Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Video: Porziņģa "put-back" otrajā vietā NBA dienas momentos

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis
Nacionālā basketbola asociācija (NBA) apkopojusi 19.janvāra spēļu labākos momentus. Otrajā vietā ierindots Ņujorkas "Knicks" latviešu spēka uzbrucējs Kristaps Porziņģis ar iespaidīgu "put-back" danku.



Video: NBA
Vērtējums:

  +5 [+] [-]

, 2017-01-20 11:33, pirms 8 gadiem
Var nelikt jau virsrakstā, kura vieta topā? Sajāj diseni jau no paša sākuma!

  +3 [+] [-]

, 2017-01-20 11:40, pirms 8 gadiem
Ievērojāt, ka čalim, kurš sēž pie San Antonio soliņa ir krekls ar 42 numuru?
P.s . Lebronam izskatās mesta bumba!

     [+] [-]

, 2017-01-20 12:53, pirms 8 gadiem
roberts-LVA rakstīja: Ievērojāt, ka čalim, kurš sēž pie San Antonio soliņa ir krekls ar 42 numuru?
P.s . Lebronam izskatās mesta bumba!
Vispār jau basī bumbu pārsvarā met...

  +7 [+] [-]

, 2017-01-20 12:56, pirms 8 gadiem
NR1 nesta bumba,bet Lebronam jau nav tadi pasi noteikumi ka parejiem!!!

     [+] [-]

, 2017-01-20 13:11, pirms 8 gadiem
Izskatijas diezgan riskanti nemot vera ,ka pec traumas ...

  +1 [+] [-]

, 2017-01-20 13:36, pirms 8 gadiem
roberts-LVA rakstīja: P.s . Lebronam izskatās mesta bumba!
Pirmajā epizodē tīrs tango. Bet tas ir LJ. Viņam nešvilpj.

     [+] [-]

, 2017-01-20 14:04, pirms 8 gadiem
LeBronam vienīgajam ir atļauti 3 soļi, ja pēc tam būs slams. Dīvaini, ka KP nav pirmais, jo Lebrona danks ir ikdiena.
bet Vols pie 111:110 gan divas reizes driblēja (starp 1:19 un 1:20 sekundi video), var redzēt, ka driblē ar labo, gribēja ņemt bumbu, un tad ar labo roku pasita kreisajai un piedriblēja ar kreiso.
NY pēdējos uzbrukumos neveicas - šajā spēlē treneris patraucēja un nepamanīja divreiz driblētu.

  +3 [+] [-]

, 2017-01-20 14:32, pirms 8 gadiem
tieši tā...par J.Wall pēc behind the back abu roku pirkstos fiksēja...un turpināj' dribl'

     [+] [-]

, 2017-01-20 15:47, pirms 8 gadiem
Cerbers24 rakstīja: Izskatijas diezgan riskanti nemot vera ,ka pec traumas ...
Ja iekaisums ir izārstēts, tad risks nav lielāks kā parasti.

  +4 [+] [-]

, 2017-01-20 15:50, pirms 8 gadiem
Es ar nesaprotu, kā Lebrons var būt pirmais? Jau esot ar bumbu, daudz vieglāk iedankot. Bet Kristaps uz to putback sāka skriet jau no centra! Es pat neatceros savā mūžā ko tādu redzējis. Čalis ielidoja TV ekrānā no nekurienes.

  -2 [+] [-]

, 2017-01-20 15:53, pirms 8 gadiem
arvils rakstīja: Es ar nesaprotu, kā Lebrons var būt pirmais? Jau esot ar bumbu, daudz vieglāk iedankot. Bet Kristaps uz to putback sāka skriet jau no centra! Es pat neatceros savā mūžā ko tādu redzējis. Čalis ielidoja TV ekrānā no nekurienes.
Švaki tad skaties topus, ja pirmo reiz ko tādu redzēji.

Nu bet Lebrons arī bija tur labs. Ok, kā jau te rakstīja, bija tur nesta bumba, bet paskaties, kā viņš visiem, kā stāvošiem aiznesās garām vnk.

  +3 [+] [-]

, 2017-01-20 16:13, pirms 8 gadiem
Brīžiem šķiet, ka varētu pat būt nofilmēts, kā Lebrons liek kluci, un tas vienalga tiktu iekļauts dienas TOP5 vai TOP10.

