Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Heat" nokomplektē sastāvu, "Bucks" patur Dženingsu

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

"Heat" nokomplektē sastāvu, "Bucks" patur Dženingsu
Brendons Dženingss
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) klubs Maiami ''Heat'' no komandas sastāva atskaitījis pēdējos divus liekos spēlētājus, bet Milvoki ''Bucks'' pagarinājis vienošanos ar komandas līderi saspēles vadītāju Brendonu Dženingsu.

''Heat'' saka paldies Batleram un Beverlijam

Dešons Batlers ''Heat'' sistēmā ienāca aizvadītajā NBA draftā, taču krustenisko saišu savainojuma dēļ Floridas kluba rindās tā arī nevienu spēli neaizvadīja. Rietumvirdžīnijas universitātes sastāvā meistarīgais uzbrucējs vidēji ik spēlē guva 17,2 punktus un izcīnīja 6,2 bumbas zem groziem. Plānots, ka basketbolu Batlers varētu atsākt spēlēt tikai februārī.

Tikmēr bijušais Pirejas ''Olympiacos'' aizsargs Patriks Beverlijs ''Heat'' sastāvā izgāja laukumā sešās pārbaudes spēlēs (vidēji 6,4 punkti un 4,5 bumbas zem groziem), taču ar savu sniegumu amerikānim neizdevās pierādīt savu lietderību Maiami vienībai.

''Heat'' sastāvā nu ir atlikuši 15 basketbolisti ar garantētiem līgumiem. 1. spēli Maiami aizvadīs 27. oktobra naktī, pulksten 2:30 pēc mūsu laika cīnoties ar Bostonas ''Celtics''.

Dženingss paliek Milvoki

Kā atklājis Milvoki ''Bucks'' ģenerālmenedžeris Džons Hemonds, viņa vadītā komanda nolēmusi izmantot sev piešķirtās tiesības pagarināt vienošanos ar saspēles vadītāju Brendonu Dženingsu. 2009. gada NBA drafta 10. numurs pērnajā sezonā izgāja laukumā visās 82 regulārā čempionāta spēlēs, 1. reizi kopš 2006. gada palīdzot savai komandai kvalificēties izslēgšanas spēlēm. Vidēji ik mačā Dženingss guva 15,5 punktus, savāca 3,4 bumbas zem groziem un atdeva 5,7 rezultatīvas piespēles. Spēlē ar Goldensteitas ''Warriors'' bijušais Romas ''Lottomatica'' spēlētājs guva 55 (!) punktus.

Izmantotie resursi:
Associated Press

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-10-25 22:22, pirms 14 gadiem
žēl, es jau cerēju, ka 32 kg runāja par Dženingsa dabūšanu VEF ja šamais nepaliks NBA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-10-25 22:28, pirms 14 gadiem
premium rakstīja: žēl, es jau cerēju, ka 32 kg runāja par Dženingsa dabūšanu VEF ja šamais nepaliks NBA
Ko tas VEF visur ir jābāž iekšā? Kurš tev normāla līmeņa spēlētājs ies tur spēlēt un vēl ar tādām algām? Nu kurš??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-25 22:32, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Heat varēs cīnīties ar Ears par 9-10 vietu austrumos.
Heat tiks playoff par 9-10 vietu jau toch necinisies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-10-25 22:47, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Godīgi saku, Heat nebūs ne tuvu tādi PRO kā visi gaida, un droši var likt toto visus ģimenes ietaupījumus uz to, ka Heat neizcīnīs vairāk par 62.5 uzvarām sezonā. Labs starta 5 ir tikai puse no rezultāta, un visu sezonu 40+ minūtes lielais TRIO nevilks, plus var gadīties, ka kādam ienāk trauma. tfu tfu tfu. Un, rezervistu soliņš ir viens no sliktākajiem starp NBA komandām. Vismaz pēc parādītā snieguma PRESEASON, kur tieši rezervistiem ir jābūt vilcējiem.
tāpat cilvēki domāja par Celtics pirms dažiem gadiem, kad viņiem bija tikko savs lielais trio savākts(man šķiet, ka viņi bija pat vēl vecāki par šiem tajā brīdī), bet kas notika ar viņiem jau pirmajā sezonā mēs labi zinām.
No rezervistiem var parādīties visādi brīnumi, ja viņiem dod spēlēt.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-25 22:52, pirms 14 gadiem
almantito rakstīja: tāpat cilvēki domāja par Celtics pirms dažiem gadiem, kad viņiem bija tikko savs lielais trio savākts(man šķiet, ka viņi bija pat vēl vecāki par šiem tajā brīdī), bet kas notika ar viņiem jau pirmajā sezonā mēs labi zinām.
No rezervistiem var parādīties visādi brīnumi, ja viņiem dod spēlēt.
Celtics TRIO bija visi gados vecāki onkuļi , kuri bija savus ego nolikuši lai tiktu pie viss vērtīgākā titula NBA , bet šie ir trīs 25 gadīgi(vidēji) jaunekļi kam vell viss ir priekšā. + Ķeltiem negaidīti ātri progresēja RONDO kurš nu jau ir Top PG

