Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Hārdenam 44 punkti pret "Blazers", "Spurs" atkal uzvar

Andrejs Siliņš

Hārdenam 44 punkti pret "Blazers", "Spurs" atkal uzvar
Džeimss Hārdens
Foto: AFP/Scanpix

Džeimsam Hārdenam gūstot 44 punktus, pie uzvaras pār Portlendas "Trail Blazers" (110:95) Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) tika Hjūstonas "Rockets", savukārt, sastāvā atgriežoties Tonijam Pārkeram, Sanantonio "Spurs" pārtrauca zaudējumu sēriju, ar rezultātu 125:118 apspēlēja Losandželosas "Clippers".

"Trail Blazers" spēlēja bez sava rezultatīvākā spēlētāja un labākā cīnītāja par bumbām Lamarkusa Oldridža, savukārt "Rockets", pateicoties Džeimsa Hārdena 44 punktiem (personiskais sezonas rekords), pārtrauca divu zaudējumu sēriju - 110:95. Bijušais Riharda Kuksika komandas biedrs Hārdens trešo reizi decembrī iemeta vismaz 40 punktus. Nevienam citam NBA spēlētājam trīs reižu nav izdevies aizsniegties līdz 40, tāpat kā nevienam nav izdevies atkārtot Hārdena iespēto - gūt vismaz 30 punktus 11 spēlēs šosezon. Lietuvietis Donāts Motejūns uzvarētāju rindās iemeta desmit punktus un izcīnīja astoņas atlēkušās bumbas.

Citā mačā čempionvienība Sanantonio "Spurs" pēc četriem zaudējumiem atkal uzvarēja, mājās uzveicot Losandželosas "Clippers" - 125:118. Pēc piecu spēļu pārtraukuma "Spurs" sastāvā atgriezās Tonijs Pārkers, uzreiz gūstot 26 punktus. "Spurs" no spēles pa grozu meta ar 63,6% precizitāti, kas bija labākais rādītājs sezonā. Tāpat 37 atdotās rezultatīvās piespēles ir līgas sezonas rekords. Līmenī bija arī veterāns Tims Dankans, kurš iemeta 21 punktu un izcīnīja 12 bumbas. Zaudētājiem Krisam Polam 25 punkti un deviņas piespēles, bet Bleikam Grifinam 22 punkti, sešas bumbas un sešas piespēles.

Austrumu konferencē Čikāgas "Bulls", iemetot 49 punktus (!) pēdējā ceturtdaļā, ar rezultātu 129:120 apspēlēja līdervienību Toronto "Raptors". 49 gūtie punkti ir kluba rekords vienā ceturtdaļā iemesto punktu skaita ziņā. Septiņi spēlētāji "Bulls" rindās iemeta vismaz desmit punktus, bet rezultatīvākais bija Deriks Rouzs, kuram 29 punkti. Kails Laurijs zaudētājiem iemeta 34 punktus, bet lietuviešu centrs Jons Valančūns pievienoja 20 punktus un deviņas bumbas zem groziem.

23. uzvaru sezonā izcīnīja līgas līdervienība Goldensteitas "Warriors", kas mājās ar 128:108 pieveica Sakramento "Kings". Uzvarētāju rindās karjeras rekordu uzstādīja rezerves centrs Festuss Ezeli, kurš aizvietoja savainoto Endrjū Bogutu, gūstot 15 punktus un izcīnot sešas bumbas. Rezultatīvākais gan bija Klejs Tompsons, kuram 25 punkti, bet Stefanam Karijam 12 punkti un 11 rezultatīvas piespēles.

NBA rezultāti, 23. decembris

SpēleRezultāts
Hornets - Nuggets110:82
Bulls - Raptors129:120
Rockets - Trail Blazers110:95
Grizzlies - Jazz91:97
Mavericks - Hawks102:105
Spurs - Clippers125:118
Warriors - Kings128:108

  +1 [+] [-]

, 2014-12-23 09:01, pirms 10 gadiem
Reta reize kad austrumi ielika rietumiem.

