Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim cerīgs sākums, beigās dominē Vestbruks

Rolands Eliņš

Porziņģim cerīgs sākums, beigās dominē Vestbruks
Kristaps Porziņģis mēģina apturēt Raselu Vestbruku
Foto: AP/Scanpix

Kristaps Porziņģis guva 11 punktus pret "Thunder", taču tam viņam bija nepieciešami 13 metieni no spēles. "Knicks" ar Porziņģa un Karmelo Entonija palīdzību mača pirmajā pusē ieguva pat 17 punktu pārsvaru, taču turpinājumā nespēja apturēt sezonas 27. "triple-double" savākušo Raselu Vestbruku un zaudēja ar 105:116. Porziņģis pēc spēles medijiem izteicās, ka viņu mocījušas vēdera problēmas.

Kristaps Porziņģis laukumā pavadīja 33 minūtes un guva 11 punktus (1p. 2/2, 2p. 3/9, 3p. 1/4). Viņam arī septiņas atlēkušās bumbas, viena piespēle un viena pārtverta bumba, kā arī divi bloki. Porziņģis pieļāva arī četras kļūdas un saņēma četras piezīmes, iegūstot +/- rādītājus mīnus viens, kas bija trešais labākais komandā.

Uz Zvaigžņu spēli uzaicinātais Entonijs maču pabeida ar 30 punktiem, kamēr Derikam Rouzam 25 punkti un septiņas piespēles. Taču spēles galvenais varonis meklējams "Thunder" sastāvā - Rasels Vestbruks guva 38 punktus ar lielisku metienu precizitāti (13/22), savāca 14 atlēkušās bumbas un izdalīja 12 rezultatīvas piespēles.

"Knicks" sākumsastāvā otro reizi pēc kārtas devās gan Porziņģis, gan spāņu centrs Villijs Ernangomess, taču traumas dēļ joprojām ierindā nebija Žoakima Noā, kā arī šoreiz malā palika rezerves saspēles vadītājs Brendons Dženingss. Tas netraucēja "Knicks" sākt spēli ar lielisku metienu precizitāti. Karmelo Entonijs uguņoja, pirmajā ceturtdaļā trāpot četrus tālmetienus, savu artavu septiņu punktu izskatā pievienoja arī Porziņģis, kurš arī izcēlās ar spēcīgu bloku pret Jaunzēlandas centru Stīvenu Adamsu, un otrās ceturtdaļas sākumā Ņujorkai bija 17 punktu pārsvars.

Taču "Knicks" savus 39 punktus pirmajā ceturtdaļā guva ar individuālas precizitātes palīdzību, kas ilgi neturpinājās. Otrajā ceturtdaļā sarežģītie metieni vairs nekrita grozā, kamēr "Thunder" pamazām ieskrējās. Ņujorka netika līdzi Rasela Vestbruka piedāvātajam ātrumam, un Vestbruks jau pirmajā puslaikā sakrāva 19 punktus un desmit piespēles, kamēr "Thunder" atspēlējās un pārņēma vadību ar 62:60.

Otrā puslaika sākumā Porziņģim neveicās ar saviem metieniem un pēc sekmīgā sākuma (3/4 metienos) viņš bija aizmetis garām septiņus pēc kārtas, turklāt pretspēlētājs Domants Sabonis, Lietuvas NBA debitants, izcēlās ar Porziņģa apspēlēšanu zem groza. Vestbruks tikmēr nokārtoja savu 27. "triple-double" šosezon, kas jau šobrīd ir trešais augstākais rādītājs NBA vēsturē, rekords -41 "triple-double" - pieder Oskaram Robertsonam. Ceturtdaļas pēdējā sekundē tālu tālmetienu iemeta Viktors Oladipo, palielinot "Thunder" pārsvaru līdz 88:80.

Pēdējo ceturtdaļu Porziņģis iesāka ar "kluso" metienu no labas pozīcijas un drīz arī nopelnīja savu ceturto piezīmi. Uz neilgu laiku viņš devās arī uz komandas ģērbtuvēm, taču piecas minūtes pirms beigām atgriezās laukumā. "Thunder" uzreiz pēc tam savu astoņu punktu pārsvaru pārvērta par 111:96, ko nodrošināja Vestbruka savākta atlēkusī bumba uzbrukumā, divi viņa tālmetieni un rezultatīva piespēle ātrajā uzbrukumā brīvajam Džerami Grantam, kurš arī trāpīja trejaci.

Porziņģis izcēlās ar pašaizliedzīgu cīņu aizsardzībā, izcīnot bumbu pēc "Thunder" kļūdas, taču pusotru minūti pirms beigām paviršu piespēli izdarīja jau Porziņģis pats, un Vestbruks aiztraucās viens pret grozu, spēcīgi triecot bumbu grozā. "Knicks" atspēlēties vairs nebija ne laika, ne arī īpaša noskaņojuma, un "Thunder" uzvarēja ar 116:105.

"Knicks" šis bija piektais zaudējums pēdējās sešās spēlēs, turklāt otrais šosezon pret "Thunder". Vestbruks ar "triple-double" izcēlās abās savstarpējās spēlēs. "Knicks" dosies Zvaigžņu spēles pārtraukumā un spēļu režīmā atgriezīsies tikai pēc astoņām dienām, taču kalendārs nebūs īpaši saudzīgs arī tad. "Knicks", kas pēdējās 28 spēlēs iekrājusi bilanci 7-21, sezonu atsāks pret čempioni "Cavaliers", no nākamajām 11 spēlēm astoņas aizvadot izbraukumā.

"Thunder" (32-25) - "Knicks" (23-34) 116:105

(27:39, 35:21, 26:20, 28:25)
Thunder: Vestbruks 38 (14 atl.b., 12. rez.p.), Oladipo 21, Grants 13, Adamss 11, Robersons 10, Loverņs 9, Sabonis 6, Abriness 5, Morovs 3, Peins.
Knicks: Entonijs 30, Rouzs 25 ( 7 rez.p.), Lī 16, Porziņģis 11, Ernangomess 8, Beikers 6, Holidejs 4, Tomass 3, O`Kvins 2.

