Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģis savāc 18+10 un kopā ar izcilo Dončiču sarūpē Dalasai uzvaru pār "Spurs"

Rolands Eliņš

Porziņģis savāc 18+10 un kopā ar izcilo Dončiču sarūpē Dalasai uzvaru pār "Spurs"
Kristaps Porziņģis spēlē pret Sanantonio. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā trešo „double-double” pēc kārtas sakrāja Kristaps Porziņģis, gūstot 18 punktus un savācot desmit atlēkušās bumbas Dalasas „Mavericks” uzvarā pār „Spurs” ar 117:110. Tikmēr Luka Dončičs sakrāja kārtējo „triple-double” un uzstādīja savu personīgo rekordu ar 42 gūtiem punktiem.

Kristaps Porziņģis nospēlēja 32 minūtes, kurās tika pie 18 punktiem (1p. 2/4, 2p. 2/7, 3p. 4/9). Viņam arī desmit atlēkušās bumbas, viena rezultatīva piespēle, divas kļūdas un četras piezīmes. Porziņģa +/- rādītājs bija plus deviņi, kas bija otrs labākais komandā, tieši tāds pats kā Lukam Dončičam.

Porziņģim kopš neveiksmīgās spēles Bostonā šis bija trešais „double-double” pēc kārtas un ceturtais šosezon. Šī bija trešā reize šosezon, kad Porziņģis vienā mačā iemetis četrus tālmetienus, turklāt jāatzīmē, ka ar vismaz vienu precīzu trejaci latviešu uzbrucējs izcēlies katrā mačā. Tiesa, tāpat jāatzīmē, ka šosezon vēl nevienā spēlē Porziņģis nav realizējis metienus no spēles ar augstāku precizitāti nekā 50%.

Dalasai šī bija astotā uzvara 13 spēlēs, kas ļauj ieņemt sesto vietu Rietumu konferencē. Dalasai ir tieši tāda pati bilance kā šovasar Kavai Lenardu un Polu Džordžu sastāvā ieguvušajai „Clippers”, savukārt šovasar Dāvi Bertānu neveiksmīgi aizmainījušajai „Spurs” šis bija sestais zaudējums pēc kārtas (5-9).

Spēlē pret „Spurs” savu NBA rezultativitātes rekordu uzstādīja Dončičs, kurš iemeta 42 punktus, trāpot 14 no 27 metieniem no spēles. Slovēņu jaunais talants arī savāca 11 atlēkušās bumbas un izdarīja 12 rezultatīvas piespēles, noformējot savu sesto „triple-double” šosezon. Salīdzinājumam – Lebronam Džeimsam šosezon ir četri „triple-double”, nevienam citam visā līgā nav vairāk par diviem.

Dalasai izdevās trāpīt 17 tālmetienus, un ar 22 punktiem atzīmējās Dorians Finnijs-Smits, aizvadot pārliecinoši rezultatīvāko spēli šosezon (iepriekš ne reizi vairāk par 11 punktiem). Neveiksmīgi spēlēja Tims Hārdevejs, kurš aizmeta garām visus piecus metienus no spēles, bet Džeilens Bransons 13 minūtēs paspēja savākt 11 punkts. Tikmēr Sanantonio rindās Demāram Derouzenam 36 punkti, bet Lamarkusam Oldridžam 16+9.

Porziņģim izdevās jau pirmajā minūtē atzīmēties ar precīzu pustālo metienu pēc Dončiča piespēles. Porziņģis palīdzēja Dalasai pirmajā ceturtdaļā izvirzīties vadībā ar 24:8, tiesa, Porziņģis pats punktus šajā izrāvienā vairs neguva. Izrāvienu lielā mērā sekmēja Lukas Dončiča un Doriana Finnija-Smita rezultativāte. Dončičs pirmajā ceturtdaļā guva 17 punktus.

Otrajā ceturtdaļā Dončičs tika nedaudz piebremzēts, taču tāpat pirmo puslaiku viņš pabeidza ar 24 punktiem. Sanantonio rindās teicami spēlēja Demārs Derouzens, pievelkot „Spurs” līdz 49:62, kamēr Porziņģis otrās ceturtdaļas sākumā iemeta divus tālmetienus pēc kārtas. Porziņģim divi trejači arī trešajā ceturtdaļā, taču nedaudz patraucēja ceturtā piezīme. Dalasas sastāvā tobrīd četras piezīmes bija arī Dvaitam Pauelam, taču ar Džastina Džeksona tālmetienu ceturtdaļas pēdējā sekundē un Dončiča tuvošanos „triple-double” tāpat izdevās virzīt spēles gaitu sev vēlamajā virzienā (93:79).

