Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim pārliecinošs sniegums un 23+13, "Mavericks" piektā uzvara pēc kārtas

Porziņģim pārliecinošs sniegums un 23+13, "Mavericks" piektā uzvara pēc kārtas
Kristaps Porziņģis. Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā piekto uzvaru pēc kārtas izcīnījusi Dalasas "Mavericks", kas izbraukumā itin pārliecinoši pārspēja Hjūstonas "Rockets" - 137:123. Kristaps Porziņģis izcēlās ar sesto double-double šosezon, gūstot 23 punktus un savācot 13 atlēkušās bumbas.

VIDEO: Porziņģim 23+13, pieveicot Hārdena un Vestbruka vienību

Kristaps Porziņģis laukumā pavadīja 33:41 minūtes un guva 23 punktus (1p. 3/4, 2p. 7/12, 3p. 2/5). Uzbrucēja rēķinā arī 13 atlēkušās bumbas, deviņas no tām aizsardzībā, trīs rezultatīvas piespēles, divas pārtvertas bumbas un bloķēts metiens. Porziņģis spēli pabeidza ar piecām piezīmēm un iespaidīgu +/- rādītāju plus 32.

Viņš izcēlās ar sesto double-double šosezon - piekto pēdējās sešās spēlēs. Šis ir pirmais mačs "Mavericks" kreklā, kurā Porziņģis no spēles metis ar vismaz 51% precizitāti. Latvietis mača gaitā izcēlās ar vairākiem efektīgiem bumbas triecieniem grozā un cementēja komandas aizsardzību. Tomēr Porziņģim joprojām neveicas no pustālās distances, aizmetot garām visus trīs metienus.

"Mavericks" izcīnīja piekto uzvaru pēc kārtas. Vērts atzīmēt, ka līdz šodienai Hjūstonas "Rockets" mājās 2019./20. gada sezonā bija zaudējusi tikai vienreiz - 25. oktobrī pret Milvoki "Bucks" (111:117). Dalasa ar 11-5 bilanci šobrīd spēcīgajā Rietumu konferencē ieņem trešo vietu, atpaliekot vienīgi no Losandželosas "Lakers" un Denveras "Nuggets". Tiesa, 11 uzvaras un pieci zaudējumi ir arī Losandželosas "Clippers" un Jūtas "Jazz".

Iespaidīgu sniegumu turpina demonstrēt 20 gadus vecais Luka Dončičs, kurš pret Hjūstonas ne pārāk izcilo aizsardzību guva 41 punktu (1p. 6/8, 2p. 10/15, 3p. 5/14), izdarīja desmit rezultatīvas piespēles, savāca sešas atlēkušās bumbas, kā arī sešas reizes kļūdījās. Dončičs arī kļuva par otro jaunāko spēlētāju, kurš četros mačos pēc kārtas guvis 30 un vairāk punktus. Visjaunākais ir Kevins Durents.

Rezultatīvāko spēli "Mavericks" kreklā aizvadīja Tims Hārdevejs, gūstot 31 punktu. Tikmēr Hjūstonas galvenajam vilcējspēkam Džeimsam Hārdenam līdz triple-double pietrūka viena atlēkusī bumba. Viņa rēķinā 32 punkti, desmit rezultatīvas piespēles, kā arī sešas kļūdas. Zem groziem saimniekoja Klints Kapela (21p+22ab), bet 27 punktus savai komandai pievienoja Rasels Vestbruks.

"Mavericks" spēli sāka pārliecinoši, trīs reizes pārtvēra bumbu un veica 16:4 izrāvienu. Turpinājumā "Rockets" ar Džeimsa Hārdena pūlēm starpību samazināja līdz mīnus trīs, tomēr Dalasa pirmās ceturtdaļas beigās atbildēja ar 13 punktiem pēc kārtas, panākot 45:29.

Spēlē intriga atgriezās vien pēdējā ceturtdaļā, kad Hjūstonai izdevās sadeldēt starpību līdz mīnus pieci - 105:110. Tomēr Dončičs deva prettriecienu un dažu minūšu laikā guva 12 punktus, nodrošinot komandai piekto uzvaru pēc kārtas - 137:123. Nākamo spēli "Mavericks" aizvadīs 27. novembrī mājās pret Losandželosas "Clippers".

