Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim 18+8, Dončičs iemet 44 punktus, "Mavericks" zaudē "Trail Blazers"

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Porziņģim 18+8, Dončičs iemet 44 punktus, "Mavericks" zaudē "Trail Blazers"
Kristaps Porziņģis. Foto: USA Sports Today/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) četru uzvaru sērija pārtrūkusi Kristapa Porziņģa pārstāvētajai Dalasas "Mavericks", kas ar rezultātu 118:121 piekāpās Portlendas "Trail Blazers". Porziņģis maču noslēdza ar 18 gūtajiem punktiem un astoņām atlēkušajām bumbām. Otro spēli pēc kārtas vismaz 40 punktus guva "Mavericks" līderis Luka Dončičs.

Kristaps Porziņģis laukumā pavadīja 31 minūti. Sev atvēlētajā laikā latvietis guva 18 punktus (1p. 8/8, 2p. 5/6, 3p. 0/3), savāca astoņas atlēkušās bumbas, pārtvēra vienu bumbu, divas reizes bloķēja pretinieku metienus, vienreiz kļūdījās un tika pie piecām piezīmēm. Tāpat viņam negatīvs +/- koeficients – mīnus seši.

Pirmajā puslaikā Porziņģis guva astoņus punktus, nerealizējot nevienu tālmetienu. Iepriekšējā spēlē pret Ņūorleānas "Pelicans" latvietis pirmajā puslaikā iemeta sešus tālmetienus. Porziņģis trešo reizi šosezon nespēja gūt punktus no tālās distances, bet šī arī trešā reize sezonā, kad viņš izmetis mazāk par četriem metieniem no tālās distances. Šonakt latvietis kopā izmeta tikai deviņus metienus no spēles, kas ir mazākais skaits šajā sezonā – līdz šim mazākais izmesto metienu skaits bija 14. Pie double-double Porziņģis nav ticis jau trīs spēles pēc kārtas.

Luka Dončičs guva 44 punktus (1p. 11/12, 2p. 9/12, 3p. 5/8), savāca septiņas atlēkušās bumbas un atdeva deviņas piespēles. Slovēnis 14. spēli pēc kārtas guva vismaz 25 punktus – tas ir jauns "Mavericks" rekords, kurš iepriekš piederēja Dirkam Novickim. Dončičs bija divu punktu attālumā no tā, lai atkārtotu 12. februārī uzstādīto personīgo rekordu gūtajos punktus.

"Mavericks", kas bija izcīnījusi četras uzvaras pēc kārtas, šobrīd ar bilanci 13-15 ieņem 11. vietu Rietumos, bet astotajā vietā esošajai Goldensteitas "Warriors" šobrīd bilance 14-13. "Trail Blazers" šis bija ceturtais panākums, un tā šobrīd ieņem piekto vietu Rietumos.

Pirmo ceturtdaļu ar izrāvienu 19:10 iesāka Portlendas "Trail Blazers". Ceturtdaļas turpinājumā labāk metienus realizēja viesi no Portlendas, noslēdzot pirmo ceturtdaļu ar deviņu punktu pārsvaru. Otrās ceturtdaļas ievadā Dalasas "Mavericks" izdevās atspēlēt deficītu un izvirzīties vadībā. Lielisks puslaika noslēgums padevās Lukam Dončičam, kurš nepilnu divu minūšu laikā "Trail Blazers" grozā raidīja trīs trejačus, kas ļāva pirms otrā puslaika atrasties vadībā ar 61:58.

Arī otrais puslaiks iesākās ar tālmetieniem – vispirms vienu realizēja Dončičs, bet viņam atbildi nepalika parādā arī "Trail Blazers" līderis Deimiens Lilards. Dončičs tādējādi nokārtoja sev 14. spēli pēc kārtas, kurā viņš guvis vismaz 25 punktus – tas ir jauns "Mavericks" rekords. Trešās trešdaļas turpinājumu labāk aizvadīja Portlenda, kas ne tikai atspēlēja pirmā puslaika deficītu, bet arī izvirzījās vadībā ar 12 punktu pārsvaru. Trešajā ceturksnī "Trail Blazers" guva 45 punktus.