GSW kārtējā uzvara lielākais spēles laiks 28 min Livingstonam. Apbrīnojami.

MEM negaidīti zaudējaneskatoties uz iztrūkumiem sastāvā

  +1 [+] [-]

, 2014-12-23 09:26, pirms 10 gadiem
Nesaprotami.. te Memfisa saliek Warriorus un Spurs, bet tagad pagrūž Jūtai, Čikāgai un Klīvlendai - visas ņemamas komandas Grizlijiem. Rietumos šitās spēles bija jāņem..

  +4 [+] [-]

, 2014-12-23 09:47, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Nesaprotami.. te Memfisa saliek Warriorus un Spurs, bet tagad pagrūž Jūtai, Čikāgai un Klīvlendai - visas ņemamas komandas Grizlijiem. Rietumos šitās spēles bija jāņem..
Bez Zibo gruti.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-23 09:50, pirms 10 gadiem
Virsraksts
Spurs atkal uzvar

Atkal, tas nozīmē, ka ir uzvaru sērija, bet pat rakstā teikts, ka viņiem bija zaudējumi nesen! Kādā sakarā "atkal uzvar"?
Tad neliec vispār neko virsrakstā par Spurs, ja nav kompetents par NBA!

  +2 [+] [-]

, 2014-12-23 10:04, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: Bez Zibo gruti.
Nu bet nevajadzētu būt grūti pret tādu Jazz.

  -4 [+] [-]

, 2014-12-23 10:04, pirms 10 gadiem
Kaut ko esmu palaidis garām laikam, Kuksiks ir spēlējis kopā ar Hārdenu?;ooo

  +1 [+] [-]

, 2014-12-23 10:12, pirms 10 gadiem
Memfisai ļoti var redzēt, ka nav Randolph. Lai arī pirms ~5 gadiem (knicks, clippers) viņš bija individuālās statistikas vācējs, šobrīd Zibo ir būtiska Memfisas panākumu sastāvdaļa. ESPN analītiķi labi pateica, ka, jebkurai komandai spēlējot pret Memfisu, ir garantēti sasitumi, zilumi, nobrāzumi garā gala spēlētājiem, jo Gasol un Randolph katru aizsardzību un uzbrukumu iet kaulā, līdz spēles galotnē nav pretiniekiem spēlētāju, kuri gribētu un varētu spēlēt pret Memphis garajiem.
Uz playoffiem, ja nebūs Randolph, Grizzlies nespīd otrā kārta.

  +3 [+] [-]

, 2014-12-23 10:23, pirms 10 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Kaut ko esmu palaidis garām laikam, Kuksiks ir spēlējis kopā ar Hārdenu?;ooo
Ne jau VEFā vai Jēkabpilī, LOL! Tas bija vēl Arizonas laikos! Labi laiki Kuksikam bija, skaitījās Draft prospekts, cerīgāks par Timmu Jāni. Ja kāds atceras vēl.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-23 10:54, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Nu bet nevajadzētu būt grūti pret tādu Jazz.
Pagajusa sezona ar paradija,ja viena no viniem nav,tad ir zhopa.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-23 11:01, pirms 10 gadiem
Hārdens ir pašreiz labākais SG līgā, tas nu laikam ir fakts.

  -3 [+] [-]

, 2014-12-23 11:19, pirms 10 gadiem
raveetaajs rakstīja: Hārdens ir pašreiz labākais SG līgā, tas nu laikam ir fakts.
Ir ir viņš labākais paskatījos dažas spēles un tik tupu spēlētāju pirmo reizi redzēju - aizsardzībā vispār viņš nespēlē, pat nepietēlo, ka cenšas un uzbrukumā bumba vienmēr viņam un bieži tiek mudīts kaut kas vai vienkārši ne pa tēmu pļūtī pa grozu.

