Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Kurucs un "Nets" agrajā spēlē uzņems zibensātro Sakramento "Kings"

Agris Suveizda

Kurucs un "Nets" agrajā spēlē uzņems zibensātro Sakramento "Kings"
De'ērons Fokss un Badijs Hīlds. Foto: AFP/Scanpix

Tā kā ASV būs brīvdiena par godu Mārtinam Luteram Kingam, sporta fani Eiropā šovakar varēs baudīt virkni agro spēļu Nacionālajā basketbola asociācijā. Plkst. 22:30 pēc Latvijas laika laukumā dosies arī Rodiona Kuruca pārstāvētā Bruklinas "Nets", kas uzņems Sakramento "Kings.

Bruklinas "Nets" iepriekšējā spēlē Orlando atspēlēja 21 punkta deficītu un svinēja laimīgu uzvaru ar 117:115, izcīnot trešo panākumu pēc kārtas un sešpadsmito – divdesmit viena mača laikā. Īpaši sekmīgi "Nets" spēlējusi savā laukumā, kur izcīnītas piecas uzvaras pēc kārtas un desmit mačos zaudēts vienīgi Indianas "Pacers" (106:114). Lieliskais sniegums pēdējos mēnešos ļāvis Austrumu konferencē pacelties jau uz sesto vietu (24-23).

Uz iekļūšanu izslēgšanas spēlēs cer arī Sakramento "Kings", kurai Rietumu konferencē gan ir krietni lielāka konkurence un kas ir izslīdējusi no labāko astotnieka – desmitā vieta ar bilanci 24-22. Vakar "Kings" pēdējā sekundē, pateicoties Badija Hīlda trakam tālmetienam, izrāva uzvaru Detroitā (103:101), pārtraucot piecu zaudējumu sēriju izbraukumā. Kopumā iepriekšējās piecās spēlēs ir svinēti četri panākumi.

Ja iepriekš "Kings" bija viena no lēnākajām komandām līgā, šosezon tās firmas zīme ir superātrie uzbrukumi, bieži vien pēc ielaistiem groziem jau pēc dažām sekundēm metot no apakšas laukuma otrā galā. Nav nekāds pārsteigums, ka "Kings" ir guvusi visvairāk punktu ātrajos uzbrukumos NBA – vidēji 21,5 punkti spēlē, apsteidzot arī Losandželosas "Lakers" (19,3) un Goldensteitas "Warriors" (18,8). Tikmēr Bruklinas "Nets" šajā rādītājā ir priekšpēdējā līgā (9,6), apsteidzot vienīgi Jūtas "Jazz" (9,4). "Kings" ir sestā rezultatīvākā vienība līgā (114,0) un tikai 26. pēc ielaistajiem punktiem (115,1). Bruklinai šajos rādītājos 15. (111,6) un 20. (112,0) vieta.

Abās komandās īpaši izceļas aizsargi. "Nets" rezultatīvākie spēlētāji ir D'Andželo Rasels (19,0p+6,4rp) un Spensers Dinvidijs (17,1p+5,0rp), bet "Kings" izceļas Hīlds (20,5p+4,9ab), De'ērons Fokss (17,6p+7,3rp) un Bogdans Bogdanovičs (15,2p). Drafta otrais numurs spēka uzbrucējs Mārvins Beglijs, visās spēlēs nākot uz maiņu, ticis pie 12,5 punktiem un 6,3 atlēkušajām bumbām. Bruklina un Sakramento tiksies pirmo reizi šosezon.

Bruklinas "Nets" joprojām nespēlēs Keriss Leverts, Alens Krebs, Džereds Dadlijs un Džanans Musa. Rodions Kurucs Kreba prombūtnē visās 18 spēlēs ir gājis sākumpieciniekā, vidēji 25,4 minūtēs gūstot 10,7 punktus un izcīnot 4,1 atlēkušo bumbu. Iepriekšējos mačos guvis attiecīgi 19 un 14 punktus, Orlando Kurucs gan spēlēja vien 11 minūtes, tikdams pie diviem punktiem un divām atlēkušajām bumbām.

SpēleLaiks
Knicks – Thunder19:30
Cavaliers – Bulls20:00
Bucks – Mavericks21:00
Wizards – Pistons21:00
Hawks – Magic22:00
Nets – Kings22:30
Grizzlies – Pelicans0:30
Celtics – Heat1:00
76ers – Rockets3:00
Jazz – Trail Blazers4:00
Lakers – Warriors5:30

NBA kopvērtējums

V.AustrumiUZ%V.RietumiUZ%
1.Bucks331273.3%1.Warriors321469.6%
2.Raptors351372.9%2.Nuggets311468.9%
3.Pacers311567.4%3.Trail Blazers281959.6%
4.76ers301763.8%4.Thunder271859.6%
5.Celtics281860.9%5.Rockets261957.8%
6.Nets242351.1%6.Spurs272156.3%
7.Heat222250.0%7.Jazz262155.3%
8.Hornets222447.8%8.Clippers252154.3%
9.Pistons202544.4%9.Lakers252253.2%
10.Wizards192642.2%10.Kings242252.2%
11.Magic192741.3%11.Timberwolves222447.8%
12.Hawks143131.1%12.Pelicans212545.7%
13.Knicks103422.7%13.Mavericks202544.4%
14.Bulls103621.7%14.Grizzlies192741.3%
15.Cavaliers93819.1%15.Suns113722.9%

Izmantotie resursi:
ESPN: The Worldwide Leader in Sports

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 15:40, pirms 6 gadiem
Būtu super ja abi mūsējo pārstāvētie klubi arī paliktu 6 pozīcijā vieni Rietumos, otri Austrumos..

     [+] [-]

, 2019-01-21 15:56, pirms 6 gadiem
Autors: "Nav nekāds pārsteigums, ka "Kings" ir guvusi visvairāk punktu ātrajos uzbrukumos NBA – vidēji 21,5 punkti spēlē, apsteidzot arī Losandželosas "Lakers" (19,3) un Goldensteitas "Warriors" (18,8). Tikmēr Bruklinas "Nets" šajā rādītājā ir priekšpēdējā līgā (19,6), apsteidzot vienīgi Jūtas "Jazz" (19,4).
Kā "Nets"var būt priekšpēdējie, ja "Lakers" un "Warriors" (vismaz pēc autora statistikas) arī ir sliktāki vidējie rādītāji???...!!!

  +2 [+] [-]

, 2019-01-21 16:02, pirms 6 gadiem
Šuveizdons sap..ies ar cipariem.

     [+] [-]

, 2019-01-21 16:04, pirms 6 gadiem
Pēdējā spēle Kurucam bija Orlando, nevis Detroitā...

  -1 [+] [-]

, 2019-01-21 16:18, pirms 6 gadiem
Best4 sport rāda Bucks pret Mavericks, bet neparāda Kuruca spēli. Ehh

  +3 [+] [-]

, 2019-01-21 16:38, pirms 6 gadiem
dundurins rakstīja: Best4 sport rāda Bucks pret Mavericks, bet neparāda Kuruca spēli. Ehh
Nbatv rāda

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 17:00, pirms 6 gadiem
dundurins rakstīja: Best4 sport rāda Bucks pret Mavericks, bet neparāda Kuruca spēli. Ehh
N-tās spēles ir rādītas mūsējo vietā! Vai tad viņi nesaprot, ka rādot mūsu čaļu komandas, auditorija būtu 100 reizes vairāk?

     [+] [-]

, 2019-01-21 17:02, pirms 6 gadiem
Nu nemaz tik ātra tā komanda nav, vai nu ātra, bet kājas skrien ātrāk par smadzenēm, ja jau tikai 10 vietā!

     [+] [-]

, 2019-01-21 17:10, pirms 6 gadiem
Edison rakstīja: Nu nemaz tik ātra tā komanda nav, vai nu ātra, bet kājas skrien ātrāk par smadzenēm, ja jau tikai 10 vietā!
Šis nav 100 metru sprints, kur ātrākais nozīmē labākais. Šis ir basketbols...

  +2 [+] [-]

, 2019-01-21 17:26, pirms 6 gadiem
Šodien perfekts vakars NBA faniem, daudzas agrās spēles!👍

  -2 [+] [-]

, 2019-01-21 17:31, pirms 6 gadiem
dundurins rakstīja: Best4 sport rāda Bucks pret Mavericks, bet neparāda Kuruca spēli. Ehh
Baigi bieži rāda Grieķu frīka un Slovēņu brīnum bērna spēles ! Aizdomīgi😂, laikam best4sport komentētāji ir fani Janim un Luka, ka mūsu pašu Latviešus nerāda un vienīgā spēle B4S kad Kurucu rādija bij pret Bucks ! Tā nav sakritība vienkārši faneļi !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2019-01-21 17:59, pirms 6 gadiem
Edison rakstīja: N-tās spēles ir rādītas mūsējo vietā! Vai tad viņi nesaprot, ka rādot mūsu čaļu komandas, auditorija būtu 100 reizes vairāk?
Katru gadu B4S pirms sezonas norāda to, ka rāda to, ko dod NBA. NBA nosaka Eiropas raidorganizācijām, kuras spēles drīkst rādīt. Neviens nesēž un ar pirkstu nebaksta- eu, davai speciāli, letiņiem nerādīsim Berču un Kurucu.

  +5 [+] [-]

, 2019-01-21 18:00, pirms 6 gadiem
NBA God rakstīja: Baigi bieži rāda Grieķu frīka un Slovēņu brīnum bērna spēles ! Aizdomīgi😂, laikam best4sport komentētāji ir fani Janim un Luka, ka mūsu pašu Latviešus nerāda un vienīgā spēle B4S kad Kurucu rādija bij pret Bucks ! Tā nav sakritība vienkārši faneļi !
Atkārtošu īpaši gudriem, B4S translē tikai tās spēles, ko viņiem dod

