Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Braients vēlas noslēgt karjeru ar zelta medaļu Rio olimpiādē

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Braients vēlas noslēgt karjeru ar zelta medaļu Rio olimpiādē
Kobe Braients
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Losandželosas "Lakers" superzvaigzne Kobe Braients (36) pirms karjeras beigām vēlas startēt 2016. gada Riodežaneiro olimpiskajās spēlēs, informē ASV basketbola savienības prezidents Džerijs Kolandželo.

"Kobe Braients man privātā sarunā teica, ka vēlētos noslēgt karjeru ar vēl viena olimpiskā zelta izcīnīšanu," atklāj amerikāņu basketbola vadītājs Spēlētājs gan piebilda, ka viņš neprasa vietu izlasē, jo vēlas to nopelnīt, spēlējot attiecīgā līmenī. Džerijs Kolandželo atbildēja, ka to jau ir nopelnījis, viņam būs vieta izlasē.

Kā jau ziņots, 2012. gada novembrī Kobe Braints norādīja, ka grib spēlēt līdz 40 gadu vecumam. Šo ieceri liek mainīt pēdējā veselības likstas. Losandželosas "Lakers" komandu viņš pārstāv kopš 1996. gada, tagad kontrakts ir vēl līdz 2015-2016 sezonas beigām. NBA pieckārtējais čempions olimpiskajās spēlēs izcīnījis divas zelta godalgas (2008, 2012). Iepriekš viņš neplānoja piedalīties 2016. gada olimpiādē, taču plāni mēdz mainīties.

ASV valstsvienībai šonedēļ notika treniņnometne Lasvegasā. Tur piedalījās vairāk nekā 30 spēlētāji, kuri vēlas pretendēt uz vietu olimpiskās izlases sastāvā. Kobe Braients un Deriks Rouzs minētajā nometnē nepiedalījās, taču izlases vadība uz viņiem cer nākamajā gadā.

NBA visu laiku rezultatīvākie spēlētāji

#basketbolistspunkti
1.Karīms Abduls-Džabars38 387
2.Karls Melouns36 928
3.Kobe Braients32 482
4.Maikls Džordans32 292

Izmantotie resursi:
espn.go.com

  +2 [+] [-]

, 2015-08-14 18:03, pirms 9 gadiem
Būtu jau labi. Veiksmi.

  -1 [+] [-]

, 2015-08-14 18:21, pirms 9 gadiem
Un kas būs, ja amerikāņi neizcinīs zeltu?

 +10 [+] [-]

, 2015-08-14 18:37, pirms 9 gadiem
Justifiable rakstīja: Un kas būs, ja amerikāņi neizcinīs zeltu?
Kāds cits izcīnīs

     [+] [-]

, 2015-08-14 18:45, pirms 9 gadiem
Justifiable rakstīja: Un kas būs, ja amerikāņi neizcinīs zeltu?
Pasaki godigi,kas vinus aptures?
Spaniem vispar bez sava gara gala nav vairs neviena superstara.Rubio/Rodrigezs/Llull tadi kas varetudot pienesum.Navaro pensionars,bet vai vins nav beidzis karjeru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-14 18:53, pirms 9 gadiem
Logiski ja grib ta speelees.Taadu speeleetaaju kaa KB neieklaut sastaavaa tas buutu greeks....un naakamajaa sezonaa domaaju,ka vins "blieziis" labi..un nav divu domu,ka vines nespeelees olimpiaadee ja gribees!Playofos gan Lakers neiekluus kaa vins ieprieks izteicaas...ka, kaapeec,lai neiekluutu un ir speejiigi uz to..Zeel jau protams ja tas buus KB peedeejais gads nba..,jo KB un playoff tas ir kkas..,bet ta jau redzees.Galvenais,lai vinam viss ok ar veseliibu.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-14 19:10, pirms 9 gadiem
Visu cieņu Kobem, bet nekādā veidā viņš nav pelnījis vietu 12niekā. Par viņu ir krietni labāki spēlētāji.

Šodien k-kur bija PJ Carlisimo viedoklis par 12nieku, kuram būtu jābūt OS.

Aizsargi: Pols, Vestbrūkss, Karijs, Irvings, Hārdens, Tompsons
Uzbrucēji: Džeimss, Entonijs, Lavs, Durants
Centri: Deiviss, ???