Otrā puslaika noslēgumā "Mavericks" padevās izrāviens 12:0, tādējādi deficīts tika samazināts līdz diviem punktiem. Spēles beigās, kad rezultāts bija 116:116 un atlikušas bija nepilnas 35 sekundes, tālmetienu realizēja Portlendas līderis Lilards. Lai arī Dončičs caurgājienā divus punktus atguva, tomēr pēdējo vārdu teica Portlenda – sešas sekundes pirms spēles beigām divus punktus guva Deriks Džounss. Dončičs noslēgumā izpildīja tālmetienu, bet tas nebija precīzs. Uzvarētāju labā 34 punktus guva Deimiens Lilards. Viņam arī 11 rezultatīvās piespēles. Gerijs Trents pievienoja 17 punktus, bet 15 punkti un četras pārtvertas bumbas Roberta Kovingtona rēķinā.

Šonedēļ "Mavericks" paredzētas divas spēles. Naktī uz ceturtdienu tā tiksies ar Detroitas "Pistons", bet naktī uz sestdienu "Mavericks" tiksies ar Hjūstonas "Rockets", kuru pārstāv Rodions Kurucs.

     [+] [-]

, 2021-02-15 12:27, pirms 4 gadiem
shamanis29 rakstīja: Defensive rating: This statistic works differently than a simple plus/minus system, where all points scored while a player is on the court count against him. Only the buckets that are scored as a result of his defensive lapses are counted against him / Avots: Bleacher Report

Jautājumi lieki.
Tas jau ir kaut kas cits, kā tas, ko tas zzz iemeta. Ne jau KP nolažo 119 punktus 100 uzbrukumos

  -1 [+] [-]

, 2021-02-15 12:43, pirms 4 gadiem
TakeTheBall rakstīja: --ZzZ--- var saukt par KP heiteri, vai kaa tur, bet basiiti vinnsh labi izprot.
Man pamazaam rodas aizdomas, ka arii Dallasai saak zust ticiiba KP, redzot arvien vairaak baumas par vinna aizmainiishanu, kaut vai peedeejaa uz Miami. Kam nav slinkums, var pamekleet.
Arii zhurnaalisti arvien vairaak raksta par KP slikto speeli aizsardziibaa, sevishkki "rim protection". Pat iesmej, sakot "shoes sanded".
Vai fizuha noseezhas, un vinna augumam ir par maz energiijas, vinnsh var speeleet tikai katru otro speeli, jo ik peec dienas speeleejot, nav speeka. Tas kaut kaa kriit aciis.
Dalasai vajadziigs taads centrs kaa Rudy Gobert no Utah, vai arii to KP, kursh bija burbulii.
Pats vinsh var teikt, ka ir viss bumbaas un nav probleemu, bet peec speeles un kkermenna valodas taa neizskataas.
Varu saderēt, ka spēli šonakt neredzēji, bet baumas internetā gan krietni esi palasījies.
Ar to arī apsveicu?

  -3 [+] [-]

, 2021-02-15 12:52, pirms 4 gadiem
[quote namejs_9999]
Varu saderēt, ka spēli šonakt neredzēji, bet baumas internetā gan krietni esi palasījies.
Ar to arī apsveicu?
[/quote
Apollo ir atsauce uz dažiem ekspertiem, kuri saredz tiešu atkarību no KP spēles uzbrukumā un aizsardzībā. Es viņiem piekristu - ja komanda tevi neredz un neizmanto uzbrukumā, arī aizsardzībā zūd jebkāda vēlme kapāt šādas komandas labā. Tā sacīt - lai jau Luka kapā.
Un lūgšu basketbola Dievus, lai tiešām KP aizmaina tālāk no Dončiča

     [+] [-]

, 2021-02-15 12:55, pirms 4 gadiem
wizinjsh rakstīja: Tas jau ir kaut kas cits, kā tas, ko tas zzz iemeta. Ne jau KP nolažo 119 punktus 100 uzbrukumos
Tieši tā, komandas kopējais nevarējums pamatīgi iegāž visu spēlētāju rādītājus, nav izteikti viens vainīgais. Tas pats atspoguļojas Defensive Win Shares*, kur visiem ir slikti. Īpaši izceļoties Brunson, Hardaway, Richardson. Šie džeki visvairāk velk komandas aizsardzību uz leju pie savas lomas komandā.

