Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2557, Did:0, useCase: 3

Video: Ģenerālis un Bukmeikers lauž šķēpus par NBA "play-off" iznākumu

Kristaps Driķis
Jau šajā nedēļas nogalē startēs Nacionālās Basketbola asociācijas izslēgšanas spēles. Ģenerālis Valdis Valters un Bukmeikers Arvīds Rasa šoreiz centās prognozēt, kā komandām veiksies un kurš klubs iegūs čempionu titulu.

viensviens.lv piedāvātie sēriju koeficienti:


SērijaKoeficienti
Raptors - Wizards1.56 - 2.50
Warriors - Pelicans1.01 - 20.00
Bulls - Bucks1.12 - 6.75
Rockets - Mavericks1.36 - 3.25
Cavaliers - Celtics1.02 - 17.00
Hawks - Nets1.07 - 9.50
Grizzlies – Trail Blazers1.51 - 2.65
Clippers - Spurs2.55 - 1.54
Vērtējums: +13
1 2 36 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2015-04-17 11:04, pirms 10 gadiem
Valters negrib uz kazino aiziet uzgriezt kaut ko? debīls cilveks!

  +3 [+] [-]

, 2015-04-17 11:09, pirms 10 gadiem
Viens tā dēvētais ģenerālis jau pagājjušogad bravūrīgi paziņoja, ka noteikti vinnēs Maiami Heat un Lebrons, neesot variantu.... Tukša pļāpāšana. Pat man bija skaidrs, ka SA.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-17 11:15, pirms 10 gadiem
Nja Rasa safanojies par Lenardu. Intresanti, kad domas dalās abiem, bet cavs neticu, ka uzvarēs.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-17 11:42, pirms 10 gadiem
Valters nekad nav izcelies ar lielu intelekta līmeni, kautko pats saka - pats smejas, ne velti vecums jau dara savu, pratins ar kautkur zud.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-17 11:43, pirms 10 gadiem
Jā un W jau pagajsgad pismirdinaja visu ar - " Neredzu variantus, ka Miami varetu neuzvarēt"

  -3 [+] [-]

, 2015-04-17 11:48, pirms 10 gadiem
Atbalstu Valteru, man ar tas Lenards un Spurs nepatīk !

  +1 [+] [-]

, 2015-04-17 11:55, pirms 10 gadiem
Barack Obama rakstīja: Atbalstu Valteru, man ar tas Lenards un Spurs nepatīk !
Lenards ir labs spēlētājs, bet pēc rasas vārdiem Lenards ir tas pats, kas Lebrons. Nu kaut kur jau W arī ir taisnība, bet lieku uz GSW.

     [+] [-]

, 2015-04-17 12:23, pirms 10 gadiem
lenards, protams, ir ļ. labs, bet tā kā viņš spēlē spurās, viņš nav un nevar būt kā lebrons, kurš pats pa saspēli, spēlē 40min, iedvesmo komandu, utt. utjpr.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-17 12:23, pirms 10 gadiem
Nez kapēc pirmajā otajā kārtā bija svarīgs treneris utt... bet finālā pēkšņi tikai Lenards...
Ja būs fināls Klīvlenda pret Spurs, tad tak Blatu atstās apakšbiksēs....

  -1 [+] [-]

, 2015-04-17 12:30, pirms 10 gadiem
Lenards labākais spēlētājs līgā
ha, ha... tas gan ir skaisti... MVP, ha, ha

  +1 [+] [-]

, 2015-04-17 12:43, pirms 10 gadiem
Lenards varētu būt labākais DEF spēlētājs, bet uzbrukumā viņš nav pat TOP20 spēlētājs līgā. Var jau fanot par SAS, bet nu individuāli vilcēju, kas spētu izvilkt komandu, tur nav. Ar vien vairāk sāk likties, ka SAS izkritīs tieši pirmajā kārtā, un kā galveno atslēgas spēlētāju es teiktu Parkeru, kurš nav tādā formā kā iepriekšējos gadus.

     [+] [-]

, 2015-04-17 13:28, pirms 10 gadiem
Nē, diemžēl šos abus par NBA nespēju klausīties... murgu murgi....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2015-04-17 13:51, pirms 10 gadiem
Basketbols ir Foršs! rakstīja: Nē, diemžēl šos abus par NBA nespēju klausīties... murgu murgi....
Kāda vaini, abi runā par ļoti svarīgām lietām... Valdis kā basketboilsist, treneris un vēl divu aktīvu (basketbolsistu) dēlu tēvs perfekti zini, kas tas ir un kas šie par cikliem, ļoti pareizi arī saka visu par ķīmijām, pieredzēm, formām, terneriem, ambīcijām utt.
bet bukmeikers lielsiki pamatojas uz statistiku, kura viņam ir visai pamatota un patiesa...
Tikai kas man īsti nepatīk, ka tie iemesli ir par maz, lai uz tiem balstītu tādas tik spēcīgas agresīvas teorijas... bet citādi jau ir OK..
Nu piemēram lenarda defa koeficients un pagājušā fināl MVP... Nu nevar uz to balstīt titulu
Tāpat, kā Valdim ir pilnīga taisnība, ka abus Splash brothers kā duetu neitralizēt nevar neviena komanda līgā, arī ne uz play-off... Bet var apturēt vienu vai ierobežot duetu, ar ko var būt pietiekami uzvarai...
Tāpat arī Bukmeikers vispār aizmirsa par mājasspēlēm NBA... Bet Valdis neaizmirsa... tās ir svarīgas nianses un visas patiesas un pamatotas, tikai tai pat laikā Valdis aizmirsa, ka viņa izceltie Spurs, nu viņiem nevienā kārtā nebūs mājas laukuma priekšrocības, kaut līdz finālam aizspēlēsies...
Un ļoti gaidu Hjūstonas sniegumu Play-off.. Jo valdis pareizi pateica, tā nav play-off komanda....
Bet par to pašu teica par heat, ka tas nav play-off basketbols...

