Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Makgreidijam triple double ''Rockets'' uzvarā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Makgreidijam triple double ''Rockets'' uzvarā
Treisijs Makgreidijs (no kreisās)
Foto: SCANPIX SWEDEN

Aizvadītajā naktī Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) spēlē Hjūstonas ''Rockets'' sastāvā ar triple double izcēlies Treisijs Makgreidijs. ''Rockets'' ar 108:96 pieveica Denveras ''Nuggets''.

''Rockets'' spēlē pret Denveras ''Nuggets'' pēc pirmā puslaika bija piecu punktu deficīts 56:61, tomēr ar 11 punktiem uzvarētajā trešajā ceturtdaļā tika ielikti pamati uzvarai visā spēlē 108:96. Raķešu labā ar karjeras ceturto triple double izcēlās Treisijs Makgreidijs, kurš guva 20 punktus, izcīnīja 14 atlēkušās bumbas un izdarīja desmit piespēles. Jao Minam 32 punkti, bet Denveras labā 22 punktus guva Karmelo Entonijs.

Ņūorleānas ''Hornets'' viesos ar 91:84 pārspēja Memfisas ''Grizzlies''. Šajā spēlē ''Hornets'' aizsargs Kriss Pols atkārtoja NBA pārtverto bumbu rekordu, kas līdz šim piederēja Alvinam Robertsonam. Pols jau 105. spēli pēc kārtas pārtvēra vismaz vienu bumbu. Šonakt Pols pārtvēra piecas bumbas.

Austrumu konferencē septiņu zaudēto spēļu sēriju pārtrauca Šarlotes ''Bobcats'', kas savā laukumā papildlaikā ar 110:101 pieveica Čikāgas ''Bulls''. 19 sekundes pirms ceturtās ceturtdaļas beigām ''Bulls'' bija trīs punktu pārsvars, bet tad Deriks Rouzs tālmetiena izdarīšanas brīdī pārkāpa noteikumus pret D.Dž. Augustinu, kurš mirkli vēlāk realizēja visus trīs soda metienus – 94:94. Čikāgai pēdējais metiens tika uzticēts Rouzam, kurš devās caurgājienā, bet viņa metienu nobloķēja Emeka Okafors. Papildlaiks. Tajā pārliecinoši ar 16:7 uzvarēja ''Bobcats''. Uzvarētāju labā 29 punktus guva Augustins, zaudētājiem Bens Gordons guva 25 punktus.

Negaidīti smagi klājās rietumu konferences līderei Losandželosas ''Lakers'', kas savā laukumā ar 116:114 uzvarēja Ņujorkas ''Knicks''. ''Lakers'' pēc pirmā puslaika atradās iedzinējos ar 15 punktiem 50:65, tomēr otrajā puslaikā spēja atgūties un beigās izcīnīja smagu uzvaru ar 116:114. "Lakers'' labā 28 punkti Kobī Braientam. ''Knicks'' sastāvā 33 punkti Neitam Robinsonam.

NBA regulārā sezona, 17. decembris

Bobcats – Bulls 110:101 (OT)
Thunder – Clippers 88:98
Grizzlies – Hornets 84:91
Rockets – Nuggets 108:96
Trail Blazers – Kings 109:77
Lakers – Knicks 116:114

Izmantotie resursi:
nba.com

1 2 53 komentāri

 +12 [+] [-]

, 2008-12-17 08:30, pirms 16 gadiem
izskataas ka Pols turpina zagt un naakamajaa speelee visticamaak paarspees Robertsona rekordu
Slēpts komentārs: Rand.oM^

  -1 [+] [-]

, 2008-12-17 08:49, pirms 16 gadiem
pols paņems vēl 105 bumbas!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-12-17 08:49, pirms 16 gadiem
Kobī

  +6 [+] [-]

, 2008-12-17 08:59, pirms 16 gadiem
Kobī Brainets - Andrī Briediņš

  +3 [+] [-]

, 2008-12-17 09:03, pirms 16 gadiem
būtu GSW labāk mēģinājuši izpirkt līgumu C.Polam no Hornets..pa tiem līdzekļiem ko dabūja no B.Davis, un + devuši klāt S. Jacksonu vai Magetti kaut vai abus..vienalga.. un mosh hornets iesaistītos darījumaa...un GSW vismaz būtu normāls saspēles vadītājs..nevis kā tagad 4-5 speeletāji kas tendēti uz vienu pozīciju..
P.S. njaa..bet hornets vadība nav saspieduši galvas, un neko tādu nedarītu..atšķirībā no GSW vadības..kas salaidusi dēlī visu..