* The formula's numerator is essentially a calculation of a player's marginal defensive value, or the quantifiable amount that the team's defensive ability increases while the player is on the court.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-15 13:03, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: [quote namejs_9999]
Varu saderēt, ka spēli šonakt neredzēji, bet baumas internetā gan krietni esi palasījies.
Ar to arī apsveicu?
[/quote
Apollo ir atsauce uz dažiem ekspertiem, kuri saredz tiešu atkarību no KP spēles uzbrukumā un aizsardzībā. Es viņiem piekristu - ja komanda tevi neredz un neizmanto uzbrukumā, arī aizsardzībā zūd jebkāda vēlme kapāt šādas komandas labā. Tā sacīt - lai jau Luka kapā.
Un lūgšu basketbola Dievus, lai tiešām KP aizmaina tālāk no Dončiča
Grūti pateikt kas notiek KP galvā. Un to nezin neviens.
Attiecībā uz KP aizmainīšanu, tad tas viss nav nemaz tik vienkārši, jo šobrīd gandrīz katrā NBA komandā ir savs dončičš, kurš +/- diktē savus spēles noteikumus komandā. Kā jau iepriekš rakstīju, tad šobrīd NBA valda zvaigžņu kults, un nevis komandas gara cildināšana.
Vai ir vērts izrāpties no viena grāvja, lai tūdaļ iekāptu otrā grāvī, neesmu par to pārliecināts.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-15 13:14, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Grūti pateikt kas notiek KP galvā. Un to nezin neviens.
Attiecībā uz KP aizmainīšanu, tad tas viss nav nemaz tik vienkārši, jo šobrīd gandrīz katrā NBA komandā ir savs dončičš, kurš +/- diktē savus spēles noteikumus komandā. Kā jau iepriekš rakstīju, tad šobrīd NBA valda zvaigžņu kults, un nevis komandas gara cildināšana.
Vai ir vērts izrāpties no viena grāvja, lai tūdaļ iekāptu otrā grāvī, neesmu par to pārliecināts.
Nepiekritīšu! Ar Dončiču EGO lielumā var sacensties tikai Hardens, bija Wesnbruks, citi tomēr ir vairāk tendēti uz komandas spēli. Es domāju vecos bukus Bīls - Vols _ Rouzs - Rondo -Lillards - Dragičs -utt., vai jaunos tipa Booker-Mitchell-Murrey. Viņi ir zvaigznes vai pat franšīzes, bet neaizņem komandā vienā personā visu vietu no PG līdz SF uzbrukumā un 0 aizsardzībā.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-15 13:18, pirms 4 gadiem
Parastam fanam ir viegli vainot Dončiču pie KP lomas komandā un komandas zaudējumā, jo viņš ir komandas līderis. Tai pašā laikā ar uzbrukumu Dallasai nav problēmu arī šosezon, kur tieši Dončičam ir arī izteikti lielākais pienesums rezultātā. Lai gan nav tik labi kā iepriekšējā sezonā, uz šo brīdi 8. labākais līgā un būtu bijis labāks, ja Porziņģis un Luka labāk spētu iemest savus metienus no distances janvārī.
Problēma acīmredzami ir aizsardzībā visai komandai. Ja pagājušā sezonā tā bija gandrīz līgas vidējā līmenī, tad šogad 4. sliktākā. Komandas komunikācija un IQ aizsardzībā ir nožēlojams. Pietrūkst komandas ķīmijas un saspēlētības, kur pie vainas var pierakstīt treniņu trūkumu un īso pauzi starp sezonām.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-15 13:25, pirms 4 gadiem
Plus vēl COVID-19 un traumas. Kas arī ir pamatīgi ietekmējis komandas sniegumu.

     [+] [-]

, 2021-02-15 13:41, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Grūti pateikt kas notiek KP galvā. Un to nezin neviens.
Attiecībā uz KP aizmainīšanu, tad tas viss nav nemaz tik vienkārši, jo šobrīd gandrīz katrā NBA komandā ir savs dončičš, kurš +/- diktē savus spēles noteikumus komandā. Kā jau iepriekš rakstīju, tad šobrīd NBA valda zvaigžņu kults, un nevis komandas gara cildināšana.
Vai ir vērts izrāpties no viena grāvja, lai tūdaļ iekāptu otrā grāvī, neesmu par to pārliecināts.
Nu tak nomierinies, ekspert Zvaigžņu kults ir bijis NBA kopš MJ pacēla šo līgu citā līmenī 80.gadu beigās.
Cirvis kas cirvis

  +2 [+] [-]

