Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džordans neizprot Džeimsa lēmumu

Andrejs Siliņš

Džordans neizprot Džeimsa lēmumu
Maikls Džordans
Foto: AP/Scanpix

Par visu laiku labāko basketbolistu dēvētais Maikls Džordans izteicies, ka nesaprot Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) superzvaigznes Lebrona Džeimsa lēmumu pamest Klīvlendas "Cavaliers" un pievienoties Maiami "Heat".

"Nav nekādu iespēju, ka es būtu zvanījis Lerijam [Bērdam], zvanījis Maģiskajam [Džonsonam] un teicis: Hei, uzspēlējam vienā komandā!" Pilnīgi godīgi sakot, man bija milzīga vēlme uzveikt viņus," par visu laiku labāko basketbolistu dēvētais Maikls Džordans nesaprot Lebrona Džeimsa gājienu, pievienojoties Maiami "Heat", kur viņu jau gaidīja Dveins Veids un Kriss Bošs. "Bet tagad viss ir citādāk. Es nevaru apgalvot, ka tā ir slikta lieta. Tā ir iespēja, pie kuras šie puiši šodien ir tikuši."

Arī TNT apskatnieks basketbola leģenda Čārlzs Bārklijs nav slēpis skepsi, norādot, ka līdz ar šo lēmumu Džeimsa devums basketbola vēsturē mainīsies: "Viņš nekad nebūs Džordans. Šis [lēmums] pārvelk strīpu šādām sarunām. Viņš var iegūt, cik titulus vēlas, [bet nekad nebūs tas, kas bija Džordans.]. Kaut vai viens tituls ar Klīvlendu būtu daudz paliekošāka vērtība, nekā tagad daudzi ar Maiami. "Heat" ir Dveina Veida komanda."

Izmantotie resursi:
ESPN

1 2 64 komentāri

+213 [+] [-]

, 2010-07-19 10:08, pirms 14 gadiem
Skarbā patiesība ir tāda, ka Džeimss sajuta, ka nevar Cavaliers aizvilkt līdz čempionu titulam. Nekad nenovietoju Džeimsu blakus MJ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +99 [+] [-]

, 2010-07-19 10:11, pirms 14 gadiem
pilniibaa piekriitu MJ un Bārklijam

 +21 [+] [-]

, 2010-07-19 10:11, pirms 14 gadiem
žēl, ka vairs nav tā, ka visi viens otru ienīst un sitas kā traki play-offā. draudzība profesionālajā sportā nevienam nav vajadzīga. nu vismaz starp superzvaigznēm.

 +51 [+] [-]

, 2010-07-19 10:14, pirms 14 gadiem
Abas leģendas saka pilnību taisnību, tā tas tiktiešam ir.
Bet nu tad jau redzēs kā klāsies visiem trim kopā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2010-07-19 10:30, pirms 14 gadiem
James nevarēja sevi pierādīt ka ir labākais, kā to izdarīja Maikls. Tāpēc arī meklē vieglāko ceļu, šaubos ka viņš dabūs vēl kādu MVP, jo blakus vairāku sezonu rezultatīvākajam spēlētājam tas būs grūti. Nezinu vai Weids ar Boshu pacietīs Jeimsa bērnišķīgo raksturu, jo attiecībā no izlases viņiem būs jātiekas katru dienu.

 +16 [+] [-]

, 2010-07-19 10:32, pirms 14 gadiem
[quote mezonigais_putnins]
Tur jau tā lieta, ka Džeimss skatās uz visu reali un saprata, ka katrs atsevišķi viņi nedabūs gredzenus.

Weids jau dabūja gredzenu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2010-07-19 10:39, pirms 14 gadiem
Ņemot vērā Džeimsa pretīgo raksturu ( tad, kad NBA vadība piedraudēja viņu neņemt uz Pekinu, tad puisis uz brīdi kļuva vadāms) grūti iedomāties viņu kā īstu komandas cilvēku gan uz laukuma, gan ārpus.... Reilijam neies viegli. Nav pirmais gadījums sportā kad zvaigžņu savākšana var dot pretēju efektu... Būs interesanti...

