Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim double-double zaudējumā pret Adetokunbo un "Bucks"

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Porziņģim double-double zaudējumā pret Adetokunbo un "Bucks"
Kristaps Porziņģis un Jannis Adetokunbo. Foto: RS/Scanpix

Kristapa Porziņģa pārstāvētā Dalasas "Mavericks" šonakt Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) regulārā turnīra spēle ar rezultātu 109:112 piekāpās Milvoki "Bucks". Latvietis savā otrajā spēlē pēc savainojuma sadziedēšanas iemeta 15 punktus un savāca 10 atlēkušās bumbas, tiekot pie pirmā double-double šajā sezonā. Pārtrūkusi "Mavericks" četru uzvaru sērija.

Kristaps Porziņģis spēli sāka starta sastāvā un kopā nospēlēja 29 minūtes, kuru laikā atzīmējās ar 15 punktiem (1p. 1/2 2p. 4/12, 3p. 2/7), 10 atlēkušajām bumbām, vienu rezultatīvu piespēli un diviem bloķētiem metieniem. Latvietim arī četras kļūdas un viena piezīme.


Pirmos četrus punktus guva "Mavericks" – pēc Lukas Dončiča piespēlēm rezultatīvs bija Tims Hārdavejs. Latvietis Kristaps Porziņģis pirmos punktus guva, kad pirmajā ceturtdaļā bija aizritējušas nepilnas četras minūtes. Latvietim padevās realizēt sarežģītu metienu, palecoties uz vienas kājas, kas kādreiz bija Dirka Novicka arsenālā. "Bucks" spēja izdarīt nelielu izrāvienu, kas ļāva atrasties astoņu punktus priekšā "Mavericks", bet Porziņģis atbildēja ar trejaci. Pirmo ceturtdaļu latvietis noslēdza ar pieciem punktiem un četrām bumbām zem groziem.

Otro ceturtdaļu "Bucks" iesāka ar septiņu punktu pārsvaru. Ceturtdaļas sākumā Porziņģis izcēlās ar kluso tālmetienu, bet Brūks Lopess atbildēja ar precīzu trejaci otrā laukuma pusē. "Bucks" iesāka strauji un ātri vien tika pie 14 punktu pārsvara. Porziņģis tika nomainīts, un Dalasa līdz ceturtdaļas beigām, kad laukumā atgriezās latvietis, bija spējusi pietuvoties "Bucks" līdz četru punktu deficītam, tomēr puslaiks noslēdzās ar Krisa Midltona tālmetienu un "Bucks" astoņu punktu pārsvaru. Porziņģis pirmajā puslaikā izmeta 11 metienus, kas bija lielākais izmesto metienu skaits "Mavericks" komandā, un precīzi bija vien divi, tomēr latvietis bija iespējis tikt arī pie septiņām atlēkušajām bumbām.

Otrā puslaika sākumā Porziņģis bija tuvu tam, lai pēc Dončiča piespēles "Bucks" grozā triektu ļoti efektīgu danku, bet bumba tomēr izleca ārā no groza. Kopumā ceturtdaļas sākums "Mavericks" padevās veiksmīgs, un Rika Kārlaila vadītā vienība spēja pietuvoties pat līdz viena punkta deficītam. Lielisks šajā ceturtdaļā bija Hārdavejs, kurš guva 13 punktus. Porziņģis laukumā atgriezās trešās ceturtdaļas beigās un raidīja "Bucks" grozā tālmetienu.

Noslēdzošajā ceturtdaļa sākās ar Porziņģa diviem precīziem pustālajiem metieniem pēc kārtas, bet Trejs Bērks ar trejaci panāca neizšķirtu 88:88. Nepilnas astoņas minūtes pirms ceturtās ceturtdaļas beigām, izcīnot 10. atlēkušo bumbu spēlē, Porziņģis nokārtoja sev pirmo sezonas double-double. Nepilnas trīs minūtes pirms noslēdzošās ceturtdaļas beigām, pateicoties Džeimsa Džonsona trejacim, Dalasa pirmo reizi kopš spēles sākuma izvirzījās vadībā, tomēr Midltons atbildēja ar diviem tālmetieniem, un "Bucks" atkal bija vadībā. Spēles beigās Porziņģim bija iespēja iemest tālmetienu un panākt vadību Dalasai, bet tas bija ļoti neprecīzs, un "Mavericks" piedzīvoja zaudējumu ar 109:112.

Luka Dončičs izcēlās ar 28 punktiem, deviņām atlēkušajām bumbām un 13 rezultatīvām piespēlēm, bet Tims Hārdavejs guva 22 punktus (13 no tiem trešajā ceturtdaļā). Rezultatīvākais spēlētājs uzvarētāju rindās bija Jannis Adetokunbo, kurš guva 31 punktu un savāca deviņas atlēkušās bumbas. Zem katras kritikas bija divkārtējā līgas vērtīgākā spēlētāja soda metiens. Grieķis iemeta tikai vienu (!!!) no 10 soda metieniem. 25 punktus pievienoja Kriss Midltons.

Nākamo spēli "Mavericks" aizvadīs naktī uz pirmdienu, tiekoties ar Čikāgas "Bulls".

  +6 [+] [-]

, 2021-01-16 05:10, pirms 4 gadiem
Tā sajūta, kad tu kā parasts dīvanā pirdējs met sodiņus labāk kā back to back NBA MVP.

KP gan šodien metiens negāja...

