Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Braients apsteidz Džordanu un kļūst par trešo rezultatīvāko NBA vēsturē

Braients apsteidz Džordanu un kļūst par trešo rezultatīvāko NBA vēsturē
Kobe Braients
Foto: AFP/Scanpix

Šonakt Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) spēlē pret Minesotas "Timberwolves" (5-18) 26 punktus guva Losandželosas "Lakers" (8-16) līderis Kobe Braients, kas ļauj viņam ar 32 310 gūtiem punktiem pacelties uz trešo vietu visu laiku rezultatīvāko spēlētāju sarakstā, apsteidzot Maiklu Džordanu.

Jau iepriekšējā "Lakers" spēlē pret Sanantonio "Spurs" visi basketbola fani gaidīja, vai Braients gūs nepieciešamo 31 punktu, lai pārspētu Maikla Džordana gūto punktu rekordu. Rekords vēl nekrita, jo "ezernieku" līderis guva 22 punktus, kas nozīmē, ka šīs nakts spēlē pret Minesotas "Timberwolves" viņam vēl bija jāgūst deviņi punkti. Šīs nakts spēli Braients uzsāka neveiksmīgi, aizmetot garām pirmos četrus no pieciem metieniem, taču spēles turpinājumā rekords tika sasniegts. Vēsturiskais brīdis notika otrajā ceturtdaļā, kad Braientam nācās doties uz soda metienu līnijas, lai izpildītu divus soda metienus. Sekmīgi izpildījis abus soda metienus, viņš sāka saņemt apsveikumus no komandas biedriem, pretiniekiem, treneriem, jo bija guvis 32 293 punktus, kas ļāva apsteigt Maiklu Džordanu. Arī par spēles iznākumu trešais rezultatīvākais spēlētājs līgas vēsturē varēja būt priecīgs, jo "Lakers" guva uzvaru ar rezultātu 100:94.

Savu 16. uzvaru pēc kārtas izcīnīja Goldensteitas "Warriors" (21-2), kura smagā cīņā papildlaikā ar rezultātu 128:122 pārspēja Ņuorleānas "Pelicans" (11-12). Spēlē nepiedalījās "Pelicans" zvaigzne Entonijs Deiviss, taču arī bez viņa komanda cienīgi turējās pretī līgas līderiem. Pat vairāk kā cienīgi, jo vēl četras minūtes līdz spēles pamatlaika beigām Pelikāni atradās vadībā ar +8 (107:99) Lielisku spēli aizvadīja Džrū Holidejs, kurš guva 34 punktus, bet saņēma sesto piezīmi pirms papildlaika pēdējām trīs minūtēm. Galvenais panākuma kaldinātājs "kareivjiem" bija Stefans Karijs, kurš guva 34 punktus, bet astoņi no tiem gūti papildlaikā. Tāpat viņam ar 29 punktiem palīdzēja Klejs Tompsons.

Citā spēlē Čikāgas "Bulls" (15-8) pēc līdzīga spēles sākuma, pateicoties Maika Danlīvija uzbrukumam 19 punkti (3p 4/5) trešajā ceturtdaļā veica atrāvienu un svinēja 15. uzvaru sezonā, izbraukumā pārspējot Miami "Heat" (11-13). Spēli pirmo reizi sezonā izlaida "Heat" uzbrucējs Kriss Bošs. Viesu rindās Derriks Rouzs ceturtajā ceturtdaļā guva 11 punktus, bet spēli noslēdza ar 14 punktiem - 27 minūtēs.

Kopš abi Oklahomsitijas līderi (Durents, Vestbrukss) atgriezušies, "Thunder" (11-13) vienība izcīnījusi jau sesto uzvaru pēc kārtas. Šoreiz savās mājās komanda pieveica Fīniksas "Suns" (12-13) . Jau pirmajā ceturtdaļā mājinieki guva 41 punktu, kas ļāva jau puslaikā atrauties ar rezultātu 70:48. Trešajā ceturtdaļā bīstami uz savas iepriekš savainotās labās kājas piezemējās"Thunder" saspēles vadītājs Rasels Vestbrukss, taču par laimi, nopietns savainojums netika gūts. Kevins Durents šajā uzvarā izcēlās ar 23 punktiem un astoņām atlēkušajām bumbām.