     [+] [-]

, 2019-11-25 10:04, pirms 5 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kas tev neļauj šķirot komentārus? Man zem -5 nerādās
kā var uzlikt, ka zem -5 nerādās?

     [+] [-]

, 2019-11-25 10:07, pirms 5 gadiem
bigpupa rakstīja: Es tavus vārdus pieraksrīšu savā blociņā , un tad redzēsim kā tu dziedāsi kad aizies sezonas otrā puse
Pierakstītu tu tur arī savus vārdus, sen aiz kauna vairs nekomentētu.

     [+] [-]

, 2019-11-25 10:09, pirms 5 gadiem
cobham rakstīja: Man nav saprotama DAL trenēšana un spēlētāju loģika-bāc, tev ir 2.2m garš čalis, kurš ir postā, kuru sedz JH vai citi mazie spēlētāji, bet uz apakšu speciāli nedod piespēles. KP pat nav jāganās pa āru, vnk uz pustālā saņem un met pāri. NYK laikos viņu baroja ar bumbām, bet tagad ka tik status Lukam savākt.
Ir statistika, KP met ar 20% precizitati 2pts, tiklīdz viņu cieši sedz groza tuvumā un neatkarīgi no pretspēlētāja auguma. Neredzu iemeslu viņam dot, kamēr viņš nebeigs mīst iet kontaktā

  -1 [+] [-]

, 2019-11-25 10:13, pirms 5 gadiem
T.G.H. rakstīja: Ja izmetisi 45% no komandas kopejiem metieniem, tad protams ka busi rezultativs. Ja tev ir speletaji ka Hardvejs un KP kas uztaisis vinam tas 10 AST tad ari ko tur brinities?
Vaiad nav gadu ierobežojums ? Jo izskatās ka pamatskolas matemātiku tu neesi apguvis

     [+] [-]

, 2019-11-25 10:22, pirms 5 gadiem
bigpupa rakstīja: Pārliecinoša uzvara ha ha ....nu protams. Varbūt pie vainas Bārdas sliktā precizitāte? Jā šim Kristū,tad būtu rezultāts uz otru pusi.
Bet nekrita. Visulaiku trapoja viņu 2 spēlētāji.

     [+] [-]

, 2019-11-25 10:25, pirms 5 gadiem
Kopumā solīda spēle KP, otrajā puslaikā gan ganījās apkārt un tik daudz vairs neiesaistījās spēlē. Uz beigām jau lika rokas uz ceļiem saliecies, var redzēt ka fizuha netur. Prieks par asistiem un rebiem. Beigās Finijam-Smitam smuki atmeta uz 3pts, vismaz bumbas kustība parādās atkal. Bet es nesaprotu kā viņš var stāvēt uz 3pts līnijas, ja viņu tajā brīdī sedz Bārda. Tur uzreiz ir jānostājas postā un jāsaņem piespēla.

     [+] [-]

, 2019-11-25 10:40, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Bet nekrita. Visulaiku trapoja viņu 2 spēlētāji.
Jap, "paldies Westbrukam".

  +5 [+] [-]

, 2019-11-25 10:54, pirms 5 gadiem
Pēc Dalasas spēles pret Hjūstonu ir skaidrs, ka play-off ir reāls mērķis. Ja runājam par augstākiem mērķiem, līdz tiem jāizaug jau, pirmkārt Lukam Dončičam. Viņa spēle aizsardzībā ir briesmīga. Visās čempionu komandās komandas līderis kapā arī aizsardzībā (K. Lenards, M. Džordans utt.). Luka Dončičs aizsardzībā spēlē, kad pašam sagribas un visa komanda viņu piesedz. Arī Kristapam Porzinģim divas piezīmes pēc Lukas Dončiča "izcilās" spēles aizsardzībā, kad bez pretestības palaida savu spēlētāju uz grozu.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-25 11:13, pirms 5 gadiem
Kādēļ Porziņğis puļī truļņikus no 9 metriem, ja viņu visu spēli sedz 20cm īsāks pretspēlētājs.
Nostājies postā un tik močī pustālos pāri Hārdena rokām vienu pēc otra !
Ja KP tā spēlētu, tad Hārdens jau pēc puslaika sēdētu uz beņķa ar 6 piezīmēm !