Pēdējās ceturtdaļas pirmā puse Dalasai bija neveiksmīga, un „Spurs” soli pa solim pietuvojās līdz 104:106 četras minūtes pirms beigām. Šajā brīdī Porziņģis izcēlās ar veiksmīgi pielabotu Dončiča neprecīzo metienu, taču nākamajā uzbrukumā Dončičs saņēma savu piekto nozīmi. „Spurs” vairākkārt neizmantoja iespēju panākt neizšķirtu, un Dalasai ļoti paveicās 70 sekundes pirms beigām, kad uzbrukuma pēdējās sekundēs Lamarkuss Oldridžs bloķēja Porziņģa metienu, bet bumbu kaut kādā veidā grozā no sešiem metriem paspēja nogādāt Finnijs-Smits (112:107).

„Spurs” gan nebija gatava padoties, un Rūdija Geja tālmetiens atkal radīja spriedzi Dalasas nometnē. Taču iniciatīvu vēlreiz uzņēmās Dončičs, kurš 26 sekundes pirms beigām trāpīja tālmetienu pēc dribla (115:110). Tas bija Dalasas pirmais precīzais tālmetiens pēdējā ceturtdaļā un izrādījās izšķirošais „Mavericks” uzvarā, kurā savu artavu gan deva arī divas „Spurs” kļūdas auta izspēlē, abas tieši pēc minūtes pārtraukumiem. Pēdējā uzbrukumā Dončičs varēja vienkārši pieturēt bumbu un, lai arī tika nogāzts, tāpat pamanījās tikt pie rezultatīvas piespēles, kas noveda pie Dalasas uzvaras ar 117:110.

"Mavericks" nākamā spēle paredzēta pēc divām dienām pret traumu mocīto Goldensteitas "Warriors", iepriekšējās sezonās dominējošo komandu, kas šobrīd meklējama turnīra tabulas pašā apakšā.

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com

  +2 [+] [-]

, 2019-11-19 07:28, pirms 5 gadiem
teamo rakstīja: Varu to droši un mierīgi teikt ka Luka ir labāks par Lebronu un Džordanu savā vecuma. Viņš ir baltais vienrsdzis
Toties tu esi riktiigs divradzis,paarnadzis un pamulkis.

  +7 [+] [-]

, 2019-11-19 07:31, pirms 5 gadiem
berimors rakstīja: Īsti jau nevar zināt, kas KP galvā notiek. Ja viņš nebūs gatavs samierināties, ka viņš šajā komandā nebūs Nr.1, tad treids ir neizbēgams. Psiholoģiskajam stāvoklim ir milzīga nozīme.
Kur šādi ķieģeļgalvas kā tu rodas? Kur ir loģika, ir nospēlētas 13 spēles no 82, komanda ir playoff zonā, KP tikko atgriezies pēc ļoti smagas traumas, statistiski pēc sākuma ieskriešanās nu jau vāc gandrīz double double, bet tu mazā nemazgātā p3t3t3 kaut ko te vēl d1rs?Nav nekāds psiholoģiskais stāvoklis, ej izārstē savu šizofrēniju pirms kaut ko te SC kaut ko d1rs komentāros

  +5 [+] [-]

, 2019-11-19 07:35, pirms 5 gadiem
Neklausies, ko bērni stāsta, KP ļoti laba spēle, it īpaši defā. Mazie jau grib, lai KP būtu labākais pasaulē - pareizi jau jābūt ambīcijām, bet basketbols ir komandas spēle un viena skrūvīte mehānismā nevar būt labāka par citu.
Starp citu pieredzējušie OHL spēlētāji savu statistiku nemaz neskatās...
PēterisP rakstīja: Spēli neredzēju, bet no Sportacentrs ekspertu komentāriem saprotu, ka KP ir ļoti paveicies, ka Kārlails viņam tik akli uzticas. Cits labāks treneris jau sen viņu būtu uz soliņa nosēdinājis, un, iespējams, spēļu prakses atgūšanai pat nosūtījis uz G-līgu.

