Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņš izmanto iespēju uz gadu pagarināt līgumu ar "Warriors"

Agris Suveizda

Biedriņš izmanto iespēju uz gadu pagarināt līgumu ar "Warriors"
Andris Biedriņš pret Dirku Novicki
Foto: AP/Scanpix

Latvijas basketbolists Andris Biedriņš ir nolēmis izmantot līgumā iekļauto spēlētāja iespēju pagarināt līgumu ar Goldensteitas "Warriors" uz 2013./14.g. sezonu un nekļūt par neierobežoto brīvo aģentu, atsaucoties uz Biedriņa aģentu, vēsta CSN Northwest. Līdz ar to 27 gadus vecais Biedriņš atgriezīsies "Warriors" sastāvā un aizvadīs pēdējo paredzēto sezonu no iespaidīgā 54 miljonu ASV dolāru vērtā līguma.

2008.gada vasarā tobrīd tikai 22 gadus vecais Andris Biedriņš ar Nacionālās basketbola asociācijas klubu Goldensteitas "Warriors" noslēdza iespaidīgu līgumu, kura vērtība sešu gadu laikā bija 54 miljoni ASV dolāru. Līgumā tika iekļauta iespēja, ka Biedriņš pēc pieciem gadiem varēs kļūt par brīvo aģentu vai arī izmantot spēlētāja iespēju pagarināt līgumu vēl uz sezonu.

Kā jau to varēja gaidīt, Andris ir nolēmis šo iespēju izmantot un vēl gadu saņemt pienākošos deviņus miljonus dolāru (pirms nodokļu nomaksas). Pirmajā līguma gadā Biedriņš regulārajā sezonā laboja savus personiskos rekordus, vidēji mačā aizvadot 30.0 minūtes, gūstot 11.9 punktus, tiekot pie 11.2 atlēkušajām bumbām un bloķējot 1.6 metienus. Tomēr šī sezona statistikā ziņā izrādījās latviešu centra karjeras augstākais punkts, un kopš tās sezonas Biedriņš regulāro savainojumu un sportiskās formas bedres apvienojumā ir slīdējis tikai uz leju.

Aizvadītā sezona bija vājākā Biedriņa NBA karjerā. Andris regulārajā sezonā laukumā izgāja 53 mačos, no kuriem deviņus sāka starta pieciniekā. Vidēji spēlē Biedriņš aizvadīja 9.3 minūtes, guva 0.5 punktus, tika pie 2.9 bumbām zem groziem un bloķēja 0.8 metienus. Divpunktu metienus Andris izpildīja ar 47.6% precizitāti, bet soda metienus - ar 30.8% precizitāti. Izslēgšanas spēlēs "Warriors", sešos mačos zaudējot Sanantonio "Spurs", izstājās otrajā kārtā. Biedriņš play-off turnīrā izgāja laukumā tikai trīs mačos, vidēji spēlē pavadot 5.7 minūtes, savācot 2.3 bumbas zem groziem un neizdarot nevienu metienu.

