Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Slaktiņš Bostonā: "Cavaliers" konferences fināla otrajā spēlē iznīcina "Celtics"

Andrejs Siliņš

Slaktiņš Bostonā: "Cavaliers" konferences fināla otrajā spēlē iznīcina "Celtics"
Džeilens Brauns
Foto: AFP / Scanpix

Naktī uz sestdienu Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) pirmajā Austrumu konferences finālsērijas spēlē Klīvlendas "Cavaliers" izbraukumā neatstāja absolūti nekādas cerības Bostonas "Celtics", izcīnot panākumu ar rezultātu 130:86.

Jau pirmajā sērijas spēlē, neraugoties uz ieilgušo pārtraukumu pirms sērijas sākuma, "Cavs" neatstāja "Celtics" nekādus variantus, bet otrais mačs izrādījās vēl traģiskāks no mājinieku pozīcijām un spēles intrigas viedokļa. Jau pirmajā ceturtdaļā "Cavs" ielika pamatus uzvarai, bet puslaika pārtraukumā viss bija pilnīgi skaidrs - 41 punkta pārsvars un, ja nezinātu, ka tas ir NBA konferences fināls, no uz tablo redzamā varētu minēt, ka sacenšas pāris ļoti dažāda līmeņa amatieru komandas (72:31).

Otrajā puslaikā laukumā vairs neiznāca "Celtics" zvaigzne Aizeja Tomass, kurš guva nelielu savainojumu, bet viesu pārsvars turpināja pieaugt. Pēc trim ceturkšņiem Klīvlendas pārsvars bija jau 46 punkti, bet Lebrons Džeimss bija guvis 30 viens pats. Pēdējās 12 minūtēs laukumā vairs neredzējām ne Lebronu, ne citus labākos "Cavs" spēlētājus. Arī Breds Stīvenss izvēlējās iet tādu pašu ceļu, ļaujot izskrieties saviem rezervistiem.

Finālā "Celtics" tomēr laimīgi izvairījās no lielākā izslēgšanas turnīra zaudējuma vēsturē - 1995. gada "play-off" mačā Floridā "ķelti" zaudēja ar 47 punktiem, bet šis mačs noslēdzās ar 44 punktu deficītu (86:130). Savā laukumā gan "Celtics" tik un tā nekad nebija zaudējusi ar tik lielu starpību.

130 vienā mačā gūtie punkti ir "Cavaliers" kluba rekords, 41 punkta pārsvars puslaikā ir NBA "play-off" spēļu rekords, un 13. uzvara pēc kārtas izslēgšanas turnīrā ir atkārtots NBA rekords. Lebrons Džeimss šos vēstures ierakstus palīdzēja veikt ar 30 gūtiem punktiem un septiņām rezultatīvām piespēlēm, Kairijs Ērvings pievienoja 23 punktus, bet Kevinam Lavam šoreiz 21 punkts un 12 bumbas zem groziem. "Celtics" sastāvā ar 19 punktiem izcēlās Džeilens Brauns.

Sērijā nu rezultāts kļuvis 2-0 "Cavaliers" labā, bet nākamās divas spēles norisināsies Klīvlendā. Pirmā no tām naktī uz otrdienu.

NBA Austrumu konferences fināls, 2. spēle

Celtics - Cavaliers 86:130 (18:32, 13:40, 26:31, 29:27)
Celtics: Brauns 19, Bredlijs 13, Horfords 11, Krauders 9, Zellers 8, Grīns 6, Rozjērs 6, Jerebko 4, Smārts 4, Tomass 2, Džonsons 2, Mikijs 2, Oliniks.
Cavaliers: Džeimss 30, Ērvings 23, Lavs 21, Džefersons 10, Smits 9, Korvers 8, Tompsons 7, Frajs 7, Šamperts 7, Dereks Viljamss 4, Derons Viljamss 4, D.Džounss, Dž.Džounss.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-20 13:11, pirms 8 gadiem
zaxx rakstīja: Līga smagi ciešs ar šo, intrigas nav un spēļu mazāk, ienākumi mazāki. Plus daudzi(man zināmi cilvēki) nemaz vairs neskatās NBA jo saka apriebies jau GSW un CAVS fināls, nekādas intrigas utml.