Statistika

KomandaMet. %Tālm. %Soda m.Atl.b.Rez.p.Kļūdas
Thunder41/88 (47%)12/23 (52%)22/31 (71%)482112
Knicks41/86 (48%)11/21 (52%)12/14 (86%)391915

NBA kopvērtējums

VAustrumiUZ%VRietumiUZ%
1.Cavaliers391670.9%1.Warriors47983.9%
2.Celtics371966.1%2.Spurs431376.8%
3.Wizards332161.1%3.Rockets401869.0%
4.Raptors332457.9%4.Clippers352162.5%
5.Hawks322457.1%5.Jazz352261.4%
6.Pacers292751.8%6.Grizzlies342458.6%
7.Bulls272948.2%7.Thunder322556.1%
8.Pistons273047.4%8.Nuggets253144.6%
9.Bucks253045.5%9.Kings243342.1%
10.Heat253243.9%10.Trail Blazers233341.1%
11.Hornets243242.9%11.Pelicans233440.4%
12.Knicks233440.4%12.Mavericks223439.3%
13.76ers213537.5%13.Timberwolves223538.6%
14.Magic213736.2%14.Lakers193932.8%
15.Nets94716.1%15.Suns183931.6%

Izmantotie resursi:
NBA.com: Promo

  +9 [+] [-]

, 2017-02-16 07:07, pirms 8 gadiem
RW monstrs. Ar katru NY spēli ar vien vairāk un vairāk domāju, kpc es vēl ceļos naktīs un skatos to basketbolu, ja vsp to var tā nosaukt, ko viņi rāda.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-16 07:08, pirms 8 gadiem
Vaji,loti vaji!!!Starp citu divkosigais Melo ka piedavaja,ta piekrita spelet all star....Kad lasiju,ka atdosot vietu KP,tads ieksejs nirdziens bija,kaaa tad....Star citu kur lodes grudejs NOAH pazudis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2017-02-16 07:09, pirms 8 gadiem
Mūsu superzvaigznītei būs par ko padomāt ...

Absolūti drausmīgs caurgājiens, ja to tā vispār var nosaukt. 2 airballi, no kuriem viens pēc drausmīga 1:1 āķa metiena. Sabonis vienkārši pazemoja ar spin move.

Bloks labs un sākumā iekrita kā visai komandai, bet visu pārējo maču absolūtākais nulle.

Nekādu All Star nedēļu viņam nevajag, vajadzēja atbraukt uz LV, pastaigāt gar jūru Liepājā, pamētāt bumbu skolas sporta zālē, apēst mammas kotletes un nolaisties uz zemes

  -4 [+] [-]

, 2017-02-16 07:13, pirms 8 gadiem
Saelpojies to NY smogu un jau 3/4 staigā kā lupata ar rokām zem ceļgaliem.

Ja nevar uz izlasi atbraukt, jo vasarā mistiski post moves jātrenē, tad tagad var atteikt tam All Star cirkam un nedēļu pavadīt 10x lietderīgāk

  +6 [+] [-]

, 2017-02-16 07:13, pirms 8 gadiem
Oj, Oj. KP cik labi iesāka abos galos, tik atlikušo laiku bija Tragic Kristaps. Slikta metienu izvēle, iedoma, ka kādu tehnisku aizsargu var apspēlēt ar driblu, zudusi pārliecība par metienu + metiens tehniski sāk izskatīties ļoti slikti, trajektorijas gandrīz nav. Te gan galva, gan fiziskais ir jāsakārto, nevis pa All Star vīkendiem jātusē.

  +9 [+] [-]

, 2017-02-16 07:20, pirms 8 gadiem
Ka jau te mineja sakot no 3/4 KP sak pastaigaties gar pretinieku 3 pt liniju un tas ir verojams arvien biezak un biezak!!!!Fiziskais netur,kautkas te nav ar fiziskas kondicijas treneriem un tiem kas atjauno fizisko kondiciju starp spelem!!!Tak tiesam,ka lupata sakot ar 3/4 izskatijas KP,staiga un ganas!!!Sanak praktiski 4 pret 5 uzbrukuma spelet knicks...te isti nemaz nevar nosodit ne Melo ne Rose,ka vini iet un met,spele stritbolu,tur tak vienkarsi nav kam atdot....
Slēpts komentārs: Ruf ruf

     [+] [-]

, 2017-02-16 07:24, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: Mūsu superzvaigznītei būs par ko padomāt ...

Absolūti drausmīgs caurgājiens, ja to tā vispār var nosaukt. 2 airballi, no kuriem viens pēc drausmīga 1:1 āķa metiena. Sabonis vienkārši pazemoja ar spin move.

Bloks labs un sākumā iekrita kā visai komandai, bet visu pārējo maču absolūtākais nulle.

Nekādu All Star nedēļu viņam nevajag, vajadzēja atbraukt uz LV, pastaigāt gar jūru Liepājā, pamētāt bumbu skolas sporta zālē, apēst mammas kotletes un nolaisties uz zemes
Mūs pazudušais eksperts pēc Spurs speeles muti tureja ciet, bet tagad sensors ir atdzimis kā feņķis no pelniem! eksperts! galevenais, ka KP ar visu ne visai labo spēli tik un tā 3. lietderigakais komandā! tas vien pierada vinja nozimi komandaa. Komandas treneru personālam jānodefinē ko vinji grib no KP jo izskatās ka Melo un Rose ISO spēle ir pārmetusies uz visu komandu, arī KP, jo.kombenes šai komandai ir mazāk kā Valkai Valgai. Nav normali, ka KP 221 cm pasham ir jaizkarto metieni no aaras, parasti normalaas komandaas ir kombinacijas postaa utml, Njujorkaa to nevar redzeet. Tas ka KP ir kljuudas pasham kko mudoties no aaras ir tikai logjiski.. ceru ka vinju aizmainis uz jedzigaku iestadi. Tur vinsh savu supertalantu pamatigi izd.irsiis.

     [+] [-]

, 2017-02-16 07:29, pirms 8 gadiem
Ka jau te mineja sakot no 3/4 KP sak pastaigaties gar pretinieku 3 pt liniju un tas ir verojams arvien biezak un biezak!!!!Fiziskais netur,kautkas te nav ar fiziskas kondicijas treneriem un tiem kas atjauno fizisko kondiciju starp spelem!!!Tak tiesam,ka lupata sakot ar 3/4 izskatijas KP,staiga un ganas!!!Sanak praktiski 4 pret 5 uzbrukuma spelet knicks...te isti nemaz nevar nosodit ne Melo ne Rose,ka vini iet un met,spele stritbolu,tur tak vienkarsi nav kam atdot....