  +3 [+] [-]

, 2019-11-25 11:15, pirms 5 gadiem
ej dillēs rakstīja: Kādēļ Porziņğis puļī truļņikus no 9 metriem, ja viņu visu spēli sedz 20cm īsāks pretspēlētājs.
Nostājies postā un tik močī pustālos pāri Hārdena rokām vienu pēc otra !
Ja KP tā spēlētu, tad Hārdens jau pēc puslaika sēdētu uz beņķa ar 6 piezīmēm !
5 komentārus iepriekš tev ir atbilde. Un sodus arī tiesneši reti šādi svilpj pret KP.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-25 11:33, pirms 5 gadiem
kokkāpējs rakstīja: Pēc Dalasas spēles pret Hjūstonu ir skaidrs, ka play-off ir reāls mērķis. Ja runājam par augstākiem mērķiem, līdz tiem jāizaug jau, pirmkārt Lukam Dončičam. Viņa spēle aizsardzībā ir briesmīga. Visās čempionu komandās komandas līderis kapā arī aizsardzībā (K. Lenards, M. Džordans utt.). Luka Dončičs aizsardzībā spēlē, kad pašam sagribas un visa komanda viņu piesedz. Arī Kristapam Porzinģim divas piezīmes pēc Lukas Dončiča "izcilās" spēles aizsardzībā, kad bez pretestības palaida savu spēlētāju uz grozu.
Vēl uzraksti, ka Dončič ir niecība, jo pagājušogad nedabūja MVP un neaizvilka komandu līdz titulam. Nedaudz pacietību, otrā sezona tikai tagad sākās.

     [+] [-]

, 2019-11-25 11:54, pirms 5 gadiem
Didziz rakstīja: Kamēr NBA reddit lapā cilvēki spriež, ka Luka šobrīd it top5 spēlētājs NBA, latviešiem pat pēc pārliecinošas uzvaras viss ir slikti

Par KP devumu aizsardzībā arī lielas uzslavas.

Šķiet, kamēr sportacentrs nesāks šķirot komentārus pēc to vērtējumiem, te nav vērts uzturēties. Troļļu komentāriem tāds pats "svars" kā citiem.
Nu ir LD labs(neapstrīdu) un krīt viņam metieni, pagaidām.
BEt bumbas kustība ar viņu ir slikta -pārsvarā pats tik met(cik labu piespēļu vari nosaukt pēdējās 3spēlēs, salīdzinot , teiksim ar sezonas 3 spēlēm???), jo ld pats izvēlās mest apmēram 3no4 gadījumiem ieskrienot , kā arī metiena brīdī cenšās izprovocēt sodu(stulba tā tendence man kā skatītājam kretinē, ka metiena brīdī vēl meklē kontaktu lai būtu sods. Salīdzinājumā nāk ''vārtīšanās'' futbola laukumos).
Vai arī iedod 1piespēli pa retam (un tad tas kurš saņem bieži met pats, nevis padod tālāk jo ir izsalcis pēc bumbas, kura ir ld rokās visu laiku - tādēļ tur reāli jāsedz ld un jāskatās kuram būs piespēle un uz viņa jāiet ar double team virsū).Tādēļ arī citiem ir tik sliktāks % , jo jābūt gatavam tad kad ld iespēlēs, bieži pēdējās sekundēs.
Tas ir kā salīdzināt metiena precizitāti dankotājam ar Kobi: 1. met no 30cm -1m attāluma , 2. met 3p, tālos 2p un ne tik bieži danko

  +1 [+] [-]

, 2019-11-25 11:59, pirms 5 gadiem
Skatoties spēles, tīri subjektīva sajuta, ka The Don iespējams kādreiz iegūs sezonas MVP, bet visdrīzāk nekad neiegūs Finals MVP.
KP visdrīzāk nekad neiegūs sezonas MVP, bet iespējams kādreiz iegūs Finals MVP.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-25 12:04, pirms 5 gadiem
arriba rakstīja: Skatoties spēles, tīri subjektīva sajuta, ka The Don iespējams kādreiz iegūs sezonas MVP, bet visdrīzāk nekad neiegūs Finals MVP.
KP visdrīzāk nekad neiegūs sezonas MVP, bet iespējams kādreiz iegūs Finals MVP.
Jo?

