Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Heat" uzvar pagarinājumā un nonāk soli no fināla

Andrejs Siliņš

"Heat" uzvar pagarinājumā un nonāk soli no fināla
Foto: AFP/Scanpix

Lebronam Džeimsam gūsot 35 punktus, aizvadītajā naktī trešo uzvaru Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) Austrumu finālsērijas četros mačos izcīnīja Maiami "Heat", ar rezultātu 101:93 pagarinājumā savā laukumā apspēlējot Čikāgas "Bulls" vienību.

Lielāko spēles pamatlaika daļu nelielā vadībā turējās viesi no Čikāgas, taču, neskatoties uz Dveina Veida nepārliecinošo sniegumu, mājiniece spēja izlīdzināt spēli pamatlaika izskaņā. Pēdējā ceturtdaļā "Bulls" vēl bija vadībā pat ar pieciem punktiem, taču kopš tā brīža "Heat" veica 13 punktu izrāvienu. 18 sekundes pirms pamatlaika beigām Džeimsam bija iespēja izvilkt uzvaru savai komandai, taču uzbrucējs saņēma piezīmi uzbrukumā. Līdz ar to Džeimsam nācās pēdējā uzbrukumā neitralizēt Rouzu, lai čikāgietis neizvilktu uzvaru savai komandai. To Lebrons arī paveica - Rouza pustālais metiens bija par īsu.

Maiami basketbolisti trāpīja pēdējos 24 soda metienus pēc kārtas, Džeimss bija precīzs visos 13 mēģinājumos, kamēr Krisam Bošam desmit precīzi sodiņi no 11. Turpretī Čikāgas līderis un sezonas vērtīgākais līgā Deriks Rouzs trāpīja tikai astoņus metienus no spēlē izdarītajiem 26, kā arī pieļāva septiņas kļūdas. Tiesa, ar visu to Rouzs bija rezultatīvākais savā komandā ar 23 punktiem.

"Heat" labā 35 punktus guva Lebrons Džeimss, kuram arī sešas rezultatīvas piespēles, sešas atlēkušās bumbas, trīs bloķēti metieni un divas pārtvertas bumbas. Kriss Bošs pievienoja 22 punktus un sešas bumbas, bet Dveinam Veidam 14 punkti un piecas bumbas zem groziem. "Bulls" rindās bez Rouza 23 punktiem un sešām piespēlēm jāatzīmē Karlosa Būzera un Luola Denga sniegums - abiem pa 20 punktiem, bet Būzeram arī 11 bumbas. Francūzis Joakims Noā aizvadīja produktīvu maču - seši punkti, 14 bumbas un sešas piespēles.

Jau ceturtdien Maiami būs iespēja pirmo reizi kopš 2006. gada iekļūt finālā.

Slēpts komentārs: energy112

  +8 [+] [-]

, 2011-05-25 08:36, pirms 13 gadiem
ja LBJ iet tad iet... fināls par 90% ir jau skaidrs

  -1 [+] [-]

, 2011-05-25 08:41, pirms 13 gadiem
Jāā.. spēle vnk superīga.. LBJ vnk fantastiski stabila lokomotīve.
Wade bija "nekāds", bet pēdējās minūtēs visu "atstrādāja"

Bet dīvaini, Jones sēž malā, un arī pret Buļļiem pārāk maz 3pts met.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Nick cannon

     [+] [-]

, 2011-05-25 08:46, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Rose varēja visu nokārtot, bet netrāpija.
Lai arī sērijā rezultāts 3-1, par labu Heat, tomēr nav bezcerības sajūta, jo Bulls ir bijušas iespējas vinnēt.
iespējas arii bus nākamajās spēlēs bet beigās vienalga zaudēs!

  +8 [+] [-]

, 2011-05-25 08:50, pirms 13 gadiem
Ņemot vērā cik daudz kļūdas bija un Wade/Bošs mazliet iestrēga, tad visticamāk nākamo arī paņems, ja aizies spēle vismaz diviem no Trio. Starplaikos jau rādīja, ka ir atkoduši kā neitralizēt Rose.

LBJ un Wade bloki arī bija skaisti.
Slēpts komentārs: The Emirates
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-05-25 09:05, pirms 13 gadiem
The Emirates rakstīja: metēji varēs mest pret sūdīgo Mavs aizsardzību
Tu laikam sarkano Bond esi sapīpējies.
Mavs sudiga aizsardziba? Tu vispar kadu Mavs speli esi redzejis? un cik ilgi Spoelstra speles ar 8 speletajiem? Ne Wade, ne James, ne Bosh nav duracell zakisi.. paskaties uz Rouzu.. nogurums liek sevi manit.. 8 no 26.. Heat sagaida tas pats..