  +5 [+] [-]

, 2010-10-25 22:55, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Godīgi saku, Heat nebūs ne tuvu tādi PRO kā visi gaida, un droši var likt toto visus ģimenes ietaupījumus uz to, ka Heat neizcīnīs vairāk par 62.5 uzvarām sezonā. Labs starta 5 ir tikai puse no rezultāta, un visu sezonu 40+ minūtes lielais TRIO nevilks, plus var gadīties, ka kādam ienāk trauma. tfu tfu tfu. Un, rezervistu soliņš ir viens no sliktākajiem starp NBA komandām. Vismaz pēc parādītā snieguma PRESEASON, kur tieši rezervistiem ir jābūt vilcējiem.

Haslems, Čalmers, Ilgausks, Hauss, Stekhauss un vēlāk Millers tie nu nav tie sliktākie rezervisti

  +3 [+] [-]

, 2010-10-25 23:04, pirms 14 gadiem
pinkainis rakstīja: Celtics TRIO bija visi gados vecāki onkuļi , kuri bija savus ego nolikuši lai tiktu pie viss vērtīgākā titula NBA , bet šie ir trīs 25 gadīgi(vidēji) jaunekļi kam vell viss ir priekšā. + Ķeltiem negaidīti ātri progresēja RONDO kurš nu jau ir Top PG
Un arī paveicās ka bija Pērkinss jau komandā, kurš šobrīd iespējams ir labākais LOW-POST aizsargs visā līgā...

Heat salīdzinājumi ar Bostonu ir galīgi garām, gan dēļ jau minētajām atškirībām attiecīgo komandu zvaigžnu vecumā, gan arī dēļ tā, ka komandā jau bija Rondo un Pērks...

Bostona arī bija kā komanda sabalensētāka kopumā...

Heat trio patiešām ir iespaidīga talanta/spēka/jaunības kombinācija, taču Bostona 08 bija KOMANDA bez vājām vietām - visas pozīcijas nosegtas ar augstas klases spēlētājiem/veterāniem, labākā aizsardzībā līgā, daudzveidīgs uzbrukums u.t.t

Heat ir lieli caurumi PG in Centra pozīcijās, komandai nav POST-UP spēles, un nav fiziski spēcīgu garo spēlētāju... Bošs ir pāraudzis SF un Hazlems, kurš patiešām ir īsts darba rūķis ir par mazu, lai spētu playoff sērijas garumā cīnīties ar elites klubu garajiem (Lakers, Bostona, Magic)...

Tajā paša laikā šiem ir iespējas uzvarēt... Taču viņi nav BOSTONA 08, un tas vienreiz būtu jāpārtrauc piesaukt pie katra raksta...