Salīdzinoši piekrītu, tomēr Irvinga vietā liktu Volu, kā otrais centrs Kazinss un Lava vietā arī pameklētu kādu citu, teiksim Iguodala vai Grīns, maybe Dramonds.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-14 19:21, pirms 9 gadiem
Ooopiits rakstīja: Visu cieņu Kobem, bet nekādā veidā viņš nav pelnījis vietu 12niekā. Par viņu ir krietni labāki spēlētāji.

Šodien k-kur bija PJ Carlisimo viedoklis par 12nieku, kuram būtu jābūt OS.

Aizsargi: Pols, Vestbrūkss, Karijs, Irvings, Hārdens, Tompsons
Uzbrucēji: Džeimss, Entonijs, Lavs, Durants
Centri: Deiviss, ???

Salīdzinoši piekrītu, tomēr Irvinga vietā liktu Volu, kā otrais centrs Kazinss un Lava vietā arī pameklētu kādu citu, teiksim Iguodala vai Grīns, maybe Dramonds.
Griffins, Aldridžš jau nav labāki par Statistikas mašīnu Lavu vai ne? Bosh pat ir labāks un šajā sezonā viss var sagriezties kājām gaisā. Varbūt tāds Wigins izkonkurētu kādu uzbrucēju, Pols george var būt atpakaļ. Tas vēl ir tālu un galu galā kobe nospēlē sezonu bez savainojumiem un atgūst spēles garšu un aizver muti ciet.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-14 19:28, pirms 9 gadiem
Chubaki> Wiggins ir kanādietis, ja kas.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-14 20:17, pirms 9 gadiem
Ooopiits rakstīja: Visu cieņu Kobem, bet nekādā veidā viņš nav pelnījis vietu 12niekā. Par viņu ir krietni labāki spēlētāji.

Šodien k-kur bija PJ Carlisimo viedoklis par 12nieku, kuram būtu jābūt OS.

Aizsargi: Pols, Vestbrūkss, Karijs, Irvings, Hārdens, Tompsons
Uzbrucēji: Džeimss, Entonijs, Lavs, Durants
Centri: Deiviss, ???

Salīdzinoši piekrītu, tomēr Irvinga vietā liktu Volu, kā otrais centrs Kazinss un Lava vietā arī pameklētu kādu citu, teiksim Iguodala vai Grīns, maybe Dramonds.
lai uzvarētu, amerikāņiem nav vajadzīgi visi labākie. Te drīzāk zelts izšķirsies starp spēlētājiem, jo kā komanda zeltu dabūs tāpat. Tātad amerikāņi atlasīs kam tiks olimpiskais zelts.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-14 20:21, pirms 9 gadiem
pūce rakstīja: lai uzvarētu, amerikāņiem nav vajadzīgi visi labākie. Te drīzāk zelts izšķirsies starp spēlētājiem, jo kā komanda zeltu dabūs tāpat. Tātad amerikāņi atlasīs kam tiks olimpiskais zelts.
Pasaules cempi redzejam ar kadu izlasi vini uzvareja.Pirmaja puslaika neko reali neradija finala,bet to ko vini izdarija ar Serbiem otraja puslaika redzeja visi.

  +4 [+] [-]

, 2015-08-14 20:58, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Griffins, Aldridžš jau nav labāki par Statistikas mašīnu Lavu vai ne? Bosh pat ir labāks un šajā sezonā viss var sagriezties kājām gaisā. Varbūt tāds Wigins izkonkurētu kādu uzbrucēju, Pols george var būt atpakaļ. Tas vēl ir tālu un galu galā kobe nospēlē sezonu bez savainojumiem un atgūst spēles garšu un aizver muti ciet.
Ko?
Wigins?

Tas, kurš kanādietis un Kanādas U17 un U18 izlasēs medaļas dabūjis, kā arī tas, kurš pie Kanādas nacionālās basketbola izlases skaitās?
Andrew | Canada Basketball

  +2 [+] [-]

, 2015-08-14 21:21, pirms 9 gadiem
Ooopiits rakstīja: Visu cieņu Kobem, bet nekādā veidā viņš nav pelnījis vietu 12niekā. Par viņu ir krietni labāki spēlētāji.