  +6 [+] [-]

, 2017-02-16 07:29, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Oj, Oj. KP cik labi iesāka abos galos, tik atlikušo laiku bija Tragic Kristaps. Slikta metienu izvēle, iedoma, ka kādu tehnisku aizsargu var apspēlēt ar driblu, zudusi pārliecība par metienu + metiens tehniski sāk izskatīties ļoti slikti, trajektorijas gandrīz nav. Te gan galva, gan fiziskais ir jāsakārto, nevis pa All Star vīkendiem jātusē.
Nē viņam tieši beidzot ir jāatiet no tās spriedzes, lidojumiem un neskaitaamiem treninjiem un vienkārši jāatpūšas, jāatlaiž nervi, kaut vai izklaidējoties alsstar wikendaa. Idealakais, lai aiziet uz bāru kādu aļāku ieteš, citadi mann skiet, ka vinsh pat nezin kaa alkohols garsho, vai kāda ir sievietes petene. Vinjam ir jaatiet no taa visa rezhima bish. Domaju nav diez ko viegli noskatities kaa brachkas pa vinja naudu ar ku.ceem izpriecajas pa baariem, kamer pasham majas jalasa gramata pec kartejaa treninja.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-16 07:29, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Mūs pazudušais eksperts pēc Spurs speeles muti tureja ciet, bet tagad sensors ir atdzimis kā feņķis no pelniem! eksperts! galevenais, ka KP ar visu ne visai labo spēli tik un tā 3. lietderigakais komandā! tas vien pierada vinja nozimi komandaa. Komandas treneru personālam jānodefinē ko vinji grib no KP jo izskatās ka Melo un Rose ISO spēle ir pārmetusies uz visu komandu, arī KP, jo.kombenes šai komandai ir mazāk kā Valkai Valgai. Nav normali, ka KP 221 cm pasham ir jaizkarto metieni no aaras, parasti normalaas komandaas ir kombinacijas postaa utml, Njujorkaa to nevar redzeet. Tas ka KP ir kljuudas pasham kko mudoties no aaras ir tikai logjiski.. ceru ka vinju aizmainis uz jedzigaku iestadi. Tur vinsh savu supertalantu pamatigi izd.irsiis.
Atver to rakstu pēc Spurs spēles un apskaties vēlreiz.

Jā, kad es rakstīju, ka pašam KP ideāls variants būtu treids uz Kings pret Cousinsu (dažādās variācijās ar pickiem utt), tad visi smējās. Tagad Kings Cousinsu pret 3 šādiem KP nemainīs.

Pasaki vēl, ka 2/4aļā KP individuālie gājieni nebija pilnīgs stulbums? Piekam, ja skatījies spēli, vismaz 2 no tiem bija ātri 2 punkti atpakaļ.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-16 07:30, pirms 8 gadiem
Vienkārši drausmīga spēle KP izpildījumā. 1:1 pilnīgi nekāds,metiena nav. Kaut kādi mistiski āķi sāk parādīties pēc neveiksmīga dribla.

     [+] [-]

, 2017-02-16 07:33, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nē viņam tieši beidzot ir jāatiet no tās spriedzes, lidojumiem un neskaitaamiem treninjiem un vienkārši jāatpūšas, jāatlaiž nervi, kaut vai izklaidējoties alsstar wikendaa. Idealakais, lai aiziet uz bāru kādu aļāku ieteš, citadi mann skiet, ka vinsh pat nezin kaa alkohols garsho, vai kāda ir sievietes petene. Vinjam ir jaatiet no taa visa rezhima bish. Domaju nav diez ko viegli noskatities kaa brachkas pa vinja naudu ar ku.ceem izpriecajas pa baariem, kamer pasham majas jalasa gramata pec kartejaa treninja.
Tas, ka galva jāsakārto jau rakstīju. Par to citu: nu cik lasīju, tad pirms spēes Vašingtonā komanda bija iepriekšējā vakarā normāli "atlaidusi". Ieskaitot Kristapu, kuram, kā zināms, pēc tam bija vēdera vīruss uz 1 spēli

  +5 [+] [-]

, 2017-02-16 07:34, pirms 8 gadiem
furios rakstīja: Vaji,loti vaji!!!Starp citu divkosigais Melo ka piedavaja,ta piekrita spelet all star....Kad lasiju,ka atdosot vietu KP,tads ieksejs nirdziens bija,kaaa tad....Star citu kur lodes grudejs NOAH pazudis?
???
Karmelo ir cita līmeņa spēlētājs, KP uz doto brīdi spēlē vāji.
Nav enerģijas, kaut vai salīdziniet DB kad uznāk laukumā un KP.

     [+] [-]

, 2017-02-16 07:34, pirms 8 gadiem
Edijs B rakstīja: Ka jau te mineja sakot no 3/4 KP sak pastaigaties gar pretinieku 3 pt liniju un tas ir verojams arvien biezak un biezak!!!!Fiziskais netur,kautkas te nav ar fiziskas kondicijas treneriem un tiem kas atjauno fizisko kondiciju starp spelem!!!Tak tiesam,ka lupata sakot ar 3/4 izskatijas KP,staiga un ganas!!!Sanak praktiski 4 pret 5 uzbrukuma spelet knicks...te isti nemaz nevar nosodit ne Melo ne Rose,ka vini iet un met,spele stritbolu,tur tak vienkarsi nav kam atdot....
Cmoon eksperti, juus vispār saprotiet, ka vietu laukumaa nosaka treneri, taktika utml? nav rajona chempis, kur kas pagadaas njem bumbu un iet pari laukumam, katrs skrien kur grib uz dullo. Lielaja basketbolaa ie tada štelle kā POZĪCIJAS laukumā. Tas, ka KP neliek spēlet tuvak soda laukumam, ka vinjam isti nav vietas laukumaae ka trneri neredz vinjam citu vietu kaa ganities pa perimerru, tad taa ari notiek. PieFishera uz KP vismaz bija acimredzamas sadarbibas gan araa, gan postaa. Sheit vinjam pasham jaizkarto sev metiens kaa mazajam.speletajam un taa ari visa problema
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2017-02-16 07:36, pirms 8 gadiem
bārda un sifiliss jau nu īstākais eksperts-advokāts. Tad pozīcija ne tā, tad pret resnākiem spēlētājiem jāspēlē, kombināciju uz KP neesot, bumbas pašas nelido rokās, aizsargi nelieši sedz jau perimetrā un pēc spēlēs pat pieliet seju nevar. Nu nav nekāda medusmaize.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-16 07:37, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Cmoon eksperti, juus vispār saprotiet, ka vietu laukumaa nosaka treneri, taktika utml? nav rajona chempis, kur kas pagadaas njem bumbu un iet pari laukumam, katrs skrien kur grib uz dullo. Lielaja basketbolaa ie tada štelle kā POZĪCIJAS laukumā. Tas, ka KP neliek spēlet tuvak soda laukumam, ka vinjam isti nav vietas laukumaae ka trneri neredz vinjam citu vietu kaa ganities pa perimerru, tad taa ari notiek. PieFishera uz KP vismaz bija acimredzamas sadarbibas gan araa, gan postaa. Sheit vinjam pasham jaizkarto sev metiens kaa mazajam.speletajam un taa ari visa problema
Ari taa varetu but!!!Bet tas neizskaidro kapec pec puslaika,3/4dalas beigas un 4/4 sakuma pamanama tiesi sii iezime,ka sak ganities!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-02-16 07:38, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Kroc KP ka tads ..... pedeja laika spele!!
Antonša nepapacanski izdarija ar to all staru.
Tak līga jau sen neformāli ir pieņēmusi lēmumu, ka neviens otrgadnieks nespēlēs lielajā All Star spēlē. Visi tie preses virsraksti par iespēju bija galīgi lieki. Pēc spēles uzbrukumā un "uzplečiem", protams, ka Melo ir pelnījis vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-16 07:40, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Cmoon eksperti, juus vispār saprotiet, ka vietu laukumaa nosaka treneri, taktika utml? nav rajona chempis, kur kas pagadaas njem bumbu un iet pari laukumam, katrs skrien kur grib uz dullo. Lielaja basketbolaa ie tada štelle kā POZĪCIJAS laukumā. Tas, ka KP neliek spēlet tuvak soda laukumam, ka vinjam isti nav vietas laukumaae ka trneri neredz vinjam citu vietu kaa ganities pa perimerru, tad taa ari notiek. PieFishera uz KP vismaz bija acimredzamas sadarbibas gan araa, gan postaa. Sheit vinjam pasham jaizkarto sev metiens kaa mazajam.speletajam un taa ari visa problema
Tas neatrisina problēmu, ka savas iespējas KP izmantoja traģiski vāji. Hornāčeks bija reāli dusmīgs pēc tiem 2 TO pēc kārtas caurgājienā.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-16 07:40, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: Atver to rakstu pēc Spurs spēles un apskaties vēlreiz.