NBA jāsāk kaut kas domāt, jo ja nekas nemainīsies drīz finālus skatīsies tikai šo konkrētu klubu līdzjutēji. Nevis skatīsies finālu kā tādu.. CIlvēkiem vajag intrigu, ar interesi skatīties , nezinot kā beigsies spēli un tad kāds ar buzzer-beater iemet uzvaras metienu. Tad ir interesanti, nevis ar 40pt pārsvaru vālēt Ķeltus.
Pilnībā piekrītu! Kad spēlēja Bulls un Jazz 90'os tad tām divām komandām vismaz bija jāiesvīst, lai tiktu līdz tam lielajam finālam. Nebija tās pārspīlētās sagrāves. Aij, pārņem nostaļģija pēc tā basīša...

     [+] [-]

, 2017-05-20 13:29, pirms 8 gadiem
ko Jūs te čīkstat, ...... dabiski ka spurs sobrid kad notiek paaudzu maina, nav tik stipra ka agrak... un ja nebutu lenards traumets, iespejams butu siva cina....
pagasgadu jau aizmirsat? Warioriem bija krekls jarauj dilsa lai atspeletos no 1-3 pre thunderiem....
kas vainīgs pie tā kad ir divas tik stipras komandas?
atgadinat man, cik sen darbojas tas luksus nodoklis?
ja nemaldos tad loti sen.... tas ka savac stipri sastavu, ne vienmer nozime uzvaret.... piemers- kad bija Lakeriem Kobe, Hovards, Ness un vel kkas, neatceros, bet liekas nu tik bus visiem psc... neka tur nebija
un tie kas muzigi gaudo veco dziesmu par Austrumiem... ja jau tur tik viegli, tad kapec nevienam nav ienacis prata uzbliezt tur kada komanda labu sastavu un ar pusspeku tikt lidz konferences pusfinalam?

     [+] [-]

, 2017-05-20 14:09, pirms 8 gadiem
Bļāviens SC. Labākās līgas PO notiek, bet visu ko jaudājat ir tikai sekot līdzi benķiniekam Bertānam. Arī par CLE-BOS sēriju varējāt uzraktīt pirms spēles aprakstu. Nemaz nerunājot par pēc spēles aprakstu, kam jau bija jābūt gatavam pēc spēles nevis 9.00, kad ceļaties.

Par CLE-BOS spēli es varētu uzrakstīt- ko BOS dara konf. finālos. Piedodiet, bet izsmieksls. Pie 60-30 puslaiku izslēdzu. Un, ja tā zaudē divas spēles mājās? Tad kur tālāk?

     [+] [-]

, 2017-05-20 14:10, pirms 8 gadiem
drīzāk kāda no tām komandām 4 gadu laikā piedzīvos izteiktu kritumu

comon88 rakstīja: vēl nakošos 4 gadusgadusvienmēr konferenefināā būs šādas komanads-CAVS ,GSW , spurs, Bostona

     [+] [-]

, 2017-05-20 14:14, pirms 8 gadiem
zaxx rakstīja: Līga smagi ciešs ar šo, intrigas nav un spēļu mazāk, ienākumi mazāki. Plus daudzi(man zināmi cilvēki) nemaz vairs neskatās NBA jo saka apriebies jau GSW un CAVS fināls, nekādas intrigas utml.

