Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Vestbrukam 54 punkti, ''Thunder'' un ''Pelicans'' zaudējumi

Vestbrukam 54 punkti, ''Thunder'' un ''Pelicans'' zaudējumi
Vestbruks uzbrukumā pret ''Pacers''
Foto: AP/Scanpix

Šonakt Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) spēlē saspēles vadītājs Rasels Vestbruks guva 54 punktus, taču tas neglāba viņa Oklahomsitijas ''Thunder'' no zaudējuma ar 104:116 pret Indiānas ''Pacers''. Tāpat zaudējumu piedzīvoja ''Thunder'' konkurente par vietu ''play-off'' - Ņūorleānas ''Pelicans'', kura ar 114:121 atzina Hjūstonas ''Rockets'' pārākumu.

Abas komandas vēl joprojām nebija zaudējušas cerības uz vietu izslēgšanas spēlēs, tāpēc uzvara Indianā būtu ļoti vērtīga abām komandām. Taču labāk šo spēli uzsāka viesi, kuru sastāvā neapturams bija Rasels Vestbruks, kurš pirmajā ceturtdaļā guva 22 punktus, bet otrajā ceturtdaļā mājinieki ar Mailza 12 punktiem atspēlēja nelielo starpību un izvirzījās vadībā ar 56:51.

Otrajā puslaikā Vestbruks turpināja gūt punktus visdažādākajos veidos, taču ceturtajā ceturtdaļā viņš saņēma sezonas 16. tehnisko piezīmi, kas nozīmē, ka nākamā svarīgā spēle komandas līderim pēc līgas noteikumiem būs jāizlaiž. ''Thunder'' galvenais treneris Skots Brukss gan izteica cerību, ka līga atcels šo sodu un ļaus spēlētājam piedalīties nākamajā spēlē pret ''Trail Blazers''. Bet šajā spēlē ar viņa spēkiem nepietika, jo gan Džordžs Hils, gan Mailzs spēles galotnē noorganizēja 12:4 punktu izrāvienu, kas deva uzvaru ''Pacers''. Viesi realizēja tikai 11 no 28 soda metieniem, kā arī zaudēja cīņā par atlēkušajām bumbām (43 pret 52). Karjeras rekordus gūtajos punktos uzvarētāju labā sasniedza Mailzs, kuram 30 punkti un 10 atlēkušās bumbas, bet tāds pats karjeras ieraksts arī Vestbrukam, kurš izcēlās ar 54 punktiem (2p 16/28, 3p 5/15, 1p 7/11), deviņām atlēkušajām bumbām un astoņām piespēlēm.

Par savu ''play-off'' vietu joprojām nevar būt droša Ņūorleānas ''Pelicans'', kura izbraukumā piedzīvoja zaudējumu pret Hjūstonas ''Rockets''. Lai arī Džeimss Hārdens neguva ne punkta ceturtajā ceturtdaļā, tomēr viņu lieliski aizstāja Dvaits Hovards (19 p., 11 atl.b.) un Korijs Brūvers (20 p.), kuri kritiskajos brīžos saglabāja nelielu mājinieku pārsvaru, kas ļāva uzvarēt ar 121:114. Hārdena kontā 30 punkti, bet pretinieku MVP kandidāts Entonijs Deiviss guva 27 punktus.

Klīvlendas ''Cavaliers'' piedzīvoja pamatīgu sakāvi izbraukumā pret Bostonas ''Celtics'', taču tas noteikti nebija objektīvs spēku samērs, jo viesu sastāvā atpūta laukuma malā tika dota Lebronam Džeimsam, Kairijam Īrvingam, Kevinam Lavam un Dž.R.Smitam. Taču tas nemaina to, ka ''Celtics'' šī bija ceturtā uzvara pēc kārtas, kas ļauj lēnām skatīties izslēgšanas spēļu virzienā. Izšķirošo pārsvaru šajā spēlē mājinieki guva jau otrajā ceturtdaļā, kuru uzvarēja ar rezultātu 34:9. Ar 17 punktiem uzvarētāju sastāvā izcēlās Aizeja Tomass, bet ''Cavaliers'' sastāvā līdera lomu uzņēmās Īmans Šamperts (15 punkti un 10 atl.b.).

Bet pamatīgi ieskrējusies Sanantonio ''Spurs'', kura sezonas galotnē uzlabojusi savu sniegumu un šobrīd atrodas 11 spēļu uzvaru sērijā. Šīs nakts spēlē ar 107:91 pieveikta nesenā ''play-off'' pretendente Fīniskas ''Suns''. Spēles galvenais varonis bija Tims Dankans, kurš ļoti nepiekāpīgi cīnījās par katru bumbu, ko pierādīja arī viņa lēciens skatītājos. Kopumā spēlē Dankans izcēlās ar 22 punktiem un 10 atlēkušajām bumbām, bet Kavai Lenards pievienoja 18 punktus. Interesanti, ka spēles pirmajā ceturtdaļā no laukuma tika noraidīts ''Suns'' spēlētājs Džerels Maknīls, jo viņš nemaz nav ticis pieteikts spēlei.

NBA regulārā sezona

SpēleRezultātsRezultatīvākie
Bucks - Nets96:73Iljasova 21 Lopezs 12
Celtics – Cavaliers117:78Tomass 17 Šamperts 15
Pistons – Hornets116:77Mīkss 24 Vonlejs 16
Nuggets – Kings122:111Farīds 30 Kaspi 22
Pacers – Thunder116:104Mailzs 30 Vestbruks 54
Wizards – Hawks108:99Vols 24 Skots 19
Rockets- Pelicans121:114Hārdens 30 Deiviss 27
Spurs - Suns107:91Dankans 22 Grīns 23
Lakers - Mavericks106:120Klarksons 26 T.Čendlers 20

Austrumu konference

V.KomandaSU-Z%
1.Atlantas "Hawks"8060-2075.0
2.Klīvlendas "Cavaliers"8051-2963.8
3.Toronto "Raptors"8048-3260.0
4.Čikāgas "Bulls"8048-3260.0
5.Vašingtonas "Wizards"8046-3457.5
6.Milvoki "Bucks"8040-4050.0
7.Bostonas "Celtics"8038-4247.5
8.Bruklinas "Nets"8037-4346.3
9.Indianas "Pacers"8037-4346.3
10.Maiami "Heat"8035-4543.8

Treknrakstā izceltas komandas, kuras jau garantējušas vietu izslēgšanas spēlēs

Rietumu konference

V.KomandaSU-Z%
1.Goldensteitas "Warriors"8065-1581.3
2.Sanantonio "Spurs"8155-2667.9
3.Losandželosas "Clippers"8054-2667.5
4. Portlendas "Trail Blazers"8051-2963.8
5.Memfisas "Grizzlies"8054-2667.5
6.Hjūstonas "Rockets"8054-2667.5
7.Dalasas "Mavericks"8049-3161.3
8.Ņūorleānas "Pelicans"8043-3753.8
9.Oklahomas "Thunder"8043-3753.8

Treknrakstā izceltas komandas, kuras jau garantējušas vietu izslēgšanas spēlēs

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +6 [+] [-]

, 2015-04-13 08:41, pirms 10 gadiem
Cle rezervisti ir vnk...Tada sajuta,ka vini nemak piespelet bumbu
Ar sadu speli varetu pat varetu noveletet IND veiksmi.

  +5 [+] [-]

, 2015-04-13 08:41, pirms 10 gadiem
Vestbrūks ir cirvis.. Kamēr viņš spēlēs OKC, tikmēr šī komanda turpinās buksēt un nopietna pretendente uz titulu nebūs!
Jebkurš spēlētājs NBA spētu iemest 54 punktus izmetot 43 metienus no spēles + 11 sodiņus.. Un kādas vel runas par sezonas MVP ?!

