Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Igudala nokārto drošu "Warriors" uzvaru un neizšķirtu sērijā

Rolands Eliņš

Igudala nokārto drošu "Warriors" uzvaru un neizšķirtu sērijā
Andrē Igudala
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas finālsērijā Goldensteitas „Warriors” panākusi izlīdzinājumu 2:2, ceturtajā mačā ar 103:82 pārspējot Klīvlendas „Cavaliers”. Izšķirošais pārsvars tika iegūts jau otrajā ceturtdaļā, bet savā sezonas pirmajā spēlē sākumsastāvā 22 punktus guva un ēnā Lebronu Džeimsu atstāja pieredzējušais Andrē Igudala.

„Warriors” sākumsastāvā Stīvs Kers bija ieviesis izmaiņas, proti, centru Endrjū Bogutu aizvietoja ar Andrē Igudalu. Igudala pēc pirmajām desmit sezonām NBA, kad vēl ne reizi nebija palicis rezervē, šosezon bija samierinājies ar rezervista lomu un līdz šodienai vēl ne reizi nebija izgājis pamata pieciniekā. Arī pirmās reizes pirmās minūtes neizdevās veiksmīgas, jo „Cavaliers” spēli uzsāka ar septiņiem punktiem pēc kārtas.

Drīz gan „Warriors” īsā sastāva taktika nesa panākumus un vadība tika pārņemta, turklāt „Warriors” izcēlās ar ļoti maz pieļautajām kļūdām un pretinieku dzīves apgrūtināšanu, arvien biežāk piespiežot uzbrukuma noslēgšanu uzņemties kādam citam, nevis Lebronam Džeimsam. Džeimss pats savukārt, atšķirībā no iepriekšējām fināla spēlēm, savus uzbrukumus neforsēja.

„Warriors” otrajā ceturtdaļā pārņēma iniciatīvu un izrāvās arī 15 punktu vadībā. Par spīti īsajam sastāvam un spēlēšanai bez centra, izdevās arī līdzvērtīgi cīnīties par atlēkušajām bumbām, savukārt Boguta iznākšana laukumā deva papildus agresivitāti, jo ierasti pasīvais austrālietis šoreiz nekautrējās no asiem sodiem. Viens no tiem apturēja Džeimsa caurgājienu, un „Cavaliers” līderis kritienā neveiksmīgi ar galvu atsitās pret kameru. Džeimss pēc nelielas pauzes varēja turpināt spēli, taču puslaiku noslēdza ar 12 punktu deficītu.

Trešo ceturtdaļu „Cavaliers” uzsāka ar izrāvienu, kurā savu artavu sarežģītu realizētu metienu veidā ielika Džeimss un Delavedova. Klīvlenda bija atgriezusies spēlē, taču Delavedovam jau tobrīd nācās uz brīdi pamest spēli krampju dēļ, tāpat arvien acīmredzamāks kļuva Džeimsa nogurums. Viņš gan tik un tā nonāca pozīcijā, lai pārņemtu vadību, taču Stefens Karijs un Igudala atbildēja ar pāris pārtvertām bumbām un tālmetieniem, kas ļāva saglabāt +6 pirms pēdējās ceturtdaļas.

Lai arī uzbrukumā veiksmīgi spēlēja Timofejs Mozgovs, „Cavaliers” nespēja novērst pretinieku izrāvienu, kas atgrieza „Warriors” pārsvaru 16 punktu apmērā. Neparocīga Klīvlendai bija garā aizsarga Šona Livingstona nosegšana, bet vēl grūtāk nācās izsekot Igudala, kurš turpināja slīcināt „Cavs” ar tālmetieniem. Igudala arī izcēlās ar efektīvu Džeimsa atbruņošanu, kas pamazām noveda pie tā, ka „Cavs” padevās un mača izskaņu aizvadīja bez īpaša entuziasma, zaudējot ar 82:103.

Igudala un Karijs katrs guva pa 22 punktiem, turklāt abi izcēlās ar astoņiem precīziem tālmetieniem, taču jāizceļ arī Livingstona pārliecinoši labākais +/- rādītājs, proti, +25. Mozgovs aizvadīja savas karjeras rezultatīvāko spēli, sametot 28 punktus, kamēr Džeimss, lai arī guva 20 punktus un palika divu rezultatīvu piespēļu atstatumā no "triple-double", laukumā bija salīdzinoši pieticīgs. "Cavaliers" grozam uzbruka ar tikai 33% precizitāti un trāpīja tikai četrus tālmetienus no 27, īpaši negatīvi šajā ziņā izceļoties Ērlam Smitam (0/8).

Cavaliers – Warriors 82:103 (24:31, 18:23, 28:22, 12:27)

Cavaliers: Mozgovs 28 (10atl.b.), Džeimss 20 (12atl.b., 8 rez.p.), Tompsons 12 (13atl.b.), Delavedova 10, Šamperts 5, Smits 4, Pērkinss 2, Heriss 1, Džounss, Millers
Warriors: Igudala 22, Karijs 22, Grīns 17, Bārnss 14, Lī 9, Tompsons 9, Livingstons 7,Barbosa 2, Speitss 1, Makadū, Boguts, Holidejs

NBA finālsērija - 2:2

VietaKomandasDatumsLaiks/Rez.
OklendaWarriors-Cavaliers05.06108:100 P
OklendaWarriors-Cavaliers08.0693:95 P
KlīvlendaCavaliers-Warriors10.0696:91
KlīvlendaCavaliers-Warriors12.0682:103
OklendaWarriors-Cavaliers15.063:00
KlīvlendaCavaliers-Warriors17.06
OklendaWarriors-Cavaliers20.06ja nepieciešams

Izmantotie resursi:
NBA.com
ESPN: The Worldwide Leader in Sports

  +6 [+] [-]

, 2015-06-12 06:57, pirms 10 gadiem
Redz ka tam metienu % tomēr ir nozīme
Lai lebrons turpina mest 7/22 redzēsim cik spēles cavs tā vinnēs
warriors beidzot uzspieda savu stilu un viss bija skaidrs, neticu ka klīvlendai pietiks speka atlikušajām spēlēm, spēlējot ar 7 cilvēku rotaciju nevar skriet līdzi warrioriem 6-7 speļu garumā

  +3 [+] [-]

, 2015-06-12 06:57, pirms 10 gadiem
Njaa, tgd izskataas ka warriors panjems, shii vareeja buut izskiroshaa speele

  +2 [+] [-]

, 2015-06-12 06:58, pirms 10 gadiem
Nekas negaidīts, tagad ja paņems mājās ar grūtu uzvaru un varbūt pat OT domājams viennozīmīgi GSW paņems gredzenus, bet koncentrējoties uz šo spēli-lelisks komandas darbs uzvarā

  -3 [+] [-]