NBA jāsāk kaut kas domāt, jo ja nekas nemainīsies drīz finālus skatīsies tikai šo konkrētu klubu līdzjutēji. Nevis skatīsies finālu kā tādu.. CIlvēkiem vajag intrigu, ar interesi skatīties , nezinot kā beigsies spēli un tad kāds ar buzzer-beater iemet uzvaras metienu. Tad ir interesanti, nevis ar 40pt pārsvaru vālēt Ķeltus.
Tu saki, ka GSW-CLE nebūs intriga? Nez kurā pasaulē dzīvo

  -1 [+] [-]

, 2017-05-20 14:16, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Zinot, cik vāji ir bijuši Austrumi pēdējos gados, tad tas rekords šķiet pilnīgas pupu mizas.

Kā reiz Taisons teica, viņa pretinieki zaudēja cīņas vēl pirms tās bija sākušas, jo viņiem bija bail un nebija nekādas ticības, ka var uzvarēt. Šeit ir tas pats gadījums.
Bulshit.

Un jautājums, kas pie tā vainīgs vispār? Paliec 8 pret 8, 7 pret 7.... nebūtu līdzīgas sērijas?

     [+] [-]

, 2017-05-20 14:22, pirms 8 gadiem
Pazemojoši šādi zaudēt sezonas pēdējo mājas spēli.

     [+] [-]

, 2017-05-20 15:12, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Interesants komentārs - no vienas puses tu liec priecāties, ka Cavs šitā dominē, no otras puses it kā neesi apmierināts ar to, ka visa NBA sezona ir viena liela gumijas stiepšana, jo fināls tāpat ir skaidrs. Tad kā īsti - mums būtu jāpriecājas par 2 komandu dominanci, vai tomēr jābēdājas?

Man ļoti nepatīk, ka 2 komandām visa sezona un playofi ir kā pastaiga līdz finālam, un komandas īpašnieku motivācija maksāt man šeit ir pilnīgi pie kājas. Es neesmu kkāds līgas vai klubu funkcionārs, kuru tam vajadzētu uztraukt. Es esmu parasts fans, un mani interesē galarezultāts jeb līgas skatāmība, intriga, cīņa. Līgas vadībai to vajadzētu veicināt. Protams, ka nevar vainot īpašniekus, ka viņi grib uzvarēt, bet ir jābūt kkādiem instrumentiem līgas rīcībā, lai superkomandu izveide nebūtu tik vienkārša vai precīzāk, lai tā būtu neiespējama. Nosakiet stingrus algu griestus un aizvāciet to luxury tax!
Atbildot uz tava komentāra pirmo daļu - es esmu LBJ fans un gribu, lai viņš uzvar, tas nenozīmē, ka man patīk šāda dominance. Sirdij, protams, vieglāk, zinot, ka ceļš līdz finālam ir viegls, taču interesantākas tomēr bija sezonas, kad Bostona, Čikāga, Indiāna LBJ un Heat lika un kā vēl pasvīst. Kā jau teicu - nepatīk šī sistēma, kad divas komandas tik ļoti dominē, lai cik arī "interesants un aizraujošs" nebūtu NBA fināls. Daudzi, piemēram, ir apmierināti ar šādu situāciju, jo zina, ka finālā dabūs "lielo gadsimta mega cīņu", bet man tas īsti neder.
Mans arguments bija vairāk tāds - tā nav īpašnieku problēma, bet gan NBA vadības. Pats teici, ka "saproti NBA īpašniekus, jo viņi grib tikai uzvarēt", bet reāli tā nav - viņi grib tikai nopelnīt. Tāpēc nepatīk tādas komandas kā Atlanta un ļoti cienu tādas komandas kā Bostona un arī tai skaitā Filadelfija, kura pacietīgi veido sastāvu, jo zina, ka nevēlas būt vairs average komanda, bet reāli cīnīties par titulu un to pārbūves procesu nevar sasteigt, ja grib sasniegt augstākos rezultātus. Protams, ir arī izņēmumi kā Bostona (pateicoties Nets stulbumam) un Spurs (cik bieži gadās, ka viens HOF (Dankans) beidz karjeru un tieši tajā brīdī uzzied nākamās paaudzes potenciāls HOF Lenarda personā). Tāpēc es saku, ka cienu tās komandas un tos īpašniekus, kuri saprot, ka laba biznesa pamatā ir kvalitāte un šajā nozarē to izsaka uzvaras un tituli, nevis tāda vidēja kūļāšanās pa playoffiem. Piekrītu, ka tev kā fanam interesē gala rezultāts, nevis to, kurš īpašnieks cik ko tērē, bet starp īpašnieku un galarezultātu tomēr ir zināma likumsakarība. Just sayin - manuprāt, pareizā pieeja ir - ja mēs nebūvējam komandu titulam un mums nav gana daudz talanta un resursu, lai to izdarītu, tad štrunts ar visu, mainam prom spēlētājus un sākam pārbūvi, lai to varētu izdarīt. Lai kā man arī patiktu Memfisa un Konlijs ar Gasolu, nu netiks viņi divatā pie titula Memfisā. Tad kāda jēga marinēties, ja neskaita to, ka Gazols, Konlijs un Memfisas īpašnieks nopelna vairāk naudu?

