Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Makgreidijam triple double ''Rockets'' uzvarā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Makgreidijam triple double ''Rockets'' uzvarā
Treisijs Makgreidijs (no kreisās)
Foto: SCANPIX SWEDEN

Aizvadītajā naktī Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) spēlē Hjūstonas ''Rockets'' sastāvā ar triple double izcēlies Treisijs Makgreidijs. ''Rockets'' ar 108:96 pieveica Denveras ''Nuggets''.

''Rockets'' spēlē pret Denveras ''Nuggets'' pēc pirmā puslaika bija piecu punktu deficīts 56:61, tomēr ar 11 punktiem uzvarētajā trešajā ceturtdaļā tika ielikti pamati uzvarai visā spēlē 108:96. Raķešu labā ar karjeras ceturto triple double izcēlās Treisijs Makgreidijs, kurš guva 20 punktus, izcīnīja 14 atlēkušās bumbas un izdarīja desmit piespēles. Jao Minam 32 punkti, bet Denveras labā 22 punktus guva Karmelo Entonijs.

Ņūorleānas ''Hornets'' viesos ar 91:84 pārspēja Memfisas ''Grizzlies''. Šajā spēlē ''Hornets'' aizsargs Kriss Pols atkārtoja NBA pārtverto bumbu rekordu, kas līdz šim piederēja Alvinam Robertsonam. Pols jau 105. spēli pēc kārtas pārtvēra vismaz vienu bumbu. Šonakt Pols pārtvēra piecas bumbas.

Austrumu konferencē septiņu zaudēto spēļu sēriju pārtrauca Šarlotes ''Bobcats'', kas savā laukumā papildlaikā ar 110:101 pieveica Čikāgas ''Bulls''. 19 sekundes pirms ceturtās ceturtdaļas beigām ''Bulls'' bija trīs punktu pārsvars, bet tad Deriks Rouzs tālmetiena izdarīšanas brīdī pārkāpa noteikumus pret D.Dž. Augustinu, kurš mirkli vēlāk realizēja visus trīs soda metienus – 94:94. Čikāgai pēdējais metiens tika uzticēts Rouzam, kurš devās caurgājienā, bet viņa metienu nobloķēja Emeka Okafors. Papildlaiks. Tajā pārliecinoši ar 16:7 uzvarēja ''Bobcats''. Uzvarētāju labā 29 punktus guva Augustins, zaudētājiem Bens Gordons guva 25 punktus.

Negaidīti smagi klājās rietumu konferences līderei Losandželosas ''Lakers'', kas savā laukumā ar 116:114 uzvarēja Ņujorkas ''Knicks''. ''Lakers'' pēc pirmā puslaika atradās iedzinējos ar 15 punktiem 50:65, tomēr otrajā puslaikā spēja atgūties un beigās izcīnīja smagu uzvaru ar 116:114. "Lakers'' labā 28 punkti Kobī Braientam. ''Knicks'' sastāvā 33 punkti Neitam Robinsonam.

NBA regulārā sezona, 17. decembris

Bobcats – Bulls 110:101 (OT)
Thunder – Clippers 88:98
Grizzlies – Hornets 84:91
Rockets – Nuggets 108:96
Trail Blazers – Kings 109:77
Lakers – Knicks 116:114

Izmantotie resursi:
nba.com

     [+] [-]

, 2008-12-17 13:23, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Man atkal šķiet, ka spēs, jo viņam ka afroamerikānim ir vairāk enerģijas un izturības. ņemot vērā, ka viņš ir PG, tad varētu spēlēt ļoti ilgi un produktīvi.
Ja nemaldos, Soktons bija(ir) kaut kāds tur ASV armijas iznīcinātāju pilots! Tā ka izturību un enerģiju viņam nevajadzēja aizņemties Cita lieta, vai viņš spētu tādu spēli demonstrēt šodienas basketbolā, jo pēdējos gados spēle kļuvusi daudz fiziskāka, agresīvāka! Komanda ar laba līmeņa aizsardzību šodien vairs neatļautu tik daudz divu cilvēku sadarbības, kā tas bija laikos, kad zonas aizsardzība NBA nebija atļauta! Bet tas jau normāli, viss attīstās, progresē un mainās, un tas nu noteikti nemazina Stoktona-Melouna sasniegumus! Ja kāds ir spējīgs, lai pārspēj

     [+] [-]

, 2008-12-17 13:26, pirms 16 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Savukārt spēles izpratne ir apmēram vienādam abiem un tas ir pats galvenais PG.
Par to lomu? Toronto ir CB4 un tāpēc arī nav tās lomas.
Nu tas, ka viņš nespēj nomākt CB4 ir viņa problēma.