     [+] [-]

, 2017-01-20 17:28, pirms 8 gadiem
Vispār jau Lebrona gadījumā,kā jau tas viņam bieži gadās,izskatās pēc nostaigāta,bet viņs jau var atļauties kaut ar 5 soļiem līdz grozam...

  +1 [+] [-]

, 2017-01-20 17:47, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Brīžiem šķiet, ka varētu pat būt nofilmēts, kā Lebrons liek kluci, un tas vienalga tiktu iekļauts dienas TOP5 vai TOP10.
un vēl fonā šitais gangsta komentētājs runā

  +1 [+] [-]

, 2017-01-20 18:02, pirms 8 gadiem
tomeer jociigi ka topa pirmajaa vietaa ar nostaigaatu tiek

     [+] [-]

, 2017-01-20 18:25, pirms 8 gadiem
blitkotajs rakstīja: tomeer jociigi ka topa pirmajaa vietaa ar nostaigaatu tiek
ja tiesāšana būtu līmenī, tad topā nebūtu ne 8., ne 6., ne 3. un arī ne topa uzvarētāja danks. Bet nu nba tā jau ikdiena Rasela nostaigātu jau arī tikai pēc tam nosvilpa, kad pretinieku komandas spēlētāji sāka tam pievērst uzmanību. Būtu sācis driblēt drusku agrāk uz kādu 3. vai 4. soli, tad neko arī nenosvilptu.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-20 18:28, pirms 8 gadiem
Ja tā kārtīgāk paskatās tad wall momentā ir 2reiz driblēts.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-20 18:34, pirms 8 gadiem
Ha. Neizlasīju sarunu un iecirtu. Sorry 👍

  +2 [+] [-]

, 2017-01-20 18:53, pirms 8 gadiem
tullamore rakstīja: un vēl fonā šitais gangsta komentētājs runā
Labs sasmīdināji, uzbūru to ainu

  -1 [+] [-]

, 2017-01-20 20:55, pirms 8 gadiem
Atkal gudrie saradušies, kas nevar paskatīties video lēnāk.....

Lūk bilde ar pirmo soli, pēc otrā ir leciens un danks.

Muģilas jūs visi, kas te stāsta par kaut kādiem nostaigātiem, bet paši nejēdz paskatīties slo-mo.
';

  -1 [+] [-]

, 2017-01-20 20:56, pirms 8 gadiem
blitkotajs rakstīja: tomeer jociigi ka topa pirmajaa vietaa ar nostaigaatu tiek
Paskaties palēnināti un paskaties, kad ir pirmais solis, vai tev vispār nav sajēga par basīti?

  -1 [+] [-]

, 2017-01-20 20:59, pirms 8 gadiem
Man jautājums visiem gudrajiem, kas te raksta par nostaigātiem. Jūs kādreiz dzīvē basīti esat spēlējuši? Esat pamēģinājuši divsoļa vietā trīssoli? Ērti???? Labrocis parasti atspersies ar kreiso kāju un divsoli iesāks ar labo. Tad pamēģiniet, kā ir iesākt ar kreiso. Tici man.... man pat dzīvē ir grūtāk nostaigāt nekā uztaisīt normālu divsoli.

     [+] [-]

, 2017-01-20 23:40, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Atkal gudrie saradušies, kas nevar paskatīties video lēnāk.....

Lūk bilde ar pirmo soli, pēc otrā ir leciens un danks.

Muģilas jūs visi, kas te stāsta par kaut kādiem nostaigātiem, bet paši nejēdz paskatīties slo-mo.
Neesi tik aprobežots! Nākamreiz, pirms lec no biksēm laukā, noskaties visu video. Es arī redzu, ka nostaigāts(vai nesta bumba). Ja Tu paskatītos, kas notika laukuma centrā, ne tikai uz uzbrukuma noslēgumu, tad Tu, iespējams, arī pamanītu.

     [+] [-]

, 2017-01-21 02:22, pirms 8 gadiem
InvisibleMG-C rakstīja: Neesi tik aprobežots! Nākamreiz, pirms lec no biksēm laukā, noskaties visu video. Es arī redzu, ka nostaigāts(vai nesta bumba). Ja Tu paskatītos, kas notika laukuma centrā, ne tikai uz uzbrukuma noslēgumu, tad Tu, iespējams, arī pamanītu.
Par nesto bumbu es nestrīdos... Jā, bija. Bet to uz sitiena laukumā neredzēsi. (neesmu gan redzējis nevienu nestu bumbu, ka nosvilptu ne NBA, ne EČ, ne PČ vai OS).