  +4 [+] [-]

, 2019-11-19 07:50, pirms 5 gadiem
Savējie jātbalsta, par viņiem jāceļas un jākrīt, bet tā ir komandas spēle, kad bērniņi šito sapratīsies, daudz vieglāk būs izprast spēli un nebūs jāpārdzīvo, kamdēļ Luka samet 30 punkutus bet nabaga Kriistapam atļauj tik 20.
Šad tad palasu un paliek smieklīgi, treneris neko nekontrolē, Luka piespēles nedod, deķi tik velk uz sevi.... ibio, pamēģini komandas sporta veidā neklausīt treneri Mazpisānu ūdenspolo komandā un redzēsi, kas notiksies un Jūs te gudri spriežat par NBA...

  +9 [+] [-]

, 2019-11-19 07:59, pirms 5 gadiem
Spriežot pēc heiteriem sanāk,ka labāk būtu KP palicis NY,un metis katru vakaru 30-40 punktus,un poh ka komanda zaudētu
Slēpts komentārs: vorkuta

  +3 [+] [-]

, 2019-11-19 08:12, pirms 5 gadiem
timurietis rakstīja: Savējie jātbalsta, par viņiem jāceļas un jākrīt, bet tā ir komandas spēle, kad bērniņi šito sapratīsies, daudz vieglāk būs izprast spēli un nebūs jāpārdzīvo, kamdēļ Luka samet 30 punkutus bet nabaga Kriistapam atļauj tik 20.
Šad tad palasu un paliek smieklīgi, treneris neko nekontrolē, Luka piespēles nedod, deķi tik velk uz sevi.... ibio, pamēģini komandas sporta veidā neklausīt treneri Mazpisānu ūdenspolo komandā un redzēsi, kas notiksies un Jūs te gudri spriežat par NBA...
Bija NBA 2 tādi treneri, kuri mēģināja pakļaut NBA zvaigznes trenera domai. Uzvārdi bija Blatts (noturējās 1/2 gadu) un Kokoškovs (tas pats, kurš trenēja Slovēnijas izlasi). Noturējās 1 gadu. Tev sveiciens no Mazpisāniem! NBA zvaigznēm atļauj visu, tā grib skatītāji, kuri nāk ne tik daudz uz basketu, cik skatās šovu ar popkornu
kārbu uz ceļiem un grib izrādīties TV ekrānos.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-19 08:22, pirms 5 gadiem
Ļoti daudzi apskatnieki mēğināja salīdzināt Dončiču un Porziņği ar Nešu un Novicki , vai ar Stoktonu un Melounu .
Nu, tagad skaidri redzams, ka šitā salīdzināšana ir pilnīgi garām !

  +2 [+] [-]

, 2019-11-19 08:26, pirms 5 gadiem
yankeezulu rakstīja: KP jāsāk izmantot savas iespējas, jo Luka savus punktus un savu lauvas tiesu laika ar bumbu tāpat savāks un nekas nemainīsies. Arī šoreiz ar vismaz 50% precizitāti savi 25 punkti būtu, kas būtu ļoti labi. Ja turpinās mest ar 30-35%, neko vairāk par 15-20 punktiem pat gribot nevar savākt, jo iespējas ir un būs limitētas.
Vispār jau šodien 42,9%, ņemot vērā, ka vairums metieni no perimetra, nav tik slikti, protams, virs 50% būtu skaisti, bet nu nav jau gluži 30%.

  +3 [+] [-]

, 2019-11-19 08:27, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Bija NBA 2 tādi treneri, kuri mēģināja pakļaut NBA zvaigznes trenera domai. Uzvārdi bija Blatts (noturējās 1/2 gadu) un Kokoškovs (tas pats, kurš trenēja Slovēnijas izlasi). Noturējās 1 gadu. Tev sveiciens no Mazpisāniem! NBA zvaigznēm atļauj visu, tā grib skatītāji, kuri nāk ne tik daudz uz basketu, cik skatās šovu ar popkornu
kārbu uz ceļiem un grib izrādīties TV ekrānos.
Piekrītu, tamdēļ Porziņģim atļauj tos savus 20 punktus savākt, ja galīgi neiet un vēl ātri piezīmes savāc , tad diemžēl nesanāk, bet viņa gadījumā viss paša rokās, ja metieni kritīs kaut kad aizstiepsies līdz 30 punktiem, Luka šobrīd zvērs, kārtīgi kaplē abos laukuma galos, atdeve pamatīga, loģiski, ka bīda par komandas pirmo zvaigzi - bet visas zvaigznes aizmirsīsies, kad sāksies playoffs. Un vēl tu šodie vari pateikt, kas Jutai 90 gadu beigās bija lielāka zvaigzne Melons vai Stoktoms?