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 18:04, pirms 6 gadiem
NBA God rakstīja: Baigi bieži rāda Grieķu frīka un Slovēņu brīnum bērna spēles ! Aizdomīgi😂, laikam best4sport komentētāji ir fani Janim un Luka, ka mūsu pašu Latviešus nerāda un vienīgā spēle B4S kad Kurucu rādija bij pret Bucks ! Tā nav sakritība vienkārši faneļi !
Tāda paša attieksme ziemeļamerikāņiem un rietumeiropiešiem sportā ir bijusi vienmēr...proti starp diviem vienlīdzmērīgiem talantiem,vienmēr izvēlēsies komerciāli izdevīgāko(izņēmums ir ģēniji)...tādā pašā veidā sabeidza Šlēgelmilha karjeru,kurš pat F1 testos uzrādīja labākus rezultātus par vairums pilotiem,kuri vēlāk startēja F1...??? Ala 2,... miljonu valsts neko mums nevar dot finansiālajā ziņā...arī tas pats Briedis agru,vai vēlu iekritīs tajās mārketinga lamatās,jo peļņa ir galvenā...kam interesē bez emociju bokseris(atkal ir jābūt ģēnijam),NEVIENAM!!! NAUDA,un tikai...

  +3 [+] [-]

, 2019-01-21 18:04, pirms 6 gadiem
Vorkuta un kino šovakar būs pielipuši pie B4S ekrāniem un gaidīs Dončiča neveiksmīgu spēli.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-21 18:09, pirms 6 gadiem
ingars31 rakstīja: Tāda paša attieksme ziemeļamerikāņiem un rietumeiropiešiem sportā ir bijusi vienmēr...proti starp diviem vienlīdzmērīgiem talantiem,vienmēr izvēlēsies komerciāli izdevīgāko(izņēmums ir ģēniji)...tādā pašā veidā sabeidza Šlēgelmilha karjeru,kurš pat F1 testos uzrādīja labākus rezultātus par vairums pilotiem,kuri vēlāk startēja F1...??? Ala 2,... miljonu valsts neko mums nevar dot finansiālajā ziņā...arī tas pats Briedis agru,vai vēlu iekritīs tajās mārketinga lamatās,jo peļņa ir galvenā...kam interesē bez emociju bokseris(atkal ir jābūt ģēnijam),NEVIENAM!!! NAUDA,un tikai...
Vispār interesantāko. Izslēdzam pagaidām to provinciālo domāšanu un paskatāmies uz lietām reāli. Jā, daudzi vēlas redzēt mūsu spēlētājus bet jāsaprot tas, ka daudz kur Eiropā, ir, maigi sakot, nospļauties, par mūsējiem. Viņiem interesēs vairāk grieķis ar Slovēni. Un nekas netiek sabeigts. Pieskaroties Šlēgelmilha karjerai F1, tad to noteica investīcījas, ko spēlētājs var komandai piesaistīt.

  +3 [+] [-]

, 2019-01-21 18:10, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vorkuta un kino šovakar būs pielipuši pie B4S ekrāniem un gaidīs Dončiča neveiksmīgu spēli.
nebrīnies, ja spēles laikā, pa abiem, simts komentārus ierakstīs, cik slikts ir.

     [+] [-]

, 2019-01-21 18:13, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: nebrīnies, ja spēles laikā, pa abiem, simts komentārus ierakstīs, cik slikts ir.
Te jāsaka tā - nedod, Dievs Dončičam būs karjeras spēle - abi atstieps pekas. Vai, nedod Dievs Dončičš šodien izgāzīsies - varēs lasīt stāstus par to cik viņš ir overhyped, bust utt. un ka tieši tagad tas ir saprasts (neskatoties uz to, ka pēc labajām spēlēm, ir teksts par sezonas beigu gaidīšanu)

     [+] [-]

, 2019-01-21 18:15, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Te jāsaka tā - nedod, Dievs Dončičam būs karjeras spēle - abi atstieps pekas. Vai, nedod Dievs Dončičš šodien izgāzīsies - varēs lasīt stāstus par to cik viņš ir overhyped, bust utt. un ka tieši tagad tas ir saprasts (neskatoties uz to, ka pēc labajām spēlēm, ir teksts par sezonas beigu gaidīšanu)
Ja būs karjeras spēle, būs teksti, ka viņu jau neviens nesedz utml.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 18:16, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Te jāsaka tā - nedod, Dievs Dončičam būs karjeras spēle - abi atstieps pekas. Vai, nedod Dievs Dončičš šodien izgāzīsies - varēs lasīt stāstus par to cik viņš ir overhyped, bust utt. un ka tieši tagad tas ir saprasts (neskatoties uz to, ka pēc labajām spēlēm, ir teksts par sezonas beigu gaidīšanu)
vai ne Mani viņi abi fascinē, gaida pusi sezonas uz vienu sliktu spēli

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 18:27, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vispār interesantāko. Izslēdzam pagaidām to provinciālo domāšanu un paskatāmies uz lietām reāli. Jā, daudzi vēlas redzēt mūsu spēlētājus bet jāsaprot tas, ka daudz kur Eiropā, ir, maigi sakot, nospļauties, par mūsējiem. Viņiem interesēs vairāk grieķis ar Slovēni. Un nekas netiek sabeigts. Pieskaroties Šlēgelmilha karjerai F1, tad to noteica investīcījas, ko spēlētājs var komandai piesaistīt.
atbildēšu par Šlega karjeru...paskaties video ko tāds''NEtalants'' darīja ar pieredzes bagātākajiem,un finansiāli nodrošinātākajiem pilotiem trasē....vienkārši,ja tu neesi nākamais Senna...aizmirsti par sponsoriem...godīgi Haraldam bija visas iespējas debitēt F1,pēc rezultātiem GP2,vienkārši viņu kinuļi(slāvu vārdiem izsakoties)...viņš brauca labāk par visiem tajā laikā,tikai Latvija nevienam nav interesanta...izņemot Porziņģi,jo tas tak gan ir ģēnijs savā mērā vai ne???