, 2015-06-12 07:04, pirms 10 gadiem
Irbīte šodien laikam būs ielīdis alā, jo 18+ un Igijs nokārtoja uzvaru. Nav šaubu, ka karalim jakapā aizsardzībā, tad uzbrukumā spēka praktiski vairs nav un Igijs paņēma uz svaiguma. Mozgovam gan statistika ir graujoša, ko tādu no viņa es negaidīju. Un tomēr nepamet sajūta, ka GSW šodien tik un tā diez ko negāja. Klejs, Karijs nenospēlēja savas labākās spēles.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-12 07:05, pirms 10 gadiem
Beidzot Warriors spēlēja savu spēli (visma līdz pirmā puslaika vidum) un tad bez variantiem ar tik īsu Cavs sastāvu. Lebrons arī tomēr cilvēks un acīmredzot nogurums tomēr dara savu, galīgi neaktīvs lielāko spēles daļu. Cavs garie, protams, dominēja, bet ar to par bija par maz. Igijs joprojām līmenī un jāpiekrīt komentētājiem - viennozīmīgi patreiz MVP Warriors sastāvā.
Slēpts komentārs: random_koments

  +2 [+] [-]

, 2015-06-12 07:06, pirms 10 gadiem
Igoudala monstrs!
Pec titula!
Ka jau mineju tad tieshi Igijs ir key players un nesavtigas speles kaplis

  +2 [+] [-]

, 2015-06-12 07:07, pirms 10 gadiem
enzo360 rakstīja: Redz ka tam metienu % tomēr ir nozīme
Lai lebrons turpina mest 7/22 redzēsim cik spēles cavs tā vinnēs
warriors beidzot uzspieda savu stilu un viss bija skaidrs, neticu ka klīvlendai pietiks speka atlikušajām spēlēm, spēlējot ar 7 cilvēku rotaciju nevar skriet līdzi warrioriem 6-7 speļu garumā
Ko tad tieši uzspieda? 4/4? Ko tad paši pielaida no +15 uz +5?
Slēpts komentārs: No maliņas

  +5 [+] [-]

, 2015-06-12 07:08, pirms 10 gadiem
Valents rakstīja: Njaa, tgd izskataas ka warriors panjems, shii vareeja buut izskiroshaa speele
Jau pirms spēles viens te rakstīja un piekritu, ka šitā abiem bija do or die spēle. Ja GSW zaudētu, tad būtu jāuzvar visas 3, ja CLE zaudē(kas notika), tad viņiem tagad jāņem spēle izbraukumā....

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 07:10, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Irbīte šodien laikam būs ielīdis alā, jo 18+ un Igijs nokārtoja uzvaru. Nav šaubu, ka karalim jakapā aizsardzībā, tad uzbrukumā spēka praktiski vairs nav un Igijs paņēma uz svaiguma. Mozgovam gan statistika ir graujoša, ko tādu no viņa es negaidīju. Un tomēr nepamet sajūta, ka GSW šodien tik un tā diez ko negāja. Klejs, Karijs nenospēlēja savas labākās spēles.
Kas tur ko negaidīt no Mozgova, ja pēc parametriem viņš šodien laukumā bija kā Uļa....

Pēdējais teikums labs- tik pat labi JR, Šamperts, Dellijs nenospēlēja savas labākās spēles. Kā ir tā ir.

     [+] [-]

, 2015-06-12 07:11, pirms 10 gadiem
Diezgan paredzami, ka bija šāds rezultāts. Šoreiz jāsaka, ka nevis Lebronam baigi nekrita, bet viņu reāli nosedza lielākoties Iguodala un arī doubleteam bija daudz vairāk nekā pirmajās 3 spēlēs. Izņemot Mozgovu arī nebija vairs, kas palīdz. Rezultāta ziņā pa lielam visu izšķira 4. cet. pats sākums, kad Lebrons bija uz soliņa un Warriors dabūja 10+ punktus.
Man šķiet, ka šobrīd abas komandas ir daudz maz vienlīdzīgās pozīcijās, lai dabūtu titulu, bet Warrioriem bonuss ir atgūtās mājas spēļu priekšrocības un tas, ka ir sapratuši kā spēlēt pret Lebronu (tas gan nenozīmē, ka tas nostrādās atkal)
Par Warriors 4:2

  +8 [+] [-]

, 2015-06-12 07:12, pirms 10 gadiem
No maliņas rakstīja: Lebrons ,es kā kvēls fans teikšu....tā vietā ,lai Tu ietu šajā spēlē piebeigt pusdzīvu delfīnu...Tu esi soft čalis!

Dzimis zaudētājs! Man apnicis viņa mīkstums,tad kad vajag!
Lo....s tu esi ne kvēls fans Skaidrs, ka bija jābūt kritumam kādā brīdī pēc tādas pārslodzes, šodien tas arī notika. Te drīzāk jāuztraucas kāpēc Šumperts un Smits nevar iemest normālus metienus. Šie jau nav pa 47 minūtēm turēti laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 07:15, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kas tur ko negaidīt no Mozgova, ja pēc parametriem viņš šodien laukumā bija kā Uļa....

Pēdējais teikums labs- tik pat labi JR, Šamperts, Dellijs nenospēlēja savas labākās spēles. Kā ir tā ir.
tikai ne Džejārs, ne Šamperts ne Dēle nav pat tuvu Karija vai Kleja līmenim

  -1 [+] [-]

, 2015-06-12 07:18, pirms 10 gadiem
Ulrihs rakstīja: Lo....s tu esi ne kvēls fans Skaidrs, ka bija jābūt kritumam kādā brīdī pēc tādas pārslodzes, šodien tas arī notika. Te drīzāk jāuztraucas kāpēc Šumperts un Smits nevar iemest normālus metienus. Šie jau nav pa 47 minūtēm turēti laukumā.
CLE jau visi tik daudz turēti laukumā Un kādam jau tiem spleš brazeriem jāskraida pakaļ...

  +2 [+] [-]

, 2015-06-12 07:18, pirms 10 gadiem
Smita stati ir apkaunojoši +/- -27 0/8 trojkas 2/12 no spēles!