Šodien k-kur bija PJ Carlisimo viedoklis par 12nieku, kuram būtu jābūt OS.

Aizsargi: Pols, Vestbrūkss, Karijs, Irvings, Hārdens, Tompsons
Uzbrucēji: Džeimss, Entonijs, Lavs, Durants
Centri: Deiviss, ???

Salīdzinoši piekrītu, tomēr Irvinga vietā liktu Volu, kā otrais centrs Kazinss un Lava vietā arī pameklētu kādu citu, teiksim Iguodala vai Grīns, maybe Dramonds.
visu cieņu, bet neviens nav KRIETNI labāks par viņu, pat ne tagad, protams ka ir labaki spēlētāji šajā vecumā par kobi, bet pat lebrons nav krietni labāks, un teikt ka ka karijs, irvings un hardens ir labaki par kobi izlases kontekstā vispār ir nepareizi, jo pat 40 gadīgs kobe ir labāks par šiem trim aizsardzībā un uzbrukuma usa pietiks no lebrona, carmelo, duranta un westbruka, un tici man ja nu kāds kritīs arā no izlases 12nieka, tad kobe tas toč nebus

  -3 [+] [-]

, 2015-08-15 09:00, pirms 9 gadiem
enzo360 rakstīja: visu cieņu, bet neviens nav KRIETNI labāks par viņu, pat ne tagad, protams ka ir labaki spēlētāji šajā vecumā par kobi, bet pat lebrons nav krietni labāks, un teikt ka ka karijs, irvings un hardens ir labaki par kobi izlases kontekstā vispār ir nepareizi, jo pat 40 gadīgs kobe ir labāks par šiem trim aizsardzībā un uzbrukuma usa pietiks no lebrona, carmelo, duranta un westbruka, un tici man ja nu kāds kritīs arā no izlases 12nieka, tad kobe tas toč nebus
Tev laikam basketbolam jāpaseko līdz...

  -1 [+] [-]

, 2015-08-15 10:21, pirms 9 gadiem
Ooopiits rakstīja: Visu cieņu Kobem, bet nekādā veidā viņš nav pelnījis vietu 12niekā. Par viņu ir krietni labāki spēlētāji.

Šodien k-kur bija PJ Carlisimo viedoklis par 12nieku, kuram būtu jābūt OS.

Aizsargi: Pols, Vestbrūkss, Karijs, Irvings, Hārdens, Tompsons
Uzbrucēji: Džeimss, Entonijs, Lavs, Durants
Centri: Deiviss, ???

Salīdzinoši piekrītu, tomēr Irvinga vietā liktu Volu, kā otrais centrs Kazinss un Lava vietā arī pameklētu kādu citu, teiksim Iguodala vai Grīns, maybe Dramonds.
Kāpēc cilvēkiem ir problēmas ar Westbrook pareizu transkripciju, viņš ir vnk Vestbruks. Paldies.

  +2 [+] [-]

, 2015-08-15 11:08, pirms 9 gadiem
Porzinqis rakstīja: Ja godiigi kobe vairs nav top 12 speletajs nba un uz vinja poziiciju es nemtu haardenu un kleju tompsonu bet respecta deelj vinjsh ir pelniijis nosleegt karjieru izciinot zeltu kaut vai kaa 11-12 speeleetaajs usa izlasee
Laikam jau tāpēc viņš bija līderis gūtajos punktos NBA pirms guva traumu...

  +1 [+] [-]

, 2015-08-17 19:20, pirms 9 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Tev laikam basketbolam jāpaseko līdz...
Tici man, manas zināšanas par basketbolu ir krietni dziļākas par tavām, gan no savas pieredzes gan no basketbolam veljoprojam pietuvinātiem cilvēkiem
Ja tu pirms 3 gadiem jau skatījies basketbolu un nba, tad tu zini ko darīja kobe 34 gadu vecumā un tajā brīdī viņš veljoprojām bija nr.1 sg līgā un ja viņš beidzot spēs atgriezties vesels, nav nekādu argumentu pret to ka viņš vēljoprojām ir ļoti spējīgs un neviens spēlētājs nav daudz labāks, es nesaku , ka viņš ir labākais, tāds viņš bija pagājušajā dekāde, bet viņš vienmēr būs starp labākajiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja