Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Deivisa sirēnlauzis salauž "Nuggets" sirdis pēc Jokiča fenomenālās atspēlēšanās

Emils Ozerinskis

Deivisa sirēnlauzis salauž "Nuggets" sirdis pēc Jokiča fenomenālās atspēlēšanās
Entonijs Deiviss. Foto: EPA/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) Rietumu konferences finālsērijā divu spēļu pārsvaru ieguvusi Losandželosas "Lakers" komanda, kuras zvaigzne Entonijs Deiviss ar pēdējās sekundes trejaci izrāva panākumu pār Denveras "Nuggets" ar 105:103.

Losandželosas "Lakers" ceļš līdz konferences finālam bija relatīvi vieglāks, otrajā kārtā piecu spēļu sērijā tiekot galā ar Hjūstonas "Rockets". Denvera tikmēr divās sērijās pēc kārtas atspēlējās no 1-3, izslēdzot gan Jūtas "Jazz" pirmajā kārtā, gan Losandželos "Clippers" otrās kārtas duelī. Konferences finālam "Lakers" bija vairāk laika sagatavties, kas atainojās laukumā pirmajā cīņā, kurā Lebrona Džeimsa pārstāvētā vienība uzvarēja ar 126:114.

Sērijas otrajā mačā jau risinājās daudz saspringtāka spēle. Mača ievadā abas komandas apmainījās ar līdzīgu skaitu realizētiem metieniem, bet pirmās ceturtdaļas ievadā iniciatīvu Losandželosas komandas rindās uzņēmās Entonijs Deiviss, kurš palīdzēja "Lakers" nedaudz atrauties, pēc pirmajām 12 minūtēm nosacītajai mājiniecei esot vadībā ar 29:21. Otrās ceturtdaļas ievadā Maikls Porters samazināja Denveras komandas atstatumu līdz viena metiena tiesai, taču tam sekoja Kolorado štata komandas iebuksēšana uz vairākām minūtēm, ko izmantoja "Lakers", nostabilizējoties desmit punktu vadībā līdz pirmā puslaika izskaņai - 60:50.

Spēles trešajā nogrieznī Losandželosa labu laiku saglabāja savu iekrāto vadību aptuveni desmit punktu robežās, bet "Nuggets" basketbolisti atspēlēšanos veica ceturtdaļas pēdējās divās ar pusi minūtēs, sadeldējot "Lakers" vadību līdz tikai četriem punktiem - 82:78. Ceturtās ceturtdaļas vidū Denveras vienības atspēlēšanās centieni pārvērtās vadībā pirmo reizi kopš paša spēles sākuma, Džamalam Marejam caurgājienā panākot minimālu "Nuggets" vadību (87:86). "Lakers" gan ātri atjēdzās, palielinot pārsvaru līdz astoņiem punktiem, taču Lebrona Džeimsa pāris neveiksmes atstāja durvis atvērtas Denveras brīnumam. To sagādāt gatavs bija Nikola Jokičs, kurš divu minūšu laikā guva deviņus punktus pēc kārtas, pusminūti līdz mača beigām panākot vadību "Nuggets" (101:100). Deiviss atbildēja ar diviem punktiem caurgājienā, bet Jokičs apspēlēja Deivisu ar muguru pret grozu, pirms mača pēdējā uzbrukuma dodot savai komandai minimālu vadību.

Pēdējais vārds spēlē piederēja "Lakers". Divdesmit sekunžu uzbrukumā metienu nerealizēja Aleks Karuso, bet atlēkušo bumbu izcīnījušā Denija Grīna mēģinājumu nobloķēja Marejs. Bumbai nonākot autā "Lakers" vienībai palika vien divas sekundes spēles glābšanai. "Lakers" pēdējā izspēlē no auta atrada uz tālmetienu izskrienošo Deivisu, kuram trejaci īpaši netraucēja izpildīt Jokiča paceltā roka. Līdz ar spēles beigu signālu bumba izspurdza cauri groza tīkliņam, atnesot "Lakers" panākumu ar 105:103. Tikmēr "Nuggets" nācās piedzīvot sirdi plosošu zaudējumu pēc fantastiskā Jokiča 11 puntiem pēdējās divās ar pusi minūtēs.