 +13 [+] [-]

, 2010-07-19 10:51, pirms 14 gadiem
es tāpat kā MJ un sir Charles, nesaprotu šo gājienu.
kā viņi abi teica, MJ un Bārklijam bija milzīga vēlme visus pārspēt, nevis spēlēt ar viņiem...

 +27 [+] [-]

, 2010-07-19 10:56, pirms 14 gadiem
binghamiswanker rakstīja: žēl, ka vairs nav tā, ka visi viens otru ienīst un sitas kā traki play-offā. draudzība profesionālajā sportā nevienam nav vajadzīga. nu vismaz starp superzvaigznēm.
Nepārspīlē!!! Nekad tā īsti nav bijis, ka viens otru ienīstu. MJ starpsezonā pilnīgi mierīgi ar Bārkliju un Bērdu uzspēlēja golfu utt. Laukumā vienmēr starp viņiem ir bijusi bezkompromisa cīņa, bet viņi viens otru cienīja.

Un jā - MJ vēlreiz apstiprināja to par ko runā, Džeims nespēj būt par komandas līderi kurš padara labākus arī komandas biedrus. Personīgi man vienmēr Veids ir licies gan pēc līdera dotībām gan pēc spēles stila daudz tuvāks MJ.
Slēpts komentārs: jackie_chan

 +12 [+] [-]

, 2010-07-19 11:07, pirms 14 gadiem
jackie_chan rakstīja: es arī nesaprotu džeimsa lēmumu, bet es arī nesaprotu šo pārlieko MJ slavināšanu, nu nevinnēja viņš viens pats tos titulus. samaini pipenu un kukoču pret mo viliamsu un vecu onīlu un 6 titulu vietā būtu 0
Varbūt tagad Šaks nav tas kas viņš bija, bet tajos laikos kad MJ ņēma titulus Lielais Dīzelis būtu bijis labs palīgs.

 +19 [+] [-]

, 2010-07-19 11:14, pirms 14 gadiem
LBJ neesmu nekad salīdzinājis ar MJ. Viņiem ir dažādi spēles stili. No kura LBJ arī atpaliek. Vienalga kādi stati būtu, viņš nebūs ne MJ, ne Kobe, ne Birds,Ne Magics.

  +1 [+] [-]

, 2010-07-19 11:21, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Nepārspīlē!!! Nekad tā īsti nav bijis, ka viens otru ienīstu. MJ starpsezonā pilnīgi mierīgi ar Bārkliju un Bērdu uzspēlēja golfu utt. Laukumā vienmēr starp viņiem ir bijusi bezkompromisa cīņa, bet viņi viens otru cienīja.
Nu kapec tad ne? Kobem un R.Alenam nav nekadas siltas attiecibas un Bos-Lak bija ists bezkopromisa finals.

 +20 [+] [-]

, 2010-07-19 11:28, pirms 14 gadiem
jackie_chan rakstīja: es arī nesaprotu džeimsa lēmumu, bet es arī nesaprotu šo pārlieko MJ slavināšanu, nu nevinnēja viņš viens pats tos titulus. samaini pipenu un kukoču pret mo viliamsu un vecu onīlu un 6 titulu vietā būtu 0
Protams, ka viens nevinneja, bet savus komandas biedrus MJ padarija labakus un vajadzigaja bridi gandriz vienmer izshava. Gan pret Knicks, kad bullus dauzija no pasa sakuma un speles visu laiku bija uz kausanas robezas, gan pret Jazz abos pedejos finalos - gan iemetot izskirosos metienus, gan atrodot laba pozicija Keru uz izskiroso. Un cik ir lidera cienigu izspelu Dzeimsam izskirosos brizos - viens talmetiens pagajusha gada konferences finala pret Magic?

P.S. Bez Pippena un Kukoca Bulls bija Rodmans, Harpers, Kerrs, kas bija tik pat nozimigi key-player ka pirmie 2.

