Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģis vēlreiz nespēlēs, "Mavericks" un "Clippers" cīņa par vadību

Rolands Eliņš

Porziņģis vēlreiz nespēlēs, "Mavericks" un "Clippers" cīņa par vadību
Kristaps Porziņģis. Foto: AFP/Scanpix

Šonakt 4:00 no rīta Dalasas „Mavericks” aizvadīs NBA izslēgšanas spēļu sērijas piekto spēli pret Losandželosas „Clippers”. Kristapa Porziņģa dalība mačā šovakar tikusi izslēgta, un viņš vēlreiz paliks malā. Sērijā pagaidām ir neizšķirts 2-2.

Kristaps Porziņģis ceļgala sāpju dēļ izlaida iepriekšējo maču, kas bija negaidīts pavērsiens svētdienas vakarā, un skaidrības ilgstoši nebija arī par viņa iziešanu laukumā šonakt. Vakardien „Mavericks” galvenais treneris Riks Kārlails atklāja, ka magnētiskā rezonanse nav konstatējusi nopietnu savainojumu, taču garantēt Porziņģa dalību spēlē viņš nevarēja, sakot, ka par to droši vien tiks izlemts tikai pirms spēles.

Lēmums gan tika pieņemts jau agrāk - šovakar (jeb pēc Floridas laika - no rīta) tika apstiprināts, ka Porziņģis laukumā nedosies un viņa dalība mačā ir izslēgta. Viņam tā būs otrā izlaistā "play-off" spēle pēc kārtas, un tas ir milzīgs trieciens Dalasas cerībām uz labvēlīgu rezultātu.

Iepriekšējās spēles neveiksmīgais sākums, nokļūstot iedzinējos ar -21, un Porziņģa nespēlēšana liecināja, ka „Mavericks” daudz izredžu uz panākumu nav, un tas būtu nozīmējis nokļūšanu iedzinējos sērijā ar 1-3. Taču Dalasa ar Luku Dončiču priekšgalā spēja sagriezt visu kājām gaisām un, lai arī neizmantoja iespējas uzvarēt jau pamatlaikā, papildlaikā tika pie ļoti vērtīga sasnieguma. Papildlaika pēdējā sekundē komanda vēl bija iedzinējos, taču Dončičs ar tālmetienu izrāva Dalasai uzvaru.

Skaidrs, ka pēc 43 gūtiem punktiem un savākta otrā „triple-double” pēc kārtas basketbola sabiedrības uzmanība būs pievērsta Dončičam, kuru nepaguruši slavē gan komandas biedri, gan NBA apskatnieki. 21 gadu vecais Dončičs sērijā pret „Clippers” vidēji spēlē iemetis 31.5 punktus, veicis 9.8 rezultatīvas piespēles un savācis 10.5 atlēkušās bumbas, turklāt tas viss, neskatoties uz potītes traumu sērijas trešajā mačā.

Dončiča sakarā arī bija šaubas par dalību iepriekšējā spēlē, un šīs bažas pilnībā nav pazudušas. Kārlails vakardien sarunā ar medijiem norādīja, ka Dončičam ar potīti viss esot kārtībā, turklāt situāciju vēl vairāk vajadzētu uzlabot brīvajai dienai starp spēlēm.

„Clippers” galvenais treneris Doks Riverss nebija apmierināts ar redzēto sērijas ceturtajā spēlē, norādot, ka acīmredzama bijusi atšķirība komandu noskaņojumā, ejot pat tik tālu, kā nosaucot savus spēlētājus kā emocionāli vājus. Riverss gan uzņēmās arī savu daļu vainas, sakot, ka uz sērijas piekto spēli viņam jāsavāc komanda.

Spēlētājs, kuram nepieciešama savākšanās, „Clippers” komandā noteikti ir Pols Džordžs. Viņš šo sēriju aizvada pieticīgi un nemaz neizskatās pēc superzvaigznes, kādu izslēgšanas spēlēs bija gaidījusi Losandželosas vienība. Džordžs iepriekšējās trīs spēlēs trāpījis tikai 21.3% metienu no spēles un nevienā no tām nav izcēlies ar īpašu rezultativitāti.