     [+] [-]

, 2008-12-17 13:38, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Man atkal šķiet, ka spēs, jo viņam ka afroamerikānim ir vairāk enerģijas un izturības. ņemot vērā, ka viņš ir PG, tad varētu spēlēt ļoti ilgi un produktīvi.
Nu es viņam novēlu tikai to labāko, lai pārspēj un uzlabo rekordus, priekš tam viņi tiek piefiksēti
Bet laikam esmu pārāk pesimistisks, bet uzskatu, ka mūsdienās nav iespējams fiziski aizvadīt tik daudz spēlēs tik augstā līmenī kā pirms gadiem 10 kautvai. Ļoti reti indivīdi. Brīnos kā Lberons, Kobe, Aiversons... vispār vēl skrien un lec... Jo viņus rausta un baksta ne pa jokam...
Bet kad kopumā paskatās, kādas tik tagad traumas nav un cik regulāras, un galvenais ka lielam daudzumam basketbolistu... NEzin, Pārtika vainīga, ka sabeidz orgānus, Vitamīni, zāles ko lieto???
Varbūt treniņi par maz, ka netur saites?

     [+] [-]

, 2008-12-17 13:38, pirms 16 gadiem
bij, bij tāda lieta, ka Stoktons ir tuvās attiecībās ar lidaparātiem! un par enerģiskumu tiešām sūdzēties nevarēja - pēc izturības līdzinājās Nešam, kurš dienu dienā var pilnā ātrumā nesties no vienas laukuma puses uz otru jau n-to sezonu... tā arī ir atbilde attiecībā uz melnādaino un baltādaino enerģiskumu - ne jau ādas krāsai ir nozīme! tomēr basketā nav kenijiešu un etiopiešu, kuriem šajā ziņā ir iedzimtas pārdabiskas spējas
par rekordiem - es ticu, ka Pols var sasniegt visus iespējamos rekordus un faktiski viņam nemaz blakus nav vajadzīgs tāds Melouns kā Stoktonam, jo, cik skatos, tad Pols var saspēlēties ar da jebkuru spēlētāju, nemeklējot īpašu saikni, bet... kā jau te experti iepriekš izteicās - baskets ir mainījies(nosacīti gan, ja paskata vecos ierakstus - kā džeki mauca līdz asinīm) - spēle kļuvusi fiziskāka, un iespējas iedzīvoties traumās - lielākas! neticu, ka CP spēs 18 sezonas aizvadīt bez savainojumiem un tas nozīmē, ka viņam savi stati ir vēl vairāk jāuzlabo, lai būtu rezerve neparedzētiem gadījumiem!

     [+] [-]

, 2008-12-17 13:42, pirms 16 gadiem
Emilio rakstīja: bij, bij tāda lieta, ka Stoktons ir tuvās attiecībās ar lidaparātiem! un par enerģiskumu tiešām sūdzēties nevarēja - pēc izturības līdzinājās Nešam, kurš dienu dienā var pilnā ātrumā nesties no vienas laukuma puses uz otru jau n-to sezonu... tā arī ir atbilde attiecībā uz melnādaino un baltādaino enerģiskumu - ne jau ādas krāsai ir nozīme! tomēr basketā nav kenijiešu un etiopiešu, kuriem šajā ziņā ir iedzimtas pārdabiskas spējas
par rekordiem - es ticu, ka Pols var sasniegt visus iespējamos rekordus un faktiski viņam nemaz blakus nav vajadzīgs tāds Melouns kā Stoktonam, jo, cik skatos, tad Pols var saspēlēties ar da jebkuru spēlētāju, nemeklējot īpašu saikni, bet... kā jau te experti iepriekš izteicās - baskets ir mainījies(nosacīti gan, ja paskata vecos ierakstus - kā džeki mauca līdz asinīm) - spēle kļuvusi fiziskāka, un iespējas iedzīvoties traumās - lielākas! neticu, ka CP spēs 18 sezonas aizvadīt bez savainojumiem un tas nozīmē, ka viņam savi stati ir vēl vairāk jāuzlabo, lai būtu rezerve neparedzētiem gadījumiem!
ja jau MJ savos 40 varēja izdzīvot šajā basketā, tad arī jaunie to var, turklat šie jaunie pielāgojas esošajiem apstākļiem.