Jā, kad es rakstīju, ka pašam KP ideāls variants būtu treids uz Kings pret Cousinsu (dažādās variācijās ar pickiem utt), tad visi smējās. Tagad Kings Cousinsu pret 3 šādiem KP nemainīs.

Pasaki vēl, ka 2/4aļā KP individuālie gājieni nebija pilnīgs stulbums? Piekam, ja skatījies spēli, vismaz 2 no tiem bija ātri 2 punkti atpakaļ.
Es piekrītu ka viņš šad tad izmet nevajadzīgus metienus, bet tas.viss ir pieredzes jautajums, vinjjam latinja ir uzlikta tik augsta jau, ka vinsh saak stresot, ja neuzmetia pa grozu, ko citi padomas, ka vinsh vairs nemet. Tas ir koks ar diviem galiem. Un kaa jau rakstiju tad Melo ISo nevar neparmesties uz visu komandu. Visi iznjemot Beikeru un Jeningsu spelee individuali. Pat Kuzminskas var izmest 0/5 trinjus kaa Melo sajuties., tas,protams, citaa spelee. Es saku ka pie Fishera bija redzamas sadarbibas uz KP, bet sheit vinjam es taas neredzu. Reali nav. Tapec ari KP shkjiet tads apmaldijies un kaa ir iespeja taa ladee pa grozu, vai saak apspelet no triinja, taa nebutu jabut.

     [+] [-]

, 2017-02-16 07:44, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Es piekrītu ka viņš šad tad izmet nevajadzīgus metienus, bet tas.viss ir pieredzes jautajums, vinjjam latinja ir uzlikta tik augsta jau, ka vinsh saak stresot, ja neuzmetia pa grozu, ko citi padomas, ka vinsh vairs nemet. Tas ir koks ar diviem galiem. Un kaa jau rakstiju tad Melo ISo nevar neparmesties uz visu komandu. Visi iznjemot Beikeru un Jeningsu spelee individuali. Pat Kuzminskas var izmest 0/5 trinjus kaa Melo sajuties., tas,protams, citaa spelee. Es saku ka pie Fishera bija redzamas sadarbibas uz KP, bet sheit vinjam es taas neredzu. Reali nav. Tapec ari KP shkjiet tads apmaldijies un kaa ir iespeja taa ladee pa grozu, vai saak apspelet no triinja, taa nebutu jabut.
KAda vel latina,kads vel stress?JA tu pec vairak ka 100 nospeletajam spelem izejot sakumsastava sajuti stresu,tad tu neesi domats sai ligai!!!Tak tas nav nekada latina,nekads stress,tirakais nogurums!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-02-16 07:44, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Tas neatrisina problēmu, ka savas iespējas KP izmantoja traģiski vāji. Hornāčeks bija reāli dusmīgs pēc tiem 2 TO pēc kārtas caurgājienā.
Spele slikta, to es nemaz nenoliedzu, es runaju par celonjiem. Un pateikt, ka kp ir parvertets utml murgi, ir stulbi, jo ko ta pern un sezonas sakumaa un vel dazhas speles nesen nebija parvertets, viss bija kartibaa? Taa komanda ir sapuvusi un KP puust tai liidz. Labak tiesham vinju aizmainit un tikt labaa sistemaa pie treneriem, kas zinaas ko ar vinju darit, nevis tikai gaidit no vinja kaut ko.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-16 07:48, pirms 8 gadiem
Poh,ka Newyork bagatakais klubs ar lielakajiem ienakumiem,Kp tiesam labak butu cita komanda!!!Lakers,Grizzlies,Timberwolwes,76ers,kas ir nakotnes komandas ar jauniem speletajiem,parbuves procesa!!!Tikai nevajag aizmrist to,ka tas nekad nenotiks,Knicks nekad neatdos KP,ja vien nebus kadas traumas un KP spele katastrofali pasliktinasies,saksies kautkas lidzigi ka spele NOAH!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-02-16 07:48, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Spele slikta, to es nemaz nenoliedzu, es runaju par celonjiem. Un pateikt, ka kp ir parvertets utml murgi, ir stulbi, jo ko ta pern un sezonas sakumaa un vel dazhas speles nesen nebija parvertets, viss bija kartibaa? Taa komanda ir sapuvusi un KP puust tai liidz. Labak tiesham vinju aizmainit un tikt labaa sistemaa pie treneriem, kas zinaas ko ar vinju darit, nevis tikai gaidit no vinja kaut ko.
+
Bet es taču visu laiku tieši to arī saku, ka KP ir sapuvis līdz ar to komandu, sistēmu un pilsētu. Skaidrs, ka viņš ir reāli talantīgs, vienkārši šobrīd gan pats, gan komanda izskatās briesmīgi. Nevis tikai Rose, Melo, treneris u.c., izņemot viņu.

