Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Ērvings aizstāv lēmumu nevakcinēties pret Covid-19: ''Šī ir mana dzīve''

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Ērvings aizstāv lēmumu nevakcinēties pret Covid-19: ''Šī ir mana dzīve''
Kairijs Ērvings. Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) komandas Bruklinas ''Nets'' viens no līderiem Kairijs Ērvings trešdienas vakarā ''Instagram'' tiešraidē paskaidrojis savu lēmumu nevakcinēties pret Covid-19, kā dēļ basketbolists komandai sezonas ievadā palīdzēt nevarēs.

Basketbolists Kairijs Ērvings pēdējos gados ikkatru sezonu nonāk uzmanības centrā savu uzskatu un rīcību dēļ. Pirms šīs sezonas tas noticis nevēlēšanās vakcinēties pret Covid-19 dēļ, lai gan Ņujorkā arī sportistiem tā noteikta par obligātu, lai varētu doties laukumā. Tas nozīmēja, ka Ērvings varētu spēlēt tikai Bruklinas ''Nets'' izbraukuma spēlēs, bet, nevakcinējoties, izlaistu mājas spēles, tādējādi zaudējot aptuveni 380 tūkstošus dolāru par katru izlaisto maču.

Nedēļas sākumā Bruklinas ''Nets'' ģenerālmenedžeris Šons Markss paziņoja, ka Ērvings nepiedalīsies komandas treniņos un spēlēs, kamēr nevakcinēsies pret Covid-19. "Kairijs ir veicis savu izvēli, un mēs to respektējam. Šobrīd viņa izvēle liedz viņam būt par pilnvērtīgu komandas dalībnieku. Mēs neatbalstīsim to, ka kāds ir komandā uz pusslodzi. Mēs vēlamies turpināt komandas ķīmijas veidošanu,'' medijiem atklāja Markss.

Trešdienas vakarā savā ''Instagram'' tiešraidē situāciju pirmo reizi plašāk skaidroja pats basketbolists. ''Tāda ir realitāte Ņujorkā un komandā - ja tajā vēlos būt, man ir jāvakcinējas. Esmu izlēmis to nedarīt, tā ir mana izvēle un vēlos, lai tā tiktu respektēta,'' sacīto iesāka Ērvings. ''Turpināšu sevi turēt labā formā, un būšu gatavs spēlēt. Šī nav politiska izvēle. Tā ir mana dzīve un es pats izvēlos to darīt,'' turpināja basketbolists.

Ērvings apzinās, ka ar šo soli pazaudēs lielu naudu: ''Vai tiešām domājiet, ka vēlos zaudēt naudu? Vai tiešām vēlos neīstenot savu sapni par čempiontitulu? Vai tiešām vēlos padoties? Šī ir mana dzīve. Ar to darīšu to, ko vēlos, jo tas ir mans ķermenis. Un kāds cits man teiks, ko ar to darīt...Lēmums ir saistīts ar to, kas notiek pasaulē un tas ir kas lielāks par basketbola spēli.''

Savā uzrunā Ērvings atklāja, ka neesot tā saucamais Covid-19 vakcinācijas noliedzējs jeb antivakseris, nedomājot par basketbolista karjeras beigām un šis nebūšot veids, kā spēlētājs noslēgs savu basketbola piedzīvojumu.

2011. gada draftā Kairiju Ērvingu ar pirmo numuru izvēlējās Klīvlendas ''Cavaliers''. Kopā ar to basketbolists kļuva par NBA čempionu 2016. gadā, realizējot izšķirošo tālmetienu sērijas septītajā spēlē pret Goldensteitas ''Warriors''. Karjeras laikā pārstāvējis arī Bostonas ''Celtics'', bet kopš 2019./2020. gada sezonas spēlē Bruklinas ''Nets''.

Izmantotie resursi:
https://www.espn.com/nba/story/_/id...