  +2 [+] [-]

, 2019-01-21 18:30, pirms 6 gadiem
ingars31 rakstīja: atbildēšu par Šlega karjeru...paskaties video ko tāds''NEtalants'' darīja ar pieredzes bagātākajiem,un finansiāli nodrošinātākajiem pilotiem trasē....vienkārši,ja tu neesi nākamais Senna...aizmirsti par sponsoriem...godīgi Haraldam bija visas iespējas debitēt F1,pēc rezultātiem GP2,vienkārši viņu kinuļi(slāvu vārdiem izsakoties)...viņš brauca labāk par visiem tajā laikā,tikai Latvija nevienam nav interesanta...izņemot Porziņģi,jo tas tak gan ir ģēnijs savā mērā vai ne???
Es atkārtošos, tas, ka viņš labi brauca, jā piekrītu, bet problēma tāda, ka viņam nebija pienācīgas finansiālas aizmugures, kas pēc būtības, Pie mums nav arī iespējama. Summas tomēr nopietnas tur grozās.

     [+] [-]

, 2019-01-21 18:33, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es atkārtošos, tas, ka viņš labi brauca, jā piekrītu, bet problēma tāda, ka viņam nebija pienācīgas finansiālas aizmugures, kas pēc būtības, Pie mums nav arī iespējama. Summas tomēr nopietnas tur grozās.
ak dies es arī atkārtošos....viss tak ir naudā(nabadzīgā Latvija neko nevar sponsorēt,kā poļi Kubicu),ne talantā vai ne LATVIETI???

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 18:37, pirms 6 gadiem
ingars31 rakstīja: ak dies es arī atkārtošos....viss tak ir naudā(nabadzīgā Latvija neko nevar sponsorēt,kā poļi Kubicu),ne talantā vai ne LATVIETI???
Polija arī nesponsorē Kubicu, to dara dažādi sponsori, ne tikai no Polijas.

  -2 [+] [-]

, 2019-01-21 19:05, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Polija arī nesponsorē Kubicu, to dara dažādi sponsori, ne tikai no Polijas.
Lūdzu pameklē dziļāk,cik poļu uzņēmēju,no daudzu miljonu tautas arī ārzemēs būdami(WW2 ietvaros) izvilka Kubicu uz F1....nu tak nav Senna vai ne??? Starp citu...kur polis ir tagad??? hi hi

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 19:18, pirms 6 gadiem
ingars31 rakstīja: Lūdzu pameklē dziļāk,cik poļu uzņēmēju,no daudzu miljonu tautas arī ārzemēs būdami(WW2 ietvaros) izvilka Kubicu uz F1....nu tak nav Senna vai ne??? Starp citu...kur polis ir tagad??? hi hi
Williams komanda, pērn bija testa pilots, šogad piedalīsies sacensībās kā pilntiesīgs pilots

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 19:37, pirms 6 gadiem
ingars31 rakstīja: Lūdzu pameklē dziļāk,cik poļu uzņēmēju,no daudzu miljonu tautas arī ārzemēs būdami(WW2 ietvaros) izvilka Kubicu uz F1....nu tak nav Senna vai ne??? Starp citu...kur polis ir tagad??? hi hi
Kubica būs noteikti veicis lielāko comeback šajā gadsimtā sportā!

     [+] [-]

, 2019-01-21 19:40, pirms 6 gadiem
ingars31 rakstīja: Lūdzu pameklē dziļāk,cik poļu uzņēmēju,no daudzu miljonu tautas arī ārzemēs būdami(WW2 ietvaros) izvilka Kubicu uz F1....nu tak nav Senna vai ne??? Starp citu...kur polis ir tagad??? hi hi
Kubica, visticamākais nekur nebūtu pazudis, ja ne smaga trauma. Nākamajā sezonā atgriezīsies. Bet tā jau pa lielam arī ir - ja tu neesi nākamais superpilots vai no, kādas F1 pilotu dinastijas, mūsdienu F1 tev ir vajadzīga finansiālā aizmugure, kā tas bija ar Kvjatu, pāris Āzijas pilotiem utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-21 20:13, pirms 6 gadiem
ingars31 rakstīja: (...)
Būsim, lūdzu, precīzi - Haralds nav veicis F1 testus un arī to vienu sezonu, ko nobrauca GP2 (Āzijā, ne Eiropā) rezultāti bija zemi. Viņa sasniegtos rezultātus vari pārbaudīt kaut vai wikipedias lapā.

Un te svarīgi piebilst - necenšos noniecināt sasniegto, jo tas joprojām ir vairāk nekā jebkurš no mums ir spējis. Joprojām respect Haraldam.