     [+] [-]

, 2017-02-16 07:48, pirms 8 gadiem
furios rakstīja: KAda vel latina,kads vel stress?JA tu pec vairak ka 100 nospeletajam spelem izejot sakumsastava sajuti stresu,tad tu neesi domats sai ligai!!!Tak tas nav nekada latina,nekads stress,tirakais nogurums!!!
Viss kopaa, ari nogurums. Cik tad ilgi 221. cm chalis skraidiis 35 min spelee kaa mazais speletaajs. Kads nav aprekjinajis fizisko baazi un kritums ir saacies jau pussezonaa. Nezinu kas vainigs, brachka, vai organizacija, bet kkas nav ar to,, tas arri skaidrs. Pirms tam izskatijaa energjiskaks, bet var but saistits ari ar moralo situaciju visaa komandaa kaa tadaa. Gruti pateikt. Bet, protams, mes visi gaidam no vinja labaku sniegumu, shaubu nav

  -1 [+] [-]

, 2017-02-16 07:52, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Viss kopaa, ari nogurums. Cik tad ilgi 221. cm chalis skraidiis 35 min spelee kaa mazais speletaajs. Kads nav aprekjinajis fizisko baazi un kritums ir saacies jau pussezonaa. Nezinu kas vainigs, brachka, vai organizacija, bet kkas nav ar to,, tas arri skaidrs. Pirms tam izskatijaa energjiskaks, bet var but saistits ari ar moralo situaciju visaa komandaa kaa tadaa. Gruti pateikt. Bet, protams, mes visi gaidam no vinja labaku sniegumu, shaubu nav
Tikai 21 gads calim,tak Newyork tie kas atbild cik minutes KP speles ir saspiedusies,tik jaunam calim tads speles laiks,attiecigaja pozicijaa ka garajam speletajam!Sis ir atrakais veids ka iekulties traumas,no kaa var ari isti neatguties!!!Max 20-25 minutes,ne vairak!!!

     [+] [-]

, 2017-02-16 07:52, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Spele slikta, to es nemaz nenoliedzu, es runaju par celonjiem. Un pateikt, ka kp ir parvertets utml murgi, ir stulbi, jo ko ta pern un sezonas sakumaa un vel dazhas speles nesen nebija parvertets, viss bija kartibaa? Taa komanda ir sapuvusi un KP puust tai liidz. Labak tiesham vinju aizmainit un tikt labaa sistemaa pie treneriem, kas zinaas ko ar vinju darit, nevis tikai gaidit no vinja kaut ko.
Kurā brīdī es jebkad esmu teicis, ka pārvērtēts? Bet NYK kā organizācija, un visi tie fani un vide nosaka to, ka tur ir ļoti grūti attīstīties. Vissliktākā visā NBA, jo tur viss vajadzīgs rīt uz brokastlaiku. uztaisa hype un pēc tam tikpat ātri gatavi nolīdzināt ar zemi. Tas, ka šeit SC cilvēki kritizē, nenozīmē, ka vēl KP siktu. Gluži pretēji. Un tikai pinīgi aklais var noliegt, ka KP trūkst fiziska spēka un spēles postā. Un vēl viņš ir sācis sateigt metienus no distances, kas līdz ar to ir bez trajektorijas. Un arī neuzliek kārtīgus blokus, bet tās pusblociņus uz perimetra, apgrūtinot iespējamu pick and roll izspēli.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-16 07:54, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Kurā brīdī es jebkad esmu teicis, ka pārvērtēts? Bet NYK kā organizācija, un visi tie fani un vide nosaka to, ka tur ir ļoti grūti attīstīties. Vissliktākā visā NBA, jo tur viss vajadzīgs rīt uz brokastlaiku. uztaisa hype un pēc tam tikpat ātri gatavi nolīdzināt ar zemi. Tas, ka šeit SC cilvēki kritizē, nenozīmē, ka vēl KP siktu. Gluži pretēji. Un tikai pinīgi aklais var noliegt, ka KP trūkst fiziska spēka un spēles postā. Un vēl viņš ir sācis sateigt metienus no distances, kas līdz ar to ir bez trajektorijas. Un arī neuzliek kārtīgus blokus, bet tās pusblociņus uz perimetra, apgrūtinot iespējamu pick and roll izspēli.
nosūtu virtuālo aliņu

  -1 [+] [-]

, 2017-02-16 08:14, pirms 8 gadiem
Un vēl par Ņujorku un ko tā var izdarīt ar spēlētāju. Melo ir tipisks piemērs, kur čalim vairs pat gredzens neinteresē, bet bizness un ērtības. Ja KP būtu drāftēts gadu iepriekš, viņu gribēja tieši OKC ģenerālmenedžeris. No basketbola un attīstības viedokļa būtu bijis labāk.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-16 08:14, pirms 8 gadiem
WOW, izskatās, ka "īstenie" Biedriņa faneļi ir atmodušies, lai pēc pilnas programmas uzlietu visus savus uzkrātos mēs. lus uz KP pēc ne visai veiksmīgas spēles. Wow, Sv. viņš bija supervaronis, a šodien nējega! Wow, latviešu superfani darbībā. Ja jums viss tik ļoti riebjas, tad es iesaku jums vispār nesekot sportam kā tādam. Jūsu ps.ihe tam nav rādīta.
Jā, arī labākajiem gadās sliktie periodi ( izņemot pieredzējušos robotus).
Ir acīmredzi, ka iepriekš iegūtā trauma, ietekmē viņa spēli un fiz. formu. Šo sezonu, principā, var aizmirst un uz izmaiņām sastāvā un labāku KOMANDAS spēli.

