Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņš izmanto iespēju uz gadu pagarināt līgumu ar "Warriors"

Agris Suveizda

Biedriņš izmanto iespēju uz gadu pagarināt līgumu ar "Warriors"
Andris Biedriņš pret Dirku Novicki
Foto: AP/Scanpix

Latvijas basketbolists Andris Biedriņš ir nolēmis izmantot līgumā iekļauto spēlētāja iespēju pagarināt līgumu ar Goldensteitas "Warriors" uz 2013./14.g. sezonu un nekļūt par neierobežoto brīvo aģentu, atsaucoties uz Biedriņa aģentu, vēsta CSN Northwest. Līdz ar to 27 gadus vecais Biedriņš atgriezīsies "Warriors" sastāvā un aizvadīs pēdējo paredzēto sezonu no iespaidīgā 54 miljonu ASV dolāru vērtā līguma.

2008.gada vasarā tobrīd tikai 22 gadus vecais Andris Biedriņš ar Nacionālās basketbola asociācijas klubu Goldensteitas "Warriors" noslēdza iespaidīgu līgumu, kura vērtība sešu gadu laikā bija 54 miljoni ASV dolāru. Līgumā tika iekļauta iespēja, ka Biedriņš pēc pieciem gadiem varēs kļūt par brīvo aģentu vai arī izmantot spēlētāja iespēju pagarināt līgumu vēl uz sezonu.

Kā jau to varēja gaidīt, Andris ir nolēmis šo iespēju izmantot un vēl gadu saņemt pienākošos deviņus miljonus dolāru (pirms nodokļu nomaksas). Pirmajā līguma gadā Biedriņš regulārajā sezonā laboja savus personiskos rekordus, vidēji mačā aizvadot 30.0 minūtes, gūstot 11.9 punktus, tiekot pie 11.2 atlēkušajām bumbām un bloķējot 1.6 metienus. Tomēr šī sezona statistikā ziņā izrādījās latviešu centra karjeras augstākais punkts, un kopš tās sezonas Biedriņš regulāro savainojumu un sportiskās formas bedres apvienojumā ir slīdējis tikai uz leju.

Aizvadītā sezona bija vājākā Biedriņa NBA karjerā. Andris regulārajā sezonā laukumā izgāja 53 mačos, no kuriem deviņus sāka starta pieciniekā. Vidēji spēlē Biedriņš aizvadīja 9.3 minūtes, guva 0.5 punktus, tika pie 2.9 bumbām zem groziem un bloķēja 0.8 metienus. Divpunktu metienus Andris izpildīja ar 47.6% precizitāti, bet soda metienus - ar 30.8% precizitāti. Izslēgšanas spēlēs "Warriors", sešos mačos zaudējot Sanantonio "Spurs", izstājās otrajā kārtā. Biedriņš play-off turnīrā izgāja laukumā tikai trīs mačos, vidēji spēlē pavadot 5.7 minūtes, savācot 2.3 bumbas zem groziem un neizdarot nevienu metienu.

Izmantotie resursi:
CSN Northwest

  -1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:17, pirms 11 gadiem
EdzaMZ rakstīja: Lepojies vien tālāk ka mums ir viens, kas "spēlē" NBA. 2008. gadā un vēl divus gadus ar lepnumu sekoju jaunumiem NBA.
Biedrs spēlēja ļoti labi, tad pazaudēja pārliecību kādā kodienā, un viss.
SEVI cienošs sportists ies trennēsies visu vasaru, metīs, skries kačāsies darīs visu iespējamo, lai izdarītu kas viņa spēkos lai kļūtu labāks, vai arī savā iepriekšējā līmenī. Bet Biedram po. Biedrs Santa Barbarā "trennējās" .........
Kauns.
Tu viņam visu vasaru biji klāt, kamēr viņš trenējās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:19, pirms 11 gadiem
Reaktors2 rakstīja: GSW vai nu ir absolūti retardi, jeb caur Biedriņu kaut kādu naudu atmazgā.

Kāpēc ar to samazgu podu jāpagarina līgums??
lasīt māki? Bet tu nekad šeit neesi izcēlies ar prāta spējām.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-24 11:19, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: The best! Pats izdomaji??
Nē, kaut kur netā puiši bija sacerējuši...

  +2 [+] [-]

, 2013-05-24 11:19, pirms 11 gadiem
Reaktors2 rakstīja: GSW vai nu ir absolūti retardi, jeb caur Biedriņu kaut kādu naudu atmazgā.