  +1 [+] [-]

, 2019-11-25 12:07, pirms 5 gadiem
arriba rakstīja: Skatoties spēles, tīri subjektīva sajuta, ka The Don iespējams kādreiz iegūs sezonas MVP, bet visdrīzāk nekad neiegūs Finals MVP.
KP visdrīzāk nekad neiegūs sezonas MVP, bet iespējams kādreiz iegūs Finals MVP.
Kkādi stipri pāragri secinājumi, ņemot vērā Lukas vecumu, ne? Viņa labākās sezonas gaidāmas vien pēc 2-3 gadiem, varbūt pat vēl vēlāk... Tas pats daudzu piesauktais Hārdens viņa vecumā guva 10-12 punktus spēlē. Smieklīgi pat salīdzināt.

  +3 [+] [-]

, 2019-11-25 12:10, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Jo?
Jo subjektīva.
Kaut vai skatoties uz to pašu TD mašīnu un exMVP Vestbruku, kas notiek, kad nonāc situācijā, kad viss nav pakārtots viņa statistikai

  +1 [+] [-]

, 2019-11-25 12:18, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kkādi stipri pāragri secinājumi, ņemot vērā Lukas vecumu, ne? Viņa labākās sezonas gaidāmas vien pēc 2-3 gadiem, varbūt pat vēl vēlāk... Tas pats daudzu piesauktais Hārdens viņa vecumā guva 10-12 punktus spēlē. Smieklīgi pat salīdzināt.
Es jau neesmu nekāds Lukas nīdējs, lai viņam tiek.
Bet tā fanošana par viņa gadiem... Hārdens viņa vecumā sāka tikai mācīties spēlēt pieaugušo basketbolu, kamēr LD jau ir solīda pieredze.
Protams tie, kas uzskata ka NCAA==Eirolīga, man nepiekritīs

     [+] [-]

, 2019-11-25 12:19, pirms 5 gadiem
arriba rakstīja: Jo subjektīva.
Kaut vai skatoties uz to pašu TD mašīnu un exMVP Vestbruku, kas notiek, kad nonāc situācijā, kad viss nav pakārtots viņa statistikai
Tiešām subjektīvi. Kāpēc lai kluba zvaigzne nevilktu deķi uz savu pusi? To darījuši visi supertalanti - Lebrons, O'Nīls, MJ, Kobe... Jūti, kādas muļķības sarakstīji? Vestbruks tomēr ir drusku zemāks talants vispār.

     [+] [-]

, 2019-11-25 12:22, pirms 5 gadiem
arriba rakstīja: Es jau neesmu nekāds Lukas nīdējs, lai viņam tiek.
Bet tā fanošana par viņa gadiem... Hārdens viņa vecumā sāka tikai mācīties spēlēt pieaugušo basketbolu, kamēr LD jau ir solīda pieredze.
Protams tie, kas uzskata ka NCAA==Eirolīga, man nepiekritīs
Talants ir talants. Ja tu dod vaļā uguņus jau 18-20 gados, tad tu dod uguņus, piekritīsi taču. O'Nīlam vai Lebronam tas netraucēja 20 gados. Nav ko aizbildināties ar pārejām!

     [+] [-]

, 2019-11-25 12:37, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Talants ir talants. Ja tu dod vaļā uguņus jau 18-20 gados, tad tu dod uguņus, piekritīsi taču. O'Nīlam vai Lebronam tas netraucēja 20 gados. Nav ko aizbildināties ar pārejām!
Tā nelielā problēma ir tāda, ka globāli Luka NBA pagaidām vēl neko nav izdarījis. Statistika kruta, kuru palīdz uzkruķīt trneneru korpuss, bet pielīdzināt Džeimsiem utt., varēs kad nāks tituli utt. Diezvai LD ir aptvēris, ka tā sasniešanai ir tev ir jābūt līmenī virs 100 spēlēm sezonā, pietam kā reiz 80-100 jābūt pašai spicei, nevis 0-20

  +1 [+] [-]