Spēles galvenais varonis Entonijs Deiviss šajā mačā sakrāja 31 punktu un deviņas atlēkušās bumbas, kamēr Lebrons Džeimss pievienoja 26 punktus un 11 izcīnītas bumbas. Nikola Jokičs izcēlās ar 30 punktiem un deviņām rezultatīvām piespēlēm, bet Džamala Mareja rēķinā 25 punkti.

NBA izslēgšanas spēļu konferenču fināli

Pāris1. sp.2. sp.3. sp.4. sp.5. sp.6. sp.7. sp.Sērija
Austrumu konference
Celtics (3.) – Heat (5.)114:117101:104117:1061-2
Rietumu konference
Lakers (1.) – Nuggets (3.)126:114105:1032-0

Izmantotie resursi:
https://www.espn.com/nba/

  +3 [+] [-]

, 2020-09-21 08:59, pirms 4 gadiem
Tik ilgi gatavoja rakstu, jo nevarēja virsrakstu izdomāt?

  -2 [+] [-]

, 2020-09-21 09:12, pirms 4 gadiem
Denvera vēl parādīs kas viņi šosezon ir! Derētu atkal no 1-3 paņemt

  +1 [+] [-]

, 2020-09-21 09:16, pirms 4 gadiem
Kefirgalva rakstīja: Denvera vēl parādīs kas viņi šosezon ir! Derētu atkal no 1-3 paņemt
Sākumā jātiek pie tā 1. Bet nu šitā nesaprasties pēdējās sekundēs pie bloka, wow.. Tikai nesaprotu, kāpēc bez timeout auta izspēle aizņem minūti, tas ir tāpat kā vnk uzdāvināt LAL TO!!!

  -2 [+] [-]

, 2020-09-21 09:17, pirms 4 gadiem
Kefirgalva rakstīja: Denvera vēl parādīs kas viņi šosezon ir! Derētu atkal no 1-3 paņemt
neko vini neparadis, te jau pirms serijas bija skaidrs ,ka bus 0:4 jeb 1:4 max
P.S nekas nederetu panemt, lai priecajas,ka nahalavu panema ieprieksejo seriju,seit ir cita kalibas komanda preti!

     [+] [-]

, 2020-09-21 09:31, pirms 4 gadiem
Šīs mačs atgādināja DEN-LAC 5,6 spēli. Scenārijs identisks. Un šeit var gandrīz vai apgālvot, ka DEN pie situācijas -15, jūtās ka zivs ūdenī. Kaut kas tai komandai piemīt, ka viņi tieši pie mīnusiem sāk spēlēt fantastiski labu basketbolu. Un šajā mačā, ja DEN būtu paņēmusi šo spēli, MORĀLI viņi būtu vnk kosmosā, un LAL rastot nopietnas problēmas. DEN parādītos spēks atkal uz visām 7 splēlēm , un pieļauju, ka arī tiktu finālā.
Bet šodien DEN ir iztukšoti gan fiziki gan morāli..
LAL ir jāizdara secinājumi no šīs spēles. Deivis - nokārtoja arī šīs spēles.. sērijas iznākumu.. (varbūt arī sezonas)

JOKER un MURRAY - uz šo brīdi ir TOP3 duo in NBA.
Nākošgad, ja DEN būs laba veselība, ko viņiem novēlu, šī komanda būs titula pretendente.

Apsveicu LAL ar uzvaru. Patīk, kā spēlē Rondo, Caruso, KCP, Howard.. Šīs četrnieks ir vērtīgs. Ceru ka arī nākošgad Howard spēlēs LAL.
Visiem pārējiem līgumi arī nākošgad, ja nemaldos.

     [+] [-]

, 2020-09-21 09:46, pirms 4 gadiem
Šī principā bija uzvarēta spēle. Bet nu laist laukumā tādu nespējnieku Plamlī segt Deivisu pēdējā izspēlē!!! Porters būtu bijis pat noderīgāks. Bet nē, Porters nav pelnījis pēdējo izspēli un spēlēt vispār beigas, kgan 20 min. 15 punkti ar labu precizitāti. Saprotu, ka 5 piezīmes, bet nu vai tiešām 4 q, kad vajadzēja atspēlēties nevarēja uzlaist tik labu uzbrukuma spēlētāju?
Labi, ka Plamlī tagad beidzās līgums, tādi centri līgā vairs nav vajadzīgi, varbūt tikai ar minimālo atalgojumu.

     [+] [-]

, 2020-09-21 10:12, pirms 4 gadiem
Sirēnlauzis? Facepalm!

