Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņam četras bumbas, "Warriors" ceturtā uzvara

Andrejs Siliņš

Biedriņam četras bumbas, "Warriors" ceturtā uzvara
Harisons Bārnss aizvadīja karjeras spēli, palīdzot "Warriors" izcīnīt uzvaru
Foto: AFP/Getty Images/Scanpix

Pie ceturtās uzvaras astoņos mačos naktī uz pirmdienu Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) tika latviešu centra Andra Biedriņa pārstāvētā Goldensteitas "Warriors" komanda, kas ar rezultātu 92:88 savā laukumā apspēlēja Atlantas "Hawks" vienību.

Labāko spēli savā īsajā NBA karjerā aizvadīja "Warriors" pirmgadnieks Harisons Bārnss, 40 minūtēs gūstot 19 punktus un izcīnot 13 atlēkušās bumbas un, kas īpaši, trāpot svarīgus soda metienus mača izskaņā. Tas un arī Džereta Džeka precīzie metieni no "labdarības līnijas" ļāva "Warriors" noturēt uzvaru pār Atlantas "Hawks" - 92:88.

Ceturtajā "Warriors" uzvarā šosezon aktīvs bija arī Andris Biedriņš - spēlē iesaistoties no rezervistu soliņa, Andris laukumā pavadīja 16 minūtes, pa grozu nemeta, līdz ar to arī punktus neguva, taču savāca četras atlēkušās bumbas pie savas komandas groza, pārtvēra vienu bumbu, divreiz kļūdījās un saņēma trīs personiskās piezīmes. Biedriņam esot laukumā, "Warriors" iekrāja 11 punktu pārsvaru (+/- koeficients +11), kas bija pārliecinoši labākais starp visiem spēles dalībniekiem.

Komandas pamata piecinieka centrs Festuss Ezeli 18 minūtēs guva divus punktus un izcīnīja divas bumbas. Produktīvs sniegums ne tikai jau minētajam Bārnsam, bet arī Deividam Lī - 18 punkti, desmit bumbas un piecas rezultatīvas piespēles. 12 punkti un septiņas piespēles Stīvenam Karijam. "Hawks" labā 18 punkti un sešas piespēles Luisam Viljamsam, bet 16 punkti, desmit bumbas un četras piespēles Džošam Smitam. Slimības dēļ Atlantas rindās laukumā nedevās komandas pamatcentrs Als Horfords.

Vienā no aizraujošākajiem dueļiem Losandželosas "Clippers" mājās ar 107:100 pieveica čempioni Maiami "Heat", kam nu izbraukuma spēlēs ir negatīva bilance (2-3). Otra pagājušās sezonas fināliste Oklahomsitijas "Thunder" mājās uzņēma "karsto" Memfisas "Grizzlies" un piedzīvoja neveiksmi - 97:107. Tā bija "Grizzlies" sestā uzvara pēc kārtas, un komanda ieņem otro vietu Rietumos.

Pie pirmās uzvaras sezonā beidzot tika Detroitas "Pistons", kas pēc astoņiem zaudējumiem viesos ar 94:76 apspēlēja Filadelfijas "76ers". Gregs Monro komandas pirmo uzvaru sekmēja ar iespaidīgu "double-double" - 19 punkti un 18 bumbas zem groziem.

NBA spēles 15. novembrī

SpēleRezultāts
Clippers - Heat107:100
76ers - Pistons76:94
Celtics - Jazz98:93
Bucks - Pacers
Rockets - Hornets100:96
Thunder - Grizzlies97:107
Timberwolves - Bobcats87:89
Mavericks - Wizards107:101
Suns - Bulls106:112 P
Warriors - Hawks92:88

  +4 [+] [-]

, 2012-11-15 09:05, pirms 13 gadiem
Aizsardzībā savu darbu padarīja lieliski, tikai žēl, ka nav neviena paša metiena!

 +10 [+] [-]

, 2012-11-15 09:06, pirms 13 gadiem
Nu vo Andža šorīt atpelnija jau 2,8 milj.$!!!
Vēl pāris šitādas spēles, un var jau tēmēt uz prēmiju
Slēpts komentārs: The one and the only

  +1 [+] [-]

, 2012-11-15 09:41, pirms 13 gadiem
paga paga.... +/- koefs viņam vislabākais. Tas, ka Lee izcīna bumbas un samet grozus it tikai Biedriņa nopelns.
Slēpts komentārs: Ulrihs
Slēpts komentārs: M

  +1 [+] [-]

, 2012-11-15 09:53, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Biedrs ir dievišķīgs! Tikai tagad redzēju šo fantastisko gājienu: Just another terrible Andris Biedrins free... Ak, kungs, viņš joprojām turpina progresēt!!! Kas mūs gaida nākotnē?
Labi, ka esi redzējis vienu epizodi no AB šīs sezonas spēles un spried par viņa kondīciju...

