Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Slaktiņš Bostonā: "Cavaliers" konferences fināla otrajā spēlē iznīcina "Celtics"

Andrejs Siliņš

Slaktiņš Bostonā: "Cavaliers" konferences fināla otrajā spēlē iznīcina "Celtics"
Džeilens Brauns
Foto: AFP / Scanpix

Naktī uz sestdienu Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) pirmajā Austrumu konferences finālsērijas spēlē Klīvlendas "Cavaliers" izbraukumā neatstāja absolūti nekādas cerības Bostonas "Celtics", izcīnot panākumu ar rezultātu 130:86.

Jau pirmajā sērijas spēlē, neraugoties uz ieilgušo pārtraukumu pirms sērijas sākuma, "Cavs" neatstāja "Celtics" nekādus variantus, bet otrais mačs izrādījās vēl traģiskāks no mājinieku pozīcijām un spēles intrigas viedokļa. Jau pirmajā ceturtdaļā "Cavs" ielika pamatus uzvarai, bet puslaika pārtraukumā viss bija pilnīgi skaidrs - 41 punkta pārsvars un, ja nezinātu, ka tas ir NBA konferences fināls, no uz tablo redzamā varētu minēt, ka sacenšas pāris ļoti dažāda līmeņa amatieru komandas (72:31).

Otrajā puslaikā laukumā vairs neiznāca "Celtics" zvaigzne Aizeja Tomass, kurš guva nelielu savainojumu, bet viesu pārsvars turpināja pieaugt. Pēc trim ceturkšņiem Klīvlendas pārsvars bija jau 46 punkti, bet Lebrons Džeimss bija guvis 30 viens pats. Pēdējās 12 minūtēs laukumā vairs neredzējām ne Lebronu, ne citus labākos "Cavs" spēlētājus. Arī Breds Stīvenss izvēlējās iet tādu pašu ceļu, ļaujot izskrieties saviem rezervistiem.

Finālā "Celtics" tomēr laimīgi izvairījās no lielākā izslēgšanas turnīra zaudējuma vēsturē - 1995. gada "play-off" mačā Floridā "ķelti" zaudēja ar 47 punktiem, bet šis mačs noslēdzās ar 44 punktu deficītu (86:130). Savā laukumā gan "Celtics" tik un tā nekad nebija zaudējusi ar tik lielu starpību.

130 vienā mačā gūtie punkti ir "Cavaliers" kluba rekords, 41 punkta pārsvars puslaikā ir NBA "play-off" spēļu rekords, un 13. uzvara pēc kārtas izslēgšanas turnīrā ir atkārtots NBA rekords. Lebrons Džeimss šos vēstures ierakstus palīdzēja veikt ar 30 gūtiem punktiem un septiņām rezultatīvām piespēlēm, Kairijs Ērvings pievienoja 23 punktus, bet Kevinam Lavam šoreiz 21 punkts un 12 bumbas zem groziem. "Celtics" sastāvā ar 19 punktiem izcēlās Džeilens Brauns.

Sērijā nu rezultāts kļuvis 2-0 "Cavaliers" labā, bet nākamās divas spēles norisināsies Klīvlendā. Pirmā no tām naktī uz otrdienu.

NBA Austrumu konferences fināls, 2. spēle

Celtics - Cavaliers 86:130 (18:32, 13:40, 26:31, 29:27)
Celtics: Brauns 19, Bredlijs 13, Horfords 11, Krauders 9, Zellers 8, Grīns 6, Rozjērs 6, Jerebko 4, Smārts 4, Tomass 2, Džonsons 2, Mikijs 2, Oliniks.
Cavaliers: Džeimss 30, Ērvings 23, Lavs 21, Džefersons 10, Smits 9, Korvers 8, Tompsons 7, Frajs 7, Šamperts 7, Dereks Viljamss 4, Derons Viljamss 4, D.Džounss, Dž.Džounss.

1 2 57 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2017-05-20 08:38, pirms 8 gadiem
Cilvēkiem ar vājiem nerviem labāk neskatīties

  +6 [+] [-]

, 2017-05-20 08:41, pirms 8 gadiem
Labāk nekomentēšu šito 18+ drāšanu pakaļā....Otrā ceturdaļa riktīgs gangbang bez vazelīna.....