  -2 [+] [-]

, 2015-04-13 08:46, pirms 10 gadiem
k.b. rakstīja: Vestbrūks ir cirvis.. Kamēr viņš spēlēs OKC, tikmēr šī komanda turpinās buksēt un nopietna pretendente uz titulu nebūs!
Jebkurš spēlētājs NBA spētu iemest 54 punktus izmetot 43 metienus no spēles + 11 sodiņus.. Un kādas vel runas par sezonas MVP ?!
Es neteiktu,ka sūdīgs procents vnk bez ibakas un duranta gan aizsardzībā,gan izšķirīgajos brīžos nav variantu.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 08:50, pirms 10 gadiem
k.b. rakstīja: Vestbrūks ir cirvis.. Kamēr viņš spēlēs OKC, tikmēr šī komanda turpinās buksēt un nopietna pretendente uz titulu nebūs!
Jebkurš spēlētājs NBA spētu iemest 54 punktus izmetot 43 metienus no spēles + 11 sodiņus.. Un kādas vel runas par sezonas MVP ?!
Pieskaiti klat ari OKC treneri.

  +4 [+] [-]

, 2015-04-13 09:00, pirms 10 gadiem
Vestbrūks savā elementā...
Un Thunder iet Atlantas pēdās... Izaudzināja, izveidoja, bet pietrūka pēdējā pieskāriena... un tā vienmēr paliek potenciālie, iespējamie... Jātriec prom visi, kamēr vēl Durents ir jauns un stiprs... Jātaisa jauns modelis, ar jauniem spēlētājiem... Vasarā ar par šo to var pacīnīties... Nafig to vestbrūku....
Ja PG kā vienīgais līderis to vien spēj, kāvākt tripļus un zaudēt spēles, tad jautājums, vai tiešām tie pārējie tajā komandā ir tik bezcerīgi?, ka nevar ļaut viņiem iejustie,s uzspēlēt? Ja katru otro metienu spēlēi izdara Rasels, tad kā pārējā komanda var vispār rokās kādu siltumu sajust|?

  +4 [+] [-]

, 2015-04-13 09:22, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Vestbrūks savā elementā...
Un Thunder iet Atlantas pēdās... Izaudzināja, izveidoja, bet pietrūka pēdējā pieskāriena... un tā vienmēr paliek potenciālie, iespējamie... Jātriec prom visi, kamēr vēl Durents ir jauns un stiprs... Jātaisa jauns modelis, ar jauniem spēlētājiem... Vasarā ar par šo to var pacīnīties... Nafig to vestbrūku....
Ja PG kā vienīgais līderis to vien spēj, kāvākt tripļus un zaudēt spēles, tad jautājums, vai tiešām tie pārējie tajā komandā ir tik bezcerīgi?, ka nevar ļaut viņiem iejustie,s uzspēlēt? Ja katru otro metienu spēlēi izdara Rasels, tad kā pārējā komanda var vispār rokās kādu siltumu sajust|?
Piekrītu, ka RW vajag pēc iespējas ātrāk dabūt prom no OKC, bet no otras puses saprotams, ka tādu spēlētāju grūti atdot. Čempionu komandas ir jābūvē ap tādiem spēlētājiem kā Džeimsu, Durantu, Džordžu, kas spēj citus padarīt labākus, nevis otrādi. Tādi statistikas vācēji un metēji kā Vestbrūks, Karmelo neko daudz nesasniegs, ja nespēlēs komandas interesēs. Drusku pa traku ir, ja viens spēlētājs izmet tikpat metienus, cik 7 spēlētāji...

  +3 [+] [-]

, 2015-04-13 09:26, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Vestbrūks savā elementā...
Un Thunder iet Atlantas pēdās... Izaudzināja, izveidoja, bet pietrūka pēdējā pieskāriena... un tā vienmēr paliek potenciālie, iespējamie... Jātriec prom visi, kamēr vēl Durents ir jauns un stiprs... Jātaisa jauns modelis, ar jauniem spēlētājiem... Vasarā ar par šo to var pacīnīties... Nafig to vestbrūku....
Ja PG kā vienīgais līderis to vien spēj, kāvākt tripļus un zaudēt spēles, tad jautājums, vai tiešām tie pārējie tajā komandā ir tik bezcerīgi?, ka nevar ļaut viņiem iejustie,s uzspēlēt? Ja katru otro metienu spēlēi izdara Rasels, tad kā pārējā komanda var vispār rokās kādu siltumu sajust|?
gluži manas domas! jātriec Vestbruks prom, kamēr par viņu var pretī dabūt labu/s spēlētāju un jāveido komanda ap Durentu. nu tas tiešām nav normāli, ka saspēles vadītājs spēlē tā, kā to dara Vestbruks. tas ir kautkāds nonsenss, par spīti viņa iespaidīgajai statistikai.
pārēji spēlētāji komandā šobrīd tiek paraisīti par muļķiem - viens tik driblē un plivina pa grozu, kamēr pārējie pat pie bumbas netiek.

  +4 [+] [-]

, 2015-04-13 09:32, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: gluži manas domas! jātriec Vestbruks prom, kamēr par viņu var pretī dabūt labu/s spēlētāju un jāveido komanda ap Durentu. nu tas tiešām nav normāli, ka saspēles vadītājs spēlē tā, kā to dara Vestbruks. tas ir kautkāds nonsenss, par spīti viņa iespaidīgajai statistikai.
pārēji spēlētāji komandā šobrīd tiek paraisīti par muļķiem - viens tik driblē un plivina pa grozu, kamēr pārējie pat pie bumbas netiek.
Uz kurieni jātriec? Kāpēc viņam būtu jāgremdē citas komandas? Lai sēž savā Oklahomā un turpina to darīt tur.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 09:45, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: gluži manas domas! jātriec Vestbruks prom, kamēr par viņu var pretī dabūt labu/s spēlētāju un jāveido komanda ap Durentu. nu tas tiešām nav normāli, ka saspēles vadītājs spēlē tā, kā to dara Vestbruks. tas ir kautkāds nonsenss, par spīti viņa iespaidīgajai statistikai.
pārēji spēlētāji komandā šobrīd tiek paraisīti par muļķiem - viens tik driblē un plivina pa grozu, kamēr pārējie pat pie bumbas netiek.
Pat gruuti iedomaties kuras komandas modelii vins iederetos. UN normali tas nav ka gandriz pusi metienus no speles izmet viens speletajs, tomer pareja komanda ari atveras,mainas pie aizsegiem utt bet kada jega ja viens nodrible un izmet? Komandas spele 0.