  +2 [+] [-]

, 2012-11-15 09:54, pirms 13 gadiem
Grizzs baigie malači. ļoti labi iespēlēts sastāvs un kas labākais - no viņu rokas krīt lielo dūžu skalpi. prieks skatīties!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-15 09:57, pirms 13 gadiem
tas_pats rakstīja: Labi, ka esi redzējis vienu epizodi no AB šīs sezonas spēles un spried par viņa kondīciju...
Protams, katrs var izmest neveiksmīgi, bet šitas sodiņš ir, kā saka vācieši, DER HAMMER! It's NBA...

 +10 [+] [-]

, 2012-11-15 10:00, pirms 13 gadiem
"Biedriņam četras bumbas"

Madara drošvien priecīga.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-15 10:04, pirms 13 gadiem
"Džereta Džeka precīzie metieni no "labdarības līnijas"".
Es kautko esmu palaidis garām? Kas ir "Labdarības līnija" basketbolā?

  +5 [+] [-]

, 2012-11-15 10:07, pirms 13 gadiem
Ideals backup centrs, kurš dara savu darbu. Tas, ka 9M - jā, piekrītu, ka traģiski. Bet tur neko nevar darīt. Jūs tak ar neatteiktos no tādas naudas tikai tāpēc, ka kkādi interneta varoņi jūs nokakātu?

Kleperi normāli piesita Heat. Bledso normāli pēc piena aizsūtija Veidu.

Es zinu vienu, kurš šobrīd raud kā maza meitene.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-15 10:08, pirms 13 gadiem
Heilijs rakstīja: "Džereta Džeka precīzie metieni no "labdarības līnijas"".
Es kautko esmu palaidis garām? Kas ir "Labdarības līnija" basketbolā?
Soda metienu līnija. Charity strike!

  +6 [+] [-]

, 2012-11-15 10:08, pirms 13 gadiem
Ak "charity line" !!! Sodiņi! Siliņam labi strādā google transl.
Slēpts komentārs: rediss77
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-11-15 10:50, pirms 13 gadiem
Biedriņam lielakais +11 savā komandā !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-15 11:18, pirms 13 gadiem
Detlefs rakstīja: Biedrs ir lbks par Ezeli. Pat savā 1sezonā bija lbks.
Bet vecā sērija turpinās 0+4 ,vajag mest pa grozu ,krāt pts,aktīvāk vākt bumbas,visu laiku aizsardzībā spēlēt neko nedod.
Bet vng tak,galvenais ka komanda uzvar.
Ja GSW tā turpinās 50% uzv ņemt,tad var tikt pie 41-45uzv.
Celtics pamazām sāk krāt uzvaras,aktīvāk spēlēt,bet tpt problēmas ir.
Nu ko Memfisa reāli var tikt 2-3kārtā ja tā spēlēs visu sezonu.
Heat lielākā promblēma ir uzvarēt spēcīgos pretiniekus.
Pagaidām austrumos Knicks reāli apdraud Heat.
Prieks par Šarloti,pozitīva bilance 4-3 ,ja tādā tempā turpinās pie 50% var tikt PO.,jo šogad austrumu komandas izskatās nepārliecinošas.
Biedram ir grūti uzbrukt, jo bumbu neviens nedod, Biedram ir grūti vakt bumbas, jo visur ir Lee, kas ir ļoti savtīgs špīlers....

GSW diez vai izcīnīs 40 uzvaras, ja nu vienīgi Boguts sāks spēlēt savā līmenī.

Memfisa tiešām var tikt tālu. Domāju, ka Rietumu pusfinālā droši, tālāk kā sanāks.

Knicks neko neapdraudēs 5-0 ir loti mānīgs cipars, jo reāli visas uzvaras ir pret vidējām vai vājām komandām.