     [+] [-]

, 2017-05-20 08:45, pirms 8 gadiem
18+
Pārbrauca pāri kā ar ceļa rulli un satrieca lupatās
CAVS PO kruīzs turpinās!

  +4 [+] [-]

, 2017-05-20 08:46, pirms 8 gadiem
72-31. Largest halftime lead in playoff history.

  +4 [+] [-]

, 2017-05-20 08:55, pirms 8 gadiem
Pēc puslaika rezultāta nepamet sajūta, ka Cavs spēlēja divas ceturtdaļas, kamēr Celtics tikai vienu..

  +2 [+] [-]

, 2017-05-20 09:09, pirms 8 gadiem
Ludzu,lai vel kada superzvaigzne pievienojas kadai specigai komandu un tadu rezultatu bus arvien vairak..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-05-20 09:25, pirms 8 gadiem
NBA paši padara sevi par izsmieklu playoff sakarā
gan Cavs gan GSW 4-0 sērijas paņems

  +2 [+] [-]

, 2017-05-20 09:29, pirms 8 gadiem
Vēlreiz pierādās tas, ko skandinu jau visu gadu - reg. sezonai ir maz sakara ar playoff. Plovi ir tieši machup un līderu cīņa. Celtics vienkārši nav ko likt pretim Cavs. Visu cieņu IT, bet, ja komandas lielākā avaigzne ir 180cm, tad pret čempioniem ar dzīvnieku Lebronu priekšgalā ar to ir stipri par maz.
Izskatās, ka līdz finālam Cavs spraigākā sērija būs pret Pacers. Te es nesaprotu - vai nu tas bija Paceru spēks vai Cavs vēl nebija ieskrējušies. Anyway, kā jau miljons reižu teicu - Cavs nav pretinieku Austrumos playoffos vienalga kas notiek reg sezonā.
Izskatās, ka finālā rižiks neliks buzerīti pāri Lebrona rokām septītajā spēlē ): Žēl, jo vēljoprojām uzskatu, ka veseli Spurs paņemtu pusiju un co. Tagad atliek cerēt, ka Cavs ierādīs vietu GSW.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-20 09:36, pirms 8 gadiem
Thomas ir 1.75m

  +2 [+] [-]

, 2017-05-20 09:45, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Vēlreiz pierādās tas, ko skandinu jau visu gadu - reg. sezonai ir maz sakara ar playoff. Plovi ir tieši machup un līderu cīņa. Celtics vienkārši nav ko likt pretim Cavs. Visu cieņu IT, bet, ja komandas lielākā avaigzne ir 180cm, tad pret čempioniem ar dzīvnieku Lebronu priekšgalā ar to ir stipri par maz.
Izskatās, ka līdz finālam Cavs spraigākā sērija būs pret Pacers. Te es nesaprotu - vai nu tas bija Paceru spēks vai Cavs vēl nebija ieskrējušies. Anyway, kā jau miljons reižu teicu - Cavs nav pretinieku Austrumos playoffos vienalga kas notiek reg sezonā.
Izskatās, ka finālā rižiks neliks buzerīti pāri Lebrona rokām septītajā spēlē ): Žēl, jo vēljoprojām uzskatu, ka veseli Spurs paņemtu pusiju un co. Tagad atliek cerēt, ka Cavs ierādīs vietu GSW.
To jau daži apskatnieki teica, ka pēc Pacers Klīvlendai būs jāpancešas tikai pret GSW.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-20 09:47, pirms 8 gadiem
Baxter19 rakstīja: Ludzu,lai vel kada superzvaigzne pievienojas kadai specigai komandu un tadu rezultatu bus arvien vairak..
Man ir aizdoma, ka Karmelo no Knicks aizies tieši pie Cavs

Bet jā- vasarā zvaigžņu netrūks, sadalm tik starp Warriors un Cavs un sezonu var nespēlēt...

  +1 [+] [-]

, 2017-05-20 09:49, pirms 8 gadiem
Līga smagi ciešs ar šo, intrigas nav un spēļu mazāk, ienākumi mazāki. Plus daudzi(man zināmi cilvēki) nemaz vairs neskatās NBA jo saka apriebies jau GSW un CAVS fināls, nekādas intrigas utml.