Izmantotie resursi:
CSN Northwest

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:34, pirms 11 gadiem
Dmitry rakstīja: PAMATO! Pamato, ka šim cilvēkam nav tisnība! Es pilnīgi piekrītu - ja Andrim acis degtu, ja gribētos sevi pierādīt, sen jau izrunātos ar komandas vadību, kas un kā un ja vajadzētu - nomainītu komandu. Vnk izspļaut, ka Valters nepaliek gudrāks un nepamatojot - to jau i jebkurš muļķis var!
Ko viņam runāt? Ja viņam būtu iespēja aiziet uz citu komandu un pelnīt 9 mil. sezonā viņš noteikti to darītu, bet iedomājies nevienai viņu ar tik lielu algu nevajag, domā GW nav centušies viņu aizmainīt?
Es saku to, ka Valdis runā tīri teriotiski kā cilvēks kuram tā Biedriņa nauda dzīvē neko nemaina, bet, ja viņam vai jebkuram cilvēkam kurš saka, ka līgums nebūtu jāpagarina būtu tāda situācija dzīvē apmēram 0.01% tikai atteiktos no tā.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:34, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: labi, lai būtu. Tikai kurā vietā tas Biedriņa negodīgums parādās?
Reāls piemērs - noslēdzu līgumu par xxx. Atrdotu vietu, kur var ietaupīt, tādējādi gūstot sev labumu. Man tagad jāiet pie pasūtītāja un jāstāsta, ka vajadzētu samazināt līguma summu, jo tomēr ir iespēja saistības izpildīt lētākā veidā?
Nu nesaprotu, kur ir tas Andžas negodīgums un pret ko? Līguma slēgšanas brīdī viņš šos ciparus bija godam nopelnījis. Vai ne tā?
Tad kad nosledza vinsh to naudu bija pelnijis, bet vai pedejas 2 sezonas vinsh veljoprojam to naudu ir pelnijis?? Nu ja mes runajam par godigumu!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:36, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: labi, lai būtu. Tikai kurā vietā tas Biedriņa negodīgums parādās?
Reāls piemērs - noslēdzu līgumu par xxx. Atrdotu vietu, kur var ietaupīt, tādējādi gūstot sev labumu. Man tagad jāiet pie pasūtītāja un jāstāsta, ka vajadzētu samazināt līguma summu, jo tomēr ir iespēja saistības izpildīt lētākā veidā?
Nu nesaprotu, kur ir tas Andžas negodīgums un pret ko? Līguma slēgšanas brīdī viņš šos ciparus bija godam nopelnījis. Vai ne tā?
Ok, Andrim arī nepaveicās, jo nevar teikt, ka GSW bija tā labākā komanda, bet iedomājies scenāriju, kad viņš būtu turpinājis spēlēt kā savā labākajās 2 sezonās un šogad atteiktos no līguma, jo varētu dabūt vēl labāku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-24 11:37, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tad kad nosledza vinsh to naudu bija pelnijis, bet vai pedejas 2 sezonas vinsh veljoprojam to naudu ir pelnijis?? Nu ja mes runajam par godigumu!
Bet tur jau tā lieta. Ja viņš visu laiku turpinātu progresēt tad tas līgums būtu neizdevīgs Andrim un GW būtu ietaupījuši naudu, jo viņa vērtība celtos, bet šoreiz sanāca otrādāk. Tāda ir tā garo līgumu specifika un Amerikā ar to rēķinās pirms slēdz tādus.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:38, pirms 11 gadiem
swamp rakstīja: Ko viņam runāt? Ja viņam būtu iespēja aiziet uz citu komandu un pelnīt 9 mil. sezonā viņš noteikti to darītu, bet iedomājies nevienai viņu ar tik lielu algu nevajag, domā GW nav centušies viņu aizmainīt?
Es saku to, ka Valdis runā tīri teriotiski kā cilvēks kuram tā Biedriņa nauda dzīvē neko nemaina, bet, ja viņam vai jebkuram cilvēkam kurš saka, ka līgums nebūtu jāpagarina būtu tāda situācija dzīvē apmēram 0.01% tikai atteiktos no tā.
Nu, tieši par to es arī runāju - ka nauda nāk, pārējais... Pofig. Labi, šoreiz nenovelšu to uz Padomju domāšanu, jo ASV jaunajiem bokseriem ir tas pats - money, money, money... Tipa, dodiet man par šo cīņu 3 miljonus, pat ja zaudēšu! Nedosiet?! Tikai divus? Nē, es par titulu necīnīšos." Salīdzini, kādi bija Taisons, Lūiss jaunībā! Tiem acis dega jau no fakta vien, ka cīņa par titulu tepat vien blakus. Bet tagad... Tāpēc boksā arī krīze. Kā redzam, basītī ir līdzīgi. Kāpēc tā, es nezinu. Vnk nauda bojā cilvēkus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:41, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: kāds nu ir tas sniegums, tāds nu ir. Ne visi cilvēki piedzimst vai norūdās kā psiholoģiskie pārcilvēki. Nu, sabruka džeks, ieraugot kontu, pazaudējot labākos komandas biedrus ever (SJack, BDiddy), nespēja vairs nevienu izkonkurēt, bonusā vēl pieliekot 7.gada vasaru, kur latvieši tāpat viņu izzākāja, neatkarīgi no tā, ka viņš bija vnk monstruāls un uz to brīdī par 10 galvas tiesām pārāks spēlētājs pār tuvāko tautieti. Bet tāpēc jau viņš nav nulle. Tici man, tas morālais, kas ir jāiztur pro līgās, ir makten smags. Paskaties, pat tāds vecis kā OZO neizturēja, arī Kaža vasarās pļēguroja. Morālā degradācija.
Veciit, Ozolinsh NHL nospeleja ja nemaldos 16 sezonas, tas tak ir ljoti liels skaitlis! Un ko tad Ozo tur neiztureja?