  +4 [+] [-]

, 2012-11-15 12:02, pirms 13 gadiem
Shed rakstīja: Knicks neko neapdraudēs 5-0 ir loti mānīgs cipars, jo reāli visas uzvaras ir pret vidējām vai vājām komandām.
Vienīgā komanda kura necīnīsies par PO bija Orlando. Dallasa būs tuvu, un 76ers un Heat ir PO komandas.

Laba pārbaude būs pret Spurs. Vai arī tā ir viduvēja komanda?

  -4 [+] [-]

, 2012-11-15 12:16, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Vienīgā komanda kura necīnīsies par PO bija Orlando. Dallasa būs tuvu, un 76ers un Heat ir PO komandas.

Laba pārbaude būs pret Spurs. Vai arī tā ir viduvēja komanda?
Dallas bez Dirka tomēr ir tikai epizodiska komanda, 76ers ir šobrīd izsmiekls (ko apstiprina fakts, ka mājās zaudē Detroitai) un Miami Heat ir tikai mājās spēks. Izbraukumos viņiem iet grūtāk, turklāt tur NYK uz emocijām paņēma.

Šodien no Spurām atrausies tā, ka maz nelieksies, un tālāk sekos pēriens no Memfisas...

  +3 [+] [-]

, 2012-11-15 12:17, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Vienīgā komanda kura necīnīsies par PO bija Orlando. Dallasa būs tuvu, un 76ers un Heat ir PO komandas.

Laba pārbaude būs pret Spurs. Vai arī tā ir viduvēja komanda?
Nu taču komanda kurā pamatsastāvā neiet trīs, četri dankeri, nav nekas vairāk par viduvējību

  +4 [+] [-]

, 2012-11-15 12:18, pirms 13 gadiem
Shed rakstīja: Dallas bez Dirka tomēr ir tikai epizodiska komanda, 76ers ir šobrīd izsmiekls (ko apstiprina fakts, ka mājās zaudē Detroitai) un Miami Heat ir tikai mājās spēks. Izbraukumos viņiem iet grūtāk, turklāt tur NYK uz emocijām paņēma.

Šodien no Spurām atrausies tā, ka maz nelieksies, un tālāk sekos pēriens no Memfisas...
Paskaties vēsturē, cik gadus pēc kārtas tava epizodiskā komand ir tikusi play-off...
Pat Lakers netur līdzi.

  +5 [+] [-]

, 2012-11-15 12:26, pirms 13 gadiem
Shed rakstīja: Dallas bez Dirka tomēr ir tikai epizodiska komanda, 76ers ir šobrīd izsmiekls (ko apstiprina fakts, ka mājās zaudē Detroitai) un Miami Heat ir tikai mājās spēks. Izbraukumos viņiem iet grūtāk, turklāt tur NYK uz emocijām paņēma.

Šodien no Spurām atrausies tā, ka maz nelieksies, un tālāk sekos pēriens no Memfisas...
Tad jau katrai komandai var atrast utis. Pilnīgi galīgi nesaproti, ka NBA visi var uzvarēt visus. Ja esi vāja komanda, tad 5-0 nekad nedabūsi.

Par kādu apsmieklu Tu te runā? Vaitad nekad vājas komandas NBA nav uzvarējušas nākamos čempionus? Tad arī tas ir apsmiekls? Tu labāk man dod normālu pamatojumu, kāpēc viņas ir vājas, nevis - ai izbraukumā jau zaudē visiem, vai - zaudēja lūzeriem.

  +5 [+] [-]

, 2012-11-15 12:27, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu taču komanda kurā pamatsastāvā neiet trīs, četri dankeri, nav nekas vairāk par viduvējību
Es tagad nesaprotu, kas skaitās labas komandas un kas viduvējas. Ja NBA pēdejo divu gadu čempionkomandas ir viduvējas, tad kuras būtu tās krutās?

  +3 [+] [-]

, 2012-11-15 12:37, pirms 13 gadiem
Dwade aizsūtīja atpakaļ uz geto

     [+] [-]

, 2012-11-15 13:04, pirms 13 gadiem
Šarlote turpina priecēt. Izmanto katru iespēju tikt pie uzvaras. Malači. Varbūt šogad pacīnīsies par PO biļeti, ja pārējās komandas nomocīs ievainojumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-11-15 13:39, pirms 13 gadiem
Shed rakstīja: Dallas bez Dirka tomēr ir tikai epizodiska komanda, 76ers ir šobrīd izsmiekls (ko apstiprina fakts, ka mājās zaudē Detroitai) un Miami Heat ir tikai mājās spēks. Izbraukumos viņiem iet grūtāk, turklāt tur NYK uz emocijām paņēma.