Kāpēc ar to samazgu podu jāpagarina līgums??
Man liekas tu esi retards, nejau GSW pagarināja, bet Aandris kuram līgumā ir tāds punkts pēc kura viņš var izvēlēties palikt vai nepalikt.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:20, pirms 11 gadiem
Dmitry rakstīja: Nē, kaut kur netā puiši bija sacerējuši...
Nu sk, shitadu brinumu nebiju vel dzirdejis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-24 11:21, pirms 11 gadiem
Gangsterz rakstīja: ... Žēl ... nu ir skaidrs- čalis basketbolā negrib vairāk sasniegt neko...
LOL. Tu tiešām gaidīji, ka Biedriņš atteiksies no garentātajiem 9M un izmēģinās brīvo aģentu tirgu? Šis lēmums ir pilnīgi pašsaprotams, neviens un nekad neatteiksies no 9 citroniem minimālās algas un, iespējams, lielāka spēles laika vārdā.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-24 11:21, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Manas acis vinsh pedejos gados ir 0! Skarbi, bet patiesiba!
Cienītais nullniek!!!
Nokļūstiet pats NBA un tad mētājiet gudrus,kritiskus komentārus
Es rīkotos gluži tāpat,kā mans vārdabrālis,jo Nauda i jāslauc no ASV lielkapitālistiem un man neskauž Biedriņa nopelnītie miljoni USD,visu cieņu viņam par NBA pavadītajām sezonām,cienīsim savus labākos Latvijas sportistus,nevis apriesim,kā nikni kranči

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:21, pirms 11 gadiem
kristaps90 rakstīja: Viennozīmīgi visu laiku labākais Latvijas basketbolists.
Nja Valdis Valters Biedrinjam tikai udeni var pienest!

  +2 [+] [-]

, 2013-05-24 11:22, pirms 11 gadiem
Disks 1995 rakstīja: Cienītais nullniek!!!
Nokļūstiet pats NBA un tad mētājiet gudrus,kritiskus komentārus
Es rīkotos gluži tāpat,kā mans vārdabrālis,jo Nauda i jāslauc no ASV lielkapitālistiem un man neskauž Biedriņa nopelnītie miljoni USD,visu cieņu viņam par NBA pavadītajām sezonām,cienīsim savus labākos Latvijas sportistus,nevis apriesim,kā nikni kranči
Vel viens Biedra azistavetajs! Jua sak biki smiekligi palikt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-24 11:23, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: cilvēki, kuri savā mūža nav pelnījuši, kur nu vēl paši sevi uzturējuši un nezin naudas vērtību, vienmēr ir pirmie un galvenaie runātāji par morāles vērtībām attiecībā pret mantisko labumu.
Toc zini ka neesmu pelnijis??
Slēpts komentārs: swamp

  +6 [+] [-]

, 2013-05-24 11:24, pirms 11 gadiem
Disks 1995 rakstīja: Cienītais nullniek!!!
Nokļūstiet pats NBA un tad mētājiet gudrus,kritiskus komentārus
Es rīkotos gluži tāpat,kā mans vārdabrālis,jo Nauda i jāslauc no ASV lielkapitālistiem un man neskauž Biedriņa nopelnītie miljoni USD,visu cieņu viņam par NBA pavadītajām sezonām,cienīsim savus labākos Latvijas sportistus,nevis apriesim,kā nikni kranči
Kāds te sakars ar apriešanu?! VNKAr to Biedriņu viss sen skaidrs. Lai arī viņš ir gados jauns džeks, kas izaudzis neatkarīgajā Latvijā, viņš pēc domāšanas ir tipisks Padomju cilvēks - ja reiz viņš (Padomju cilvēks) ir atradis darbu, kur tev maksā par ierašanos darbavietā, nevis rezultātu, tad viņš arī necentīsies darīt savu darbu labi. Ne tāpēc, ka nav talanta. Ne tāpēc, ka ir stulbs. Bet tikai aiz sava SLINKUMA.
Piekrītu Valtera sacītajam - sevi cienošs basketbolists sen jau būtu nomainījis komandu, ja n-tajās spēlēs pēc kārtas neizdodas pat vienu grozu iemest... Nav jau vairs 18 gadi, pats saprot, kur atrodās, ka jaunāks nepaliek.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:24, pirms 11 gadiem
Dzoniy rakstīja: Mums butu jalepojas ar NBA antirekordistu,daargaako rezervistu?
Nē, mums ir jāskauž, ka Biedrs saņem nopelnītus 9M sezonā. Tieši tā - nopelnītus. Atceries, ka viņam šo līgumu neviens neiedeva par skaistām acīm, līdz tam bija jānospēlē 3 labas sezonas par entry level līguma samksu.