     [+] [-]

, 2017-05-20 15:22, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Bļāviens SC. Labākās līgas PO notiek, bet visu ko jaudājat ir tikai sekot līdzi benķiniekam Bertānam. Arī par CLE-BOS sēriju varējāt uzraktīt pirms spēles aprakstu. Nemaz nerunājot par pēc spēles aprakstu, kam jau bija jābūt gatavam pēc spēles nevis 9.00, kad ceļaties.

Par CLE-BOS spēli es varētu uzrakstīt- ko BOS dara konf. finālos. Piedodiet, bet izsmieksls. Pie 60-30 puslaiku izslēdzu. Un, ja tā zaudē divas spēles mājās? Tad kur tālāk?
Mums pilna valsts ar NBA spēlētājiem, ka nevavajag rakstīt par Dāvi? Nerunā aplamības taču

     [+] [-]

, 2017-05-20 15:57, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Sanāk,ja Rondo nebūtu satraumējies bulls tagad pret cavs spēlētu?
Tev pilna programma? Kā CLE varēu spēlēt ar lūzeriem, kas pakāstu pirmo kārtu?

     [+] [-]

, 2017-05-20 15:58, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: tas lielais mīnuss ir tas, ka Cavs , GSW prekš playoff ir savākuši labākos spēlētājus un pofig ka parsniedza agu griestsus , jo var samaksāt sodu naudu cik vajag
Redzams, ka tev vispār nav nekāda sajēga par algu sistēmām nba.

     [+] [-]

, 2017-05-20 16:02, pirms 8 gadiem
Nav ko daudz piebilst. LeBrons ir savas karjeras labākajā formā un ir top 2 spēlētājs NBA vēsturē. Celtics nav neviens ko īsti likt pretī viņam. Zem groza ir pusiji kā Horfords un Oliniks, kuriem LeBrons kā tanks pāriet pāri. Tomasam kaut kāds savainojums un spēlē kā apdzēries.

Lai Stīvens tos veterānus klaunus, kuri jau izskatās padevušies dzen malā un ļauj Braunam un Rozieram spēlēt.

     [+] [-]

, 2017-05-20 16:15, pirms 8 gadiem
Sedz kā gribi LeBronu, viņš tevi izčakarēs pēc pilnas programmas. Liec double team - viņš atradīs brīvo spēlētāju ļoti viegli, jo Lebis izcili pārredz laukumu. Segsi 1 pret 1 - izvēlies vai cieši vai nedaudz dosi viņam vietu, abos gadījumos viņš tevi izčakarēs. Ja iepriekšējos gadus LeBronam bija problēmas ar 3p metienu realizāciju, kas krietni atviegloja pretinieku darbu aizsardzībā, tad šogad viņš ir neapturams. 45% ar vidēji 6 metieniem spēlē ir absurds rādītājs. Karijs pat nemet tuvu tādam procentam. Viņam apkārt ir teicami 3p metēji, kurus LeBrons vienmēr atradīs un tu nedrīksti viņus atstāt brīvus un fokusēt visus spēkus uz Lebi.