  +1 [+] [-]

, 2021-01-16 05:12, pirms 4 gadiem
KP pēc iepriekšējās spēles teica, ka saprot, ka sasteidza metienus. Kas notika šajā spēlē? Saprata, bet tas pats vien bija arī pret Bucks. Kā dabū bumbu, uzreiz puļī pa grozu

  +1 [+] [-]

, 2021-01-16 05:20, pirms 4 gadiem
Pēdējais metiens, Luka dusmīgs, zzz pravietis.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-16 05:33, pirms 4 gadiem
KP normali ar savu kiegeli noraka beigas... cik stulbam jabut, lai mestu tada bridi, kad visu speli metis garam
Slēpts komentārs: DansLočmelis
Slēpts komentārs: DansLočmelis

  +4 [+] [-]

, 2021-01-16 05:58, pirms 4 gadiem
Šī nebija Kristapa spēle, paldies Lukam ka uzturēja spriedzi līdz pēdējām sekundēm!

     [+] [-]

, 2021-01-16 06:02, pirms 4 gadiem
Principā pagaidām spēlē kā to darīja iepriekšējā sezonā pirms Powela traumas.

     [+] [-]

, 2021-01-16 06:03, pirms 4 gadiem
elgarz rakstīja: KP normali ar savu kiegeli noraka beigas... cik stulbam jabut, lai mestu tada bridi, kad visu speli metis garam
Nu tad tu sūdīgi skatījies, sāka ar 2/14, bet tieši pēdējie 4 pirms tam bija iekšā, tā, ka nedaudz jau ritmu uzķēris bija.

     [+] [-]

, 2021-01-16 06:07, pirms 4 gadiem
Tā spēlēt nedrīkst!

     [+] [-]

, 2021-01-16 06:24, pirms 4 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Šī nebija Kristapa spēle, paldies Lukam ka uzturēja spriedzi līdz pēdējām sekundēm!
Luka arī ne visai , kaut vai tŗīņi 1/7! Sodiņi zem 50%!
Slēpts komentārs: DansLočmelis

  +4 [+] [-]

, 2021-01-16 06:29, pirms 4 gadiem
Alpaville rakstīja: Luka arī ne visai , kaut vai tŗīņi 1/7! Sodiņi zem 50%!
Precizitāte ir viens, nekrist vai krist var jebkuram. Spēles ziņā Luka tāpat ir virtuozs.
Slēpts komentārs: ---ZzZ---

  +1 [+] [-]

, 2021-01-16 06:38, pirms 4 gadiem
DansLočmelis rakstīja: Otrā puslaika sākumā Porziņģis bija tuvu tam, lai pēc Dončiča piespēles "Bucks" grozā triektu ļoti efektīvu danku

Šeit ir makarona lielāka problēma- visi gaida efektīvo danku. Vai kāds ir redzējis ka Jokičs kādreiz triec efektīvu danku un skrien kā traks??? Tā drīzāk ir neprašu latviešu treneru vaina ka iemācija spēlēt viņam tādu basketbolu nepiemērotu viņa augumam. tip bija garš makarons ar vājiem kātiem, bet nezināja ko no tāda uztaisīt. Davai uztaisīsim agresīvo dankotāju kurs augstu leks un ātri skries. Kamēr bija jauns kājas turēja, bet tagad jau sen sabeidzis spelējot to unikālo basketbolu. Tāda būs viņa karjera- 5 spēlēs 50 atpūtīsies.
15 gados jau uz Spāniju aizbrauca, aizmirsi?

  -4 [+] [-]

, 2021-01-16 06:44, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: 15 gados jau uz Spāniju aizbrauca, aizmirsi?
Viņa karjera būs īsa. Viņš spēlē unikālu basketbolu.

  -4 [+] [-]

, 2021-01-16 06:46, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Podriņķis savā līmenī. Par visu pēc kārtas:

Metienu precizitāte - kā parasti nožēlojama, knapi 30% sakasīja

Metienu izvēle - Podriņķim laikam neviens nav pateicis, ka statistiski
tālie divpunktu metieni ir sliktākie (neefektīvākie) metieni, kādus var izdarīt, jo viņš tik turpina tos lādēt (un garām protams). Tālos divpunktniekus var mest ja cita nekā tiešām nav iespējama vai dažreiz, lai nepaliktu pārāk paredzams, bet pārsvarā jāmet vai nu trijnieki vai no grozapakšas. Un otra lieta - lielākā daļa metienu bija izteikti sasteigti, tāda sajūta, ka viņš ar karstu kartupeli spēlēja, tiklīdz bumba rokās tā metiens pa grozu kaut gan pats neko iemest nav spējīgs
Kad makarons atgūs ritmu, tieši mid range divīši būs visefektīvākie.

  -2 [+] [-]

, 2021-01-16 06:50, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kad makarons atgūs ritmu, tieši mid range divīši būs visefektīvākie.
Nē, nebūs. Elementāra matemātika. 33% no trīspunktnieka ir vērts tieši tikpat cik 50% no divpunktnieka. 33% no trīņa ir zem līgas vidējā rādītāja (līgas vidējais 36%) savukārt 50% no tāla divnieka būtu izteikts elites līmenis, kuru sasniegt var tikai daži spēlētāji līgā un šajos dažos pilnīgi noteikti neietilpst Podriņķis, kurš pat ar 45% precizitāti no tās distances nekad savā NBA karjerā nav metis.

  -3 [+] [-]

, 2021-01-16 07:04, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Nē, nebūs. Elementāra matemātika. 33% no trīspunktnieka ir vērts tieši tikpat cik 50% no divpunktnieka. 33% no trīņa ir zem līgas vidējā rādītāja (līgas vidējais 36%) savukārt 50% no tāla divnieka būtu izteikts elites līmenis, kuru sasniegt var tikai daži spēlētāji līgā un šajos dažos pilnīgi noteikti neietilpst Podriņķis, kurš pat ar 45% precizitāti no tās distances nekad savā NBA karjerā nav metis.
ja visi tikai rēķinātu uz papīra, tad tālos divīšus vispār neviens nekad nemestu. Tur jau tā lieta, ka bieži nemaz tā nesanāk izspēlēt uz trīni vai apakšu, so, ja visi skatītos tikai papīros un katru uzbrukumu mēģinātu tikai efektīvāko variantu, tad arī tie rādītāji strauji kristos. Kā jau būsi ievērojis, makarons nav nekāds šaks, uz apakšu neiespiedīs katru uzbrukumu, tāpat būs pilnīgi neefektīvs, ja TIKAI gar trīni ganīsies. Kad viņš ir ritmā, tad tie mid range, pārliecoties pāri īsākam pretiniekam, iet uz urā.
Tiesa, kad viņš sāk kā centrs, tad arī vienmēr ir ļoti labas spēles.