     [+] [-]

, 2014-12-23 11:28, pirms 10 gadiem
MANGOOSE rakstīja: Ir ir viņš labākais paskatījos dažas spēles un tik tupu spēlētāju pirmo reizi redzēju - aizsardzībā vispār viņš nespēlē, pat nepietēlo, ka cenšas un uzbrukumā bumba vienmēr viņam un bieži tiek mudīts kaut kas vai vienkārši ne pa tēmu pļūtī pa grozu.
Mudī normāli - 44 pts, 7 assists, vai tik tiešām tups? Jā, aizsardzība ir greiza, bet uzbrukumā viņam pagaidām neviens no SG nestāv klāt, varbūt Kobe.

  -3 [+] [-]

, 2014-12-23 12:05, pirms 10 gadiem
raveetaajs rakstīja: Mudī normāli - 44 pts, 7 assists, vai tik tiešām tups? Jā, aizsardzība ir greiza, bet uzbrukumā viņam pagaidām neviens no SG nestāv klāt, varbūt Kobe.
Bet tur jau tā lieta, ka labu spēlētāju neveido tikai uzbrukums...
Kobe pa savos gados šobrīd ir labāks par Hārdenu.

  +3 [+] [-]

, 2014-12-23 12:26, pirms 10 gadiem
raveetaajs rakstīja: Hārdens ir pašreiz labākais SG līgā, tas nu laikam ir fakts.
uzbrukumā viens no labākajiem - aizsardzībā bez komentāriem - viens no sliktākajiem. principā, spēlētāju vērtē pēc tā, cik punktus tu iemet un cik dabūn atpakaļ, cik kļūdas pieļauj pats un cik reizes piespied kļūdīties pretinieku utt. šajā ziņā Hardens ir ļoti viduvējs, maigi izsakoties. ar Kobi pat nav jēgas salīdzināt, jo aizsardzībā Kobe vienmēr ir plēsies kā zvērs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-12-23 13:01, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Nesaprotami.. te Memfisa saliek Warriorus un Spurs, bet tagad pagrūž Jūtai, Čikāgai un Klīvlendai - visas ņemamas komandas Grizlijiem. Rietumos šitās spēles bija jāņem..
Ja pavērotu kalendāru saprastu+ 6pag. tas +30min baša, nogurums nedaudz sakrājies no pēdējām spēlēm tapēc mani tas nepārsteidz, bet Hardens iet pēc MVP, lai arī kāds viņš ir aizsardzībā.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-23 13:02, pirms 10 gadiem
Jo bārdā ir spēks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-12-23 13:05, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: MVP diez vai, bet MVB (most valuable beard) gan
Kapēc ne?

  +1 [+] [-]

, 2014-12-23 13:18, pirms 10 gadiem
Vesais18 rakstīja: Kapēc ne?
atceries, ka vēl ir tādi purni kā LeBrons, Karijs, Gazols, Vols, Deiviss, Laurijs, Aldridžs, Milsaps, Grifins u.c.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-23 13:31, pirms 10 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Virsraksts
Spurs atkal uzvar

Atkal, tas nozīmē, ka ir uzvaru sērija, bet pat rakstā teikts, ka viņiem bija zaudējumi nesen! Kādā sakarā "atkal uzvar"?
Tad neliec vispār neko virsrakstā par Spurs, ja nav kompetents par NBA!
Tehniski, latviešu valodā "atkal uzvar" var teikt arī, tad ja šī ir tikai otrā uzvara pēc kārtas, tā ka nav ko sprēgāt, ja neapmierina latviešu valodas lietojums, iedrošinu ar pretenzijām vērsties Valsts valodas komisijā.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-23 13:32, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: atceries, ka vēl ir tādi purni kā LeBrons, Karijs, Gazols, Vols, Deiviss, Laurijs, Aldridžs, Milsaps, Grifins u.c.
Hārdens jau pagāšsezon bija, ja nemaldos top4 uz mvp balvu aiz Grifina. Domāju, ja šādi turpinās, top3 viennozīmīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-23 14:09, pirms 10 gadiem
raveetaajs rakstīja: Mudī normāli - 44 pts, 7 assists, vai tik tiešām tups? Jā, aizsardzība ir greiza, bet uzbrukumā viņam pagaidām neviens no SG nestāv klāt, varbūt Kobe.
Uzbrukumā un Kobe . Paskaties kaut vai FG%.....