  -4 [+] [-]

, 2019-11-19 08:31, pirms 5 gadiem
ej dillēs rakstīja: Ļoti daudzi apskatnieki mēğināja salīdzināt Dončiču un Porziņği ar Nešu un Novicki , vai ar Stoktonu un Melounu .
Nu, tagad skaidri redzams, ka šitā salīdzināšana ir pilnīgi garām !
Man liekas, ka šodien neviens tā vairs nedomā un neraksta. Dončiča "ego" ir pāri visam, viņš ir daudz tuvāk Hardenam vai Vestbrukam. Izcils, bet ne komandas spēlētājs, kurš ir gatavs vienatnē izvilkt komandu, bet nav gatavs šajā cīņā ( un slavā) ar kādu dalīties. Lidz PO tas varbūt noderēs, PO Dallasa ar šādu spēli ir nolemta sakāvei.

  +3 [+] [-]

, 2019-11-19 08:33, pirms 5 gadiem
Es pats sportā vienmēr esmu bijis melnā darba darītājs, kam statistikas rādītāji ir diezgan otršķirīgi. Ļoti priecājos, ka Kristapam ir super talantīgs komandas biedrs un pēc pāris sezonām komanda noteikti cīnīsies par virsotnēm.
Kad Ozoliņš izcīnija stenlija kausu es nebiju dusmīgs uz Sakiku un Forzbergu, ka viņi bija rezultīvāki par Sandi...
Bet te brīžiem tiešām tenisisti un vieglatlēti sāk dzīt savu individuālās statistikas murgu, ka gribas dot pretī...

  -3 [+] [-]

, 2019-11-19 08:38, pirms 5 gadiem
timurietis rakstīja: Piekrītu, tamdēļ Porziņģim atļauj tos savus 20 punktus savākt, ja galīgi neiet un vēl ātri piezīmes savāc , tad diemžēl nesanāk, bet viņa gadījumā viss paša rokās, ja metieni kritīs kaut kad aizstiepsies līdz 30 punktiem, Luka šobrīd zvērs, kārtīgi kaplē abos laukuma galos, atdeve pamatīga, loģiski, ka bīda par komandas pirmo zvaigzi - bet visas zvaigznes aizmirsīsies, kad sāksies playoffs. Un vēl tu šodie vari pateikt, kas Jutai 90 gadu beigās bija lielāka zvaigzne Melons vai Stoktoms?
Par kādiem "abiem galiem" tu sapņo? Lukas pienesums aizsardzībā it tikai spēja savākt atlēkušās bumbas, kuras nonāk viņa rokās, kamēr garie tas pats KP) atbloķē pretiniekus. Pārējais pienesums aizsardzībā vairāk ir ar (-) zīmi. Melouns un Stoktons bija pāris, šeit ir solists Dončičs.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-19 08:39, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Man liekas, ka šodien neviens tā vairs nedomā un neraksta. Dončiča "ego" ir pāri visam, viņš ir daudz tuvāk Hardenam vai Vestbrukam. Izcils, bet ne komandas spēlētājs, kurš ir gatavs vienatnē izvilkt komandu, bet nav gatavs šajā cīņā ( un slavā) ar kādu dalīties. Lidz PO tas varbūt noderēs, PO Dallasa ar šādu spēli ir nolemta sakāvei.
Viņam ir 20 gadi, treneri atļauj un viņš ir tiešām lielisks, tici man pēc 2 sezonām čaļi cīnīsies par gredzenu un te puse komentātori ķers orgasmu. Kristapam nedaudz pašam ir jāpieleik klāt, lai jo otrās uzbrukuma izvēles neslīdētu vēl zemāk.