  +6 [+] [-]

, 2021-01-16 07:15, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Podriņķis savā līmenī. Par visu pēc kārtas:

Metienu precizitāte - kā parasti nožēlojama, knapi 30% sakasīja

Metienu izvēle - Podriņķim laikam neviens nav pateicis, ka statistiski
tālie divpunktu metieni ir sliktākie (neefektīvākie) metieni, kādus var izdarīt, jo viņš tik turpina tos lādēt (un garām protams). Tālos divpunktniekus var mest ja cita nekā tiešām nav iespējama vai dažreiz, lai nepaliktu pārāk paredzams, bet pārsvarā jāmet vai nu trijnieki vai no grozapakšas. Un otra lieta - lielākā daļa metienu bija izteikti sasteigti, tāda sajūta, ka viņš ar karstu kartupeli spēlēja, tiklīdz bumba rokās tā metiens pa grozu kaut gan pats neko iemest nav spējīgs

Piespēles - hahahahah, labs joks. Podriņķis un piespēles. Vienu piespēli kaut kā dabūja, bet savtīgāku spēlētāju par makaronu man tiešām nav nācies redzēt. Viņam no Randle vajadzētu pamācīties - pirms šīs sezonas viņš karjerā vidēji deva tikai 2.7 piespēles, bet šosezon šis cipars pagaidām ir - 6.8. Tas ir iespaidīgs progress. Bet es no Podriņķa tādu progresu negaidu, viņš pēc dabas ir savtīgs un ar savu "tuneļa" redzi nekad neko nebūs spējīgs izdarīt.

+/- rādītājs - protams, ka komanda kārtējo reizi spēlēja labāk bez makarona. -7 ar Podriņķi laukumā, +4 - bez. Tātad 11 punktu atšķirība.

Kronis visam šajā spēlē bija, ka Podriņķim pietika bezkaunība izdarīt pēdējo metienu. Nabaga Luka. Viņam šis enkurs vēl visticamāk ilgi būs jāvelk līdzi.
Tak pončiks pats nomīza un negribēja uzņemties pēdējo uzbrukumu. Kā var labāks spēlētājs par Džordanu pēdējā uzbrukumā iedot bumbu 2.23m garajam, lai tas driblë pāri centram un veido pēdējo uzbrukumu. Dabūja atpakaļ bumbu, atkal nomīza, un atmeta Burkam. Ja negrib visā vēsturē "labākais" spēlētājs uzņemties, tad nav ko. Pareizi KP darīja, ka pūta truli pēc Burka truļa. "Labākais" visā vēsturē, vēl kaut ko platijas un bļaustījās uz treneru stafu, ka taimautu nepaņēma pirms KP truļa. Pats tāpat būtu savu lēno pļutku uzmetis no truļa

  +3 [+] [-]

, 2021-01-16 07:34, pirms 4 gadiem
Otrā puslaika sākumā Porziņģis bija tuvu tam, lai pēc Dončiča piespēles "Bucks" grozā triektu ļoti efektīvu danku, bet bumba tomēr izleca ārā no groza.

AUTOR! Jebkura veiksmīga danka EFEKTIVITĀTE ir 2 punkti!
Ir vēl tāds apzīmējums EFEKTĪGU danku

     [+] [-]

, 2021-01-16 07:58, pirms 4 gadiem
Tumanovs rakstīja: Otrā puslaika sākumā Porziņģis bija tuvu tam, lai pēc Dončiča piespēles "Bucks" grozā triektu ļoti efektīvu danku, bet bumba tomēr izleca ārā no groza.

AUTOR! Jebkura veiksmīga danka EFEKTIVITĀTE ir 2 punkti!
Ir vēl tāds apzīmējums EFEKTĪGU danku
Efektīvs danks ir no centra kā Space Jam 3 pointers

  +5 [+] [-]

, 2021-01-16 08:03, pirms 4 gadiem
DansLočmelis rakstīja: Otrā puslaika sākumā Porziņģis bija tuvu tam, lai pēc Dončiča piespēles "Bucks" grozā triektu ļoti efektīvu danku