  -3 [+] [-]

, 2010-07-19 11:38, pirms 14 gadiem
Lai vini saka ko grib, bet patiesiba paskatieties kadi speletaji bulls vieniba palika vina ena, ka vislieliskako piemeru varu tekt Scotty Pippen. Ja nebutu tada Džordana tad mes pielugtu Pippenu

 +35 [+] [-]

, 2010-07-19 11:42, pirms 14 gadiem
jackie_chan rakstīja: es arī nesaprotu džeimsa lēmumu, bet es arī nesaprotu šo pārlieko MJ slavināšanu, nu nevinnēja viņš viens pats tos titulus. samaini pipenu un kukoču pret mo viliamsu un vecu onīlu un 6 titulu vietā būtu 0
Šeit nevajadzētu jaukt divas lietas - to, vai tu tituls izcīni kā lideris ar augstas klases "palīgiem", vai kā "viens no 3 all-stāriem" savā komandā...

Ko Džordans ar Bārkliju gribēja teikt, bija tas, ka kamēr tu esi jauns, savā spēku pilnbriedā, tu nemaz nepieļauj šādu domu - apvienoties ar kādu, lai tikai dabūtu pēc iespējas vairāk titulus... Nav svarīgi cik tu izcīni, BET GAN KĀ TU IZCĪNI...

  +2 [+] [-]

, 2010-07-19 11:42, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Protams, ka viens nevinneja, bet savus komandas biedrus MJ padarija labakus un vajadzigaja bridi gandriz vienmer izshava. Gan pret Knicks, kad bullus dauzija no pasa sakuma un speles visu laiku bija uz kausanas robezas, gan pret Jazz abos pedejos finalos - gan iemetot izskirosos metienus, gan atrodot laba pozicija Keru uz izskiroso. Un cik ir lidera cienigu izspelu Dzeimsam izskirosos brizos - viens talmetiens pagajusha gada konferences finala pret Magic?

P.S. Bez Pippena un Kukoca Bulls bija Rodmans, Harpers, Kerrs, kas bija tik pat nozimigi key-player ka pirmie 2.
Un cavs nebija labi paliigi džeimsam? shaks,Mo,Džeimisons,Wests Džeims patiesi padariija sliktaaku shaku, jo shaks ar suns bija krietni labaaks. Nedeva shakam speleet viens pret vienu. Tas arii varbuut bija iemesls, ka groza apakshaa vajag vairaak speleet! MJ bija taads, kaads vairs neviens nebuus! Tuvaakais viņam ir Kobe pilniigi noteikti. Lebrons ir zvaigzne, bet viņš izdarija milziigu kļuudu, ka pameta savu klubu!

 +14 [+] [-]

, 2010-07-19 11:44, pirms 14 gadiem
KrimBobs rakstīja: Lai vini saka ko grib, bet patiesiba paskatieties kadi speletaji bulls vieniba palika vina ena, ka vislieliskako piemeru varu tekt Scotty Pippen. Ja nebutu tada Džordana tad mes pielugtu Pippenu
Mulkibas. Pippens bija lielisks speletajs un vins fantastiski papildinaja MJ, bet MJ kalibra vins nebija. To pieradija sezona, kad MJ bija aizgajis prom un Bulls knapi kvalificejas play-off.

 +11 [+] [-]

, 2010-07-19 11:44, pirms 14 gadiem
KrimBobs rakstīja: Lai vini saka ko grib, bet patiesiba paskatieties kadi speletaji bulls vieniba palika vina ena, ka vislieliskako piemeru varu tekt Scotty Pippen. Ja nebutu tada Džordana tad mes pielugtu Pippenu
Kad Džordans aizgaaja, tad Pipens bija rezultatiivaakais bulls rindaas, bet gredzena nebija!

  +9 [+] [-]

, 2010-07-19 11:48, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu kapec tad ne? Kobem un R.Alenam nav nekadas siltas attiecibas un Bos-Lak bija ists bezkopromisa finals.
Nu par to jau runāju! Laukumā jau nekad viens otram pretinieki negriež ceļu. Bet runāt par naidu vienam pret otru vārda tiešākajā nozīmē tomēr nevar. Tie veči ir profesionāļi un ar retiem izņēmumiem tā arī uzvedās. Īpaši tas ir attiecināms uz MJ, Maģiskā, Bērda utt laiku, kad viņi viens pret otru ārpus laukuma (un gan jau arī laukumā) izturējās ar cieņu un nekautrējās to vienmēr pateikt!