Braients apsteidz Džordanu

Visu laiku rezultatīvākie NBA spēlētāji

VietaSpēlētājsGūtie punkti
1.Karīms Abduls Džabars38 387
2.Karls Melouns36 928
3.Kobe Braients32 310
4.Maikls Džordans32 292
5.Vilts Čemberleins31 419
6.Šakils O'Nīls28 596
7.Mozess Melouns27 409
8.Elvins Heiss27 313
9.Dirks Novickis27 223
10.Hakīms Oladžuvons26 946

NBA spēļu rezultāti, 15. decembris

KomandasRez.Rezultatīvākie
Warriors Pelicans128:122 PKarijs 34 Evanss 34
Bulls Heat93:75Danlīvijs 22 Veids 17
Jazz Wizards84:93Burkss 19 Bīls 22
Lakers Timbervolwes100:94Braients 26 Muhameds 28
Suns Thunder88:112Grīns 15 Vestbrukss 28
Raptors Knicks95:90 PRoss 22 Entonijs 34
Spurs Nuggets99:91Lenards 18 Afflalo 31

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +3 [+] [-]

, 2014-12-15 14:44, pirms 10 gadiem
KaKts rakstīja: Parēķināju, ka lai apspētu Karlu, viņam jāmet aptuveni 27 punkti spēlē nākamos 2 gadus, vai 14 punkti 4 gadus, pirmais variants šķiet samērā nereāls, kamēr otrais teorētiski jau ir iespējamāks (Ņemsim vērā, ka arī Džordans spēlēja pec 40), jautājums, vai Kobe pats būtu not tiem, kas vazātos pa laukumu vēl 4 gadus neesot vairs līderis, lai dzītos pakaļ topa #2, jo #1 diemžēl ir pavisam nereāls mērķis.
Nākamā sezona atbildēs uz visiem jautājumiem. Es tam nedodu lielu ticamību, bet nākamā sezona varētu būt krietni labāka par šo un tas ir atkarīgs no diviem faktoriem:

1) No Kobes paša. Braients ir spēlētājs, kas ir gatavs mainīt ne tikai spēli, bet arī savu fizionomiju. Teju katru sezonu, viņš ir vai nu uzkačājis papildus masu, vai sadedzinājis, lai pielāgotos spēlei, kura viņa prāt dos labāko rezultātu. Ja šogad viņam traucē vājums kājās pēc ahileja cīpslas plīsuma, tad pieļauju, ka uz nākamo sezonu viņš pielāgosies, nometīs vēl svaru un kompensēs to. Vēl jau ir iespējams, ka viņš iziet kādu no savām mistiskajām procedūrām Vācijā

2.) No LAL. Ja LAL starpsezonā iegūs vēl kādu spēlētāju, kas piesaista divus sedzējus, vai labākus ieroču nesējus, tad var sagaidīt, ka nākamā sezona Kobem būs labāka. Varbūt ne rezultativitātes ziņā, bet skaidrs, ka viņš būs labākās situācijās, lai realizētu augstāku FG%

Un vēl, es nedomāju, ka Kobe var strauji regresēt zemāk par to līmeni kādā viņš ir šobrīd... Vairs nav kā Dwightmare sezonā, kad viņam bija savam vecumam netipisks atlētisms, traumas ir darījušas savu un šobrīd viņš gūst punktus tikai ar tehniku un fūtvorku vien, un tādā līmenī to viņš var turpināt arī 7 gadus.

  +3 [+] [-]

, 2014-12-15 14:51, pirms 10 gadiem
quick rakstīja: Nākamā sezona atbildēs uz visiem jautājumiem. Es tam nedodu lielu ticamību, bet nākamā sezona varētu būt krietni labāka par šo un tas ir atkarīgs no diviem faktoriem:

1) No Kobes paša. Braients ir spēlētājs, kas ir gatavs mainīt ne tikai spēli, bet arī savu fizionomiju. Teju katru sezonu, viņš ir vai nu uzkačājis papildus masu, vai sadedzinājis, lai pielāgotos spēlei, kura viņa prāt dos labāko rezultātu. Ja šogad viņam traucē vājums kājās pēc ahileja cīpslas plīsuma, tad pieļauju, ka uz nākamo sezonu viņš pielāgosies, nometīs vēl svaru un kompensēs to. Vēl jau ir iespējams, ka viņš iziet kādu no savām mistiskajām procedūrām Vācijā