, 2021-02-15 13:45, pirms 4 gadiem
Namej, tava noliešana visticamāk ir clutch situācijas. Tiesa, tev kā pašpasludinātam juristam būtu jāzina, ka nevajag citēt nezinot avotu. Jo īpaši ja pats tolkam nesaproti par ko runā

  +1 [+] [-]

, 2021-02-15 14:10, pirms 4 gadiem
gribas atgādināt, ka Luka bija eirolīgas MVP 19 gadu vecumā spēlējot kopā ar R.Fernandesu, S.Llull, Entoniju Rendolfu utt.., kā arī vinēja eiropas čempionātu kā komandas līderis spēlējot ar Dragiču, Vidmaru, Blažiču utt..
Tas čalis darīja ko gribēja būdams vēl jaunāks un spēlējot ar lielāka mēroga baksetbola personībām kā KP un Dalasa.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-15 14:10, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Namej, tava noliešana visticamāk ir clutch situācijas. Tiesa, tev kā pašpasludinātam juristam būtu jāzina, ka nevajag citēt nezinot avotu. Jo īpaši ja pats tolkam nesaproti par ko runā
Ja spēlētājs, kurš spēlē sametis 40+, nespēj pašā atbildīgākā brīdī iemest brīvu tālmetienu, tad to var nosaukt par ko vien vēlas, bet tas nemaina faktu, ka viņš ir nolējis spēli. Viss viņa iepriekš iespētais ir kaķim zem astes. Protams, neskaitot viņam pašam, jo ir ko atkal ierakstīt personiskā statistikā.
Un tas ir tik vienkārši.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-15 14:11, pirms 4 gadiem
shitaa rakstīja: gribas atgādināt, ka Luka bija eirolīgas MVP 19 gadu vecumā spēlējot kopā ar R.Fernandesu, S.Llull, Entoniju Rendolfu utt.., kā arī vinēja eiropas čempionātu kā komandas līderis spēlējot ar Dragiču, Vidmaru, Blažiču utt..
Tas čalis darīja ko gribēja būdams vēl jaunāks un spēlējot ar lielāka mēroga baksetbola personībām kā KP un Dalasa.
Es būtu gatavs pastrīdēties par Dončica lomu EČ titula iegūšanā. Vismaz spēlē pret Latviju pavisam noteikti spēli izvilka Dragičs.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-15 14:27, pirms 4 gadiem
shitaa rakstīja: gribas atgādināt, ka Luka bija eirolīgas MVP 19 gadu vecumā spēlējot kopā ar R.Fernandesu, S.Llull, Entoniju Rendolfu utt.., kā arī vinēja eiropas čempionātu kā komandas līderis spēlējot ar Dragiču, Vidmaru, Blažiču utt..
Tas čalis darīja ko gribēja būdams vēl jaunāks un spēlējot ar lielāka mēroga baksetbola personībām kā KP un Dalasa.
Čalītis darīja ko gribēja, jo apkārt bija superklases spēlētāji un komanda, kura nodrošināja šo "spīdēšanu". Izcils spīdeklis, bet ne līderis, ap kuru veidojās komanda (gan Real, gan izlase). Dallasā viņš turpina spīdēt, bet nav komandas,nav līdera, un rezultāts ir tāds, kāds viņš ir.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-15 14:45, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Čalītis darīja ko gribēja, jo apkārt bija superklases spēlētāji un komanda, kura nodrošināja šo "spīdēšanu". Izcils spīdeklis, bet ne līderis, ap kuru veidojās komanda (gan Real, gan izlase). Dallasā viņš turpina spīdēt, bet nav komandas,nav līdera, un rezultāts ir tāds, kāds viņš ir.
Precīzi!

  +2 [+] [-]

, 2021-02-15 14:54, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Čalītis darīja ko gribēja, jo apkārt bija superklases spēlētāji un komanda, kura nodrošināja šo "spīdēšanu". Izcils spīdeklis, bet ne līderis, ap kuru veidojās komanda (gan Real, gan izlase). Dallasā viņš turpina spīdēt, bet nav komandas,nav līdera, un rezultāts ir tāds, kāds viņš ir.
Nav ko pārmest līdera dotības, viņam nesen tikai palika 21. Ļoti emocionāls spēlētājs. Viņam vēl visa karjera priekšā.
Komandai pietrūkst veterāns ar kārtīgu pleijofu pieredzi un līdera dotībām. Nowitzki, Barrea ir prom, aizvietotāja nav. Viņam tādas figūras bija gan Real, gan izlasē.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-15 15:04, pirms 4 gadiem
shamanis29 rakstīja: Nav ko pārmest līdera dotības, viņam nesen tikai palika 21. Ļoti emocionāls spēlētājs. Viņam vēl visa karjera priekšā.
Komandai pietrūkst veterāns ar kārtīgu pleijofu pieredzi un līdera dotībām. Nowitzki, Barrea ir prom, aizvietotāja nav. Viņam tādas figūras bija gan Real, gan izlasē.
Tieši par to arī nodomāju, ka tagad komandā nav neviens pieredzējuša veča, kurš varētu sapurināt vai pamācīt, varēja Barrea atstāt uz šo sezonu, ja nav neviena vietā, kas šo funkciju pildītu.