  -2 [+] [-]

, 2019-11-19 08:52, pirms 5 gadiem
timurietis rakstīja: Viņam ir 20 gadi, treneri atļauj un viņš ir tiešām lielisks, tici man pēc 2 sezonām čaļi cīnīsies par gredzenu un te puse komentātori ķers orgasmu. Kristapam nedaudz pašam ir jāpieleik klāt, lai jo otrās uzbrukuma izvēles neslīdētu vēl zemāk.
Luka ir pilnībā nobriedis spēlētājs, neskatoties uz tikai 20 gadiem, un viņu izmainīt nevienam neizdosies. Tu neizmainīs Hardenu, tu neizmainīsi Dončiču

  -1 [+] [-]

, 2019-11-19 08:54, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Par kādiem "abiem galiem" tu sapņo? Lukas pienesums aizsardzībā it tikai spēja savākt atlēkušās bumbas, kuras nonāk viņa rokās, kamēr garie tas pats KP) atbloķē pretiniekus. Pārējais pienesums aizsardzībā vairāk ir ar (-) zīmi. Melouns un Stoktons bija pāris, šeit ir solists Dončičs.
Porziņģis nav atguvies no traumas, uzbrukumā vienveidīgs, procents zems - bet tā kā viņš ir komandas zvaigzne, tad vienalga caur viņu bīda uzbrukumu. Amērikā visi ir naudas vergi un tik dēļ tā agri vai vēlu Lukam būs jābūt nesautīgam, jo viņa krekliņi jau visiem būs. Otrs, Dalasa nav tā organizācija, kas samierināsies, ka viņiem ir viena superzvaigzne, kas objektīvi vērtējot tālāk par konferences pusfinālu komandu neizvilks un tā kā, ja Kristaps atkopsies, visticamā piesaistot vēl kādu varēs cīnīties par gredzeniem.

     [+] [-]

, 2019-11-19 08:59, pirms 5 gadiem
Hjūstona ir pēdējā komanda, kuru Hakims gandrīz vienatnē divreiz aizvilka līdz gredzeniem, viņa ar vienīgā no Teksasas komandām, kur ihmo organizācija nav īsti kārtībā - tā kā ar Hārdena visatļautība diez vai Lukam vēlāk būs. Otrs viņš ir fiziski nobriedis, bet morāli pirms gada bija vēl baigais bērns, tā vismaz Slovēnijas izlases partneris Dragičš par viņu teica

  +5 [+] [-]

, 2019-11-19 09:05, pirms 5 gadiem
Es labāk atgriešanās sezonā redzu 20+10 sezonā vidēji, nekā 25+6.
Heywordam atgriešanās sezona bija briesmīga, bet uz beigām sāka iejusties, un šo sezonu jau uzsāka vecajā līmenī.. žēl ka rokas trauma. Domāju KP šī sezona būs līdzīga, aprast ar komandu pašam un komandai ar viņu. Darbs aizsardzībā jau nu ir neatsverams. Nebūtu piezīmes sakrājis, Derozans nebūtu gājis tajos caurgājienos tik daudz spēles beigās. Pats muļķīgu 4. nopelnija, bet viss labi kas labi beidzas.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-19 09:09, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Luka ir pilnībā nobriedis spēlētājs, neskatoties uz tikai 20 gadiem, un viņu izmainīt nevienam neizdosies. Tu neizmainīs Hardenu, tu neizmainīsi Dončiču
Hārdens ir amerikāņu basketbola skolas produkts. Luka gan Real Madrid, gan Slovēnijas izlasē ir spēlējis nedaudz gudrāku basketbolu, nedomāju, ka tas viss ir neatgriezeniski pazaudēts. Šobrīd viņam ir problēmas, taču tas nav bezcerīgi!

  +1 [+] [-]

, 2019-11-19 09:09, pirms 5 gadiem
timurietis rakstīja: Porziņģis nav atguvies no traumas, uzbrukumā vienveidīgs, procents zems - bet tā kā viņš ir komandas zvaigzne, tad vienalga caur viņu bīda uzbrukumu. Amērikā visi ir naudas vergi un tik dēļ tā agri vai vēlu Lukam būs jābūt nesautīgam, jo viņa krekliņi jau visiem būs. Otrs, Dalasa nav tā organizācija, kas samierināsies, ka viņiem ir viena superzvaigzne, kas objektīvi vērtējot tālāk par konferences pusfinālu komandu neizvilks un tā kā, ja Kristaps atkopsies, visticamā piesaistot vēl kādu varēs cīnīties par gredzeniem.
Tu esi optimists... Tikai - kur tu redzi, ka "caur KP bīda uzbrukumu"?? KP no uzbrukuma galda paliek tikai drupačas, ko vai nu pats izcīna, vai piespēlē citi komandas biedri. No Lukas KP saņem 1-2 piespēli labam uzbrukumam visas spēles laikā