  +9 [+] [-]

, 2015-06-12 07:19, pirms 10 gadiem
Narkathshin rakstīja: Diezgan paredzami, ka bija šāds rezultāts. Šoreiz jāsaka, ka nevis Lebronam baigi nekrita, bet viņu reāli nosedza lielākoties Iguodala un arī doubleteam bija daudz vairāk nekā pirmajās 3 spēlēs. Izņemot Mozgovu arī nebija vairs, kas palīdz. Rezultāta ziņā pa lielam visu izšķira 4. cet. pats sākums, kad Lebrons bija uz soliņa un Warriors dabūja 10+ punktus.
Man šķiet, ka šobrīd abas komandas ir daudz maz vienlīdzīgās pozīcijās, lai dabūtu titulu, bet Warrioriem bonuss ir atgūtās mājas spēļu priekšrocības un tas, ka ir sapratuši kā spēlēt pret Lebronu (tas gan nenozīmē, ka tas nostrādās atkal)
Par Warriors 4:2
Nu Lebrona sniegumam es domāju ir vienkāršs skaidrojums... pirmkārt, Igudala tīri labi viņu krampē.. otrkārt, smags spēku izsīkums. cik tad ilgi tādā zvērā var spēlēt praktiski bez atpūtas. Blats jau arī cirvis .varēja kautvai 5 minūtes Marionu vai Milleru uzlaist tā paša Džejāra vai Šamperta vietā. Tie abi atkal ņujorkas laikos atpakaļ. pilnīgi miskastnieki.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-12 07:19, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: tikai ne Džejārs, ne Šamperts ne Dēle nav pat tuvu Karija vai Kleja līmenim
Ok, es neprasu no viņiem katra 20 pt.... lai iemet savus 10.

Vnk tā atmaska, tas tur atkal nav līmenī un tad jau būtu bijis vēl trakāka vinne. A kas notiktu, ja "ja" būtu otrā virzienā? Tad būtu zāģis. Es vairāk par to, ka nav ko skandināt, kas būtu, ja būtu.
Slēpts komentārs: No maliņas

  -1 [+] [-]

, 2015-06-12 07:26, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Nu Lebrona sniegumam es domāju ir vienkāršs skaidrojums... pirmkārt, Igudala tīri labi viņu krampē.. otrkārt, smags spēku izsīkums. cik tad ilgi tādā zvērā var spēlēt praktiski bez atpūtas. Blats jau arī cirvis .varēja kautvai 5 minūtes Marionu vai Milleru uzlaist tā paša Džejāra vai Šamperta vietā. Tie abi atkal ņujorkas laikos atpakaļ. pilnīgi miskastnieki.
Lūdzu nekādi attaisnojumi par Igudalas segšanu!Igudala sedza tāpat ,kā iepriekš un Kers ar to pateica! Viņš neiznāca uz spēli,kā MUST WIN!

Viens ir skaidrs Miami Lebrons ir aizgājis....

     [+] [-]

, 2015-06-12 07:29, pirms 10 gadiem
No maliņas rakstīja: Tu ulrih te nepird. Nāc un acīs man to pasaki,sausiņ!

Lohs esi Tu,kurš nesaprot basketu! Viņš ne vienu brīdi neizskatījās izsalcis,kā iepriekšējās trīs spēles! Ik reizi kad viņš grib viņš līdz ūsai nostums un postā var apspēlēt,bet viņš to nedarīja un tur nogurums nespēlē...oldskūla pamanīt pretinieks nāk lejā Tu ej augšā,easy!

Par Šampertu un Smitu piekrītu.....miskastes abi! Abi nodarbojas ar soc mēdijiem ne koncentrējas spēlei! Smits vispār NULLE!
Izsalcis? Nopietni?

  +6 [+] [-]

, 2015-06-12 07:35, pirms 10 gadiem
No maliņas rakstīja: Tu ulrih te nepird. Nāc un acīs man to pasaki,sausiņ!

Lohs esi Tu,kurš nesaprot basketu! Viņš ne vienu brīdi neizskatījās izsalcis,kā iepriekšējās trīs spēles! Ik reizi kad viņš grib viņš līdz ūsai nostums un postā var apspēlēt,bet viņš to nedarīja un tur nogurums nespēlē...oldskūla pamanīt pretinieks nāk lejā Tu ej augšā,easy!

Par Šampertu un Smitu piekrītu.....miskastes abi! Abi nodarbojas ar soc mēdijiem ne koncentrējas spēlei! Smits vispār NULLE!
Sausiņ
"Izsalcis" nebija, tur var piekrist, tikai tas varētu būt tieši noguruma iespaidā. Fiziskais nogurums jau nav atdalīts no mentālā. Ja tu pats pārguris jūties, tad ir grūti arī mentāli sevi iekustināt. Neesi nekad spēlējis ļoti saspringtā grafikā basi? Kraukļa turnīrā pusaudža gados 3 dienā uz bumbu skatīties īsti negribējās, kad ir visos kaulos un muskuļos sajūta, ka esi pakļuvis zem ceļaruļļa.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 07:38, pirms 10 gadiem
No maliņas rakstīja: Lūdzu nekādi attaisnojumi par Igudalas segšanu!Igudala sedza tāpat ,kā iepriekš un Kers ar to pateica! Viņš neiznāca uz spēli,kā MUST WIN!

Viens ir skaidrs Miami Lebrons ir aizgājis....
Iepriekšējā spēlē visi skandināja ko citu, ka Lebrons ir pat labāks par MJ, tagad jau, ka labākie gadi ir aiz muguras, jūs nepastāvat par savu viedokli metat kažokus uz otru pusi, kā kaut kas nav.

  -3 [+] [-]

, 2015-06-12 07:41, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Iepriekšējā spēlē visi skandināja ko citu, ka Lebrons ir pat labāks par MJ, tagad jau, ka labākie gadi ir aiz muguras, jūs nepastāvat par savu viedokli metat kažokus uz otru pusi, kā kaut kas nav.
Lebrons jau nepaņēma gadu pārtraukumu paspēlēt "sitambumbiņu", lai kājas atdzesētu, bet tā vietā spēlē 5 gadus 82+(attiecīgais skaits---- 16 kā minimums) PO spēles.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-12 07:45, pirms 10 gadiem
Ulrihs rakstīja: Sausiņ
"Izsalcis" nebija, tur var piekrist, tikai tas varētu būt tieši noguruma iespaidā. Fiziskais nogurums jau nav atdalīts no mentālā. Ja tu pats pārguris jūties, tad ir grūti arī mentāli sevi iekustināt. Neesi nekad spēlējis ļoti saspringtā grafikā basi? Kraukļa turnīrā pusaudža gados 3 dienā uz bumbu skatīties īsti negribējās, kad ir visos kaulos un muskuļos sajūta, ka esi pakļuvis zem ceļaruļļa.
Bet,ja Tu esi Best Player On The Planet?! Es nerunāju par visu spēli...bet bija sajūta,ka viņš bija izkāris balto karogu pie -3 3.cet beigās.....tā vietā,lai ietu un saasinātu spēli viņš iegrūž bumbu Timo.....

     [+] [-]

, 2015-06-12 07:45, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Lebrons jau nepaņēma gadu pārtraukumu paspēlēt "sitambumbiņu", lai kājas atdzesētu, bet tā vietā spēlē 5 gadus 82+(attiecīgais skaits---- 16 kā minimums) PO spēles.
Tapēc viņam nekad nebūs 6 gredzeni. Un viņš nekad nesasniegs to, ko MJ!