P.s. Šis taču striķis par Kurucu, Nets.
Tāpēc, lai rezultatīva spēle!

     [+] [-]

, 2019-01-21 21:22, pirms 6 gadiem
Garlaicīgs basketbols

  -1 [+] [-]

, 2019-01-21 22:09, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja būs karjeras spēle, būs teksti, ka viņu jau neviens nesedz utml.
Viņu tiešām šovakar neviens personīgi nesedz. Nav vajadzīgs - vienalga met garām. Absolūti All-stara cienīga spēle.
1.puslaiks, 14 minūtes , trāpīts 1 metiens no 7, 3 punkti. LeBrons skatās un raud.

     [+] [-]

, 2019-01-21 22:15, pirms 6 gadiem
Nu spechuki- youtobe linku plzzz….Kurucs laaaabs!

     [+] [-]

, 2019-01-21 22:15, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Viņu tiešām šovakar neviens personīgi nesedz. Nav vajadzīgs - vienalga met garām. Absolūti All-stara cienīga spēle.
1.puslaiks, 14 minūtes , trāpīts 1 metiens no 7, 3 punkti. LeBrons skatās un raud.
Ka tik beigās nesakrāj triple-double. A ko Tu man piesējies par Lebronu? Vai es viņu kaut reizi esmu ar Lebronu salīdzinājis? Es pat neesmu teicis, ka Dončiču gaida spoža nākotne...

     [+] [-]

, 2019-01-21 22:16, pirms 6 gadiem
Rio Ferdinand rakstīja: Nu spechuki- youtobe linku plzzz….Kurucs laaaabs!
shourtcut maksā 7 eiro, nu c`mon

     [+] [-]

, 2019-01-21 22:18, pirms 6 gadiem

     [+] [-]

, 2019-01-21 22:18, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Viņu tiešām šovakar neviens personīgi nesedz. Nav vajadzīgs - vienalga met garām. Absolūti All-stara cienīga spēle.
1.puslaiks, 14 minūtes , trāpīts 1 metiens no 7, 3 punkti. LeBrons skatās un raud.
Ja skatītos tieši sniegumu, tad redzētu, ka viņš radīja kā minimums desmit iespējas brīviem metieniem komandas biedriem + ja viņu nesedz, tad kā izskaidrosi, ka dažās situācijās pret viņu ļauj asāk spēlēt, kā laukuma otrajā pusē?

Dončiča problēma ir tā, ka nav pieredzējuša skorera blakus

     [+] [-]

, 2019-01-21 22:20, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ja skatītos tieši sniegumu, tad redzētu, ka viņš radīja kā minimums desmit iespējas brīviem metieniem komandas biedriem + ja viņu nesedz, tad kā izskaidrosi, ka dažās situācijās pret viņu ļauj asāk spēlēt, kā laukuma otrajā pusē?

Dončiča problēma ir tā, ka nav pieredzējuša skorera blakus
Novicki nelaiž laukumā , viņš ir pieredzējis skorers

     [+] [-]

, 2019-01-21 22:24, pirms 6 gadiem
Kilmars rakstīja: Novicki nelaiž laukumā , viņš ir pieredzējis skorers
lēns, īsti viņam nav pret ko spēlēt, jo ātrumā zaud. Es vairāk domāju SF un fizisku PF vajag. Vismaz tā izskatās, no mana skatu punkta

     [+] [-]

, 2019-01-21 22:24, pirms 6 gadiem
Sporta studijā šodien teica, ka 1 no Eirolīgas basketbolistiem, visdrīzāk, tiks palaists uz PK kvaļa izšķirošajām spēlēm, viens, visdrīzāk, netiks, bet par pārējiem ir jautājuma zīme. Ošenieks bija sazinājies ar visiem LV basketbolistiem Eirolīgā. Labs sižets bija arī par Žagara rehabilitāciju Latvijā pēc traumas.

     [+] [-]

, 2019-01-21 22:28, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sporta studijā šodien teica, ka 1 no Eirolīgas basketbolistiem, visdrīzāk, tiks palaists uz PK kvaļa izšķirošajām spēlēm, viens, visdrīzāk, netiks, bet par pārējiem ir jautājuma zīme. Ošenieks bija sazinājies ar visiem LV basketbolistiem Eirolīgā. Labs sižets bija arī par Žagara rehabilitāciju Latvijā pēc traumas.
gan jau, ka Bertānu laidīs, domāju, Strēlniekam būs tas liegts

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 22:37, pirms 6 gadiem
hd kvalitaatee Sacramento Kings vs Brooklyn Nets

     [+] [-]

, 2019-01-21 22:39, pirms 6 gadiem
NBA TV rāda, Helio 61. kanāls.
Nepatīk tie nba mači, bet jāuzmet acs Kurucam.
Tracina 2-3min pārtraukumi, muzoni spēles laikā, n-tās reklamas pa vidu

     [+] [-]

, 2019-01-21 22:46, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Viņi rāda tikai to ko viņiem atļauj !!!
Varbūt tev taisnība, bet skan dīvaini, jo parasti tv kanāli pērk konkrētas pārraides un spēles. Var kādu spurs spēli redzēt? Nē, es jums rādīšu suns vs grizlies. Skan stulbi un neadekvāti, bet nu tev jau labāk zināms, laikam tur strādā!!!