„Ja es būtu trāpījis savus metienus, šī sērija būtu citāda, un tas ir pašsaprotami,” sacīja Džordžs. „Man ir savas iespējas, man ir brīvi metieni, pretinieku aizsargi nav īpaši lieliski, bet man gluži vienkārši bumba nekrīt grozā.”

"Clippers" sastāvā šajā mačā varētu atgriezties Patriks Beverlijs, kurš piedalījies tikai sērijas pirmajā mačā. Šādu iespēju Riverss neizslēdza, taču Beverlija oficiālais statuss ir "apšaubāma dalība mačā".

NBA izslēgšanas spēļu 1. kārta

Pāris1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSērijā
Austrumu konference
Bucks (1.) – Magic (8.)110:122111:96121:107121:1063-1
Raptors (2.) - Nets (7.)134:110104:99117:92150:1224-0
Celtics (3.) – 76ers (6.)109:101128:101102:94110:1064-0
Pacers (4.) – Heat (5.)101:113100:109115:12487:990-4
Rietumu konference
Lakers (1.) – Trail Blazers (8.)93:100111:88116:108135:1153-1
Clippers (2.) - Mavericks (7.)118:110114:127130:122133:135 P2-2
Nuggets (3.) – Jazz (6.)135:125 P105:12487:124127:1291-3
Rockets (4.) – Thunder (5.)123:108111:98107:119 P114:1172-2

  -4 [+] [-]

, 2020-08-25 18:58, pirms 4 gadiem
Labas ziņas - Podriņķis nespēlēs. Gaidām atkal Luka Magic un Mavs uzvaru.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-25 19:14, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Labas ziņas - Podriņķis nespēlēs. Gaidām atkal Luka Magic un Mavs uzvaru.
Tev tāpat mamma aizliegs skatīties tik vēlu TV

  -3 [+] [-]

, 2020-08-25 19:16, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tev tāpat mamma aizliegs skatīties tik vēlu TV
TV? Kas tu kaut kāds pensionārs esi? Kurš vispār vēl mūsdienās TV skatās? Laikam tikai tu un penši.

  +3 [+] [-]

, 2020-08-25 19:17, pirms 4 gadiem
Kāda jēga cīnīties par playoff ja pēc tam nespēlē?

  +2 [+] [-]

, 2020-08-25 19:19, pirms 4 gadiem
Slēpts komentārs: x2 rakstīja: Kāda jēga cīnīties par playoff ja pēc tam nespēlē?
Jūs tiešām visi esat ar galvām slimi?
Jā gāja teica trenerim es nespēlēšu..Neviens neies tur riskēt ar viņa veselību,lai sarauj otram celim saites.

  +3 [+] [-]

, 2020-08-25 19:20, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Labas ziņas - Podriņķis nespēlēs. Gaidām atkal Luka Magic un Mavs uzvaru.
A ko tad tu, lielais fans, iepriekšējo spēli tā nogulēji, a? Aizgāji gulēt pie -21, attapies tikai no rīta, kad viss trollings nokavēts, hahaha

  +2 [+] [-]

, 2020-08-25 19:20, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: TV? Kas tu kaut kāds pensionārs esi? Kurš vispār vēl mūsdienās TV skatās? Laikam tikai tu un penši.
Nu jā tu jau pats nevari atļauties priekš sevis būdams bērns.
Piedod my bad

  +1 [+] [-]

, 2020-08-25 19:21, pirms 4 gadiem
Slēpts komentārs: x2 rakstīja: Kāda jēga cīnīties par playoff ja pēc tam nespēlē?
Vsjo, Injury Prone, var mest mieru.

  -3 [+] [-]

, 2020-08-25 19:23, pirms 4 gadiem
Podriņķis gan ir mīksts. Kjūbans un Mavs jau noteikti sāk nagus grauzt par to kontraktu, ko viņi tam trauslajam makaronam iedeva.