, 2019-11-25 12:53, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: Tā nelielā problēma ir tāda, ka globāli Luka NBA pagaidām vēl neko nav izdarījis. Statistika kruta, kuru palīdz uzkruķīt trneneru korpuss, bet pielīdzināt Džeimsiem utt., varēs kad nāks tituli utt. Diezvai LD ir aptvēris, ka tā sasniešanai ir tev ir jābūt līmenī virs 100 spēlēm sezonā, pietam kā reiz 80-100 jābūt pašai spicei, nevis 0-20
Ja Luka kādreiz izcīnīs čempiona titulu un fināla MVP, tad Tu tāpat atradīsi iemeslu, kur iekasīties.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-25 12:55, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: Tā nelielā problēma ir tāda, ka globāli Luka NBA pagaidām vēl neko nav izdarījis. Statistika kruta, kuru palīdz uzkruķīt trneneru korpuss, bet pielīdzināt Džeimsiem utt., varēs kad nāks tituli utt. Diezvai LD ir aptvēris, ka tā sasniešanai ir tev ir jābūt līmenī virs 100 spēlēm sezonā, pietam kā reiz 80-100 jābūt pašai spicei, nevis 0-20
Ko globāli 20 gados bija izdarījis Kobe? Lebrons?

     [+] [-]

, 2019-11-25 13:07, pirms 5 gadiem
kokkāpējs rakstīja: Pēc Dalasas spēles pret Hjūstonu ir skaidrs, ka play-off ir reāls mērķis. Ja runājam par augstākiem mērķiem, līdz tiem jāizaug jau, pirmkārt Lukam Dončičam. Viņa spēle aizsardzībā ir briesmīga. Visās čempionu komandās komandas līderis kapā arī aizsardzībā (K. Lenards, M. Džordans utt.). Luka Dončičs aizsardzībā spēlē, kad pašam sagribas un visa komanda viņu piesedz. Arī Kristapam Porzinģim divas piezīmes pēc Lukas Dončiča "izcilās" spēles aizsardzībā, kad bez pretestības palaida savu spēlētāju uz grozu.
Lūk šis ir tas, ko neviens negrib redzēt. Lai Mavs ko sasniegtu, Lukam būs jāspēlē defā, un līdz ar to kritīsies produktivitāte uzbrukumā. Kad tā notiks, tad redzēsim, kurš būs labāks spēlētājs ilgtermiņā. Pagaidām Mavs brauc cauri ar to, ka pārejā komanda piesedz Lukas ļoti vājo defu.

     [+] [-]

, 2019-11-25 13:07, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Ko globāli 20 gados bija izdarījis Kobe? Lebrons?
neko un neviens arī neteica, ka viņi tajā brīdī jau ir MJ un Bērda skolotāji,

     [+] [-]

, 2019-11-25 13:11, pirms 5 gadiem
Uzminiet kurš bija pirmais cilvēks sportacentrs.com kurš teica ka Luka iet pec Mvp un ir labākais nba vēsture savā vecuma??

  -4 [+] [-]

, 2019-11-25 13:12, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Ko globāli 20 gados bija izdarījis Kobe? Lebrons?
Atceramies, ka šobrīd vidēji spēlē gūst daudz vairāk punktus un spēle ir bez aizsardzības. Tajos laikos arī regulārā sezona bija īsta gaļa nevis scrim up uz ielas. Savākt šādu statistiku 90tajos būtu nereali. Tāpec saka, ka MJ visticamāk mūsdienu basī gūtu vidēji 50 punktus spēle.

Gūt 20 punktus MJ vai Kobes karjeras sākumā būtu pielīdzināms vismaz tiem pašiem 30-40 punktiem tagad.

     [+] [-]

, 2019-11-25 13:14, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: neko un neviens arī neteica, ka viņi tajā brīdī jau ir MJ un Bērda skolotāji,
Bet salīdzināt LD var droši ar to, ko 20 gados bija sasnieguši Kobe un Lebrons.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-25 13:16, pirms 5 gadiem
One Man Show! rakstīja: Atceramies, ka šobrīd vidēji spēlē gūst daudz vairāk punktus un spēle ir bez aizsardzības. Tajos laikos arī regulārā sezona bija īsta gaļa nevis scrim up uz ielas. Savākt šādu statistiku 90tajos būtu nereali. Tāpec saka, ka MJ visticamāk mūsdienu basī gūtu vidēji 50 punktus spēle.