2.) No LAL. Ja LAL starpsezonā iegūs vēl kādu spēlētāju, kas piesaista divus sedzējus, vai labākus ieroču nesējus, tad var sagaidīt, ka nākamā sezona Kobem būs labāka. Varbūt ne rezultativitātes ziņā, bet skaidrs, ka viņš būs labākās situācijās, lai realizētu augstāku FG%

Un vēl, es nedomāju, ka Kobe var strauji regresēt zemāk par to līmeni kādā viņš ir šobrīd... Vairs nav kā Dwightmare sezonā, kad viņam bija savam vecumam netipisks atlētisms, traumas ir darījušas savu un šobrīd viņš gūst punktus tikai ar tehniku un fūtvorku vien, un tādā līmenī to viņš var turpināt arī 7 gadus.
Nu nevar, nevar viņš septiņus gadus spēlēt..
Tāpat kā principā nereāli ir tos 4 + tūkstošus savākt.
Padomājiet 82 spēles 37 gadi... 20+ punkti... Tiešām? viena spēle izlaista jau vairāk punkti... Tas nav tik viegli... Un tā vēl divas sezonas vismaz... It īpaši ja gribēs uzvarēt... nav jau vairs 32, 33 gadi... 36 tas ir visai nopietni... Un jo labāk LAL spēlē,s jo grūtāk viņam tos punktus būs savākt... Pretinieks ciēšak segs, spēles intensitāte augstāka, spriedze, atieksme no pretinieka...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-15 15:15, pirms 10 gadiem
Džeimss ar Durantu tāpat Kobi nodzīs punktos, un arī visās pārējās kategorijās JA (!), protams, viņi nospēlēs tieši tikpat daudz spēļu, cik Kobe..

  +2 [+] [-]

, 2014-12-15 16:06, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu nevar, nevar viņš septiņus gadus spēlēt..
Tāpat kā principā nereāli ir tos 4 + tūkstošus savākt.
Padomājiet 82 spēles 37 gadi... 20+ punkti... Tiešām? viena spēle izlaista jau vairāk punkti... Tas nav tik viegli... Un tā vēl divas sezonas vismaz... It īpaši ja gribēs uzvarēt... nav jau vairs 32, 33 gadi... 36 tas ir visai nopietni... Un jo labāk LAL spēlē,s jo grūtāk viņam tos punktus būs savākt... Pretinieks ciēšak segs, spēles intensitāte augstāka, spriedze, atieksme no pretinieka...
Tas par tiem 7 gadiem, nebija domāts tik nopietni. Es ar to domāju, ka izkārtot metienus ar pump-fakiem un footworku, viņš varētu arī 50 gados, līdzīgi kā uz to arī savos 50+ ir spējīgs Džordans, vai kā Dirks varētu mest trīņus kaut līdz 70. Skaidrs, ka 7 gadu laikā, nobraukums darīs savu un sprintošana atpakaļ aizsardzībā vien būs pārāk daudz. Starpcitu, jau tagad ir skumji skatīties kā all defense rekordists ir spiests atkāpties divus pilnus soļus no sava sedzamā uz 3punktu līnijas, jo tikai tā var nosegt draivu uz grozu...

  +2 [+] [-]

, 2014-12-15 16:10, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: Džeimss ar Durantu tāpat Kobi nodzīs punktos, un arī visās pārējās kategorijās JA (!), protams, viņi nospēlēs tieši tikpat daudz spēļu, cik Kobe..
Par Durantu es nešaubos, bet par Lebronu... Zinu, ka daudziem tas nepatiks, bet neesmu tik pārliecināts. Lebrons šobrīd ir vnk zvērs, bet viņam nekad nav bijusi pati daudzveidīgākā spēle uzbrukumā, savus grozus Džeims gūst pateicoties savam atlētismam, bet ir tikai reālistiski sagaidīt, ka tas sāks zust pēc dažiem gadiem.

