Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džeksons Oklendā vēl uz trim gadiem

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

Džeksons Oklendā vēl uz trim gadiem
Stīvens Džeksons
Foto: AP

Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) klubs Goldensteitas ''Warriors'' parakstījis jaunu līgumu ar komandas kapteini Stīvenu Džeksonu. Lai arī oficiālas līguma detaļas netiek atklātas, tiek lēsts, ka līgums parakstīts uz trim gadiem un tā kopējā vērtība sasniedz 28 miljonus ASV dolāru.

''Esam priecīgi par to, ka izdevies vienoties ar Stīvenu par līguma pagarināšanu. Laikā, ko Džeksons pavadījis pie mums, viņš darbojies teicami gan laukumā, gan ārpus tā. Viņš spodrināja mūsu komandas tēlu, piedaloties dažnedažādos sabiedriskos pasākumos. Viņš ir kļuvis par jaunas komandas līderi, un mēs ar viņu saistām lielas cerības, raugoties nākotnes virzienā. Uzskatām, ka šis darījums ir izdevīgs visām iesaistītajām pusēm,'' oficiālajā paziņojumā citēts ''Warriors'' prezidents Roberts Rouvels.

''Esmu neizsakāmi laimīgs! Kopš 2007. gada Oklenda ir kļuvusi par manām otrajām mājām. Esmu tik priecīgs, ka nevaru vēl aprakstīt, cik patiesi daudz man nozīmē tas, ka beidzot esmu novērtēts. Jau no pirmās dienas ''Warriors'' organizācija man deva iespēju sevi pierādīt. Šī komanda man deva iespēju atkal gūt panākumus, un es to novērtēšu mūžam. Ar nepacietību gaidu turpmākās sezonas, kad centīšos palīdzēt šai jaunajai komandai izcīnīt pēc iespējas vairāk uzvaras!'' tā pats Stīvens Džeksons.

30 gadus vecais uzbrucējs šosezon piedalījies 10 regulārā čempionāta spēlēs un vidēji katrā atzīmējies ar 22,1 punktu, 3,9 atlēkušajām bumbām un 6,4 rezultatīvām piespēlēm.

Izmantotie resursi:
Associated Press

Slēpts komentārs: mangalis
Slēpts komentārs: mangalis

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 00:56, pirms 16 gadiem
mangalis rakstīja: Neņem ļaunā puis, ka apbižoju tavu komentu, bet labāk būtu padomājis ar savu pelēko vielu, kas, manuprāt, tev tā pamaz, un pats varētu izdomāt, kāpēc GSW neko nesasniedz!
Atnāks vēl Motociklists un tad būs 2 cilvēku spēle!
sorry, bet tu pats sāki un vispār kādās akarā u piesauc viņa pagātni. Tas bijas en un ir skaidri redzms, ka viņs sūdus vair snevāra, vismaz ne tādus par kuyriem prese rakstītu, Ja tu esi vine no tiem gnīdām, kam patīk rakņāties pa citu cilvēku dzivēm un viņa nevieksmes nemitiģi pārcilāt tad tu esi vienkārši nulle.!

  -2 [+] [-]

, 2008-11-18 00:56, pirms 16 gadiem
Labak butu Biedriņu mainijushi uz NETS, kur ir vismaz sakariga komanda, kurai vajag labu centru. Tagad tur ir potencials saspeles vaditajs Harisa persona un karteru nevar salidzinat ar džeksonu. Vel kop aar vinju lai aiziet belinelli un tad manuprat nepaietu ne 2 gadi kad NETS butu vismaz konferences finala

  -2 [+] [-]

, 2008-11-18 00:58, pirms 16 gadiem
stfu rakstīja: Tieši tā, man arī ir jāseķer pudele stingrāk ,ai nenokrīt zemē, kad galotnēs šim ir bumba, bet ne pa to ir runa. Ko gribu teikt, ka tad, ka blakus bija izteikts līders (lasi - Davis) tad S-Jax tādas huinas nevārija.
Sorry, bet Davis ir vienkarshi staigajosha avantura