  +2 [+] [-]

, 2015-06-12 07:54, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Tapēc viņam nekad nebūs 6 gredzeni. Un viņš nekad nesasniegs to, ko MJ!
Sērijā ir 2:2 un viņam ir visas iespējas iegūt šogad atkal, bet TU gan neko nesasniegsi dzīvē, ja daudz mētāsies ar vārdiem - pintiķi !

  +3 [+] [-]

, 2015-06-12 07:57, pirms 10 gadiem
No maliņas rakstīja: Tu ulrih te nepird. Nāc un acīs man to pasaki,sausiņ!

Lohs esi Tu,kurš nesaprot basketu! Viņš ne vienu brīdi neizskatījās izsalcis,kā iepriekšējās trīs spēles! Ik reizi kad viņš grib viņš līdz ūsai nostums un postā var apspēlēt,bet viņš to nedarīja un tur nogurums nespēlē...oldskūla pamanīt pretinieks nāk lejā Tu ej augšā,easy!

Par Šampertu un Smitu piekrītu.....miskastes abi! Abi nodarbojas ar soc mēdijiem ne koncentrējas spēlei! Smits vispār NULLE!
Watch out,we got a badass over here.
bet,ja par spēli. Iggijam šodien lielākais nopelns,manuprāt... Atliek tikai piekrist Džefam : "It's not often that LeBron James get outplayed, but Andre Iguodala has won that matchup tonight"
Nez,Klīvlendai pietiks tā spēciņa?

  +3 [+] [-]

, 2015-06-12 08:13, pirms 10 gadiem
Šodienas rezultāts beidzot ir loģisks.
Džeimss ir fenomenāls, bet nu šodiena parādīja Cavs sastāva problēmas.
Par Smitu runājot - viņš ir, vai nu ļoti "karsts" vai nevar neko trāpīt. Šodien bija otrais. Basketbola IQ gan tam čalim ir 0 - ja neiet, tikai met un met..

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 08:14, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Irbīte šodien laikam būs ielīdis alā, jo 18+ un Igijs nokārtoja uzvaru. Nav šaubu, ka karalim jakapā aizsardzībā, tad uzbrukumā spēka praktiski vairs nav un Igijs paņēma uz svaiguma. Mozgovam gan statistika ir graujoša, ko tādu no viņa es negaidīju. Un tomēr nepamet sajūta, ka GSW šodien tik un tā diez ko negāja. Klejs, Karijs nenospēlēja savas labākās spēles.
1. Man arī liekas, ka GSW ka pa celmiem gāja 2. Mozgovojam pretī nebija lielā, tāda bija GSW taktika. Attiecīgi CLE spēlēja caur savu centru

  +2 [+] [-]

, 2015-06-12 08:16, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ko tad tieši uzspieda? 4/4? Ko tad paši pielaida no +15 uz +5?
saka taču, arī GSW neko diži negāja. Bet pietika, kā redzi.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 08:16, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kas tur ko negaidīt no Mozgova, ja pēc parametriem viņš šodien laukumā bija kā Uļa....

Pēdējais teikums labs- tik pat labi JR, Šamperts, Dellijs nenospēlēja savas labākās spēles. Kā ir tā ir.
Faktiski Karijs nospēlēja drusku zem sava līmeņa

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 08:18, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Smita stati ir apkaunojoši +/- -27 0/8 trojkas 2/12 no spēles!
bet par viņu taču ir zināms, ka tā agru vai vēlu būs

  +3 [+] [-]

, 2015-06-12 08:19, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ko tad tieši uzspieda? 4/4? Ko tad paši pielaida no +15 uz +5?
Uzspieda ātrāku spēles stilu ar savu īso sastāvu, tas ar noteica spēles rezultātu pēdējā 4daļā. No 15 uz 5 ar palaida, jo kādus piecus pilnīgi brīvus metienas aizmeta garām.
Bet nu intresanta tendence CAVS pēdējās spēlēs ļoti labi nospēlē 3/4, bet GSW 4/4.

Nez, ja GSW paņems sēriju, kuram dos MVP - Karijam vai Igudalam?

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 08:22, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Tapēc viņam nekad nebūs 6 gredzeni. Un viņš nekad nesasniegs to, ko MJ!
Uztaisīs nākamos BIG3 un būs

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 08:23, pirms 10 gadiem
Reaalais rakstīja: Uzspieda ātrāku spēles stilu ar savu īso sastāvu, tas ar noteica spēles rezultātu pēdējā 4daļā. No 15 uz 5 ar palaida, jo kādus piecus pilnīgi brīvus metienas aizmeta garām.
Bet nu intresanta tendence CAVS pēdējās spēlēs ļoti labi nospēlē 3/4, bet GSW 4/4.

Nez, ja GSW paņems sēriju, kuram dos MVP - Karijam vai Igudalam?
Man liekas,ka MVP varētu iedot Lebronam pat, ja viņš zaudēs finālā. Kaut gan, tas notiek reizi 20 gados varbūt ši būs tā reize.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 08:23, pirms 10 gadiem
Reaalais rakstīja: Uzspieda ātrāku spēles stilu ar savu īso sastāvu, tas ar noteica spēles rezultātu pēdējā 4daļā. No 15 uz 5 ar palaida, jo kādus piecus pilnīgi brīvus metienas aizmeta garām.
Bet nu intresanta tendence CAVS pēdējās spēlēs ļoti labi nospēlē 3/4, bet GSW 4/4.

Nez, ja GSW paņems sēriju, kuram dos MVP - Karijam vai Igudalam?
ko tur minet..vēl 2 vai pat 3 spēles..varbūt vispār Lebronam

  -2 [+] [-]

, 2015-06-12 08:24, pirms 10 gadiem
Reaalais rakstīja: Uztaisīs nākamos BIG3 un būs
Dankans atkal iedzers jaunības eleksīru un atkal paņems čempi.

  -2 [+] [-]

, 2015-06-12 08:26, pirms 10 gadiem
Hah,nevarēju neielikt. ';

     [+] [-]

, 2015-06-12 08:29, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Dankans atkal iedzers jaunības eleksīru un atkal paņems čempi.
Ja CLE būtu Irvings, Lavs...... tad pat nezinu....

     [+] [-]

, 2015-06-12 08:29, pirms 10 gadiem
Juris ira klāt rakstīja: Hah,nevarēju neielikt.
kāds tur flops?

  -1 [+] [-]

, 2015-06-12 08:30, pirms 10 gadiem
nahimovs rakstīja: Ja CLE būtu Irvings, Lavs...... tad pat nezinu....
Tad sērijā būtu 4:0 18+ Viņi abi defa ir nulles GSW pārbrauktu kā ar ceļa rulli pāri.