  +5 [+] [-]

, 2011-05-25 09:06, pirms 13 gadiem
Rozam vēl jāaug...
Neko citu tā īsti nemaz nav ko te piebilst.
Slēpts komentārs: kaaja

 +14 [+] [-]

, 2011-05-25 09:21, pirms 13 gadiem
kaaja rakstīja: dzhekinj tu kada fantaaziju pasaulee dziivo? tev tiesham pec redzeetajam spelem un pie rezultata 3-1 pa labu heat vel liekas ka sheit kaut kas var mainities?!?...un salidzinot LBJ un D-Rose sniegumus laikam mes redzam kursh ir istais shis liigas MVP! in youe face haters
Domāju, ka Tev jāatzīst, ka LBJ iekš play-off un LBJ iekš regulārās sezonas ir divi dažādi spēlētāji. Vispār visa Heat komanda izslēgšanas spēlēs ir diezgan pamainījusies.
Rouzam vienkārši pietrūkst pierrdzes šāda līmeņa mačos, vispār viņš priekš saspēles vadītāja šo spēli nospēlēja pārāk individuāli, labi bija atspēles, bet nepietiekami, pats sevi nodzina, varēja redzēt, ka viņā ir iezadzies velniņš, kurš grib Miami apspēlēt vienatnē. Neattaisnojās, nekas pieredze nāk ar laiku. Gan jau treneris sapratīs, ka uzvaras Heat laukumā izpalika, jo viņi nespēlēja savu spēli, nespēlēja to, ko prot vislabāk.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-25 09:31, pirms 13 gadiem
Mavericks vs Heat finālā, vismaz es tā vēlētos, pastāv jau iespējas ka nebūs, bet nu ļoti niecīgas. Kaut kā gribās lai Heat paņem čempionu titulu, šogad viņi ir ļoti spēcīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-25 09:45, pirms 13 gadiem
divas labakas aizsardziibas liigaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-05-25 09:50, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Domāju, ka Tev jāatzīst, ka LBJ iekš play-off un LBJ iekš regulārās sezonas ir divi dažādi spēlētāji. Vispār visa Heat komanda izslēgšanas spēlēs ir diezgan pamainījusies.
Rouzam vienkārši pietrūkst pierrdzes šāda līmeņa mačos, vispār viņš priekš saspēles vadītāja šo spēli nospēlēja pārāk individuāli, labi bija atspēles, bet nepietiekami, pats sevi nodzina, varēja redzēt, ka viņā ir iezadzies velniņš, kurš grib Miami apspēlēt vienatnē. Neattaisnojās, nekas pieredze nāk ar laiku. Gan jau treneris sapratīs, ka uzvaras Heat laukumā izpalika, jo viņi nespēlēja savu spēli, nespēlēja to, ko prot vislabāk.
nu tieshi taa, jau no pasha saakuma visi bija gana nasko lai noraxtiitu heat, pret teica ka ar sixers bus gruuti, celticiem pari netiks pret bulls vispar kjipa vienos vaartos zaudes ar 4-0, bet...ka redzam heat istaja momentaa ir savaakushies un iesleegushi nakamo atrumu istajaa laikaa! un jaatdziist ka aizsardziibu ko heat spele ir vienkaarshi fenomenaali! Bulls tomer nav taada kalibra speeleetaaju, iznjemot Rose, kaadi ir heat un vinjiem taadi ir veseli 3

  -1 [+] [-]

, 2011-05-25 09:52, pirms 13 gadiem
Nu bija jau tā, būtu Rose metiens ar pāris centimetriem tuvāk un uzvara izbraukumā. Bet nu tas bija gājiens uz visu banku, kas šoreiz bija lieks tieši no Rose puses, jo metiens visā spēlē īsti negāja. Tas pats kas dotu izšķirošo 3pts metienu Andžam

  +6 [+] [-]

, 2011-05-25 10:09, pirms 13 gadiem
Mandaliina rakstīja: Nu bija jau tā, būtu Rose metiens ar pāris centimetriem tuvāk un uzvara izbraukumā. Bet nu tas bija gājiens uz visu banku, kas šoreiz bija lieks tieši no Rose puses, jo metiens visā spēlē īsti negāja. Tas pats kas dotu izšķirošo 3pts metienu Andžam
Astoņās sekundēs jau var izspēlēt diezgan normālu sagatavotu metienu un arī tuvāk grozam. Kā saspēles avdītājam viņam bija jāpieņem šāds lēmums, viņš izvēlējās mest pats, paredzami, līdz ar to samocīts metiens. MJ savā laikā atļāva spēli uzvarēt Stīvam Kēram...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-05-25 10:18, pirms 13 gadiem
Pizonis rakstīja: Tu laikam sarkano Bond esi sapīpējies.
Mavs sudiga aizsardziba? Tu vispar kadu Mavs speli esi redzejis? un cik ilgi Spoelstra speles ar 8 speletajiem? Ne Wade, ne James, ne Bosh nav duracell zakisi.. paskaties uz Rouzu.. nogurums liek sevi manit.. 8 no 26.. Heat sagaida tas pats..
James gan ir duracell, par viņa fizisko formu var tikai brīnīties.