  +7 [+] [-]

, 2017-02-16 08:16, pirms 8 gadiem
KP ir palaidies. Spēlē bez iedvesmas

  +1 [+] [-]

, 2017-02-16 08:20, pirms 8 gadiem
guncca rakstīja: WOW, izskatās, ka "īstenie" Biedriņa faneļi ir atmodušies, lai pēc pilnas programmas uzlietu visus savus uzkrātos mēs. lus uz KP pēc ne visai veiksmīgas spēles. Wow, Sv. viņš bija supervaronis, a šodien nējega! Wow, latviešu superfani darbībā. Ja jums viss tik ļoti riebjas, tad es iesaku jums vispār nesekot sportam kā tādam. Jūsu ps.ihe tam nav rādīta.
Jā, arī labākajiem gadās sliktie periodi ( izņemot pieredzējušos robotus).
Ir acīmredzi, ka iepriekš iegūtā trauma, ietekmē viņa spēli un fiz. formu. Šo sezonu, principā, var aizmirst un uz izmaiņām sastāvā un labāku KOMANDAS spēli.
Nezinu ka citi,bet es nenolieku KP nevienu bridi,vairak skaidroju KP limena kritumu ar Nujorkas lielo bardaku,treneriem,fiziskas sagatavotibas treneriem,parak lielo speles laiku....Ari Melo un Rozes savtigumu!Tas viss kopaa....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-02-16 08:32, pirms 8 gadiem
pūce rakstīja: KP ir palaidies. Spēlē bez iedvesmas
Pārvērtēts un pārslavēts, zvaigznītes sakāpušas galvā. Un tā visa viņa ğimenes būšana, brālīši kas piesūkusies klāt.

     [+] [-]

, 2017-02-16 08:51, pirms 8 gadiem
Pirms plucināt spalvas vajag painteresēties vai nav kādas veselības problēmas
https://twitter.com/ianbegley/statu...

     [+] [-]

, 2017-02-16 08:54, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Tak līga jau sen neformāli ir pieņēmusi lēmumu, ka neviens otrgadnieks nespēlēs lielajā All Star spēlē. Visi tie preses virsraksti par iespēju bija galīgi lieki. Pēc spēles uzbrukumā un "uzplečiem", protams, ka Melo ir pelnījis vairāk.
Kur kas tāds neformāli pieņemts? Ja ir gana cienīgs, tad spēlēs.

     [+] [-]

, 2017-02-16 08:55, pirms 8 gadiem
pūce rakstīja: KP ir palaidies. Spēlē bez iedvesmas
Cik esmu skatījies Knicks spēles, tad no sākuma "izšauj riekstus" un atlikušo spēles daļu tāda ēna vien ir.. Pāgajušajā sezonā arī, šajā laika periodā bija "nosēdies" - fiziskais, reklāmas, bračkas, kuri izbauda dzīvi, kamēr šamējais raujās visās frontēs - kā agrāk to darīja nēģeri kokvilnu laukos..

  +1 [+] [-]

, 2017-02-16 08:58, pirms 8 gadiem
furios rakstīja: Poh,ka Newyork bagatakais klubs ar lielakajiem ienakumiem,Kp tiesam labak butu cita komanda!!!Lakers,Grizzlies,Timberwolwes,76ers,kas ir nakotnes komandas ar jauniem speletajiem,parbuves procesa!!!Tikai nevajag aizmrist to,ka tas nekad nenotiks,Knicks nekad neatdos KP,ja vien nebus kadas traumas un KP spele katastrofali pasliktinasies,saksies kautkas lidzigi ka spele NOAH!!!
Pafiltrē NBA noteikumus. Ko nozīmē NYK neatdos? Ja KP grib viņš 4. sezonā nepieņem qualifiying offer un tinās prom. Dāāāā

     [+] [-]

, 2017-02-16 09:01, pirms 8 gadiem
Vainīga želeja matos un vai tik ar Dāvi nepatusēja bišku

     [+] [-]

, 2017-02-16 09:02, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kur kas tāds neformāli pieņemts? Ja ir gana cienīgs, tad spēlēs.
Kurš Tev to ies atklāti teikt? Atbilde ir faktā, ka nespēlēs neviens sophomore. Tāpat Melo izvēle, piemēram, Bīla vietā jau vien nozīmē, ka līga pieņem politiskus, nevis sportā balstītus lēmumus.

     [+] [-]

, 2017-02-16 09:04, pirms 8 gadiem
bembists rakstīja: Pirms plucināt spalvas vajag painteresēties vai nav kādas veselības problēmas
https://twitter.com/ianbegley/status/832099928084094978
Tas nekādi nepalīdz un to pašu Ņujorkas fanu acīs neizskatās labi. Ja esi slims, sēdi malā. Ja izej uz laukuma, tad netaisi stulbas kļūdas un netaisnojies.

     [+] [-]

, 2017-02-16 09:09, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Kurš Tev to ies atklāti teikt? Atbilde ir faktā, ka nespēlēs neviens sophomore. Tāpat Melo izvēle, piemēram, Bīla vietā jau vien nozīmē, ka līga pieņem politiskus, nevis sportā balstītus lēmumus.
Šitie ir pēdējie rokiji lielajā allstarā:
1998 Tim Duncan San Antonio Spurs No 18.2 P 11.5 R
2003 Yao Ming Houston Rockets Yes (starting) 13.0 P 8.1 R
2011 Blake Griffin Los Angeles Clippers No 22.8 P 12.6 R

Par sophomore nevarēju atrast, bet gan jau ir. Un, ja ir gana cienīgi, tad paņems.

Nu par Melo jau bija diezgan skaidrs, jo tomēr superstārs.

     [+] [-]

, 2017-02-16 09:14, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Šitie ir pēdējie rokiji lielajā allstarā:
1998 Tim Duncan San Antonio Spurs No 18.2 P 11.5 R
2003 Yao Ming Houston Rockets Yes (starting) 13.0 P 8.1 R
2011 Blake Griffin Los Angeles Clippers No 22.8 P 12.6 R

Par sophomore nevarēju atrast, bet gan jau ir. Un, ja ir gana cienīgi, tad paņems.

Nu par Melo jau bija diezgan skaidrs, jo tomēr superstārs.
Es vairāk tieši par šo gadu runāju. Ja jau KAT netika Rietumos, tad...Iespējams, ka grib savākt labākus otrgadnieku savstarpējai spēlei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-16 09:23, pirms 8 gadiem
evalds_domingess_106656703176496 rakstīja: KP nekad pat tuvu nebūs Novicka līmenim
pilnīga taisnība, viņš būs krietni augstāk

  +1 [+] [-]

, 2017-02-16 09:26, pirms 8 gadiem
Ko var nolikt KP6. Aizsardzībā jau ir labs - pieliks masā būs izcils. Uzbrukumā buksē, jo pašam jāizkārto metieni - būs komandā, kur ātrāka bumbas kustība būs arī daudz labāks rezultāts. Pagaidām jāpieņem situācija tāda kāda tā ir.
Ņujorkai ir tikai divu veidu uzbrukums - 1. Rouzs saņem bumbu un individuāli iet caurgājienā. 2. Bumbu iespēlē Karmelo, kurš dažas sekundes pastāv un tad ātri uzmet ....