     [+] [-]

, 2020-08-25 19:23, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: TV? Kas tu kaut kāds pensionārs esi? Kurš vispār vēl mūsdienās TV skatās? Laikam tikai tu un penši.
ja to pašu bildi rāda lielajā tv kastē, tad nav tik kruti, ne?
Viskrutāk drošvien vispār telefonā lupīt.

     [+] [-]

, 2020-08-25 19:25, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Podriņķis gan ir mīksts. Kjūbans un Mavs jau noteikti sāk nagus grauzt par to kontraktu, ko viņi tam trauslajam makaronam iedeva.
A ja spēlētājs pēkšņi mirst mīklainos apstākļos tak alga vairs nebūtu jāmaksā ne ?

  +5 [+] [-]

, 2020-08-25 19:27, pirms 4 gadiem
Ceru uz Bobana 30+15+iebraukts ar elkoni purnā Harelam.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-25 19:38, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: TV? Kas tu kaut kāds pensionārs esi? Kurš vispār vēl mūsdienās TV skatās? Laikam tikai tu un penši.
Stulbs idiots esi.
Bet tev prieks ka es to pasaku, jo tu to lasot deošvien rauj kulakā bo laimes, ka tev pievērš uzmanību. 😂

  -2 [+] [-]

, 2020-08-25 19:39, pirms 4 gadiem
kkk rakstīja: Stulbs idiots esi.
Bet tev prieks ka es to pasaku, jo tu to lasot deošvien rauj kulakā bo laimes, ka tev pievērš uzmanību. 😂
Vēl viens pensis. Netrako, sirds vēl neizturēs.

  +5 [+] [-]

, 2020-08-25 19:46, pirms 4 gadiem
Godīgi sakot, nesaprotu ko Jūs varat barot to pamuļķi zzz?
Ignorējiet, un viņš pats agrāk vai vēlāk aiztīsies. Protams, ja vien neuzradīsies no cita aconta.

     [+] [-]

, 2020-08-25 19:53, pirms 4 gadiem
KP soft
ar šādu 'traumu' tendenci 1000% viņu izlasē neredzēsim vairs nekad.

     [+] [-]

, 2020-08-25 19:55, pirms 4 gadiem
Realitāte ir tāda, ka šī nebūs KP ﹰkomanda.Treneris to ir sapratis. To saprot ari daudzi SC ﹰkomentētāji, tikai negrib to atzīt.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-25 19:57, pirms 4 gadiem
Vispār in general te iekš SC ir daudz profesionālo sportistu un ārstu..
Liekas pat labāki par Dalasas ārstu(USA izlases viens no galvenajiem),un dzītu laukumā tāpat

  +1 [+] [-]

, 2020-08-25 19:58, pirms 4 gadiem
senscore rakstīja: KP soft
ar šādu 'traumu' tendenci 1000% viņu izlasē neredzēsim vairs nekad.
īzī. mavs jau šogad ņem gredzenus, Ziņģis novembrī Bulgārijā.

  +3 [+] [-]

, 2020-08-25 20:02, pirms 4 gadiem
Pushkin2 rakstīja: Realitāte ir tāda, ka šī nebūs KP ﹰkomanda.Treneris to ir sapratis. To saprot ari daudzi SC ﹰkomentētāji, tikai negrib to atzīt.
Baigo traģēdiju izstāstīji Lai komandai būtu panākumi, jebkurā gadījumā jābūt, kā minimums, diviem stāriem, tā jau sen ir NBA aksioma. Absolūti neuztrauc, ja Keip Pī ir kā otrais stārs, tas priekš Latvijas tāpat ir kosmoss, agrāk vispār latvietis NBA bija kosmoss.

Redz, krieviem pat šobrīd krievs NBA ir kosmoss, zzz un maikl30 neļaus samelot.

Un ja otrs stārs ir eiropietis, tad pavisam patīkami, team Europe pret melnajiem.

  -2 [+] [-]

, 2020-08-25 20:05, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Baigo traģēdiju izstāstīji Lai komandai būtu panākumi, jebkurā gadījumā jābūt, kā minimums, diviem stāriem, tā jau sen ir NBA aksioma. Absolūti neuztrauc, ja Keip Pī ir kā otrais stārs, tas priekš Latvijas tāpat ir kosmoss, agrāk vispār latvietis NBA bija kosmoss.

