Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim pieticīga spēle Bostonā un sezonas pirmais zaudējums viesos

Rolands Eliņš

Porziņģim pieticīga spēle Bostonā un sezonas pirmais zaudējums viesos
Kristaps Porziņģis pret "Celtics". Foto: USA Today Sports/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā Dalasas „Mavericks” ar 106:116 piekāpās Austrumu konferences līdervienībai Bostonas „Celtics”. Kristapam Porziņģim šoreiz punktu bija mazāk nekā piezīmju.

Kristaps Porziņģis šonakt nospēlēja 20 minūtes, kurās tika pie četriem punktiem (1p. 1/1, 2p. 0/7, 3p. 1/4). Viņam arī piecas atlēkušās bumbas, visas aizsardzībā, viena rezultatīva piespēle, kā arī viens bloķēts metiens, zem groza apturot „Celtics” līderi Kembu Vokeru. Porziņģim arī viena kļūda un piecas piezīmes, kā arī otrs sliktākais +/- rādītājs komandā (-15).

Vēl zemāks tas bija tikai Lukam Dončičam (-17), kurš iemeta 34 punktus (trāpīti 11 no 21 metiena no spēles) un veica deviņas rezultatīvas piespēles. Dalasai pēc četrām uzvarām šis bija pirmais zaudējums šosezon izbraukumā, un komanda bilance noslīdējusi līdz 6-4, kamēr Bostona ar Vokera 29 punktiem priekšgalā tika pie astotās uzvaras deviņās spēlēs. 25 punktus pievienoja Džeilens Brauns, bet mača sliktākā metienu precizitāte bija Džeisonam Teitumam - Bostonas uzbrucējs trāpīja tikai vienu no 18 metieniem no spēles.

Porziņģim šī ir mazrezultatīvākā spēle „Mavericks” sastāvā – visās citās spēlēs viņš bija sasniedzis vismaz desmit gūto punktu robežu. Šī arī ir pirmā reize kopš 2017. gada decembra, kad viņam ir vairāk piezīmju nekā punktu. Interesanti, ka arī toreiz spēle tika aizvadīta pret Bostonu (Porziņģis toreiz guva vienu punktu un saņēma četras piezīmes). Kopumā Porziņģim savā NBA karjeras 195 spēlēs šī ir tikai ceturtā reize, kad noteikumu pārkāpumu ir vairāk nekā gūto punktu.

Uz pusotru mēnesi bez Gordona Heivorda palikusī „Celtics” spēli iesāka lieliski, ātri piespiežot „Mavericks” ņemt minūtes pārtraukumu. Ar metieniem neveicās Porziņģim, savos uzbrukumos iesprūda Luka Dončičs, un Dalasa netrāpīja desmit no pirmajiem 11 metieniem. Kaut kādā veidā Dalasa tomēr pamanījās tikt pie visai cerīga rezultāta, pirmo ceturtdaļu pabeidzot ar 21:25. Otrās ceturtdaļas sākumā Porziņģis ātri tika pie savas trešās piezīmes, pārkāpjot noteikumus pret savu bijušo komandas biedru „Knicks” sastāvā Enesu Kanteru. Porziņģis pirmajā puslaikā guva tikai vienu punktu, realizējot soda metienu par „Celtics” tehnisko piezīmi, bet Dalasa tomēr spēja turēt līdzi rezultātā un pārtraukumā doties ar 54:54.

Otrā puslaika sākumā Porziņģis trāpīja tālmetienu, atklājot savu rēķinu, taču turpināt iesākto neizdevās. Pretinieku groza apakšā Porziņģis atradās reti, bet viņa pustālie metieni visi bija cīņā ar sedzēju un neprecīzi, pārsvarā pārāk īsi. Pēdējās ceturtdaļas sākumā latviešu uzbrucējs atkal ātri nopelnīja divas piezīmes pēc kārtas, otro no tām saņemot uzbrukumā, kad ar elkoni trāpīja pretiniekam pa seju. Tas lika Porziņģim atkal priekšlaicīgi doties uz rezervistu soliņu, no kura viņš spēles pēdējās deviņās minūtēs vairs netika saukts laukumā.

Lai arī Dončičs Dalasas sastāvā izcēlās ar pāris skaistiem tālmetieniem, Bostonas aizsardzība šajā mačā bija uzdevumu augstumos, un „Celtics” pēdējā ceturtdaļā beidzot izdevās lielāks atrāviens – Markuss Smārts, izmantojot brīdi, kad divi Dalasas spēlētāji centās nosegt Kembu Vokeru, trīs minūtes pirms beigām ar tālmetienu panāca 107:95 Bostonas labā. Dalasai vairs būtiski pietuvoties neizdevās, beigās zaudējot ar 106:116.

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com

Slēpts komentārs: dzeniso
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-11-12 05:08, pirms 5 gadiem
Drausmas... KP ar šitiem ķieģeļiem abiem bračkām māju Dallasā varēs uzcelt.

0 enerģijas, visi metieni īsi. Aizsardzībā 2 soļus par lēnu, groza tuvumā pat necentās bloķēt. Ar šādu sniegumu minūtes paliks arvien īsākas.

Un es nesaprotu kādēļ netiek izmantots Bobans.

  +9 [+] [-]

, 2019-11-12 05:10, pirms 5 gadiem
Pirmo reizi mūžā gribēju lai porzi maina nost!

     [+] [-]

, 2019-11-12 05:10, pirms 5 gadiem
divas dažāda līmeņa komandas

  +3 [+] [-]

, 2019-11-12 05:12, pirms 5 gadiem
KP, piedodiet šodien bija zem katras kritikas

  +5 [+] [-]

, 2019-11-12 05:25, pirms 5 gadiem
Atmiņā kaut kā iespiedies, ka pret ķeltiem KP vienmēr spēlē briesmīgi

  +5 [+] [-]

, 2019-11-12 05:25, pirms 5 gadiem
Izskatījās, ka KP nezina, ko laukuma darīt. Brīžiem, kad varēja pilnīgi brīvs ieskriet postā, Luka ar bumba aizskrēja uz citu pusi. Sniegums šonakt ļoti bāls.