Patika kaa sodien Haardens 1qt lauj spelet parejiem, bet tad kad komandai -10 uztaisa comeback un velak izdalot passus izraavienu. Vot tadam jabut komandas liderim. Un RW izskirosajos momentos vienmer nolazho

  -1 [+] [-]

, 2015-04-13 09:48, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: Cle rezervisti ir vnk...Tada sajuta,ka vini nemak piespelet bumbu
Ar sadu speli varetu pat varetu noveletet IND veiksmi.
CLE ir pirmais piecinieks. Parejie reaali nabagi kurus pat Lakers vai Knicks izliktu. Mosh pat VEF Atkal playoffos loti lielu nastu bus javelk Lebronam, tikai soreiz ir vina liimena paligi JR un Irvings. Bet tapat finalaa Spurs sos izliks. 1 piecinieks pret 2 pieciniekiem tik garos playofos... nu nez. Vienigais Lebrons ar brigaadi jau tagad atpushas.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-13 09:56, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: CLE ir pirmais piecinieks. Parejie reaali nabagi kurus pat Lakers vai Knicks izliktu. Mosh pat VEF Atkal playoffos loti lielu nastu bus javelk Lebronam, tikai soreiz ir vina liimena paligi JR un Irvings. Bet tapat finalaa Spurs sos izliks. 1 piecinieks pret 2 pieciniekiem tik garos playofos... nu nez. Vienigais Lebrons ar brigaadi jau tagad atpushas.
Vienalga kāds ir piecinieks, bez soliņa pienācīga pienesuma neko neuzvarēs... Arī heat titulos punktus visiem LBJ pūliņiem pielika rezervisti...

  +2 [+] [-]

, 2015-04-13 09:57, pirms 10 gadiem
Ulrihs rakstīja: Uz kurieni jātriec? Kāpēc viņam būtu jāgremdē citas komandas? Lai sēž savā Oklahomā un turpina to darīt tur.
piemēram, uz Filadelfiju. tur kā reiz komandai ir problēmas ar punktu gūšanu - tad nu Rasels tur varētu izvērsties. varētu būvēt komandu apkārt viņam. pie tam - Sixers jau ir pieredze ar vienu tādu, kurš izmet 2/3 komandas punktu - Aiversonu...

  +2 [+] [-]

, 2015-04-13 10:09, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: gluži manas domas! jātriec Vestbruks prom, kamēr par viņu var pretī dabūt labu/s spēlētāju un jāveido komanda ap Durentu. nu tas tiešām nav normāli, ka saspēles vadītājs spēlē tā, kā to dara Vestbruks. tas ir kautkāds nonsenss, par spīti viņa iespaidīgajai statistikai.
pārēji spēlētāji komandā šobrīd tiek paraisīti par muļķiem - viens tik driblē un plivina pa grozu, kamēr pārējie pat pie bumbas netiek.
Tur ir jātriec prom neviss RW, bet gan treneris, kas ļauj spēlētājam tādu visatļautību. Šobrīd OKC uzbrukumā pozicionālajā spēlē ir tikai viena kombinācija - RW driblē un bloku liek Kanters uz viņa sedzēju, tas arī viss.
OKC pavisam cita spēle ir, kad kā saspēles vadītājs iet D.J.Augustin, jo tomēr ir tendēts uz saspēli, un RW var likt kā SG bez bumbas.
Nākamo spēli bez RW, nebrīnīšos ka OKC uzvarēs, jo sastāvs ir gana labs.

     [+] [-]

, 2015-04-13 10:11, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: piemēram, uz Filadelfiju. tur kā reiz komandai ir problēmas ar punktu gūšanu - tad nu Rasels tur varētu izvērsties. varētu būvēt komandu apkārt viņam. pie tam - Sixers jau ir pieredze ar vienu tādu, kurš izmet 2/3 komandas punktu - Aiversonu...
Kas vispār tā par nepareizu stratēģiju, būvet komandu ap kādu ? Vai nepietiek piemēru, ka 1-2 spēletāju izkrišana slikti ietekmē komandu? Komandām javeido sabalansēts sastāvs, ja kāds izkrīt, nāk nākamais līdzvērtīgais! Paļauties uz vienu līderi vai viņam būs īsta diena vai nebūs, vispār absurds.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-13 10:16, pirms 10 gadiem
Blats laikam izrēķinājis, ka Bostona būš labākais variants Nu lai veicas!

Nevar nepriecēt Spurs otrā vieta, cerams, viss tā arī saglabāsies, lai gan Dallasa būs iespējami smagākais variants pirmajā kārtā. Nu nekas, tas pārliecībai

  -4 [+] [-]

, 2015-04-13 10:17, pirms 10 gadiem
Nosaukt RW par cirvi, kad džeks cenšās un dar ko var ir stulbi no jūsu puses. Vuennozīmīgi viņš ir fenomens, kaut IQ vēl aug, bet tik daudz izdarīt kā šosezon ir tiešām Mvp vērts. Ko tad Kobe ar cirvis, ka meta 50 metienus spēlē?

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 10:21, pirms 10 gadiem
cobham rakstīja: Nosaukt RW par cirvi, kad džeks cenšās un dar ko var ir stulbi no jūsu puses. Vuennozīmīgi viņš ir fenomens, kaut IQ vēl aug, bet tik daudz izdarīt kā šosezon ir tiešām Mvp vērts. Ko tad Kobe ar cirvis, ka meta 50 metienus spēlē?
Centiba ir laba lieta,bet ne RSW gadijuma.Fenomenals speletajs protams ir vins,bet speles lasisana,saspeles vadisana ir teikstim tada nekada.Sajua,ka vins uz laukuma tikai redz pretspeletajus un grozu.
Rodas jautajums,kads tolks OKC vispar ir no Scota B.?RSW ir nosplauties uz vinu vai ka?Scotam B. nav mugurkaula pienemt lemumus,un nolaist uz zemes RSW?Nosedinat un baidies sabojat attiecibas?

  +2 [+] [-]

, 2015-04-13 10:22, pirms 10 gadiem
cobham rakstīja: Nosaukt RW par cirvi, kad džeks cenšās un dar ko var ir stulbi no jūsu puses. Vuennozīmīgi viņš ir fenomens, kaut IQ vēl aug, bet tik daudz izdarīt kā šosezon ir tiešām Mvp vērts. Ko tad Kobe ar cirvis, ka meta 50 metienus spēlē?
Viņš tomēr ar 50 metieniem vāca 80p

Katrā gadījumā Kobe tomēr pārsvarā meta ap 30 metieniem, nevis 50.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-13 10:22, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Blats laikam izrēķinājis, ka Bostona būš labākais variants Nu lai veicas!

Nevar nepriecēt Spurs otrā vieta, cerams, viss tā arī saglabāsies, lai gan Dallasa būs iespējami smagākais variants pirmajā kārtā. Nu nekas, tas pārliecībai
Dallasu gan negribetos pretī. Tie Rockets būtu parocīgi Spuriem, jo viņiem patīk piebremzet ātrās komandas.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 10:23, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: Kas vispār tā par nepareizu stratēģiju, būvet komandu ap kādu ? Vai nepietiek piemēru, ka 1-2 spēletāju izkrišana slikti ietekmē komandu? Komandām javeido sabalansēts sastāvs, ja kāds izkrīt, nāk nākamais līdzvērtīgais! Paļauties uz vienu līderi vai viņam būs īsta diena vai nebūs, vispār absurds.
jebkurā komandā ir atslēgas spēlētāji - 1, 2 vai 3, ap kuriem tiek būvēta komanda. Eiropā tas ir mazāk izteikti, NBA izteiktāk, taču savādāk nav iespējams. komandā ir jābūt līderim vai dažiem līderiem, kuri velk komandu.
tā pati Atlanta - lieliska KOMANDA, taču tāpat tā balstās uz 3 līderiem - Milsapu, Horfordu un Tīgu. visi pārējie ir lomu izpildītāji. ļoti augsta līmeņa lomu izpildītāji, bet tomēr.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 10:39, pirms 10 gadiem
ķelti vēl plovos tiks, respect.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 10:52, pirms 10 gadiem
logiski, ka OKC pārējiem nav motivācijas, jo viens cirvis met truļus 5-15