  +2 [+] [-]

, 2014-12-23 15:07, pirms 10 gadiem
klau... nu par Hardenu... Baigi jau šamo brāķēt nevar

Šādas tādas uzslavas jau ir pelnījis
';

  +2 [+] [-]

, 2014-12-23 15:55, pirms 10 gadiem
KaKts rakstīja: Tehniski, latviešu valodā "atkal uzvar" var teikt arī, tad ja šī ir tikai otrā uzvara pēc kārtas, tā ka nav ko sprēgāt, ja neapmierina latviešu valodas lietojums, iedrošinu ar pretenzijām vērsties Valsts valodas komisijā.
vispār jau šī ir pirmā uzvara pirms tam bija zāģis, ja ne pat vairāki...
Tapēc te cepiens laikam

     [+] [-]

, 2014-12-23 15:56, pirms 10 gadiem
Kas jums te visiem ar latviešu valodu?!?! Džekiem bija 2 vai 3 game losing streak un viņi ATKAL atgriezās uz uzvaru takas.

Bet kā viņiem krita... vnk vājprāts. Likās, ka jau LAC noturējuši aizsardzību un kaut kādu samocīto metienu palaiž groza virzienā(tas attiecas un Pārkeru, Manu un IT SEVIŠĶI uz Diāvu) un iekrīt. 2/4 vidū džekiem bija 80% no laukuma un 100% no truļa. Brīnos, ka LAC pat noturējās tuvumā ar 45%...

     [+] [-]

, 2014-12-23 15:56, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: klau... nu par Hardenu... Baigi jau šamo brāķēt nevar

Šādas tādas uzslavas jau ir pelnījis
Nu nav Hārdens labs aizsardzībā, jo nav tādas statistikas, kas spēj mazajiem parādīt, cik labi viņš spēlē. Tu gribi teikt, ka Hārdens ir labāks aizsargs kā piemēram Tonijs Alens? Nē. Jo visu var tikai saprast, redzot kā spēlē JH. Statistiski, komandas defā viņu velk ļoti arā Ariza un Beverlijs.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-23 15:57, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: klau... nu par Hardenu... Baigi jau šamo brāķēt nevar

Šādas tādas uzslavas jau ir pelnījis
Ja tu papētītu kā rēķina win shares, tad zinātu, ka liela nozīme ir komandas kopējam defam un minūtēm laukumā uz komandas biedru fona. Tur arī rodas tas rezultāts.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-23 16:01, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Uzbrukumā un Kobe . Paskaties kaut vai FG%.....
Labs salīdzinājums ar Kobi. Abiem "izcili" FG%

     [+] [-]

, 2014-12-23 17:52, pirms 10 gadiem
Kaut arii Hardens ir viens no maniem favoriitiem NBA un taadus video itkaa vareetu samonteet praktiski par jebkuru tomer shis ir labs https://www.youtube.com/watch?v=wmr...

     [+] [-]

, 2014-12-23 17:55, pirms 10 gadiem
Valents rakstīja: Kaut arii Hardens ir viens no maniem favoriitiem NBA un taadus video itkaa vareetu samonteet praktiski par jebkuru tomer shis ir labs https://www.youtube.com/watch?v=wmr...
Savu tiesu viņš samet atpakaļ.

     [+] [-]

, 2014-12-23 17:59, pirms 10 gadiem
raveetaajs rakstīja: Savu tiesu viņš samet atpakaļ.
Zinu, bet shis ir iemesls kaapeec vinju nav jeega saliidzinaat piemeram ar Lebronu utt

  +1 [+] [-]

, 2014-12-23 18:05, pirms 10 gadiem
Vesais18 rakstīja: Ja pavērotu kalendāru saprastu+ 6pag. tas +30min baša, nogurums nedaudz sakrājies no pēdējām spēlēm tapēc mani tas nepārsteidz, bet Hardens iet pēc MVP, lai arī kāds viņš ir aizsardzībā.
Es jau saprotu - nogurums paliek nogurums. Bet ja Memfisa cer uz kautko lielu šogad, tad tādas komandas kā Jūta noteikti ir jāņem, neskatoties uz traumām, nogurumiem vai vēl sazin ko.

  +3 [+] [-]

, 2014-12-23 18:08, pirms 10 gadiem
Valents rakstīja: Kaut arii Hardens ir viens no maniem favoriitiem NBA un taadus video itkaa vareetu samonteet praktiski par jebkuru tomer shis ir labs https://www.youtube.com/watch?v=wmr...
Nosauc vēl kādu līgas zvaigzni, par kuru no vienas sezonas vien uztaisīsi 12 minūšu garu defense 'lowlightu'.
Viņš aizsardzībā izskatās apjucis. Labi, ja grib, tad kā on-ball sedzējs var būt viduvēja līmeņa, bet sedzot spēlētāju bez bumbas.... izskatās, ka viņam vispār nav sajēgas, ko viņš tur aizsardzībā dara.
Par uzbrukuma arsenālu, protams, piesieties nav kur..

     [+] [-]

, 2014-12-23 18:12, pirms 10 gadiem
Valents rakstīja: Zinu, bet shis ir iemesls kaapeec vinju nav jeega saliidzinaat piemeram ar Lebronu utt
Līdz tam vēl Hārdenam tāls ceļš ejams.

Neesmu baigi pētījis status, bet laikam Wade ir labākais bloķētājs ar 6,5 augumu. Vai Hārdens kādreiz vispār kādu nobloķē?!

  -1 [+] [-]

, 2014-12-23 18:14, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Es jau saprotu - nogurums paliek nogurums. Bet ja Memfisa cer uz kautko lielu šogad, tad tādas komandas kā Jūta noteikti ir jāņem, neskatoties uz traumām, nogurumiem vai vēl sazin ko.
MEM nav trenera komanda. Tā ir spēlētāju komanda(tāpat uzskatu par GSW, ka ne jau Kers mainīja kaut ko, bet gan spēlētāji nobrieda). Un, ja izkrīt spēlētājs, tad uzreiz to redz. A iekš SAS pat pa lielam nerausta, ka nespēlē neviens no starting 5 .

  -1 [+] [-]

, 2014-12-23 18:26, pirms 10 gadiem
Āāāā... bāc... Baby Davis deja tik laba Pārrēcos skatoties

  +1 [+] [-]

