Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģis vēl nav izlēmis par dalību Rio kvalifikācijā

Agris Suveizda

Porziņģis vēl nav izlēmis par dalību Rio kvalifikācijā
Kristaps Porziņģis
Foto: AFP/Scanpix

Latviešu uzlecošā basketbola zvaigzne Kristaps Porziņģis sarunā ar ESPN atzina, ka vēl nav pieņēmis galīgo lēmumu par plāniem vasarā un attiecīgi, vai spēlēt Riodežaneiro olimpisko spēļu kvalifikācijā.

"Drīz pienāks brīdis, kad pa īstam sēdīsimies pie galda ar ģimeni, manu brāli Jāni un pieņemsim lēmumu," sarunā ar ESPN sacīja Kristaps Porziņģis. "Kārtīgi to apdomāsim. Protams, [Ņujorkas "Knicks"] prezidents [Fils Džeksons], organizācija ir galvenie, kuri man ir jāuzklausa. Un tad sēdīšos pie galda un pieņemšu lēmumu."

Lai arī bija cerējis pagūt atgriezties ierindā, Porziņģim pleca sastiepuma dēļ nācās izlaist sezonas pēdējās septiņas spēles. Liepājnieks vēl nav atsācis izpildīt metienus, taču ir sācis pleca nostiprināšanu un plāno palikt Ņujorkā, līdz plecs būs izārstēs pilnībā.

Debijas sezonā Nacionālajā basketbola asociācijā 20 gadus vecais spēlētājs piedalījās 72 mačos, kuru laikā vidēji spēlēja vairāk nekā 28 minūtes un guva 14,3 punktus. Viņa rēķinā arī 7,3 atlēkušās bumbas, 1,9 bloķēti metieni, 1,7 kļūdas, 1,3 rezultatīvas piespēles un 0,7 pārtvertas bumbas.

Vaicāts par pirmā gada novērtējumu, Porziņģis atzina, ka nesasniedza maksimumu: "Varēju lietas paveikt labāk. Domāju, ka tādā veidā varu mācīties. Tagad, sākoties starpsezonai, esmu redzējis, kā man pietrūkst, kur varu būt efektīvāks un pie kā man ir jāpiestrādā, lai nākamsezon būtu labāks. Un mana mentalitāte vienmēr ir tieši tāda."

Izmantotie resursi:
New York Knicks Basketball - Knicks News,...

  +1 [+] [-]

, 2016-04-12 23:26, pirms 9 gadiem
Tā kā kp nevar izdabāt abām pusēm,tad sezona jāpaņem brīva,lai nevienam netiek.

  +5 [+] [-]

, 2016-04-12 23:32, pirms 9 gadiem
Negaidam uz izlases sagatavošanās laiku, bet gaidam uz izlases mačiem!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-12 23:36, pirms 9 gadiem
Būtu LV izlasei neatsverams papildinājums. Ja viņš atbrauks, tad vēl ir šance pacīnīties par to ceļazīmi, citādi es neredzu īsti daudz variantus
Slēpts komentārs: rainmaker

 +15 [+] [-]

, 2016-04-12 23:38, pirms 9 gadiem
Kā parasti vesela ziepju opera, ja gribētu spēlēt tad jautājumu nebūtu, ko kāds grib sagaidīt, ka Fils teiks ka viņam jāspēlē ? Vai ka Fils teiks ka jāspēlē, kad kabtā būs 100m līgums ? Viss jautājums attieksmē un vēlmē spēlē.

  +4 [+] [-]

, 2016-04-12 23:40, pirms 9 gadiem
rainmaker rakstīja: Skaidrs ir viens, ja piedalās kvalī un teiksim,tiekam uz OS,tad 110%, ka nākamo sezonu viņš nenospēlēs nedz visu sezonu un iespējams pat ne tik daudz spēles kā šogad.Sezonas gaitā jau ik pa laikam noplīsa+beigās traumas.3 sagatavošanās posmi un 3 tā teikt sezonas nogriežņi diez vai viņam ir pa spēkam.Un to visticamāk arī apspriedīs gan ar klubu, gan ar ģimeni.
Man ir 134% skaidrs, ka tev nav ne jausmas, par ko tu runā.