     [+] [-]

, 2019-11-12 05:25, pirms 5 gadiem
Sezonas sākumā nevarēju saprast kapec Luka nedod bumbu KP. Likās,ka pirmās vijiles sindroms. Bet tagad laikam saprotu,ka mazais sloveņu pelmenis tomer Jūt,ka KP ŠOBRĪD nav labākais variants rezultatīva uzbrukuma noslēgumam😂 g
Gribetos uzjahtat KP kad bus atpakaļ nebloķējamie fadeaway un pustālie pret vairogu. 🤔 vismaz mēģinājumi? Kamēr post game vēl smagi buksē. Kaut arī luka nav nekāds spicais snaiperis, nez ko Mavs bez viņa darītu. Pat tad,ka nevar trāpīt savelk sev visus virsu un atrod momentu,kad piespēlēt. Protams to deķi velk uz sevi bieži,bet tapat wunderkinds. Stistika visu pasaka.

     [+] [-]

, 2019-11-12 05:29, pirms 5 gadiem
Kjūbans veiksmīgi iepircies. ';

  +8 [+] [-]

, 2019-11-12 05:33, pirms 5 gadiem
Vienīgais pozitīvais aspekts, ka Dalasa neko īpaši neatpalika no vieniem no līgas līderiem. Tas tikai pierāda, ka šī komanda var spēlēt ar jebkuru un tik vien kā iekļūšana play-offos šai komandai nav griesti. Ja vēl KP produktīvāks kļūtu, tad būtu vieni no līgas līderiem.

  +5 [+] [-]

, 2019-11-12 05:38, pirms 5 gadiem
Vai tik nebija kodiens iepriekšējā naktī bijis?

 +11 [+] [-]

, 2019-11-12 05:45, pirms 5 gadiem
Tumanovs rakstīja: Vai tik nebija kodiens iepriekšējā naktī bijis?
Jā noteikti bija un abi ar Tatum labi atlaida...

  +1 [+] [-]

, 2019-11-12 05:45, pirms 5 gadiem
Šis bus komentārs IDIOTIEM, kas ir sašutuši par KP spēli.
Gordons Heivord, Pols Džordžs, utt utjp.

1) Paskatamies šo traumeto speletaju status pirms traumas un status ATGRIEŠANĀS sezonā.
2) Ieverosiet, ka ir pamatigā dirsā, it ipaši Heivords pag. gad.
3) Secinājums - NEGAIDIET veco KP vēl kā minimums pussezonu, nu nebūs all star, nebus tādi highlighti.

KP ātrums ir, spēks ir, bet nav IZJŪTAS - kā var to nesaprast? Vins nav speleis gandriz divus gadus.

AIZVERIET SAVAS MUTES MINIMUMS LĪDZ JANVĀRIM/FEBRUĀRIM - un ta varēsim kaut ko secināt.

jūs esat dauņi

https://www.youtube.com/watch?time_...

  +6 [+] [-]

, 2019-11-12 06:25, pirms 5 gadiem
Ir acīmredzams, ka KP pēc traumas spēlē savādāk nekā līdz tai. Ar visu to komanda krāj uzvaras un viņam statistika ir normāla. Ir labi un ir pamats cerēt ka ar laiku būs vēl daudz labāk!
Dažu komentatoru satraukumam pagaidām nav pamata
Slēpts komentārs: MachimoI
Slēpts komentārs: VapeNation

  -4 [+] [-]

, 2019-11-12 07:29, pirms 5 gadiem
VapeNation rakstīja: Es nezinu kā, bet pie Kristapa vājās spēles vainīgs Dončičs.
Jā, tikai un vienīgi Dončičs.
Slēpts komentārs: cesinieks777

  -2 [+] [-]

, 2019-11-12 07:38, pirms 5 gadiem
Nu vispar pec tadam traumam, ka Porzingim, tikai 2 zvaigznes ir spejushas atgut iepriekhejo formu Mozess Melouns 1978 gada un Deivids Robinsons 1996 gada. Visi parejie, nekad vairs nav atguvushi iepriekshejo formu. Vesels apskats bija un ari paskaidrojums, kadel ta notiek. Lielo augumu del traumas ir daudz biezhak, neka liliputiem ar 180 - 185. Un speletajs "baidas" iegut velreiz traumas un spele daudz uzmanigak, neka lidz nopietnai traumai.
Slēpts komentārs: Jamals

 +13 [+] [-]

, 2019-11-12 08:02, pirms 5 gadiem
VapeNation rakstīja: Es nezinu kā, bet pie Kristapa vājās spēles vainīgs Dončičs.
Dončičs ir vainīgs ne tikai pie KP vājās spēles, bet arī pie TTT sliktā sezonas sākuma dāmu eirolīgā un atalgojuma nepaaugstināšanas mediķiem!

  +5 [+] [-]

, 2019-11-12 08:08, pirms 5 gadiem
Vismaz bija labāks par Tatum 1/18

  +7 [+] [-]

, 2019-11-12 08:08, pirms 5 gadiem
VapeNation rakstīja: Es nezinu kā, bet pie Kristapa vājās spēles vainīgs Dončičs.
Izcili, beidzot kāds SC experts bez kkādiem analītiskiem mēģinājumiem un bezjēdzīgas liekvārdības pasaka ko domā.