     [+] [-]

, 2008-12-17 13:51, pirms 16 gadiem
Emilio rakstīja: bij, bij tāda lieta, ka Stoktons ir tuvās attiecībās ar lidaparātiem! un par enerģiskumu tiešām sūdzēties nevarēja - pēc izturības līdzinājās Nešam, kurš dienu dienā var pilnā ātrumā nesties no vienas laukuma puses uz otru jau n-to sezonu... tā arī ir atbilde attiecībā uz melnādaino un baltādaino enerģiskumu - ne jau ādas krāsai ir nozīme! tomēr basketā nav kenijiešu un etiopiešu, kuriem šajā ziņā ir iedzimtas pārdabiskas spējas
par rekordiem - es ticu, ka Pols var sasniegt visus iespējamos rekordus un faktiski viņam nemaz blakus nav vajadzīgs tāds Melouns kā Stoktonam, jo, cik skatos, tad Pols var saspēlēties ar da jebkuru spēlētāju, nemeklējot īpašu saikni, bet... kā jau te experti iepriekš izteicās - baskets ir mainījies(nosacīti gan, ja paskata vecos ierakstus - kā džeki mauca līdz asinīm) - spēle kļuvusi fiziskāka, un iespējas iedzīvoties traumās - lielākas! neticu, ka CP spēs 18 sezonas aizvadīt bez savainojumiem un tas nozīmē, ka viņam savi stati ir vēl vairāk jāuzlabo, lai būtu rezerve neparedzētiem gadījumiem!
Piekrītu par polu, ka 18 sezonas mūsdienās nu noteikti ir nereāli nospēlēt bez traumām lielākām... Viņam nav tas augums tik fiziski attīstīts kā piemēram Lebronam, vai D.Hovardam (kurš vakar izlaida 2. spēli karjerā) Bet par otru, tiesa viņš spēlē tikai 4. sezonu, bet patīkami ir, ka viņa stati krietni aug... domāju pēc šīs sezonas statiem, kadus savāks, varēs arī noteikt viņa vidējos status, kādus viņš varētu vākt tuvākās sezonas... un tad būs vieglāk prognozēt par rekordu graušanu

     [+] [-]

, 2008-12-17 14:04, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Piekrītu par polu, ka 18 sezonas mūsdienās nu noteikti ir nereāli nospēlēt bez traumām lielākām... Viņam nav tas augums tik fiziski attīstīts kā piemēram Lebronam, vai D.Hovardam (kurš vakar izlaida 2. spēli karjerā) Bet par otru, tiesa viņš spēlē tikai 4. sezonu, bet patīkami ir, ka viņa stati krietni aug... domāju pēc šīs sezonas statiem, kadus savāks, varēs arī noteikt viņa vidējos status, kādus viņš varētu vākt tuvākās sezonas... un tad būs vieglāk prognozēt par rekordu graušanu
Pols ir fiziski spēcīgs, tikai augumā mazs

  +1 [+] [-]

, 2008-12-17 14:08, pirms 16 gadiem
nu, MJ ir MJ!

lai nu kā - pat ja CP nesasitīs tos rekordus, nekas - šobrīd viņš ir labākais saspēlnieks pasaulē un faktiski nosaka toni visā NBA...rekordi, ta rekordi, bet principā jau tie ir tikai cipari, kurus ir interesanti paskatīt un salīdzināt!

  +3 [+] [-]

, 2008-12-17 14:24, pirms 16 gadiem
Nu re, jau līdz MJ tikām Galvenais, ka ne jau bez pamata! MJ ir trešais šajā(pēc kārtas spēles ar pārtvertām bumbām) rādītājā! Un KURŠ ir teicis, ka zvaigznēm nav jāstrādā aizsardzībā! MJ vairākas sezonas bija aizsardzības spēlētāju pieciniekā!!! Pasaules labākais spēlētājs! Šādu jautājumu gan vajadzētu uzdot Kroufordam, Magette, Vatsonam un pie velna arī Nelsonam!!! Iespējas gan tādas man nebūs, tāpēc nākas vien rakstīt esportā