  -1 [+] [-]

, 2008-11-18 00:58, pirms 16 gadiem
mangalis rakstīja: It kā Davis bija savādāks? Aizskrien, aizmet garām un tipina atpakaļ!
Bija gan savādāk, neteikšu ka ideāli, bet bija labāk kā S-Jax neveiksmīgie mēģinājumi. Bez normāla "superstāra" reāli nekur tālu PS netiks, un GSW tāda nav šobrīd.
mangali, iztiksim bez lamuvārdiem ja nu kas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-18 01:00, pirms 16 gadiem
stfu rakstīja: sorry, bet tu pats sāki un vispār kādās akarā u piesauc viņa pagātni. Tas bijas en un ir skaidri redzms, ka viņs sūdus vair snevāra, vismaz ne tādus par kuyriem prese rakstītu, Ja tu esi vine no tiem gnīdām, kam patīk rakņāties pa citu cilvēku dzivēm un viņa nevieksmes nemitiģi pārcilāt tad tu esi vienkārši nulle.!
Acis sāp no tavas pareizrakstības! Maz zini cik tev tur kļūdu?!!!
Bet ne par to ir runa. Vecam krancim jaunus trikus neiemācīsi. Piekrītu, ka pēdējā laikā ārpus laukuma sūdi nav bijuši, bet toties tie ir katrā spēlē. 1 no 7 spēlēm viņš VAR iemest! Pārējās spēlēs pateicoties Džeksona garām aizmesto metienu dēļ, Andris savāc double-double

  -1 [+] [-]

, 2008-11-18 01:02, pirms 16 gadiem
YOGA_LAT rakstīja: Sorry, bet Davis ir vienkarshi staigajosha avantura
ok Davis nebija tas labākasi variants kopumā, bet GSW ātrajā spēlē neko labāku un reāli nemaz nevarētu dabūt! Logiski, ka viņs bija Nelija mīlulis un varēja atļauties tādus zilos metienus, tomēr viņa sniegums galotnēs bija vismaz pārliecinoš, nevis S-Jax līmeni', kad vis stāv pa perimetru un lādē katrs pa trulim.

Un vispār mēs te befilmā esma iebraukuši un man tikko desa nokrita zemē

  -1 [+] [-]

, 2008-11-18 01:03, pirms 16 gadiem
mangalis rakstīja: Acis sāp no tavas pareizrakstības! Maz zini cik tev tur kļūdu?!!!
Bet ne par to ir runa. Vecam krancim jaunus trikus neiemācīsi. Piekrītu, ka pēdējā laikā ārpus laukuma sūdi nav bijuši, bet toties tie ir katrā spēlē. 1 no 7 spēlēm viņš VAR iemest! Pārējās spēlēs pateicoties Džeksona garām aizmesto metienu dēļ, Andris savāc double-double
esmu nedaudz iedžeris un grūti pa klaviatūru uzspiest, ikdienā raktu OK
bet vai tad es saku, ka S-Jax ir Dievs un bez viņa GSW vispār ir 0!!! Es aku, ka viņa blakus vajag vienu normālu spēlētāju!!!!

     [+] [-]

, 2008-11-18 01:04, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: Man šķiet, ka tas ir labs līgums un lielisks darījums! Protams, vidējam latvietim liekas, ka viņš zin labāk un vairāk, bet tas tikai raksturo to cilvēku aprobežotību, tāpēc tiem, kuriem prieks, priecājamies kopā, pārējie var fanot par hokeju
P.S. daļa škiet ir piemirsusi, ka drīz būs Ellis atpakaļ un hvz vēl kā spēle iegrozīsies
Tur jau tas akjis ka es zinu labak, un lai neviens neiedomajas to apshaubit. ja dzeksons ir tik labs tad kapec komanda bukse. Kapec GSW tika PO - tapec ka bija tada lieta ka Ricerdsons, kursh apslapeja Deivisu. Deivis radija haosu komanda un vis ieprieksheja sezona bija ka laimes spele un viss bija parsvara atkarigs tika ino vinja. tagad Deivisa vieta ir dzeksons un nezin kas notiks tad kad motociklists bus atpakalj. Varbut lietas versisies uz labu, bet varbut - uzredzi GSW - PO ne atrak ka pec 3-4 gadiem