     [+] [-]

, 2017-05-20 16:24, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Bulshit.

Un jautājums, kas pie tā vainīgs vispār? Paliec 8 pret 8, 7 pret 7.... nebūtu līdzīgas sērijas?
Kas te ir bulshit? Fakts, ka Austrumi ir krietni vājāki par Rietumiem? Tas, ka Spurs un Celtics sāk spēles bez nekādas ticības, ka var uzvarēt? Karstā dienā lkm aliņš būs biški pa galvu iedevis?

     [+] [-]

, 2017-05-20 16:34, pirms 8 gadiem
Nedarbs rakstīja: Atbildot uz tava komentāra pirmo daļu - es esmu LBJ fans un gribu, lai viņš uzvar, tas nenozīmē, ka man patīk šāda dominance. Sirdij, protams, vieglāk, zinot, ka ceļš līdz finālam ir viegls, taču interesantākas tomēr bija sezonas, kad Bostona, Čikāga, Indiāna LBJ un Heat lika un kā vēl pasvīst. Kā jau teicu - nepatīk šī sistēma, kad divas komandas tik ļoti dominē, lai cik arī "interesants un aizraujošs" nebūtu NBA fināls. Daudzi, piemēram, ir apmierināti ar šādu situāciju, jo zina, ka finālā dabūs "lielo gadsimta mega cīņu", bet man tas īsti neder.
Mans arguments bija vairāk tāds - tā nav īpašnieku problēma, bet gan NBA vadības. Pats teici, ka "saproti NBA īpašniekus, jo viņi grib tikai uzvarēt", bet reāli tā nav - viņi grib tikai nopelnīt. Tāpēc nepatīk tādas komandas kā Atlanta un ļoti cienu tādas komandas kā Bostona un arī tai skaitā Filadelfija, kura pacietīgi veido sastāvu, jo zina, ka nevēlas būt vairs average komanda, bet reāli cīnīties par titulu un to pārbūves procesu nevar sasteigt, ja grib sasniegt augstākos rezultātus. Protams, ir arī izņēmumi kā Bostona (pateicoties Nets stulbumam) un Spurs (cik bieži gadās, ka viens HOF (Dankans) beidz karjeru un tieši tajā brīdī uzzied nākamās paaudzes potenciāls HOF Lenarda personā). Tāpēc es saku, ka cienu tās komandas un tos īpašniekus, kuri saprot, ka laba biznesa pamatā ir kvalitāte un šajā nozarē to izsaka uzvaras un tituli, nevis tāda vidēja kūļāšanās pa playoffiem. Piekrītu, ka tev kā fanam interesē gala rezultāts, nevis to, kurš īpašnieks cik ko tērē, bet starp īpašnieku un galarezultātu tomēr ir zināma likumsakarība. Just sayin - manuprāt, pareizā pieeja ir - ja mēs nebūvējam komandu titulam un mums nav gana daudz talanta un resursu, lai to izdarītu, tad štrunts ar visu, mainam prom spēlētājus un sākam pārbūvi, lai to varētu izdarīt. Lai kā man arī patiktu Memfisa un Konlijs ar Gasolu, nu netiks viņi divatā pie titula Memfisā. Tad kāda jēga marinēties, ja neskaita to, ka Gazols, Konlijs un Memfisas īpašnieks nopelna vairāk naudu?
Man jau arī ir krietni lielāka cieņa pret tiem īpašniekiem, kas no sava kluba grib izspiest arī maksimālus sportiskos sasniegumus, ne tikai piķi. Viņi tikai izmanto savas likumīgās iespējas to darīt, kā rezultātā ir superkomandas. Tāpēc jau es arī saku, ka līgai ir kkas lietas labā jādara, lai tās komandas, kuru īpašnieki ir gatavi piemaksāt, nedominētu pār pārējo masu, padarot līgu mazāk pievilcīgu parastam fanam. Jā, fināls ir īsts saldais ēdiens šādā grandu duelī, bet pārējā sezona...