     [+] [-]

, 2008-12-17 09:05, pirms 16 gadiem
P.Deddy rakstīja: būtu GSW labāk mēģinājuši izpirkt līgumu C.Polam no Hornets..pa tiem līdzekļiem ko dabūja no B.Davis, un + devuši klāt S. Jacksonu vai Magetti kaut vai abus..vienalga.. un mosh hornets iesaistītos darījumaa...un GSW vismaz būtu normāls saspēles vadītājs..nevis kā tagad 4-5 speeletāji kas tendēti uz vienu pozīciju..
P.S. njaa..bet hornets vadība nav saspieduši galvas, un neko tādu nedarītu..atšķirībā no GSW vadības..kas salaidusi dēlī visu..
Tu Polu sauc par "normālu" saspēles vadītāju?

  +3 [+] [-]

, 2008-12-17 09:21, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Tu Polu sauc par "normālu" saspēles vadītāju?
kāda vaina Polam? puika spēlē neslikti

  +1 [+] [-]

, 2008-12-17 09:29, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Tu Polu sauc par "normālu" saspēles vadītāju?
jaaa..vins dala daudz piespēļu, un neskopojās, var iemest grūtos brīžos,uznjemt speeli uz seviim, labi samet no spēlēs, liidz ar to komanda var uzticēties viņam, paartver piespēles..chalis speelee uz komandu..nevis kaa GSW liideri..statistikas vaceji,kaa nu kuram tik sanaak indviduaalisti utt...tada tipa speletajs.butu kaa reize GSW..lai saktu uzvareet..beidzot!!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-17 09:32, pirms 16 gadiem
Izskatās, ka Polam ar uzviju izdosies pārspēt rekordu!

  +8 [+] [-]

, 2008-12-17 09:41, pirms 16 gadiem
P.Deddy rakstīja: jaaa..vins dala daudz piespēļu, un neskopojās, var iemest grūtos brīžos,uznjemt speeli uz seviim, labi samet no spēlēs, liidz ar to komanda var uzticēties viņam, paartver piespēles..chalis speelee uz komandu..nevis kaa GSW liideri..statistikas vaceji,kaa nu kuram tik sanaak indviduaalisti utt...tada tipa speletajs.butu kaa reize GSW..lai saktu uzvareet..beidzot!!
Tas bija domāts ar ironiju. Normāls, tas ir ļoti maigi izsakoties. Kā saka Buļs:Monstruāls mežonis.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-17 09:49, pirms 16 gadiem
nez ko teiktu tagad bimba da dravnieks... Jao +16 un Makgreidijs +23 stabili ir izģērbuši uz +/- un dariijuši pret Nuggets zem groziem ko grib-Karmello -24 un Nene -17 ...peec viņu ''objektivitaates'' spriežot abi Denveras speeleetaaji ir NBA viduveejiibas,kaa tas tekoši notiek Biedriņa gadiijumaa!

     [+] [-]

, 2008-12-17 09:50, pirms 16 gadiem
Labi nospelejis beidzot

  +4 [+] [-]

, 2008-12-17 09:55, pirms 16 gadiem
P.Deddy rakstīja: būtu GSW labāk mēģinājuši izpirkt līgumu C.Polam no Hornets..pa tiem līdzekļiem ko dabūja no B.Davis, un + devuši klāt S. Jacksonu vai Magetti kaut vai abus..vienalga.. un mosh hornets iesaistītos darījumaa...un GSW vismaz būtu normāls saspēles vadītājs..nevis kā tagad 4-5 speeletāji kas tendēti uz vienu pozīciju..
P.S. njaa..bet hornets vadība nav saspieduši galvas, un neko tādu nedarītu..atšķirībā no GSW vadības..kas salaidusi dēlī visu..
Magete un Džeksons... Divi veči, kam primārais ir mest pa grozu, es saprastu, ja būtu primārais iemest grozu, bet nē, viņiem veinalga, ka tik metiens... Un pret Polu... Nu nezin nezin... Divus večus, kas iedomājušies ka ir līderi, pret tiešām līderi un ļoti labu Pg... Kāda velna pēc, lai piekristu tādam darījumam?