  -3 [+] [-]

, 2008-11-18 01:06, pirms 16 gadiem
stfu rakstīja: esmu nedaudz iedžeris un grūti pa klaviatūru uzspiest, ikdienā raktu OK
bet vai tad es saku, ka S-Jax ir Dievs un bez viņa GSW vispār ir 0!!! Es aku, ka viņa blakus vajag vienu normālu spēlētāju!!!!
Pilnīgi piekrītu, ka vajag normālāku, bet tikai, ja džeksons ir citā komandā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-18 01:08, pirms 16 gadiem
mangalis rakstīja: Pilnīgi piekrītu, ka vajag normālāku, bet tikai, ja džeksons ir citā komandā!
vajag gan citu līderi, bet par S-Jax, pienāc pie manis pēc 3 gadiem vai maiņas

  +5 [+] [-]

, 2008-11-18 01:09, pirms 16 gadiem
es domāju parakstīt ligumu ar Manguli un GSW bus PO

  -1 [+] [-]

, 2008-11-18 01:09, pirms 16 gadiem
mangalis rakstīja: Pilnīgi piekrītu, ka vajag normālāku, bet tikai, ja džeksons ir citā komandā!
Prom Džeksonu un Haringtonu - atstat Belinelli un dot vinjam spelet, dabut kadu patiesi labu speletaju to abu veteranu vieta. Taka dzeksonam tagad ir smuks liguminjsh tad varu teikt ka GSW shodien saka grimt straujak un uzpeldeshana izskatas notiks pec 3 gadiem. Ir ari cita ceriba, kas var glabt GSW un Biedrinju - bet tas ja uir cits stasts

     [+] [-]

, 2008-11-18 01:10, pirms 16 gadiem
eSportists_LV rakstīja: es domāju parakstīt ligumu ar Manguli un GSW bus PO
kas zin ,varbut ari. Mosh vinjsh ir labs saspeles vaditajs, kursh nebaros ar bumbam dzeksonu

  -1 [+] [-]

, 2008-11-18 01:16, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Tu saki?
Piedod, tikai rakstu.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 01:22, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: Man šķiet, ka tas ir labs līgums un lielisks darījums! Protams, vidējam latvietim liekas, ka viņš zin labāk un vairāk, bet tas tikai raksturo to cilvēku aprobežotību, tāpēc tiem, kuriem prieks, priecājamies kopā, pārējie var fanot par hokeju
P.S. daļa škiet ir piemirsusi, ka drīz būs Ellis atpakaļ un hvz vēl kā spēle iegrozīsies
Par tautībām tagad di**t nevietā - latvietis vai uzbeks - par sportu diskutē visi, un tas nav nekas nosodāms.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 01:28, pirms 16 gadiem
YOGA_LAT rakstīja: Prom Džeksonu un Haringtonu - atstat Belinelli un dot vinjam spelet, dabut kadu patiesi labu speletaju to abu veteranu vieta. Taka dzeksonam tagad ir smuks liguminjsh tad varu teikt ka GSW shodien saka grimt straujak un uzpeldeshana izskatas notiks pec 3 gadiem. Ir ari cita ceriba, kas var glabt GSW un Biedrinju - bet tas ja uir cits stasts
Manliekas ka Buuns jaadabuu! Sviests! S-Jax liigums ir ljoti pareizs! Veteraanu vajag!