  +3 [+] [-]

, 2019-11-12 08:09, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Nu vispar pec tadam traumam, ka Porzingim, tikai 2 zvaigznes ir spejushas atgut iepriekhejo formu Mozess Melouns 1978 gada un Deivids Robinsons 1996 gada. Visi parejie, nekad vairs nav atguvushi iepriekshejo formu. Vesels apskats bija un ari paskaidrojums, kadel ta notiek. Lielo augumu del traumas ir daudz biezhak, neka liliputiem ar 180 - 185. Un speletajs "baidas" iegut velreiz traumas un spele daudz uzmanigak, neka lidz nopietnai traumai.
Fiziski jau izskatās KP labi - metienu bloķēšanā viens no līgas līderiem, piemēram, gluži kā iepriekš. KP šosezon galvenās problēmas ir metienu precizitāte un spēles izpratne - tās jau nu nav tās lietas, ko viņa trauma varētu 'neatgriezeniski sačakarēt'. Drīzāk pat otrādi - metienam, manuprāt, tieši vajadzēja būt pa šo pusotru gadu atslīpētam kā vēl nekad, bet kaut kā spēlēs vienkārši vēl pagaidām nekrīt. Jācer, ka tā vienkārši vēl ir rūsa un jāpaiet kādiem pāris mēnešiem kamēr atgriezīsies pilnīgā spēļu ritmā - tad varēs izdarīt secinājumus.

Par spēles izpratni tur jāskatās - pieņemu, ka ārstējot traumu un pavadot tik ilgu laiku bez spēlēm, ir grūti progresēt šajā elementā, tāpēc var izteikti just, ka KP uzbrukumā brīžam nezin ko darīt un bieži pieņem nepareizus lēmumus. Bet tas varbūt akmens trenera dārziņā - viņam būtu jāmēģina atrast izspēles un kombinācijas kā KP tikt pie vieglajiem punktiem groza apakšā, lai nav visu laiku tikai jāpaļaujas uz 3punktu metienu un kaut kādiem samocītiem garāmgājieniem, pustālajiem metieniem atlēcienā u.c. sarežģītiem variantiem, kas šobrīd vienkārši pagaidām pārliecinoši nestrādā (vairāk nekrīt kā krīt).

  +4 [+] [-]

, 2019-11-12 08:32, pirms 5 gadiem
badijs4 rakstīja: Jā noteikti bija un abi ar Tatum labi atlaida...
Teitums pie Bostonas labākajām Emmām bija aizvedis !!!

  +5 [+] [-]

, 2019-11-12 08:33, pirms 5 gadiem
Tie,kas seko KP visu laiku zin,ka Denvera un Bostona ir KP ahileja papēdis un tā nopietni izbraukumos.Te iederas tas amerikāņu teiciens-Everyone will guard you,and even throw kitchen sink at you

  +3 [+] [-]

, 2019-11-12 08:33, pirms 5 gadiem
Hmm... rakstīja: ... KP tikt pie vieglajiem punktiem groza apakšā, lai nav visu laiku tikai jāpaļaujas uz 3punktu metienu un kaut kādiem samocītiem garāmgājieniem, pustālajiem metieniem atlēcienā u.c. sarežģītiem variantiem, kas šobrīd vienkārši pagaidām pārliecinoši nestrādā (vairāk nekrīt kā krīt).
Es pielauju, ka trenera uzstadijums uz speli Porzingim ir tieshi 3 punktu metieni. Tomer mazaks fiziskais kontakts. Bet Porzingis shaja elementa nekad nav bijis stiprs. Ar vina augumu zem groziem jaganas, javac bumbas un jagust vieglie punkti. Vins patreiz uzbrukuma spele basketbolu, kadu nekad nav spelejis. Un tieshi tadel uzbrukuma loti vargi izskatas. Bet domaju nevienam nav shaubu, ka aizsardziba PZ ir loti pat labs, jo spele sev pierasto basketbolu

  -2 [+] [-]

, 2019-11-12 08:34, pirms 5 gadiem
Pēc traumas vāji spēlē KP..

  +5 [+] [-]

, 2019-11-12 08:37, pirms 5 gadiem
krizanova rakstīja: Šis bus komentārs IDIOTIEM, kas ir sašutuši par KP spēli.
Gordons Heivord, Pols Džordžs, utt utjp.

1) Paskatamies šo traumeto speletaju status pirms traumas un status ATGRIEŠANĀS sezonā.
2) Ieverosiet, ka ir pamatigā dirsā, it ipaši Heivords pag. gad.
3) Secinājums - NEGAIDIET veco KP vēl kā minimums pussezonu, nu nebūs all star, nebus tādi highlighti.

KP ātrums ir, spēks ir, bet nav IZJŪTAS - kā var to nesaprast? Vins nav speleis gandriz divus gadus.

AIZVERIET SAVAS MUTES MINIMUMS LĪDZ JANVĀRIM/FEBRUĀRIM - un ta varēsim kaut ko secināt.

jūs esat dauņi

https://www.youtube.com/watch?time_continue=386&v=pV4iK10McKU&feature=emb_logo
varēja iztikt bez rupjībām, bet pilnībā pievienojos šim komentāram. Nu nav pilnīgi nekāds pārsteigums, kad labas spēles mijās ar briesmīgām. Tā būs vēl kādu laiku - varbūt pat būs visu sezonu tā. Pilnīgi atgādina Haywardu pagājušogad... viņam pat bija sūdīgāk, un tikai ik pa laikam uzliesmoja ar labu spēli. Bet paskatamies kāds viņš ir šogad - nereāli ārdījās līdz traumai.