  -1 [+] [-]

, 2008-12-17 10:11, pirms 16 gadiem
Labrīt visiem!

Kads nevarētu lūdzu pateikt, kur var nokačāt vakrdienas Sporta Studiju, LTV arhīva mājas lapā tikai vecie raidījumi, ja kads būtu tik laipns un iedotu linku vai torrent adresīti.

Paldies!

     [+] [-]

, 2008-12-17 10:18, pirms 16 gadiem
Prieks par makgreidiju, tas laikam liecina ka puisis vesels un ir gatavs kapāt
Par Polu, domāju, ka rekordu viņš pārspēs un vēl pietiekami uzlabos... KAtrs kurš spēlē aizsardzībā var pārķert vismaz vienu bumbu, ja tas ir viņa mērķis, ja Polam būtu mērķis stādīt rekordu, viņš tik pat labi viņu varētu turpināt līdz kādai traumai (tfu tfu tfu) vai izlaistai spēlei...
Slēpts komentārs: Bimbanbols

     [+] [-]

, 2008-12-17 11:09, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Prieks par makgreidiju, tas laikam liecina ka puisis vesels un ir gatavs kapāt
Par Polu, domāju, ka rekordu viņš pārspēs un vēl pietiekami uzlabos... KAtrs kurš spēlē aizsardzībā var pārķert vismaz vienu bumbu, ja tas ir viņa mērķis, ja Polam būtu mērķis stādīt rekordu, viņš tik pat labi viņu varētu turpināt līdz kādai traumai (tfu tfu tfu) vai izlaistai spēlei...
līdz nākamajai reizei...diemžēl... tomēr Tmaca veselība pēdējos gados ir dikti nestabila, bet cerēsim, ka būs labi!
par Polu pilnībā piekrītu, jo džekam ir superveiklas rokas un "čujs" uz pārtveršanu(labi lasa spēli un redz notikumus uz priekšu) līdz ar to tikai neparedzēts gadījums varētu izjaukt šo supersēriju! Stoktonu gan laikam Polam nesasniegt...

     [+] [-]

, 2008-12-17 11:29, pirms 16 gadiem
gan jau TMac sanjemsies-ko jau ir sacis darit

  +1 [+] [-]

, 2008-12-17 11:35, pirms 16 gadiem
NENE forši izrīkojās ar Yao

  +1 [+] [-]

, 2008-12-17 11:35, pirms 16 gadiem
Emilio rakstīja: līdz nākamajai reizei...diemžēl... tomēr Tmaca veselība pēdējos gados ir dikti nestabila, bet cerēsim, ka būs labi!
par Polu pilnībā piekrītu, jo džekam ir superveiklas rokas un "čujs" uz pārtveršanu(labi lasa spēli un redz notikumus uz priekšu) līdz ar to tikai neparedzēts gadījums varētu izjaukt šo supersēriju! Stoktonu gan laikam Polam nesasniegt...
Stoktona rekord ir 3,625 bumbas... viņš spēlēja 19 sezonas laikam...Polam šī ir 4 sezona ko viņš spēlē un viņam ir 510 zaktās bumbas (+28 vēl pleiofos) pa trim sezonām. Sanāk, ka viņam vēl vajag 3116 bumbas lai pārspētu... ņemot vērā pag. sezonas rezultātus ņemšu kādas 210 bumbas sezonā... sanāk 14.84 nu apaļosim uz 15 sezonām. Domāju, ka pols varētu nospēlēt nepieciešamās 18 ieskaitot šo, kas jau sākusies...
Teorētiski, tas ir iespējams un pat īsākā laikā

     [+] [-]

, 2008-12-17 11:38, pirms 16 gadiem
Apsveicu Polu ar stīlu sērijas turpinājumu!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-17 12:11, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Stoktona rekord ir 3,625 bumbas... viņš spēlēja 19 sezonas laikam...Polam šī ir 4 sezona ko viņš spēlē un viņam ir 510 zaktās bumbas (+28 vēl pleiofos) pa trim sezonām. Sanāk, ka viņam vēl vajag 3116 bumbas lai pārspētu... ņemot vērā pag. sezonas rezultātus ņemšu kādas 210 bumbas sezonā... sanāk 14.84 nu apaļosim uz 15 sezonām. Domāju, ka pols varētu nospēlēt nepieciešamās 18 ieskaitot šo, kas jau sākusies...
Teorētiski, tas ir iespējams un pat īsākā laikā
teorētiski jau jā... protams, novēlu, lai Pols pārsit Stoktona rekordu, bet nu neticas - latiņa ir uzcelta ļoooti augstu!
neesmu pētījis status, bet kā ir ar piespēlēm? - moš šajā jomā arī CP var kko uzstādīt, jo asistē viņš tikpat naski kā "zog"