Šeit ir makarona lielāka problēma- visi gaida efektīvo danku. Vai kāds ir redzējis ka Jokičs kādreiz triec efektīvu danku un skrien kā traks??? Tā drīzāk ir neprašu latviešu treneru vaina ka iemācija spēlēt viņam tādu basketbolu nepiemērotu viņa augumam. tip bija garš makarons ar vājiem kātiem, bet nezināja ko no tāda uztaisīt. Davai uztaisīsim agresīvo dankotāju kurs augstu leks un ātri skries. Kamēr bija jauns kājas turēja, bet tagad jau sen sabeidzis spelējot to unikālo basketbolu. Tāda būs viņa karjera- 5 spēlēs 50 atpūtīsies.
Uztaisīja max līguma čali NBA, kamēr tavi senči mēģināja taisīt stroikas palīgstrādnieku, bet sanāca Maximas krāvējs.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-16 08:25, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: ja visi tikai rēķinātu uz papīra, tad tālos divīšus vispār neviens nekad nemestu. Tur jau tā lieta, ka bieži nemaz tā nesanāk izspēlēt uz trīni vai apakšu, so, ja visi skatītos tikai papīros un katru uzbrukumu mēģinātu tikai efektīvāko variantu, tad arī tie rādītāji strauji kristos. Kā jau būsi ievērojis, makarons nav nekāds šaks, uz apakšu neiespiedīs katru uzbrukumu, tāpat būs pilnīgi neefektīvs, ja TIKAI gar trīni ganīsies. Kad viņš ir ritmā, tad tie mid range, pārliecoties pāri īsākam pretiniekam, iet uz urā.
Tiesa, kad viņš sāk kā centrs, tad arī vienmēr ir ļoti labas spēles.
Bet visi rēķina un met arvien mazāk. To sāka Morijs un Hjūstona - tiem bija vai nu trīnis vai danks, citi metieni praktiski vispār nebija. Tik ekstrēmi citas komandas to nedara un gan jau nedarīs, bet tālo divpunktu metienu biežums visā līgā ir samazinājies izteikti. Un, protams, ka šad tad šis metiens ir vajadzīgs - to jau es pieminēju - piemēram tad, kad nekam citam vairs neatliek laika, vai arī tad, ja metiens ir pilnīgi brīvs vai arī tad, ja nevēlies kļūt pārāk paredzams. Play-offos, kur tiek spēlēta intensīva aizsardzība, divpunktniekam vēl aizvien ir liela loma. Bet ar matemātiku strīdēties reāli nevar - faktiski tālie divpunktu metieni ir neefektīvākie metieni basketbolā ar viszemāko atdevi ilgtermiņā. Un makarons nav tik labs no tās distances, lai mestu tik daudz kā viņš no turienes met - labāk tad lai met truļus, tur viņš vismaz grozās ap līgas vidējo precizitāti vai pat nedaudz augstāk.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-16 08:29, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Bet visi rēķina un met arvien mazāk. To sāka Morijs un Hjūstona - tiem bija vai nu trīnis vai danks, citi metieni praktiski vispār nebija. Tik ekstrēmi citas komandas to nedara un gan jau nedarīs, bet tālo divpunktu metienu biežums visā līgā ir samazinājies izteikti. Un, protams, ka šad tad šis metiens ir vajadzīgs - to jau es pieminēju - piemēram tad, kad nekam citam vairs neatliek laika, vai arī tad, ja metiens ir pilnīgi brīvs vai arī tad, ja nevēlies kļūt pārāk paredzams. Play-offos, kur tiek spēlēta intensīva aizsardzība, divpunktniekam vēl aizvien ir liela loma. Bet ar matemātiku strīdēties reāli nevar - faktiski tālie divpunktu metieni ir neefektīvākie metieni basketbolā ar viszemāko atdevi ilgtermiņā. Un makarons nav tik labs no tās distances, lai mestu tik daudz kā viņš no turienes met - labāk tad lai met truļus, tur viņš vismaz grozās ap līgas vidējo precizitāti vai pat nedaudz augstāk.
Ko mamma brokastīs uztaisīja?

  +4 [+] [-]

, 2021-01-16 08:31, pirms 4 gadiem
Liekas ka šogad tiesās tāpat kā futbolā..
Ja bumba paliek tavai komandai,tad sodu nesvilps..Pie -2 pašās beigās kur Burks met trulli un KP iet pēc rebound.Lopezs brutāli iebrauc KP krūtīs ar abām rokām un nogāž zemē..Lopezs pat gaidīja tiesnešu svilpi

  +2 [+] [-]

, 2021-01-16 08:38, pirms 4 gadiem
Gan jau iespēlēsies, Lukam ar no pirmās spēles neaizgāja. 3P% Lukam 27, bet KP pa 2 spēlēm 37%.
Es piekrītu, ka agresīva spēle palielina traumu risku ievērojami. Diezgan muļķīgi būtu to apšaubīt.

  +3 [+] [-]

, 2021-01-16 08:43, pirms 4 gadiem
elgarz rakstīja: KP normali ar savu kiegeli noraka beigas... cik stulbam jabut, lai mestu tada bridi, kad visu speli metis garam
tu uz shot clock paskatijies tobrid va ne?i vnk gribi kipa izcelties?
var uzreiz saprast ka nekads basketbola eskperts neesi drizak divana pirdejs

  -2 [+] [-]

, 2021-01-16 09:01, pirms 4 gadiem
nu nav no Porziņģa tur pagaidām nekā... kaut esmu liels viņa un Mavs fans, viņš spēj reāli kaitināt! jā pēc traumas utt bla bla bla.. viņam tak ir talants, talants nezūd. gribam mēs to visi vai nē, bet no viņa vairs par neceru sagaidīt regulāras 20+ spēles.. nerunājot par rebiem, tāds zirgs nespēj par bumbām pacīnīties. labs piemers Andre D, kaut ko tādu gaidīju no KP. ceru, ka smagi aplauzīšos, bet viss šis viņa hype liekas drīz beigsies.