Tā kā vnk dodam laiku KP iespēlēties. Un visiem jauniešiem maksimālistiem (vai troļļiem) - nē KP nenāks no soliņa un viņam minūtes diži nesamazināsies. Šodien samazinājās dēļ piezīmju problēmām.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-12 08:37, pirms 5 gadiem
ilgonix rakstīja: Pēc traumas vāji spēlē KP..
normāli spēlē !!! vispār viņš vienmēr bijis nestabils , traumas sezonā kad pirmās spēles ārdījās un vilka Knicks , viņš pret Bostonu ar šķiet tik 7pts iemeta !!!

  -4 [+] [-]

, 2019-11-12 08:39, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Nu vispar pec tadam traumam, ka Porzingim, tikai 2 zvaigznes ir spejushas atgut iepriekhejo formu Mozess Melouns 1978 gada un Deivids Robinsons 1996 gada. Visi parejie, nekad vairs nav atguvushi iepriekshejo formu. Vesels apskats bija un ari paskaidrojums, kadel ta notiek. Lielo augumu del traumas ir daudz biezhak, neka liliputiem ar 180 - 185. Un speletajs "baidas" iegut velreiz traumas un spele daudz uzmanigak, neka lidz nopietnai traumai.
Džordžs pagājušosezon bija tuvu MVP līmenim - visur grozījās kā top3. Tas nozīmē, ka nav atgriezies iepriekšējā līmenī? Haywards šogad - spēlē tāpat kā Jutah laikos pirms traumas.

     [+] [-]

, 2019-11-12 08:40, pirms 5 gadiem
ilgonix rakstīja: Pēc traumas vāji spēlē KP..
Aizsardziba labi spele. Bet uzbrukuma vinu taupa. Vismaz pagaidam. Vins nelien zem groziem, bet visu laiku nak uz 3 punktu zonu. Un daudzi te par Donkichu filozofe, ko nedod piepeles PZ. Bet ja Jus butu speletajs un zinatu, ka speletajam ir problemas ar metienu, vai Jus dotu piespeli tadam speletajam, ja ir citi varianti?

  +1 [+] [-]

, 2019-11-12 08:41, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tie,kas seko KP visu laiku zin,ka Denvera un Bostona ir KP ahileja papēdis un tā nopietni izbraukumos.Te iederas tas amerikāņu teiciens-Everyone will guard you,and even throw kitchen sink at you
Jā, tas ir vēlviens faktors, kas šodien patraucēja. Visi divpunktinieki ar reālu pretestību un guardu pie gurna.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-12 08:42, pirms 5 gadiem
Ivijis rakstīja: Džordžs pagājušosezon bija tuvu MVP līmenim - visur grozījās kā top3. Tas nozīmē, ka nav atgriezies iepriekšējā līmenī? Haywards šogad - spēlē tāpat kā Jutah laikos pirms traumas.
Nu un ar ko Hovardam beidzas laba spele??? Atkal ar traumu. Un atkal uz ilgu laiku.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-12 08:46, pirms 5 gadiem
krizanova rakstīja: Šis bus komentārs IDIOTIEM, kas ir sašutuši par KP spēli.
Gordons Heivord, Pols Džordžs, utt utjp.

1) Paskatamies šo traumeto speletaju status pirms traumas un status ATGRIEŠANĀS sezonā.
2) Ieverosiet, ka ir pamatigā dirsā, it ipaši Heivords pag. gad.
3) Secinājums - NEGAIDIET veco KP vēl kā minimums pussezonu, nu nebūs all star, nebus tādi highlighti.

KP ātrums ir, spēks ir, bet nav IZJŪTAS - kā var to nesaprast? Vins nav speleis gandriz divus gadus.

AIZVERIET SAVAS MUTES MINIMUMS LĪDZ JANVĀRIM/FEBRUĀRIM - un ta varēsim kaut ko secināt.

jūs esat dauņi

https://www.youtube.com/watch?time_continue=386&v=pV4iK10McKU&feature=emb_logo
ja Džordžs laika gaitā atgriezās savā līmenī, tad Heivards to tā arī neizdarīja. Lūk, to gan negribētos KP gadījumā. OK, metieni nekrīt no ierastajiem spotiem. Nu tad pamēģini ko citu! Tāpat, ja uzliek pret KP 'mazo' aizsargu, KP joprojām apjūk. Atmiņā palika tas sods uzbrukumā pret Smārtu, kad palika 1:1 soda laukumā

  +3 [+] [-]

, 2019-11-12 08:54, pirms 5 gadiem
Ko pagaidām var secināt, ir 2 dažādi KP , pirms un pēc traumas. Tas kurš pirms traumas, bija ļoti kustīgs, savāca daudz atlēkušās bumbas uzbrukumā, bija otrās iespējas gūt punktus. Tagadējais pārsvarā met no distances, ko varētu arī izdarīt visi citi spēlētāji. Vai nu tiešām baidās traumēties, jeb pielicis masu un ir neveiklāks zem groziem?
Sezona ir gara, iespējams, lēnām un gudri treneris iegrozīs KP īstajā vietā un uz pay off laiku būs cits līmenis.

  +5 [+] [-]

, 2019-11-12 08:55, pirms 5 gadiem
Bez stresa zēni.. Nevar katru nakti spēlēt labi, Bostona mūžīgi ir likusi pretī īsāku un spiedusi uz kājām, KP joprojām nepietiek jauda, lai pret īsāku ieņemtu vietu pie groza - diemžēl. Par to atgriešanos pēc traumas - palielam viss ir kārtībā, stati nav pat sliktāki kā iepriekš, tikai komanda ir cita. Mavs viņam jārealizē krietni lielāks procents, jo retāk jāmet un no komandas gaida vairāk. Teiktu, ka uzbrukumā vienkārši jāizvēlas labāki metieni un kamēr nav sametis jau pārīti nemaz nesteigties ar ātriem metieniem. Viss būs, bez stresa

  +1 [+] [-]