Bet man vienkārši besī, ka šeit komentos panesās visiem bazars, ka visi tur NBA nostaigā pirms dankiem, bet, kad paņem youtube uzliek uz 0,25 ātrumu un paskatās, tad neviens no minētajiem gadījumiem nav nostaigāts.

Kā jau augstāk minēju.... nostaigāt ir pat neērti un tas pat būtu jāmācās, lai to izmantotu. Četrus soļus nostaigāt pat ir vieglāk kā trīs.

     [+] [-]

, 2017-01-21 02:25, pirms 8 gadiem
InvisibleMG-C rakstīja: Neesi tik aprobežots! Nākamreiz, pirms lec no biksēm laukā, noskaties visu video. Es arī redzu, ka nostaigāts(vai nesta bumba). Ja Tu paskatītos, kas notika laukuma centrā, ne tikai uz uzbrukuma noslēgumu, tad Tu, iespējams, arī pamanītu.
Btw pie ļoti daudziem cross overiem, ko visi uztver kā WOW ir nesta bumba.

Es pat kā CP3 fans pateikšu.... viņam ir tas firmas gājiens (neesmu redzējis, ka kāds cits tā dara), ka iegriež bumbu driblā, bet viņš to jau dara tā, ka bumba ir virs rokas.... značit nesta bumba.

     [+] [-]

, 2017-01-21 17:32, pirms 8 gadiem
furios rakstīja: NR1 nesta bumba,bet Lebronam jau nav tadi pasi noteikumi ka parejiem!!!
Es arī ievēroju...100%,bet NBA tā ir prakse,jo galvenais skats burgerēdājiem,pēc tam kvalitāte.....

     [+] [-]

, 2017-01-21 21:03, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Par nesto bumbu es nestrīdos... Jā, bija. Bet to uz sitiena laukumā neredzēsi. (neesmu gan redzējis nevienu nestu bumbu, ka nosvilptu ne NBA, ne EČ, ne PČ vai OS).

Bet man vienkārši besī, ka šeit komentos panesās visiem bazars, ka visi tur NBA nostaigā pirms dankiem, bet, kad paņem youtube uzliek uz 0,25 ātrumu un paskatās, tad neviens no minētajiem gadījumiem nav nostaigāts.

Kā jau augstāk minēju.... nostaigāt ir pat neērti un tas pat būtu jāmācās, lai to izmantotu. Četrus soļus nostaigāt pat ir vieglāk kā trīs.
Principā visam piekrītu, ko saki - te tiešām daudzi gadījumi NAV bijuši nostaigāti, lai kā te lielākā daļa teiktu. Arī Lebrons neko nenostaigāja. Nesta bumba gan bija.

Bet tā, ka gluži nebūtu neviens gadījums bijis - nepiekrītu.. Atceros arī kaut kad nesen bija pēdējo sekunžu metiens Lakers spēlētājam, kurš bija Nr1 topā, un tur bija ļoti skaists 4solis. Kā kko tādu var ielikt topa pirmajā vietā?

     [+] [-]

, 2017-01-21 21:50, pirms 8 gadiem
Ivijis rakstīja: Principā visam piekrītu, ko saki - te tiešām daudzi gadījumi NAV bijuši nostaigāti, lai kā te lielākā daļa teiktu. Arī Lebrons neko nenostaigāja. Nesta bumba gan bija.

Bet tā, ka gluži nebūtu neviens gadījums bijis - nepiekrītu.. Atceros arī kaut kad nesen bija pēdējo sekunžu metiens Lakers spēlētājam, kurš bija Nr1 topā, un tur bija ļoti skaists 4solis. Kā kko tādu var ielikt topa pirmajā vietā?
Nu es jau neteicu, ka nenostaigā NBA. Nostaigā. Bet kā jau minēju- tas ir jāmāk vispār.

Un par to Svagija metienu. Nu sorī... topa veidotāji jau nemeklē nostaigātus. Tas bija buzzer beater (atnesa uzvaru laikam) un tas topa veidotājiem galvenais. Un tā bija tāda kā tipināšana ne jau, ka 5 soļus skrēja. Tādus spēles laikā grūti redzēt.