     [+] [-]

, 2021-01-16 09:10, pirms 4 gadiem
ritvarz rakstīja: nu nav no Porziņģa tur pagaidām nekā... kaut esmu liels viņa un Mavs fans, viņš spēj reāli kaitināt! jā pēc traumas utt bla bla bla.. viņam tak ir talants, talants nezūd. gribam mēs to visi vai nē, bet no viņa vairs par neceru sagaidīt regulāras 20+ spēles.. nerunājot par rebiem, tāds zirgs nespēj par bumbām pacīnīties. labs piemers Andre D, kaut ko tādu gaidīju no KP. ceru, ka smagi aplauzīšos, bet viss šis viņa hype liekas drīz beigsies.
Tad,kad Mavs sāka 0-3 un visa komanda spēlēja slikti tad to pašu muldēja par Luku utt..Kur var šitā mest garām utt.
Zini kas ir spēļu prakse un ko tā dod?
Tad jau gandrīz visi līgas garie sux reboundu vakšanā ja visiem jābūt kā Dramondam

  +1 [+] [-]

, 2021-01-16 09:13, pirms 4 gadiem
ritvarz rakstīja: nu nav no Porziņģa tur pagaidām nekā... kaut esmu liels viņa un Mavs fans, viņš spēj reāli kaitināt! jā pēc traumas utt bla bla bla.. viņam tak ir talants, talants nezūd. gribam mēs to visi vai nē, bet no viņa vairs par neceru sagaidīt regulāras 20+ spēles.. nerunājot par rebiem, tāds zirgs nespēj par bumbām pacīnīties. labs piemers Andre D, kaut ko tādu gaidīju no KP. ceru, ka smagi aplauzīšos, bet viss šis viņa hype liekas drīz beigsies.
Ja tu gaidīji no KP karjeras kko tādu kā nu Drummonda tad tālāk var nelasīt

  +1 [+] [-]

, 2021-01-16 09:17, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Principā pagaidām spēlē kā to darīja iepriekšējā sezonā pirms Powela traumas.
Patiesībā visoptimālākais modelis Mavs sastāvam ir, kad atgriezīsies Maxi, laist KP pa C un iet uz mega spacing, kas palīdz Lukam nereāli. Ja visi veseli, tad vienu garo var treidot. Uzskatu, ka pie tā, kā WCS šobrīd spēlē, Powela dienas var būt arī skaitītas. Vienīgā problēma, ka Powell līgums nav nekāda medus maize.

  +3 [+] [-]

, 2021-01-16 09:20, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Nē, nebūs. Elementāra matemātika. 33% no trīspunktnieka ir vērts tieši tikpat cik 50% no divpunktnieka. 33% no trīņa ir zem līgas vidējā rādītāja (līgas vidējais 36%) savukārt 50% no tāla divnieka būtu izteikts elites līmenis, kuru sasniegt var tikai daži spēlētāji līgā un šajos dažos pilnīgi noteikti neietilpst Podriņķis, kurš pat ar 45% precizitāti no tās distances nekad savā NBA karjerā nav metis.
Varētu, lūdzu, painteresēties, kādu komandu basītī tu trenē, matemātikas guru? Ipiķu "Reizrēķins"? Tik gudrs izklausies, tik gudrs...
Un tā pataloģiskā greizsirdība par Kristapa panākumiem. Skauž, ka viņš saņem kāpostu, bet tu nā ni?

  +2 [+] [-]

, 2021-01-16 09:21, pirms 4 gadiem
Vispār brīnums, ka novilka līdz normālām beigām. Švaka bija vakar Dallasa - KP slikts, Dončičs arī pamatīgi zem sava līmeņa (izskatījās slims??) , vienīgais patika Harduejs. Un ja pret šādu Dallasu Bucks neko nerāda - izņemot Jāņa trīssoļu lēcienus un labu Midltona spēli - uz ko viņi cer??

     [+] [-]

, 2021-01-16 09:27, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Patiesībā visoptimālākais modelis Mavs sastāvam ir, kad atgriezīsies Maxi, laist KP pa C un iet uz mega spacing, kas palīdz Lukam nereāli. Ja visi veseli, tad vienu garo var treidot. Uzskatu, ka pie tā, kā WCS šobrīd spēlē, Powela dienas var būt arī skaitītas. Vienīgā problēma, ka Powell līgums nav nekāda medus maize.
Nu KP ar Maxi ir jāspēlē pa 5-4 kopā tur nav variantu.
Es teiktu,ka Powela minūtes ir skaitīts nevis dienas..Powells principā ir kaut kas līdzīgs Baream,un droši tur uzturēsies vēl ilgi .Protams tas līgums ar tāds samērā nesmuks pret to viņa pienesumu un savu spēles stilu.
Jautājums tikai palicis kāds būs esošais starting 5 pēc kovidnieku atnākšanas.KP-Maxi-?Jrich-Luka.Vai timiju uzliks atkal par 6th men vai nē..

  -3 [+] [-]

, 2021-01-16 09:36, pirms 4 gadiem
ziemelcuuka rakstīja: tu uz shot clock paskatijies tobrid va ne?i vnk gribi kipa izcelties?
var uzreiz saprast ka nekads basketbola eskperts neesi drizak divana pirdejs
Uz shot clock bija 6-7 sekundes. Šis tiešām bija pilnīgi lieki sasteigts ķieģelis.

     [+] [-]

, 2021-01-16 09:37, pirms 4 gadiem
ritvarz rakstīja: nu nav no Porziņģa tur pagaidām nekā... kaut esmu liels viņa un Mavs fans, viņš spēj reāli kaitināt! jā pēc traumas utt bla bla bla.. viņam tak ir talants, talants nezūd. gribam mēs to visi vai nē, bet no viņa vairs par neceru sagaidīt regulāras 20+ spēles.. nerunājot par rebiem, tāds zirgs nespēj par bumbām pacīnīties. labs piemers Andre D, kaut ko tādu gaidīju no KP. ceru, ka smagi aplauzīšos, bet viss šis viņa hype liekas drīz beigsies.
Gaidīt no KP Dramonda rebus ir stulbi-pavisam savādāks spēlētājs. tās ~9 bumbas pa spēli ir pilnīgi normāls rādītājs. Superstārs Entonijs Deivissvāc plus mīnus tikpat.