  +6 [+] [-]

, 2011-05-25 10:32, pirms 13 gadiem
miro21 rakstīja: James gan ir duracell, par viņa fizisko formu var tikai brīnīties.
Gluzi tapat kaa par Novicka formu Paskaties, kas par statiem play-off
Ta vien liekas, ka sosezon pat ta isti iesvidis nebija

  +4 [+] [-]

, 2011-05-25 10:34, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Pie tam, NBA ar Sternu priekšgalā ir ieinteresēti, lai Heat paņem čempi. Tādā veidā popularizējot NBA, un censties tik laukā no mīnusiem.
Īsti šim gan nepiekrītu, jo Sterns pats ir paziņojis, ka līgas interesēs ir lai neveidotos superkomandas, bet gan lai zvaigznes būtu katrā komandā, līdz ar to līdzīgāki spēku samēri.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-25 10:34, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Pie tam, NBA ar Sternu priekšgalā ir ieinteresēti, lai Heat paņem čempi. Tādā veidā popularizējot NBA, un censties tik laukā no mīnusiem.
dikti šaubos vai Sterns grib lai NBA uzvar pēc šīs vasaras neieredzētākā komanda

  +6 [+] [-]

, 2011-05-25 10:36, pirms 13 gadiem
Bet ja tā izanalizē visas spēles objektīvi bez kaut kādām liekām emocijām, uz kurām balstās lielākā daļa komentētāju, tad Rose ir fantastisks spēlētājs, bet tā pati problēma, kas arī Wetbrook, pārāk jauns un pašam liekas, ka viņš kā MJ izvilks visu viens pats, bet tā nenotiek. Pat LBJ, kurš varētu likties, ka ir Mr. Individuālists, bet toties kā viņš spēlē šos playoff, ja neiet spēlē, un sūds ar visu, dod piespēles, pievelk pie sevis max pretinieku spēlētājus, un iemet citi, viņš par to nepārdzīvo,jo komandauzvar. Bulls komandā visu cieņu tikai Būzeram, tas ir riktīgs vecis, ar lielu pieredzi, kurš arī normāli atzina,ka visas fanu tizlās izdarības (Noah izgājiens) ir spēles sastāvdaļa, parējie ir pārāk emocionāli (Bogans, Noah, Gibsons), ļoti patika kā Bosh pagājušajā spēlē pārmacīja Gibson, riktīgi labi apspēlēja, bet pirms tam Gibsosn kaut ko baigi bļaustījās un provocēja Bosh. Heat ir ļoti nokoncentrējušies, un jau bija skaidrs, ka Maimi mājās viņiem nevvinēt, ok Bulls varpaņemt mājas spēli, bet tiklīdz viņi ri izbraukumā, tā ir garām. Heat aizsardzība- fantastiska, daudz bloku,steali, un pretinieki gūst maz punktu.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-25 10:39, pirms 13 gadiem
Pizonis rakstīja: Gluzi tapat kaa par Novicka formu Paskaties, kas par statiem play-off
Ta vien liekas, ka sosezon pat ta isti iesvidis nebija
Tas tikai nozīmē, ka fiziskās sagatavotības treneri šos spēlētājus sagatavoja maximālam spēles līmenim, visu cieņu Dirkam, jo pārējie penči kā Duracell reklāmā pusdistancē atkrita (KG, Pierce, utt).

  +2 [+] [-]

, 2011-05-25 10:48, pirms 13 gadiem
tas nekas, bulls vel bùs iespèjas sevi pieràdìt. Tagad galvenais, lai dirks panjem gredzenu, jo otra iespèja diez vai bùs. Heat ar savu bandwagon lai priecàjas par 2. vietu, arì nav slikti.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-25 10:59, pirms 13 gadiem
Ar pāris centimetriem tu domā to kluso?

Mandaliina rakstīja: Nu bija jau tā, būtu Rose metiens ar pāris centimetriem tuvāk un uzvara izbraukumā. Bet nu tas bija gājiens uz visu banku, kas šoreiz bija lieks tieši no Rose puses, jo metiens visā spēlē īsti negāja. Tas pats kas dotu izšķirošo 3pts metienu Andžam
Slēpts komentārs: Tante

  +2 [+] [-]

, 2011-05-25 11:23, pirms 13 gadiem
Tante rakstīja: Rouzs nav MVP un nebija arī regulārajā sezonā...
MVP spēlē pret viņu šajā sērijā!
ko tu muldi !