     [+] [-]

, 2014-12-15 16:16, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Kobe legenda, un Lakers sak ari nedaudz spelet
Nikuja, Bullos bija blice, šite viena aktiera monologs. Jordan is the best.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-15 16:16, pirms 10 gadiem
quick rakstīja: Par Durantu es nešaubos, bet par Lebronu... Zinu, ka daudziem tas nepatiks, bet neesmu tik pārliecināts. Lebrons šobrīd ir vnk zvērs, bet viņam nekad nav bijusi pati daudzveidīgākā spēle uzbrukumā, savus grozus Džeims gūst pateicoties savam atlētismam, bet ir tikai reālistiski sagaidīt, ka tas sāks zust pēc dažiem gadiem.
lebrons ļoti labi pats to apzinās un viņš arvien vairāk sāk mest truļus un pustālos, ar visai nesliktu procentu. Un tik nesaki, ka Džordans nemeta pateicoties savam ātrumam un spēkam? Tas, ka viņš bija mazāks par Džeimsu, nenozīmē, ka viņam atlētiskuma nebija, tieši otrādi, Džordans bija ellišķīgi stiprs un gandrīz tikpat ātrs, cik Džeimss. To, protams, jau precīzi nevaru teikt, bet tu aizmirsi, ka Džordans nekad nav bijis nereālais šūteris, viņa post game gan bija nereāls

  +1 [+] [-]

, 2014-12-15 16:42, pirms 10 gadiem
9ball rakstīja: Visu cieņu Kobem, taču ja kāds zinošs varētu uzrakstīt salīdzinājumam, cik sezonas un spēles ir aizvadījis Kobe, Maikls, Melouns un Džabars, lai būtu šajā rezultatīvāko topā, būtu interesantāk salīdzināt šos spēlētājus. Neapšaubāmi Kobe ir leģenda, tāpat kā Maikls, taču priekš manis, Džordans vienmēr būs labākais.
Melounam par apmēram 200 spēlēm vairāk, Džabaram 300.

  +3 [+] [-]

, 2014-12-15 16:52, pirms 10 gadiem
Domāju Lebrons ar lielāku spēļu skaitu arī nodzīs Džordanu, bet arī viņam līdz pirmajai vietai aizsniegties nesanāks, jo tad viņam vēl kādas 8 sezonas, spēlējot gandrīz bez traumām, jābūt tik pat rezultatīvam kā tagad.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-15 18:00, pirms 10 gadiem
Visu cieņu Kobem par sasniegto!!!
Dažs labs te ieminējās, ka apsteigs K.Abdul-Jabbar un K.Malone - nu neapsteigs! Nezinu, pie lieliskas veiksmes un veselības, varbūt var noķert K.Malone, bet nu K.Abdul-Jabbar vairs nav reāli. Jo nedomāju, ka Kobe tik ilgi spēlēs, ka atradīs motivāciju. Lielos vilcienos, viņš visu jau ir sasniedzis.

     [+] [-]

, 2014-12-15 18:14, pirms 10 gadiem
quick rakstīja: Par Durantu es nešaubos, bet par Lebronu... Zinu, ka daudziem tas nepatiks, bet neesmu tik pārliecināts. Lebrons šobrīd ir vnk zvērs, bet viņam nekad nav bijusi pati daudzveidīgākā spēle uzbrukumā, savus grozus Džeims gūst pateicoties savam atlētismam, bet ir tikai reālistiski sagaidīt, ka tas sāks zust pēc dažiem gadiem.
Vecīt! Man tikai viens jautājums, kad tu pēdējo reizi redzēji kādu LBJ spēli? Iesaku paskatīties un tad sapratīsi, ka sarakstīji lielas muļķības. Es te nebraucu augumā, bet vienkārši pasaku kā ir! LBJ tieši pretēji, sācis gūt vairāk punktus no pustālās un tālās distances. Un ja daudzveidīgs uzbrukums nav spēle uzbrukumā - ar muguru pret grozu, soda laukumā, pustālie, tālie, ātrie uzbrukumi un tā saucamie fadeaway, tad kas vispār skaitās daudzveidīgs uzbrukums?

  +1 [+] [-]

, 2014-12-15 18:22, pirms 10 gadiem
gohardorgohome rakstīja: Domāju Lebrons ar lielāku spēļu skaitu arī nodzīs Džordanu, bet arī viņam līdz pirmajai vietai aizsniegties nesanāks, jo tad viņam vēl kādas 8 sezonas, spēlējot gandrīz bez traumām, jābūt tik pat rezultatīvam kā tagad.
Pirmajā vietā ir un paliks - Kareem Abdul-Jabbar (38,387)!