, 2019-11-12 08:57, pirms 5 gadiem
Black_king rakstīja: Ko pagaidām var secināt, ir 2 dažādi KP , pirms un pēc traumas. Tas kurš pirms traumas, bija ļoti kustīgs, savāca daudz atlēkušās bumbas uzbrukumā, bija otrās iespējas gūt punktus. Tagadējais pārsvarā met no distances, ko varētu arī izdarīt visi citi spēlētāji. Vai nu tiešām baidās traumēties, jeb pielicis masu un ir neveiklāks zem groziem?
Sezona ir gara, iespējams, lēnām un gudri treneris iegrozīs KP īstajā vietā un uz pay off laiku būs cits līmenis.
atlēkošās bumbas viņam nekad nav bijusi stiprā puse tikai pirmajā sezonā sanāca vairāki putback dunki, un tad jau viņu sāka daudz vairāk pieskatīt un uz sezonas otro pusi vairs tik daudz viņi nesanāca. Tak jāsaprot, tagad KP visi sedz kā dulli un viņam katreiz jāsāk darīt kas jauns, bet tam vajadzīgs labs ritms, kas pēc traumas vēl nav atnācis

  +1 [+] [-]

, 2019-11-12 08:59, pirms 5 gadiem
Nezinu vai tikai man tā likās - noskatījos visu spēli, ka abas brigādes rādīja visai blāvu basi. Par abiem līderiem "mūsu komandā" - -16 un -15 jau daudz pasaka un komandas precizitāte 42%,3p. - 26% arī.
Par KP - nevar nospēlēt visas spēles vienlīdz labā līmenī. Turklāt, ņemot vērā anamnēzi, bet trenerim ar vajadzētu redzēt, ka varbūt Bobans (vai cits) bija jālaiž laukumā pulkāk un KP dot laiku sakārtot prātu. Nu nebija šoreiz ne dzirksteles-gribēšanas, ne arī varēšanas. Jāsaka, ka arī nosegts tika perfekti - teju visi metieni ar pamatīgu pretestību. bet ar to jau būs jārēķinās arī turpmāk.

  +4 [+] [-]

, 2019-11-12 09:10, pirms 5 gadiem
Apbrīnojami ir lasīt Latviešu komentārus par savējo. Ne atbalsta,ne sapratnes - tikai klaja nolikšana.
Ko tad neviens nenoliek Tatum kurš uzmeta 1-18?

Pavērojiet vēsturē kā KP ir gājis pret Ķeltiem, vienmēr smagi, tā, protams, nav atmazka, tikai parāda ka neerts pretinieks viņam.
Cilvēks ir izlaidis nenormāli daudz laika un nevar gaidīt ka pirmajās deviņās spēlēs uzreiz būs kāds agrāk. Ja pats(nenovēlu) gudrais komentētājs būtu dzīvē smagi notraumējies un izlaidis tik ilgu laiku tad saprastu, ka nav iespējams uzreiz atgriezties tajā līmenī, ja vispār ir iespējams. Kā jau te viens minēja, vēsturē principā no šīs traumas ir tikai divi gadījumi.
TS% Kristapam nav šogad nemaz tik slikts .529
Viss ir kārtībā, ir tikai jāatgūst fīlings.

Bet rējējiem jau vienmēr būs par ko riet, kāpēc gan lai atbalstītu savējos.

     [+] [-]

, 2019-11-12 09:21, pirms 5 gadiem
Atkal sākas aizsargu spiešanās virsū katrā epizodē. 90% tur ir sods,bet ja gudri dara iedod labi ja 20%.Domāju ka tāpēc arī bija tie sasteigtie metieni.Piekrītu tam kas rakstīja:"Atmiņā kaut kā iespiedies, ka pret ķeltiem KP vienmēr spēlē briesmīgi".Gan atradīs arī zāles pret šo. Un pret Ņujorku bija izliktas daudz emociju.Viss ir normāli.Nav stresa!

  +3 [+] [-]

, 2019-11-12 09:30, pirms 5 gadiem
Neesmu sevišķi daudz maču redzējis, no šī 1. puslaiku. Vispār jau likās, ka uzbrukumā savas kombinācijas Maveriki spēlēja. Un tā jau arī sanāk, ka KP izspēlē uz troiku nevis apakšu, bet apakšā raujas Pauels (laikam), vai kāds cits. Un Dončiks jau apakšā to pasu iedod, ja kombiņš iziet cauri. Vai arī KP uz troiku. Tik nav labi, ka gandrīz vienmēr spēle apstājas, kā Kristapam bumba rokās. Vai nu metiens (kad nu vieglāks, kad samocīts), vai, ja ir galīgā bezizejā, slikta piespēle kādam kautkur. Ķipa - še, aizrijies... Ja krīt, tad jau ok... Trenneru štābam plašs darba lauks, gan jau savedīs visu kārtībā.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-12 09:42, pirms 5 gadiem
aivars_zarins_1254730 rakstīja: Atkal sākas aizsargu spiešanās virsū katrā epizodē. 90% tur ir sods,bet ja gudri dara iedod labi ja 20%.Domāju ka tāpēc arī bija tie sasteigtie metieni.Piekrītu tam kas rakstīja:"Atmiņā kaut kā iespiedies, ka pret ķeltiem KP vienmēr spēlē briesmīgi".Gan atradīs arī zāles pret šo. Un pret Ņujorku bija izliktas daudz emociju.Viss ir normāli.Nav stresa!
KP nekad par šito nedod sodus,kamēr citiem visu laiku..Tad,kad daudz mazāks aizsargs viņu sedz,un reāli rokas metiena brīdi atrodas uz elkoņiem.Sods tiek iedots 1 no 10 reizēm.Par kontaktiem ar ķermeni arī tas pats..Es pat brīnos,ka šonakt nedeva,jo tiesneši uz abām pusēm svilpa visu ko gribēja

  +1 [+] [-]

, 2019-11-12 09:43, pirms 5 gadiem
Tatum no Celtics stati līdzīgi KP - metieni 1-18, 5 punkti. Tikai minūtes vairāk - 35 min, un kf labāks +16. Tā ka melnās dienas gadās visiem, šiem abiem sakrita.