  -1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:42, pirms 11 gadiem
Dmitry rakstīja: Nu, tieši par to es arī runāju - ka nauda nāk, pārējais... Pofig. Labi, šoreiz nenovelšu to uz Padomju domāšanu, jo ASV jaunajiem bokseriem ir tas pats - money, money, money... Tipa, dodiet man par šo cīņu 3 miljonus, pat ja zaudēšu! Nedosiet?! Tikai divus? Nē, es par titulu necīnīšos." Salīdzini, kādi bija Taisons, Lūiss jaunībā! Tiem acis dega jau no fakta vien, ka cīņa par titulu tepat vien blakus. Bet tagad... Tāpēc boksā arī krīze. Kā redzam, basītī ir līdzīgi. Kāpēc tā, es nezinu. Vnk nauda bojā cilvēkus...
Tur es tev piekrītu, bet nevar apvainot cilvēku kurš ar savu darbu gadus iepriekš šo līgumu nopelnīja un tagad tikai grib dabūt naudu kas pašam pienākas. Un iesaku neaizmirst, ka GW lokauta sezonā bija iespēja vienu spēlētāju atlaist un viņi neatlaida Andri, tas tā viela pārdomām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:44, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: labi, lai būtu. Tikai kurā vietā tas Biedriņa negodīgums parādās?
Reāls piemērs - noslēdzu līgumu par xxx. Atrdotu vietu, kur var ietaupīt, tādējādi gūstot sev labumu. Man tagad jāiet pie pasūtītāja un jāstāsta, ka vajadzētu samazināt līguma summu, jo tomēr ir iespēja saistības izpildīt lētākā veidā?
Nu nesaprotu, kur ir tas Andžas negodīgums un pret ko? Līguma slēgšanas brīdī viņš šos ciparus bija godam nopelnījis. Vai ne tā?
Biedriņa negodīgums parādās pagarinot līgumu.
Pirmkārt, līguma slēgšanas brīdī andris spēlēja fantastiski - cepuri nost un piekrītu, ka pēc demonstrētā snieguma izvērtējot nākotnes potenciālu (kurš izrādījās gaužām kļūdīgs) to bija tiešām nopelnījis, bet vai tev neliekas, ka līguma slēgšanas brīdis ir tas pats, kad līgums tiek pagarināts? Vai tu domā, ka līgumu pagarinot vēl uz gadu, tu nevari izvērtēt savas spējas vēlreiz un saprast to, ka pirms tam tevi pārvērtēja un ja ne pārvērtēja, tad tavs (kā darba ņēmēja) sniegums ir dramatiski krities? Un otra lieta - klubam būtu opcija 5 + 1 , tad klubs pēc pieciem gadiem izvērtē sniegumu. Ja spēlētājam ir 5 + 1, tad spēlētājs izvērtē savu sniegumu un izvēlas vai turpināt piedalīties šīs komandas spēlē. Sevi cienošs un taisnīgs spelētājs (jeb klients) nekad nepagarinātu līgumu ar klubu par šādām saistībām. Būtu man tāds klients, un pēc tam pēc šīs pagarināšanas nāktu ar lūgumu jau pēc jauna līguma, kaut vai par minimālo algu, bet tikai strādāt - nepieņemtu principiāli un arī tikai aiz godīguma. Nevis izmantojot likumību un atkal iepinot visā izdevīgumu.
Vienkārši nejauc godīgumu ar likumību.