  +1 [+] [-]

, 2019-11-19 09:13, pirms 5 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Es labāk atgriešanās sezonā redzu 20+10 sezonā vidēji, nekā 25+6.
Heywordam atgriešanās sezona bija briesmīga, bet uz beigām sāka iejusties, un šo sezonu jau uzsāka vecajā līmenī.. žēl ka rokas trauma. Domāju KP šī sezona būs līdzīga, aprast ar komandu pašam un komandai ar viņu. Darbs aizsardzībā jau nu ir neatsverams. Nebūtu piezīmes sakrājis, Derozans nebūtu gājis tajos caurgājienos tik daudz spēles beigās. Pats muļķīgu 4. nopelnija, bet viss labi kas labi beidzas.
Par Heivordu piekrītu pilnībā, gluži manas domas. Tikai Bostona nav 1 spēlētāja komanda, kā Dallasa. Neticu, ka Luka var mainīties un sākt spēlēt kā daļa no komandas.

  -4 [+] [-]

, 2019-11-19 09:14, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Tu esi optimists... Tikai - kur tu redzi, ka "caur KP bīda uzbrukumu"?? KP no uzbrukuma galda paliek tikai drupačas, ko vai nu pats izcīna, vai piespēlē citi komandas biedri. No Lukas KP saņem 1-2 piespēli labam uzbrukumam visas spēles laikā
Podrinkim nav jēgas dod neko jo tas tikai ķieģeļus met. To jau NY laikos visi saprata kad zaudējumi vien bija. Podrinkis ir egoistisks statidtikas kacarajs. Savukārt Dallasas uzvaras nāk tikai pateicoties Lukam. Kamēr ir Luka tikmēr ir uzvaras

     [+] [-]

, 2019-11-19 09:17, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Tu esi optimists... Tikai - kur tu redzi, ka "caur KP bīda uzbrukumu"?? KP no uzbrukuma galda paliek tikai drupačas, ko vai nu pats izcīna, vai piespēlē citi komandas biedri. No Lukas KP saņem 1-2 piespēli labam uzbrukumam visas spēles laikā
Es tā diezgan drosmīgi atļaušos apgalvot, ja caur Daini Vašingtonā bīdītu tik daudz uzbrukumu kā caur KP, tad viņa punktu statisika būtu daudz labāka

  +5 [+] [-]

, 2019-11-19 09:20, pirms 5 gadiem
teamo rakstīja: Podrinkim nav jēgas dod neko jo tas tikai ķieģeļus met. To jau NY laikos visi saprata kad zaudējumi vien bija. Podrinkis ir egoistisks statidtikas kacarajs. Savukārt Dallasas uzvaras nāk tikai pateicoties Lukam. Kamēr ir Luka tikmēr ir uzvaras
Šitādi lohi piedzims, vai no tramvāja izlien? Vīri te nopietnu sarunu dzen, tā kā savu komentu atstāj pagalma pacaniem!

     [+] [-]

, 2019-11-19 09:25, pirms 5 gadiem
timurietis rakstīja: Es tā diezgan drosmīgi atļaušos apgalvot, ja caur Daini Vašingtonā bīdītu tik daudz uzbrukumu kā caur KP, tad viņa punktu statisika būtu daudz labāka
Dāvis Vašingtonā ir pamatīgi pielicis, atsācis iet uz grozu, piedāvā sevi. Kas attiecas uz "bīdīšanu uzbrukumā", tad tur ir savs "Dončičs" Bīla personā, bet pat viņš dod vairāk piespēles Dāvim, nekā Luka-KP. Dāvim nav tas KP metiens no vidējās distances ar pagriezienu, kurš manuprāt ir KP trumpe un kuru pagaidām 'ļoti maz izmanto Dallasa. Dāvis tomēr vairāk ir 3-punktu specs.