  +1 [+] [-]

, 2008-12-17 12:18, pirms 16 gadiem
Tie kas sauc CP par NORMĀLU saspēles vadītāju varētu man nosaukt šobrīd spēlējošos LABUS saspēles vadītājus

  +1 [+] [-]

, 2008-12-17 12:23, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Tas bija domāts ar ironiju. Normāls, tas ir ļoti maigi izsakoties. Kā saka Buļs:Monstruāls mežonis.
vai arī tā..

  +1 [+] [-]

, 2008-12-17 12:25, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Tie kas sauc CP par NORMĀLU saspēles vadītāju varētu man nosaukt šobrīd spēlējošos LABUS saspēles vadītājus
Hosē Manuels Kalderons

  -3 [+] [-]

, 2008-12-17 12:28, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Tie kas sauc CP par NORMĀLU saspēles vadītāju varētu man nosaukt šobrīd spēlējošos LABUS saspēles vadītājus
Jānis Ivanovskis!!!

     [+] [-]

, 2008-12-17 12:28, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Magete un Džeksons... Divi veči, kam primārais ir mest pa grozu, es saprastu, ja būtu primārais iemest grozu, bet nē, viņiem veinalga, ka tik metiens... Un pret Polu... Nu nezin nezin... Divus večus, kas iedomājušies ka ir līderi, pret tiešām līderi un ļoti labu Pg... Kāda velna pēc, lai piekristu tādam darījumam?
nju Hornets tik tiešām..nepiekristu tādam darījumam,jo nav vajadzīgs nekas tāds..jo komandai normāli iet pa mežonīgajiem rietumiem, un vēl pie tam pateicoties tieši C.Polam ..bet GSW vadība es domāju, ka piekrsitu gan kkam tādam, komandai neiet, nav ko zaudēt tik un tā..jādara tak kkas kardināls lietas labā..

     [+] [-]

, 2008-12-17 12:30, pirms 16 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Hosē Manuels Kalderons
Labs variants, tikai Kalderonam šobrīd nebūt nav tik nozīmīga loma komandas panākumos kā Polam! Kalderonam ir labāks metiens kā CP, bet nav tik labs caurgājiens un piespēle arī tomēr labāka CP!

  +2 [+] [-]

, 2008-12-17 12:41, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Labs variants, tikai Kalderonam šobrīd nebūt nav tik nozīmīga loma komandas panākumos kā Polam! Kalderonam ir labāks metiens kā CP, bet nav tik labs caurgājiens un piespēle arī tomēr labāka CP!
Savukārt spēles izpratne ir apmēram vienādam abiem un tas ir pats galvenais PG.
Par to lomu? Toronto ir CB4 un tāpēc arī nav tās lomas.

     [+] [-]

, 2008-12-17 12:45, pirms 16 gadiem
Bimbanbols rakstīja: Es domāju , ka pēc kāda laika GSW vadībai vajadzētu mēģināt Jāni Ivanovski piesaistīt!! Viņš gan nebūs lēts prieks, jo Lielbritānijā BAIGO naudu pelna!!!
nju kā Buļš teica- lai Ivanovskis sevi vēl pierāda pa priekšu Latvijas otrā izlasē...pēc tam noteikti pirmajā..lai vēl tiek kādā spēcīgā eiropas klubā pierāda sevi..uzkrāj pieredzi.utt..un tad varētu par viņa īsto spēku spriest...un jā..kas attiecas uz GSW..tad viņiem patiesībā vajag kārtīgu spēka uzbrucēju PF, kas var samest un palīdzēt ar Biedram zem groziem, kā arī, kas labi strādātu aizsardzībā apturot pretinieka garo galu, sava groza tuvumā..un normālu saspēles vadītāju PG ,kas dala piespēlēs labi, ar labu metiena precizitāti..un arī kas labi darbojas aizsardzībā .. tad mēs gan varētu runāt..par GSW iespējām būt play off