     [+] [-]

, 2013-05-24 11:44, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Veciit, Ozolinsh NHL nospeleja ja nemaldos 16 sezonas, tas tak ir ljoti liels skaitlis! Un ko tad Ozo tur neiztureja?
Ja esi palaidis garām tad viņam bija smagas problēmas ar stipro dzērienu.
Un, ja biedriņš tagad vasarā atbrauktu uz izlasi un kārtīgi nokapātu, tad visiem mutes būtu ciet un tāpat kā OZO būtu jaunais latviešu dievs.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:45, pirms 11 gadiem
Varēs tik turpināt deldēt soliņu...

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:45, pirms 11 gadiem
swamp rakstīja: Tur es tev piekrītu, bet nevar apvainot cilvēku kurš ar savu darbu gadus iepriekš šo līgumu nopelnīja un tagad tikai grib dabūt naudu kas pašam pienākas. Un iesaku neaizmirst, ka GW lokauta sezonā bija iespēja vienu spēlētāju atlaist un viņi neatlaida Andri, tas tā viela pārdomām.
Manuprat, tas ka pec lokauta GSW Andra ligumu neamnesteja pieradija to, ka vinji vel tic Biedra spejam, bet nu jau shi sezona paradija ka GSW ar vinju vairs nereikinas!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:45, pirms 11 gadiem
swamp rakstīja: Bet tu neesi bijis klāt un neesi redzējis, tātad paklusē par lietām, kas nav 100% skaidras.
Ko tu nesaprti, kad saku ka uzlabojumu nav , tātad biedrs nav pietiekami strādājis. po ko vinš tur barbarā cilāja, bet hanteles tās token nebija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:47, pirms 11 gadiem
swamp rakstīja: Ja esi palaidis garām tad viņam bija smagas problēmas ar stipro dzērienu.
Un, ja biedriņš tagad vasarā atbrauktu uz izlasi un kārtīgi nokapātu, tad visiem mutes būtu ciet un tāpat kā OZO būtu jaunais latviešu dievs.
Zinu ka vinjam bija ljoti lielas problemas ar alkashu, bet neskatoties ne uz ko vinsh sava vecuma veljorpojam spele ljoti labi, bet izskatas ka shi sezona varetu but vinjam pedeja!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:49, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Nu, Biedriņš šobrīd NBA nospēlējis jau 9 sezonas, nākamā būs 10. Un nešaubos, ka vēl pārītī pēc tam tur uzturēsies.
Ko Ozo neizturēja? Izlasi grāmatu.
Zinu tikai to ka vinjam bija lielas problemas ar alkashu, un gramatu man diemzhel nesanaca dabuut, bet nezinu vai vinju vel var dabuut!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-24 11:50, pirms 11 gadiem
trakais_v21 rakstīja: traģēdija šodien Goldensteitā
Seru diena!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-24 11:51, pirms 11 gadiem
Tikai interesanta viena lieta - cik ātri (vai vēlu) Biedriņš ar aģentu devis atbildi par līguma pagarinājumu no datuma, no kura var uzsākt sarunas. Tas palīdzētu izskaidrot daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:53, pirms 11 gadiem
Pamazam var gatavoties bezdarbiekos iestaties LV

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:53, pirms 11 gadiem
trakais_v21 rakstīja: pie karogiem melnās lentes rīt būs klāt
Izsaku lidzjutibu vinjiem shaja tragiskaja diena!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:54, pirms 11 gadiem
Nav labak Riga pasedet, jega sedet visu sezonu VIP lozhaa goldensteitas arena , par skatitaju

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:54, pirms 11 gadiem
frosty rakstīja: Pamazam var gatavoties bezdarbiekos iestaties LV
A nez cik vinjam liels bezdarbnieka pabalsts butu??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:57, pirms 11 gadiem
treneris jau sezh mala un skaita laiku lai nav vairak par 2 min laukuma

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 11:59, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Zinu ka vinjam bija ljoti lielas problemas ar alkashu, bet neskatoties ne uz ko vinsh sava vecuma veljorpojam spele ljoti labi, bet izskatas ka shi sezona varetu but vinjam pedeja!
Protams jā, bet tajā brīdī kad deļ dzeršanas vinām beidzās NHL karjera neviens tā nerunāja.