     [+] [-]

, 2021-01-16 09:44, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Nu KP ar Maxi ir jāspēlē pa 5-4 kopā tur nav variantu.
Es teiktu,ka Powela minūtes ir skaitīts nevis dienas..Powells principā ir kaut kas līdzīgs Baream,un droši tur uzturēsies vēl ilgi .Protams tas līgums ar tāds samērā nesmuks pret to viņa pienesumu un savu spēles stilu.
Jautājums tikai palicis kāds būs esošais starting 5 pēc kovidnieku atnākšanas.KP-Maxi-?Jrich-Luka.Vai timiju uzliks atkal par 6th men vai nē..
Nu, Tu saki minūtes, bet par viņa līgumu dot spēlet Bobana mēroga minūtes ir neprāts. 11 miļaki tomēr. Ja nebūtu WCS atvēries tad nebūtu problēma, bet šobrīd viens garais ir lieks. Ja visi ir veseli, tad nepietiek minūtes, vai arī rotācija ir putra.

     [+] [-]

, 2021-01-16 10:01, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Nu, Tu saki minūtes, bet par viņa līgumu dot spēlet Bobana mēroga minūtes ir neprāts. 11 miļaki tomēr. Ja nebūtu WCS atvēries tad nebūtu problēma, bet šobrīd viens garais ir lieks. Ja visi ir veseli, tad nepietiek minūtes, vai arī rotācija ir putra.
Protams,ka dot viņam spēlēt 5-10 minūtes par tādu naudu grēks.Ja pat tik daudz minūtes.Problēma jau ir tajā,ka kam viņu vajag?Un vēl pietam par 10 mil uz pāris nākošajām sezonām.Tur jāmet klāt entie 2 round piki,kā minimums lai tiktu no viņa vaļā.
Nebūtu viņš tik one dimensional tad vēl varētu kaut ko izdomāt..Ja viņam nav roll to the basket tad principā viņu var ignorēt laukumā aizsargi..Vai arī kads viņš taisa pump fake 3 un aizsargi var smieties,jo zin ka viņš garām tpt neies

  +1 [+] [-]

, 2021-01-16 10:15, pirms 4 gadiem
Pats Luka met 14% no 3 pt a te visi KP noliek kam double double otrajā spēlē pēc traumas Idiņi

     [+] [-]

, 2021-01-16 10:17, pirms 4 gadiem
Gana interesanta spēle. Kristapam vidēja. Jāņem vērā ka cilvēks pusgadu nav spēlējis. Ja divas spēles pēc vienas dienas Kristapam nevajag lielas minūtes. To ir jāsaprot trenerim.Dalasa tomēr spēlēja bez 5 vīriem. Ja Midltons nebūtu beigās tos trīņus ielicis pāri rokām, kā viss vēl beigtos. Tas Koulijs-Smits ir galīgi nekāds aizsardzībā,uzbrukumā arī nekas īpašs. Dalasai vajag ātru un atlētisku tikko no skolas sola, bez metiena.

     [+] [-]

, 2021-01-16 10:41, pirms 4 gadiem
KP labi kapāja aizsardzībā. Bet diemžēl es nesaprotu treneru taktiku - uz spacinga rēķina viņi upurē KP, jo pēc būtības viņam jāatrodas uz lowpost vai midrange, jo tieši tur viņš ir visefektīvākais. KP uzbrukumā ir visefektīvākais pēc pagrieziena pusķiks, bet laikam Kārlails to nesaprot, žēl. Apnikusi tā ganīšanās par troiku, lai tikai Lukam būtu iespēja aiziet brīvam uz grozu. Vai tiešām nav sadarbības caur lowpost?

  +2 [+] [-]

, 2021-01-16 10:55, pirms 4 gadiem
Tas zzz ir tāda kadrs 😁😁😁
Podriņķis, makarons, nekā nevar, bet pats syka katram ciparam un procentam seko līdzi, sēž un skribelē uz papīra, no kuras pozīcijas metis, cik procenti, cik statistiski iespējams. 🤣🤣
No mīlestības līdz naidam viens solis.
Porziņģa lovers/haters 😁😁
Vai kā klasē puika rausta aiz bizēm to meiteni, kas patīk 😉

     [+] [-]

, 2021-01-16 11:29, pirms 4 gadiem
KP sadarbība ar Luku, ko visi gaidīja, nekāda. Luka atmet bumbu, ejot uz grozu, bet Kristaps paliek stāvot aizmugurē. Pie šī sastāva izskatās, ka C pozīcijā Kristapam ar Luku būtu labāka sadarbība. Vēl, ņemot vērā, ka metiens KP vēl netuvu nav ideāls. Nejūt arī to pieaudzēto spēku liktu lietā. Ar Bobanu laukumā komanda izskatās labāk un arī sadarbība ar Luku sanāk labāka. Diemžēl .... .

  +1 [+] [-]

, 2021-01-16 11:50, pirms 4 gadiem
doks1959 rakstīja: KP sadarbība ar Luku, ko visi gaidīja, nekāda. Luka atmet bumbu, ejot uz grozu, bet Kristaps paliek stāvot aizmugurē. Pie šī sastāva izskatās, ka C pozīcijā Kristapam ar Luku būtu labāka sadarbība. Vēl, ņemot vērā, ka metiens KP vēl netuvu nav ideāls. Nejūt arī to pieaudzēto spēku liktu lietā. Ar Bobanu laukumā komanda izskatās labāk un arī sadarbība ar Luku sanāk labāka. Diemžēl .... .
+1, jau otro sezonu super gaidītā eiropiešu sapratne un duets ir visai vājš. Sinenerģijas nav.