     [+] [-]

, 2015-06-12 08:32, pirms 10 gadiem
Lasot komentārus, acis deg. Kā Lebrons iemet 40 pointus, tad noliek viņu par sliktu precizitāti. Kad iemet 20 points, tad noliek par to, ka vārgulis ir un cavs sērija ir beigusies. Tas heits, kas Lebronam tiek mests virsū...ārprāts. Cilvēkiem arī nebūs labi, ja viņš iemetīs 70 pointus, tad noliks par to, ka viņš neļauj komandai spēlēt.

     [+] [-]

, 2015-06-12 08:33, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Tad sērijā būtu 4:0 18+ Viņi abi defa ir nulles GSW pārbrauktu kā ar ceļa rulli pāri.
ieraksts ieslēdzās ? // Bet viss var būt

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 08:34, pirms 10 gadiem
marauders rakstīja: Lasot komentārus, acis deg. Kā Lebrons iemet 40 pointus, tad noliek viņu par sliktu precizitāti. Kad iemet 20 points, tad noliek par to, ka vārgulis ir un cavs sērija ir beigusies. Tas heits, kas Lebronam tiek mests virsū...ārprāts. Cilvēkiem arī nebūs labi, ja viņš iemetīs 70 pointus, tad noliks par to, ka viņš neļauj komandai spēlēt.
ko var gribēt no socialajiem tīkliem.....ir funkcija ignorēt

     [+] [-]

, 2015-06-12 09:03, pirms 10 gadiem
nahimovs rakstīja: kāds tur flops?
Tiešām gribēju paprasīt, kur tieši tur bija flops Spēles laikā vēl runā par Flag 1, kas varbūt arī nebija, bet nu tāpat sabukņīja pietiekami, lai nebūtu nekas jāflopo.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 09:15, pirms 10 gadiem
Šodienas spēle pilnīgi neatbilstoša sērijai, kkāda vaļīga, bezgaļīga, bez enerģijas. VIena laba ziņa gan ir - 9:15 un jau esmu noskatījies, diena būs garāka
Iggy the man! Pretējā pusē 6.spēlētājs ir JR. Tad nu, lūk, komentāri lieki.

Bik žēl šodien bi skatīties uz LBJ - vnk vienam jāmočī pret 7 Neko, taga 2 dienu pauze, jāsavāc spēki un jādodas pēdējā cīņā. Lai veicas!

P.S. Kraufordam 50.finālspēle. Ar to arī viņu apsveiksim un ļausim doties pelnītā atpūtā. Viņš ne velna vairs neredz (šad tad gan kko ierauga, kas nav noticis).

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 09:16, pirms 10 gadiem
Nu nekas diž jau nav noticis. GSW izdarija to, kas viņiem bija jāizdara! Protams, Cavs šitā spēle bija svarīga un par to nav runa, bet es domāju, ka diži viņi nepārdzīvo. Žēl, ka Lebronam "tikai" punkti, nokritīs vidējais punktu skaists šajos finālos Cavs faniem lielāko satraukumu vajadzētu radīt faktam, ka GSW nevienu spēli nav aizvadijusi izcili. Protams, šonakt bija ļoti, ļoti laba spēle, bet gan Karijam, gan Tompsonam ir kur pielikt! No otras puses JR ar nav aizvadijis savu spēli. Ar savu spēli es domāju 20 punktiņi un kādas 5-6 troikas kopumā prieks un izskatas, ka būs 7 spēles

  +2 [+] [-]

, 2015-06-12 09:23, pirms 10 gadiem
robīts #99 rakstīja: Cavs faniem lielāko satraukumu vajadzētu radīt faktam, ka GSW nevienu spēli nav aizvadijusi izcili.
kopumā prieks un izskatas, ka būs 7 spēles
Nu jā, ja gaidi 7 speles, tad sanāk, ka GSW ta arī īsti neatgūs savu labāko spēli Ja nun vienīgi 7.mačā
bet vispār jau regularajā čempi biju ieverojis, ka GSW var savākties un uzvarēt arī spelēs, ka neiet un nekrīt. Ka Igi teica pēc spēles - mums jau ta ir bijis, ka neiet, tad spēlējam ar citu sastāvu Un tā arī bija - Bogutam 3 min, Lī - 16 min

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 09:24, pirms 10 gadiem
Apsveicu visus GSW atbalstītājus. Komanda izdarīja to ko vajadzēja, lai uzvarētu spēli. Uzspieda savu ātro spēles stilu un nepagāja ilgs laiks, kad jau ar neapbruņotu aci varēja redzēt, ka Cavs ir noguruši. Cavs vienkārši nebija spēka, lai izskrietu līdzi ātrajam (īsajam) GSW sastāvam. Man liekas tik daudz brīvu metienu it sevišķi no tālās distances GSW nav bijuši nevienā no iepriekšējām spēlēm. Tieši tas ir tas, kas mani un domājams arī pārējos Cavs atbalstītājs dara bažīgus. Vai komandai vēl ir pietiekami daudz fiziskā resursa? Cerams, ka šī diena vairāk atpūtai, kas ir starp šo un nākamo spēli būs pietiekami, lai atgūtu spēkus.

     [+] [-]

, 2015-06-12 09:24, pirms 10 gadiem
robīts #99 rakstīja: Nu nekas diž jau nav noticis. GSW izdarija to, kas viņiem bija jāizdara! Protams, Cavs šitā spēle bija svarīga un par to nav runa, bet es domāju, ka diži viņi nepārdzīvo. Žēl, ka Lebronam "tikai" punkti, nokritīs vidējais punktu skaists šajos finālos Cavs faniem lielāko satraukumu vajadzētu radīt faktam, ka GSW nevienu spēli nav aizvadijusi izcili. Protams, šonakt bija ļoti, ļoti laba spēle, bet gan Karijam, gan Tompsonam ir kur pielikt! No otras puses JR ar nav aizvadijis savu spēli. Ar savu spēli es domāju 20 punktiņi un kādas 5-6 troikas kopumā prieks un izskatas, ka būs 7 spēles
Ok, ja tā saki, tad Cavs aizvadīja savu perfekto spēli un nav, kur pielikt? Beidz domāt par to, kā būtu, ja būtu. Vienmēr var pielikt, vienmēr var sapņot, kā būtu, bet vajag dzīvot realitātē.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 09:37, pirms 10 gadiem
marauders rakstīja: Lasot komentārus, acis deg. Kā Lebrons iemet 40 pointus, tad noliek viņu par sliktu precizitāti. Kad iemet 20 points, tad noliek par to, ka vārgulis ir un cavs sērija ir beigusies. Tas heits, kas Lebronam tiek mests virsū...ārprāts. Cilvēkiem arī nebūs labi, ja viņš iemetīs 70 pointus, tad noliks par to, ka viņš neļauj komandai spēlēt.
Cilvēki nespēj sagremot, ka Lebrons ir labākais. Nu nav neviena GSW kas būtu tāds zvērs kā Lebrons.
Ja Klīvlendai Irvings un Lavs būtu ierindā, tad, domāju, ka GSW nebūtu nekādu izredžu.
Bet tā nu ir sanācis, ka Lebronam komanda ir jāvelk vienam.
Viņam ir milzīga slodze, un tas tacu ir loģiski, ka precizitāte mazliet klibo. Šķiet, ka viņš vidēji spēlē vairāk par 40 min.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-12 09:38, pirms 10 gadiem
Čaļi nebvar pat roku pace;lt uz spēles beigām... Beeet Blats tik mauc ar 7 cilvēkiem..
No Kēra puses labs gājiens, lai sapurpinātu garo galu... Citādi tie galīgi slinki palikuši bija... Bet Igoduala.. Ielika viņu sākumā, lai būtu ātrāka spēle, kas nostrādāja un GSW salauza Cavs tempa bremzēšanu un sajuta savu ritmu...