Šodien no Spurām atrausies tā, ka maz nelieksies, un tālāk sekos pēriens no Memfisas...
76eri izsmiekls? ok, detroetai zaudēja bez variantiem. Pamatīgi zaudēja grozu, kur vienkārši jāgaida atpakaļ Bynums un tad jau viss būs ok. + tad arī aizsargiem atbrīvotu vairāk vietas ap perimetru. Jo snaiperi ir ļoti labi, ko gan šajā spēlē nevarēja redzēt...

  +4 [+] [-]

, 2012-11-15 13:57, pirms 13 gadiem
Atslābstam, Biedriņam labākais +/- koeficients, tātad aizsardzībā līmenī bijusi... Baudaam svētku noskaņu!

  +2 [+] [-]

, 2012-11-15 14:10, pirms 13 gadiem
Labāk iečekojam Bynuma jauno frizūru.

Photo by freddiegibbs • Instagram

  +2 [+] [-]

, 2012-11-15 15:08, pirms 13 gadiem
Nu nezinu, ja Biedram labākais +/-, tad viņš visu ir izdarījis pareizi. Tiem aprobežotajiem,kas tikai punktus redz - sakiet,kāda komandai ir starpība, kurš tieši uzbrukumā iemet to grozu? Nu nejūtas tik pārliecināts par sevi, labi ir,ka nemet. Komandai tikai labāk no tā, ka nav izpurgāts uzbrukums. Jums,protams, labāk patiktu,ja viņš būtu 8 punktus iemocījis, vēl tikpat metienu aizmetis garām un aizsardzībā nulle. Galvenais,ka punkti. Ja pārliecinoši labākais +/-, tad komandai no viņa bijusi liela jēga.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-15 15:10, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tad jau katrai komandai var atrast utis. Pilnīgi galīgi nesaproti, ka NBA visi var uzvarēt visus. Ja esi vāja komanda, tad 5-0 nekad nedabūsi.

Par kādu apsmieklu Tu te runā? Vaitad nekad vājas komandas NBA nav uzvarējušas nākamos čempionus? Tad arī tas ir apsmiekls? Tu labāk man dod normālu pamatojumu, kāpēc viņas ir vājas, nevis - ai izbraukumā jau zaudē visiem, vai - zaudēja lūzeriem.
ko jūs man te vēsturi pieminat? Atraduši atspēkojošu argumentu... Dzīvojam tagadnē. 76ers būs laba komanda, kad tiks pie Bainema. Pagaidām, tur nekā nav, nekā....

Knicks bija vieglum viegls sezonas sākums. Spēle balstīta uz Karmello un Smita precizitāti, kas pa lielam viņus pagaidām ručī....nu labi Feltons vēl velk...., pret Magic jau tomēr bija problēmas....izlīda.
Tagad sekos kāsieni. Un beigu beigās Heat būs pirmajā vietā un Knicks 5-8. Tātad nekādu draudu.

     [+] [-]

, 2012-11-15 15:12, pirms 13 gadiem
popovich rakstīja: 76eri izsmiekls? ok, detroetai zaudēja bez variantiem. Pamatīgi zaudēja grozu, kur vienkārši jāgaida atpakaļ Bynums un tad jau viss būs ok. + tad arī aizsargiem atbrīvotu vairāk vietas ap perimetru. Jo snaiperi ir ļoti labi, ko gan šajā spēlē nevarēja redzēt...
tieši tā, kad Bainum būs atpakal, tad varbūt arī neviens nesmiesies, bet šobrīd, sorry....komanda pilna ar Yangiem un Holidejiem, kas ir veiksmes meklētaji...nekas vairāk..

  +2 [+] [-]

, 2012-11-15 15:16, pirms 13 gadiem
Nu ko irbiitei jau kaarteejais ierijiens, raud kaa maza meitene, kartejo reizi chalji ieksh nba pieraada, ka esi neobjektiivaakais fans.