Teorētiski Pelikāniem labākas izredzes nekā OKC, abiem ir spēles pret Vilkiem, un pēdējā spēlē abas var dabūt zāģus.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-13 10:59, pirms 10 gadiem
cobham rakstīja: Nosaukt RW par cirvi, kad džeks cenšās un dar ko var ir stulbi no jūsu puses. Vuennozīmīgi viņš ir fenomens, kaut IQ vēl aug, bet tik daudz izdarīt kā šosezon ir tiešām Mvp vērts. Ko tad Kobe ar cirvis, ka meta 50 metienus spēlē?
Pag... A ko darīt, ka to mērgli nosedz? Nu uzliks viņam virsū visu spēli divus, kas krampē? Ko OKC darīs tad? Uzliks teiksim viņam divus trīs sedzējus uz otrās ceturtdaļas vidu... viss, komanda apstājas, jo pārējie ir 15 minūtes skraidījuši pa laukumu un divreiz bumbai pieskārušies, pat īsti uzmest nav dabūjuši, bet rasels 4/4 nespēs kājas pavilkt... Rasesl viens pats uzvarēt nevar, lai uzvarētu kādus 50+ punktus kā minimums ir jāiemet pārējiem... A kā lai viņi iemet, ka pat ritmu nekādu nav sajutuši? Komandas līderim ir jāvelk, ir jāmet, ir jārāda, kā to izdarīt, jāite, jālec, jākrīt un jāceļas... to Rasels dara perfekti... tikai, komandas līderim ir jāgāda, ka viņa pārējie biedri ir ritmā un atraodas savās komforta zonās, lai attiecīgajā brīdī būtu spējīgi būt efektīvi... Vienkārša formula... Pagrūti izpildīt... Praktiski neiespējami, ja izmet 40+ metienus...
Ja tā grib spēlēt, tad jāmet ir 70+ punkti.. lai uzvarētu...

  +5 [+] [-]

, 2015-04-13 11:09, pirms 10 gadiem
tipiskais RW no 3pts

bildites.lv
';

  +2 [+] [-]

, 2015-04-13 11:10, pirms 10 gadiem
WESTBROOK ON STYLE OF PLAY: ‘I DON’T CARE WHAT NOBODY THINKS’

Izcili komenti:
I couldnt believe that anyone could top kobe as the greatest ballhog player ever. Now i believe anything is possible.

He don’t care cuz the only thing he cares about is himself. He doesn’t make people about him better and gets mad when they miss the few shoo the have. Just putting him in the mvp talk is a shame to the whole NBA

  +2 [+] [-]

, 2015-04-13 11:19, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Vestbrūks savā elementā...
Un Thunder iet Atlantas pēdās... Izaudzināja, izveidoja, bet pietrūka pēdējā pieskāriena... un tā vienmēr paliek potenciālie, iespējamie... Jātriec prom visi, kamēr vēl Durents ir jauns un stiprs... Jātaisa jauns modelis, ar jauniem spēlētājiem... Vasarā ar par šo to var pacīnīties... Nafig to vestbrūku....
Ja PG kā vienīgais līderis to vien spēj, kāvākt tripļus un zaudēt spēles, tad jautājums, vai tiešām tie pārējie tajā komandā ir tik bezcerīgi?, ka nevar ļaut viņiem iejustie,s uzspēlēt? Ja katru otro metienu spēlēi izdara Rasels, tad kā pārējā komanda var vispār rokās kādu siltumu sajust|?
Nu visi varbūt prom nav jātriec, bet varētu pamēģināt pret RW dabūt divus ļoti labus spēlētājus, kuri nemēģnātu apstrīdēt Duranta līdera lomu komandā. Bet kas vēl svarīgāk, manuprāt, ir jānomaina treneris. Brūks nav plovu komandas galvenā trenera līmenī. Viņam vairāk par Filadelfiju dot nevar. Ja OKC visi būtu veseli, tad plovos tiktu pateicoties komandai, bet tur aplauztos, jo treneris, kura spējām plovos būtu lielāka nozīme, ir nulle. Nu nevelk viņš pretendentu līmeni.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-13 12:13, pirms 10 gadiem
Mandaliina rakstīja: tipiskais RW no 3pts

http://www.bildites.lv/images/hp8qeskjaoy8wk3pqr2g.png
Kas tur tāds? Komandas biedrs uzlika bloku un mazais spēlētājs izmet metienu pret garo, kurš parasti ir lēnāks. SPēli neredzēju, epizodi arī nē, bet pēc bildēm spriežot.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-13 12:19, pirms 10 gadiem
k.b. rakstīja: Vestbrūks ir cirvis.. Kamēr viņš spēlēs OKC, tikmēr šī komanda turpinās buksēt un nopietna pretendente uz titulu nebūs!
Jebkurš spēlētājs NBA spētu iemest 54 punktus izmetot 43 metienus no spēles + 11 sodiņus.. Un kādas vel runas par sezonas MVP ?!
TU gan esi tups. lai met 42 metienus ja met ar 50% precizitāti.

  -3 [+] [-]

, 2015-04-13 12:22, pirms 10 gadiem
Vestbruka triecēji prom un meistari -

Pastāstiet kā vajadzēja sadalīt tos 20 metienus, kas bija lieki. Uz kuriem spēlētājiem? Kurš tur kaut ko var izdarīt laukuma abos galos, kurš var uztaisīt rezultātu? Cik Kanters ir labs uzbrukumā tik sūdīgs viņš ir aizsardzībā. Veiters met tieši tādus pašus metienus kā Vestbruks. Morovs sev izkārtot +/- brīvu metienu nevar, vairums metienu ir "catch and shoot". Vairāks neviens komandā uz kaut ko nav spējīgs.

Komanda pēc sastāva ir nekāda un treneris arī nav nekāds labais, te arī ir rezultāts. Protams, pie visa vainīgs Vestbruks, kas vienīgais tur var sev un komandas biedriem kaut ko izkārtot.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-13 12:25, pirms 10 gadiem
akd, kādi te visi Vestbruka heiteri.
Padomājiet paši - viņam ir ļoti švaks treneris, aizsardzības balsts Ibaka ir notraumēts, un uzbrukuma līderis Durents vairs šosezon nespēlēs, turklāt puse no komandas ir praktiski tik tikko iemainīti.

Loģiski ka ņems pats uz sevi un metīs pavairāk.21-43 ir ļoti labs metienu procents, tiem kas te saka "ikviens var iemest 54 punktus metot 43 reizies.. nu bļe, daudzi nevar."

Brukss vispār kā treneris nekam neder. Vajag jau arī normālu treneri, kas kautko dara, nevis tikai maina spēlētājus pa rotāciju

Un tie kas saka, ka viņu jāmaina... pret ko ??? Vestbruks stabili ir top 5 spēlētājs NBA šobrid. Pret ko viņu aizmainīs, kas komandu padarīs labāku ? ja jāmaina, tad Durants, jo tā pēda sak palikt visai biedējoša, un viņa līgumam pēdējais gads nākamsez. Bet arī tādu Durantu būtu grēks mainīt.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 12:45, pirms 10 gadiem
CAVS rezervisti bez līderiem ir kā ar lauztām rokām. Bet kad pie LBJ, Kairija un Lova piemet klāt divus rezervistus, tad viņi spēlē pat ļoti labi.. Domāju, ka būs labs play-off Klīvlendai. Un Perkins kad uziet laukumā, es tik gaidu no viņa shaqtin a fool epizodi, nesaprotu ko CAVS no viņa grib izpiest.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-13 13:16, pirms 10 gadiem
Raicha rakstīja: Vestbruka triecēji prom un meistari -

Pastāstiet kā vajadzēja sadalīt tos 20 metienus, kas bija lieki. Uz kuriem spēlētājiem? Kurš tur kaut ko var izdarīt laukuma abos galos, kurš var uztaisīt rezultātu? Cik Kanters ir labs uzbrukumā tik sūdīgs viņš ir aizsardzībā. Veiters met tieši tādus pašus metienus kā Vestbruks. Morovs sev izkārtot +/- brīvu metienu nevar, vairums metienu ir "catch and shoot". Vairāks neviens komandā uz kaut ko nav spējīgs.