, 2014-12-23 18:34, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Neesmu baigi pētījis status, bet laikam Wade ir labākais bloķētājs ar 6,5 augumu. Vai Hārdens kādreiz vispār kādu nobloķē?!
Hārdenam šosezon ir 1.0 bloki spēlē. Tikpat cik Vucevičam un Ašikam, piemēram. Kopā bloķēti 27 pretinieku metieni. Tas dod 28. vietu līgā. No mazajiem spēlētājiem priekšā ir tikai Danny Green un K.J. McDaniels.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-23 18:41, pirms 10 gadiem
LeTom rakstīja: Hārdenam šosezon ir 1.0 bloki spēlē. Tikpat cik Vucevičam un Ašikam, piemēram. Kopā bloķēti 27 pretinieku metieni. Tas dod 28. vietu līgā. No mazajiem spēlētājiem priekšā ir tikai Danny Green un K.J. McDaniels.
Ā, nu ok. Kā jau teicu- neko baigi nepētīju un arī nebiju redzējis, cik esmu skatījies.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-23 19:39, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ja tu papētītu kā rēķina win shares, tad zinātu, ka liela nozīme ir komandas kopējam defam un minūtēm laukumā uz komandas biedru fona. Tur arī rodas tas rezultāts.
Es tak zinu, esmu šosezon vismaz divas spēles ar viņu redzējis, tiesa tur viņam īpaši spoži arī uzbrukumā negāja, bet to, ak viņš nestrādā aizsardzībā es zinu. Lai gan, Thunder viņš spēlēja labi arī aizsardzībā, šobrīd vai nu nepietiek spēks, vai nu vienkārši sakāpis galvā...
Es tik iemetu bildi no Twitter, jo izrādās, ka ir arī šādi rādītāji, kas patiesībā vnk pierāda, ka daži statistikas rādītāji neparāda un nepierāda neko... Aptuveni kā +/- pie box score

  +1 [+] [-]

, 2014-12-23 19:45, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Līdz tam vēl Hārdenam tāls ceļš ejams.


Neesmu baigi pētījis status, bet laikam Wade ir labākais bloķētājs ar 6,5 augumu. Vai Hārdens kādreiz vispār kādu nobloķē?!
Wade ir labākais bloķētājs, viņam ir visvairāk veiktie bloki ar 'aizsarga' 1,95 augumu (un mazāk). Šķiet gan sezonā gan play-off bija tas viens bloks pa spēli vidēji...
Šogad viņam visšvakākā sezona šajā sakarā.. Pagaidām

  -1 [+] [-]

, 2014-12-23 19:49, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Wade ir labākais bloķētājs, viņam ir visvairāk veiktie bloki ar 'aizsarga' 1,95 augumu (un mazāk). Šķiet gan sezonā gan play-off bija tas viens bloks pa spēli vidēji...
Šogad viņam visšvakākā sezona šajā sakarā.. Pagaidām
Nu es arī runāju par karjeras vidējo laikam. Kaut kur pieķēru tādu info.

Un par statiem. Tas gan. Tos izgudro, kādus vajag un kā ko pasniegt. Smieklīgākie liekas tie, ka piemēram kāds ir pirmais džeks no 1983. gada, kas savācis 17+12+8. Bet džeks, kurš savāc 16+11+8 + vēl kaut kādā kategorijā 2 nemaz netiek pieminēts

  +2 [+] [-]

, 2014-12-23 19:51, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu es arī runāju par karjeras vidējo laikam. Kaut kur pieķēru tādu info.

Un par statiem. Tas gan. Tos izgudro, kādus vajag un kā ko pasniegt. Smieklīgākie liekas tie, ka piemēram kāds ir pirmais džeks no 1983. gada, kas savācis 17+12+8. Bet džeks, kurš savāc 16+11+8 + vēl kaut kādā kategorijā 2 nemaz netiek pieminēts
Nu jeņķi ar statistiku vnk iespārda... Spēļu laikā jau tur ko tik necilā , tam piekrītu
Es pat bieži vien pie sevis nodomāju mazliet šokēti, kur vispār var aizdomāties kaut kādu izvilkumu par tādiem cipariem taisīt Pētīt, analizēt

  -1 [+] [-]

, 2014-12-24 03:37, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu jeņķi ar statistiku vnk iespārda... Spēļu laikā jau tur ko tik necilā , tam piekrītu
Es pat bieži vien pie sevis nodomāju mazliet šokēti, kur vispār var aizdomāties kaut kādu izvilkumu par tādiem cipariem taisīt Pētīt, analizēt
Tiko par Milsapu:
Vienīgais, kas savācis 16pt+7reb+4ast+2stl+1bloku.....

A kas ir 16+7? Tas priekš PF tāda ikdiena