  +1 [+] [-]

, 2008-12-17 14:26, pirms 16 gadiem
P.Deddy rakstīja: būtu GSW labāk mēģinājuši izpirkt līgumu C.Polam no Hornets..pa tiem līdzekļiem ko dabūja no B.Davis, un + devuši klāt S. Jacksonu vai Magetti kaut vai abus..vienalga.. un mosh hornets iesaistītos darījumaa...un GSW vismaz būtu normāls saspēles vadītājs..nevis kā tagad 4-5 speeletāji kas tendēti uz vienu pozīciju..
P.S. njaa..bet hornets vadība nav saspieduši galvas, un neko tādu nedarītu..atšķirībā no GSW vadības..kas salaidusi dēlī visu..
zinu ka juus jau šito izrunajaat bet ja Hornets aizmainiitu Polu prom, pret magette un Jackson, tad tanī pašā dienā Džefs bauers (Hornets GM) tiktu pakārts aiz savām olām pie Hornets mājas arēnas, ņūorleņā puse ēku tiktu nodedzināta, bet Bauera ģimenes locekļi nolādēti uz visus talikušo mūžu!

tik ļoti nereāla ir šāda maiņa!!

Polu iemainīt būtu iespējams vienīgi pret 3 līdz 4 spēlētājiem: L. james, D. Howard, D Wade vai K Bryant.. un arī tad tas nekad nenotiktu, jo katrs no šiem spēlētājiem ir franchise seja un nākotne.. tādus spēlētajus maina ļoti reti!

     [+] [-]

, 2008-12-17 14:37, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: zinu ka juus jau šito izrunajaat bet ja Hornets aizmainiitu Polu prom, pret magette un Jackson, tad tanī pašā dienā Džefs bauers (Hornets GM) tiktu pakārts aiz savām olām pie Hornets mājas arēnas, ņūorleņā puse ēku tiktu nodedzināta, bet Bauera ģimenes locekļi nolādēti uz visus talikušo mūžu!

tik ļoti nereāla ir šāda maiņa!!

Polu iemainīt būtu iespējams vienīgi pret 3 līdz 4 spēlētājiem: L. james, D. Howard, D Wade vai K Bryant.. un arī tad tas nekad nenotiktu, jo katrs no šiem spēlētājiem ir franchise seja un nākotne.. tādus spēlētajus maina ļoti reti!
Ģimenes locekļi nolādēti un izsūtīti uz Aļasku Bet P.Deddy priekšlikums ir tik bezcerīgi nereāls, ka nav vērts pat apspriest!

     [+] [-]

, 2008-12-17 15:12, pirms 16 gadiem
Triple Double ne tik biezi nav

     [+] [-]

, 2008-12-17 15:13, pirms 16 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Izskatās, ka Polam ar uzviju izdosies pārspēt rekordu!
Viņš tak jebkurā spēlē to var pārtraukt un viss.
Nav jau nekāds stealu kopskaits, kur tik krājas un krājas.

     [+] [-]

, 2008-12-17 15:16, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Nu tas, ka viņš nespēj nomākt CB4 ir viņa problēma.
Un to domā, ka CB4 nenomāktu CP3?

     [+] [-]

, 2008-12-17 15:41, pirms 16 gadiem
yuka rakstīja: Viņš tak jebkurā spēlē to var pārtraukt un viss.
Nav jau nekāds stealu kopskaits, kur tik krājas un krājas.
Palasi komentārus... NBA visam ir kautkāds skaits un kopskaits un kautkādi rekordi... Tā ir statistikas paradīze vai elle, kā kuram

     [+] [-]

, 2008-12-17 20:19, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Palasi komentārus... NBA visam ir kautkāds skaits un kopskaits un kautkādi rekordi... Tā ir statistikas paradīze vai elle, kā kuram
Nu bet šitas rekords ir ''spēles pēc kārtas'', tas nozīmē, ka viņš var ilgt divtik ilgi, bet tikpat labi beigties jau nākamspēl.(tb-pat nesasniegt).
Tiesa gan, ir vēl visvisādi rekordi, kurus Pols var sasniegt, tā ka statistikas mīlētāji var gailināt acis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-17 21:51, pirms 16 gadiem
Ieejat Sportlandā un pastaties kā rakstīts ir Kobes vārds