     [+] [-]

, 2021-02-15 15:15, pirms 4 gadiem
Jā,.šobrīd KP ir patālu no tā, lai tiktu saukta par mega zvaigzni. Tomēr atsevišķos mačos ir tuvu tam!!! Un pēc visām traumām arī vajag laiku vēl.
Zzz ir trollis ko vajag beidzot nobanot. Šis laikam ir pagrīdes līmeņa sporta.portālas,.ja admini nespēj vai negrib likvidēt tādus no portāla. Neiet runa par varda.brīvības ierobežošanu. Iet runa par elementaru noteikumu parkāpsana. Necieņa pret sportistiem, citiem komentētājiem, atklata troļļošana.
Var izteikt viedokli, ka kads.spēlētājs ir slikts. Bet te ir sistemātiski vienāda nod.iršana pēc katra mača pat neskatoties uz reālo sniegumu mačā.
Idiotisma kalngals šis portāls, ka nevar tikt galā ar viebu pumpainu eksihibicionistu...

     [+] [-]

, 2021-02-15 15:28, pirms 4 gadiem
kkk rakstīja: Jā,.šobrīd KP ir patālu no tā, lai tiktu saukta par mega zvaigzni. Tomēr atsevišķos mačos ir tuvu tam!!! Un pēc visām traumām arī vajag laiku vēl.
Zzz ir trollis ko vajag beidzot nobanot. Šis laikam ir pagrīdes līmeņa sporta.portālas,.ja admini nespēj vai negrib likvidēt tādus no portāla. Neiet runa par varda.brīvības ierobežošanu. Iet runa par elementaru noteikumu parkāpsana. Necieņa pret sportistiem, citiem komentētājiem, atklata troļļošana.
Var izteikt viedokli, ka kads.spēlētājs ir slikts. Bet te ir sistemātiski vienāda nod.iršana pēc katra mača pat neskatoties uz reālo sniegumu mačā.
Idiotisma kalngals šis portāls, ka nevar tikt galā ar viebu pumpainu eksihibicionistu...
Pašam gan lietotājvārds, šāds tiek banots citos portālos aci nepamirkšķinot

     [+] [-]

, 2021-02-15 15:33, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: hahahahahah, atrunas.

Vispirms gaudo, ka es melojot. Iedodu linku uz NBA oficiālo statistiku, kur skaidri redzams, ka tas, ko teicu ir patiesība un uzreiz sākas atrunas. hahahahahaha.

Atkārtošos vēlreiz - Podriņķim ir sliktākais DefRTG visā līgā no spēlētājiem, kuri spēlē 20+ minūtes. Tas ir neapstrīdams fakts. Protams, ka uz defRTG liela ietekme ir komandas sniegumam kopumā, bet tas nekādi nemaina faktu, ka pēdējā vietā ir tieši Podriņķis - nevis teiksim Luka vai THJ. Nē, tieši Podriņķis. Viņš aizsardzībā ir bijis pilnīgs un galīgs caurums - tas ir redzams visiem, kuri neskatās spēli ar rozā brillēm. Un statistika to tikai apliecina. Visa Mavs komanda aizsardzībā ir vāja, bet pat uz tā fona Podriņķis lec laukā kā skabarga acī.
Godātais mazvērtības kompleksu pārņemtais "cilvēciņ", kad iemācīsies pareizi rakstīt cilvēku uzvārdus lūdzu tad izpaudies.