     [+] [-]

, 2019-11-12 09:47, pirms 5 gadiem
VapeNation rakstīja: Es nezinu kā, bet pie Kristapa vājās spēles vainīgs Dončičs.
Principā jāpiekrīt. Dončičs ir produktīvs utt., bet izskatās, ka Kristaps labāk jūtas, kad viņa nav laukumā. Pagaidām no gaidītā nāvējošā duo nekas nav pat tuvumā, jo Dončičs regulāri pārdriblē visus Kristapa izrāvienus un centienus saasināt spēli. Tad kad Kristaps ir statiskā pozīcijā vai kad zaudēts dribls, tad dažreiz iedod bumbu, bet citādi KP var iet dzert tēju, ja Dončičs ir ar bumbu.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-12 09:52, pirms 5 gadiem
yankeezulu rakstīja: Principā jāpiekrīt. Dončičs ir produktīvs utt., bet izskatās, ka Kristaps labāk jūtas, kad viņa nav laukumā. Pagaidām no gaidītā nāvējošā duo nekas nav pat tuvumā, jo Dončičs regulāri pārdriblē visus Kristapa izrāvienus un centienus saasināt spēli. Tad kad Kristaps ir statiskā pozīcijā vai kad zaudēts dribls, tad dažreiz iedod bumbu, bet citādi KP var iet dzert tēju, ja Dončičs ir ar bumbu.
KP daudz labāk sapas ar Brensonu. Toties Dončičam daudz labāk spēlēt vienlaikus ar KP, jo Kristaps piesaista pretiniekus un Lukam brīvākas rokas. Dallasas prioritāte šodien ir variants 2.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-12 09:56, pirms 5 gadiem
Nesaprotu, par ko te daži cepas. Vispirms, basketbols ir komandas spēle, Dončičs ar KP ir tikai elementi Dallasas mehānismā.
Tie, kas skatījās spēli, varēja redzēt diezgan ciešu aizsardzību Celtics izpildījumā, nevar teikt, ka KP tas bija nospiedoši, bet gan visai komandai nebija viegli.
KP neaizgāja spēle, es pat īsti nezinu, vai tas ir trenera uzstādījums, ka viņam jāganās ap 3p līniju, vai pats tā grib. Katrā ziņā, KP nav Dirks un vēl neprot apspēlēt ar muguru.
Dažas epizodes diezgan amizantas, kad Smārts, kas KP līdz padusei, iebāž degunu KP padusē, KP griežoties užšauj pa snuķi un nopelna piezīmi. Mjāāāāāā ... Bet nu, KP ir jāmāk paprasīt bumba tuvāk grozam, nevis stumt kaktā spēlēt, ko viņš nemāk.

Visumā, neesmu atkodis, kā Dallasai īsti ir spēlēt, jo šonakt arī mazais sastāvs nebija vilcēji. Manuprāt, pietrūkst viens keks, kas varētu ar masu mazliet iespiest, jo savādāk visi 5 ap 3p līniju ganās.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-12 10:13, pirms 5 gadiem
Kā jau teicu pirmspēles rakstā, tad neko citu no šīs spēles negaidīju. Celtics ir atkoduši, ka uzliekot mazo aizsargu pret KP var viņu izslēgt no spēles. Brīnos, ka citas komandas to tik izteikti nedara. Drausmīga spēle, bet nu cerams, ka viss sliktais palika šeit un Ņujorkā sametīs savus 30 pts. Šogad anēmija sākusi darboties pēc 3 spēlēm jau, jo tālāk iekšā sezonā, jo neenerģiskās izskatās KP.

Bet nu Dončič ir fenomens, savos 20 gados mest 30+ pts un visulaiku tuvu pie triple double spēlēt. Fantastika! Var redzēt, kurš ir īstais superstars un nākotnes MVP.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-12 10:21, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kā jau teicu pirmspēles rakstā, tad neko citu no šīs spēles negaidīju. Celtics ir atkoduši, ka uzliekot mazo aizsargu pret KP var viņu izslēgt no spēles.
Vari neticet, bet daudzas komandas lasa lidzjuteju komentarus. Un taisa korekcijas komandas spele. Speletaju vargas un stipras puses lidzjuteji biezhi vien zin daudz labak par treneriem

     [+] [-]

, 2019-11-12 10:22, pirms 5 gadiem
Black_king rakstīja: Ko pagaidām var secināt, ir 2 dažādi KP , pirms un pēc traumas. Tas kurš pirms traumas, bija ļoti kustīgs, savāca daudz atlēkušās bumbas uzbrukumā, bija otrās iespējas gūt punktus.
Viņš nekad nav bijis nasks uz reboundiem. Un punktus guva tieši tāpat kā šobrīd - met pāri rokām un reizēm iet uz grozu.

Chill, spēle aizies. Bet sniegums būs nestabils vienmēr ar viņa spēles stilu. Zemas precizitātes metieni un mismatchus pret mazajiem viņs nekad nav labi izmantojis.

Neesmu heiteris, man KP spēle tāpat patīk.

  +6 [+] [-]

, 2019-11-12 10:26, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Vari neticet, bet daudzas komandas lasa lidzjuteju komentarus. Un taisa korekcijas komandas spele. Speletaju vargas un stipras puses lidzjuteji biezhi vien zin daudz labak par treneriem
Vari neticēt, bet man reiz (ap 2017.gada beigām) no Denveras Nuggets rakstīja un prasīja par KP. Bija pazīstamie iedevuši viņiem manu emailu un pateikuši, ka es esmu aktīvs eksperts sportacentrs.com no Latvijas. Gribēja, lai padalos ar info un pie reizes patulkoju sportacentrs.com komentārus, piesolīja lielas lietas, bet es atteicos, jo neesmu tēvzemes nodevējs.