Pa lielam jau ambiciozie īpašnieki ir stuprceļā. Vai nu dabū rokā labāko spēlētāju pasaulē + 2 nažus, lai būtu big trio + apaudzē ar lieliskiem role players (Cavs variants), vai arī savāc elitāru kodolu ar top 5-25 līgas spēlētājiem un tev pat nevajadzēs nekādu beņķi vai pat garo galu (GSW variants). Visi pārējie ar saviem pāris all-star spēlētājiem var stagnēt līdz atraujas no granda, vai tankot, cerot draftā izvilkt nākamos Lebronus, Karijus un Durentus. Ja NBA aizvāktu luxury tax, noteiktu fiksētus algu griestus, ko nedrīkst pārkāpt, būtu arī jēdzīga konkurence.

     [+] [-]

, 2017-05-20 18:01, pirms 8 gadiem
savais rakstīja: drīzāk kāda no tām komandām 4 gadu laikā piedzīvos izteiktu kritumu
CAVS, GSW,,BOS neiespēji nojiet pašlaik pa burbuli , spurs 100% kaut ko pie sevis paņem šajā vasarā + pie Popiviča jebkurš gribētu spēlēt

     [+] [-]

, 2017-05-20 18:07, pirms 8 gadiem
zaxx rakstīja: Līga smagi ciešs ar šo, intrigas nav un spēļu mazāk, ienākumi mazāki. Plus daudzi(man zināmi cilvēki) nemaz vairs neskatās NBA jo saka apriebies jau GSW un CAVS fināls, nekādas intrigas utml.
Tieši tas ir interesanti. Kurš kuru.
Ja neskatās NBA, tad viņiem īpaši nepatīk baskets. Ja neskatās NBA, tad kur nu vēl LBL utt.

     [+] [-]

, 2017-05-20 18:17, pirms 8 gadiem
https://youtu.be/e4av5S7ZDds
Lebrons uzliek sulīgu bloku, kas raksturo visu maču

     [+] [-]

, 2017-05-20 18:41, pirms 8 gadiem
https://youtu.be/kiDSzxdQito
Puslaika pēdējo sukunžu metiens

     [+] [-]

, 2017-05-20 19:34, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: šie playofi ir liela vilšanās prekš manis,jo nav intrigu
vēl nakošos 4 gadusgadusvienmēr konferenefināā būs šādas komanads-CAVS ,GSW , spurs, Bostona
Par Bostonu es neiebilstu

  +1 [+] [-]

, 2017-05-20 20:56, pirms 8 gadiem
Starp citu, tuvāko maču laikā Džeims kļūs par visu laiku rezultatīvāko play off spēlētāju.

     [+] [-]

, 2017-05-21 00:36, pirms 8 gadiem
GreenUprise rakstīja: Nav ko daudz piebilst. LeBrons ir savas karjeras labākajā formā un ir top 2 spēlētājs NBA vēsturē. Celtics nav neviens ko īsti likt pretī viņam. Zem groza ir pusiji kā Horfords un Oliniks, kuriem LeBrons kā tanks pāriet pāri. Tomasam kaut kāds savainojums un spēlē kā apdzēries.

Lai Stīvens tos veterānus klaunus, kuri jau izskatās padevušies dzen malā un ļauj Braunam un Rozieram spēlēt.
Ha.... nu vot tagad izdomā kam būs nākošā ēra. Bija MJ, tad Kobe, tagad LBJ. Kurš tagad ir, kas valdīs? Īsti neredzu nevienu.