1 2 46 komentāri

     [+] [-]

, 2021-10-14 16:30, pirms 3 gadiem
Katrs jau mēs izdaram savas izvēles daudzās lietās... Piekrītu ka nav pamata noliegt vakcīnu vai covid 19... Tas viss ir, tikai ir jautājums kā mēs sevi stiprinam. šī nav vienīgā slimība uz pasaules.
Viens to dara ar zālēm, vakcīnām, medikamentiem utt, bet cits ar veselīgu uzturu, sportu, nesmēķējot un pietiekami veselīgi izguļoties...
Kurš dzīvos vidēji ilgā? domāju vienādi, tikai jautājums ir kā?

  +3 [+] [-]

, 2021-10-14 16:34, pirms 3 gadiem
Abstrahējoties no Īrvinga visādām dīvainībām saistība ar plakanzemi utt. šeit vīram tomēr ir taisnība - tā ir viņa izvēle. Demokrātiskā sabiedrībā viņa ir jārespektē. Kā it kā teica savulaik V.Čerčils "Es jūsu viedoklim nepiekrītu, bet cīnīšos par to, lai varat izteikt šo viedokli".

  +1 [+] [-]

, 2021-10-14 16:34, pirms 3 gadiem
Kā viņam vienmēr izdodas ieņemt visstulbako iespējamo pozīciju. Tas tak ir reali jāmāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2021-10-14 16:47, pirms 3 gadiem
Kairijs tak nav īsti no šīs planētas. Ja pareizi atminos, viņš tā narkošas un viltotas naudas lietotāja (to, ko nomiedza pliči) ģimenei nopirka māju. Vīdēja cipariņš - divdesmit apelsīni. Tomēr spēlētājs nenoliedzami labs. Aizsargu duetā ar Hārdenu plus Durants viņi pilnīgi mierīgi varētu podā nolaist Lebronu, kas savācis visus iespējamos seniorus, lai vēlreiz kāptu tronī. Spēles ziņā man Durants& Co daudz vairāk patīk kā tas monstrs. Jāsaka gan daži labi vārdi arī par Lebronu - pēdējos gados viņš sācis dot arī labus pasiņus. Karjeras pirmsākumos vienkārši gāja kā uzbrukumā kā tanka un godzillas savienojums. Man riebj komiksi.

  -2 [+] [-]

, 2021-10-14 16:53, pirms 3 gadiem
Nba pasaulē šis tagad ir galvenais temats? Tak, kuram piss vai tu vakcinējies vai nē?

  +4 [+] [-]

, 2021-10-14 16:54, pirms 3 gadiem
Respekts Ērvingam!

  -2 [+] [-]

, 2021-10-14 16:59, pirms 3 gadiem
Tāpat arī nav spiesta lieta bumbot, var simtiem citas lietas darīt.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-14 17:01, pirms 3 gadiem
sapnis rakstīja: Kā viņam vienmēr izdodas ieņemt visstulbako iespējamo pozīciju. Tas tak ir reali jāmāk
Nu sevi notirgot māk - visi tagad runā, ka Ērvings to, Ērvings šito.. galvenais, ka runā par tevi un tas jau nozīmē $$

  +2 [+] [-]

, 2021-10-14 17:05, pirms 3 gadiem
Čau provakseri!

  +2 [+] [-]

, 2021-10-14 17:19, pirms 3 gadiem
Baidās no adatas, episki. Šitais truliķis nebija tas pats, kurš tic, ka zeme ir plakana?

  +1 [+] [-]

, 2021-10-14 17:21, pirms 3 gadiem
Ulrihs rakstīja: Abstrahējoties no Īrvinga visādām dīvainībām saistība ar plakanzemi utt. šeit vīram tomēr ir taisnība - tā ir viņa izvēle. Demokrātiskā sabiedrībā viņa ir jārespektē. Kā it kā teica savulaik V.Čerčils "Es jūsu viedoklim nepiekrītu, bet cīnīšos par to, lai varat izteikt šo viedokli".
A kurš nerespektē viņa izvēli?