  +1 [+] [-]

, 2014-12-15 19:12, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Vecīt! Man tikai viens jautājums, kad tu pēdējo reizi redzēji kādu LBJ spēli? Iesaku paskatīties un tad sapratīsi, ka sarakstīji lielas muļķības. Es te nebraucu augumā, bet vienkārši pasaku kā ir! LBJ tieši pretēji, sācis gūt vairāk punktus no pustālās un tālās distances. Un ja daudzveidīgs uzbrukums nav spēle uzbrukumā - ar muguru pret grozu, soda laukumā, pustālie, tālie, ātrie uzbrukumi un tā saucamie fadeaway, tad kas vispār skaitās daudzveidīgs uzbrukums?
Man liekās viņš bija domājis stiprākās īpašības un neviens nevar noliegt, ka Lebrons ir tieši efektīvāks tieši tad, kad iet uz grozu nevis met no distances un tur vajag atlētismu, bet vairs jau atlētiskāks James nekļūs. Tāpat kā Wade ir ļoti labs caurgājienos, bet redzam kas notiek ar viņu kad sāk zust atlētisms...

  +2 [+] [-]

, 2014-12-15 19:21, pirms 10 gadiem
P.s. tie kas tagad saka ka Kobe>Jordan tad iesaku nolaisties uz zemes, jo šis rādītājs nav tas kurš nosaka labāko spēlētāju.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-15 19:21, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Man liekās viņš bija domājis stiprākās īpašības un neviens nevar noliegt, ka Lebrons ir tieši efektīvāks tieši tad, kad iet uz grozu nevis met no distances un tur vajag atlētismu, bet vairs jau atlētiskāks James nekļūs. Tāpat kā Wade ir ļoti labs caurgājienos, bet redzam kas notiek ar viņu kad sāk zust atlētisms...
Nu tad jā.
Iespējams, ka kļūdos, bet man kaut kā šķiet, ka tad, kad LBJ tie spēki sāks izsīkt, viņš pāries uz PG pozīciju, ko brīžiem jau faktiski dara. Un ja M.Johnson ar 2.06 un 100kg. bija PG, tad kāpēc lai LBJ ar 2.03 un 113kg. nebūtu. Šis ir tikai minējums

  +1 [+] [-]

, 2014-12-15 19:25, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Nu tad jā.
Iespējams, ka kļūdos, bet man kaut kā šķiet, ka tad, kad LBJ tie spēki sāks izsīkt, viņš pāries uz PG pozīciju, ko brīžiem jau faktiski dara. Un ja M.Johnson ar 2.06 un 100kg. bija PG, tad kāpēc lai LBJ ar 2.03 un 113kg. nebūtu. Šis ir tikai minējums
Tāpēc, ka James nav tik labs bumbas kontrolē kā mūsdienās to vajadzētu PG. Tas ka viņš dala piespēles nenozīmē, ka viņš varētu būt labs PG, vidējs viņš varētu būt, bet domāju ka tas ne man, ne Tev ne it īpaši pašam Lebron neinteresētu būt par viduvējību NBA

  +1 [+] [-]

, 2014-12-15 19:29, pirms 10 gadiem
Starp citu Lebron jau tagad sāk žēloties par nogurumiem un tā tālāk. Tāpēc negribu to tā teikt, bet sāk jau izskatīties, ka viņš vairs nebūs tik labs kā agrāk ar katru nākošo sezonu un ka viņa labākie gadi ir aiz muguras jau... Nesaku ka tā ir, bet tā sāk izskatīties pamazām...

  +1 [+] [-]

, 2014-12-15 19:30, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Tāpēc, ka James nav tik labs bumbas kontrolē kā mūsdienās to vajadzētu PG. Tas ka viņš dala piespēles nenozīmē, ka viņš varētu būt labs PG, vidējs viņš varētu būt, bet domāju ka tas ne man, ne Tev ne it īpaši pašam Lebron neinteresētu būt par viduvējību NBA
Piekrītu. Es tik tā, izteicu minējumu.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-15 19:36, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Piekrītu. Es tik tā, izteicu minējumu.
Nu es tik atbildēju

  +1 [+] [-]