  -1 [+] [-]

, 2015-06-12 09:42, pirms 10 gadiem
neko lieku nav ko teik! GSW šodien bija tiešām labāki, Cavs neko nevarēja iemest. Cepuri nost GSW veica attiecīgās izmaiņas sastāva rotācijā un izskatās, ka ir atraduši labāko sastāvu ko likt pretī Cavs. Laikam jau nogurums arī ir iedevis savu artavu, jo izskatījās, ka Cavs nav daudz degvielas bākā, lai skrietu līdzi visu laiku. Bet nav ko nokārt degunu!`GO CAVS!

  -1 [+] [-]

, 2015-06-12 09:51, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Šodienas spēle pilnīgi neatbilstoša sērijai, kkāda vaļīga, bezgaļīga, bez enerģijas. VIena laba ziņa gan ir - 9:15 un jau esmu noskatījies, diena būs garāka
Iggy the man! Pretējā pusē 6.spēlētājs ir JR. Tad nu, lūk, komentāri lieki.

Bik žēl šodien bi skatīties uz LBJ - vnk vienam jāmočī pret 7 Neko, taga 2 dienu pauze, jāsavāc spēki un jādodas pēdējā cīņā. Lai veicas!

P.S. Kraufordam 50.finālspēle. Ar to arī viņu apsveiksim un ļausim doties pelnītā atpūtā. Viņš ne velna vairs neredz (šad tad gan kko ierauga, kas nav noticis).
Zin pofigs pa Kraufordu kaut gan jāsaka tas pats ko domāju par tiem pie sekreteriāta. Jebal.... its a young men game. Tiešām penši jāsēdina pie spēles laika un uzbrukuma laika kruķīšanas. Sen visus tos sirmos tur aiztriekt prom.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-12 09:51, pirms 10 gadiem
Un izrādās LBJ tomēr ir cilvēks, tomēr arī viņa skriešanai kaut kad vajag pauzīti'.

Tas tā... sejā tiem, kas man ar putām uz lūpām mēģināja iestāstīt pretējo... kad teicu, ka Cavs jau ir izpumpējušies...
Viena diena ir par maz, lai atjēgtos...

     [+] [-]

, 2015-06-12 09:54, pirms 10 gadiem
Nevaru noturēties un neuzrakstīt GSW faniņu pēdējo spēļu komentāru tikai apgrieztu ar kājām gaisā -

GSW šodien sanāca viss, bet CLE nesanāca nekas. 46% pret 33% FG.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-12 10:09, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735, kur tu esi pazudis?! Vari droši komentēt, Cavs zaudēja šo spēli.

Par spēli, Cavs 3pm-a vienkārši iespārda: 4-27 (14.8%) un 33.0% fgm-a, tad uz uzvaru grūti cerēt.

Bet nu, 2:2! Joprojām intriga saglabājās. Joprojām uzskatu, ka Cavs pelnījuši šo titulu vairāk! Protams, tas ir jāizcīna, tāpat neviens neko nedāvinās.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 10:16, pirms 10 gadiem

     [+] [-]

, 2015-06-12 10:20, pirms 10 gadiem
Narkathshin rakstīja: Diezgan paredzami, ka bija šāds rezultāts. Šoreiz jāsaka, ka nevis Lebronam baigi nekrita, bet viņu reāli nosedza lielākoties Iguodala un arī doubleteam bija daudz vairāk nekā pirmajās 3 spēlēs. Izņemot Mozgovu arī nebija vairs, kas palīdz. Rezultāta ziņā pa lielam visu izšķira 4. cet. pats sākums, kad Lebrons bija uz soliņa un Warriors dabūja 10+ punktus.
Man šķiet, ka šobrīd abas komandas ir daudz maz vienlīdzīgās pozīcijās, lai dabūtu titulu, bet Warrioriem bonuss ir atgūtās mājas spēļu priekšrocības un tas, ka ir sapratuši kā spēlēt pret Lebronu (tas gan nenozīmē, ka tas nostrādās atkal)
Par Warriors 4:2
Vari man lūdzu paskaidrot par mājas spēļu priekšrocībām? Viss kalendārs jau pirms tam bija gatavs, tas neko nemaina, jo ja piem CLE paņem abas spēles, tad otro vini paņem mājās. Tāpēc lūdzu paskaidro, nekādi nevaru saprast

  -1 [+] [-]

, 2015-06-12 10:23, pirms 10 gadiem
premium rakstīja: Kapēc ir jālec apzināti kamerā? https://www.youtube.com/watch?v=lo7...


http://www.brobible.com/sports/article/andre-iguodala-mocks-lebron/
Apzināti?, domāju ka viņš vienkārši nepaspēja, pamainīt savu lidojuma trajektoriju. Doma ka čalis speciāli leca kamerā lai pārsistu galvu?

  -2 [+] [-]

, 2015-06-12 10:26, pirms 10 gadiem
LA Clippers rakstīja: Apzināti?, domāju ka viņš vienkārši nepaspēja, pamainīt savu lidojuma trajektoriju. Doma ka čalis speciāli leca kamerā lai pārsistu galvu?
Ļoti ceru, ka nē, bet šādu iespēju neizslēdzu

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 10:59, pirms 10 gadiem
premium rakstīja: Kapēc ir jālec apzināti kamerā? https://www.youtube.com/watch?v=lo7...


http://www.brobible.com/sports/article/andre-iguodala-mocks-lebron/
Tu domā, ka Igijs ierēca par Lebrona kunkstēšanu?

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 11:02, pirms 10 gadiem
Ņemot vērā Cavs sastāvu, tas ka Warriors uzvarēs nebūs nekas īpašs, smagi to teikt, bet Cavos tā nopietni kapajās tikai LeBrons, no Dellas to prasīt nemaz nevar pēc 3šās spēles sekām, tāoat arī Šampertam, par Īrvingu un Lovu vispār nerunāsim, pēc tā LeBrona ''nejaušā'' krietiena salūza arī spēlē, jo reāli viss Cavs balstās uz LeBronu, ja GSW paņems, tad viņi paņems, bet nejau Cavs, bet LeBronu...

