizsargs.

Bez Braienta Lakers nebūtu izcīnījuši nevienu no tiem tituliem.

  +4 [+] [-]

, 2009-12-26 17:26, pirms 15 gadiem
comon, Šaks spēlēja pirmo vijoli es pa to runāju , bet Kobe bij galvenais palīgs , piemērs , Kobe spēlēja pirmo vijoli 2009 gadā un Gasols palīdzēja, viš nebij tik nobriedis kā tagad lai vestu komandu līdz titulam ,Šaka aizmainīšana palīdzēja Kobijam būt tādam ,kāds viš ir tgd a savu pnk rekordu sezonām kādas bija kādas 3vai 4 dabūja Gasolu un paņēma titulu tā lūk un plika statistika neko neizsaka. Basketbolā nosaka cik lietderīgi tu spēlē komandas interesēs

un kāpēc tad viš nedabūja MVP???
Slēpts komentārs: wyneMiller

  -4 [+] [-]

, 2009-12-26 17:55, pirms 15 gadiem
ljames237 rakstīja: Basketbolā nosaka cik lietderīgi tu spēlē komandas interesēs
Šī visu komandas spēlētāju lietderību NBA var novērtēt ar čempionu gredzenu skaitu. Kāda starpība, kurš ir vijole, bet kurš ir šķīvji...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-26 18:11, pirms 15 gadiem
ljames237 rakstīja: comon, Šaks spēlēja pirmo vijoli es pa to runāju , bet Kobe bij galvenais palīgs , piemērs , Kobe spēlēja pirmo vijoli 2009 gadā un Gasols palīdzēja, viš nebij tik nobriedis kā tagad lai vestu komandu līdz titulam ,Šaka aizmainīšana palīdzēja Kobijam būt tādam ,kāds viš ir tgd a savu pnk rekordu sezonām kādas bija kādas 3vai 4 dabūja Gasolu un paņēma titulu tā lūk un plika statistika neko neizsaka. Basketbolā nosaka cik lietderīgi tu spēlē komandas interesēs

un kāpēc tad viš nedabūja MVP???
OK, es saprotu ko tu domāji, taču te ir daudzi, kuriem šķiet ka Braients bezmaz vai bija kautkāds tāls rezervists tajas komandās....

  +3 [+] [-]

, 2009-12-26 19:17, pirms 15 gadiem
kuuseenietis rakstīja: tu vispār baigais specs esi šitajās leitās klausos
laikam autenē visu laiku šito pārrunā ar čomiem pie dvuļas
bet ja nopietni tad cik var grozīt šo tēmu un sludināt savus mīļākos spēlētājus

lai gredzenu skaits izlemj kurš ir labākais un tas ir tas par ko NBA cīnās nevis par tavu viedokli vai simpātijām

es nebrīnītos ja kobe vinnētu piemēram vēl 3 gredzenus pēc kārtas bet steroīdu lebrona fani joprojām kko ceptos
tak nomierinaties vienreiz un skatieties NBA finālus
tur viss ir redzams ko kurš var un kāds kurš ir
nu te berni atkal runat sak,lebrona karejera tikai saakasa!!un kaa var teikt ka speeletajs ir labaks tikai del gredzeniem!!vai manu dzhinobli peim ir labaaks par veidu,utt. tikai tapeec ,ka vinam vairak gredzenu?!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-26 19:24, pirms 15 gadiem
wyneMiller rakstīja: Kāda jēga vispār pat diskutēt par to kurš ir labāks? tas pat vairāk nav aktuāli pēc fināliem!! Amerikā
Džeimss nekad nebūs tik labs kā Kobe NEKAD viņam talants ir ļoti ierobežots salīdzinot ar Kobi tieši tapēc ka viņš NAV izcils līderis viņi nav vinnējuši NEKO viņš nespēj paņemt spēli savās rokās tik labi kā Braeints + Braienta spēle ir daudz skatāmāka un tas ka Džeimsam ir mazāk punkti un vairāk piespēles nepadara viņu par labāku līderi
btw ja Džeimss būtu LAL tad viņi nevinnētu titulu

viedoklis pēc vienas spēles nevar spriest kas kā spēlē un Džeimsam ir nestabilāks sniegums

ja tik gudrs tad argumentee savu viedokli,izklaussa pec plikas kobes dievinashanas!