  -2 [+] [-]

, 2010-10-25 23:09, pirms 14 gadiem
Ja pieskaramies Bostonas 08 tēmai, tad tur vsp ir atsevišķs stāsts. Čempioni viņi kļuva pateicoties pāris labu cilvēku dēļ, kuri diemžēl atrodami spēlētāju listā nav...

     [+] [-]

, 2010-10-25 23:39, pirms 14 gadiem
lielais eksperts rakstīja: Ja pieskaramies Bostonas 08 tēmai, tad tur vsp ir atsevišķs stāsts. Čempioni viņi kļuva pateicoties pāris labu cilvēku dēļ, kuri diemžēl atrodami spēlētāju listā nav...
JĀ MAFIJA PIELIKA PIRKSTU!!

  +4 [+] [-]

, 2010-10-25 23:42, pirms 14 gadiem
hypnoss66 rakstīja: Un arī paveicās ka bija Pērkinss jau komandā, kurš šobrīd iespējams ir labākais LOW-POST aizsargs visā līgā...

Heat salīdzinājumi ar Bostonu ir galīgi garām, gan dēļ jau minētajām atškirībām attiecīgo komandu zvaigžnu vecumā, gan arī dēļ tā, ka komandā jau bija Rondo un Pērks...

Bostona arī bija kā komanda sabalensētāka kopumā...

Heat trio patiešām ir iespaidīga talanta/spēka/jaunības kombinācija, taču Bostona 08 bija KOMANDA bez vājām vietām - visas pozīcijas nosegtas ar augstas klases spēlētājiem/veterāniem, labākā aizsardzībā līgā, daudzveidīgs uzbrukums u.t.t

Heat ir lieli caurumi PG in Centra pozīcijās, komandai nav POST-UP spēles, un nav fiziski spēcīgu garo spēlētāju... Bošs ir pāraudzis SF un Hazlems, kurš patiešām ir īsts darba rūķis ir par mazu, lai spētu playoff sērijas garumā cīnīties ar elites klubu garajiem (Lakers, Bostona, Magic)...

Tajā paša laikā šiem ir iespējas uzvarēt... Taču viņi nav BOSTONA 08, un tas vienreiz būtu jāpārtrauc piesaukt pie katra raksta...
tam visam nav nozīmes,kad Lebrons iet caurgājienā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-26 00:17, pirms 14 gadiem
jāatceras, ka tās ir pārbaudes spēles... visi notikumi risinās sezonā, bet galvenie PO tā kā laika vēl ir pietiekami, lai sagatavotu konkurētspējīgu komandas spēli priekš PO.

     [+] [-]

, 2010-10-26 00:45, pirms 14 gadiem
Tiešām žēl DeŠonu.
Noslīdēja draftā zemu tikai tāpēc, ka sačakarēja krusteniskās un nespēja vēl atgriezties. Bet domāju, ka tagad tā komanda, kas viņu paņems nenožēlos, ja viņš atgriezīsies!

     [+] [-]

, 2010-10-26 00:53, pirms 14 gadiem
hypnoss66 rakstīja: Un arī paveicās ka bija Pērkinss jau komandā, kurš šobrīd iespējams ir labākais LOW-POST aizsargs visā līgā...

Heat salīdzinājumi ar Bostonu ir galīgi garām, gan dēļ jau minētajām atškirībām attiecīgo komandu zvaigžnu vecumā, gan arī dēļ tā, ka komandā jau bija Rondo un Pērks...

Bostona arī bija kā komanda sabalensētāka kopumā...

Heat trio patiešām ir iespaidīga talanta/spēka/jaunības kombinācija, taču Bostona 08 bija KOMANDA bez vājām vietām - visas pozīcijas nosegtas ar augstas klases spēlētājiem/veterāniem, labākā aizsardzībā līgā, daudzveidīgs uzbrukums u.t.t

Heat ir lieli caurumi PG in Centra pozīcijās, komandai nav POST-UP spēles, un nav fiziski spēcīgu garo spēlētāju... Bošs ir pāraudzis SF un Hazlems, kurš patiešām ir īsts darba rūķis ir par mazu, lai spētu playoff sērijas garumā cīnīties ar elites klubu garajiem (Lakers, Bostona, Magic)...