  +7 [+] [-]

, 2016-04-12 23:42, pirms 9 gadiem
rainmaker rakstīja: Skaidrs ir viens, ja piedalās kvalī un teiksim,tiekam uz OS,tad 110%, ka nākamo sezonu viņš nenospēlēs nedz visu sezonu un iespējams pat ne tik daudz spēles kā šogad.Sezonas gaitā jau ik pa laikam noplīsa+beigās traumas.3 sagatavošanās posmi un 3 tā teikt sezonas nogriežņi diez vai viņam ir pa spēkam.Un to visticamāk arī apspriedīs gan ar klubu, gan ar ģimeni.
Nu OS basketbola turnīrs beidzas 21. augustā....NBA pārbaudes spēles ir no aptuveni oktobra sākuma. Mēnesis jau starpā būs

  -3 [+] [-]

, 2016-04-12 23:46, pirms 9 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Nu OS basketbola turnīrs beidzas 21. augustā....NBA pārbaudes spēles ir no aptuveni oktobra sākuma. Mēnesis jau starpā būs
Protams,bet vai tas atrisina to,ka uz karu psomu būs jāgatavojas?iesākumā OS kvalis,uz kuru LV izlase gatavosies,tad OS(ja tiekam) uz kuru atkal gatavosies un tad vēl gatavošanās posms priekš sezonas. Pietam,pirmie divi ārpus NBA komandas. Es protams varu un iespējams kļūdos,bet vai tiešām tagad kāds ar tērauda pārliecību,ka KP visu to varētu izvilkt bez sekām?Ja šogad prims ASG bija ar 3 traumām kuras vilka līdz sezonas beigām,kad plecs pielika punktu.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-12 23:47, pirms 9 gadiem
rihardilio rakstīja: Būtu LV izlasei neatsverams papildinājums. Ja viņš atbrauks, tad vēl ir šance pacīnīties par to ceļazīmi, citādi es neredzu īsti daudz variantus
Ar vai bez KP, bet pret Serbiju (līdz kurai vēl arī jātiek) tāpat būsim izteikti pastarīši.

  +3 [+] [-]

, 2016-04-12 23:50, pirms 9 gadiem
Nesaprotu Tada zinja. Latvijas izlasei dada iespeja var vairak nebuut. Ko domaat.

 +10 [+] [-]

, 2016-04-12 23:50, pirms 9 gadiem
Kāpēc nevar saņemties un kā vecim pateikt, ka nebūs, lai nemaldinātu līdzjūtējus, kuri nakts vidū cēlās, lai skatītos spēles, centās iebalsot ALL-STAR spēlē (kas būtu izdevies, ja slinkie Ņujorkieši piepalīdzētu)? Ja jau taisītos spēlēt, sen būtu pateicis.

Ja nebūtu reāla iespēja kvalificēties OS, es nemaz neatbalstītu spēlēšanu izlasē šajā vasarā, bet tā kā ir tāda iespēja... Kas zin, kad vēl tāda radīsies?

  +2 [+] [-]

, 2016-04-12 23:51, pirms 9 gadiem
rainmaker rakstīja: Skaidrs ir viens, ja piedalās kvalī un teiksim,tiekam uz OS,tad 110%, ka nākamo sezonu viņš nenospēlēs nedz visu sezonu un iespējams pat ne tik daudz spēles kā šogad.Sezonas gaitā jau ik pa laikam noplīsa+beigās traumas.
aizfantazējies .. tagad būs KP lēmums tikai par kvalifikāciju (3-4 spēles, 2 nedēļas). reāli paliek ~ 5 brīvi mēneši .. ja izdosies tikt uz OS, tad būs jauna situācija un jauns lēmums - jūlijā.