  +1 [+] [-]

, 2008-12-17 12:54, pirms 16 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Savukārt spēles izpratne ir apmēram vienādam abiem un tas ir pats galvenais PG.
Par to lomu? Toronto ir CB4 un tāpēc arī nav tās lomas.
Nu man arī ļoti simpatizē Kalderona spēle! Vēl viens konkurents PG pozīcijā abiem ir D.Viljamss! Bet par to lomu! Izcila saspēles vadītāja uzdevums ir veidot situācijas komandas biedriem, no kurām viņiem ir viegli gūt punktus! Šajā ziņā Čandlers var pusi algas maksāt CP, jo bez viņa Čandlers nekad nebūtu saņēmis tādu līgumu! Kalderons arī nogādā bumbu līdz Bošam, bet tas ir savādāk, jo aizsardzība vairāk koncentrējas tieši uz CB segšanu, līdz ar to viņam pašām nākas apspēlēt nevis saņemt bumbu vienam pie groza.

     [+] [-]

, 2008-12-17 13:07, pirms 16 gadiem
Emilio rakstīja: teorētiski jau jā... protams, novēlu, lai Pols pārsit Stoktona rekordu, bet nu neticas - latiņa ir uzcelta ļoooti augstu!
neesmu pētījis status, bet kā ir ar piespēlēm? - moš šajā jomā arī CP var kko uzstādīt, jo asistē viņš tikpat naski kā "zog"
Ar piepsēlēm ir tā, ka līgas rekord pieder Stoktonam 15,806. Ar rekordu 1,164 sezonā ko uzstādīja 90-91 gada sezonā.
Polam ir pa trim sezonām 2105 asisti... vēl tad viņam vajag 13702 lai pārspētu... nu pēdējā sezonā viņam bija pāri 900 asistiem... ja tā turpinās tad savas 15 sezonas arī aizies... nu kopā 18... Arī tik pat teorētiski tas ir iespējams...

Bet šaubos... Stoktons tomēr ir 2 līgā pēc Double double karjerā... un tas ir veidojies no asistiem un punktiem... Diezvai, Polam izdosies noturēt tādu līmeni tik daudzus gadus, kā savā laikā tas izdevās Stoktonam ar Melounu...

  +1 [+] [-]

, 2008-12-17 13:09, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Nu man arī ļoti simpatizē Kalderona spēle! Vēl viens konkurents PG pozīcijā abiem ir D.Viljamss! Bet par to lomu! Izcila saspēles vadītāja uzdevums ir veidot situācijas komandas biedriem, no kurām viņiem ir viegli gūt punktus! Šajā ziņā Čandlers var pusi algas maksāt CP, jo bez viņa Čandlers nekad nebūtu saņēmis tādu līgumu! Kalderons arī nogādā bumbu līdz Bošam, bet tas ir savādāk, jo aizsardzība vairāk koncentrējas tieši uz CB segšanu, līdz ar to viņam pašām nākas apspēlēt nevis saņemt bumbu vienam pie groza.
Tieši tā. Nav grūti pamanīt, ka Bošam parati apspēlēšana jāsāk kaut ur tuvu no 3 p. līnijas vai jāmet pāri rokām. Reti, kad ir viegli punkti pēc Kalderona piespēles.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-17 13:15, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Ar piepsēlēm ir tā, ka līgas rekord pieder Stoktonam 15,806. Ar rekordu 1,164 sezonā ko uzstādīja 90-91 gada sezonā.
Polam ir pa trim sezonām 2105 asisti... vēl tad viņam vajag 13702 lai pārspētu... nu pēdējā sezonā viņam bija pāri 900 asistiem... ja tā turpinās tad savas 15 sezonas arī aizies... nu kopā 18... Arī tik pat teorētiski tas ir iespējams...

Bet šaubos... Stoktons tomēr ir 2 līgā pēc Double double karjerā... un tas ir veidojies no asistiem un punktiem... Diezvai, Polam izdosies noturēt tādu līmeni tik daudzus gadus, kā savā laikā tas izdevās Stoktonam ar Melounu...
Man atkal šķiet, ka spēs, jo viņam ka afroamerikānim ir vairāk enerģijas un izturības. ņemot vērā, ka viņš ir PG, tad varētu spēlēt ļoti ilgi un produktīvi.
1 2 53 komentāri