     [+] [-]

, 2013-05-24 11:24, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Toc zini ka neesmu pelnijis??
Viņš spriež tikai pēc taviem komentāriem, bet tā laikam izskatās.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-24 11:25, pirms 11 gadiem
swamp rakstīja: Valids spēlēja pasaules labākajā līga?
Atbilde ir Nē un tas visu izsaka.
Tu lkm neizprati manis rakstito! Isak sakot es jau rakstiju ka Biedrs ir labaks par Valteru!

  +2 [+] [-]

, 2013-05-24 11:26, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: nu, kamēr Tev katru pirmdienu stāv kabatas nauda uz smuki izgludinātajām džinsenēm un modīga kapučdžempera, tikmēr jau spriest par naudas vērtību ir elementāri, man ar tā bija.
Klau, ja izdari pieņēmumus par mani, tad vismaz noskaidro uz kuru pusi vējš pūš
Es savā dzīvē esmu ar finansēm strādājis daudz un ļoti. Esmu bijis parādos līdz ausīm, un arī pelnījis agrāk tā, ka makā naudu nevar salikt, bet viss līdz ar to ir līdzsvarā. Parādos es nonācu tādēļ, ka nespēju pareizi rīkoties ar naudu, bet pelnīt es pelnīju godīgi, ko daru arī tagad un pelnu labi. Un vismaz biznesā par galveno vērtību es uzskatu godīgumu. Ja tā nav - tad nav arī darījumu un uzticības. Bet runājot par tēmu - pret Biedriņu man nav uzticības nekādas pēc šī gājiena. Ja būtu parādījis to, ka saprot un iet līdzi lietām, būtu izpelnījies cieņu (un ar to es domāju ne jau nu manu cieņu vien). Bet tagad ir skaidri saprotams tas, ka basketbols vismaz viņa galvā vairs nav darbs - tas ir līgums vēl uz gadu par trenēšanos un retu uzspēlēšanu.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-24 11:26, pirms 11 gadiem
swamp rakstīja: Tu viņam visu vasaru biji klāt, kamēr viņš trenējās?
Tu redzi kādu uzlabojumus spēle ??
Es neredzu, tātad nav trennējies kā nākas sportistam.

  +4 [+] [-]