Tajā paša laikā šiem ir iespējas uzvarēt... Taču viņi nav BOSTONA 08, un tas vienreiz būtu jāpārtrauc piesaukt pie katra raksta...
Bet kas ta Rondo un Perkins bija pirms taas sezonas? par vinjiem saka runaat tikai sezonas gaitaa un par stariem kljuva tikai PO laikaa... Heat noteikti nedabuus titulu, bet regularaja vinji buus top3 un tur nav shaubu. PO jaabuut liiderim un darbaruukjiem, bet taadu isti nesaskatu Heat sastaava pietiekamaa daudzumaa

     [+] [-]

, 2010-10-26 01:34, pirms 14 gadiem
Robis rakstīja: Bet kas ta Rondo un Perkins bija pirms taas sezonas? par vinjiem saka runaat tikai sezonas gaitaa un par stariem kljuva tikai PO laikaa... Heat noteikti nedabuus titulu, bet regularaja vinji buus top3 un tur nav shaubu. PO jaabuut liiderim un darbaruukjiem, bet taadu isti nesaskatu Heat sastaava pietiekamaa daudzumaa
Jā, Rondo un Pērkins "izauga" tajā sezonā... Heat sastāvā es kaut kā neredzu tādus jaunos... Čalmers ir stabils jauns aizsargs, kurš ar laiku varētu kļūt par nozīmīgu Heat sastāvdaļu (domāju ilgtermiņā, jo skaidrs ka Miami būs spēks ar ko jārēķinās vēl kadus 5, ja kodols tiks saglabāts), taču fakts, ka ar bumbu strādās Lebrons un Weids gluži nepalīdzēs iepraktizēt spēlēšanu PG pozīcijā...

P.S Novirzoties, vai pat būt jāsaka, pievēršoteis tēmai, piekrītu Novickī - Dešons Batlers tiešām ir neslikts jaunais čalis, un žēl, ka traumas dēļ nākas šādi uzsākt savu karjeru...

Turklāt, uz tiem spēlētājiem, kas ir draftēti otrajā kārtā, un tiek atskaitīti pēc treniņnometnes, klubi zaudē visas tiesības, tā kā ja Batlers ari uzspēlēs NBA, tad jau pavisam noteikti citā klubā...

Tas vnk būtu bijis interesanti, jo Batlera draugs un komandas biedrs no Vestvirdžīnijas Devins Ībenkss diezgan droši, ka būs Lakers sastāvā, un mums kādu laiku spīdēja "Holivudas" cienīgs sižets :

2 draugi un komandas biedri pēc koledžas nokļūst divu niknu sāncenšu komandu sastāvos, un nu tiekas finālos... Protams ja Lakers un Heat tik tālu tiks, taču pēc Batlera atskaitīšanas tas nav aktuāli...

     [+] [-]

, 2010-10-26 09:32, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Godīgi saku, Heat nebūs ne tuvu tādi PRO kā visi gaida, un droši var likt toto visus ģimenes ietaupījumus uz to, ka Heat neizcīnīs vairāk par 62.5 uzvarām sezonā. Labs starta 5 ir tikai puse no rezultāta, un visu sezonu 40+ minūtes lielais TRIO nevilks, plus var gadīties, ka kādam ienāk trauma. tfu tfu tfu. Un, rezervistu soliņš ir viens no sliktākajiem starp NBA komandām. Vismaz pēc parādītā snieguma PRESEASON, kur tieši rezervistiem ir jābūt vilcējiem.
Rezervisti ir vieni no sliktākiem? Vai Tu vienkārši neesi redzējis kā viņi spēlē, jo pievērs tikai lielām zvaigznēm uzmanību? Haslems būtu 90% citu komandu pamatpieciniekā, Mike Millers (šobrīd traumēts ) pagajušogad meta 48% no trīspunktnieka, James Jones ar Ediju Hausu arī lieliski snaiperi. Tagad vēl Jerijs Stekhaus, kurš ļoti labi iesaistījas spēlē no soliņa pie Bucks. Pie tam, HEAT treneris atzina, ka paturēs Lebronu,Boshu vai Veidu, kamēr pārējie divi atpūšas.
P.s. Heat jau nevajag vairāk zvaigznes, jo tad tiešām būs problēmas ar bumbu sadalīšanu, bet vajag "role players", tos, kuri darīs melno darbu (Anthony,Magloire,Arroyo), kā arī metīs truļus.