  -2 [+] [-]

, 2021-10-14 17:25, pirms 3 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Kairijs tak nav īsti no šīs planētas. Ja pareizi atminos, viņš tā narkošas un viltotas naudas lietotāja (to, ko nomiedza pliči) ģimenei nopirka māju. Vīdēja cipariņš - divdesmit apelsīni. Tomēr spēlētājs nenoliedzami labs. Aizsargu duetā ar Hārdenu plus Durants viņi pilnīgi mierīgi varētu podā nolaist Lebronu, kas savācis visus iespējamos seniorus, lai vēlreiz kāptu tronī. Spēles ziņā man Durants& Co daudz vairāk patīk kā tas monstrs. Jāsaka gan daži labi vārdi arī par Lebronu - pēdējos gados viņš sācis dot arī labus pasiņus. Karjeras pirmsākumos vienkārši gāja kā uzbrukumā kā tanka un godzillas savienojums. Man riebj komiksi.
Jap jap. Džekam karjerā 7+ piespēles, bet izrādās tikai pēdējās sezonās viņš dala piespēles.
Slēpts komentārs: TakeTheBall

  +5 [+] [-]

, 2021-10-14 17:35, pirms 3 gadiem
Visu cieņu.
Slēpts komentārs: Go0dFather

  -2 [+] [-]

, 2021-10-14 17:48, pirms 3 gadiem
Heiteris parastais rakstīja: Jap jap. Džekam karjerā 7+ piespēles, bet izrādās tikai pēdējās sezonās viņš dala piespēles.
kas gan ir 7 pasi spēlē prekš primary ball handler/offense runner, kas viņš ir bijis visu savu karjeras laiku!?!

  +1 [+] [-]

, 2021-10-14 17:51, pirms 3 gadiem
TakeTheBall rakstīja: ko teiks vinnsh, ja vinna tuvs radinieks smagi saslims un aarsts pateiks: "ziniet, respekteejiet manu viedokli, es atsakos Juus aarsteet, jo neesiet vakcineets".

un smagi chalis maldaas, ja domaa, ka kkermenis pieder vinnam, vinsh to tikai aizlieneejis uz iisu briidi
Kāds sakars tuvam radniekam ar pašu Irvingu?!?!? Ja radinieks ir vakcinējies, tad nebūtu ko uztraukties. To pašu varu teikt par visiem debīlajiem vakseriem LV, kas saka, ka nevakcinētie tikai izplata vīrusu. Ja jau esat vakcinējušies, tad ko baidaties? Tak esat droši.

Tāds pats joks ar Saeimu, kur 95% vakcinētie, bet tāpat baidās. Tad kāda jēga no vakcīnas, ja pēc tam jābaidās?

Es nopotēšos un tad neievērošu nevienu noteikumu. Tas nu ir 100%.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-14 17:53, pirms 3 gadiem
Lido rakstīja: kas gan ir 7 pasi spēlē prekš primary ball handler/offense runner, kas viņš ir bijis visu savu karjeras laiku!?!
Lebrons ir 23. vietā visā NBA vēsturē piespēlēs vidēji spēlē. Un pirmā vietā kā SF. Ko tu tur murgo tieši?

  -1 [+] [-]

, 2021-10-14 17:58, pirms 3 gadiem
Heiteris parastais rakstīja: Lebrons ir 23. vietā visā NBA vēsturē piespēlēs vidēji spēlē. Un pirmā vietā kā SF. Ko tu tur murgo tieši?
un top5 visu laiku rezultativako speletaju saraksta.

  +3 [+] [-]

, 2021-10-14 18:00, pirms 3 gadiem
Heiteris parastais rakstīja: Kāds sakars tuvam radniekam ar pašu Irvingu?!?!? Ja radinieks ir vakcinējies, tad nebūtu ko uztraukties. To pašu varu teikt par visiem debīlajiem vakseriem LV, kas saka, ka nevakcinētie tikai izplata vīrusu. Ja jau esat vakcinējušies, tad ko baidaties? Tak esat droši.