  +3 [+] [-]

, 2009-12-26 19:33, pirms 15 gadiem
Ko jūs visi varat te cepties!!! Beigsies PO ,būs zināmi titula ieguvēji un kā kurš spēlētājs būs nospēlējis sezonu un playoff, tad būs arī zināms kurš šosezon ir labāks!!!

     [+] [-]

, 2009-12-26 19:39, pirms 15 gadiem
PB41 rakstīja: Ko jūs visi varat te cepties!!! Beigsies PO ,būs zināmi titula ieguvēji un kā kurš spēlētājs būs nospēlējis sezonu un playoff, tad būs arī zināms kurš šosezon ir labāks!!!
Tituls parāda labumu? Protams-kkādā ziņā-noteikti, bet ne to-cik kurš ir labs...
Jau pieminētie džezmeņi-abi bija izcili-bet palika bez titula... vai tapēc viņi ir mazāk izcili-diez vai...
Piemēram-samainītu Kobi un Lebronu...
Nav vispēr divu domu, kas notiktu...

  -1 [+] [-]

, 2009-12-26 19:46, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Jā...
Kobes izgājiens pret Mo tikai pierādīja, ka zaudēt IR jāmāk... Gazola izstieptais, teju raudošais ģīmis sabojāja visu ZS noskaņu...

Kobe varbūt ir izcils spēlētājs-bet komandas spēlei tas nedod neko... Lai gan šoreiz tā vispusīgi bija spēlējis... metienu skaits gan ir drusku pārspīlēts, kā jau parasti... jo met un met... nesaprotu, ja ir trauma... un -20... kapēc ir jāatrodas laukumā un sevi tā jāpazemo... katras svilpes apstrīdēšana arī bija no "uzvarētēju" sērijas paņemta...
tā bija tikai viena spēle, beigās viss būs redzams kas paņems gredzenus un es domāju ka tie nebūs kavalieri.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-26 19:46, pirms 15 gadiem
Nu malači, Kavalieri! Leikeri pārāk uzpūtīgi kļuvuši, vajag atsēdināt!

     [+] [-]

, 2009-12-26 19:52, pirms 15 gadiem
Bugimens rakstīja: tā bija tikai viena spēle, beigās viss būs redzams kas paņems gredzenus un es domāju ka tie nebūs kavalieri.
Ja jau tā BIJA viena spēle-KOBES fani-protaties zaudēt-Klīvlenda paklūp krietni biežāk-bet TE NEVIENS neattaisnojas, ka komandai TOTĀLI neiet-ka spēlē ar salauztiem pirkstiem un citām muļķībām, kas Leikeru faniem šķiet TIK pieņemamas...

     [+] [-]

, 2009-12-26 20:10, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Ja jau tā BIJA viena spēle-KOBES fani-protaties zaudēt-Klīvlenda paklūp krietni biežāk-bet TE NEVIENS neattaisnojas, ka komandai TOTĀLI neiet-ka spēlē ar salauztiem pirkstiem un citām muļķībām, kas Leikeru faniem šķiet TIK pieņemamas...
Vai tik tas neesi tu kursh naak peec katras Lakers speeles lai atkal kaut ko vareetu "uzsmirdeet" par Kobi,paliec jau apniciigs,tev labi saskaneetu ar bimbambolu....

Protams,ka kopeejie komandas rezultaati daudz ko liecina,ne velti MVP izveelas no liideru komandaam!