  +1 [+] [-]

, 2015-04-17 13:53, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Lenards labākais spēlētājs līgā
ha, ha... tas gan ir skaisti... MVP, ha, ha
viņš bija fināla MVP, tas bija tā domāts

  +1 [+] [-]

, 2015-04-17 14:03, pirms 10 gadiem
Valdis beigās izskatās, ka zāles nav iedzēris!

  -1 [+] [-]

, 2015-04-17 14:15, pirms 10 gadiem
Par CAVS - GSW finālu, pietiek vecajiem ar gredzeniem(SAS)

  -2 [+] [-]

, 2015-04-17 14:22, pirms 10 gadiem
Kāpēc par NHL un Stenlija Kausu nekā šāda nav?

  +4 [+] [-]

, 2015-04-17 14:37, pirms 10 gadiem
Bukmeikers diezgan sakarīgi un interesanti runā par basketbolu , bet Valters kā kurā brīdī .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-04-17 14:52, pirms 10 gadiem
Ja vēl Rasas kungam es varu piekrist daudzos jautājumos,tad Valdim jau ir piemeties vecuma marazms. Absolūti nekādas spējas argumentēt savu viedokli-kaut kāda tukša salmu kulšana. Nekas vairāk.
Katrā ziņā lieku uz Spurs.

  +4 [+] [-]

, 2015-04-17 15:34, pirms 10 gadiem
super video!
paldies sportacentram!

     [+] [-]

, 2015-04-17 15:58, pirms 10 gadiem
4567 rakstīja: Bukmeikers diezgan sakarīgi un interesanti runā par basketbolu , bet Valters kā kurā brīdī .
... bet Valters... kā jau Valters...

  +2 [+] [-]

, 2015-04-17 16:26, pirms 10 gadiem
abi runā par augstu GSW varbūtību uzvarēt, bet neviens neparedz tomēr titulu GSW..
noteikti piekrītu par to, ka abiem daudzi nozīmīgi argumenti.
galu galā, GSW jāiet pēc gredzeniem!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-17 16:26, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Kāda vaini, abi runā par ļoti svarīgām lietām... Valdis kā basketboilsist, treneris un vēl divu aktīvu (basketbolsistu) dēlu tēvs perfekti zini, kas tas ir un kas šie par cikliem, ļoti pareizi arī saka visu par ķīmijām, pieredzēm, formām, terneriem, ambīcijām utt.
bet bukmeikers lielsiki pamatojas uz statistiku, kura viņam ir visai pamatota un patiesa...
Tikai kas man īsti nepatīk, ka tie iemesli ir par maz, lai uz tiem balstītu tādas tik spēcīgas agresīvas teorijas... bet citādi jau ir OK..
Nu piemēram lenarda defa koeficients un pagājušā fināl MVP... Nu nevar uz to balstīt titulu
Tāpat, kā Valdim ir pilnīga taisnība, ka abus Splash brothers kā duetu neitralizēt nevar neviena komanda līgā, arī ne uz play-off... Bet var apturēt vienu vai ierobežot duetu, ar ko var būt pietiekami uzvarai...
Tāpat arī Bukmeikers vispār aizmirsa par mājasspēlēm NBA... Bet Valdis neaizmirsa... tās ir svarīgas nianses un visas patiesas un pamatotas, tikai tai pat laikā Valdis aizmirsa, ka viņa izceltie Spurs, nu viņiem nevienā kārtā nebūs mājas laukuma priekšrocības, kaut līdz finālam aizspēlēsies...
Un ļoti gaidu Hjūstonas sniegumu Play-off.. Jo valdis pareizi pateica, tā nav play-off komanda....
Bet par to pašu teica par heat, ka tas nav play-off basketbols...
pilnīgi piekrītu!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-17 17:36, pirms 10 gadiem
Pēdējās 30sek FTW! Rasam mēms palika pēc Valda ironijas OWNED

     [+] [-]