Komanda pēc sastāva ir nekāda un treneris arī nav nekāds labais, te arī ir rezultāts. Protams, pie visa vainīgs Vestbruks, kas vienīgais tur var sev un komandas biedriem kaut ko izkārtot.
Jomajo,sastāvs tak ir uz pirmo.Kur vēl labākus izpildītājus,spēlētājus vari izraut.Rotācija uz pirmo.Rotē jebkuru un būs arī izpildītājs.Dod tik iespēju.
Paskatamies-satraumējās/izkrita Durants..Perijs viņu labi aizvietoja.Ja tik deva min. un bumbu.Tas pats D.J.Augustīns-ja deva spēles laiku,pat iekš OKC viņš aizvadīja dažas ļoti labas spēles.Pat iepriekš Detroitā bija izcilas un labas spēles.Vai tad Lambs bija slikts vai zemē metams?Tas pats 3 pt metējs Novaks,kuram % ir ap vai virs 40.
Singlers pēc maiņas bija sākumsastāva spēlētājs,bija labas spēles utt..
Bet jā,šie spēlētāji labākā gadījumā tiek uz pāris min. laukumā.Pat iesildīties nepaspēj
A kur šie visi tagad?Ar putekļiem apauguši vai iesūnojuši.Ja Jums pat spēlējot pagalmā,bet Jūs visulaiku paliekat uz beņķi.Vai Jums spēles laikā ir 1-3 metienu iespējas(30 min. laikā).Cik komfortabli Tu jutīsies?Domājiet ka baigi komfortabli jutīsiet un psiholoģiski būsiet gatavi?Nu nebūs ka visus metienus un vienmēr sametīsiet.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-13 13:21, pirms 10 gadiem
Principā thunder ir beidzot jātriec prom galvenais treneris Brūkss, un jādod vēl viena sezona esošajam kodolam, ja neizdosies, tad jāmaina Westbrooks prom, ja ne tad Durants ies prom un thunder ilgus gadus varēs sēdēt līgas apakšā, kā mazā tirgus komanda .
Vispār žēl ka viņiem īsti nav sanācis visiem būt veseliem uz playoff, tas šobrīd ir kā attaisnojums Bruksam kurš labi ja vienu kombināciju var uzzīmēt.

  +5 [+] [-]

, 2015-04-13 13:37, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: akd, kādi te visi Vestbruka heiteri.
Padomājiet paši - viņam ir ļoti švaks treneris, aizsardzības balsts Ibaka ir notraumēts, un uzbrukuma līderis Durents vairs šosezon nespēlēs, turklāt puse no komandas ir praktiski tik tikko iemainīti.

Loģiski ka ņems pats uz sevi un metīs pavairāk.21-43 ir ļoti labs metienu procents, tiem kas te saka "ikviens var iemest 54 punktus metot 43 reizies.. nu bļe, daudzi nevar."

Brukss vispār kā treneris nekam neder. Vajag jau arī normālu treneri, kas kautko dara, nevis tikai maina spēlētājus pa rotāciju

Un tie kas saka, ka viņu jāmaina... pret ko ??? Vestbruks stabili ir top 5 spēlētājs NBA šobrid. Pret ko viņu aizmainīs, kas komandu padarīs labāku ? ja jāmaina, tad Durants, jo tā pēda sak palikt visai biedējoša, un viņa līgumam pēdējais gads nākamsez. Bet arī tādu Durantu būtu grēks mainīt.
Par treneri piekrītu, pārējais pufelis... Ar vienu spēlētāju (Ibaku) komandai būs uzreiz baigā aizsardzība? Lielā gadījumā tieši mazie viņiem iekrīt aizsardzībā. Paskaties ar uz laiku ko pavada RW ar bumbu rokās, stabili savus 70 % varētu savākt. un pēc viņa piespēles vienmēr jāmet, jo uzbrukuma laiks iet uz beigām un nevienai kombinācijai nav vairs laika (protams reizēm arī labas piespēles atdod). Un labais procents pārsvarā tiek savākts ar transition spēli. Pozicionālajā viņam ir maksimums 25% no spēles. TOP5 spēlētājs viņš ir tikai statistikā, bet ne jau komandas interesēs.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-13 13:38, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: akd, kādi te visi Vestbruka heiteri.
Padomājiet paši - viņam ir ļoti švaks treneris, aizsardzības balsts Ibaka ir notraumēts, un uzbrukuma līderis Durents vairs šosezon nespēlēs, turklāt puse no komandas ir praktiski tik tikko iemainīti.

Loģiski ka ņems pats uz sevi un metīs pavairāk.21-43 ir ļoti labs metienu procents, tiem kas te saka "ikviens var iemest 54 punktus metot 43 reizies.. nu bļe, daudzi nevar."

Brukss vispār kā treneris nekam neder. Vajag jau arī normālu treneri, kas kautko dara, nevis tikai maina spēlētājus pa rotāciju

Un tie kas saka, ka viņu jāmaina... pret ko ??? Vestbruks stabili ir top 5 spēlētājs NBA šobrid. Pret ko viņu aizmainīs, kas komandu padarīs labāku ? ja jāmaina, tad Durants, jo tā pēda sak palikt visai biedējoša, un viņa līgumam pēdējais gads nākamsez. Bet arī tādu Durantu būtu grēks mainīt.
Tupeni !
Ikviena komanda, kurā spēlēs Westbrooks, par titulu var aizmirst !

Neviens GM nemainītu Polu , Curry, Irving, Wall, Lillardu, Hardenu, u.c. pret Westbrooku.. Vismaz pie pilna saprāta !

Un top5 ? Tīri statistiki varbūt , bet ne pēc spēles un komandas pozīcijas tabulā.

Un pievienojos te daudziem citiem, kuri uzskata, ka komanda nav slikta, vienkārši iesūnējusi, jo viens indivīds mēģina vienatnē visu nokārtot.
Jāatgādina, ka basketbols tomēr ir komandas spēle.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-13 13:57, pirms 10 gadiem
Raicha rakstīja: Vestbruka triecēji prom un meistari -

Pastāstiet kā vajadzēja sadalīt tos 20 metienus, kas bija lieki. Uz kuriem spēlētājiem? Kurš tur kaut ko var izdarīt laukuma abos galos, kurš var uztaisīt rezultātu? Cik Kanters ir labs uzbrukumā tik sūdīgs viņš ir aizsardzībā. Veiters met tieši tādus pašus metienus kā Vestbruks. Morovs sev izkārtot +/- brīvu metienu nevar, vairums metienu ir "catch and shoot". Vairāks neviens komandā uz kaut ko nav spējīgs.