, 2013-05-24 11:26, pirms 11 gadiem
swamp rakstīja: Valids spēlēja pasaules labākajā līga?
Atbilde ir Nē un tas visu izsaka.
Ja Valters izaugtu Neatkarīgajā Latvijā, nevis aiz Dzelzs priekškara, viņu noteikti kāds NBA klubs pamanītu. Tā kā šis arguments ir baltiem diegiem un puņķiem šūts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:27, pirms 11 gadiem
Dmitry rakstīja: Kāds te sakars ar apriešanu?! VNKAr to Biedriņu viss sen skaidrs. Lai arī viņš ir gados jauns džeks, kas izaudzis neatkarīgajā Latvijā, viņš pēc domāšanas ir tipisks Padomju cilvēks - ja reiz viņš (Padomju cilvēks) ir atradis darbu, kur tev maksā par ierašanos darbavietā, nevis rezultātu, tad viņš arī necentīsies darīt savu darbu labi. Ne tāpēc, ka nav talanta. Ne tāpēc, ka ir stulbs. Bet tikai aiz sava SLINKUMA.
Piekrītu Valtera sacītajam - sevi cienošs basketbolists sen jau būtu nomainījis komandu, ja n-tajās spēlēs pēc kārtas neizdodas pat vienu grozu iemest... Nav jau vairs 18 gadi, pats saprot, kur atrodās, ka jaunāks nepaliek.
Tā var pateikt tikai cilvēks, kurš pats nav saskāries ar šādu dzīves situāciju un Valdis vispār nesaprot ko runā. Jā viņš daudz saprot no sporta, bet izskatās, ka ar katru dienu gudrāks viņš nekļūst.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-24 11:27, pirms 11 gadiem
EdzaMZ rakstīja: Tu redzi kādu uzlabojumus spēle ??
Es neredzu, tātad nav trennējies kā nākas sportistam.
Nja kadas 2 vasaras jau vinsh skande ka BAIGI trenejas, bet redz sezona pienak un tad jau var redzet cik smagi vinsh ir stradajis vasara!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:27, pirms 11 gadiem
Dmitry rakstīja: Kāds te sakars ar apriešanu?! VNKAr to Biedriņu viss sen skaidrs. Lai arī viņš ir gados jauns džeks, kas izaudzis neatkarīgajā Latvijā, viņš pēc domāšanas ir tipisks Padomju cilvēks - ja reiz viņš (Padomju cilvēks) ir atradis darbu, kur tev maksā par ierašanos darbavietā, nevis rezultātu, tad viņš arī necentīsies darīt savu darbu labi. Ne tāpēc, ka nav talanta. Ne tāpēc, ka ir stulbs. Bet tikai aiz sava SLINKUMA.
Piekrītu Valtera sacītajam - sevi cienošs basketbolists sen jau būtu nomainījis komandu, ja n-tajās spēlēs pēc kārtas neizdodas pat vienu grozu iemest... Nav jau vairs 18 gadi, pats saprot, kur atrodās, ka jaunāks nepaliek.
Valters var runāt cik vien viņš grib. Skaidrs ir tas, ka Warriors ļoti labrāt atbrīvotos no Biedriņa līguma, ja vien viņiem būtu tāda iespēja. Biedriņš, pats nemaz nav spējīgs diktēt noteikumus. Viņš nav Dvaits Hovards, vai Karmelo Entonijs, kurš var pateikt Ģenerālmenedžerim, ka vairs nevēlas spēlēt, jo GM atbilde būtu vienkārša: "Zinu Andri, es arī negribu, lai Tu pie mums spēlē, bet neviens cits arī negrib Tevi redzēt savā sastāvā par tādu algu!".

     [+] [-]

, 2013-05-24 11:27, pirms 11 gadiem
Dmitry rakstīja: Kāds te sakars ar apriešanu?! VNKAr to Biedriņu viss sen skaidrs. Lai arī viņš ir gados jauns džeks, kas izaudzis neatkarīgajā Latvijā, viņš pēc domāšanas ir tipisks Padomju cilvēks - ja reiz viņš (Padomju cilvēks) ir atradis darbu, kur tev maksā par ierašanos darbavietā, nevis rezultātu, tad viņš arī necentīsies darīt savu darbu labi. Ne tāpēc, ka nav talanta. Ne tāpēc, ka ir stulbs. Bet tikai aiz sava SLINKUMA.
Piekrītu Valtera sacītajam - sevi cienošs basketbolists sen jau būtu nomainījis komandu, ja n-tajās spēlēs pēc kārtas neizdodas pat vienu grozu iemest... Nav jau vairs 18 gadi, pats saprot, kur atrodās, ka jaunāks nepaliek.
Valters var runāt cik vien viņš grib. Skaidrs ir tas, ka Warriors ļoti labrāt atbrīvotos no Biedriņa līguma, ja vien viņiem būtu tāda iespēja. Biedriņš, pats nemaz nav spējīgs diktēt noteikumus. Viņš nav Dvaits Hovards, vai Karmelo Entonijs, kurš var pateikt Ģenerālmenedžerim, ka vairs nevēlas spēlēt, jo GM atbilde būtu vienkārša: "Zinu Andri, es arī negribu, lai Tu pie mums spēlē, bet neviens cits arī negrib Tevi redzēt savā sastāvā par tādu algu!".

  -2 [+] [-]

, 2013-05-24 11:27, pirms 11 gadiem
Dmitry rakstīja: Kāds te sakars ar apriešanu?! VNKAr to Biedriņu viss sen skaidrs. Lai arī viņš ir gados jauns džeks, kas izaudzis neatkarīgajā Latvijā, viņš pēc domāšanas ir tipisks Padomju cilvēks - ja reiz viņš (Padomju cilvēks) ir atradis darbu, kur tev maksā par ierašanos darbavietā, nevis rezultātu, tad viņš arī necentīsies darīt savu darbu labi. Ne tāpēc, ka nav talanta. Ne tāpēc, ka ir stulbs. Bet tikai aiz sava SLINKUMA.
Piekrītu Valtera sacītajam - sevi cienošs basketbolists sen jau būtu nomainījis komandu, ja n-tajās spēlēs pēc kārtas neizdodas pat vienu grozu iemest... Nav jau vairs 18 gadi, pats saprot, kur atrodās, ka jaunāks nepaliek.
Valters var runāt cik vien viņš grib. Skaidrs ir tas, ka Warriors ļoti labrāt atbrīvotos no Biedriņa līguma, ja vien viņiem būtu tāda iespēja. Biedriņš, pats nemaz nav spējīgs diktēt noteikumus. Viņš nav Dvaits Hovards, vai Karmelo Entonijs, kurš var pateikt Ģenerālmenedžerim, ka vairs nevēlas spēlēt, jo GM atbilde būtu vienkārša: "Zinu Andri, es arī negribu, lai Tu pie mums spēlē, bet neviens cits arī negrib Tevi redzēt savā sastāvā par tādu algu!".