NBA jāsāk kaut kas domāt, jo ja nekas nemainīsies drīz finālus skatīsies tikai šo konkrētu klubu līdzjutēji. Nevis skatīsies finālu kā tādu.. CIlvēkiem vajag intrigu, ar interesi skatīties , nezinot kā beigsies spēli un tad kāds ar buzzer-beater iemet uzvaras metienu. Tad ir interesanti, nevis ar 40pt pārsvaru vālēt Ķeltus.

  +5 [+] [-]

, 2017-05-20 09:52, pirms 8 gadiem
šie playofi ir liela vilšanās prekš manis,jo nav intrigu
vēl nakošos 4 gadusgadusvienmēr konferenefināā būs šādas komanads-CAVS ,GSW , spurs, Bostona

  +1 [+] [-]

, 2017-05-20 09:53, pirms 8 gadiem
jocker rakstīja: Man ir aizdoma, ka Karmelo no Knicks aizies tieši pie Cavs

Bet jā- vasarā zvaigžņu netrūks, sadalm tik starp Warriors un Cavs un sezonu var nespēlēt...
kam tur ir vajadzīgs tāds arogants ballhogs ?

  +4 [+] [-]

, 2017-05-20 09:56, pirms 8 gadiem
zaxx rakstīja: Līga smagi ciešs ar šo, intrigas nav un spēļu mazāk, ienākumi mazāki. Plus daudzi(man zināmi cilvēki) nemaz vairs neskatās NBA jo saka apriebies jau GSW un CAVS fināls, nekādas intrigas utml.

NBA jāsāk kaut kas domāt, jo ja nekas nemainīsies drīz finālus skatīsies tikai šo konkrētu klubu līdzjutēji. Nevis skatīsies finālu kā tādu.. CIlvēkiem vajag intrigu, ar interesi skatīties , nezinot kā beigsies spēli un tad kāds ar buzzer-beater iemet uzvaras metienu. Tad ir interesanti, nevis ar 40pt pārsvaru vālēt Ķeltus.
tas lielais mīnuss ir tas, ka Cavs , GSW prekš playoff ir savākuši labākos spēlētājus un pofig ka parsniedza agu griestsus , jo var samaksāt sodu naudu cik vajag

     [+] [-]

, 2017-05-20 10:00, pirms 8 gadiem
PēterisP rakstīja: kam tur ir vajadzīgs tāds arogants ballhogs ?
Lovs pirms Klīvlendas tāds pats vien bija

     [+] [-]

, 2017-05-20 10:16, pirms 8 gadiem
Nomierinat uzacis Cavs fani! Tā bija tikai viena spēle! - NBA parādīs uz ko tā pelna naudu 😀😀😀

  -1 [+] [-]

, 2017-05-20 10:48, pirms 8 gadiem
Kāpēc neviens nepiemin, ka Cavs šī bija jau 13.uzvara pēc kārtas izslēgšanas spēlēs, kas ir atkārtots NBA rekords?? Lakers arī ir 13 uzvaras pēc kārtas. Domāju, ka nākošajā spēlē Cavs šo rekordu labos

  -2 [+] [-]

, 2017-05-20 10:50, pirms 8 gadiem
Njā, divas šādas uzvaras izbraukumā ir tiešām iespaidīgi! Nezinu ko tas LBJ čīkstēja visu sezonu, ka šiem nav čempionu komanda...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-05-20 11:05, pirms 8 gadiem
smieklīgi, kas tas pa playoffy. kā TTT kaut kādas juniores grautu....

     [+] [-]

, 2017-05-20 11:16, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc neviens nepiemin, ka Cavs šī bija jau 13.uzvara pēc kārtas izslēgšanas spēlēs, kas ir atkārtots NBA rekords?? Lakers arī ir 13 uzvaras pēc kārtas. Domāju, ka nākošajā spēlē Cavs šo rekordu labos
ir rakstā minēts 😀

     [+] [-]

, 2017-05-20 11:20, pirms 8 gadiem
Tak fināls jau pirms sezonas bij zināms. Play-offs tāda formalitāte vien ir.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-20 11:38, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc neviens nepiemin, ka Cavs šī bija jau 13.uzvara pēc kārtas izslēgšanas spēlēs, kas ir atkārtots NBA rekords?? Lakers arī ir 13 uzvaras pēc kārtas. Domāju, ka nākošajā spēlē Cavs šo rekordu labos
Zinot, cik vāji ir bijuši Austrumi pēdējos gados, tad tas rekords šķiet pilnīgas pupu mizas.