Redz, krieviem pat šobrīd krievs NBA ir kosmoss, zzz un maikl30 neļaus samelot.

Un ja otrs stārs ir eiropietis, tad pavisam patīkami, team Europe pret melnajiem.
Pirmkārt, man ar Krieviju nav itin nekāda sakara. Tev laikam visur krievi rādās.

Otrkārt, Podriņķis vispār nav nekāds stārs. Viņš ir pārmaksāts, pārvērtēts, traumatisks lūzeris un izteikts negatīvs abos laukuma galos. Otru zvaigzni, ko nolikt blakus Lukam Mavs gan jau vēl atradīs, bet Podriņķis tas nav un nebūs 100%.

     [+] [-]

, 2020-08-25 20:15, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Pirmkārt, man ar Krieviju nav itin nekāda sakara. Tev laikam visur krievi rādās.

Otrkārt, Podriņķis vispār nav nekāds stārs. Viņš ir pārmaksāts, pārvērtēts, traumatisks lūzeris un izteikts negatīvs abos laukuma galos. Otru zvaigzni, ko nolikt blakus Lukam Mavs gan jau vēl atradīs, bet Podriņķis tas nav un nebūs 100%.
negribas ar tevi diskutēt, bet labi - nosauc kaut vienu īstu NBA zvaigzni, kurš šodien būtu uz mieru spēlēt ar Dončiču??? kamēr KP mierīgi iederētos jebkurā komandā

  +3 [+] [-]

, 2020-08-25 20:21, pirms 4 gadiem
Nezinu. Var jau runāt par to mistisko karjeru, kurai vajadzētu taupīties. Bet ja tu saņem gadā algu, kas rakstāma ar 8 cipariem, tad tieši tāpēc, ka izšķirošajos brīžos tu špricēsies un mirsi nost komandas labā, bet spēlēsi pleiofos, kad sērijas rezultāts ir 2:2. To nedarot, kam tu taupies? Kam? Desmit spēlēm regulārās sezonas sākumā? Atbilde ir vienkārša. Tu rehabilitējies, ārstējies, cīnies, visu dari, lai brīdī, kad beidzot nonāksi situācijā, kad tu esi vajadzīgs, tu cīnīsies kā sasodīts gladiators. Nevis sēdēsi maliņā.

Bertāna variants arī ir garām, ja skatās pavisam ideālistiski, bet šis ir pilnīgi nesalīdzināmi. Karakuģis, kas kara gadījumā paliek ostā, jo pretinieks to var nogremdēt.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-25 20:22, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Vispār in general te iekš SC ir daudz profesionālo sportistu un ārstu..
Liekas pat labāki par Dalasas ārstu(USA izlases viens no galvenajiem),un dzītu laukumā tāpat
Ne tikai sportistu un ārstu, te ir arī novākušies visprofesionālākie analītiķi, žurnālisti, virusologi utt.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-25 20:24, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: negribas ar tevi diskutēt, bet labi - nosauc kaut vienu īstu NBA zvaigzni, kurš šodien būtu uz mieru spēlēt ar Dončiču??? kamēr KP mierīgi iederētos jebkurā komandā
Ko tu murgo? Kas tas par jautājumu? Ko nozīmē "būtu uz mieru"? Un kā tu varētu pierādīt, vai konkrētais spēlētājs "būtu uz mieru" vai nebūtu spēlēt kopā ar Dončiču?

Un kāds manam komentāram vispār ir sakars ar Podriņķa iederēšanos kādā citā komandā? Pilnīgi neloģisks jautājums + pilnīgi neloģisks teikums par Podriņķi.

Atkārtošu vēlreiz - Podriņķis ir pārmaksāts, pārvērtēts un izteikti traumatisks. Viņš nekad, nekur (vai nu tas būs Mavs, vai kur citur) nebūs ne pirmā, ne otrā zvaigzne. Luka ir pavisam cits līmenis - tas ir MVP, HOF un potenciālā GOAT līmenis.