     [+] [-]

, 2010-10-26 09:33, pirms 14 gadiem
Gold-Fish rakstīja: tam visam nav nozīmes,kad Lebrons iet caurgājienā
HA ha haaaa! Labs!

     [+] [-]

, 2010-10-26 09:34, pirms 14 gadiem
hypnoss66 rakstīja: Un arī paveicās ka bija Pērkinss jau komandā, kurš šobrīd iespējams ir labākais LOW-POST aizsargs visā līgā...

Heat salīdzinājumi ar Bostonu ir galīgi garām, gan dēļ jau minētajām atškirībām attiecīgo komandu zvaigžnu vecumā, gan arī dēļ tā, ka komandā jau bija Rondo un Pērks...

Bostona arī bija kā komanda sabalensētāka kopumā...

Heat trio patiešām ir iespaidīga talanta/spēka/jaunības kombinācija, taču Bostona 08 bija KOMANDA bez vājām vietām - visas pozīcijas nosegtas ar augstas klases spēlētājiem/veterāniem, labākā aizsardzībā līgā, daudzveidīgs uzbrukums u.t.t

Heat ir lieli caurumi PG in Centra pozīcijās, komandai nav POST-UP spēles, un nav fiziski spēcīgu garo spēlētāju... Bošs ir pāraudzis SF un Hazlems, kurš patiešām ir īsts darba rūķis ir par mazu, lai spētu playoff sērijas garumā cīnīties ar elites klubu garajiem (Lakers, Bostona, Magic)...

Tajā paša laikā šiem ir iespējas uzvarēt... Taču viņi nav BOSTONA 08, un tas vienreiz būtu jāpārtrauc piesaukt pie katra raksta...
Pēdējo reizi ,kad čekoju Gārnets vairs nav tas pats,kas bija pirmajā sezonā Bostonā, kā arī MAGIC garais gals? Howards, kurš pagajušogad vairāk par 14pt vidēji neguva pret Heat četrās spēlēs? Un Rashards Lewis, kurš ir 4.nr, un kuru Bošs vienkārši izvaros apakšā.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-26 10:00, pirms 14 gadiem
piekrītu tiem, kuri uzskata, ka Heat ir 2 problēmas, pie tam problēmas vissvarīgākajās pozīcijās laukumā - 1. un 5. nummurs! jau pagājušo pleiofu laikā izteicu domu, ka Heat ir tikai 1 īsts saspēlnieks - Aroijo un, diemžēl, tas nav mainījies arī pēc lielajām izmaiņām - ir Aroijo, kurš pēc spēka ir backup spēlētājs un ir 2 ne ta pirmie, ne ta otrie nummeri - Čalmerss un Hauss! teorētiski jau saspēli var vadīt i Veids, i Džeimss, bet... lielajā basketā saspēlas vadīšana neaprobežojas tikai ar bumbas pārvadīšanu pāri centram un piespēli - bieži vien pat labu piespēli. saspēlnieka trūkumu vissmagāk Heat varētu izjust pleiofu laikā un pieredze šajā ziņā jau ir - Veids ar šo pienākumu pret Atlantu galā netika, šķiet, pat 2 gadus pēc kārtas...
centri! lielais Z ir centrs tikai pēc auguma - sirdī viņš ir uzbrūkošais aizsargs, labākajā gadījumā - mazais uzbrucējs. uzbrukumā tik vien kā var iemest āķi vai brīvu pustālo/tālu pustālo! aizsardzība postā, kas centram ir galvenais - katastrofa! ja bumba ieķeras Z garajās rokās - labi, ja nē, tad pretiniekam parasti ir 2+1! uz garo roku rēķina var savākt arī pāris rebus. Entonijs? priekš centra pasīks, taču labi māk bloķēt metienus, toties uzbrukumā bezcerība! tad jau mūsu Andris salīdzinoši ir uzbrukuma guru... Hovards? uz pieredzīti var nospēlēt labus mačus pleiofos. pagājušajā sezonā labi sevi pieteica Blazers retajās centru rindās, taču kopumā nasing spešal, ko var teikt arī par Magloiru, kurš savas karjeras labākos mačus jau ir aizvadījis vairākus gadus atpakaļ Bucks rindās. Pitmens? varbūt viņš ir nenoslīpētais dimants un sezonas/u laikā kļūs par Bainuma tipa/kalibra spēlētāju? neticu!
p.s. Bošs un Haslems nav centri!