     [+] [-]

, 2019-11-19 09:26, pirms 5 gadiem
Rafaello rakstīja: Pretrunīgas izjūtas pārņem. Nu hvz, tik ilgi ar bumbu šķiet bija tikai Hardens līgā, bet tagad šim westbruks blakām, tāpēc tā uz aci liekas, ka LD varētu būt ilgākais laiks ar bumbu visā līgā. Kamēr puslīdz krīt, tikmēr jau labi, bet kopumā, lai kaut ko sasniegtu kā komandai, ir jāpielasa ļooooti nesavtīgi playeri apkārt, kas spēj pārskriet pāri laukumam zinot, ka tur viena cilvēka šovs 80% gadījumu.
Bet nu kā jau teicu, kamēr ir uzvaras, tikmēr labi.
Pēc usage rate 11. līgā - https://stats.nba.com/players/usage...

  +5 [+] [-]

, 2019-11-19 09:26, pirms 5 gadiem
timurietis rakstīja: Šitādi lohi piedzims, vai no tramvāja izlien? Vīri te nopietnu sarunu dzen, tā kā savu komentu atstāj pagalma pacaniem!
Nebaro to slimo trolli, lai runā pats ar sevi.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-19 09:28, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Tu esi optimists... Tikai - kur tu redzi, ka "caur KP bīda uzbrukumu"?? KP no uzbrukuma galda paliek tikai drupačas, ko vai nu pats izcīna, vai piespēlē citi komandas biedri. No Lukas KP saņem 1-2 piespēli labam uzbrukumam visas spēles laikā
KP loma komandā ir ok, viņš izmet principā vidēji tikpat metienus cik pēdējā gadā Knicks. Mazliet gan proporcijas pamainījušās šobrīd vairāk uz trīnīšu pusi. Un tā rupji skatoties precizitāte pa kadiem 5% sliktāka. Jā uz aci skatoties liekas, ka spilgtas spēles bij krietni vairāk Ņujorkā, bet nu tas tāpēc, ka tur neviena cita spējīga nebij, te ir Luka un KP paliek nedaudz ēnā, lai gan principā statistika ir ļoti tuvu kā Knicks pedējā gadā.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-19 09:29, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Par Heivordu piekrītu pilnībā, gluži manas domas. Tikai Bostona nav 1 spēlētāja komanda, kā Dallasa. Neticu, ka Luka var mainīties un sākt spēlēt kā daļa no komandas.
Pgāšgad Bostona bija viena cilvēka komanda.Uzreiz visiem jaunajiem stati un procenti tika iedzīti zemē.Atgādināja KP pirmās sezonas ar Melo.Dabūsi bumbu tikai,kad es pilnīgi neko nevarēšu izdarīt pēdējās sekundēs.

     [+] [-]

, 2019-11-19 09:29, pirms 5 gadiem
A tur kāds cits atskaitot LD vispār drīkst pieskarties bumbai?

     [+] [-]

, 2019-11-19 09:29, pirms 5 gadiem
Cik tas nabags ilgi vilks šito? Neizskatās pēc bigi sūro veci.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-19 09:30, pirms 5 gadiem
Un komandai tur nav iemesla neko mēģināt mākslīgi mainīt. Kamēr ir čalis, kurš var teju katru vakaru triple double vākt un komanda kopumā turās play-off zonā, tikmēr tā arī mauks. Vai Luka spēj visu sezonu ta nomaukt, to noteikti neviens nezin.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-19 09:36, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Nebaro to slimo trolli, lai runā pats ar sevi.
Man šitādi radījumi ar patīkās, uz viņiem var izlikt novirzīt savas negācijas un tā kā viņi ir, tādas neta padibenes, kas domā, ka barojās no citiem, tad man patīk uz viņiem pabaroties - neviens pārliecināts, psiholoģiski spēcīgs cilvēks tādas jēlības nerakstīs un paprovacējot šos uz nopietnu diskusiju, bieži var pārsmieties un savu dienu padarīt jaukāku - sanāk t'āds bumeranga efekts

  -1 [+] [-]

, 2019-11-19 09:41, pirms 5 gadiem
Porziņģis ir Lukas ēnā. Dončič fenomenāls.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-19 09:45, pirms 5 gadiem
Manhunt rakstīja: KP tīri OK stati priekš viduvēja role player. Tieši tāds KP izskatās blakus izcilībai, kas ir Luka. Jo ātrāk KP apzināsies savu vietu komandā, jo ātrāk komanda regulāri uzvarēs un Luka varēs dominēt.
Man patīk tā tava +/- skaitītāja loģika. Kad KP ir mīnusos, tad tas ir galvenais stats, bet kad KP ir plusos, tad visi citi viņam tos plusus atnesa nevis viņš pats.