  +3 [+] [-]

, 2020-08-25 20:24, pirms 4 gadiem
M rakstīja: Nezinu. Var jau runāt par to mistisko karjeru, kurai vajadzētu taupīties. Bet ja tu saņem gadā algu, kas rakstāma ar 8 cipariem, tad tieši tāpēc, ka izšķirošajos brīžos tu špricēsies un mirsi nost komandas labā, bet spēlēsi pleiofos, kad sērijas rezultāts ir 2:2. To nedarot, kam tu taupies? Kam? Desmit spēlēm regulārās sezonas sākumā?
precīzi manas domas. Līgums ir, bija mega liela pauze, kurā varēja visu savest kārtībā. Regulārajā sezonā var nespēlēt b2b spēles. Bet šādā PO sērijā, šādā situācijā (ok, ja būtu 0-3), nespēlēt...

     [+] [-]

, 2020-08-25 20:25, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Ko tu murgo? Kas tas par jautājumu? Ko nozīmē "būtu uz mieru"? Un kā tu varētu pierādīt, vai konkrētais spēlētājs "būtu uz mieru" vai nebūtu spēlēt kopā ar Dončiču?

Un kāds manam komentāram vispār ir sakars ar Podriņķa iederēšanos kādā citā komandā? Pilnīgi neloģisks jautājums + pilnīgi neloģisks teikums par Podriņķi.

Atkārtošu vēlreiz - Podriņķis ir pārmaksāts, pārvērtēts un izteikti traumatisks. Viņš nekads nekur (vai nu tas būs Mavs, vai kur citur) nebūs ne pirmā, ne otrā zvaigzne. Luka ir pavisam cits līmenis - tas ir MVP, HOF un potenciālā GOAT līmenis.
Eu mēsl, ej labāk paspēlē cs. bomzis.

     [+] [-]

, 2020-08-25 20:27, pirms 4 gadiem
Nav tad variantu, Lukam jātaisa tālāk brīnumi...😎

     [+] [-]

, 2020-08-25 20:27, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Pirmkārt, man ar Krieviju nav itin nekāda sakara. Tev laikam visur krievi rādās.
Nav, nav. Tikai labs latviešu sportists ir tāds sportists, kurš vai nu spēlē krievu līgā, vai ir draudzīgs krieviem vai pats ir krievs.
Ja pindosu NBA, NHL vai kaut vai renes Dukurs, kurš tiršās ar krieviem, tā tu no kāda sava profila sāc ļoti nervozēt

Es taču zinu, ka tu zini, ka es zinu

  -4 [+] [-]

, 2020-08-25 20:30, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Nav, nav. Tikai labs latviešu sportists ir tāds sportists, kurš vai nu spēlē krievu līgā, vai ir draudzīgs krieviem vai pats ir krievs.
Ja pindosu NBA, NHL vai kaut vai renes Dukurs, kurš tiršās ar krieviem, tā tu no kāda sava profila sāc ļoti nervozēt

Es taču zinu, ka tu zini, ka es zinu
Tu kļūdies. Un man izskatās, ka tas esi tu, kas te nervozē. Es tikai konstatēju faktus - tieši tāpat, kā es to daru vienmēr. Tas, ka tu vai vēl kāds cits, nespēj šos faktus pieņemt, tā jau vairs nav mana problēma. Es arī gribētu, lai Podriņķis būtu labs basketbolists, bet diemžēl ne sūda tur no viņa nav.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-25 20:36, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Otrkārt, Podriņķis vispār nav nekāds stārs. Viņš ir pārmaksāts, pārvērtēts, traumatisks lūzeris un izteikts negatīvs abos laukuma galos. Otru zvaigzni, ko nolikt blakus Lukam Mavs gan jau vēl atradīs, bet Podriņķis tas nav un nebūs 100%.
blablabla.
Tam, ka Porziņģis ir stārs, pierādījums esi kaut vai tu pats Ja KP būtu vnk lomas spēlētājs kā citi mūsu NBA džeki, tu iepīkstētu labi, ja vienu komentu nedēļā, vai neiepīkstētu vispār. Bet, tā kā viņš ir stārs, tu te sasvīdis ņemies, uzdodies par lielu Lukas fanu, stāsti, cik viņš brīnišķīgs un cik KP slikts.