Komanda pēc sastāva ir nekāda un treneris arī nav nekāds labais, te arī ir rezultāts. Protams, pie visa vainīgs Vestbruks, kas vienīgais tur var sev un komandas biedriem kaut ko izkārtot.
Jā, tas nu gan ir superstāra cienīgs komandas redzējums.. Man sūdīga komanda, maukšu 50+ punktus, pofig par pārējiem...
Adams pagājušajā gadā play-off tīri OK sprēgāja un Ibaku aizstāja, kas Kanteram vainas, lai 5 piespēles vairāk iedotu, kas viņš slikts realizētājs? Veiters? Kas pa vainu? Tāds prospekts... tad lai kapā ibitīt.... Morovs? Kas viņam vaina, reāli augsta sklases snaiperis... Nu un, ka pēc peispēles, tapēc jau ir saspēles vadītājs, kurš viņu atrod un iedod to bumbu... Lambs ar Novaku ar pagājušā sezonā visai labi pacēlās, kad deva bumbu, kad ļāva sajust spēli...
Jopcik, Vetsbrūks ir saspēles vadītājs, viņam tikai jāmāk atdot piespēle... Tas ir NBA, nevs LBL, tur nevienu spēlēt nemāca, tur tādi vidējā līmeņa izpildītāji, kas var pie attiecīgas uzticības samest 15+ punktus ir simtiem pa visu līgu...
Bet nekas, gan būs kādi 32 tad nāks apgaismība, kā tas ir, kad iesaista pārējos biedrus...
Bet par treneri... Nez gan kas šim vainas? Komandu līdz finālam aizveda, bet te pēkšņi neko nesaprot no basketbola... regulāri komandu play-off ieved, pat ar traumētu sastāvu, jā, iespējams, izsmēlis ir šjaā vidē sevi, bet nu treneris jau nav slikts, tik vide jāpamaina, lai ir atkal azarts darboties.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 13:58, pirms 10 gadiem
Reaalais rakstīja: Par treneri piekrītu, pārējais pufelis... Ar vienu spēlētāju (Ibaku) komandai būs uzreiz baigā aizsardzība? Lielā gadījumā tieši mazie viņiem iekrīt aizsardzībā. Paskaties ar uz laiku ko pavada RW ar bumbu rokās, stabili savus 70 % varētu savākt. un pēc viņa piespēles vienmēr jāmet, jo uzbrukuma laiks iet uz beigām un nevienai kombinācijai nav vairs laika (protams reizēm arī labas piespēles atdod). Un labais procents pārsvarā tiek savākts ar transition spēli. Pozicionālajā viņam ir maksimums 25% no spēles. TOP5 spēlētājs viņš ir tikai statistikā, bet ne jau komandas interesēs.
Pameklē status, tur tā atšķirība ar vai bez Ibaku bija ļoti iespaidīga.

Piemērs tālu nav jāmeklē - pērna gada pleji pret Spurs. Pirmās divas spēles bez Ibakas bez variantiem.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-13 14:00, pirms 10 gadiem
Brukss kā treneris nekam neder. Tas visiem jau sen ir skaidrs.
Ja tur būtu kāds jēdzīgs treneris, tad varbūt arī izdomātu, kā samazināt Vestbrukam metienu skaitu un iesaistīt pārējo komandu.

  -3 [+] [-]

, 2015-04-13 14:08, pirms 10 gadiem
k.b. rakstīja: Tupeni !
Ikviena komanda, kurā spēlēs Westbrooks, par titulu var aizmirst !

Neviens GM nemainītu Polu , Curry, Irving, Wall, Lillardu, Hardenu, u.c. pret Westbrooku.. Vismaz pie pilna saprāta !

Un top5 ? Tīri statistiki varbūt , bet ne pēc spēles un komandas pozīcijas tabulā.

Un pievienojos te daudziem citiem, kuri uzskata, ka komanda nav slikta, vienkārši iesūnējusi, jo viens indivīds mēģina vienatnē visu nokārtot.
Jāatgādina, ka basketbols tomēr ir komandas spēle.
Tā komanda kāda ir šobrīd pieejama ir praktiski midsezonā deadlainā uztaisīta. Un tāpat tajā sastāvā jau nekā tāda nemaz nav. Veiterss ir tāds pats puļītājs, Robersons vispār neko nejēdz, ne Kanters, ne Adamss aizsardzībā nevar aizvietot Ibaku un Perku. Nav jau neviena cita, kas pats var labi punktus savākt.
Varēja jau iedot tos 20 metienus no Vestbruka Veitersam, bet tad tur arī būtu 6/20 un visi atkal noliktu Vestbruku, ka slikts līderis jo neņem spēli uz sevi..
stulbie heiteri

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 14:10, pirms 10 gadiem
Es gaidu atkal atrunas CP3 faniem, kad Clipperi kārtējo reizi izlidos 1. vai 2. raundā. Tas redz esot labs līderis un vedot komandu uz uzvarām

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 14:13, pirms 10 gadiem
Durents IR Durents-1 no 3 top spēletājiem līgā - ne velti Olimpiādē L Džeimss ar bumbu uzvilka uz sevis spēlētājus un deva Durentam un tas tikai lika iekšā-tā ir līderu spēle/nevis Karmelo , u.c./Metiens vi;nam nekur nezudīs- varbūt neapzināti taupīsies un neies uz grozu tikai

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 14:14, pirms 10 gadiem
Arī Turcijā PČ ASV uzvarēja tikai Durenta dēļ.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-13 14:16, pirms 10 gadiem
un SPURS -mana favorītkomanda domājams tuvākos 3 gadus vēl- simpatizē viņu IQ

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 14:28, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: Centiba ir laba lieta,bet ne RSW gadijuma.Fenomenals speletajs protams ir vins,bet speles lasisana,saspeles vadisana ir teikstim tada nekada.Sajua,ka vins uz laukuma tikai redz pretspeletajus un grozu.
Rodas jautajums,kads tolks OKC vispar ir no Scota B.?RSW ir nosplauties uz vinu vai ka?Scotam B. nav mugurkaula pienemt lemumus,un nolaist uz zemes RSW?Nosedinat un baidies sabojat attiecibas?
Kaut kad sosezon bija tiesi diskusijas par tiem entajiem RW metieniem no speles un tur ari pateica ka PATS SB GRIB lai vinsh met tik daudz. taka problema varbut nav tikai RW

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 14:29, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Es gaidu atkal atrunas CP3 faniem, kad Clipperi kārtējo reizi izlidos 1. vai 2. raundā. Tas redz esot labs līderis un vedot komandu uz uzvarām
Kliperiem cita vaina, šie vnk nav salāgoti uz sarežģītu uzbrukumu. Sila jest' uma ne nado.

RW tas pats, ir afigenno labs skrējiens, ko varētu izmantot citur. Tāpēc šis uzbrūk buldozerējot pretinieka komandu, nevis dodot piespēli.

Bildē pilnīgi identiski uzbruku dažādos laikos. Viņš vnk ir "akls" bez jebkādas IQ. Varētu jau visu spēli izanalizēt, kad mesti 3pts.. bet vai vajag...

bildites.lv

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 14:55, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Es gaidu atkal atrunas CP3 faniem, kad Clipperi kārtējo reizi izlidos 1. vai 2. raundā. Tas redz esot labs līderis un vedot komandu uz uzvarām
Tu sita neruna
Tulit LAL-BOS antifans atnaks noliks pie vietas

     [+] [-]

, 2015-04-13 14:59, pirms 10 gadiem
k.b. rakstīja: Vestbrūks ir cirvis.. Kamēr viņš spēlēs OKC, tikmēr šī komanda turpinās buksēt un nopietna pretendente uz titulu nebūs!
Jebkurš spēlētājs NBA spētu iemest 54 punktus izmetot 43 metienus no spēles + 11 sodiņus.. Un kādas vel runas par sezonas MVP ?!
var redzēt, ka spēli nav skatījies. Šodien RWB maz kļūdas pieļāva uzbrukumā un izdarīja daudz pareizus lēmumus, salīdzinot ar iepriekšējiem mačiem. Spēle aizsardzībā bija zem katras kritikas visas komandas izpildījumā

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 15:02, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Viņš tomēr ar 50 metieniem vāca 80p

Katrā gadījumā Kobe tomēr pārsvarā meta ap 30 metieniem, nevis 50.
koks ar diviem galiem, no vienas puses meta ar labāku %, bet no otras puses - piespēles vispār nedeva.