Tāds pats joks ar Saeimu, kur 95% vakcinētie, bet tāpat baidās. Tad kāda jēga no vakcīnas, ja pēc tam jābaidās?

Es nopotēšos un tad neievērošu nevienu noteikumu. Tas nu ir 100%.
Tev nepareiza infa. Neviens nav teicis, ka vakcineetie nepaarneesaa viirusu, nesaslims otreiz, vai nebuus kaadi citi blakus efekti.
Bet viens ir skaidrs, vakcineetie smagi vairs neslimo ar to suuuu, neaiznnemt slimniicaa gultas, kas domaatas citaam vajadziibaam un neliek aarstiem rauties virsstundas.
Ja buutu kaadi 75-80% vakcineeto, valdiibai buutu uzshkkaudiit uz 20% un nebuutu nekaadu lielo ierobezhojumu un breekas. Tieshi tas arii notiek valstiis, kur vakcinaacija tuvojas 70+%

  +2 [+] [-]

, 2021-10-14 18:03, pirms 3 gadiem
Paklau, kāds pameklē, kāda iespējamība ir saslimt ar vēzi?! nu... +/-... tas būs lielāks vai mazāks, kā ar covid norauties... varbūt, ka vajag VISUS apstarot, ja nu...
Malacis Ērvings!?

  -2 [+] [-]

, 2021-10-14 18:04, pirms 3 gadiem
TakeTheBall rakstīja: Tev nepareiza infa. Neviens nav teicis, ka vakcineetie nepaarneesaa viirusu, nesaslims otreiz, vai nebuus kaadi citi blakus efekti.
Bet viens ir skaidrs, vakcineetie smagi vairs neslimo ar to suuuu, neaiznnemt slimniicaa gultas, kas domaatas citaam vajadziibaam un neliek aarstiem rauties virsstundas.
Ja buutu kaadi 75-80% vakcineeto, valdiibai buutu uzshkkaudiit uz 20% un nebuutu nekaadu lielo ierobezhojumu un breekas. Tieshi tas arii notiek valstiis, kur vakcinaacija tuvojas 70+%
nosauc VIENU iemeslu, kāpēc SPECIĀLISTIEM uzdodot jautājumu, kāds % no slimnīcā esošajiem ir vakcinēto... tā arī atbildi 7min laikā nevarēja iedot!!!! NEVIENU neinteresē blakus slimības utt... vakcinētie un nevakcinētie... PUNKTS!!!

  +2 [+] [-]

, 2021-10-14 18:07, pirms 3 gadiem
viedoklis rakstīja: nosauc VIENU iemeslu, kāpēc SPECIĀLISTIEM uzdodot jautājumu, kāds % no slimnīcā esošajiem ir vakcinēto... tā arī atbildi 7min laikā nevarēja iedot!!!! NEVIENU neinteresē blakus slimības utt... vakcinētie un nevakcinētie... PUNKTS!!!
Kaapeec LV nevar pateikt, nekomenteeshu. Kur es dziivoju, 0%. Bet, 33% saslimst atkaartoti, neskatoties uz to, ka esi vakcineejies! Kas, ir daudz.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-14 18:14, pirms 3 gadiem
TakeTheBall rakstīja: Tev nepareiza infa. Neviens nav teicis, ka vakcineetie nepaarneesaa viirusu, nesaslims otreiz, vai nebuus kaadi citi blakus efekti.
Bet viens ir skaidrs, vakcineetie smagi vairs neslimo ar to suuuu, neaiznnemt slimniicaa gultas, kas domaatas citaam vajadziibaam un neliek aarstiem rauties virsstundas.
Ja buutu kaadi 75-80% vakcineeto, valdiibai buutu uzshkkaudiit uz 20% un nebuutu nekaadu lielo ierobezhojumu un breekas. Tieshi tas arii notiek valstiis, kur vakcinaacija tuvojas 70+%
Vai tu runā par Dāniju, kur procents ir super augsts un mums reklamē kā veiksmes stāstu, kaut patiesībā vakar bija 700 jauni gadījumi un jau runā par masku atgriešanu? Vai varbūt tu runā par izcilo Izraēlas piemēru?