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 11:04, pirms 10 gadiem
Lieliski! Nākamā spēle Oklendā un jānotiek brīnumam lai pēc tās Gsw nenonāktu uzvaras attālumā no titula

  +5 [+] [-]

, 2015-06-12 11:09, pirms 10 gadiem
Visp. šodien visi ir nesaprašanā, kāpēc LBJ parādija pasaulei šo, a jūs te par spēli...: i.imgur.com

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 11:42, pirms 10 gadiem
LA Clippers rakstīja: Vari man lūdzu paskaidrot par mājas spēļu priekšrocībām? Viss kalendārs jau pirms tam bija gatavs, tas neko nemaina, jo ja piem CLE paņem abas spēles, tad otro vini paņem mājās. Tāpēc lūdzu paskaidro, nekādi nevaru saprast
Nevajag jau skatīties, kura laukumā uzvar sēriju, bet visu finālsēriju kopā.
Protams, kalendārs bija zināms, un tas nozīmē, ka pie 7 spēlēm 4 būs GSW laukumā.
Tā kā CAVS paņēma vienu spēli viesos, tas nozīmēja, ka GSW bija jāuzvar izbraukumā, lai atgūtu mājas spēļu priekšrocības. ( tagad viņiem pietiek, ja viņi uzvar tikai mājās, bet CAVS, lai iegūtu titulu ir jāuzvar arī viesos)

Tā kā sērijā ir 2-2, Ja būs nepieciešamas 7 spēles, tad GSW jebkurā gadījumā būs par vienu mājas spēli vairāk..

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 11:43, pirms 10 gadiem
Nu tad ka Mozgovs savācs punktus ir diezgan likumsakarīgi, bija momenti kuros Greens centās iet ceļā, bet tad ļoti ātri beidzās ar piezīmēm, kamēr laukumā bija īsais sastāvs Mozgovam ļāva samērā netraucēti spēlēt koncentrējoties uz citiem, kad laukumā bija Lee, bija redzama nedaudz cita situācija. Bet jebkurā gadījumā Mozgovs lec augstāk kā jebkurš būtu gaidījis.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 11:48, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Zin pofigs pa Kraufordu kaut gan jāsaka tas pats ko domāju par tiem pie sekreteriāta. Jebal.... its a young men game. Tiešām penši jāsēdina pie spēles laika un uzbrukuma laika kruķīšanas. Sen visus tos sirmos tur aiztriekt prom.
lol jā. biju šokā, kad redzēju, ka 2 no spēles tiesnešiem bija Joey Crawford un Ken Mauer. abi lielākie tiesneši zābaki NBA. es jau baidījos, ka būs pilns ar kkādiem mistiskiem sodiem un tehniskajām, bet par laimi bez tā iztika...

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 11:52, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: edvins_straume_107735, kur tu esi pazudis?! Vari droši komentēt, Cavs zaudēja šo spēli.

Par spēli, Cavs 3pm-a vienkārši iespārda: 4-27 (14.8%) un 33.0% fgm-a, tad uz uzvaru grūti cerēt.

Bet nu, 2:2! Joprojām intriga saglabājās. Joprojām uzskatu, ka Cavs pelnījuši šo titulu vairāk! Protams, tas ir jāizcīna, tāpat neviens neko nedāvinās.
tik atklāti neobjektīvs fans.
"Cavs ir pelnījuši šo titulu vairāk" . JO?!?!?! nav jau tā, ka Cavs visu sezonu un playoffu cīnijās, bet GSW dabūja brīvbiļeti tikt pa taisno uz finālu. Drīzāk Warrioriem ceļš uz finālu bija grūtāks un bija jānopelna. Cavs tika 'uzcepti' vienā offsezonā ar Lebrona un Lava piesaisti un pat šobrīd tur ir viena cilvēka komanda.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-12 12:20, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: edvins_straume_107735, kur tu esi pazudis?! Vari droši komentēt, Cavs zaudēja šo spēli.

Par spēli, Cavs 3pm-a vienkārši iespārda: 4-27 (14.8%) un 33.0% fgm-a, tad uz uzvaru grūti cerēt.

Bet nu, 2:2! Joprojām intriga saglabājās. Joprojām uzskatu, ka Cavs pelnījuši šo titulu vairāk! Protams, tas ir jāizcīna, tāpat neviens neko nedāvinās.
Viens spēlētājs tur ir tik pelnījis, varbūt vēl Delladova ar savu pašatdevi.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-12 12:39, pirms 10 gadiem
Zeel ka Cavs saluuza pedejaa ceturdalaa, it seviski Lebrons kuram neviens punkts...

  -2 [+] [-]

, 2015-06-12 12:42, pirms 10 gadiem
Nekas, tgd sii speele jaaizmirst un jaanem uzvara izbraukuma!! par pirmo Klivlendas titulu!

     [+] [-]

, 2015-06-12 13:21, pirms 10 gadiem
Atlikušās divas spēles būs tieši tādas pašas kā šī!

     [+] [-]

, 2015-06-12 13:22, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: Zeel ka Cavs saluuza pedejaa ceturdalaa, it seviski Lebrons kuram neviens punkts...
Riktīgs LBJ trollis

  +2 [+] [-]

, 2015-06-12 13:31, pirms 10 gadiem
Kamēr James nemet 40 punktus, uzvaru neredzēt!

  -1 [+] [-]

, 2015-06-12 14:08, pirms 10 gadiem
Šodien izcili varēja redzēt kāda miskaste ir CAVS un viņi spēj cīnīties ar GSW kā līdzīgs ar līdzīgu dēļ LeBrona pūliņiem.. Smits un Šumperts + Delijs visu liek garām, diezgan pretīgs zaudējums, nemaz nerunājot par aizmestajiem garām sodiem.. Vienalga es ticu CAVS!!!
Kā jau 2 vai cik spēles atpakaļ teicu, ka Igijs ir labākais(nozīmīgākais) spēlētājs GSW, kurš šajā sērijā pie GSW ir bijis stabilākais un nozīmīgākais spēlētājs. Sen nebiju redzējis Igiju tik precīzu, jo īpaši no 3pt.. Igijs > Klejs/Kurijs.