     [+] [-]

, 2019-01-21 22:47, pirms 6 gadiem
Edison rakstīja: Varbūt tev taisnība, bet skan dīvaini, jo parasti tv kanāli pērk konkrētas pārraides un spēles. Var kādu spurs spēli redzēt? Nē, es jums rādīšu suns vs grizlies. Skan stulbi un neadekvāti, bet nu tev jau labāk zināms, laikam tur strādā!!!
Ja nezini, tad nepļurkšķi. B4S ir teikuši par šo situāciju...

  +2 [+] [-]

, 2019-01-21 22:47, pirms 6 gadiem
Edison rakstīja: Varbūt tev taisnība, bet skan dīvaini, jo parasti tv kanāli pērk konkrētas pārraides un spēles. Var kādu spurs spēli redzēt? Nē, es jums rādīšu suns vs grizlies. Skan stulbi un neadekvāti, bet nu tev jau labāk zināms, laikam tur strādā!!!
tā visiem ir zināma informācija un nē, kanāli nevar izvēlēties. Viņiem pārdod noteiktas spēles, ko paši NBA pārstāvji lemj.

     [+] [-]

, 2019-01-21 22:48, pirms 6 gadiem
Kurucs spridzina sākumā

     [+] [-]

, 2019-01-21 22:52, pirms 6 gadiem
andzis rakstīja: Kurucs spridzina sākumā
Gandrīz vairāk par Dončiču jau savācis.

  -2 [+] [-]

, 2019-01-21 22:55, pirms 6 gadiem
Kurucam 5 minūtēs 8 pts. Hujova laikam, ka jāmaina nost tik ātri.

     [+] [-]

, 2019-01-21 22:58, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Gandrīz vairāk par Dončiču jau savācis.
tik visā pārējā smagi iepaliek

Kopumā, ja neskaita šausmīgo basketbolu, tad Kuruca panākumu atslēga ir fiziskās formas pacelšana, jo kopumā, viņš neko pārāk atšķirīgu no Eiropas nerāda.

     [+] [-]

, 2019-01-21 23:01, pirms 6 gadiem
ripple.is

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 23:03, pirms 6 gadiem
Kas par sākumu! Nu lieliski! +patīkami arī Nets komandas spēli skatīties

  -2 [+] [-]

, 2019-01-21 23:13, pirms 6 gadiem
paspēlēj , pietiek..

  +2 [+] [-]

, 2019-01-21 23:22, pirms 6 gadiem
Smuki iedankoja!!!!

     [+] [-]

, 2019-01-21 23:22, pirms 6 gadiem
Air Latvia..

  -2 [+] [-]

, 2019-01-21 23:39, pirms 6 gadiem
nomainītu speletajus kā Dinwiddie un caroll , Nets varetu tālutikt..

     [+] [-]

, 2019-01-21 23:42, pirms 6 gadiem
Skaidrs, ka Kuruca uzdevums nav tik daudz uzbrukt, treneris liek to manīt visos iespējamos veidos

  -2 [+] [-]

, 2019-01-21 23:42, pirms 6 gadiem
Stulbie melnīši kad redz, ka Kurucs var iemest, tad vairāk nedot piespēles ! Es brīnos kā Nets ar tā Atkinsona stulbo loģiku var būt PO ! Dotu minūtes tiem kas ir to pelnijuši kā piemēram Musam un nu jau jau prom esošajam Farīdam. Zb kaut kādam Greiemam, kas pus sezonu neko noguļ uz slimības lapats te jau starta piecinieks un 30 min ! Kaut aizsardzība nav neko labāka un uzbrukumā mēsls, tāpat savtīgā Neipjēra vietā lai nāk Musa un treido visus Dadlijus, krebus, Rondijus Holisus un Kerolus tālu prom no šīs komandas !

     [+] [-]

, 2019-01-21 23:43, pirms 6 gadiem
Pirmo zilīti uzmet un uzreiz un beņķa kaut Diangelo Raselam katrs otrais tāds lido ! Tas parāda cik nekompitents treneris ir tas atkinsons ar saviem bomāru spēlētājiem !

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 23:44, pirms 6 gadiem
NBA God rakstīja: Stulbie melnīši kad redz, ka Kurucs var iemest, tad vairāk nedot piespēles ! Es brīnos kā Nets ar tā Atkinsona stulbo loģiku var būt PO ! Dotu minūtes tiem kas ir to pelnijuši kā piemēram Musam un nu jau jau prom esošajam Farīdam. Zb kaut kādam Greiemam, kas pus sezonu neko noguļ uz slimības lapats te jau starta piecinieks un 30 min ! Kaut aizsardzība nav neko labāka un uzbrukumā mēsls, tāpat savtīgā Neipjēra vietā lai nāk Musa un treido visus Dadlijus, krebus, Rondijus Holisus un Kerolus tālu prom no šīs komandas !
Kurucs pēdejos trīņus nopūdelēja un pēdejais knapi stīpu aizskāra, bet Tu saki iemest var. Kurucs tur nav pirmā opcija uzbrukumam un tas ir tikai loģiski

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 23:45, pirms 6 gadiem
p.s. viņi reklāmas pauzē varētu pastāstīt kā valdība pati nogalināja Martinu Luteru Kingu.. tās gaudošanas vietā

     [+] [-]

, 2019-01-21 23:46, pirms 6 gadiem
Bet nu tas basketbols varēja interesantaks būt + tie noteikumi dīvaini, īpaši Bogdanam trešā piezīme, kā tādu par uzbrukuma piezīmi var nosaukt?