     [+] [-]

, 2020-09-21 10:13, pirms 4 gadiem
Garlaicīga spēle, izņemot pašas beigas. It sevišķi , ja salīdzina ar austrumu finālu/. Pusi spēles Denvera nebija redzama, LAL spēlēja treniņspēli, līdz nemanot Denvera iedzina. Lebronam bija izcila 1/4 un izgāzta 4/4. Marejs pārāk velk deķi uz sevi, bet citu partneru, izņemot Jokiču un varbūt Porteru Jr., jau nav. Denverai maz 3-punktnieku, bet zem groza viens pats Jokičs bija bezspēcīgs un Marejs nevarēja izsisties cauri LAL torņiem. Sērija laikam beigsies ar 4-0

     [+] [-]

, 2020-09-21 10:15, pirms 4 gadiem
Jokič tik labi beigās ielika, Lebrins 4tajā pazuda un likas,ka būs.. bet visu cieņu AD

     [+] [-]

, 2020-09-21 10:27, pirms 4 gadiem
SIRĒNLAUZIS !! LOL

  -3 [+] [-]

, 2020-09-21 10:45, pirms 4 gadiem
Es ceru, ka AD iedos MVP nevis LJ. AD ir bijis galvenais faktors tam, kur Lakers ir tur, kur viņi ir.

     [+] [-]

, 2020-09-21 10:58, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Es ceru, ka AD iedos MVP nevis LJ. AD ir bijis galvenais faktors tam, kur Lakers ir tur, kur viņi ir.
Nesteidzies. Katram sava loma, un tikai fināls noteiks, kurš būs vērtīgākais. 2-3 vilcēji ir katrā no palikušajām 4 komandām, un nav fakts, ka izvēle būs starp AD un LBJ.

     [+] [-]

, 2020-09-21 11:55, pirms 4 gadiem
driven rakstīja: Šīs mačs atgādināja DEN-LAC 5,6 spēli. Scenārijs identisks. Un šeit var gandrīz vai apgālvot, ka DEN pie situācijas -15, jūtās ka zivs ūdenī. Kaut kas tai komandai piemīt, ka viņi tieši pie mīnusiem sāk spēlēt fantastiski labu basketbolu. Un šajā mačā, ja DEN būtu paņēmusi šo spēli, MORĀLI viņi būtu vnk kosmosā, un LAL rastot nopietnas problēmas. DEN parādītos spēks atkal uz visām 7 splēlēm , un pieļauju, ka arī tiktu finālā.
Bet šodien DEN ir iztukšoti gan fiziki gan morāli..
LAL ir jāizdara secinājumi no šīs spēles. Deivis - nokārtoja arī šīs spēles.. sērijas iznākumu.. (varbūt arī sezonas)

JOKER un MURRAY - uz šo brīdi ir TOP3 duo in NBA.
Nākošgad, ja DEN būs laba veselība, ko viņiem novēlu, šī komanda būs titula pretendente.

Apsveicu LAL ar uzvaru. Patīk, kā spēlē Rondo, Caruso, KCP, Howard.. Šīs četrnieks ir vērtīgs. Ceru ka arī nākošgad Howard spēlēs LAL.
Visiem pārējiem līgumi arī nākošgad, ja nemaldos.
Kā tas, ka DEN būs titula pretendente?

Kas tad viņi ir tagad?

  +2 [+] [-]

, 2020-09-21 11:57, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Es ceru, ka AD iedos MVP nevis LJ. AD ir bijis galvenais faktors tam, kur Lakers ir tur, kur viņi ir.
Vēl neviena spēle finālā nav aizvadīta, bet AD jau esot labāks...

Kārtējā gudrības paraugstunda.

     [+] [-]

, 2020-09-21 12:00, pirms 4 gadiem
wizinjsh rakstīja: Kā tas, ka DEN būs titula pretendente?

Kas tad viņi ir tagad?
Nedomāju, DEN pēc tāda zaudējuma, spēs savākties.