     [+] [-]

, 2009-12-26 22:01, pirms 15 gadiem
wyneMiller rakstīja: Tu ta4 esi cirvis Kobe ir komandas spelētājs komandai negāja un tad viņš sāka darīt to ko visi no viņa gaida paņemt spēli savās rokās nekrita šonakt nekas viņam grozā, labi, divas sliktas spēles pēc kārtas viņam nemēdz būt

P.S. jau tagad, pēc gredzena izcīnīšas, loti daudzi runā ka tieši viņš ir visu laiku labākais un vispusīgākais spēlētājs/punktu guvējs redzēsim kas būs kad Braients beigs karjeru, iespējams pasaulei būs jauna basketbola ikona!
komandas spēlētājs

  -1 [+] [-]

, 2009-12-26 22:39, pirms 15 gadiem
nesaprotu, ko visi te, es atvainojos, muld, ka Kobe laiks jau garām utt un tāpēc Lakers zaudēja šo spēli. Skaidri varēja redzēt, ka Lakers stiprajai pusei - viņu garajam galam "negāja" spēle. Nezinu, varbūt bija atnākuši, un domāja, ka uzvarēt būs tīrais nieks, vai bija kāds cits iemesls, bet rezultāts no tā nemainās. Un tiem, kuri ir redzējuši vairāk nekā 5 Lakers spēles, ir jāzin, ka tad, kad Kobe redz, ka nekas neiet viņa komandasbiedriem, viņš cenšās ņemt visu uz saviem pleciem. Viņš visu uzmanību pievērš sev, lai partneriem būtu vēl "brīvāki" metieti utt. Šoreiz neizdevās! Pašam arī nebija spīdoša nakts - FG% bija kkur tikai 35%, ar ko nepietiek.
'tominshh', Tu vēl nezini, kas ar LeBronu notiks pēc 6 gadiem, kā viņš spēlēs pašlaik, pluss, kas ir LeBronam ir viņa gadi, bet Kobe, toties, ir pieredze.
un tāda sajūta, ka 'viedoklis' ir redzējis tikai šo spēli, un palasījis dažus faktus, un tagad baigi "gudri" te kko spriež. Par nesavaldību piekrītu, tas tiešām bija bērnišķīgi, bet, ja nemaldos, tas pats LeBrons, pēc zaudēšanas playoff'os pagājušo sezon, neapsveica Orlando komandu, ko darītu cilvēks, kurš māk arī zaudēt. Tas tikai pierāda to, ka visiem "gadās".

  -1 [+] [-]

, 2009-12-26 22:44, pirms 15 gadiem
MrCaponeLV rakstīja: nesaprotu, ko visi te, es atvainojos, muld, ka Kobe laiks jau garām utt un tāpēc Lakers zaudēja šo spēli. Skaidri varēja redzēt, ka Lakers stiprajai pusei - viņu garajam galam "negāja" spēle. Nezinu, varbūt bija atnākuši, un domāja, ka uzvarēt būs tīrais nieks, vai bija kāds cits iemesls, bet rezultāts no tā nemainās. Un tiem, kuri ir redzējuši vairāk nekā 5 Lakers spēles, ir jāzin, ka tad, kad Kobe redz, ka nekas neiet viņa komandasbiedriem, viņš cenšās ņemt visu uz saviem pleciem. Viņš visu uzmanību pievērš sev, lai partneriem būtu vēl "brīvāki" metieti utt. Šoreiz neizdevās! Pašam arī nebija spīdoša nakts - FG% bija kkur tikai 35%, ar ko nepietiek.
'tominshh', Tu vēl nezini, kas ar LeBronu notiks pēc 6 gadiem, kā viņš spēlēs pašlaik, pluss, kas ir LeBronam ir viņa gadi, bet Kobe, toties, ir pieredze.
un tāda sajūta, ka 'viedoklis' ir redzējis tikai šo spēli, un palasījis dažus faktus, un tagad baigi "gudri" te kko spriež. Par nesavaldību piekrītu, tas tiešām bija bērnišķīgi, bet, ja nemaldos, tas pats LeBrons, pēc zaudēšanas playoff'os pagājušo sezon, neapsveica Orlando komandu, ko darītu cilvēks, kurš māk arī zaudēt. Tas tikai pierāda to, ka visiem "gadās".
Lebrons atvainojās...
Kobe kopā ar spāņu vistu ir uzkāpuši kkādos mākoņos-no kuriem vakar tie arī nokrita...