Tā pati psiholoģija, kas mūžīgi bijusi Ronaldu/Messi faniem. Ņemas pārspīlēti stāstīt, cik otrs ir sūdīgs, varētu padomāt, ka sūdīgākais futbolists uz Zemeslodes. A jau pat par kaut kāda Benzema vai Svaresa līmeņa futbolistiem (nerunājot par zemāku) tāda bazara nav, jo pa lielam visiem poxuj. So, arī tev būtu poxuj, ja KP nebūtu stārs.

     [+] [-]

, 2020-08-25 20:42, pirms 4 gadiem
M rakstīja: Nezinu. Var jau runāt par to mistisko karjeru, kurai vajadzētu taupīties. Bet ja tu saņem gadā algu, kas rakstāma ar 8 cipariem, tad tieši tāpēc, ka izšķirošajos brīžos tu špricēsies un mirsi nost komandas labā, bet spēlēsi pleiofos, kad sērijas rezultāts ir 2:2. To nedarot, kam tu taupies? Kam? Desmit spēlēm regulārās sezonas sākumā? Atbilde ir vienkārša. Tu rehabilitējies, ārstējies, cīnies, visu dari, lai brīdī, kad beidzot nonāksi situācijā, kad tu esi vajadzīgs, tu cīnīsies kā sasodīts gladiators. Nevis sēdēsi maliņā.

Bertāna variants arī ir garām, ja skatās pavisam ideālistiski, bet šis ir pilnīgi nesalīdzināmi. Karakuģis, kas kara gadījumā paliek ostā, jo pretinieks to var nogremdēt.
Es domāju un tas ir vēl skumjāk, ka tam diskomfortam celī ir jābūt gana nopietnam. Šodien pat nagaidīja pre game, lai paziņotu. Iespējams, ka šī sērija viņam ir beigusies, ja būtu nelielas problēmas, viņš spēlētu

  -1 [+] [-]

, 2020-08-25 20:45, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Tu kļūdies. Un man izskatās, ka tas esi tu, kas te nervozē. Es tikai konstatēju faktus - tieši tāpat, kā es to daru vienmēr. Tas, ka tu vai vēl kāds cits, nespēj šos faktus pieņemt, tā jau vairs nav mana problēma. Es arī gribētu, lai Podriņķis būtu labs basketbolists, bet diemžēl ne sūda tur no viņa nav.
Super koments, man patīk.

     [+] [-]

, 2020-08-25 20:46, pirms 4 gadiem
ŠITAS L... ZZZ DIR. PAR VISIEM LABAKAJIEM LATVIJAS SPORTISTIEM
AICINU IGNORET, LIKT MINUSUS, NECITET

     [+] [-]

, 2020-08-25 20:50, pirms 4 gadiem
M rakstīja: Nezinu. Var jau runāt par to mistisko karjeru, kurai vajadzētu taupīties. Bet ja tu saņem gadā algu, kas rakstāma ar 8 cipariem, tad tieši tāpēc, ka izšķirošajos brīžos tu špricēsies un mirsi nost komandas labā, bet spēlēsi pleiofos, kad sērijas rezultāts ir 2:2. To nedarot, kam tu taupies? Kam? Desmit spēlēm regulārās sezonas sākumā? Atbilde ir vienkārša. Tu rehabilitējies, ārstējies, cīnies, visu dari, lai brīdī, kad beidzot nonāksi situācijā, kad tu esi vajadzīgs, tu cīnīsies kā sasodīts gladiators. Nevis sēdēsi maliņā.

Bertāna variants arī ir garām, ja skatās pavisam ideālistiski, bet šis ir pilnīgi nesalīdzināmi. Karakuģis, kas kara gadījumā paliek ostā, jo pretinieks to var nogremdēt.
Bet ja Tu būtu komandas īpašnieks, tev būtu tieši Porziņģa situācija.. liktu sašpricēt un laist laukumā?