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 11:27, pirms 13 gadiem
Mandaliina rakstīja: Nu bija jau tā, būtu Rose metiens ar pāris centimetriem tuvāk un uzvara izbraukumā. Bet nu tas bija gājiens uz visu banku, kas šoreiz bija lieks tieši no Rose puses, jo metiens visā spēlē īsti negāja. Tas pats kas dotu izšķirošo 3pts metienu Andžam
kādi tev tur pāris centimetri.pat pa stīpu netrāpija.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-25 11:30, pirms 13 gadiem
Pizonis rakstīja: Tu laikam sarkano Bond esi sapīpējies.
Mavs sudiga aizsardziba? Tu vispar kadu Mavs speli esi redzejis? un cik ilgi Spoelstra speles ar 8 speletajiem? Ne Wade, ne James, ne Bosh nav duracell zakisi.. paskaties uz Rouzu.. nogurums liek sevi manit.. 8 no 26.. Heat sagaida tas pats..
Tu gribi teikt, ka Mavs ir labāka aizsardzība par Bostonas, Bulls vai Heat?

Rouzs ir viens, bet Heat ir 3 spēlētāji, kas var uzņemties uz sevi spēli un pārējie tikmēr atpūtīsies.

Un runājot par duracell, domā, ka Dirks nepiekūsīs un citi Mavs spēlētāji spēlējot pret Lebronu,Wadu un Bošu?

  +3 [+] [-]

, 2011-05-25 11:31, pirms 13 gadiem
Tante rakstīja: Rouzs nav MVP un nebija arī regulārajā sezonā...
MVP spēlē pret viņu šajā sērijā!
Tu laikam skatījies daudz spēles esi...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 11:35, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Tev smadzenes pašam ir? Es jau nesaku, ka tagad Bulls izvilks sēriju. Protams, es ticu, ka var. Bet es jau saku, ka nav bijis tā, ka bezcerīgi zaudētu.

Kāds tev tur MVP, ja blakus ir Veids un Bošs? Mēs redzējām, kāds MVP ir Džeims ar Klīvlendu, ka nevienu titulu nepaņēma. Nebūtu Heat salasījies, Bull cīnītos par Čempi.
Nu Tu gan esi pamatīgs Lebrona "hater". Lebrons nebija MVP 2009. un 2010. gadā? Apskaties uz Lebrona bijušo komandu.. kā lūdzu? 2009. - 66 uzvaras, 2010. - 61 uzvara.. 2011. - 19...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-25 11:46, pirms 13 gadiem
lebrons pēc sava pirmā gredzena lēnām soļo

  -1 [+] [-]

, 2011-05-25 11:47, pirms 13 gadiem
specsss rakstīja: lebrons pēc sava pirmā gredzena lēnām soļo
cerams, ka kaut kur paklups soļodams

  +3 [+] [-]

, 2011-05-25 11:50, pirms 13 gadiem
Lebrons tomēr grib aizvērt visiem skeptiķiem mutes, cāļus skaita pēc playoff

  -1 [+] [-]

, 2011-05-25 11:52, pirms 13 gadiem
Aigaro rakstīja: Lebrons tomēr grib aizvērt visiem skeptiķiem mutes, cāļus skaita pēc playoff
Lai aizver bez Wade un Bosh. nesanāca CLE.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-25 12:14, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Rozam vēl jāaug...
Neko citu tā īsti nemaz nav ko te piebilst.
tāpat kā Westbrookam otrajā pārī...

  +4 [+] [-]

, 2011-05-25 12:21, pirms 13 gadiem
premium rakstīja: Lai aizver bez Wade un Bosh. nesanāca CLE.
Nosauc man kaut vienu spēlētāju, kas aizvestu tās divas CLE komandas līdz finālam un tur uzvarētu!

     [+] [-]

, 2011-05-25 12:38, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Nosauc man kaut vienu spēlētāju, kas aizvestu tās divas CLE komandas līdz finālam un tur uzvarētu!
Rodmens

     [+] [-]

, 2011-05-25 12:42, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Tu gribi teikt, ka Mavs ir labāka aizsardzība par Bostonas, Bulls vai Heat?

Rouzs ir viens, bet Heat ir 3 spēlētāji, kas var uzņemties uz sevi spēli un pārējie tikmēr atpūtīsies.

Un runājot par duracell, domā, ka Dirks nepiekūsīs un citi Mavs spēlētāji spēlējot pret Lebronu,Wadu un Bošu?
Paskaties ka sak bukset Bulls aizsardziba. Bostonas aizsardziba pazuda pret Heat... To jau ari meginu pateikt, ka neviens nav parcilveks un agrak vai velak "nosedisies".
Mavs jau nu nav ta sliktaka aizsardziba..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-25 12:47, pirms 13 gadiem
Pa labu aizsardzibu gruti runat, ja regulari ielaiz 100 punktus...