  -4 [+] [-]

, 2021-01-16 12:22, pirms 4 gadiem
Capo rakstīja: Tas zzz ir tāda kadrs 😁😁😁
Podriņķis, makarons, nekā nevar, bet pats syka katram ciparam un procentam seko līdzi, sēž un skribelē uz papīra, no kuras pozīcijas metis, cik procenti, cik statistiski iespējams. 🤣🤣
No mīlestības līdz naidam viens solis.
Porziņģa lovers/haters 😁😁
Vai kā klasē puika rausta aiz bizēm to meiteni, kas patīk 😉
Īsti nesaprotu, ko tu mēģini pateikt? Jā, es sekoju līdzi basketbolam. Skatos Mavs spēles dēļ Lukas (bet skatos arī citas komandas) un statistika ir neatņemama basketbola sastāvdaļa. Un es nezinu, kur tu izrāvi "mīlestību" - Podriņķis ir pārmaksāts, traumatisks, pārvērtēts enkurs, kurš komandu velk uz leju vienmēr, kad spēlē - mans viedoklis nav mainījies un nekad nemainīsies. Ja tu domā, ka man pasakot, ka Podriņķis met ap līgas vidējo no trīspunktnieka ir viņa slavēšana, tad tu kļūdies.

Un komentārus rakstu, lai izglītotu tos plānprātiņus, kas ir iedomājušies, ka Podriņķis ir kaut kāds neticamais talants un bez maz vai liekams uz viena plaukta ar Luku, kas, protams, ir galējs absurds. Podriņķis ir tuvāk G-līgas līmenim nekā tādam līmenim, kuru demonstrē līgas labākie no labākajiem, tanī skaitā Luka Dončičs.

     [+] [-]

, 2021-01-16 12:33, pirms 4 gadiem
ritvarz rakstīja: nu nav no Porziņģa tur pagaidām nekā... kaut esmu liels viņa un Mavs fans, viņš spēj reāli kaitināt! jā pēc traumas utt bla bla bla.. viņam tak ir talants, talants nezūd. gribam mēs to visi vai nē, bet no viņa vairs par neceru sagaidīt regulāras 20+ spēles.. nerunājot par rebiem, tāds zirgs nespēj par bumbām pacīnīties. labs piemers Andre D, kaut ko tādu gaidīju no KP. ceru, ka smagi aplauzīšos, bet viss šis viņa hype liekas drīz beigsies.
Neizskataas, ka saproti kaut ko no basketbola vispaar. Aizej un pakapaa par bumbaam, ja tu staavi pie 3p liinijas. Taa nav KP probleema, bet komandas speeles stils
Pirmo speeli speeleja uz adrenaliina, shajaa jau vareeja veerot fizuhas truukumu. Tie, kas skatiijaas speeli, varbuut ieveeroja kaa vilka kaajas beigaas.
Metiens saakas no kaajaam, ja tur ir kukish, tad neko. Taapeec arii to peedeejo aizmeta garaam.
Viss buus shtokos.
Iespeejas bija. Nerunaajot par to peedeejo uzbrukumu, kad vinnu vienkaarshi ar rokaam pagruuda, kad gaaja peec bumbas un shis uz deelliem.
Par tiesneshiem vispaar man jau sen viedoklis ne tas labaakais. Kaa Freaks bez dribla triisoli uztaisiija speeles saakumaa tas bija bomba. Domaaju, buus Shaqtin Fool epizodee

Kad koronas trijo buus atpakall, buus cita Dallasa, tagad pat nav kas Lukam paliidz bumbu paarvest paari.
Luka arii uzeedies normaali. Taa vinna chiiksteeshana pie katra pieskaariena jau saak kaitinaat nenormaali. Varbuut chalim jau saakas zvaigzhnni sindroms, tas amerikaaniem patiik, man ne visai

     [+] [-]

, 2021-01-16 13:02, pirms 4 gadiem
Capo rakstīja: Tas zzz ir tāda kadrs 😁😁😁
Podriņķis, makarons, nekā nevar, bet pats syka katram ciparam un procentam seko līdzi, sēž un skribelē uz papīra, no kuras pozīcijas metis, cik procenti, cik statistiski iespējams. 🤣🤣
No mīlestības līdz naidam viens solis.
Porziņģa lovers/haters 😁😁
Vai kā klasē puika rausta aiz bizēm to meiteni, kas patīk 😉
Nevajag tādus pamuļķus barot pievēršot viņiem uzmanību. Tāpat skaidrs, ka viņam ir uzmanības trūkuma sindroms.
Lai viņi tur vārās savā sulā, vai arī kā saka-suņi rej, cūkas kviec, bet karavāna mierīgi iet tālāk.

     [+] [-]

, 2021-01-16 13:56, pirms 4 gadiem
TakeTheBall rakstīja: Neizskataas, ka saproti kaut ko no basketbola vispaar. Aizej un pakapaa par bumbaam, ja tu staavi pie 3p liinijas. Taa nav KP probleema, bet komandas speeles stils
Pirmo speeli speeleja uz adrenaliina, shajaa jau vareeja veerot fizuhas truukumu. Tie, kas skatiijaas speeli, varbuut ieveeroja kaa vilka kaajas beigaas.
Metiens saakas no kaajaam, ja tur ir kukish, tad neko. Taapeec arii to peedeejo aizmeta garaam.
Viss buus shtokos.
Iespeejas bija. Nerunaajot par to peedeejo uzbrukumu, kad vinnu vienkaarshi ar rokaam pagruuda, kad gaaja peec bumbas un shis uz deelliem.
Par tiesneshiem vispaar man jau sen viedoklis ne tas labaakais. Kaa Freaks bez dribla triisoli uztaisiija speeles saakumaa tas bija bomba. Domaaju, buus Shaqtin Fool epizodee