Par Biedžu, vins bija krietni labaak , nekaa ezels, biedrinja vieta pamatsastava! +11 ir labaakais koamndaa.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-15 15:24, pirms 13 gadiem
To SHED
Neteiktu, ka Knicks baigi precīzie būtu. Karamelei un Feltonam tā precizitāte maigi sakot nav ne slikta, ne laba. Panākumu atslēga ir Vudsons, aizsardzība un J.R., jo viņš lieliski velk rezervistus sev līdzi. Un viņam gan ir kosmikska precizitāte. Bet teikt, ka tikai Knicks uzvar tādēļ, ka metieni iet, nav pareizi. Komanda strādā aizsardzībā un līdz ar to spēj pacelt, un nest tās uzvaras. Protams kkad jau viņi zaudēs, bet pagaidām tā spēle ko rāda ir ļoti laba. Un teikt, ka no Knicks nekā nav, ir manuprāt muļķīgi. Pat ļoti.

Paņem nost visu nepatiku, un paskaties uz spēli kopumā ko rāda šamie.

Un tas nebija atspēkojošs arguments, jo no tevis neesmu dzirdējis argumentus.

Laba precizitāte rodas no agresīvas aizsardzības un pārtvertajām bumbām. Līdz ar to viegli punkti tiek Knicks.
Komandai ir daudz kur pielikt, jo ne tik labi cīnās par bumbām, bloķē.

Tie nav argumenti - viņi labi met (kāpēc?), viņiem pretī vājas komandas (bulllšīīīīt)°

Ne man, bet tev ir pieņēmumi. Viņiem būs 5-8, nu ganjau, jo taču teici Tu.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-15 15:43, pirms 13 gadiem
To vanmenšou >>>

es tiešām teicu, ka no Knicks nekā nav? diez vai....no 76ers nekā nav...šobrīd..

Knicks ir laba komanda, man patīk viņu basketbols, es ceru, ka viņi uzvarēs Spuras....tomēr, ja Karmello un Smits sāks sliktāk mest, tad ar aizsardzību būs par maz....turklāt pagaidām vini to tavu aizsardzību ir pielietojuši pret manis jau nosauktajām uz doto brīdi vājajām sleš viduvējām komandām. Ok, Heat ir labi, bet tā bija primā spēle, pēc visiem tiem harikeiniem man liekas pat Džeimsam palika žēl ņujorkas...lai jau tiek...

un 5-8 bija iespējamā vieta sezonas beigās...to jau nu varēji pēc konteksta saprast....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-15 15:57, pirms 13 gadiem
Skatījos spēli - Andris nospēlēja labi, viņam bija labākais +/- komandā! Aizsardzību turēja ideāli!! Uzbrukumā viņa darbs bija stāvēt uz trošaka un piebloķēt, tas arī viss, groza tuvumā viņš pat negāja!!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-15 16:15, pirms 13 gadiem
Shed rakstīja: tieši tā, kad Bainum būs atpakal, tad varbūt arī neviens nesmiesies, bet šobrīd, sorry....komanda pilna ar Yangiem un Holidejiem, kas ir veiksmes meklētaji...nekas vairāk..
Holidejs ir labs saspēlnieks ,manuprāt, ar vidēji 9 piespēlēm dala trešo vietu nba. ok ir līderis kļūdās, ja tiks no tām vaļā būs top 5 nba(ja vēl nav). Jangs? par kuru runā? Niks ir ļoti labs snaiperis, atlētisks čalis. Ja viņam nekrīt komandā vēl ir JRich, wright, turners, otrs Jangs, kurš starp citu spēlē ļoti labi un veiksmīgi aizvieto Igudolu, kurš vienmēr un arī tagad Denverā cīnās ar savu metienu procentu. Vajag tikai Bynumu atpakaļ un komandai teorētiski vajadzētu pārvērsties no viduvējas komandas par ļoti bīstamu pretinieku jebkuram grandam.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-15 16:27, pirms 13 gadiem
Atkārtoju, vāja bija tikai Orlando komanda. Pārejās 4 uzvaras ir pret konkurētspējīgām komandām izcīnītas. Necenšos pateikt, ka Knicks ir monstruāli, bet jānovērtē to, ko viņi pagaidām rāda. Tu saki, ka no Knicks nekā nebūs, tad man ir jautājums, Tu to spried tikai pēc tā ko redzi vai pēc tā, kuras komandas uzvar. Bail iedomāties, ko Tu domā par Lakers.

Un nav tā, ka viņi spēlē labi. Knicks ir daudz vāju vietu, un tas vien, ka ar viduvēju spēli, spēj uzvarēt - lieliski.