     [+] [-]

, 2017-02-16 09:27, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Es vairāk tieši par šo gadu runāju. Ja jau KAT netika Rietumos, tad...Iespējams, ka grib savākt labākus otrgadnieku savstarpējai spēlei.
Nu paskaties rietumu sastāvu. Kam vietā tu liktu KAT? Neskaitot visus GSW, kur tur daudzi nebija pelnījuši. Un pat Grifins nav tur.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-16 09:34, pirms 8 gadiem
Sen jau teicu . ka KP var spīdēt spēlēs , kur viņu cieši nesedz . Bet šoreiz Sabonis , kas kopumā spēlē vājāk par KP -tak izstūma ar savu nekaunīgo aizsardzību ( jā -dažreiz nekaunīgā veidā --es pats kādreiz spēlējot pret līdzīga tipa spēlētājiem ( protams ne jau tik augstā līmenī ) liku pretī ar elkoņiem pa dixalku . Un tas pasiņš Raselam 1,5 min līdz spēles beigām --izcili . tas bij punkts visam . Ja esi noguris vai ņedomogaņije kāda --esi vecis un pasaki trenerim . Neredzu KP vietu All Star . Un neviens netaisās būvēt ap viņu komandu --tas nav iespējams . Vienkārši viņš jāizmanto citā komandā , kur var nospēlēt atbilstošu spēles laiku ar iespēlētām kombenēm uz atbrīvotu metienu .

     [+] [-]

, 2017-02-16 09:34, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu paskaties rietumu sastāvu. Kam vietā tu liktu KAT? Neskaitot visus GSW, kur tur daudzi nebija pelnījuši. Un pat Grifins nav tur.
Grūti, protams. Jau garais pret garo, tad vienīgi varbūtr Deandre vietā. bet tas pats arī KP austrumos. Īsti neredzu. Īpaši, ja netika paņemts Whiteside.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-16 09:36, pirms 8 gadiem
Diemžēl, ja KP grib būt labs spēlētājs, jāstrādā daudz svaru zālē, jo ja nevar iepostot, visu dzīvi metīs pusķikus vai trīnīšus, ja atmetīs. Šodien parādījās, ja ir cieš defs, KP ir imūns. Ja godīgi, man neliekas, ka KP pazaudēs ātrumu, ja viņš pieņemsies svarā, cik atceros visi čīkst, ka labāk paliek tāds pat. Man liekas, ka KP vajadzētu kopēt Carmelo un Dirku, jo viņi abi spēlē atbilstoši KP potenciālam

     [+] [-]

, 2017-02-16 09:39, pirms 8 gadiem
skatoties spēles momentus tieši KP, tad jāsaka, ka diezgan bēdīgs kopējais spēles izpildījums šajā spēlē. Sasteigti metieni, paviršīgas piespēles.

     [+] [-]

, 2017-02-16 09:46, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Diemžēl, ja KP grib būt labs spēlētājs, jāstrādā daudz svaru zālē, jo ja nevar iepostot, visu dzīvi metīs pusķikus vai trīnīšus, ja atmetīs. Šodien parādījās, ja ir cieš defs, KP ir imūns. Ja godīgi, man neliekas, ka KP pazaudēs ātrumu, ja viņš pieņemsies svarā, cik atceros visi čīkst, ka labāk paliek tāds pat. Man liekas, ka KP vajadzētu kopēt Carmelo un Dirku, jo viņi abi spēlē atbilstoši KP potenciālam
Lai kļūtu smagāks un spēcīgāks, nepazaudējot ātrumu, tas jādara ilgtermiņā. Pēc 3-4 gadiem atgriezīsimies pie šī temata.

     [+] [-]

, 2017-02-16 10:05, pirms 8 gadiem
kur ta tas luzuma punkts pec pagajusas speles uzvaras

     [+] [-]

, 2017-02-16 10:18, pirms 8 gadiem
pūce rakstīja: KP ir palaidies. Spēlē bez iedvesmas
Tas ir akmens NYK lauciņā, jo tas, kas šobrīd komandā notiek ir absolūts murgs, un līdz ar to KP nav vairs tās uguntiņas acīs. Fils ir sa*irsis visu komandu, sākot ar Noa "skaisto" līgumu, un beidzot ar Melo nolikšanu visos iespējamos medijos. Tas ir jārisina komandas iekšienē nevis kā bābai jātaisa tāds melns PR par komandas līderi. Būsim godīgi, bez Melo tā komanda vispār būtu miskaste. Un kurš brīvais aģents pēc šādas Fila izturēšanās gribēs iet uz nyk? Domāju, ka neviens, un līdz ar to Fils Rouzam iedos "skaistu" max līgumu. Tā organizācija ir sačakarēta, un kā saka, zivs pūst no galvas. Jātiek vaļā no īpašnieka, ar sūdainu mietu jāpadzen Fils un tad varēsim skatīties ar gaišāku skatu uz dzīvi.

     [+] [-]

, 2017-02-16 10:41, pirms 8 gadiem
ibio , kas jūs pa KP faniem ,ja nemitīgi d*ršat virsu viņam kad nospēlē sliktu spēli

     [+] [-]

, 2017-02-16 10:43, pirms 8 gadiem
Bet Melo gan šajā sezonā vnk bombī, metienu procents arī augsts pēdējās spēlēs.

     [+] [-]

, 2017-02-16 11:38, pirms 8 gadiem
Pat KP6 vemj no Knicks spēles

  +1 [+] [-]

, 2017-02-16 11:49, pirms 8 gadiem
Zingeram jāsūta bračkas atpakaļ uz lv lai nemaisa gaisu. Un būs progress.

Atgādina no šova Ballers to čali, kurš piesūcies savam čomam!

     [+] [-]

, 2017-02-16 11:55, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Grūti, protams. Jau garais pret garo, tad vienīgi varbūtr Deandre vietā. bet tas pats arī KP austrumos. Īsti neredzu. Īpaši, ja netika paņemts Whiteside.
Nu LAC pienācās vismaz viena vieta ASG un, ja CP3 un BG traumēti, tad DJ jāiet un viņš šovam derēs.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-16 12:12, pirms 8 gadiem
Visa KP problēma ir galvā un tas ka bračkas apkārt lidinās un maisa koncentrēties spēlēm,viens no bračkām izskatās ka tikai nodarbojas ar to ka tērē KP naudu.Lai lido uz Liepāju bračkas un KP viens ar visu tiks galā,nav jau vairs 16 gadiņu viņam kad vajag aukles.Pagaidām KP ir kaut kur mākoņos un nodarbijas tikai ar blakus lietām,nevis domā kā uzlabot savu sniegumu.Kāda All Star spēle,viņu vazī šobrīd laukumā kam tik nav slinkums,tas pats Sabonis jau izskatās parliecinošāks nekā KP.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-16 12:19, pirms 8 gadiem
Man atkal vairāk satrauc tā vemšana - jau otro reizi. Kādus sūdus viņam tur dod iekšā?