  +2 [+] [-]

, 2011-05-25 13:02, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Es kautko saku par tiem gadiem? Es saku par šo gadu! Rose ir labāks, tik viņam nav tādu komandas biedru, kas ir LBJ.
Rose ir labāks par Lebronu vai Veidu? Dēļ tādiem kā Tu, kas pārvērtē Rouzu, man viņš sāk kaitināt, jo Bulls stiprā puse ir aizsardzība. Nav un neatceros, kad bija (izņēmot Iversona gadus 76ers) tāds gadījums, kad komandas zvaigzne met ar drausmīgu precizitāti, neizdala kārtīgas piespēles un vēl komandai ir iespējas uzvarēt spēli.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-25 13:03, pirms 13 gadiem
Miami speja savienot 3 zvaigznes un izveidot labu aizsardzibu, tagad tikai chempis japanjem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-25 13:14, pirms 13 gadiem
Te laikam daudzi neko nesaprot no basketbola, visi tik runa ka lebrons neko viens pats neko nespēja. Vai tad kobe arii viens pat paris gadus neaplauzās un pat grasījas pamest Lakers. Kad pievienoja Gazolu utt tad ari gredzenu dabūja tas pats arī par gadiem ar Šakilu. Ari Spurs un bOstona vineja gredzenus bija vairāku labu spelētāju komanda, Spurs Parkers, ginobili, dankans un par bostonu nesaukšu . To ko izdarīja Džordans deviņdesmito gadu laika ir kas cits jo tad bija citi laiki un cits basketbols, tad viens max divi spelētāji varēja vilkt komandu bet tagad ar to ir par maz

     [+] [-]

, 2011-05-25 13:15, pirms 13 gadiem
Nu, kur tagad ir tie, kas teica, ka Heat ar šādu spēli tālāk par 1. kārtu netiks...?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 13:20, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Rose ir labāks par Lebronu vai Veidu? Dēļ tādiem kā Tu, kas pārvērtē Rouzu, man viņš sāk kaitināt, jo Bulls stiprā puse ir aizsardzība. Nav un neatceros, kad bija (izņēmot Iversona gadus 76ers) tāds gadījums, kad komandas zvaigzne met ar drausmīgu precizitāti, neizdala kārtīgas piespēles un vēl komandai ir iespējas uzvarēt spēli.
Labaaks vai ne labaaks, bet Rouzs ir lielisks. Man personiigi vispaar nepatiik saliidzinaat kursh par kuru labaaks Lebrons vai Kobe , Veids vai Rouzs - kaada no taa jeega - taisniiba taapat nebuus nevienam - visi vinji ir mega zvaigznes.
Bet nu Rouzu aizstaaveeshu - vinjam ir viena no labaakajam dribla un apspeeleeshanas tehnikaam - varbuut pat labaakaa liigaa. Pie taadas aizsardziibas kaa vinju shonakt sedza , samest 23 tas ir daudz - un liidzveertiigu komandas biedru (taadu kaa Miami) vinjam tieshaam nav

  -1 [+] [-]

, 2011-05-25 13:22, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Nosauc man kaut vienu spēlētāju, kas aizvestu tās divas CLE komandas līdz finālam un tur uzvarētu!
Kā es varu zināt, kas aizvestu, ja teiktu Kobe vai Veids tas kaut ko atrsinātu? moš ar Kobi vai Veidu būtu dabūjuši gredzenus. Kā būtu ja būtu...
2007. gadā, kad tika līdz finālam, tas noietais ceļš nebija kaut kas fenomenāls. WAS->NJN->DET.
fināls jau cits stāsts.

     [+] [-]

, 2011-05-25 13:24, pirms 13 gadiem
james007 rakstīja: Lēbrons,ļebrons....pitekantrops ar 8 klašu izglītību...ka tik nesanāk ,kā Čārlzam Bārklijam-tā arī palika bez gredzena
Seram Čārlzam nebija tādu komandas biedru ar kuriem paņemt čempi, Suns laikos viņš bija tā lielā un vienīgā zvaigzne, Hjūstonā arī ne šis ne tas-veterānu komanda, un plus jau vecs sāka palikt. Vajadzēja Suns laikos dabūt ko jēdzīgu klāt Kevinam un būtu bijis ok.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-25 13:27, pirms 13 gadiem
Whizkid rakstīja: Te laikam daudzi neko nesaprot no basketbola, visi tik runa ka lebrons neko viens pats neko nespēja. Vai tad kobe arii viens pat paris gadus neaplauzās un pat grasījas pamest Lakers. Kad pievienoja Gazolu utt tad ari gredzenu dabūja tas pats arī par gadiem ar Šakilu. Ari Spurs un bOstona vineja gredzenus bija vairāku labu spelētāju komanda, Spurs Parkers, ginobili, dankans un par bostonu nesaukšu . To ko izdarīja Džordans deviņdesmito gadu laika ir kas cits jo tad bija citi laiki un cits basketbols, tad viens max divi spelētāji varēja vilkt komandu bet tagad ar to ir par maz
Nu ok, bet MJ arī nebija viens, Pipens bija super spēlētājs,bet kad komandā ir MJ, tad lai cik tu būtu kruts, būsi otrais , pēc tam vēl dabūja Rodmenu un aizgāja, bet principā Bulls ziedu laiki bija pateicoties Filam, kurš izdomāja un palaida dzīvē trīsstūra uzbrukumu, sabalansējot priekš tā laika ideālus spēlētājus.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-25 13:29, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Es kautko saku par tiem gadiem? Es saku par šo gadu! Rose ir labāks, tik viņam nav tādu komandas biedru, kas ir LBJ.
Nu un, ka nav?
Tas jau nemaina faktu, ka Miami pašlaik ir spēcīgaķa. Uz doto brīdi Miami ir spēcīgāka KOAMNDA nekā Buls. Punkts.
Komandas biedri, treneri, karsējmeitenes, pilnīgi tas ir vienalga, uz doto brīdi ir šādas komandas, un viņas sacenšas, runas, kā būtu ja būtu ir galīgi liekas. Ja LBJ nebūtu piekritis iet uz Miami, tad vistimāk viņi ar Veidu un Būzeru būtu pie Buls, tad visti nīstu Buls, jo viņiem ir LBJ, nedod Dievs vēl nauda Rouzam atrastos, ko tad?