Tu izklausies, ka esi viena vecuma ar PASUALI-un pērējie iz tīņi... jeb no sērijas, nedzīvo Rīgā-tātad-lauķis...
pareizi-negāja NEVIEANAM-un Kobe darīja, ko nu varēja... NEKO...
tā vietā lai kko izspēlētu-parskrien pār centru un lidina zilu trinīti...izcili...

  -2 [+] [-]

, 2009-12-26 22:49, pirms 15 gadiem
nezin_ko rakstīja: Vai tik tas neesi tu kursh naak peec katras Lakers speeles lai atkal kaut ko vareetu "uzsmirdeet" par Kobi,paliec jau apniciigs,tev labi saskaneetu ar bimbambolu....

Protams,ka kopeejie komandas rezultaati daudz ko liecina,ne velti MVP izveelas no liideru komandaam!
Atraksti man privāti-kā jau te ne retais dara... "es tevi d... pa... pa pur... dabūsi... utt..."

Lakers spēle-ir pēdējā, kas mani interesē... neciešu spāņu uzpūtīgo stilu... Fišera švako nervu sistēmu un pat treneri-kurš savu vārdu tā arī neturēja...

tā kā-TAS NEESMU ES, KAS TE KURINA NAIDU...

p.s. Redz-tā stulbi tomēr sanāk... Tu sezonā visus uzvari-pienāk izslēgšanas spēles-nu neiet... un MVP ir pie kājas, un viss cits tā pat... skumji, ne? Dalasas piemērs šķiet viens no spilgtākajiem, kas pēdējos gados bijis... zaudēt kkādai GW...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-26 23:04, pirms 15 gadiem
aga, tātad Tu, viedoklis, gribi teikt, ka Bryant's un Gasol's ir slikti spēlētāju, kuri tikai domā, ka ir baigi labie un tas, ka viņi vinēja pagājušo sezon ir vienkārši, hmm, nu, veiksme?
un kāds vispār sakars, vai es dzīvoju Rīgā vai laukos, man citi spēļu rezultāti pienāk?
un p.s. Kobe pa visu spēli izmeta 3 trīspunktu metienus.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-26 23:26, pirms 15 gadiem
MrCaponeLV rakstīja: aga, tātad Tu, viedoklis, gribi teikt, ka Bryant's un Gasol's ir slikti spēlētāju, kuri tikai domā, ka ir baigi labie un tas, ka viņi vinēja pagājušo sezon ir vienkārši, hmm, nu, veiksme?
un kāds vispār sakars, vai es dzīvoju Rīgā vai laukos, man citi spēļu rezultāti pienāk?
un p.s. Kobe pa visu spēli izmeta 3 trīspunktu metienus.
un to vienu-totāli nevietā... Gazols ir bilbaļģīmītis... kam konfekti bērnībā atņēma... Man ir VIENALGA, kur Tu dzīvo...
un zila diena gadās arī viņiem...

     [+] [-]

, 2009-12-27 01:59, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: un to vienu-totāli nevietā... Gazols ir bilbaļģīmītis... kam konfekti bērnībā atņēma... Man ir VIENALGA, kur Tu dzīvo...
un zila diena gadās arī viņiem...
labi ka tev negadaas zils purns

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 04:03, pirms 15 gadiem
karpins rakstīja: Kobe ir dzimis 1978 gada un pirmo gredzenu izcinija 2000 gada, taka sanak, ka vins pirmo gredzenu izcinija 22 gadu vecuma, taka saja raditaja Lebronam nav vairs iespejams parspet Kobi.
Šaku laikam esi aizmirsis...? saproti,par ko runa?