  -4 [+] [-]

, 2016-04-12 23:52, pirms 9 gadiem
Ja viņš domā ilgtermiņā par savu karjeru (no kuras ieguvēji nākotnē būs arī izlase) tad izlasē nav jāspēlē, ja viņš domā par RIO tad izlasē ir jāspēlē!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-12 23:52, pirms 9 gadiem
teemusalami rakstīja: Ar vai bez KP, bet pret Serbiju (līdz kurai vēl arī jātiek) tāpat būsim izteikti pastarīši.
Varbūt pastāstīsi, kas Serbijai ir par grandiem? Ja KP spēlēs, tur izņemot spāņus un frančus, mēs varam pacīnīties ar katru valsti Eiropā

     [+] [-]

, 2016-04-12 23:52, pirms 9 gadiem
zigiss rakstīja: aizfantazējies .. tagad būs KP lēmums tikai par kvalifikāciju (3-4 spēles, 2 nedēļas). reāli paliek ~ 5 brīvi mēneši .. ja izdosies tikt uz OS, tad būs jauna situācija un jauns lēmums - jūlijā.
Tiešām tici,ka ar komandas vadību un ģimeni skatīsies tuvredzīgi?Neliekas,ka tajā līmenī daudz ko ieplāno gan treniņa,gan kopējā sistēma mazliet uz priekšu?Tā mēs te varam skatīties 2 nedēļas 3-4 spēles..

     [+] [-]

, 2016-04-12 23:53, pirms 9 gadiem
zigiss rakstīja: aizfantazējies .. tagad būs KP lēmums tikai par kvalifikāciju (3-4 spēles, 2 nedēļas). reāli paliek ~ 5 brīvi mēneši .. ja izdosies tikt uz OS, tad būs jauna situācija un jauns lēmums - jūlijā.
Ja tiek uz RIO tad kāds tur lēmums var būt jūlijā? Viņš paziņos ka uz RIO nebrauks? tu esi āksts!!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-12 23:53, pirms 9 gadiem
teemusalami rakstīja: Ar vai bez KP, bet pret Serbiju (līdz kurai vēl arī jātiek) tāpat būsim izteikti pastarīši.
Tā ir viena spēle, kāpēc lai nesakristu viss tā, lai varētu uzvarēt. Serbiem nav tāda līmeņa spēlētāju kā Porziņģis. Smagnējs garais gals, ko Kristaps varētu apspēlēt ar savu ātrumu un koordināciju.

     [+] [-]

, 2016-04-12 23:54, pirms 9 gadiem
cobham rakstīja: Varbūt pastāstīsi, kas Serbijai ir par grandiem? Ja KP spēlēs, tur izņemot spāņus un frančus, mēs varam pacīnīties ar katru valsti Eiropā
Paskaties kaut vai kur spēlē Serbijas izlases spēlētāji un kādas lomas viņiem ir savos klubos!

Stulbs un lieks jautājums no tavas puses!

     [+] [-]

, 2016-04-12 23:54, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ja tiek uz RIO tad kāds tur lēmums var būt jūlijā? Viņš paziņos ka uz RIO nebrauks? tu esi āksts!!
Es ties to pašu padomāju...NBA klubu vadība domās šaurā leņķī un īstermiņā

     [+] [-]

, 2016-04-12 23:55, pirms 9 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Tā ir viena spēle, kāpēc lai nesakristu viss tā, lai varētu uzvarēt. Serbiem nav tāda līmeņa spēlētāju kā Porziņģis. Smagnējs garais gals, ko Kristaps varētu apspēlēt ar savu ātrumu un koordināciju.
Tu no sākuma tiec lidz tai Serbijai! Jau sapņu pilis būvē visi!! Nu ja, lai būtu lielāks aplauziens un var kādu nod.irst par nepiepildītām cerībām un sapņu pilīm!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-12 23:55, pirms 9 gadiem
cobham rakstīja: Varbūt pastāstīsi, kas Serbijai ir par grandiem? Ja KP spēlēs, tur izņemot spāņus un frančus, mēs varam pacīnīties ar katru valsti Eiropā
Nav jau tā, ka serbi ir vāji. Teodosičs, Bjelica, Bogdanovičs, jaunais Jokičs u.t.t. Bet Porziņģa līmeņa spēlētāji gan nav.