     [+] [-]

, 2011-05-25 13:31, pirms 13 gadiem
Heat jau ar vienu kaaju stabili finalaa,

     [+] [-]

, 2011-05-25 13:33, pirms 13 gadiem
Jurelis rakstīja: Nu, kur tagad ir tie, kas teica, ka Heat ar šādu spēli tālāk par 1. kārtu netiks...?
Es teicu, ka palisk pei otrās kārtas, esmu Šeit. Tikai starpība tāda, ka Heat savu speļi salīdzinājumā ar regulāro sezonu ir mainījusi, un nevar vairs etikt, ar šādu speļi, bet jāsaka, ka entiktu tālāk ar tādu spēli (kā bija sezonas laikā). Sezonas laikā viņi nesaoda gredzenu smaržu. Sezonas laikā viņi nespēja piezemēt savas ambīzijas un savus EGO. Pagaidām izslēgšanas spēlēs, viņi spēlē daudz apdomātāk un gudrāk, cerams, ka spēs noturēt sevi grožos vēl uz piecām uzvarām...

     [+] [-]

, 2011-05-25 13:35, pirms 13 gadiem
premium rakstīja: Kā es varu zināt, kas aizvestu, ja teiktu Kobe vai Veids tas kaut ko atrsinātu? moš ar Kobi vai Veidu būtu dabūjuši gredzenus. Kā būtu ja būtu...
2007. gadā, kad tika līdz finālam, tas noietais ceļš nebija kaut kas fenomenāls. WAS->NJN->DET.
fināls jau cits stāsts.
2007 gadā finālu zaudēja treneris... Turklāt kam?
2006 gadā Veidam biaj izcili palīgi, Šaks, gandrīz labaķaja'formā, un gredzenus pārgribējies Mornings, par mazajiem tur nav ko nemaz iesprint, divreiz labāki kā tgd...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 13:37, pirms 13 gadiem
ama-tieris rakstīja: Labaaks vai ne labaaks, bet Rouzs ir lielisks. Man personiigi vispaar nepatiik saliidzinaat kursh par kuru labaaks Lebrons vai Kobe , Veids vai Rouzs - kaada no taa jeega - taisniiba taapat nebuus nevienam - visi vinji ir mega zvaigznes.
Bet nu Rouzu aizstaaveeshu - vinjam ir viena no labaakajam dribla un apspeeleeshanas tehnikaam - varbuut pat labaakaa liigaa. Pie taadas aizsardziibas kaa vinju shonakt sedza , samest 23 tas ir daudz - un liidzveertiigu komandas biedru (taadu kaa Miami) vinjam tieshaam nav
Tur jau tā lieta, katrai zvaigznei ir kas specifisks ar ko viņš ir kruts. Rose ir reaktīvs un eksplozīvs, Hovards atlētisks un efktīvi vāc bumbas un danko, Kidd perfektas piespēles utt. Bija situācijas, kad LBJ palika pret Rose, un Rose pret to atlētismu vispār nav variantu, principā viens pret vienu manupārt LBJ un Kobe ir labākie,bet tāpēc, ka basketbols ir komandas spēle, un tikai tā Rose ir iespēja apturēt tādus kā LBJ, kad komandas biedri palīdz.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 13:47, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu un, ka nav?
Tas jau nemaina faktu, ka Miami pašlaik ir spēcīgaķa. Uz doto brīdi Miami ir spēcīgāka KOAMNDA nekā Buls. Punkts.
Komandas biedri, treneri, karsējmeitenes, pilnīgi tas ir vienalga, uz doto brīdi ir šādas komandas, un viņas sacenšas, runas, kā būtu ja būtu ir galīgi liekas. Ja LBJ nebūtu piekritis iet uz Miami, tad vistimāk viņi ar Veidu un Būzeru būtu pie Buls, tad visti nīstu Buls, jo viņiem ir LBJ, nedod Dievs vēl nauda Rouzam atrastos, ko tad?
Komanda nesastāv tikai no spēlētājiem un trenera, ir vēl tāda pozīcija, kā GM jeb ģenerālmenedžeris, kurš ir atbildīgs par vajdzīgo resursu piesaisti komandai, un neaizmirsīsim, ka šogad labāko GM nomināciju atdeva diviem cilvēkiem...Bulls GM bija viens no tiem, tātad NBA uzskatīja, ka viņš Rose un komandai ir piesaistījis vajadzīgos cilvēkus, tāpēc šito bļāvēju teksti, ka Rose nav tādu biedru kā LBJ ir pilnīgi nevietā. Pilnīgi piekrītu Raitcha, ja komentētāji dziļāk interesētos par NBA, tad zinātu, ka Wade un LBJ varēja tik pat labi atrasties Bulls, pārrunas bija, Tibodo jau nu točna neatteiktos vadīt tādus spēlētājus kā viņi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-25 14:04, pirms 13 gadiem
premium rakstīja: cerams, ka kaut kur paklups soļodams
patiesībā viņš lido... drīzāk atdursies pret gaisā lidojošu Wade vai Rouzu
PS: noskaties šīs nakts bloku, ja neredzēji spēli