     [+] [-]

, 2009-12-27 04:45, pirms 15 gadiem
Bugimens rakstīja: labi ka tev negadaas zils purns
Paskaidrosi sīkāk, vai KĀRTĒJĀ virtuālā piekaušana jau ir NOTIKUSI?

     [+] [-]

, 2009-12-27 10:52, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Atraksti man privāti-kā jau te ne retais dara... "es tevi d... pa... pa pur... dabūsi... utt..."

Lakers spēle-ir pēdējā, kas mani interesē... neciešu spāņu uzpūtīgo stilu... Fišera švako nervu sistēmu un pat treneri-kurš savu vārdu tā arī neturēja...

tā kā-TAS NEESMU ES, KAS TE KURINA NAIDU...

p.s. Redz-tā stulbi tomēr sanāk... Tu sezonā visus uzvari-pienāk izslēgšanas spēles-nu neiet... un MVP ir pie kājas, un viss cits tā pat... skumji, ne? Dalasas piemērs šķiet viens no spilgtākajiem, kas pēdējos gados bijis... zaudēt kkādai GW...
Ja jau peedeejaa kas tevi interesee,tad jociigi,ka vienmeer zini katru siikumu par ko "iedzelt" Kobem vai kaadam citam Lakers speeleetaajam,ko vinsh ir dariijis vai nav....

"Kobe darīja, ko nu varēja... NEKO.." = BĻ* tu vispaar kaut ko sajeedz no shiis speeles???Atbildeeshu tavaa vietaa - nejeedz neko,ja kaut ko tik absurdu vari pateikt!!!Liidz ar to taalaakaa diskuteeshana ir bezjeedziiga....

  -2 [+] [-]

, 2009-12-27 10:58, pirms 15 gadiem
nezin_ko rakstīja: Ja jau peedeejaa kas tevi interesee,tad jociigi,ka vienmeer zini katru siikumu par ko "iedzelt" Kobem vai kaadam citam Lakers speeleetaajam,ko vinsh ir dariijis vai nav....

"Kobe darīja, ko nu varēja... NEKO.." = BĻ* tu vispaar kaut ko sajeedz no shiis speeles???Atbildeeshu tavaa vietaa - nejeedz neko,ja kaut ko tik absurdu vari pateikt!!!Liidz ar to taalaakaa diskuteeshana ir bezjeedziiga....
112

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 11:43, pirms 15 gadiem
Vispār gaidīju LAKERS uzvaru

     [+] [-]

, 2009-12-27 12:20, pirms 15 gadiem
MaryJane rakstīja: Šaku laikam esi aizmirsis...? saproti,par ko runa?
Ja un Saks taja laika bez Kobes butu izcinijis titulus! C`mon vel neviens cilveks NBA vesture nav izcinijis titulu bez kada cita palidzibas, tapec tas ir komandas sporta veids un uz laukuma spele 5 cilveki viena komanda! Un ne MJ bez saviem paligiem butu dabujis gredzenus, ne Kobe bez saviem, ne Saks bez saviem, ne Veids, ne Dankans, neviens! Un Lebrons ari bez labiem paligiem nedabus gredzenus, un to vins pieradija manuprat loti uzskatami pagajusogad, kad preti vinam stajas tiesam komanda, kura var izsaut ikviens un tadam komandam ir prieksrocibas pret tadu ka Cavs! Un tiesi tas ir Cavs un LAL galvenas problemas, respektivi nosedz Lebronu vai Kobi, pareja komanda praktiski nezin ko darit, nejau tapec, ka butu slikti, vnk ir apjukusi! Tapec Big3 ari ir tik unikali, ka viniem ir tadi tris cilveki, kas var panemt uz sevi un 3 loti augstas klases speletajus ir loti gruti nosegt, tapec es saku, ka vini ir realakie pretendenti uz gredzeniem sogad, ja nu vienigi traumas nevajas! un nakamie ir ORL!

  +2 [+] [-]

, 2009-12-27 22:49, pirms 15 gadiem
man vienalga, manas acīs 24>23