     [+] [-]

, 2010-10-26 12:37, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Pēdējo reizi ,kad čekoju Gārnets vairs nav tas pats,kas bija pirmajā sezonā Bostonā, kā arī MAGIC garais gals? Howards, kurš pagajušogad vairāk par 14pt vidēji neguva pret Heat četrās spēlēs? Un Rashards Lewis, kurš ir 4.nr, un kuru Bošs vienkārši izvaros apakšā.
Es jau nesaku, ka Heat pat ar visiem trukumiem nespēs uzvarēt...

Taču viņu iespējas uzvarēt manuprāt vislielākajā mērā būs atkarīgas no spēles soda laukumā...

Garnets patiešām nav tas pats, kas bija, taču viņš Bostonā nav vienīgais... O'Nīls vēl pavisam nesen, jau būdams "resns un vecs" pret Bošu salika cik? - 40 punktus? Un tad vēl arī kādam būs jadomā par tādiem smagsvariem kā Pērks, Deivis, un teiksim kā ir - Džermeins O'Nīls, ja ir vesels un atpūties arī nav nekāda pastaiga pa parku...

Riverss šitos sūtīs virsu pie katras iespējas, lai nokausētu Bošu un Hazlemu, plus ar visiem šitiem rumpjiem pašu Cletics soda laukums būs iespaidīgi nocietināts pret Lebrona un Veida caurgājieniem - redzējām kā Šaks piemēram spēlēaj pret Rondo - katrs caurgājiens beidzās uz dēļiem, un tas pats sagaida arī Lebronu un Flash...

Magic savukārt varbut patiešām ir viens pats Howards, taču kā pierādija 09 sērija pret Cavs, neko daudz vairāk arī nevajag, ja Heat viņs būs jāsedz pa 2, un atbrīvojot metējus uz perimetra...

Un tad protams ir Lakers - Bainams pret vājiem centriem spēlē kā ALL-STARS, Gazols komentārus neprasa, un Odoms vispār ir murgs jebkuram sedzējam - lielākiem viņš aiziet garām ar driblu, kamer mazākus vnk iespiež soda laukumā...

Katrā ziņā Bošam būs grūti gan fiziski, gan psiholoģiski - viņš aizsardzībā nekad nav bijis īpaši labs 1 pret 1, un arī uzbrukumā viņš nevāks 20 punktus kā Raptors, jo viņam vnk nebūs metienu... Toronto viņš varēja spēlē izmest pa 20 metieniem... Heat pa 20 vismaz katrs paņems Lebrons un Weids...

  +3 [+] [-]

, 2010-10-26 14:17, pirms 14 gadiem
autins rakstīja: Haslems, Čalmers, Ilgausks, Hauss, Stekhauss un vēlāk Millers tie nu nav tie sliktākie rezervisti
haha kur veidojas LIELAIS TRIO tur atkal ir Edijs Hauss klaat

     [+] [-]

, 2010-10-26 16:38, pirms 14 gadiem
Edijs ir Lielo Trio mednieks

     [+] [-]

, 2010-10-26 19:04, pirms 14 gadiem
tam visam nav nozīmes kad pupi krīt ārā.