Kā reiz Taisons teica, viņa pretinieki zaudēja cīņas vēl pirms tās bija sākušas, jo viņiem bija bail un nebija nekādas ticības, ka var uzvarēt. Šeit ir tas pats gadījums.

     [+] [-]

, 2017-05-20 11:48, pirms 8 gadiem
Sanāk,ja Rondo nebūtu satraumējies bulls tagad pret cavs spēlētu?

     [+] [-]

, 2017-05-20 11:48, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Zinot, cik vāji ir bijuši Austrumi pēdējos gados, tad tas rekords šķiet pilnīgas pupu mizas.

Kā reiz Taisons teica, viņa pretinieki zaudēja cīņas vēl pirms tās bija sākušas, jo viņiem bija bail un nebija nekādas ticības, ka var uzvarēt. Šeit ir tas pats gadījums.
Piekrītu, bet šim rekordam nav nekāda saistība ar pēdējiem gadiem, ja neskaita pagājušās sezonas 3 uzvaras pret GSW,kas nav austrumi.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-20 11:54, pirms 8 gadiem
Pēc pirmajām 8min izslēdzu laukā, acis asiņoja. Bet nu +50 es toč negaidīju.

Cavs spēlē labāko basketbolu, ko esmu redzējis šajā gadsimtā, šaubu nav.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-20 12:15, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: tas lielais mīnuss ir tas, ka Cavs , GSW prekš playoff ir savākuši labākos spēlētājus un pofig ka parsniedza agu griestsus , jo var samaksāt sodu naudu cik vajag
Labāk skatos kā Cavaliers Gilberts tērē SAVU NAUDU, lai uzvarētu, nevis uz kaut kādu Atlanta Hawks, kas jau 10 gadus no vietas spēlē playoffos un ir sasnieguši absolūti 0! Jāatcerās, ka visam apakšā tomēr ir bizness un īpašnieki ar to grib nopelnīt! Tas mums liekās, ka "ai kas tur viņiem pāris miljoni šurpu turpu" bet tā nav, ja tā būtu, tad viņi nebūtu miljardieri! Nekad nefanošu par tādām komandām, kuru īpašnieki vēlas tikai nopelnīt un neliek nekādu uzsvaru uz uzvarēšanu. Visas šitādas average playoff komandas, kuras ļoti labi zina, ka nu neizcīnīs titulu, labākas nepaliks, bet tāpat par spīti turās tajos playoffos, lai tikai nopelnītu naudu īpašniekam. Tāpēc labāk priecājies, ka tāds Gilberts ir pavēris savu maku plaši vaļā, lai varētu novākt šādu komandu un viņi būtu spējīgi cīnīties par titulu. Es, protams, piekrītu, ka tā ir aktuāla problēma un lai gan esmu LBJ fans, tāpat neesmu pārāk ieinteresēts upurēt visu NBA sezonu vienai finālsērijai, taču GSW/CAVS īpašniekus šeit nevajadzētu vainot, jo priekš faniem - tas ir labi, ka viņi maksā tos sodus! Kaut visi NBA tādi būtu!

     [+] [-]

, 2017-05-20 12:30, pirms 8 gadiem
viss ir aizsardziba!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-20 12:32, pirms 8 gadiem
kas ar spurs? Aizsardziba labaka nba,un kad araa labakais defense speletajs pasaule,sakas zaudejumi.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-20 12:33, pirms 8 gadiem
un protams popovich faktors,lidzigi ka hokeja shogad hartlijs mums.