     [+] [-]

, 2011-05-25 14:08, pirms 13 gadiem
premium rakstīja: Kā es varu zināt, kas aizvestu, ja teiktu Kobe vai Veids tas kaut ko atrsinātu? moš ar Kobi vai Veidu būtu dabūjuši gredzenus. Kā būtu ja būtu...
2007. gadā, kad tika līdz finālam, tas noietais ceļš nebija kaut kas fenomenāls. WAS->NJN->DET.
fināls jau cits stāsts.
Kobe bez spēcīgas apakšas netika PO, un izkrita pirmajā kārtā. Veids pēc Šaka aiziešanas un līdz šim nav pārvarējis 1. kārtu.

Ar to sastāvu, kas bija 2007. gadā tas gan bija fenomenāli, un 5. spēlē varēja viss beigties, ja LBJ nebūtu nospēlējis vienu no visu labākām spēlēm NBA vēsturē.

     [+] [-]

, 2011-05-25 14:15, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Kobe bez spēcīgas apakšas netika PO, un izkrita pirmajā kārtā. Veids pēc Šaka aiziešanas un līdz šim nav pārvarējis 1. kārtu.

Ar to sastāvu, kas bija 2007. gadā tas gan bija fenomenāli, un 5. spēlē varēja viss beigties, ja LBJ nebūtu nospēlējis vienu no visu labākām spēlēm NBA vēsturē.
Paskaties WAS NJN sastāvus, neredzu neko fenomenāli tur. DET arī nekādas superzvaigznes nebija, bet jā, tā spēle viņa solīda bija pret Detroitu.
Ko tad finālā kaut 1 spēli nepaņēma ja tik fenomenāls?

     [+] [-]

, 2011-05-25 14:26, pirms 13 gadiem
premium rakstīja: Paskaties WAS NJN sastāvus, neredzu neko fenomenāli tur. DET arī nekādas superzvaigznes nebija, bet jā, tā spēle viņa solīda bija pret Detroitu.
Ko tad finālā kaut 1 spēli nepaņēma ja tik fenomenāls?
Lakers, Fils Džeksons, Kobe, Gazols, nav NBA augstākā līmeņa personas un klubs? Zaudēja 0-4, Vaitad tgd viņi nav superzvaigznes, leģendas, vai viens no veiksmīgākajiem klubiem NBA vēsturē? Nevar ņemt pēc viena kritērija (uzvarām play off) un noteikt, kurš ir kāda līmeņa zvaizgne. Jūta tā arī ar savu Super Duo un izcilo balto palīgu netika pei gredzena. Treneris leģenda, divi double-double karaļi, labs centrs, un ārējā līnija... Bet vienmēr pietrūka. Neatceros, ka kāds mēģinātu pierādīt, ka kāda no iepriekš minētajām personām būtu slikta savā spēlēt prasmē, vai vispār galvas tiesu švakāka par Maģisko Džonsosnu, Deividu Robinsonu vai Maiklu Džordanu un viņu koamndām.