  +5 [+] [-]

, 2019-11-12 10:35, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kā jau teicu pirmspēles rakstā, tad neko citu no šīs spēles negaidīju. Celtics ir atkoduši, ka uzliekot mazo aizsargu pret KP var viņu izslēgt no spēles. Brīnos, ka citas komandas to tik izteikti nedara. Drausmīga spēle, bet nu cerams, ka viss sliktais palika šeit un Ņujorkā sametīs savus 30 pts. Šogad anēmija sākusi darboties pēc 3 spēlēm jau, jo tālāk iekšā sezonā, jo neenerģiskās izskatās KP.

Bet nu Dončič ir fenomens, savos 20 gados mest 30+ pts un visulaiku tuvu pie triple double spēlēt. Fantastika! Var redzēt, kurš ir īstais superstars un nākotnes MVP.
Visām komandām nav tādu parazītu kāds ir Smārts

  +1 [+] [-]

, 2019-11-12 10:38, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Vari neticet, bet daudzas komandas lasa lidzjuteju komentarus. Un taisa korekcijas komandas spele. Speletaju vargas un stipras puses lidzjuteji biezhi vien zin daudz labak par treneriem
ja nu tu tā ļauj, tad es atļaušos neticēt.

  -3 [+] [-]

, 2019-11-12 11:48, pirms 5 gadiem
Pēc labām sezonām tāpat,kā ar Biedriņu, noslēdza pārspīlētu līgumu uz pieciem gadiem un redz kur rezultāts. Un būs vēl sliktāk

  -1 [+] [-]

, 2019-11-12 12:13, pirms 5 gadiem
xZ rakstīja: ja Džordžs laika gaitā atgriezās savā līmenī, tad Heivards to tā arī neizdarīja. Lūk, to gan negribētos KP gadījumā. OK, metieni nekrīt no ierastajiem spotiem. Nu tad pamēģini ko citu! Tāpat, ja uzliek pret KP 'mazo' aizsargu, KP joprojām apjūk. Atmiņā palika tas sods uzbrukumā pret Smārtu, kad palika 1:1 soda laukumā
Heivards neatgirezās savā iepriekšējā līmenī??? Tu vispār NBA seko līdzi?

  +1 [+] [-]

, 2019-11-12 12:31, pirms 5 gadiem
Ivijis rakstīja: Heivards neatgirezās savā iepriekšējā līmenī??? Tu vispār NBA seko līdzi?
Grūti pateikt,vai atgriezās.Pagājušo sezonu spēlēja ļoti slikti,bet nezinam,kā viņš būtu uzskatījies bez Īrvinga.Bija viņam nedaudz bailes soda laukumā iet.Šogad noteikti rādīja labāko basketbolu pēdējo gadu laikā.Vai atgriezies bija?Pārāk maz sample size.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-12 14:06, pirms 5 gadiem
Paskatījos vakar 1/2. Kas krita acīs. Ja KP dabū postā bumbu, tad ir tikai viens visiem zinām gājiens. Apgrieziens un metiens. Un tad jau pat mazais var viņu nosegt un labi patraucēt metienu. Vai tad tiešām nevar pamēģināt kaut kādu garāmgājienu?

  -1 [+] [-]

, 2019-11-12 14:10, pirms 5 gadiem
Ivijis rakstīja: Heivards neatgirezās savā iepriekšējā līmenī??? Tu vispār NBA seko līdzi?
Nu, nu, piemēru lūdzu. Pagājušajā sezonā definitīvi nē. Šosezon bija labāk līdz traumai, kas tagad viņu atkal atsviež atpakaļ. Cik viņš spēles paguva nospēlēt? 8? Tas ir rādītājs, protams.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-12 14:12, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Grūti pateikt,vai atgriezās.Pagājušo sezonu spēlēja ļoti slikti,bet nezinam,kā viņš būtu uzskatījies bez Īrvinga.Bija viņam nedaudz bailes soda laukumā iet.Šogad noteikti rādīja labāko basketbolu pēdējo gadu laikā.Vai atgriezies bija?Pārāk maz sample size.
100% piekrītu.

     [+] [-]

, 2019-11-12 15:16, pirms 5 gadiem
puslaiks rakstīja: Izskatījās, ka KP nezina, ko laukuma darīt. Brīžiem Luka ar bumba aizskrēja uz citu pusi. Sniegums šonakt ļoti bāls.
tas notiek katru spēli"KP nezina, ko laukuma darīt, kad varēja pilnīgi brīvs ieskriet postā," izskatās ka baidās iet postā.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-12 15:19, pirms 5 gadiem
Meža_briesmonis rakstīja: Ir acīmredzams, ka KP pēc traumas spēlē savādāk nekā līdz tai. Ar visu to komanda krāj uzvaras un viņam statistika ir normāla. Ir labi un ir pamats cerēt ka ar laiku būs vēl daudz labāk!
Dažu komentatoru satraukumam pagaidām nav pamata
dalasā viņam cits uzdevums nekā nyk, pats kp to minēja un, ka viņam pagaidām neesot ērti spēlēt dalasā.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-12 15:20, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Es pielauju, ka trenera uzstadijums uz speli Porzingim ir tieshi 3 punktu metieni. Tomer mazaks fiziskais kontakts. Bet Porzingis shaja elementa nekad nav bijis stiprs. Ar vina augumu zem groziem jaganas, javac bumbas un jagust vieglie punkti. Vins patreiz uzbrukuma spele basketbolu, kadu nekad nav spelejis. Un tieshi tadel uzbrukuma loti vargi izskatas. Bet domaju nevienam nav shaubu, ka aizsardziba PZ ir loti pat labs, jo spele sev pierasto basketbolu
+1