     [+] [-]

, 2017-05-20 12:34, pirms 8 gadiem
Šāds zāģis būtu jebkurai komandai pret CAVS! Warriors un Cavs šīs ir tādas iesildīšanās spēles pirms cīņas par titulu savā starpā!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-20 12:37, pirms 8 gadiem
Nedarbs rakstīja: Labāk skatos kā Cavaliers Gilberts tērē SAVU NAUDU, lai uzvarētu, nevis uz kaut kādu Atlanta Hawks, kas jau 10 gadus no vietas spēlē playoffos un ir sasnieguši absolūti 0! Jāatcerās, ka visam apakšā tomēr ir bizness un īpašnieki ar to grib nopelnīt! Tas mums liekās, ka "ai kas tur viņiem pāris miljoni šurpu turpu" bet tā nav, ja tā būtu, tad viņi nebūtu miljardieri! Nekad nefanošu par tādām komandām, kuru īpašnieki vēlas tikai nopelnīt un neliek nekādu uzsvaru uz uzvarēšanu. Visas šitādas average playoff komandas, kuras ļoti labi zina, ka nu neizcīnīs titulu, labākas nepaliks, bet tāpat par spīti turās tajos playoffos, lai tikai nopelnītu naudu īpašniekam. Tāpēc labāk priecājies, ka tāds Gilberts ir pavēris savu maku plaši vaļā, lai varētu novākt šādu komandu un viņi būtu spējīgi cīnīties par titulu. Es, protams, piekrītu, ka tā ir aktuāla problēma un lai gan esmu LBJ fans, tāpat neesmu pārāk ieinteresēts upurēt visu NBA sezonu vienai finālsērijai, taču GSW/CAVS īpašniekus šeit nevajadzētu vainot, jo priekš faniem - tas ir labi, ka viņi maksā tos sodus! Kaut visi NBA tādi būtu!
Interesants komentārs - no vienas puses tu liec priecāties, ka Cavs šitā dominē, no otras puses it kā neesi apmierināts ar to, ka visa NBA sezona ir viena liela gumijas stiepšana, jo fināls tāpat ir skaidrs. Tad kā īsti - mums būtu jāpriecājas par 2 komandu dominanci, vai tomēr jābēdājas?

Man ļoti nepatīk, ka 2 komandām visa sezona un playofi ir kā pastaiga līdz finālam, un komandas īpašnieku motivācija maksāt man šeit ir pilnīgi pie kājas. Es neesmu kkāds līgas vai klubu funkcionārs, kuru tam vajadzētu uztraukt. Es esmu parasts fans, un mani interesē galarezultāts jeb līgas skatāmība, intriga, cīņa. Līgas vadībai to vajadzētu veicināt. Protams, ka nevar vainot īpašniekus, ka viņi grib uzvarēt, bet ir jābūt kkādiem instrumentiem līgas rīcībā, lai superkomandu izveide nebūtu tik vienkārša vai precīzāk, lai tā būtu neiespējama. Nosakiet stingrus algu griestus un aizvāciet to luxury tax!

     [+] [-]

, 2017-05-20 12:47, pirms 8 gadiem
Nedarbs rakstīja: Labāk skatos kā Cavaliers Gilberts tērē SAVU NAUDU, lai uzvarētu, nevis uz kaut kādu Atlanta Hawks, kas jau 10 gadus no vietas spēlē playoffos un ir sasnieguši absolūti 0! Jāatcerās, ka visam apakšā tomēr ir bizness un īpašnieki ar to grib nopelnīt! Tas mums liekās, ka "ai kas tur viņiem pāris miljoni šurpu turpu" bet tā nav, ja tā būtu, tad viņi nebūtu miljardieri! Nekad nefanošu par tādām komandām, kuru īpašnieki vēlas tikai nopelnīt un neliek nekādu uzsvaru uz uzvarēšanu. Visas šitādas average playoff komandas, kuras ļoti labi zina, ka nu neizcīnīs titulu, labākas nepaliks, bet tāpat par spīti turās tajos playoffos, lai tikai nopelnītu naudu īpašniekam. Tāpēc labāk priecājies, ka tāds Gilberts ir pavēris savu maku plaši vaļā, lai varētu novākt šādu komandu un viņi būtu spējīgi cīnīties par titulu. Es, protams, piekrītu, ka tā ir aktuāla problēma un lai gan esmu LBJ fans, tāpat neesmu pārāk ieinteresēts upurēt visu NBA sezonu vienai finālsērijai, taču GSW/CAVS īpašniekus šeit nevajadzētu vainot, jo priekš faniem - tas ir labi, ka viņi maksā tos sodus! Kaut visi NBA tādi būtu!
Labs komentārs
1 2 57 komentāri