  -3 [+] [-]

, 2010-07-19 11:55, pirms 14 gadiem
vinaam biija laabii paaliigi rodmeens un pipeens un tie nemaz nebija sliktaaki par bosh un wade...

  +9 [+] [-]

, 2010-07-19 11:59, pirms 14 gadiem
MJ bija MJ un patiniet filmu atpakalj un pasakat man vai kaads no vecaa Bulls sasniedza k.ko bez MJ? visi tie juusu piemineetie super vechi Kukoch Rodmens Pipens nu vinji bez MJ nespeeja panjemt titulu, un piemeer bija jaukaa sezona, kad MJ bija aizgaajis no basketa. Protams paliigi bija izcili, bet sheemaa vajadzeeja galveno - izcilu liideri...
Muusdienaas taads speeletaajs ir Dveins Weids, ja Heat speeleet sheemu kuraa Dveins ir liideris bet Bosh ar James buus paliigi, viss buus chiki un buus daudzi tituli, bet James pats kaa liideris nespeej vinneet titulus, un liekas, ka pats to shis beernu karalis ir sapratis

 +13 [+] [-]

, 2010-07-19 12:37, pirms 14 gadiem
2. labākais pēc MJ ir Kobe un tas arī viss!

 +10 [+] [-]

, 2010-07-19 12:39, pirms 14 gadiem
Robis rakstīja: MJ bija MJ un patiniet filmu atpakalj un pasakat man vai kaads no vecaa Bulls sasniedza k.ko bez MJ? visi tie juusu piemineetie super vechi Kukoch Rodmens Pipens nu vinji bez MJ nespeeja panjemt titulu, un piemeer bija jaukaa sezona, kad MJ bija aizgaajis no basketa. Protams paliigi bija izcili, bet sheemaa vajadzeeja galveno - izcilu liideri...
Muusdienaas taads speeletaajs ir Dveins Weids, ja Heat speeleet sheemu kuraa Dveins ir liideris bet Bosh ar James buus paliigi, viss buus chiki un buus daudzi tituli, bet James pats kaa liideris nespeej vinneet titulus, un liekas, ka pats to shis beernu karalis ir sapratis
Jā, Rodmens paņema gredzenus ar Pistons ('89 un '90) vēl pirms Džordana, ta ka nevajag!

  +4 [+] [-]

, 2010-07-19 12:41, pirms 14 gadiem
MJ bija lieliska komanda, labākais treneris NBA vēsturē.

Tas ir tas pats, ja Kobe vēl pateiktu, ka nekad nepievienotos tādiem spēlētājiem, bet tajā pašā laikā viņam ir Gasols(labākais 4.nr NBA), Bynums(kad vesels, tad top3 centrs NBA), Artests, Odoms un Fišers.
Clevelandā nebija neviena spēlētāja, kas varēja paņemt spēli uz sevi, kad Lebronam negāja.

Lebronam vēl būtu jāgaida gads vai divi gadi, lai Cavs varētu dabū kādu zvaigzni, un maiņas darījumi arī nelīdzētu, jo Cavs nekā nav, kas ieinteresētu citas komandas. Es nesaku, ka pareizi bija iet uz ESPN un atklāt savu lēmumu, bet tomēr var saprast spēlētāju - 7 gadi nospēlēti, vēl 2-3 gadi līdz titulam, un vēl, kad tavi čomi apvienojas Miami, grūti atteikties.

  +7 [+] [-]

, 2010-07-19 12:41, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Protams, ka viens nevinneja, bet savus komandas biedrus MJ padarija labakus un vajadzigaja bridi gandriz vienmer izshava. Gan pret Knicks, kad bullus dauzija no pasa sakuma un speles visu laiku bija uz kausanas robezas, gan pret Jazz abos pedejos finalos - gan iemetot izskirosos metienus, gan atrodot laba pozicija Keru uz izskiroso. Un cik ir lidera cienigu izspelu Dzeimsam izskirosos brizos - viens talmetiens pagajusha gada konferences finala pret Magic?