  +4 [+] [-]

, 2016-04-12 23:57, pirms 9 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Nav jau tā, ka serbi ir vāji. Teodosičs, Bjelica, Bogdanovičs, jaunais Jokičs u.t.t. Bet Porziņģa līmeņa spēlētāji gan nav.
Kāpēc jums visiem liekas ka KP izlasē spēlēs tāpat kā to dara NBA? Ko jūs gaidat no viņa? Katrā mačā 30pt+20ab+10bm??

Tie ir divi pilnīgi dažādi basketboli!

     [+] [-]

, 2016-04-12 23:57, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Paskaties kaut vai kur spēlē Serbijas izlases spēlētāji un kādas lomas viņiem ir savos klubos!

Stulbs un lieks jautājums no tavas puses!
Nekā stulba šajā jautājumā neredzu. Varbūt ātrumā neatceros, bet kurš serbs spēlē kādā nba klubā nopietnu lomu?

     [+] [-]

, 2016-04-12 23:58, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ja tiek uz RIO tad kāds tur lēmums var būt jūlijā? Viņš paziņos ka uz RIO nebrauks? tu esi āksts!!
KP ar galvu viss kārtībā, tikai kāds debils komentētājs tagad var pateikt, ka Latvija ar savām 10% izredzēm garantēri spēlēs RIO

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:01, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Tu no sākuma tiec lidz tai Serbijai! Jau sapņu pilis būvē visi!! Nu ja, lai būtu lielāks aplauziens un var kādu nod.irst par nepiepildītām cerībām un sapņu pilīm!
Kur es kādu nolieku? Es runāju par to, ka Latvijai IR reāla iespēja tikt uz Olimpiskajām spēlēm, kas būtu Latvijas jaunlaiku basketbola lielākais sasniegums. Labākajā sastāvā esam favorīti uz uzvaru grupā.

  +4 [+] [-]

, 2016-04-13 00:01, pirms 9 gadiem
Skolotajs35 rakstīja: Nekā stulba šajā jautājumā neredzu. Varbūt ātrumā neatceros, bet kurš serbs spēlē kādā nba klubā nopietnu lomu?
Jokičs - Nuggets pamatcentrs visu sezonu, Bjelica Minesotas sastāvā spēlē ļoti labi iesaistās no soliņa!

Ja vel Serbi tiks pie Bobana nu tas būs milzīgs spēks zem groza, jo tas ka Bobans nespēlē Spurs (spēlē maz) neliecina ka viņš nemāk spēlēt basketbolu, un kā vēl māk!

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:02, pirms 9 gadiem
rainmaker rakstīja: Es ties to pašu padomāju...NBA klubu vadība domās šaurā leņķī un īstermiņā
plaša ilgtermiņa domāšana ir ar muļķīgu aizliegumu savā sastāvā jau pirmajā sezonā iegūt neapmierinātu nākamo superzvaigzni? (varbūt, tāpēc NUK pagaidām ir nīkuļi, bet SAN uzvarētāji..)

  +2 [+] [-]

, 2016-04-13 00:03, pirms 9 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Kur es kādu nolieku? Es runāju par to, ka Latvijai IR reāla iespēja tikt uz Olimpiskajām spēlēm, kas būtu Latvijas jaunlaiku basketbola lielākais sasniegums. Labākajā sastāvā esam favorīti uz uzvaru grupā.
Jus te visi spelejat basketbolu uz papīra! Dzivē ne vienmēr notiek kā uz papīra!