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 23:47, pirms 6 gadiem
Aj vēl ilgi nebūs Kurucam 30 punktu ! 😪 Jānopūst tie 4 gadi DiAngelo un Dinvidija ēnā blakus pārs g līgas džekiem un jādara tas melnais darbs nu nekas cits neatliek. Pēc tam jātinas uz kaut kādu komandu kas viņa visus + attīstīs un kas redzēs viņā zvaigzni ne tikai melnā darba kapli kaut kādu, tāpēc jau tas Kurucs stostās tur mest pa grozu !

  -1 [+] [-]

, 2019-01-21 23:49, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kurucs pēdejos trīņus nopūdelēja un pēdejais knapi stīpu aizskāra, bet Tu saki iemest var. Kurucs tur nav pirmā opcija uzbrukumam un tas ir tikai loģiski
Labi, bet tas ka Greiems spēlē lielākas min arī ir tikai loģiski. No kurienes tādus sūdus izrok viņš no tā uzvaru streika ne pirkstu nav pielicis !

     [+] [-]

, 2019-01-21 23:51, pirms 6 gadiem
NBA God rakstīja: Aj vēl ilgi nebūs Kurucam 30 punktu ! 😪 Jānopūst tie 4 gadi DiAngelo un Dinvidija ēnā blakus pārs g līgas džekiem un jādara tas melnais darbs nu nekas cits neatliek. Pēc tam jātinas uz kaut kādu komandu kas viņa visus + attīstīs un kas redzēs viņā zvaigzni ne tikai melnā darba kapli kaut kādu, tāpēc jau tas Kurucs stostās tur mest pa grozu !
Kāpēc Tu uzskati, ka viņu citur savādak uztvers?

     [+] [-]

, 2019-01-21 23:52, pirms 6 gadiem
Diezgan neskatāms baskets, bumba vispār nekustās, tā liekas, ka piespēles notiek tikai tad, kad nav variantu izmest! Kurucs pareizi dara, ka met, savādāk vispār netiks pie metieniem!

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 23:52, pirms 6 gadiem
NBA God rakstīja: Labi, bet tas ka Greiems spēlē lielākas min arī ir tikai loģiski. No kurienes tādus sūdus izrok viņš no tā uzvaru streika ne pirkstu nav pielicis !
Ja komanda uzvar, tad viņš uzticēto lomu izpilda. Katram spēlētājam ir sava loma tur.

     [+] [-]

, 2019-01-21 23:53, pirms 6 gadiem
Edison rakstīja: Diezgan neskatāms baskets, bumba vispār nekustās, tā liekas, ka piespēles notiek tikai tad, kad nav variantu izmest! Kurucs pareizi dara, ka met, savādāk vispār netiks pie metieniem!
tāpēc man jau nepatīk nba, ja nevar trīni izmest, tad nakami ir atdot mazajam bumbu un lai dodas caurgajienā

     [+] [-]

, 2019-01-21 23:56, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāpēc Tu uzskati, ka viņu citur savādak uztvers?
Protams, ka līgā ir daudz komandas kam vajadzētu tādu spēlētāju ! Padomā ar galviņu ko viņš varētu izdarīt uzbrukumā ja viņš attīstītu eiro step un protams spēcīgākr paliktu !

     [+] [-]

, 2019-01-21 23:58, pirms 6 gadiem
Rasels viens pats spēlē!

     [+] [-]

, 2019-01-21 23:59, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: tāpēc man jau nepatīk nba, ja nevar trīni izmest, tad nakami ir atdot mazajam bumbu un lai dodas caurgajienā
Tu pats sevi noliec ! Saki, ka tev nepatīk, ka mazie iet caurgājienā, bet ka es to uzrakstu tad tu uzreiz gruzī par kaut kādām lomām ! Dinvidijs 38 piks ko viņš bija sasniedzis līdz šij sezonai ? Tāpat Neipjērs sūds kaut kāds izrakts un kāpēc lai Kurucs nevarētu vilkt uzbrukumu !

     [+] [-]

, 2019-01-21 23:59, pirms 6 gadiem
Pozitīva atšķirība Kuruca spēlē salīdzinājumā ar sezonas sākumu, ka viņš tagad iet uz danku caurgājienā, pirms tam šķita ka viņš baidās dankot!