     [+] [-]

, 2020-09-21 12:17, pirms 4 gadiem
Pārliecība ir laba un vajadzīga lieta...
Bet tas nav pietiekami, vienmēr nevarēs izkārpīties no visiem mīnusiem un galu galā būs jānovērš tas, kas tos mīnusus izraisa un jāspēlē pašiem savs basketbols, sava spēle.
Heat-Bostona ir tam piemērs, divas spēles Heat tika ārā un uzvarēja, trešajā netika ārā no mīnusiem...
Pa lielam LAL bija labāka, līdzīgā spēlē nebūtu atslābinājušies, tad rezultāts būtu citādāks. Cerams, ka intrigas pēc nākamo spēli paņems Denvera.

     [+] [-]

, 2020-09-21 12:20, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Pārliecība ir laba un vajadzīga lieta...
Bet tas nav pietiekami, vienmēr nevarēs izkārpīties no visiem mīnusiem un galu galā būs jānovērš tas, kas tos mīnusus izraisa un jāspēlē pašiem savs basketbols, sava spēle.
Heat-Bostona ir tam piemērs, divas spēles Heat tika ārā un uzvarēja, trešajā netika ārā no mīnusiem...
Pa lielam LAL bija labāka, līdzīgā spēlē nebūtu atslābinājušies, tad rezultāts būtu citādāks. Cerams, ka intrigas pēc nākamo spēli paņems Denvera.
Pilnīgi piekrītu, ka LAL vienkārši bija labāki. Nepiekrītu, ka Denvera paņems kaut 1 spēli. Vakar izskatījās, ka Denveras līderi Jokičs un Marejs elementāri baidās no Lebrona

  -4 [+] [-]

, 2020-09-21 12:34, pirms 4 gadiem
Ja nesaprot neko no basketbola, labāk nekomentēt.
Visiem ir skaidrs, ka AD ir Lakeru galvenā vijole. Paskaties kādi bija Lakeri bez AD iepriekšējā sezonā ar visu LJ
wizinjsh rakstīja: Vēl neviena spēle finālā nav aizvadīta, bet AD jau esot labāks...

Kārtējā gudrības paraugstunda.

     [+] [-]

, 2020-09-21 13:31, pirms 4 gadiem
driven rakstīja: Šīs mačs atgādināja DEN-LAC 5,6 spēli. Scenārijs identisks. Un šeit var gandrīz vai apgālvot, ka DEN pie situācijas -15, jūtās ka zivs ūdenī. Kaut kas tai komandai piemīt, ka viņi tieši pie mīnusiem sāk spēlēt fantastiski labu basketbolu. Un šajā mačā, ja DEN būtu paņēmusi šo spēli, MORĀLI viņi būtu vnk kosmosā, un LAL rastot nopietnas problēmas. DEN parādītos spēks atkal uz visām 7 splēlēm , un pieļauju, ka arī tiktu finālā.
Bet šodien DEN ir iztukšoti gan fiziki gan morāli..
LAL ir jāizdara secinājumi no šīs spēles. Deivis - nokārtoja arī šīs spēles.. sērijas iznākumu.. (varbūt arī sezonas)

JOKER un MURRAY - uz šo brīdi ir TOP3 duo in NBA.
Nākošgad, ja DEN būs laba veselība, ko viņiem novēlu, šī komanda būs titula pretendente.

Apsveicu LAL ar uzvaru. Patīk, kā spēlē Rondo, Caruso, KCP, Howard.. Šīs četrnieks ir vērtīgs. Ceru ka arī nākošgad Howard spēlēs LAL.
Visiem pārējiem līgumi arī nākošgad, ja nemaldos.
Top duo ir James ar Anthony. Viņi kā ceļa rullis ir ierullējuši konferences finālā.

     [+] [-]

, 2020-09-21 13:39, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Ja nesaprot neko no basketbola, labāk nekomentēt.
Visiem ir skaidrs, ka AD ir Lakeru galvenā vijole. Paskaties kādi bija Lakeri bez AD iepriekšējā sezonā ar visu LJ
Baigi lielā atšķirība Lakers ar un bez Lebrona Džeimsa pagājušajā gadā. Ar 28 -27 uzvarēto zaudēto spēļu attiecība, bez 9-18.

Ja jau Tu pats ļoti labi saproti to basketbolu, tad jau droši vari izskaidrot, kāpēc Pelikāniem tik slikti iet ne tikai pleiofos, bet ar tikšanu līdz tiem (ar Deivisu sastāvā).

  -2 [+] [-]

, 2020-09-21 14:03, pirms 4 gadiem
Pumalv rakstīja: Sirēnlauzis? Facepalm!
Kas tie par provinciāļu kompleksiem atkal. Normāls vārds, normāls tulkojums latviski, nevajag kaunēties no savas valodas.