     [+] [-]

, 2008-11-18 02:02, pirms 16 gadiem
Pritons rakstīja: Manliekas ka Buuns jaadabuu! Sviests! S-Jax liigums ir ljoti pareizs! Veteraanu vajag!
veteraniem parasti nav ilgakais speles laiks NBA. JA butu tads veterans ka Kārters vai Makgreidijs es saprastu,et Dzeksons...

     [+] [-]

, 2008-11-18 02:41, pirms 16 gadiem
YOGA_LAT rakstīja: veteraniem parasti nav ilgakais speles laiks NBA. JA butu tads veterans ka Kārters vai Makgreidijs es saprastu,et Dzeksons...
Saliidzinot ar paareejiem vinsh ir veteraans! Ja visi buus zalji speele pajuks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-18 09:43, pirms 16 gadiem
bet iisteniibaa jau nav nemaz tik daudz bet labi ka veel 3 sezonas buus GS sastava!!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-18 10:44, pirms 16 gadiem
4uwis rakstīja: zheel kad shitos dazhus aakstus nevar izbanot..
Izbanot vajadzētu tevi, par to ka čīksti, ka mans viedoklis nesaskan ar jūsu!
Kas tur ar to Klīvlendu buksēja?! konferences fināls tev skaitās buksēšana?
Un ja runa par to, ka bez veca spēlētāja nevar, tad iemet aci Portlendas sastāvā. pamatsastāvā vecākajam 25 gadi!

     [+] [-]

, 2008-11-18 11:40, pirms 16 gadiem
mangalis rakstīja: Izbanot vajadzētu tevi, par to ka čīksti, ka mans viedoklis nesaskan ar jūsu!
Kas tur ar to Klīvlendu buksēja?! konferences fināls tev skaitās buksēšana?
Un ja runa par to, ka bez veca spēlētāja nevar, tad iemet aci Portlendas sastāvā. pamatsastāvā vecākajam 25 gadi!
Bet kurš tad Tev liedz fanot par portlendu??? Iespējas skatīties Portlendas spēles nav mazākas par GSW spēlēm. Ej pie NBA spēļu rakstiem un slavē viņus! Komanda patiešām laba un tuvākajā nākotnē būs lieli panākumi. Bet kamēr neesi GSW īpašnieks vai GM, nav nekādas vajadzības rakstīt padsmit komentārus ka GSW tuvākos 3 gadus netiks PO! Savu domu izteici, labi. Bet to viennozīmīgi pateikt tiks vai netiks nevar neviens. Cik daudz GSW nozīmē SJ varēja redzēt pagājušā sezonā, kad bez viņa nevarēja uzvarēt nevienu spēli! Bet sastāva taču tad bija gan Eliss, gan Deiviss. Belinelli diemžēl tā arī laikam nesaprata, ka neuzlabojot sniegumu aizsardzībā, nākotnes NBA nebūs. Pret Clippers divreiz palaida garām savu sedzamo, no kurām vienā reizē ļāva iemest ar sodu, un man liekas ka šī diemžēl bija pēdējā dotā Nellija iespēja. Cerams ka kļūdos...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 12:24, pirms 16 gadiem
ABa, man gan šķiet, ka Džeksona milzīgā nozīme pēc tiem sešiem zaudējumiem sezonas sākumā ir pārspīlēta. Vienkārši trūka vēl viena laba līmeņa čaļa komandā, ja sāktu spēlēt vēlviens Azubuke, tad rezultāts būtu tāds pats. Ne jau Džeksons tāds brīnumdaris.