Un nekas traks nenotiks, ja zaudēs Spurs, jo tas būs loģiski.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-15 16:53, pirms 13 gadiem
Detlefs rakstīja: Dažam labam nepielec vārds PAGAIDĀM.
Knicks pagaidām reāli apdraud Heat,neteicu ka tiks finālā.
Bet ja tā turpinās tādā tempā,tad var tikt finālā un reāli apdraudēt Heat.
Ā ja tu uzskati, ka PAGAIDĀM apdraud līderpozīcijas, tad tev taisnība. Tiesa, tur ir vēl 7-8 komandas, kas PAGAIDĀM apdraud pozīcijas. Tiesa, Miami Heat ir pilnīgi pie kājas, kas PAGAIDĀM apdraud kaut kādas pozīcijas. Svarīgi ir tikai kā sezonas beigās tabula izskatīsies. Un tad NYK neapdraudēs Heat līderpozīcijas.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-15 16:58, pirms 13 gadiem
duum rakstīja: Biedriņam lielakais +11 savā komandā !
nja gribeju par sito rakstit un domaju kad tas parada sava zin a vina kvalitaati un buus labi galvanais lai vins nedoma par tiem noliceejiem kas dir ss tikai buutu priecaajusies kad vismaz kads no LV speele pasaules basketbola meka

  -2 [+] [-]

, 2012-11-15 17:00, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Atkārtoju, vāja bija tikai Orlando komanda. Pārejās 4 uzvaras ir pret konkurētspējīgām komandām izcīnītas. Necenšos pateikt, ka Knicks ir monstruāli, bet jānovērtē to, ko viņi pagaidām rāda. Tu saki, ka no Knicks nekā nebūs, tad man ir jautājums, Tu to spried tikai pēc tā ko redzi vai pēc tā, kuras komandas uzvar. Bail iedomāties, ko Tu domā par Lakers.


Un nav tā, ka viņi spēlē labi. Knicks ir daudz vāju vietu, un tas vien, ka ar viduvēju spēli, spēj uzvarēt - lieliski.

Un nekas traks nenotiks, ja zaudēs Spurs, jo tas būs loģiski.
fu*k nu kur var būt tik stūrgalvīgs....skaidrs, ka uz papīra Orlando ir vāji, 76ers ir virs average, un Heat ir monstri. Bet runa ir par ŠO BRĪDI... Principā tikai Mavs bija karsti, bet arī no viņiem varēja gaidīt klupienu it īpaši Medisonskvēra....

  +1 [+] [-]

, 2012-11-15 17:23, pirms 13 gadiem
Shed rakstīja: fu*k nu kur var būt tik stūrgalvīgs....skaidrs, ka uz papīra Orlando ir vāji, 76ers ir virs average, un Heat ir monstri. Bet runa ir par ŠO BRĪDI... Principā tikai Mavs bija karsti, bet arī no viņiem varēja gaidīt klupienu it īpaši Medisonskvēra....
Bet tu vienkārši neizlasi, vai nesaproti, to ko es gribu pateikt. Nav pamata domāt, ka Knicks nav konkurētspējīga, vai neapdraudēs kādu. Nav iemesla tā domāt! Tu balsties tikai uz kkādiem pieņēmumiem. Es redzu, kā viņi spēlē, un pagaidām tas viņiem izdodas. Bet tu vnk balsties uz to, ka Karamele metīs sliktāk, kaut šobrīd viņš met slikti. Ka Smits sāk spēlēt sliktāk, vai Feltons sliktāk.

Saproti, ka Tu pieļauj! Bet šobrīd to, kā spēlē Knicks, nav PAMATA tā domāt. Tu balsties uz pieņēmumiem, bet es uz laukumā notiekošo.

Tāpēc šī diskusija ir pilnīgi tizla. Tad, kad Knicks sāks spēlēt tizli, tad tā arī varēs teikt. Bet pagaidām, Knicks ir labākā komanda, un ja šādi turpinās, tad arī Heat tiks apdraudēti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-11-15 17:34, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Bet tu vienkārši neizlasi, vai nesaproti, to ko es gribu pateikt. Nav pamata domāt, ka Knicks nav konkurētspējīga, vai neapdraudēs kādu. Nav iemesla tā domāt! Tu balsties tikai uz kkādiem pieņēmumiem. Es redzu, kā viņi spēlē, un pagaidām tas viņiem izdodas. Bet tu vnk balsties uz to, ka Karamele metīs sliktāk, kaut šobrīd viņš met slikti. Ka Smits sāk spēlēt sliktāk, vai Feltons sliktāk.