     [+] [-]

, 2020-09-21 14:04, pirms 4 gadiem
Jā ceļa rullis ir pareizais vārds. Kā ļāva rullēt Denveru, kaut kas no restlinga tur bija. Ceru, ka Denvera savāksies, sadusmosies un uzvarēs Lakers sērijā.
Slēpts komentārs: ---ZzZ---

  +3 [+] [-]

, 2020-09-21 15:30, pirms 4 gadiem
Labi uzmeta dāvis, pat sirēnu salauza...

     [+] [-]

, 2020-09-21 15:31, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kas tie par provinciāļu kompleksiem atkal. Normāls vārds, normāls tulkojums latviski, nevajag kaunēties no savas valodas.
Kas tas par normālu tulkojumu? Kāds tad ir oriģināls?

  +1 [+] [-]

, 2020-09-21 15:55, pirms 4 gadiem
Maikl30 rakstīja: neko vini neparadis, te jau pirms serijas bija skaidrs ,ka bus 0:4 jeb 1:4 max
P.S nekas nederetu panemt, lai priecajas,ka nahalavu panema ieprieksejo seriju,seit ir cita kalibas komanda preti!
"Jeb" nozīme ir - tāds pats. Un 4:0 nav 4:1. Šajā vietā jālieto "vai". Piemēram, varētu lietot šādi - mašīna jeb auto.

     [+] [-]

, 2020-09-21 16:48, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Ja nesaprot neko no basketbola, labāk nekomentēt.
Visiem ir skaidrs, ka AD ir Lakeru galvenā vijole. Paskaties kādi bija Lakeri bez AD iepriekšējā sezonā ar visu LJ
Apbalvojums tiek piešķirts tikai NBA finālsērijas vērtīgākajam spēlētājam. Tur neņem vērā cik labi spēlēji regulārajā sezonā, pagājušogad vai pašreizējā playoff turnīrā. Tikai un vienīgi starpkonferenču finālspēles tiek ņemtas vērā lai noteiktu NBA finālu vērtīgāko spēlētāju. Vel apbalvojums tiek piešķirts regulārās sezonas vērtīgākajam spēlētājam. Šosezon balvu ieguva Giannis Antetokounmpo, kurš palīdzēja Bucks uzvarēt regulārās sezonas turnīrā. Tātad balva tikai par sniegumu regulārajā sezonā. Tādas nominācijas "labākais spēlētājs pasaulē uz šo brīdi" nemaz nav. Nav korekti salīdzināt pagājušās sezonas Lakers ar šīs sezonas Lakers. No iepriekšējās sezonas tur palikuši tikai LeBron, Rondo, McGee, KCP, Kuzma un Caruso. Šosezon rotācijas spēlētāji ir ievērojami pieredzējušāki ar playoff pieredzi atšķirībā no jaunā sastāva pērn. Un jā, AD nav Lakers pirmā vijole, bet otrā opcija uzbrukumā aiz LeBrona.

     [+] [-]

, 2020-09-21 16:54, pirms 4 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Kas tas par normālu tulkojumu? Kāds tad ir oriģināls?
buzzer beater, līdz ar to tiešām sanāk signāla pārspējējs? beigu signāla pārtraucējs? Grūti izdomāt kā labāk- tādā ziņā sirēnlauzis ir vislabāk

     [+] [-]

, 2020-09-21 17:14, pirms 4 gadiem
9one rakstīja: Apbalvojums tiek piešķirts tikai NBA finālsērijas vērtīgākajam spēlētājam. Tur neņem vērā cik labi spēlēji regulārajā sezonā, pagājušogad vai pašreizējā playoff turnīrā. Tikai un vienīgi starpkonferenču finālspēles tiek ņemtas vērā lai noteiktu NBA finālu vērtīgāko spēlētāju. Vel apbalvojums tiek piešķirts regulārās sezonas vērtīgākajam spēlētājam. Šosezon balvu ieguva Giannis Antetokounmpo, kurš palīdzēja Bucks uzvarēt regulārās sezonas turnīrā. Tātad balva tikai par sniegumu regulārajā sezonā. Tādas nominācijas "labākais spēlētājs pasaulē uz šo brīdi" nemaz nav. Nav korekti salīdzināt pagājušās sezonas Lakers ar šīs sezonas Lakers. No iepriekšējās sezonas tur palikuši tikai LeBron, Rondo, McGee, KCP, Kuzma un Caruso. Šosezon rotācijas spēlētāji ir ievērojami pieredzējušāki ar playoff pieredzi atšķirībā no jaunā sastāva pērn. Un jā, AD nav Lakers pirmā vijole, bet otrā opcija uzbrukumā aiz LeBrona.
Tak ko tu viņam skaidro. Vai tad neredzi, kā viņš "saprot" basīti, ja tev bija tāda pentere jāraksta, lai viņam kaut ko ieskaidrotu.