     [+] [-]

, 2010-10-26 19:04, pirms 14 gadiem
hypnoss66 rakstīja: Es jau nesaku, ka Heat pat ar visiem trukumiem nespēs uzvarēt...

Taču viņu iespējas uzvarēt manuprāt vislielākajā mērā būs atkarīgas no spēles soda laukumā...

Garnets patiešām nav tas pats, kas bija, taču viņš Bostonā nav vienīgais... O'Nīls vēl pavisam nesen, jau būdams "resns un vecs" pret Bošu salika cik? - 40 punktus? Un tad vēl arī kādam būs jadomā par tādiem smagsvariem kā Pērks, Deivis, un teiksim kā ir - Džermeins O'Nīls, ja ir vesels un atpūties arī nav nekāda pastaiga pa parku...

Riverss šitos sūtīs virsu pie katras iespējas, lai nokausētu Bošu un Hazlemu, plus ar visiem šitiem rumpjiem pašu Cletics soda laukums būs iespaidīgi nocietināts pret Lebrona un Veida caurgājieniem - redzējām kā Šaks piemēram spēlēaj pret Rondo - katrs caurgājiens beidzās uz dēļiem, un tas pats sagaida arī Lebronu un Flash...

Magic savukārt varbut patiešām ir viens pats Howards, taču kā pierādija 09 sērija pret Cavs, neko daudz vairāk arī nevajag, ja Heat viņs būs jāsedz pa 2, un atbrīvojot metējus uz perimetra...

Un tad protams ir Lakers - Bainams pret vājiem centriem spēlē kā ALL-STARS, Gazols komentārus neprasa, un Odoms vispār ir murgs jebkuram sedzējam - lielākiem viņš aiziet garām ar driblu, kamer mazākus vnk iespiež soda laukumā...

Katrā ziņā Bošam būs grūti gan fiziski, gan psiholoģiski - viņš aizsardzībā nekad nav bijis īpaši labs 1 pret 1, un arī uzbrukumā viņš nevāks 20 punktus kā Raptors, jo viņam vnk nebūs metienu... Toronto viņš varēja spēlē izmest pa 20 metieniem... Heat pa 20 vismaz katrs paņems Lebrons un Weids...
Bošs nav centrs, un kad O'nīls ir tik daudz punktus guvis? Pērkinss ir traumēts, un nespēlēs ātrāk par februāri, un vēl nevar zināt cik labā formā būs.

Nu nevajag salīdzināt Lebronu un Veidu ar Rondo, kurš ir daudz mazāks un vājāks, pie tam Lebrons ir spēlējis pret Šaku 6 sezonas, Veids 4 vai 5, un nekas traks nav noticis. Protams, ka viņus sitīs, bet tici man, tas nebūs pirmo reizi.

Lūdzu nesalīdzīni Cavs 09 ar šo Heat, pavisam dažādas komandas.

Bet tam pašam Gasolam būs jāiet ārā, jo Bošam ir lielisks metiens, un ir ātrāks par Gasolu. Katram ir savi plusi un mīnusi.

Visi aizmirst, kā citas komandas nosegs Lebronu un Veidu?

     [+] [-]

, 2010-10-26 20:30, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Bošs nav centrs, un kad O'nīls ir tik daudz punktus guvis? Pērkinss ir traumēts, un nespēlēs ātrāk par februāri, un vēl nevar zināt cik labā formā būs.

Nu nevajag salīdzināt Lebronu un Veidu ar Rondo, kurš ir daudz mazāks un vājāks, pie tam Lebrons ir spēlējis pret Šaku 6 sezonas, Veids 4 vai 5, un nekas traks nav noticis. Protams, ka viņus sitīs, bet tici man, tas nebūs pirmo reizi.