, 2014-12-15 19:42, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Starp citu Lebron jau tagad sāk žēloties par nogurumiem un tā tālāk. Tāpēc negribu to tā teikt, bet sāk jau izskatīties, ka viņš vairs nebūs tik labs kā agrāk ar katru nākošo sezonu un ka viņa labākie gadi ir aiz muguras jau... Nesaku ka tā ir, bet tā sāk izskatīties pamazām...
Nu parēķini pats, viņam šomēnes paliks 30. Kapā jau 11to sezonu. Tad optimāli viņš vēl sezonas 4,5 maksimums 6 būs NBA. Var jau būt, ka nokapā ilgāk, bet neminēšu. Šādu fizisko kondīciju, ja nesamazinās minūtes, domāju, ka spēs vēl uzturēt/noturēt 2,3 sezonas.
Un protams, viņa progresa gadi ir garām, regresa vēl nav, vienkārši šādā vecumā spēlētāji notur sevi paceltajā līmenī. Bet ko te daudz domāt, laiks visu parādīs.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-15 19:55, pirms 10 gadiem
Patiess prieks par Kobi!

  +1 [+] [-]

, 2014-12-15 19:55, pirms 10 gadiem
vispār ar Džabaru bija stāsts, ka viņš stipri ilgāk spēlēja, jo bija neveiksmīgi ieguldījis nopelnīto piķi

  +1 [+] [-]

, 2014-12-15 20:37, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Nu parēķini pats, viņam šomēnes paliks 30. Kapā jau 11to sezonu. Tad optimāli viņš vēl sezonas 4,5 maksimums 6 būs NBA. Var jau būt, ka nokapā ilgāk, bet neminēšu. Šādu fizisko kondīciju, ja nesamazinās minūtes, domāju, ka spēs vēl uzturēt/noturēt 2,3 sezonas.
Un protams, viņa progresa gadi ir garām, regresa vēl nav, vienkārši šādā vecumā spēlētāji notur sevi paceltajā līmenī. Bet ko te daudz domāt, laiks visu parādīs.
Bet šeit jau daži stāsta, ka Lebrons turēs savu līmeni tāpt kā Kobe līdz 36. Pat Kobe vairs nav tik labs kā agrāk, kaut gan viņa pluss vienmēr bijis fadeaway

  +1 [+] [-]

, 2014-12-15 20:44, pirms 10 gadiem
Nav svarīgi cik kurš spēļu nospēlējis vairāk vai mazāk, ja ir pārspējis, tad ir pārspējis un pie dir.. ka vairāk spēļu!!! ( tas ka vairāk spēļu tieši pierāda ka Kobe ir monstrs un spēj vairāk nospēlēt, nevis kā dažs labs te raksta)

     [+] [-]

, 2014-12-15 23:11, pirms 10 gadiem
Visi tik saka , ka Kobe nekad nebūs labāks par MJ un ka viņus abus punktos nodzīs KD vai LBJ, bet neviens to jau neapstrīd ka tā būs, taču to jāsāk runāt kad tas drīz varētu notikt nevis ka tā točna būs, jo var notikt daudz kas neparedzams

Anyway, malacis Kobe Bryants mans elks un tā joprojām

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 10:31, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Vecīt! Man tikai viens jautājums, kad tu pēdējo reizi redzēji kādu LBJ spēli? Iesaku paskatīties un tad sapratīsi, ka sarakstīji lielas muļķības. Es te nebraucu augumā, bet vienkārši pasaku kā ir! LBJ tieši pretēji, sācis gūt vairāk punktus no pustālās un tālās distances. Un ja daudzveidīgs uzbrukums nav spēle uzbrukumā - ar muguru pret grozu, soda laukumā, pustālie, tālie, ātrie uzbrukumi un tā saucamie fadeaway, tad kas vispār skaitās daudzveidīgs uzbrukums?
Esmu, esmu redzējis. Lebrons šogad ir nometis svaru un spēlē vairāk kā nomināls SF un jā, vairāk gūst punktus no distances. Bet tas kā Lebrons gūst punktus no pustālās/tālās distances, nekad nebūs tāpat kā to dara piemēram Durants. Sedzēji dod diezgan daudz vietas Lebronam, lai neļautu draivu uz grozu un Lebrons uz tā rēķina realizē augstu procentu šo metienu. Paies x skaits sezonu un Lebrons zaudēs ātrumā un spēkā, tad viņa draivs vairs nebūs tāds drauds un viņš netiks segts tik brīvi no pustālās, tālās distances.