     [+] [-]

, 2008-11-18 13:07, pirms 16 gadiem
Jukons rakstīja: ABa, man gan šķiet, ka Džeksona milzīgā nozīme pēc tiem sešiem zaudējumiem sezonas sākumā ir pārspīlēta. Vienkārši trūka vēl viena laba līmeņa čaļa komandā, ja sāktu spēlēt vēlviens Azubuke, tad rezultāts būtu tāds pats. Ne jau Džeksons tāds brīnumdaris.
Džeksons nebūt nav brīnumdaris! Pati situācija GSW ir izveidojusies tāda jocīga, jo viņam ir jāuzņemas līdera loma! GSW pietrūkst spēlētājs, kurš varētu saraustīt jebkura pretinieka aizsardzību, uzvilkt uz sevi vairākus aizsargus un tad atdot piespēli brīvam SJ kurš lādētu brīvus 3pt vai atdotu labu piespēli zem groza! Tās ir SJ stiprās puses! Diemžēl GSW šobrīd šāda spēlētāja nav un vienīgais kurš daļēji epizodiski ko tamlīdzīgu spēj izveidot ir tieši SJ! Diemžēl līdz ar to tiek upurētas viņa stiprākās puses, tiek dēļ lielā spēles laika nohaltūrēts aizsardzībā, metienu precizitāte arī protams zūd! Vienkārši nav īsti godīgi viņam ko pārmest, jo dara to ko no viņa prasa treneris!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 14:06, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: GSW pietrūkst spēlētājs, kurš varētu saraustīt jebkura pretinieka aizsardzību, uzvilkt uz sevi vairākus aizsargus un tad atdot piespēli brīvam SJ kurš lādētu brīvus 3pt vai atdotu labu piespēli zem groza!
Atbilde ir Korijs Maggete.
Bet ja kas, tuuliit no skolas atnaaks Leo Dravnieks un priecaasies, ka nu jau tieshaam GSW kautko veeraa njemamu sasniegs, jo komandu vilks superduets Dzheksons un Turiafs.

Bet ja nopietni man Dzheksons taa ne iipashi, vareetu vinja vietaaa kaadu jaunaaku vai fiksaaku PG - Eliss ideaali der, tikai vinju veel jaagaida nedaudz...

     [+] [-]

, 2008-11-18 14:09, pirms 16 gadiem
Basketbolists#7 rakstīja: Ja kas, tad tavs vecais "Haringtons" jau tagad kādas 4-6 spēles (nezinu, saku aptuveni) nespēlē.
Tapec, ka vismaz kaut ko Nelijs dara pareizi. Reali ar Dzeksonu ir noslegts jauns ligums - manuprat parspilets (nedotu vairak ka 1 gadu). neko darit javel GSW veiksme, bet pie laba gala tas nenovedis. Kad atgriezisies motociklists ceru ka Dzeksona speles laiks samazinasies uz pusi. Tam vajadzetu piebremzet avanturistiskos metienus un sakt beidzot spelet gudrak. Bez Biedrinja ari areja linija ir nepiecieshams aizsardzibas specialists, savadak kada jega samest tos 110 punktus ja ielaiz 120. Manuprat tiehsi Dzeksona vieta vajadzeja kadu aizsardzibas tipa speletaju jo uz vinja posteni ta jau daudz pretendentu - magetī, randolfs, Morovs.

     [+] [-]

, 2008-11-18 17:55, pirms 16 gadiem
wilwood rakstīja: Atbilde ir Korijs Maggete.
Bet ja kas, tuuliit no skolas atnaaks Leo Dravnieks un priecaasies, ka nu jau tieshaam GSW kautko veeraa njemamu sasniegs, jo komandu vilks superduets Dzheksons un Turiafs.

Bet ja nopietni man Dzheksons taa ne iipashi, vareetu vinja vietaaa kaadu jaunaaku vai fiksaaku PG - Eliss ideaali der, tikai vinju veel jaagaida nedaudz...
Ja nopietni, Magetti nekādi neiederas to spēlētāju lokā par kādiem minēju! Tipisks individuāli spēcīgs spēlētājs, kuru one on one nosegt nevar, bet kolīdz nāk palīgā otrs, risinājumi netiek atrasti! Ko vien bija vērts pēdējais uzbrukums pamatlaikā pret Toronto!!! kad uzbrukums beidzās bez metiena...