     [+] [-]

, 2020-09-21 17:47, pirms 4 gadiem
sapnis rakstīja: buzzer beater, līdz ar to tiešām sanāk signāla pārspējējs? beigu signāla pārtraucējs? Grūti izdomāt kā labāk- tādā ziņā sirēnlauzis ir vislabāk
Nu re - un, kad palasa par vārda rašanos, top skaidrs, ka ar "beater" ir domāta pārspēšana vai drīzāk apsteigšana. Ar kaut kādu laušanu sakars ir vismazākais. Tik ļoti mazs, ka gribas domāt, ka cilvēks, kas to murgu pirmais izdomāja, pēc tautības nemaz nebija latvietis un lāgā neprata latviski. Ja tik ļoti gribas latviskot, kaut kur reiz redzēju par kapeikas tiesu labāku versiju "sirēnkāvis". Ar kaušanu vismaz ir valodā piemēri "uzveikšanas" un "pārspēšanas" nozīmē (zvērkāvis), iesaku tādus pameklēt laušanai - ilgi meklēsim, izņemot žargonu "nolauzt pretinieku", kas principā ir domāts brutāli fiziskā nozīmē un basketbola metienam nemaz nelīdzinās.

     [+] [-]

, 2020-09-21 18:23, pirms 4 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Nu re - un, kad palasa par vārda rašanos, top skaidrs, ka ar "beater" ir domāta pārspēšana vai drīzāk apsteigšana. Ar kaut kādu laušanu sakars ir vismazākais. Tik ļoti mazs, ka gribas domāt, ka cilvēks, kas to murgu pirmais izdomāja, pēc tautības nemaz nebija latvietis un lāgā neprata latviski. Ja tik ļoti gribas latviskot, kaut kur reiz redzēju par kapeikas tiesu labāku versiju "sirēnkāvis". Ar kaušanu vismaz ir valodā piemēri "uzveikšanas" un "pārspēšanas" nozīmē (zvērkāvis), iesaku tādus pameklēt laušanai - ilgi meklēsim, izņemot žargonu "nolauzt pretinieku", kas principā ir domāts brutāli fiziskā nozīmē un basketbola metienam nemaz nelīdzinās.
Un kā būtu "pēdējo sekunžu metiens"?!?!?!

  -1 [+] [-]

, 2020-09-21 19:43, pirms 4 gadiem
Nu jā. Lebrona vājo spēli beigās kas gandrīz noraka uzvaru izglāba Deivis.
Un Karuso laba spēle,lielu darbu izdarīja.

  -2 [+] [-]

, 2020-09-21 19:54, pirms 4 gadiem
tads rakstīja: Nu jā. Lebrona vājo spēli beigās kas gandrīz noraka uzvaru izglāba Deivis.
Un Karuso laba spēle,lielu darbu izdarīja.
Karuso tur vairāk klauna vietā

     [+] [-]

, 2020-09-22 01:51, pirms 4 gadiem
Baraks Osama rakstīja: izņemot žargonu "nolauzt pretinieku", kas principā ir domāts brutāli fiziskā nozīmē un basketbola metienam nemaz nelīdzinās.
Nolauzt nav tikai brutāli fiziskā nozīmē, nolauzt var pat uzdevumu.

     [+] [-]

, 2020-09-22 15:22, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Nolauzt nav tikai brutāli fiziskā nozīmē, nolauzt var pat uzdevumu.
Jā, ja iztēlojamies to kā lielu un spēcīgu pretinieku, kura pieveikšanai jāpatērē daudz spēka un enerģijas. Sirēnas (tobiš - laika) apsteigšanai ar spēku, sakostiem zobiem un mokām saistības maz - vairāk ar izveicību un ātrumu. Tā vairs nav nekāda laušana.