     [+] [-]

, 2013-05-24 11:27, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tu lkm neizprati manis rakstito! Isak sakot es jau rakstiju ka Biedrs ir labaks par Valteru!
AA atvaino, domāju tas tāds sarkasms.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-24 11:28, pirms 11 gadiem
Dmitry rakstīja: Kāds te sakars ar apriešanu?! VNKAr to Biedriņu viss sen skaidrs. Lai arī viņš ir gados jauns džeks, kas izaudzis neatkarīgajā Latvijā, viņš pēc domāšanas ir tipisks Padomju cilvēks - ja reiz viņš (Padomju cilvēks) ir atradis darbu, kur tev maksā par ierašanos darbavietā, nevis rezultātu, tad viņš arī necentīsies darīt savu darbu labi. Ne tāpēc, ka nav talanta. Ne tāpēc, ka ir stulbs. Bet tikai aiz sava SLINKUMA.
Piekrītu Valtera sacītajam - sevi cienošs basketbolists sen jau būtu nomainījis komandu, ja n-tajās spēlēs pēc kārtas neizdodas pat vienu grozu iemest... Nav jau vairs 18 gadi, pats saprot, kur atrodās, ka jaunāks nepaliek.
Pilnīgi pareizi! Bet daži šo nesaprot!

  +2 [+] [-]

, 2013-05-24 11:28, pirms 11 gadiem
Labāk mednis uz galda, nekā ziemas vidū ar pliku pakaļu sniegā meklēt zīli skuju koku mežā.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:29, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Lasīt zemenes vasarā un pēc tam nopirkt jaunu telefonu (jo ledusskapi tāpat vecāki vienmēr tur vismaz puspilnu) nav tas pats, kas strādāt, lai pelnītu iztikai un ģimenes labklājībai.
Nu comoon, veciit, es nerunaju tik daudz par vinja naudu, bet par vinja sniegumu! Lai jau vinsh pelna tos 9 ljimakus, bet wnk vinja sniegums laukuma ir maigi izsakoties bediigs! Tas ka savac paris bu,bas spele neko par vinja spejam vel neliecina!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:29, pirms 11 gadiem
swamp rakstīja: Tā var pateikt tikai cilvēks, kurš pats nav saskāries ar šādu dzīves situāciju un Valdis vispār nesaprot ko runā. Jā viņš daudz saprot no sporta, bet izskatās, ka ar katru dienu gudrāks viņš nekļūst.
PAMATO! Pamato, ka šim cilvēkam nav tisnība! Es pilnīgi piekrītu - ja Andrim acis degtu, ja gribētos sevi pierādīt, sen jau izrunātos ar komandas vadību, kas un kā un ja vajadzētu - nomainītu komandu. Vnk izspļaut, ka Valters nepaliek gudrāks un nepamatojot - to jau i jebkurš muļķis var!

     [+] [-]

, 2013-05-24 11:30, pirms 11 gadiem
EdzaMZ rakstīja: Tu redzi kādu uzlabojumus spēle ??
Es neredzu, tātad nav trennējies kā nākas sportistam.
Bet tu neesi bijis klāt un neesi redzējis, tātad paklusē par lietām, kas nav 100% skaidras.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:32, pirms 11 gadiem
swamp rakstīja: AA atvaino, domāju tas tāds sarkasms.
Ne nu itka jau bija sarkasms, bet reali jau Valteru un Biedru salidzinat nevar, abi spelejushi dazhados laikmetos, un abi ir savadaku poziciju speletaji!
Es jau daudz esmu domajis vai arii tagad Valters butu tik labs, ka bija agrak??