Gūt 20 punktus MJ vai Kobes karjeras sākumā būtu pielīdzināms vismaz tiem pašiem 30-40 punktiem tagad.
Kopumā piekrītu. NBA baskets ir mīkstāks. Bet tas nenozīmē, ka LD nav unikāls talants, liekams drīzāk Lebrona, nevis Vestbruka plauktiņā... Un piesieties baltam puikam 20 gados par sasniegumiem, nu, sorry, tas ir nav nopietni

  -1 [+] [-]

, 2019-11-25 13:19, pirms 5 gadiem
One Man Show! rakstīja: Atceramies, ka šobrīd vidēji spēlē gūst daudz vairāk punktus un spēle ir bez aizsardzības. Tajos laikos arī regulārā sezona bija īsta gaļa nevis scrim up uz ielas. Savākt šādu statistiku 90tajos būtu nereali. Tāpec saka, ka MJ visticamāk mūsdienu basī gūtu vidēji 50 punktus spēle.

Gūt 20 punktus MJ vai Kobes karjeras sākumā būtu pielīdzināms vismaz tiem pašiem 30-40 punktiem tagad.
ar tadiem tiesneshiem ka tagad mj mestu ne tikai pa 50 katru speli agrak svilpa tikai tadus sodus kad gandriz roka salauzta tagad svilpj jau kad mugurinju paglauda iedomajos cik tagad rebi butu rodmenam pie shadas tiesashanas

     [+] [-]

, 2019-11-25 13:24, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Bet salīdzināt LD var droši ar to, ko 20 gados bija sasnieguši Kobe un Lebrons.
Tu domā ārpus NBA?

     [+] [-]

, 2019-11-25 13:28, pirms 5 gadiem
abs-1982 rakstīja: ar tadiem tiesneshiem ka tagad mj mestu ne tikai pa 50 katru speli agrak svilpa tikai tadus sodus kad gandriz roka salauzta tagad svilpj jau kad mugurinju paglauda iedomajos cik tagad rebi butu rodmenam pie shadas tiesashanas
Ganjau necik, jo dabūtu flagrant foul jau pirmajā uzbrukumā.

     [+] [-]

, 2019-11-25 13:32, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kopumā piekrītu. NBA baskets ir mīkstāks. Bet tas nenozīmē, ka LD nav unikāls talants, liekams drīzāk Lebrona, nevis Vestbruka plauktiņā... Un piesieties baltam puikam 20 gados par sasniegumiem, nu, sorry, tas ir nav nopietni
Piesieties vajag, jo ātrāk, jo labāk. Tas nāks tikai par labu viņam. Kā jau te rakstīja, jāsagaida krīzes mirklis, un tad jāskatās, kā Luka ar to tiks galā. Jo pagaidām karjerā viņam viss ir nācis kā pasakā. Viss izdevies utt. Bet pienāks brīdis, kad nesanāks viss kā gribētos.
Ja Kārlails pateiks, vecīt beidz sačkot defā, nez kā Luka reaģēs. Jo viņš ir pilnīga miskaste, bet augums tāds, ka varētu maukt defā kā traks.

     [+] [-]

, 2019-11-25 13:34, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: Tu domā ārpus NBA?
Domā Eiropas čempiona titulu 18 gados?

  +2 [+] [-]

, 2019-11-25 13:35, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Domā Eiropas čempiona titulu 18 gados?
Nu es domāju to, ka Džeims un Braients ir spēlējis tikai vidusskolā un NBA. Un Rubio bija olimpiskais sudrabs 17 gados....

     [+] [-]

, 2019-11-25 13:38, pirms 5 gadiem
Mavericks šī bija ļoti, ļoti, ļoti laba spēle!!! Spēle, kas parādīja, kāpēc Dončičs ir Maikla Džordana kalibra basketbolists un Hārdens nav. Knicks šodien ir divi iemesli, kāpēc kost sev pirkstos. Uzreiz divus gana jaunus, gana spējīgus un talantīgus spēlētājus pagrūst ir jāprot! KP beidzot atkal ļoti spēcīga spēle pret ļoti spēcīgu pretinieku. Viņa pienesums bija jūtams un būtisks.