Lūdzu nesalīdzīni Cavs 09 ar šo Heat, pavisam dažādas komandas.

Bet tam pašam Gasolam būs jāiet ārā, jo Bošam ir lielisks metiens, un ir ātrāks par Gasolu. Katram ir savi plusi un mīnusi.

Visi aizmirst, kā citas komandas nosegs Lebronu un Veidu?
Šaks guva 45 punktus 09 gada sezonā spēlējot pret Bošu un Raptors garo galu, kas pēc uzbūves ir ļoti līdzīgs Heat... Pēc mača Šaks Bošu nosauca, pārfrāzējot nedaudz, par "NBA garo spēlētāju transvestītu"...

Un es runāju šobrīd eksluzīvi par Playoff, kur nebūs kā regulārā sezona, kad spēles pret līdzvērtīgiem pretiniekiem Heat nebūs tik bieži, bet vairāk izkaisītas sezonas laikā...

Vairākus mačus no vietas pret fizisku pārspēku soda laukumā ir ļoti grūti spēlēt - tas iztukšo fiziski un morāli...

Bošs patiešām nav centrs, un ja godīgi, pēc spēles stila un fiziskajiem rādītājiem viņš nav arī PF, taču viņš ir labākais Heat garais, un viņam esot laukumā, nāksies arī strādāt aizsardzībā pret pretinieku centriem...

Cavs ar Heat protams, nevar salīdzīnāt kopumā, jā, tas ir tiesa. Taču Cavs, līdzigi kā Heat šogad ir "plāni" garajā galā, un Howardu nāksies segt pa 2, gribi vai negribi... Protams tagad ar Weidu un Lebronu uz perimetra, es pieņemu ka tik viegli tos brīvos truļus nespēs atrast, taču abu komandu dinamikas garajā galā ir ļoti līdzīgas, lai neteiktu vairāk.

Par sišanu soda laukumā arī var diskutēt, turklāt patiešām ir vispirms jāredz, kas un kā būs, taču HEAT šobrīd sev uz muguras ir uzlikuši pamatīgu "mērķi", un man nav jāstāsta, ka visos sporta veidos, brīžos kad citādi talantīgus čaļus apturēt nevar, pret viņiem sāk spēlēt fiziski asi un pat netīri, un redzot, ka piemēram Weids un Lebrons tomēr sāk parādit pazīmes, ka traumas ir iespējamas (Lebrona elkonis, kaut vai), es šādu "netīru" taktiku sagaidu jau no paša sezonas sākuma...

Boša un Gazola duelis ir kaut kas, ko patiešām sagaidu ar lielu interesi, un šobrīd es tur neņemos spriest, cik liels būs būs potenciāli Gazola pārsvars - līdz šim vismaz no statistikas viedokļa abiem ir bijuši līdzīgi cipari vienam pret otru, taču tas bija Boša Toronto laikos, kad viņam bija bumba rokās...

Gazolu par iebaidīt tika ar spēka spēli - metieni un māņkustības ir "viņa paša teritorija", un tur es domāju Bošam būs pagrūti...

Un beigās jā - KĀ NOSEGT LEBRONU UN WEIDU? Šobrīd, "uz papīra" manuprāt to daļēji var paveikt Lakers, kam ir personāls lai to izdarītu, taču es uz to savu naudu neliktu šobrīd... Pieļauju, ka lielākā daļa centīsies "aizklapēt" savu soda laukumu, un dot vaļu abu mest pustālos un truļus, kas kopumā abiem nav tā labākā spēles sastāvdaļa...

Jebkurā gadījumā man patika mūsu diskusija showstopper, un es domāju, ka to, kam būs taisnība, parādīs tikai laiks... Es ar Heat rēķinos kā reālu pretendentu uz titulu šogad, un kā nospiedošu spēku tuvākos 5 gadus līgā, taču domāju, ka līdz tam viņi ir tikai "viena no" elites komandām.