  +1 [+] [-]

, 2021-10-14 18:16, pirms 3 gadiem
Mans uzskats, ka pa 80 miljoniem vajadzēja uzbūvēt slimnīcu covidniekiem nevis nopirkt 120 gultas.
Tas protams joks.
Bet, ja parēķina, cik nauda ir notrallināta, tad sen bija jābūt divkāršai kapacitātei pieejamai.
Tagad sanāk tā, ka no februāra NEKAS nav mainījies veselības sistēmā un tas nav normāli.

     [+] [-]

, 2021-10-14 18:47, pirms 3 gadiem
viedoklis rakstīja: Paklau, kāds pameklē, kāda iespējamība ir saslimt ar vēzi?! nu... +/-... tas būs lielāks vai mazāks, kā ar covid norauties... varbūt, ka vajag VISUS apstarot, ja nu...
Malacis Ērvings!?
Nu, vispār pret vīrusu, kas izraisa dzemdes kakla vēzi, vakcinē, un tāpēc neviens visu FB nav aizkakājis.

     [+] [-]

, 2021-10-14 19:00, pirms 3 gadiem
viedoklis rakstīja: nosauc VIENU iemeslu, kāpēc SPECIĀLISTIEM uzdodot jautājumu, kāds % no slimnīcā esošajiem ir vakcinēto... tā arī atbildi 7min laikā nevarēja iedot!!!! NEVIENU neinteresē blakus slimības utt... vakcinētie un nevakcinētie... PUNKTS!!!
87% ir nevakcinēto: https://www.delfi.lv/news/national/...

Bet šī informācija tev neko nedod, jo izrēķināt, cik % ir vakcinēto, tu nespēsi

     [+] [-]

, 2021-10-14 19:53, pirms 3 gadiem
Ļoti labs scenārijs Nets īpašniekiem. Publicitāte un labas izredzes izcīnīt titulu ir, bet jāmaksā par to stingri mazāk..

  +3 [+] [-]

, 2021-10-14 20:03, pirms 3 gadiem
Ja uz visu NBA ir tikai viens tāds dīvainis, tad ar tiem basketbolisiem nav nemaz tik traki. Ja citās sabiedrības grupās arī tā būtu, problēmu nebūtu.
Tā vietā pilns ar skolotājiem un citiem šķietami inteliģentiem cilēkiem, kuri visādu tuftu lej.
Slēpts komentārs: elgarz

  -1 [+] [-]

, 2021-10-14 20:13, pirms 3 gadiem
Smieklīgākā ir prasība respektēt izvēli. Pieņemt zināšanai OK, bet nevajag gaidīt, ka visiem būtu jārespektē klaji muļķīga rīcība. Mums Latvijā puse ir vakcinējušies un no pieredzes zin, ka tas ātri, viegli, nesāpīgi un droši. Pakāst miljonus tāda štrunta dēļ ir stul.uma kalngals.

     [+] [-]

, 2021-10-14 20:25, pirms 3 gadiem
Pareizi.
Vismaz viens domājoš basketbolists.
Kapēc visi vakcinētie baidās no nevakcinētiem?

  -1 [+] [-]

, 2021-10-14 20:31, pirms 3 gadiem
Ndeki rakstīja: Pareizi.
Vismaz viens domājoš basketbolists.
Kapēc visi vakcinētie baidās no nevakcinētiem?
Tāpēc, ka izrādās nevis vakseri ir gudri, bet gan antivakseri. Nevis gudri, bet racionāli domājoši.

     [+] [-]

, 2021-10-14 21:09, pirms 3 gadiem
Go0dFather rakstīja: Un Tu papisi miljonus Nu tāds lomiks
Lomikss esi tu, loģiski. un vēl bomārs

Ir Laimīgi cilvēki un tādi, kuriem jāvakcinējas. Diemžēl, nepaspēju sevi ierindot laimīgajos. Atliek stiprināt organismu.
1 2 46 komentāri