     [+] [-]

, 2019-01-22 00:00, pirms 6 gadiem
NBA God rakstīja: Protams, ka līgā ir daudz komandas kam vajadzētu tādu spēlētāju ! Padomā ar galviņu ko viņš varētu izdarīt uzbrukumā ja viņš attīstītu eiro step un protams spēcīgākr paliktu !
ja spēku pieliek un neattīta metienu, tad tur nekā nebūs. Pagaidām, viņam vienīgā atšķirība ar Eiropu ir tā, ka daudz labāka fiziskā forma. Protams jāskatās, cik tīri organisms atļauj, viņam jau bija problēmas ar ceļiem

  -1 [+] [-]

, 2019-01-22 00:01, pirms 6 gadiem
NBA God rakstīja: Tu pats sevi noliec ! Saki, ka tev nepatīk, ka mazie iet caurgājienā, bet ka es to uzrakstu tad tu uzreiz gruzī par kaut kādām lomām ! Dinvidijs 38 piks ko viņš bija sasniedzis līdz šij sezonai ? Tāpat Neipjērs sūds kaut kāds izrakts un kāpēc lai Kurucs nevarētu vilkt uzbrukumu !
Lasi vēlreiz un saproti kontekstu. Es saku, ka tur ir divi izspēles varianti komandām.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-22 00:03, pirms 6 gadiem
Laikam atšifrējuši Kuruca ieskriešanu zem groza!

     [+] [-]

, 2019-01-22 00:03, pirms 6 gadiem
nothing but net

     [+] [-]

, 2019-01-22 00:14, pirms 6 gadiem
Nav skaidrs kapec tas Danvidijs netiek sedinats uz kresla, pilnigs auns

     [+] [-]

, 2019-01-22 00:15, pirms 6 gadiem
Pagaidām 16 pts bet +/- labākais spēlē +20 tas parāta cik nozīmīgs komandas spēē ir Kurucs tik rebi 2

     [+] [-]

, 2019-01-22 00:15, pirms 6 gadiem
Kurucam +20, kas labākais pagaidām

     [+] [-]

, 2019-01-22 00:17, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: ja spēku pieliek un neattīta metienu, tad tur nekā nebūs. Pagaidām, viņam vienīgā atšķirība ar Eiropu ir tā, ka daudz labāka fiziskā forma. Protams jāskatās, cik tīri organisms atļauj, viņam jau bija problēmas ar ceļiem
Viņš jau tagad ir labāks par daudziem 1 kārtas pikiem un kas tu domā, ka viņš nekļūs pa vasarām labāks ! Ne velti kad Kurucs sāka iet starting 5 Nets vinē vairāk !

  +3 [+] [-]

, 2019-01-22 00:19, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Pagaidām 16 pts bet +/- labākais spēlē +20 tas parāta cik nozīmīgs komandas spēē ir Kurucs tik rebi 2
Es to rebu vākšanu neuzskatu par defu, jo Kurucam jāsec tālu no groza un to 2 rebu kuru viņš nogrāba reāli nospēra savam komandas biedram, bet redz Atkinsons to ļoti vēlās lai Kurucs rauj bumbas ārā no savējo rokām, jo citādāk es nezinu kā viņš to statistiku lai savāc sedzot pie 3pt līnihas !

     [+] [-]

, 2019-01-22 00:20, pirms 6 gadiem
Krīt acīs tas, ka neviens pat necenšās blokus likt!!!

     [+] [-]

, 2019-01-22 00:20, pirms 6 gadiem
NBA God rakstīja: Viņš jau tagad ir labāks par daudziem 1 kārtas pikiem un kas tu domā, ka viņš nekļūs pa vasarām labāks ! Ne velti kad Kurucs sāka iet starting 5 Nets vinē vairāk !
Atkal pāprati, es saku, ka visam ir robežas. Primāri jāskatās, cik veselība atļauj pie garās NBA sezonas.

     [+] [-]

, 2019-01-22 00:21, pirms 6 gadiem
Edison rakstīja: Krīt acīs tas, ka neviens pat necenšās blokus likt!!!
tur jau nevar normāli uzlikt, lai sods nebūtu

     [+] [-]

, 2019-01-22 00:22, pirms 6 gadiem
Sabrastu, ka neviens cits nevar notvert tās bumbas vai ja Kurucs pazaudētu atlēcošo bumbu no rokām, bet nē tās bumbas vienkārši notver komandas biedri un viss ! Tāpat arī KP bija ! Viņš taču nezags nost komandas biedriem rebus ja iekrīt rokas tad ir un viss !

     [+] [-]

, 2019-01-22 00:25, pirms 6 gadiem
Pēc spēles treneris teiks, ka nav svarīgi punkti un atlecošās, galvenais turēt aizsardzību!!

     [+] [-]

, 2019-01-22 00:34, pirms 6 gadiem
Karmelo uz Čikāgu

     [+] [-]

, 2019-01-22 00:46, pirms 6 gadiem
Pienvedējs Vasja rakstīja: Karmelo uz Čikāgu
Who cares he is Latvian ?

     [+] [-]

, 2019-01-22 00:50, pirms 6 gadiem
NBA God rakstīja: Who cares he is Latvian ?
is he a

     [+] [-]

, 2019-01-22 08:26, pirms 6 gadiem
Edison rakstīja: N-tās spēles ir rādītas mūsējo vietā! Vai tad viņi nesaprot, ka rādot mūsu čaļu komandas, auditorija būtu 100 reizes vairāk?
DRīzāk tu kaut ko nesaproti. B4S neizvēlās spēles - to ko viņiem piedāvā, to viņi rāda.