     [+] [-]

, 2015-06-12 14:16, pirms 10 gadiem
eevelee rakstīja: Šodien izcili varēja redzēt kāda miskaste ir CAVS un viņi spēj cīnīties ar GSW kā līdzīgs ar līdzīgu dēļ LeBrona pūliņiem.. Smits un Šumperts + Delijs visu liek garām, diezgan pretīgs zaudējums, nemaz nerunājot par aizmestajiem garām sodiem.. Vienalga es ticu CAVS!!!
Kā jau 2 vai cik spēles atpakaļ teicu, ka Igijs ir labākais(nozīmīgākais) spēlētājs GSW, kurš šajā sērijā pie GSW ir bijis stabilākais un nozīmīgākais spēlētājs. Sen nebiju redzējis Igiju tik precīzu, jo īpaši no 3pt.. Igijs > Klejs/Kurijs.
nu nevajag jau tādu sviestu rakstīt.
Igijs visu karjeru ir bijis underrated, un šajā sērijā līdz šim iespējams bijis visstabilākais un labākais GSW spēlētājs.. bet labāks par Kariju un Tompsonu kā all-around spēlētājs noteikti nav.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-12 15:49, pirms 10 gadiem
marauders rakstīja: Lasot komentārus, acis deg. Kā Lebrons iemet 40 pointus, tad noliek viņu par sliktu precizitāti. Kad iemet 20 points, tad noliek par to, ka vārgulis ir un cavs sērija ir beigusies. Tas heits, kas Lebronam tiek mests virsū...ārprāts. Cilvēkiem arī nebūs labi, ja viņš iemetīs 70 pointus, tad noliks par to, ka viņš neļauj komandai spēlēt.
Par to jā,nesaprotu kāpēc tas tā ir..Kaut kāds stulbums..

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 15:56, pirms 10 gadiem
es nemaz negaidīju Cavs uzvaras no šādas spēles.. Lebronam par 20pts mazāk, nekā visās iepriekš - attiecīgi -20. Džejārs izskatās pārm*zies, nabags tāds. Blats jau noteikti sapriecājās,ka 7 spēlētāju rotācija izvilks 4 uzvaras, nekā nebija, jālaiž laukumā Merions ar Milleru un laba atpūta jāpaņem līdz 5. spēlei.

nu jā, švaka komanda ir pati par sevi, es gribu redzēt statistiku, cik punktus Cavs iemetusi,kad Lebrons uz sola sēž

  -1 [+] [-]

, 2015-06-12 15:58, pirms 10 gadiem
Shances veel ir, Cavs jaanjem naakamais izbraukumaa. Igijam baigaa haljava, slotas kaats reizi muuzjaa arii meedz izshaut. J.R. Smith shitaa nekrita, vaaja speele. Par 2-3 Cavs labaa. GO CAVS!

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 16:56, pirms 10 gadiem
Tikai patiesi eksperti novertee Igoudalas pienesumu. Parasti faninji tikai kliedz Lebron, go Cavs utt
GSW jau ir 3 komanda kuru Igijs pacelj citaa limenii, ari Lebrons to prot.
Ja Igoudala speletu kopaa ar Lebronu, tas tik buutu kautkas.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 17:33, pirms 10 gadiem
valjero rakstīja: Tikai patiesi eksperti novertee Igoudalas pienesumu. Parasti faninji tikai kliedz Lebron, go Cavs utt
GSW jau ir 3 komanda kuru Igijs pacelj citaa limenii, ari Lebrons to prot.
Ja Igoudala speletu kopaa ar Lebronu, tas tik buutu kautkas.
jaapiekriit, ka vinjs ir GSW labaakais speeletajs

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 17:34, pirms 10 gadiem
valjero rakstīja: Tikai patiesi eksperti novertee Igoudalas pienesumu. Parasti faninji tikai kliedz Lebron, go Cavs utt
GSW jau ir 3 komanda kuru Igijs pacelj citaa limenii, ari Lebrons to prot.
Ja Igoudala speletu kopaa ar Lebronu, tas tik buutu kautkas.
Valjero, kaapeec Igijs nespeeja panjemt titulu kopaa speeleejot ar Aiversonu?

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 17:52, pirms 10 gadiem
irbiite86_CAVS_forever rakstīja: Valjero, kaapeec Igijs nespeeja panjemt titulu kopaa speeleejot ar Aiversonu?
jo tad vinjsh veel bija zaljsh gurkjis, nekad nav bijis augsta liimenja speleetaajs, prosta krita shonakt, tas arii viss, tak lebim klaat nestaav

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 18:00, pirms 10 gadiem
Neimārs rakstīja: jo tad vinjsh veel bija zaljsh gurkjis, nekad nav bijis augsta liimenja speleetaajs, prosta krita shonakt, tas arii viss, tak lebim klaat nestaav
logjiski, ka nestaav klaat Dzheimsam,bet taapat patiikamaakais fujaks no GSW

  -1 [+] [-]

, 2015-06-12 18:16, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: jaapiekriit, ka vinjs ir GSW labaakais speeletajs
cirvis

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 18:31, pirms 10 gadiem
Tā teikt, beidzot kārtīgi iekrampēja LBJ un ir rezultāts. Sērija vēl nav galā, tāpēc par MVP grūti spriest. Viss atkarīgs ko rādīs tālāk Igijs un ko Karijs. Par CLE skaidrs, tur tik viens MVP

  -1 [+] [-]

, 2015-06-12 18:53, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: nu nevajag jau tādu sviestu rakstīt.
Igijs visu karjeru ir bijis underrated, un šajā sērijā līdz šim iespējams bijis visstabilākais un labākais GSW spēlētājs.. bet labāks par Kariju un Tompsonu kā all-around spēlētājs noteikti nav.
Tieši kā all around ir. Skoreri tie varbūt ir labāki, bet ne all around.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 19:20, pirms 10 gadiem
Tapec ka iversons tad bija karjeras norieta, tapat ka shaqs Lebronam

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 19:21, pirms 10 gadiem
Neuzskatu ka Igijs labaks par Lebronu, bet nenovertets gan

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 19:35, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: cirvis
all-around ziņā, kurš tajā komandā ir labāks par viņu tieši šitajā sērijā ?

  -1 [+] [-]

, 2015-06-12 20:30, pirms 10 gadiem
Lebrons nākamajā spēlē sametīs 40+ un tuvu triple, austrālis un jr vēl būs līmenī, ja vēl Mozgovs savus padsmitus sametīs, uzvarai pietiks.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-12 22:14, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: all-around ziņā, kurš tajā komandā ir labāks par viņu tieši šitajā sērijā ?
Kopumā Grīns ir labāks, bet ne šajā sērijā līdz šim.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-12 23:23, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Kopumā Grīns ir labāks, bet ne šajā sērijā līdz šim.
es to neapšaubu, bet runa ir tieši par finālu un jāspriež tak pēc tā,kā spēlētāji tieši finālā spēlē. vēl arī domāju,ka Grīns nav max playeris

  +1 [+] [-]

, 2015-06-13 09:00, pirms 10 gadiem
Valents rakstīja: Njaa, tgd izskataas ka warriors panjems, shii vareeja buut izskiroshaa speele
Šī bija priekš GW, jo ja Cavs win, tad 3 pēc kārtas maz ticams, bet nākamā arī būs izšķiroša jo ja GW win, maz ticams, ka Cavs paliek daudz variantu. Bet, sērija ir tik saspringta, ka jebkas var notikt.