     [+] [-]

, 2015-04-13 15:22, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: koks ar diviem galiem, no vienas puses meta ar labāku %, bet no otras puses - piespēles vispār nedeva.
Tasir NBA, kāpēc lai uzbrucējam (pie tam labam) dotu piespēles? RW tak cita pozīcija...

  -2 [+] [-]

, 2015-04-13 15:34, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Jā, tas nu gan ir superstāra cienīgs komandas redzējums.. Man sūdīga komanda, maukšu 50+ punktus, pofig par pārējiem...
Adams pagājušajā gadā play-off tīri OK sprēgāja un Ibaku aizstāja, kas Kanteram vainas, lai 5 piespēles vairāk iedotu, kas viņš slikts realizētājs? Veiters? Kas pa vainu? Tāds prospekts... tad lai kapā ibitīt.... Morovs? Kas viņam vaina, reāli augsta sklases snaiperis... Nu un, ka pēc peispēles, tapēc jau ir saspēles vadītājs, kurš viņu atrod un iedod to bumbu... Lambs ar Novaku ar pagājušā sezonā visai labi pacēlās, kad deva bumbu, kad ļāva sajust spēli...
Jopcik, Vetsbrūks ir saspēles vadītājs, viņam tikai jāmāk atdot piespēle... Tas ir NBA, nevs LBL, tur nevienu spēlēt nemāca, tur tādi vidējā līmeņa izpildītāji, kas var pie attiecīgas uzticības samest 15+ punktus ir simtiem pa visu līgu...
Bet nekas, gan būs kādi 32 tad nāks apgaismība, kā tas ir, kad iesaista pārējos biedrus...
Bet par treneri... Nez gan kas šim vainas? Komandu līdz finālam aizveda, bet te pēkšņi neko nesaprot no basketbola... regulāri komandu play-off ieved, pat ar traumētu sastāvu, jā, iespējams, izsmēlis ir šjaā vidē sevi, bet nu treneris jau nav slikts, tik vide jāpamaina, lai ir atkal azarts darboties.
50+ punktus viņs ir iemetis 1x sezonā. RW ar Kanteru ļoti daudz izspēlē p'n'r un Kantera rezultativitāte ir uzlekusi diezgan. Vienīgi, aizsardzība viņam ir pilnīga miskaste un kā tu domā ko RW domā, kad kuro reizi Kanters tiek piesmiets aizsardzībā un pretinieku garais gūst 2 ptk... Adams daudz dabon sodus, bet spēlē adekvāti abos galos. Morovs ir labs metējs un aizvada rezultatīvāko sezonu pēdējos gados.

Ne Lambs, ne Novaks nav Vestbruka pozīcijas spelētāji, jautā Bruksam kapēc nespēlē. Pieņemu ka nav pietiekoši labi.

Redzot spēles nav brīnums kapēc komandas gribēja tikt vaļā no Kantera un Veitersa.

Vajag paspēlēt komandas sportu, lai saprastu kas notiek ja komandas labākie spēlētāji nespēlē/savainoti/neierodas. Ir jāmēģina uzvarēt pašam un maksimāli visu darīt, jo no tiem kas ir palikuši tāpat ir maza jēga. Kur būs ieguvums, otrajā galā zaudējums

  -1 [+] [-]

, 2015-04-13 15:39, pirms 10 gadiem
Ceru, ka Westbrooks nākošo spēli nespēlēs toties OKC uzvarēs...

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 15:45, pirms 10 gadiem
Speli skatijos, jo intereseja kâ IND cinas par play-off - paliks kadas izredzes vai ne. Jasaka godigi, ka ar tadu speli labak lai paliek arpus. Loti daudz apsaubamu metienu, tai skaita PG13. Mailzs vispar ir nenormals zaritajs. Bija epizode, kad pargaja pari centram pirmais un uzliek trojku pari rokam, kad no savejiem neviens nav pat ticis lidz 3p linijai.. Nu labi, ka vinam bija kritama diena.

Treneriem nba ir otrskiriga nozime. Par to kartejo reizi parliecinajos. Speletajs, ja vinam ir piekarinata birka zvaigzne vai vel vairak superzvaiigzne, tad tads ir neaizskarams un var darit, ko velas. Cik zinu, tad par rezultatu atbild treneris, bet nba par rezultatu parsvara atbild superzvaigzne. Pat sezonas sakuma redzeju kâ Skots saka Braientam - keep shooting! Tatad par parejiem nosplauties. Lai tik superzvaigzne vac savus punktus statistikai.

Pasam ir gadijies spelet komanda, kur vienam ir lielaka meistariba par citiem, vins samet 40 punktus, bet mes speli zaudam. Vins pats brinas - nu ka tad ta? Es tach sametu 40! Bet parejie katrs dabu uzmest labi ja pa 3-5 metieniem. Sajutas nekadas, metienu jau nemaz nedabu sajust un velme spelet pariet diezgan atri. Domaju, tapat ir thunder speletajiem. Tur trukst labu speletaju, ka uz viniem nevar kombenes izspelet? Morovs ir ligas lideris kops allstar trijniekos. Perijs, Lambs, Kanters, tas pats Novaks, Singlers. Tie ir labi speletaji,kurus treneris neizmanto - nemak vai negrib - tas jau ir cits jautajums. FT procents komandai "fantastisks". Manuprat, ari sekas viena cilveka mesanai. Tas ari izglaba Indianu, butu Okc kaut pusi iemetusi no saviem garam aizmestajiem sodiem..

Vel kas krita acis - tiesnesi ir zema limeni. Loti daudz kludu uz abam pusem. Eiropas tiesnesi, esmu par to drosh, tiesa krietni kvalitativak.

Prieks katra zinja, ka Indiana turpina cinu par plejofiem, bet nu ar sadu speli tur isti nebus variantu, ja izdosies ieklut. Prieceja vienigi G.Hill, nosverts ar stabilu speli un izskatas, ka vins spele ar pratu. Nevienu bridi netrakoja. Patik ari Skola un Wests, bet nu siem vakar nebija tas labakais sniegums.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 16:02, pirms 10 gadiem
k.b. rakstīja: Ceru, ka Westbrooks nākošo spēli nespēlēs toties OKC uzvarēs...
Arī ceru, tad vismaz redzēs kāds ir potenciāls tai komandai. Bet nu liekas, ka līga apžēlosies un neieskaitīs kādu no tehniskajiem sodiem.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 16:41, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: jebkurā komandā ir atslēgas spēlētāji - 1, 2 vai 3, ap kuriem tiek būvēta komanda. Eiropā tas ir mazāk izteikti, NBA izteiktāk, taču savādāk nav iespējams. komandā ir jābūt līderim vai dažiem līderiem, kuri velk komandu.
tā pati Atlanta - lieliska KOMANDA, taču tāpat tā balstās uz 3 līderiem - Milsapu, Horfordu un Tīgu. visi pārējie ir lomu izpildītāji. ļoti augsta līmeņa lomu izpildītāji, bet tomēr.
Nu ATL ir arī Korvers. Cik nav dzirdēts no komentētājiem, ka citas komandas sedz speciāli tikai viņu, jo ar to pietiek uzvarai. Gluži par role playeri nenosauksi. Pa velti jau neiedeva visai ATL komandai mēneša labākā spēlētāja balvu

  +2 [+] [-]

, 2015-04-13 16:43, pirms 10 gadiem
Nedaudz ne par tēmu, bet kādēļ Pols Džordžs mainījis formas numuru? agrāk, ja nemaldos tak bija 24 nevis 13.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-13 16:44, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: WESTBROOK ON STYLE OF PLAY: ‘I DON’T CARE WHAT NOBODY THINKS’

Izcili komenti:
I couldnt believe that anyone could top kobe as the greatest ballhog player ever. Now i believe anything is possible.