     [+] [-]

, 2021-02-15 15:43, pirms 4 gadiem
līdera dotības viņam ir pārpārēm, tikai nav kas viņu piebremzē, vai parāda pareizo virzienu - treneris ar viņu pašlaik netiek galā, jo bez viņa nav kas komandu vilktu kritiskos momentos - jeb stabilitātes. Šis jaunietis ir uzvēlis sev mega vezumu, bet katrai spēlei spēka nepietiek. Kāds ir uzstādījums no trenera - pārsvarā izskatās pēc GSW modeļa ar variācijām.

shamanis29 rakstīja: Nav ko pārmest līdera dotības, viņam nesen tikai palika 21. Ļoti emocionāls spēlētājs. Viņam vēl visa karjera priekšā.
Komandai pietrūkst veterāns ar kārtīgu pleijofu pieredzi un līdera dotībām. Nowitzki, Barrea ir prom, aizvietotāja nav. Viņam tādas figūras bija gan Real, gan izlasē.

     [+] [-]

, 2021-02-15 15:44, pirms 4 gadiem
neaiztiec, jeb ignorē viņa gudrības izpauzsmes

kokkāpējs rakstīja: Godātais mazvērtības kompleksu pārņemtais "cilvēciņ", kad iemācīsies pareizi rakstīt cilvēku uzvārdus lūdzu tad izpaudies.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-15 16:00, pirms 4 gadiem
moskis rakstīja: līdera dotības viņam ir pārpārēm, tikai nav kas viņu piebremzē, vai parāda pareizo virzienu - treneris ar viņu pašlaik netiek galā, jo bez viņa nav kas komandu vilktu kritiskos momentos - jeb stabilitātes. Šis jaunietis ir uzvēlis sev mega vezumu, bet katrai spēlei spēka nepietiek. Kāds ir uzstādījums no trenera - pārsvarā izskatās pēc GSW modeļa ar variācijām.
Ir starpība starp līderi un spīdekli. Īsts līderis, kurš ne vienmēr spīd, ir Batlers, Grīns, Kawhi, Lebrons apvieno sevī abus. Luka, manuprāt, nekad nekļūs par līderi, lai cik spožs nebūtu. Viņš ir laimes luteklis, rets talants, bet tā - izlutināts memmesdēliņš, kuram viss izdodas no bērna kājas, bet nebija stingrās tēva rokas. Starp citu - pēc pāris nedēļām 22 gadi, nevis tikai 21, jau pilnībā pieaudzis. Un ja tagad Dallasā parādīsies kārtīgs stingrs veterāns - absolūti ne fakts, ka Luka viņu klausīs. Slavas taures bojā praktiski visus, bet Luka tās dzird kopš bērnības.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-15 16:09, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Ir starpība starp līderi un spīdekli. Īsts līderis, kurš ne vienmēr spīd, ir Batlers, Grīns, Kawhi, Lebrons apvieno sevī abus. Luka, manuprāt, nekad nekļūs par līderi, lai cik spožs nebūtu. Viņš ir laimes luteklis, rets talants, bet tā - izlutināts memmesdēliņš, kuram viss izdodas no bērna kājas, bet nebija stingrās tēva rokas. Starp citu - pēc pāris nedēļām 22 gadi, nevis tikai 21, jau pilnībā pieaudzis. Un ja tagad Dallasā parādīsies kārtīgs stingrs veterāns - absolūti ne fakts, ka Luka viņu klausīs. Slavas taures bojā praktiski visus, bet Luka tās dzird kopš bērnības.
Paliek jautājums-kurš pirmais sapratīs, komandas īpašnieks, treneri, vai pats Dončičs, ka viņš šobrīd nav Dirks Novickis jaunībā, un viņa lomu nav pārņēmis? Un komandai jāatrod spēlētājs ar līdera dotībām, ja vēlas doties uz augstiem mērķiem kā komanda.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-15 16:49, pirms 4 gadiem
daudz kas ir atkarīgs no trenera līdera dotībām, NBA atšķirībā no Eirolīgas ir spēlētāju līga, ja treneris prot iegrožot/parādīt pareizo virzienu, tad tas rezultāts aiziet ... šajā variantā trakākais ir tas, ka saspēles vadītājs ir pats Luka, kuram zaļā gurķa periods vēl nav pagājis

NAMEJS 9999 rakstīja: Paliek jautājums-kurš pirmais sapratīs, komandas īpašnieks, treneri, vai pats Dončičs, ka viņš šobrīd nav Dirks Novickis jaunībā, un viņa lomu nav pārņēmis? Un komandai jāatrod spēlētājs ar līdera dotībām, ja vēlas doties uz augstiem mērķiem kā komanda.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-15 16:51, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Paliek jautājums-kurš pirmais sapratīs, komandas īpašnieks, treneri, vai pats Dončičs, ka viņš šobrīd nav Dirks Novickis jaunībā, un viņa lomu nav pārņēmis? Un komandai jāatrod spēlētājs ar līdera dotībām, ja vēlas doties uz augstiem mērķiem kā komanda.
Novitzkis kas bija 22 gados? Ļoti labs spēlētājs, līderis statistikas ailēs, nākamais all-star spēlētājs. Viņš pavisam noteikti nebija līderis ģerbtuvē. Tur bija citi daudz pieredzējušāki spēlētāji, dažiem no viņiem ar čempiona titulu vai vairākiem. Mavericks tādi pietrūkst pašlaik.
Nevajag norakstīt Dončiču un teikt, ka viņam nav līdera dotības. Galvenais, lai ir potenciāls par labu līderi ķļūt un tur daudz kas ir atkarīgs no personības un "interpersonal skills". Iesaku izlasīt apakšminēto rakstu par Dončiču un viņa izaugsmi par līderi: https://www.mavs.com/how-luka-donci...

  +1 [+] [-]

, 2021-02-15 17:07, pirms 4 gadiem
shamanis29 rakstīja: Novitzkis kas bija 22 gados? Ļoti labs spēlētājs, līderis statistikas ailēs, nākamais all-star spēlētājs. Viņš pavisam noteikti nebija līderis ģerbtuvē. Tur bija citi daudz pieredzējušāki spēlētāji, dažiem no viņiem ar čempiona titulu vai vairākiem. Mavericks tādi pietrūkst pašlaik.
Nevajag norakstīt Dončiču un teikt, ka viņam nav līdera dotības. Galvenais, lai ir potenciāls par labu līderi ķļūt un tur daudz kas ir atkarīgs no personības un "interpersonal skills". Iesaku izlasīt apakšminēto rakstu par Dončiču un viņa izaugsmi par līderi: https://www.mavs.com/how-luka-doncic-is-evolving-as-the-leader-of-the-mavs/
Nu, no Mavs lapas citu nemaz nevarēja gaidīt, ja jau viņi ir izvirzījuši sev uzdevumu veidot Luku par īstu līderi. Tu tici, es - nē. Manuprāt, par līderiem, ar ļoti retiem izņēmumiem, izvirzās caur īstām pārbaudēm, kā tie paši Batlers vai Kawhi. Lukam pagaidām viss ceļš pārāk gluds un rozēm kaisīts Dzīve rādīs + vēl šis nolādētais vīruss visu bildi sajaucis, pat 2 sezonu statistiku nav korekti salīdzināt, jo sagatavošanās un slodzes ir absolūti dažādas.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-15 17:37, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Nu, no Mavs lapas citu nemaz nevarēja gaidīt, ja jau viņi ir izvirzījuši sev uzdevumu veidot Luku par īstu līderi. Tu tici, es - nē. Manuprāt, par līderiem, ar ļoti retiem izņēmumiem, izvirzās caur īstām pārbaudēm, kā tie paši Batlers vai Kawhi. Lukam pagaidām viss ceļš pārāk gluds un rozēm kaisīts Dzīve rādīs + vēl šis nolādētais vīruss visu bildi sajaucis, pat 2 sezonu statistiku nav korekti salīdzināt, jo sagatavošanās un slodzes ir absolūti dažādas.
Viss to ko es redzu pagaidām no malas liecina par to, ka raksts nemelo. Vienīgais, kas tika nepieminēts ir "lead by example" uz laukuma spēles laikā. Dončičs gluži nav tas labākais paraugs katrā spēlē, bet tas nāk ar briedumu.
Rozēm arī ir dzelkšņi un lai izsistos līdz līmenim, kur viņš ir, aiz muguras ir nenormāls darbs, disciplīna, audzināšana. Nepiekrītu tam, ka lai izaugtu par ļoti līderi tev ir nepieciešama grūta bērnība un tīņa gadi. Tieši otrādi. Vēlpietam līdera dotības līdz zināmam līmenim var sevī attīstīt jebkurš, ja pie tā strādā.

     [+] [-]

, 2021-02-15 18:01, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: [quote namejs_9999]
Varu saderēt, ka spēli šonakt neredzēji, bet baumas internetā gan krietni esi palasījies.
Ar to arī apsveicu?
[/quote
Apollo ir atsauce uz dažiem ekspertiem, kuri saredz tiešu atkarību no KP spēles uzbrukumā un aizsardzībā. Es viņiem piekristu - ja komanda tevi neredz un neizmanto uzbrukumā, arī aizsardzībā zūd jebkāda vēlme kapāt šādas komandas labā. Tā sacīt - lai jau Luka kapā.
Un lūgšu basketbola Dievus, lai tiešām KP aizmaina tālāk no Dončiča
Lūdz gan. Droši vien labāku būtu, ja spēlētu WSH pie Bīla un Westbruka, vai ne?

  +1 [+] [-]

, 2021-02-15 18:01, pirms 4 gadiem
shamanis29 rakstīja: Viss to ko es redzu pagaidām no malas liecina par to, ka raksts nemelo. Vienīgais, kas tika nepieminēts ir "lead by example" uz laukuma spēles laikā. Dončičs gluži nav tas labākais paraugs katrā spēlē, bet tas nāk ar briedumu.
Rozēm arī ir dzelkšņi un lai izsistos līdz līmenim, kur viņš ir, aiz muguras ir nenormāls darbs, disciplīna, audzināšana. Nepiekrītu tam, ka lai izaugtu par ļoti līderi tev ir nepieciešama grūta bērnība un tīņa gadi. Tieši otrādi. Vēlpietam līdera dotības līdz zināmam līmenim var sevī attīstīt jebkurš, ja pie tā strādā.
Līdz zināmam līmenim tiešām var attīstīt, bet, ja daba nav devusi cilvēkam noteiktu temperamentu, tad tur nekas nesanāks. Melanholiķis un flegmātiķis nekad nekļūs par īstu līderi, lai arī kā pie tā nestrādātu.

Starp citu, vai esi ievērojis, ka Dončičs principā ļoti reti, atšķirībā no KP, ar žestiem un ķermeņa valodu norāda komandas biedriem, kur kādu vietu vajadzētu katram ieņemt uzbrukumu veidojot. Dončičam, kā saspēles vadītājam tas būtu jādara regulāri. Tomēr tāpat skaidrs, ka viņš vispirms mēģinās izdriblēties līdz groza apakšai, un tikai tad, kad pamanīs ka visi ceļi nogriezti sāks veikt saspēli.

     [+] [-]

, 2021-02-15 19:40, pirms 4 gadiem
wizinjsh rakstīja: Lūdz gan. Droši vien labāku būtu, ja spēlētu WSH pie Bīla un Westbruka, vai ne?
Priekš manis ideāls variants būtu komanda ar labu treneri un normālu iekšējo ķīmiju. Nobriedusi. Kaut kas līdzīgs Miami, GSW, Spurs,

     [+] [-]

, 2021-02-15 21:19, pirms 4 gadiem
jaunākās ziņas, ka Dallasa izskata variantu piepirkt Drammondu, kuru atbrīvo (?) Klīvlenda

     [+] [-]

, 2021-02-15 21:53, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: jaunākās ziņas, ka Dallasa izskata variantu piepirkt Drammondu, kuru atbrīvo (?) Klīvlenda
Nekur neatradu, ka Mavs tiktu piesaukts šai sakarā.
Toties ir vairākas ziņas, ka starp Cavs un Raptors norit aktīvas sarunas par viņa aizmainu uz šo komandu.
https://www.cbssports.com/nba/news/...

     [+] [-]

, 2021-02-16 00:53, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Līdz zināmam līmenim tiešām var attīstīt, bet, ja daba nav devusi cilvēkam noteiktu temperamentu, tad tur nekas nesanāks. Melanholiķis un flegmātiķis nekad nekļūs par īstu līderi, lai arī kā pie tā nestrādātu.

Starp citu, vai esi ievērojis, ka Dončičs principā ļoti reti, atšķirībā no KP, ar žestiem un ķermeņa valodu norāda komandas biedriem, kur kādu vietu vajadzētu katram ieņemt uzbrukumu veidojot. Dončičam, kā saspēles vadītājam tas būtu jādara regulāri. Tomēr tāpat skaidrs, ka viņš vispirms mēģinās izdriblēties līdz groza apakšai, un tikai tad, kad pamanīs ka visi ceļi nogriezti sāks veikt saspēli.
Kāpēc mēs vēl runājam par uzbrukumu? Problēma Mavs neveiksmēs ir aizsardzībā