  -1 [+] [-]

, 2019-11-12 15:27, pirms 5 gadiem
Black_king rakstīja: Ko pagaidām var secināt, ir 2 dažādi KP , pirms un pēc traumas. Tas kurš pirms traumas, bija ļoti kustīgs, savāca daudz atlēkušās bumbas uzbrukumā, bija otrās iespējas gūt punktus. Tagadējais pārsvarā met no distances, ko varētu arī izdarīt visi citi spēlētāji. Vai nu tiešām baidās traumēties, jeb pielicis masu un ir neveiklāks zem groziem?
Sezona ir gara, iespējams, lēnām un gudri treneris iegrozīs KP īstajā vietā un uz pay off laiku būs cits līmenis.
atlēkušām dončičs pakaļ lec kā traks, pēc kārtējā triple double

  -1 [+] [-]

, 2019-11-12 15:31, pirms 5 gadiem
VapeNation rakstīja: Es nezinu kā, bet pie Kristapa vājās spēles vainīgs Dončičs.
Tu dēļ diviem cilvēkiem tā katru reizi atzīmējies?

  -1 [+] [-]

, 2019-11-12 15:48, pirms 5 gadiem
Nu riktīgs Porstinkis.

Nesaprotu kā viņam var būt problēmas ar fizisko un precizitāti. Viņš 2 gadus nedziedēja savainojumu. Teju gadu bija vesels un strādāja pie fiziskā un savas spēles.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-12 16:01, pirms 5 gadiem
Vispār jau interesanti - spēles galotni Dallasa zaudēja bez KP. Kad viņu noņēma dēļ tās šaubīgās 5.piezīmes, kuru iedeva dāmīte uzbrukumā, rezultāts bija 84-86. Tad rezervisti pievilka līdz 94-92 un tad nāca Luka...Varbūt galotni varēja izvilkt, ja atstātu KP aizsardzībā???

  +1 [+] [-]

, 2019-11-12 16:42, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Grūti pateikt,vai atgriezās.Pagājušo sezonu spēlēja ļoti slikti,bet nezinam,kā viņš būtu uzskatījies bez Īrvinga.Bija viņam nedaudz bailes soda laukumā iet.Šogad noteikti rādīja labāko basketbolu pēdējo gadu laikā.Vai atgriezies bija?Pārāk maz sample size.
Es teiktu, ka viņš ir atgriezies. Jā 8 spēles, bet neviena nebija sūdīga. Visās viņš spēlēja ļoti labi. Iekš Fantasy top 30 čalis šosezon. Redzēs kāds būs kad atnāks atpakaļ - vrb atkal kādas šaubas parādīsies.

     [+] [-]

, 2019-11-12 19:34, pirms 5 gadiem
Hmm... rakstīja: Fiziski jau izskatās KP labi - metienu bloķēšanā viens no līgas līderiem, piemēram, gluži kā iepriekš. KP šosezon galvenās problēmas ir metienu precizitāte un spēles izpratne - tās jau nu nav tās lietas, ko viņa trauma varētu 'neatgriezeniski sačakarēt'. Drīzāk pat otrādi - metienam, manuprāt, tieši vajadzēja būt pa šo pusotru gadu atslīpētam kā vēl nekad, bet kaut kā spēlēs vienkārši vēl pagaidām nekrīt. Jācer, ka tā vienkārši vēl ir rūsa un jāpaiet kādiem pāris mēnešiem kamēr atgriezīsies pilnīgā spēļu ritmā - tad varēs izdarīt secinājumus.

Par spēles izpratni tur jāskatās - pieņemu, ka ārstējot traumu un pavadot tik ilgu laiku bez spēlēm, ir grūti progresēt šajā elementā, tāpēc var izteikti just, ka KP uzbrukumā brīžam nezin ko darīt un bieži pieņem nepareizus lēmumus. Bet tas varbūt akmens trenera dārziņā - viņam būtu jāmēģina atrast izspēles un kombinācijas kā KP tikt pie vieglajiem punktiem groza apakšā, lai nav visu laiku tikai jāpaļaujas uz 3punktu metienu un kaut kādiem samocītiem garāmgājieniem, pustālajiem metieniem atlēcienā u.c. sarežģītiem variantiem, kas šobrīd vienkārši pagaidām pārliecinoši nestrādā (vairāk nekrīt kā krīt).
Zelts un platins nerūsē, surdabs tikai viegli absūbē... gribi teikt, ka Porziņģis ir no nekvalitatīva čuguna taisīts???

     [+] [-]

, 2019-11-12 19:38, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tie,kas seko KP visu laiku zin,ka Denvera un Bostona ir KP ahileja papēdis un tā nopietni izbraukumos.Te iederas tas amerikāņu teiciens-Everyone will guard you,and even throw kitchen sink at you
Ir vēl viens amurikāņu teiciens - ja kāds iet kā pīle un izskatās kā pīle, tad tā arī ir pīle!

     [+] [-]

, 2019-11-12 19:40, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Aizsardziba labi spele. Bet uzbrukuma vinu taupa. Vismaz pagaidam. Vins nelien zem groziem, bet visu laiku nak uz 3 punktu zonu. Un daudzi te par Donkichu filozofe, ko nedod piepeles PZ. Bet ja Jus butu speletajs un zinatu, ka speletajam ir problemas ar metienu, vai Jus dotu piespeli tadam speletajam, ja ir citi varianti?
Es, piemēram, dotu gan, jo esmu ļoti labsirdīgs pēc dabas!