Es arī esmu ievērojis, ka Porziņģis kkur 4. ceturtdaļā vienmēr ir galīgi nekāds - vnk staigā pa 3pt līniju un pat necenšās kkā atbrīvoties. Lai uz KP varētu izspēlēt brīvus metienus, viņam pašam arī būtu jāpieliek pūles un jāmēģina atbrīvoties. Turklāt tie, kas saka, ka viņam kā garajam nav jāmet 1:1 neiztur kritiku - jo kā gan viņš citādi kļūs par superzvaigzni, ja ne ar 1:1 cluch metieniem? Dirks, lai arī garais, tādus spēj sev izkārtot, tāpēc arī kļuva par to, kas viņš ir. Tā kā KP vajadzētu tomēr mācēt tādus Saboņus apspēlēt. Vienalga kā - vai postā iespiežot pretienieku ar spēku, vai arī ar shake and bake un fade away gājieniem. Kaut kas ar KP pēdējā laikā nav - ir arī labi uzplaiksnījumi, kā pret Spurs, bet kopumā kaut kādas problēmas ir KP, kuras manuprāt galīgi nav saistītas ar talantu. Uzskatu, ka nekas nav mainījies - KP ir liela nākotne priekšā, taču pie tā ir cītīgi jāstrādā. Domājams, ka arī Knicks nemāk šo talantu kārtīgi izmantot, tāpēc sanāk tā kā ir.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-16 13:32, pirms 8 gadiem
M8archa rakstīja: Zingeram jāsūta bračkas atpakaļ uz lv lai nemaisa gaisu. Un būs progress.

Atgādina no šova Ballers to čali, kurš piesūcies savam čomam!
Domaa pie taa resnaa kas bij piesuucies un visu laiku kko ar Rocku kasijaas?

  -1 [+] [-]

, 2017-02-16 13:48, pirms 8 gadiem
Kp savu ir sasniedzis un ja Tev[kādam no komentētājiem]kaut kas nepatīk ,tās ir Tavas problēmas.
Tie kas pārdzīvo veiksmes un neveiksmes,tāpat jutīs līdzi.
Kristaps ir iemācījies taupīt spēkus,jo skriet pa tukšo vajag daudz spēka.Izskatās jau dīvaini;]

  +1 [+] [-]

, 2017-02-16 13:52, pirms 8 gadiem
Un šitais džeks viņiem māca komandas aizsardzību? Tā ir vnk katastrofāla! ';

     [+] [-]

, 2017-02-16 13:54, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: ibio , kas jūs pa KP faniem ,ja nemitīgi d*ršat virsu viņam kad nospēlē sliktu spēli
Esmu diezgan liels KP6 fans,bet sekojot viņa sniegumam pēc tā Ahila,neko citu,kā grūti nopūsties un nolamāties nesanāk.

     [+] [-]

, 2017-02-16 16:05, pirms 8 gadiem
baigi atgādina "Biedriņam cerīgs sākums", " Girgensonam cerīgs sākums", "Dinamo" cerīgs sākums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-16 19:00, pirms 8 gadiem
irbiitegsw_821170169032691713 rakstīja: Domaa pie taa resnaa kas bij piesuucies un visu laiku kko ar Rocku kasijaas?
Aha, tas vismaz atšķirībā no bračkām bija smieklīgs!

     [+] [-]

, 2017-02-16 21:47, pirms 8 gadiem
netā ziņoja, ka KP esot korķējis visas spēles garumā.. Varbūt tomēr traumas un mistiskā saindēšanās atstāj pēdas.

maikls19 rakstīja: Visa KP problēma ir galvā un tas ka bračkas apkārt lidinās un maisa koncentrēties spēlēm,viens no bračkām izskatās ka tikai nodarbojas ar to ka tērē KP naudu.Lai lido uz Liepāju bračkas un KP viens ar visu tiks galā,nav jau vairs 16 gadiņu viņam kad vajag aukles.Pagaidām KP ir kaut kur mākoņos un nodarbijas tikai ar blakus lietām,nevis domā kā uzlabot savu sniegumu.Kāda All Star spēle,viņu vazī šobrīd laukumā kam tik nav slinkums,tas pats Sabonis jau izskatās parliecinošāks nekā KP.

     [+] [-]

, 2017-02-17 01:24, pirms 8 gadiem
Vēl bišk palasīju, un sapratu, ka daudzi, nez kāpēc, ir vīlušies, jo viņu slapja.jās fantāzijās KP ir baigā superzvaigne, kas vienos vārtos iznesīs visus, kas nāks pretī, ieskaitot LBJ. Nopietni? KP šobrīd ir vienkārši labs spēlētājs ar perspektīvu kļūt vēl mazliet labākam. Ja pieiesiet ar tādu attieksmi, tad ticiet man, aplauziens būs mazāks. Tiem, kam patīk stati, tad pa manam super-z sākas ar 27+ punkti vid. spēlē. KP līdz šādam līmenim vēl tālu, tāpēc iesaku nolaisties uz zemes un būt kcik reāliem. Citādi no malas izskatās, ka latvieši dzīvo kkādā iedomu pasaulē, ārpus realitātes.

     [+] [-]

, 2017-02-17 08:47, pirms 8 gadiem
guncca rakstīja: Vēl bišk palasīju, un sapratu, ka daudzi, nez kāpēc, ir vīlušies, jo viņu slapja.jās fantāzijās KP ir baigā superzvaigne, kas vienos vārtos iznesīs visus, kas nāks pretī, ieskaitot LBJ. Nopietni? KP šobrīd ir vienkārši labs spēlētājs ar perspektīvu kļūt vēl mazliet labākam. Ja pieiesiet ar tādu attieksmi, tad ticiet man, aplauziens būs mazāks. Tiem, kam patīk stati, tad pa manam super-z sākas ar 27+ punkti vid. spēlē. KP līdz šādam līmenim vēl tālu, tāpēc iesaku nolaisties uz zemes un būt kcik reāliem. Citādi no malas izskatās, ka latvieši dzīvo kkādā iedomu pasaulē, ārpus realitātes.
Takš nejau latvieši to tā pēkšņi ir ieņēmuši galvā. Arī ASV tā domā, ka KP ir potenciāls kļūt par lielu nāktones superzvaigzni. Tātad visi ir kaut ko bezjēgā sacerējušies?