He don’t care cuz the only thing he cares about is himself. He doesn’t make people about him better and gets mad when they miss the few shoo the have. Just putting him in the mvp talk is a shame to the whole NBA
Tāpēc jau ir pēdējā MVP race rakstā jau aiz CP3

     [+] [-]

, 2015-04-13 16:46, pirms 10 gadiem
Nejeega rakstīja: Nedaudz ne par tēmu, bet kādēļ Pols Džordžs mainījis formas numuru? agrāk, ja nemaldos tak bija 24 nevis 13.
Māte gogle:

And the whole thing behind PG-13 is just coming into my own. I feel like I’m at that stage where I’m ready to embrace everything that comes with being one of the young stars in this league. Everyone knows PG-13 is related to television, so the whole thing is being able to enjoy the show and being fun to watch.”

     [+] [-]

, 2015-04-13 16:51, pirms 10 gadiem
Raicha rakstīja: Vestbruka triecēji prom un meistari -

Pastāstiet kā vajadzēja sadalīt tos 20 metienus, kas bija lieki. Uz kuriem spēlētājiem? Kurš tur kaut ko var izdarīt laukuma abos galos, kurš var uztaisīt rezultātu? Cik Kanters ir labs uzbrukumā tik sūdīgs viņš ir aizsardzībā. Veiters met tieši tādus pašus metienus kā Vestbruks. Morovs sev izkārtot +/- brīvu metienu nevar, vairums metienu ir "catch and shoot". Vairāks neviens komandā uz kaut ko nav spējīgs.

Komanda pēc sastāva ir nekāda un treneris arī nav nekāds labais, te arī ir rezultāts. Protams, pie visa vainīgs Vestbruks, kas vienīgais tur var sev un komandas biedriem kaut ko izkārtot.
Nu vot tad izstāsti, kā tad Tīgs var samest savus 20 punktus un vēl izkārtot brīvus truļus Korveram? Lai jau ir Morrows spot up shooteris... Tad vot uztaisi viņu brīvu. Tas pats ar Rediku iekš LAC. Nu nav viņš nekas vairāk, kā spot up shooteris, bet labs. Un CP3 nez kā viņu dabū brīvu. Tur arī parādās tas PG IQ.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-13 16:54, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Māte gogle:

And the whole thing behind PG-13 is just coming into my own. I feel like I’m at that stage where I’m ready to embrace everything that comes with being one of the young stars in this league. Everyone knows PG-13 is related to television, so the whole thing is being able to enjoy the show and being fun to watch.”
paldies. Tā jau ir ar tām Mātēm - neatceramies par viņām tik bieži cik vajadzētu.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 16:57, pirms 10 gadiem
Nejeega rakstīja: paldies. Tā jau ir ar tām Mātēm - neatceramies par viņām tik bieži cik vajadzētu.
Starp citu, pats arī nespēju pierast Liekās, kas tur ar to 13o skraida pa laukumu

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 17:17, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu vot tad izstāsti, kā tad Tīgs var samest savus 20 punktus un vēl izkārtot brīvus truļus Korveram? Lai jau ir Morrows spot up shooteris... Tad vot uztaisi viņu brīvu. Tas pats ar Rediku iekš LAC. Nu nav viņš nekas vairāk, kā spot up shooteris, bet labs. Un CP3 nez kā viņu dabū brīvu. Tur arī parādās tas PG IQ.
Morovs pēdējos 2 mēnešus izmet tik pat daudz 3ptk kā Korvers. No spēles izmet vēl vairāk. Rediks izmet tikai nedaudz vairāk, nekā Morovs. Nekad neesmu teicis, ka RW ir tik pat labs piespēļu dalītājs kā CP3 (labāka līgā nav), bet runāt par to ka RW nedod piespēles ir muļķīgi.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 17:21, pirms 10 gadiem
Raicha rakstīja: Morovs pēdējos 2 mēnešus izmet tik pat daudz 3ptk kā Korvers. No spēles izmet vēl vairāk. Rediks izmet tikai nedaudz vairāk, nekā Morovs. Nekad neesmu teicis, ka RW ir tik pat labs piespēļu dalītājs kā CP3 (labāka līgā nav), bet runāt par to ka RW nedod piespēles ir muļķīgi.
RW tos assistus savac jo 70% speles laika bumbu tur vins. Biezi atdod assistu pedejas 5sek kur nav citi varianti kaa mest. Protams ir ari labas piespeles bet biezi adresatam nav cits variants ka mest pedejo sekunzhu metienu. Un Korvers nemaz tik daudz neizmet,protams visi metieni vinam praktiski truli bet nav vinam daudz metienu pa speli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-13 19:26, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Brukss kā treneris nekam neder. Tas visiem jau sen ir skaidrs.
Ja tur būtu kāds jēdzīgs treneris, tad varbūt arī izdomātu, kā samazināt Vestbrukam metienu skaitu un iesaistīt pārējo komandu.
Cik tad ir tie treneri līgā? Ja Pops, Doks būtu brīvi tad varētu domāt. Bet viņi jau nav brīvi. Par van Gandiju varēja padomāt gan...

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 19:28, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Es gaidu atkal atrunas CP3 faniem, kad Clipperi kārtējo reizi izlidos 1. vai 2. raundā. Tas redz esot labs līderis un vedot komandu uz uzvarām
Tur nevajag nekādas atrunas. PG var vadīt komandu, bet parasti līderi ir SG. Pēdējais PG, kas nāk prātā, kā komandas līderis ir Maģiskais vai Nešs. Pēc tam klusums.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-13 19:30, pirms 10 gadiem
Mandaliina rakstīja: Kliperiem cita vaina, šie vnk nav salāgoti uz sarežģītu uzbrukumu. Sila jest' uma ne nado.

RW tas pats, ir afigenno labs skrējiens, ko varētu izmantot citur. Tāpēc šis uzbrūk buldozerējot pretinieka komandu, nevis dodot piespēli.

Bildē pilnīgi identiski uzbruku dažādos laikos. Viņš vnk ir "akls" bez jebkādas IQ. Varētu jau visu spēli izanalizēt, kad mesti 3pts.. bet vai vajag...

http://www.bildites.lv/images/4tb2yxqplq1i0v554jmt.jpg
Nu LAC pēc manām domām ir līdzīgi GSW. Sezonas, bet ne PO komanda. Bet nu pagaidīsim un paskatīsim, kas notiks PO.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 21:41, pirms 10 gadiem
Mandaliina rakstīja: Tasir NBA, kāpēc lai uzbrucējam (pie tam labam) dotu piespēles? RW tak cita pozīcija...
nez paprasi Lebronam, nafig šis tik daudz piespēles dod?

     [+] [-]

, 2015-04-14 00:41, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: nez paprasi Lebronam, nafig šis tik daudz piespēles dod?
Tas jau jāprasa Polam, Volam, kpc viņi ir līderi asistos, ja paši māk diezgan labi iemest