, 2015-04-17 17:42, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Kāda vaini, abi runā par ļoti svarīgām lietām... Valdis kā basketboilsist, treneris un vēl divu aktīvu (basketbolsistu) dēlu tēvs perfekti zini, kas tas ir un kas šie par cikliem, ļoti pareizi arī saka visu par ķīmijām, pieredzēm, formām, terneriem, ambīcijām utt.
bet bukmeikers lielsiki pamatojas uz statistiku, kura viņam ir visai pamatota un patiesa...
Tikai kas man īsti nepatīk, ka tie iemesli ir par maz, lai uz tiem balstītu tādas tik spēcīgas agresīvas teorijas... bet citādi jau ir OK..
Nu piemēram lenarda defa koeficients un pagājušā fināl MVP... Nu nevar uz to balstīt titulu
Tāpat, kā Valdim ir pilnīga taisnība, ka abus Splash brothers kā duetu neitralizēt nevar neviena komanda līgā, arī ne uz play-off... Bet var apturēt vienu vai ierobežot duetu, ar ko var būt pietiekami uzvarai...
Tāpat arī Bukmeikers vispār aizmirsa par mājasspēlēm NBA... Bet Valdis neaizmirsa... tās ir svarīgas nianses un visas patiesas un pamatotas, tikai tai pat laikā Valdis aizmirsa, ka viņa izceltie Spurs, nu viņiem nevienā kārtā nebūs mājas laukuma priekšrocības, kaut līdz finālam aizspēlēsies...
Un ļoti gaidu Hjūstonas sniegumu Play-off.. Jo valdis pareizi pateica, tā nav play-off komanda....
Bet par to pašu teica par heat, ka tas nav play-off basketbols...
No otras puses VV jau nu arī baigais "arguments", ka Spurs nav nekad paņēmuši 2 titulus pēc kārtas, tāpēc nebūs.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-17 17:56, pirms 10 gadiem
Reaalais rakstīja: Lenards varētu būt labākais DEF spēlētājs, bet uzbrukumā viņš nav pat TOP20 spēlētājs līgā. Var jau fanot par SAS, bet nu individuāli vilcēju, kas spētu izvilkt komandu, tur nav. Ar vien vairāk sāk likties, ka SAS izkritīs tieši pirmajā kārtā, un kā galveno atslēgas spēlētāju es teiktu Parkeru, kurš nav tādā formā kā iepriekšējos gadus.
Padomā no otras puses- ja komandai ir tas izteiktais līderis, tad liela daļa spēļu izšķiras tieši no tā vai iet viņam spēle tajā vakarā vai neiet. Spurās jebkurš var paķert lāpu un nest tālāk + bumbas kustība ir ārpus konkurences. Ja Lebronam neies spēle, tad Klīvlendai ir vāks bez variantiem.

     [+] [-]

, 2015-04-17 21:19, pirms 10 gadiem
CP3 trešais Mvp kandidāts

  +1 [+] [-]

, 2015-04-17 21:28, pirms 10 gadiem
Baigais izklāsts par to, ka LAC ir 6 spēlētāji. Nepieminot J. Hamilton, S. Hawes. Bet redz SAS esot vairāki spēlētāji Nekas jau arī SAS nav. Divi no benķa normāli.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-17 21:29, pirms 10 gadiem
Alensan rakstīja: CP3 trešais Mvp kandidāts
Viņam tas pats, kas Lebronam. Statu līnija 20+10+2stl ir pašsaprotama. Bet cik tādi džeki ir līgā?

     [+] [-]

, 2015-04-17 23:14, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Baigais izklāsts par to, ka LAC ir 6 spēlētāji. Nepieminot J. Hamilton, S. Hawes. Bet redz SAS esot vairāki spēlētāji Nekas jau arī SAS nav. Divi no benķa normāli.
gudriniek, LAC piecinieks ir labākais +/- līgā. Un katrā spēlē rezervisti nolaiž -15/-20. Rasa visu balsta ar faktiem. Valters 33% dzejo no galvas ar vājām zināšanām.

     [+] [-]

, 2015-04-17 23:20, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Lenards labākais spēlētājs līgā
ha, ha... tas gan ir skaisti... MVP, ha, ha
kas bija 2014 finālu MVP, čalīt!!! Es apbrīnoju šitos komentētājus. Tu vairāk par 2 NBA spēlēm esi redzējis pēdējās sezonās?

     [+] [-]

, 2015-04-17 23:20, pirms 10 gadiem
be_like_mike rakstīja: gudriniek, LAC piecinieks ir labākais +/- līgā. Un katrā spēlē rezervisti nolaiž -15/-20. Rasa visu balsta ar faktiem. Valters 33% dzejo no galvas ar vājām zināšanām.
Tas varbūt bija bez Krawforda.

Un kādi viņam fakti par Bārnsu. Viņa loma komandā ir D/3pt speciālists. Vairāk no viņa neko neprasa. Tāds pats kā Afllalo, ka vairāk neko no viņa neprasa.

     [+] [-]

, 2015-04-18 02:19, pirms 10 gadiem
Kawhi nav reals MVP kandidats tikai tapec, ka vins tikai pedejo pusotru menesi spele labi, bet taja laika vins ir reals MVP limena speletajs. Ja interese normalaka analize, tad palasiet espn insider un grantland rakstus. Un sodienas un vakardienas grantland basketball hour noskatieties.
Citadak te tada Valtera limena filozofesana ari komentaros.
1 2 36 komentāri