P.S. Bez Pippena un Kukoca Bulls bija Rodmans, Harpers, Kerrs, kas bija tik pat nozimigi key-player ka pirmie 2.
neaizmirsti Luku Longliju,viņam arī bija visai nozimīga loma zem groza

  +4 [+] [-]

, 2010-07-19 12:57, pirms 14 gadiem
hypnoss66 rakstīja: Šeit nevajadzētu jaukt divas lietas - to, vai tu tituls izcīni kā lideris ar augstas klases "palīgiem", vai kā "viens no 3 all-stāriem" savā komandā...

Ko Džordans ar Bārkliju gribēja teikt, bija tas, ka kamēr tu esi jauns, savā spēku pilnbriedā, tu nemaz nepieļauj šādu domu - apvienoties ar kādu, lai tikai dabūtu pēc iespējas vairāk titulus... Nav svarīgi cik tu izcīni, BET GAN KĀ TU IZCĪNI...
jā piekrītu tavam komentam pilnībā. es arī domāju, ka daudz vērtīgak būtu ja džeims būtu izcīnijis titulu ar klīvlendu. man vienkārši sāk besīt visi tie komenti, ka džordans bija dievs un bez maz vai viens pats visus var vinnēt.
protams, ka džordanam nenāca prāta ar kādu apvienoties, ja tev ir divi izcili palīgi uzbrukumā + viens no labākajiem def. spēlētājiem nba + viens no visu laiku labākajiem treneriem, kapēc tev ar kādu jāapvienojas?

     [+] [-]

, 2010-07-19 13:03, pirms 14 gadiem
Un šeit mēs redzan ar ko atšķirās mūsdienu basketbols no tā laika basketbola....
Slēpts komentārs: shitaa

  +1 [+] [-]

, 2010-07-19 13:29, pirms 14 gadiem
jackie_chan rakstīja: es arī nesaprotu džeimsa lēmumu, bet es arī nesaprotu šo pārlieko MJ slavināšanu, nu nevinnēja viņš viens pats tos titulus. samaini pipenu un kukoču pret mo viliamsu un vecu onīlu un 6 titulu vietā būtu 0

 +16 [+] [-]

, 2010-07-19 13:43, pirms 14 gadiem
jackie_chan rakstīja: jā piekrītu tavam komentam pilnībā. es arī domāju, ka daudz vērtīgak būtu ja džeims būtu izcīnijis titulu ar klīvlendu. man vienkārši sāk besīt visi tie komenti, ka džordans bija dievs un bez maz vai viens pats visus var vinnēt.
protams, ka džordanam nenāca prāta ar kādu apvienoties, ja tev ir divi izcili palīgi uzbrukumā + viens no labākajiem def. spēlētājiem nba + viens no visu laiku labākajiem treneriem, kapēc tev ar kādu jāapvienojas?
Nu MJ ir 6 tituli - 3 pirms vins aizgaja pirmo reizi no NBA un 3 pec un komandas bija stipri atskirigas, ta ka tiesi MJ pari ar Pippenu padarija parejos vel labakus. Ko nevar teikt par LBJ - Cavs tik vaca pedejos gados arvien labakus un labakus paligus Lebronam, bet neka. Un par to MJ un Barklijs ari saka, ka Lebrons izvelejas vieglako variantu cinai par titulu nevis ka tas bija vinu laikos, kad komanda tika veidota ap kadu izcilu zvaigzni.

P.S. Maiami prieks manis joprojam bus Veida komanda.

     [+] [-]

, 2010-07-19 13:58, pirms 14 gadiem
shitaa rakstīja: par Čarlzu wikipedija: During his 16-year NBA career, Barkley was regarded as one of the most controversial, outspoken and dominating players in the history of basketball.
-----
1 NBA fināls un un 1 konferences fināls, tas ir tas Čarlza ieguvums no 16 gadiem NBA, labāk jau nu būtu teicis, ka nav ko kāpt uz tā paša grābekļa!
Dzeims 7 gadi NBA pusi no ta ko pavadijis Carlzs,bet ko tadu ieguvis Dzeims ko nav ieguvis Barklijs,OS zelts abiem ir,all stars dalibnieki abi ir bijushi,Barklijis tikai MVP nav atzits,viss!
1 2 64 komentāri