Kad koronas trijo buus atpakall, buus cita Dallasa, tagad pat nav kas Lukam paliidz bumbu paarvest paari.
Luka arii uzeedies normaali. Taa vinna chiiksteeshana pie katra pieskaariena jau saak kaitinaat nenormaali. Varbuut chalim jau saakas zvaigzhnni sindroms, tas amerikaaniem patiik, man ne visai
Man pat liekas, ka fizuha nav lielākā problēma. Psiholoģiski jāatgūstas. Ļoti piesardzīgi spēlē, ko pilnībā atbalstu pagaidām. Vēl labu laiku neredzēsim to Kristapu, kurš azartiski gāja uz grozu, lēca pēc bumbām. Jātiek vaļā no bailēm satraumēties atkal, ja tas vispār ir iespējams.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-16 14:04, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: KP labi kapāja aizsardzībā. Bet diemžēl es nesaprotu treneru taktiku - uz spacinga rēķina viņi upurē KP, jo pēc būtības viņam jāatrodas uz lowpost vai midrange, jo tieši tur viņš ir visefektīvākais. KP uzbrukumā ir visefektīvākais pēc pagrieziena pusķiks, bet laikam Kārlails to nesaprot, žēl. Apnikusi tā ganīšanās par troiku, lai tikai Lukam būtu iespēja aiziet brīvam uz grozu. Vai tiešām nav sadarbības caur lowpost?
Pēc pagrieziena pusķiks ir stulbākais metiens basketbolā. Mūsdienās analītika dominē un vai nu met 3pts vai zem groza.

     [+] [-]

, 2021-01-16 14:39, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pēc pagrieziena pusķiks ir stulbākais metiens basketbolā. Mūsdienās analītika dominē un vai nu met 3pts vai zem groza.
Tu tupais lauķi. 2.21m garš spēlētājs ar labu metienu to izdara pret mismatch, tas ir perfekts uzbrukums.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-16 15:17, pirms 4 gadiem
bļāviens-nu rakstīja: KP pēc iepriekšējās spēles teica, ka saprot, ka sasteidza metienus. Kas notika šajā spēlē? Saprata, bet tas pats vien bija arī pret Bucks. Kā dabū bumbu, uzreiz puļī pa grozu
macas no parejas komandas kas vinjam vienigajam jadalas ar bumbu? ka dabun ta pilji tieshi tapat ka visa pareja komanda

  -1 [+] [-]

, 2021-01-16 15:20, pirms 4 gadiem
elgarz rakstīja: KP normali ar savu kiegeli noraka beigas... cik stulbam jabut, lai mestu tada bridi, kad visu speli metis garam
komandas lideris vienmer drikst izpildit brivu metienu un ponchiks lai iet paraud sturiti to vien dara ka visu speli ardas un skraida blakus tiesneshiem raudot pec piezimem

  -1 [+] [-]

, 2021-01-16 15:21, pirms 4 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Šī nebija Kristapa spēle, paldies Lukam ka uzturēja spriedzi līdz pēdējām sekundēm!
paldies ponchikam ka pavada pus speli chikstot pie tiesneshiem pec piezimem nevis domajot par speles iznakumu pretigaku speletaju gruti atrast liga par sho memmesdelinju

     [+] [-]

, 2021-01-16 15:25, pirms 4 gadiem
ritvarz rakstīja: nu nav no Porziņģa tur pagaidām nekā... kaut esmu liels viņa un Mavs fans, viņš spēj reāli kaitināt! jā pēc traumas utt bla bla bla.. viņam tak ir talants, talants nezūd. gribam mēs to visi vai nē, bet no viņa vairs par neceru sagaidīt regulāras 20+ spēles.. nerunājot par rebiem, tāds zirgs nespēj par bumbām pacīnīties. labs piemers Andre D, kaut ko tādu gaidīju no KP. ceru, ka smagi aplauzīšos, bet viss šis viņa hype liekas drīz beigsies.
aizej nospele labak ja vari kp joprojam ir superigs metiens un bumbas vakar vaca pat ljoti labi un manis pec vinsh var mest ieksha 1 no 30 metieniem tapat fanoshu par vinju un pilniba pie kajas kura komanda vinsh speles

     [+] [-]

, 2021-01-17 16:12, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Podriņķis savā līmenī. Par visu pēc kārtas:

Metienu precizitāte - kā parasti nožēlojama, knapi 30% sakasīja

Metienu izvēle - Podriņķim laikam neviens nav pateicis, ka statistiski
tālie divpunktu metieni ir sliktākie (neefektīvākie) metieni, kādus var izdarīt, jo viņš tik turpina tos lādēt (un garām protams). Tālos divpunktniekus var mest ja cita nekā tiešām nav iespējama vai dažreiz, lai nepaliktu pārāk paredzams, bet pārsvarā jāmet vai nu trijnieki vai no grozapakšas. Un otra lieta - lielākā daļa metienu bija izteikti sasteigti, tāda sajūta, ka viņš ar karstu kartupeli spēlēja, tiklīdz bumba rokās tā metiens pa grozu kaut gan pats neko iemest nav spējīgs

Piespēles - hahahahah, labs joks. Podriņķis un piespēles. Vienu piespēli kaut kā dabūja, bet savtīgāku spēlētāju par makaronu man tiešām nav nācies redzēt. Viņam no Randle vajadzētu pamācīties - pirms šīs sezonas viņš karjerā vidēji deva tikai 2.7 piespēles, bet šosezon šis cipars pagaidām ir - 6.8. Tas ir iespaidīgs progress. Bet es no Podriņķa tādu progresu negaidu, viņš pēc dabas ir savtīgs un ar savu "tuneļa" redzi nekad neko nebūs spējīgs izdarīt.

+/- rādītājs - protams, ka komanda kārtējo reizi spēlēja labāk bez makarona. -7 ar Podriņķi laukumā, +4 - bez. Tātad 11 punktu atšķirība.

Kronis visam šajā spēlē bija, ka Podriņķim pietika bezkaunība izdarīt pēdējo metienu. Nabaga Luka. Viņam šis enkurs vēl visticamāk ilgi būs jāvelk līdzi.
nožēlams dīvānpirdis, kuram nav dzīves