     [+] [-]

, 2011-05-25 14:27, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: heat vēl raudās!
prieka asaras droshi vien

     [+] [-]

, 2011-05-25 14:30, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Lakers, Fils Džeksons, Kobe, Gazols, nav NBA augstākā līmeņa personas un klubs? Zaudēja 0-4, Vaitad tgd viņi nav superzvaigznes, leģendas, vai viens no veiksmīgākajiem klubiem NBA vēsturē? Nevar ņemt pēc viena kritērija (uzvarām play off) un noteikt, kurš ir kāda līmeņa zvaizgne. Jūta tā arī ar savu Super Duo un izcilo balto palīgu netika pei gredzena. Treneris leģenda, divi double-double karaļi, labs centrs, un ārējā līnija... Bet vienmēr pietrūka. Neatceros, ka kāds mēģinātu pierādīt, ka kāda no iepriekš minētajām personām būtu slikta savā spēlēt prasmē, vai vispār galvas tiesu švakāka par Maģisko Džonsosnu, Deividu Robinsonu vai Maiklu Džordanu un viņu koamndām.
ar to tu gribi teikt, ka 2007. gadā komandas, kuras PO uzvarēja Cavs (WAS, NJN, DET) bija tik spēcīgas, ka tas bija kāds brīnums redzēt Cavs finālā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-25 14:33, pirms 13 gadiem
premium rakstīja: ar to tu gribi teikt, ka 2007. gadā komandas, kuras PO uzvarēja Cavs (WAS, NJN, DET) bija tik spēcīgas, ka tas bija kāds brīnums redzēt Cavs finālā?
Ar to es gribu teikt, ka nevar vērtēt LBJ kā spēlētāju, turklāt šodien vai aizvakar, salīdzinot kā viņš (viņa komanda) zaudēja 2007. gadā.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-25 14:39, pirms 13 gadiem
Vienkārši 2007 Eastā jau nebija, kas spēlē.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-25 14:44, pirms 13 gadiem
es jau nevèrtèju vinja sniegumu uz doto brìdi ar pagàtnè iespèto.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-25 14:51, pirms 13 gadiem
vèlos tikai vèrst lietotàja Showstopper uzmanìbu uz to, ka 2007. sezonà iespètais nav 8. pasaules brìnums. Un ne ja viens lbj aizveda cle lìdz finàlam.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-25 15:22, pirms 13 gadiem
Ja kāds varēs apturēt Heat, tad tas būs Dirks, bet vienalga esmu par thunder.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-25 16:18, pirms 13 gadiem
Es ceru ka Bulls vel paciiniisies!

     [+] [-]

, 2011-05-25 16:21, pirms 13 gadiem
Pagatni nav jegas pieminet, jaruna par to kas notiek pashlaik. Viena puse domine Miami - otra atkal maveriks. Maveriks- kas labi saspelejas un met ieksha. Miami- kurai ir viena no labakajam aizsardzibam un pretuzbrukumiem .

  +1 [+] [-]

, 2011-05-25 16:35, pirms 13 gadiem
premium rakstīja: Paskaties WAS NJN sastāvus, neredzu neko fenomenāli tur. DET arī nekādas superzvaigznes nebija, bet jā, tā spēle viņa solīda bija pret Detroitu.
Ko tad finālā kaut 1 spēli nepaņēma ja tik fenomenāls?
Was spēlēja Arenas, Jamisons un Batlers.
NJN - Cārters, Richardsons un Kids.
DET - bija līdzīgi šī gada Celtics izslēgšanas spēlēs.
Un finālā pēdējās 2 spēles zaudēja ar 3 un 1 punktu.

     [+] [-]

, 2011-05-25 16:36, pirms 13 gadiem
premium rakstīja: vèlos tikai vèrst lietotàja Showstopper uzmanìbu uz to, ka 2007. sezonà iespètais nav 8. pasaules brìnums. Un ne ja viens lbj aizveda cle lìdz finàlam.
neviens jau nesaka, ka tas ir 8. pasaules brīnums, bet Tu saki tā, it kā to spētu jebkurš.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-25 16:52, pirms 13 gadiem
Atcerieties manu komentāru pēc pirmās spēles, kad Bulls mājās uzvarēja:'' Lai jau mājinieki redz vienīgo uzvaru''!!!!!
Heat 4:2 beigās uzveiks Mavs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-25 19:11, pirms 13 gadiem
Heat čempioni stabili, neviens viniem nevar staaties pretii

     [+] [-]

, 2011-05-25 21:40, pirms 13 gadiem
No vienas puses, man Heat ne visai kā lielai daļai, bet, no otras puses, baigi gribās redzēt, ko darīs Sterns, ja Heat saviem jaunizceptajiem faniem par prieku sāks ščolkāt titulus vienu aiz otra (BronBrons solīja 7 titulus Maiami). Vot tas būtu cirks pa brīvu. Viena komanda visu laiku ņem titulus. Ko darīs Sterns? Sterna politika attiecībā uz superzvaigžņu lobēšanu iekodīs pašam pakaļā.

Bet ja nopietni, izskatās, ka, kamēr Disko Dirkam nesāksies karjeras noriets, pāris turpmākos gadus visi skatīsimies Heat - Mavs finālus. Varbūt tas nav nemaz tik slikti, vismaz pārmaiņa no LA-BOS hegemonijas.