Par Kažu gan es neesmu dzirdējis nevienu sliktu vārdu.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-24 12:00, pirms 11 gadiem
MisterT rakstīja: Biedriņa negodīgums parādās pagarinot līgumu.
Pirmkārt, līguma slēgšanas brīdī andris spēlēja fantastiski - cepuri nost un piekrītu, ka pēc demonstrētā snieguma izvērtējot nākotnes potenciālu (kurš izrādījās gaužām kļūdīgs) to bija tiešām nopelnījis, bet vai tev neliekas, ka līguma slēgšanas brīdis ir tas pats, kad līgums tiek pagarināts? Vai tu domā, ka līgumu pagarinot vēl uz gadu, tu nevari izvērtēt savas spējas vēlreiz un saprast to, ka pirms tam tevi pārvērtēja un ja ne pārvērtēja, tad tavs (kā darba ņēmēja) sniegums ir dramatiski krities? Un otra lieta - klubam būtu opcija 5 + 1 , tad klubs pēc pieciem gadiem izvērtē sniegumu. Ja spēlētājam ir 5 + 1, tad spēlētājs izvērtē savu sniegumu un izvēlas vai turpināt piedalīties šīs komandas spēlē. Sevi cienošs un taisnīgs spelētājs (jeb klients) nekad nepagarinātu līgumu ar klubu par šādām saistībām. Būtu man tāds klients, un pēc tam pēc šīs pagarināšanas nāktu ar lūgumu jau pēc jauna līguma, kaut vai par minimālo algu, bet tikai strādāt - nepieņemtu principiāli un arī tikai aiz godīguma. Nevis izmantojot likumību un atkal iepinot visā izdevīgumu.
Vienkārši nejauc godīgumu ar likumību.
T.i. Irbe arī bija negodīgs, kad pēc komandas sliktā jaunās sezonas starta pēc Stenlija fināla viņu uztaisīja par vainīgo komandas katastrofālajā sniegumā un nosūtīja uz WCHL pārmācībai, jo negribēja atteikties no līgumā paredzētās naudas?

Prof. līgās ASV nekas netiek vērtēts kategorijās godīgs/negodīgs. Ir n-tie spēlētaju piemēri, kas lielāko daļu karjeras spēlē par mazām naudām, kgan viņu pienesums un kvalitātes ir daudz lielākas kopējā komandas katlā. Un? Vai klubi jūtas vainīgi par to, ka viņus šādi teorētiski apkrāpj? Mūsu Skraštiņš tam spilgts piemērs - pirmo miljona līgumu ar Avs tikai noslēdza pie 30 gadu vecuma. Un tā pat tas bija mazs līgums tādas kvalitātes spēletājam kā Skrastiņš.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-24 12:00, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: vai tad viņi visi nespēlēja augstākajās Pro līgās?
Sveiks, rakstīji par godīgumu, no AB puses nebija godīgi atvest laivu uz LV un nenomaksāt nodokļus, tas bija negodīgi. (Komentus visus nelasīju, varbūt kāds to bija jau minējis)

  +2 [+] [-]

, 2013-05-24 12:00, pirms 11 gadiem
visi te brēc, ka Biedriņš baigais neģēlis, ka negodīgi izmanto savu stāvokli(opciju) utt., taču patiesībā nav tik lielas nozīmes tam, ka Andris izmantoja savu iespēju pagarināt līgumu. tāpat viņš nākamsezon būs visnotaļ pieprasīta prece maiņas darījumu sakarā un GSW no Andra tiks vaļā priekšlaicīgi. pēdējais gads, 9 miljoni - loģiski, ka kāds cits klubs labprāt tiks pie Andra līguma, lai pēc tam no viņa pakalpojumiem atteiktos t.i. uz nākamo sezonu to vairs nepagarinātu, vai arī pagarinātu uz mazāku summu, tādejādi ietaupot,jo vēl taču pastāv iespēja, ka, nonākot citā komandā, Andris atveras.