Saproti, ka Tu pieļauj! Bet šobrīd to, kā spēlē Knicks, nav PAMATA tā domāt. Tu balsties uz pieņēmumiem, bet es uz laukumā notiekošo.

Tāpēc šī diskusija ir pilnīgi tizla. Tad, kad Knicks sāks spēlēt tizli, tad tā arī varēs teikt. Bet pagaidām, Knicks ir labākā komanda, un ja šādi turpinās, tad arī Heat tiks apdraudēti.
nē, nē un nē. Kādi pieņēmumi?? esmu redzējis 3 no 5 Knicks spēlēm. Pret Heat un Mavs neskatījos..

Nebija slikti. Bet neiet runa vai metīs labak vai sliktāk, te vnk parādījās viedoklis, ka vot Knicks šosezon būs spēks austrumos....par to ir runa....viņiem vnk bija spēles pret UZ DOTO brīdi vājām/viduvejam komandam + harikein spēle ar Heat. Pieņemu, ka drīz būs bilance 7-7 un tad gan visi ieskaitot tevi bliezīs, ka redz tomēr nav viņi austrumos top komanda.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-15 17:48, pirms 13 gadiem
Shed rakstīja: nē, nē un nē. Kādi pieņēmumi?? esmu redzējis 3 no 5 Knicks spēlēm. Pret Heat un Mavs neskatījos..

Nebija slikti. Bet neiet runa vai metīs labak vai sliktāk, te vnk parādījās viedoklis, ka vot Knicks šosezon būs spēks austrumos....par to ir runa....viņiem vnk bija spēles pret UZ DOTO brīdi vājām/viduvejam komandam + harikein spēle ar Heat. Pieņemu, ka drīz būs bilance 7-7 un tad gan visi ieskaitot tevi bliezīs, ka redz tomēr nav viņi austrumos top komanda.
Viņiem ir potenciāls būt labai komandai. Bet atkal Tu pieļauj, ka būs 7-7 ... A ja nebūs? Ko tad, Tu kliegsi, ka jā es jau neteicu, ka viņi ir slikti .... Un es nesaku, ka viņi būs spēks. Minēju arī viņu vājās vietas.

Un kāpēc es būšu viens no tiem, kas kko bliezīs? Vispār sakars?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-15 20:06, pirms 13 gadiem
irbiite rakstīja: Heat zaudeeja Clippers deelj Veida vaajaa snieguma! Tas, ka Clippers nekas nespiid shai sezonaa pat beerniem skaidrs... Nu nav tur nekaa tajaa komandaa.. paarveerteetaakais pg liigaa ar paarveerteetaako uzspuusto, iedomiigo Grifinu .. Buusim godiigi, Heat pretinieku nav shajaa sezonaa... Ja ir tad gribeetu uzklausiit viedokljus, jo manupraat - Durants veel aizvien nav nobriedis titulam .. Lakers speelee ljoti vaaji lai neteiktu vairaak.. Ny nav aizsardziibas.. pirmo kaartu nepaarkaaps.. Spurs par vecu .. Celtics arii taadi pavaaji shogad... nu nav pretinieku Heat!! GO HEAT! LEBRONS MVP!!
Atzīsti ka kārtējo reizi ierijiens, jo ir zaudēts līdzvērtīgiem pretiniekiem, kā nujorka, kliperi un memfisa, uzvareti tikai zemaka limenja klubi. bostonu heat uzvareeja tikai taapec, ka alens nepalika bostona.

Kur tad tavas paargudriibas, ka lebrons visuma labaakais, gjeenijs, ka uzvarees visus un uzchuraas uz galvas?

Vnk vienreiz nolaidies uz zemes, nu nav tavs heat balagaans neuzvarams

Skatos tev divi varianti:
1) Ja heat uzvar, tad skandini cik viss kruti, kaads uuber teams utt
2)Ja heat zaudee, tad meklee atmazkas, muuzdien, tad uzvara uzdaavinaaja, tad nekrita, tad wade vaajs sniegums

Tas viss tikai noraada cik ljoti tu esi neobjektiivs un taalu no nba realitaates!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-15 22:50, pirms 13 gadiem
nu misis irbiite ko kluseejat kaa partizaans?