Cik mums nav bijuši aplauzieni pēdējos gados dēļ velti būvētām sapņu pilīm!

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:03, pirms 9 gadiem
Skolotajs35 rakstīja: Nekā stulba šajā jautājumā neredzu. Varbūt ātrumā neatceros, bet kurš serbs spēlē kādā nba klubā nopietnu lomu?
Bertāns un Kp ir pazaļi, nav pieredzes Lv, blūms ar janičenoku nevelk tādu līmeni. Kuksika augstasenība trūkst.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:03, pirms 9 gadiem
zigiss rakstīja: plaša ilgtermiņa domāšana ir ar muļķīgu aizliegumu savā sastāvā jau pirmajā sezonā iegūt neapmierinātu nākamo superzvaigzni? (varbūt, tāpēc NUK pagaidām ir nīkuļi, bet SAN uzvarētāji..)
Kas ir NUK?

  +5 [+] [-]

, 2016-04-13 00:04, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kāpēc jums visiem liekas ka KP izlasē spēlēs tāpat kā to dara NBA? Ko jūs gaidat no viņa? Katrā mačā 30pt+20ab+10bm??

Tie ir divi pilnīgi dažādi basketboli!
Kas tev ar to lasītprasmi? Kur pieminēts 30pt+20ab+10bm? Skaidrs, ka izlase tiktu būvēta apkārt Porziņģim, un skaidrs, ka visu pretinieku uzmanība būtu viņam.

Nesaprotu, kā var neatbalstīt Porziņģa spēlēšanu izlasē un rakstīt par kaut kādiem ilgtermiņa plāniem? Nepietika jau ar Biedriņu, kas izlasei lika mīkstu? Kāda jēga man atbalstīt čali, kas lieliski spēlē NBA, bet uz savas valsts izlasi liek mīkstu?

  +7 [+] [-]

, 2016-04-13 00:05, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Bertāns un Kp ir pazaļi, nav pieredzes Lv, blūms ar janičenoku nevelk tādu līmeni. Kuksika augstasenība trūkst.
Dāvis ar savu spēlēšanu Eirolīgā šķiet kopš 19 gadu vecuma ir daudz pieredzējušāks kā daži labi kungi kas jau ir gados!

Nevajag pieredzi vērtēt pēc pases datiem!

Dāvis ir spēlējis EČ, tā ka ir pieredze ir arī izlases kreklā!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:05, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Jokičs - Nuggets pamatcentrs visu sezonu, Bjelica Minesotas sastāvā spēlē ļoti labi iesaistās no soliņa!

Ja vel Serbi tiks pie Bobana nu tas būs milzīgs spēks zem groza, jo tas ka Bobans nespēlē Spurs (spēlē maz) neliecina ka viņš nemāk spēlēt basketbolu, un kā vēl māk!
Vecīt tu gudri pļūtī, bet tajā pašā momentā pilnīgi nenovērtē LV izlases spēku. Arī bez KP mēs varam cīnīties Serbiem. Nu nav viņi pārcilvēki- tajā pašā Grieķijas līmenī un leišu līmenī ir, un tas ka rūkijs Jokičs kko varēs izdarīt, stipri šaubos, un Bobans nemaz netiks uz laukuma pie mūsu ātrās uz 3īšiem centrētās spēles

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:06, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Jus te visi spelejat basketbolu uz papīra! Dzivē ne vienmēr notiek kā uz papīra!

Cik mums nav bijuši aplauzieni pēdējos gados dēļ velti būvētām sapņu pilīm!
Dzīvē ne vienmēr notiek tā kā uz papīra, tātad atzīsti, ka Latvijas izlase varētu uzvarēt Serbiju, ne?

  -3 [+] [-]

, 2016-04-13 00:06, pirms 9 gadiem
zigiss rakstīja: plaša ilgtermiņa domāšana ir ar muļķīgu aizliegumu savā sastāvā jau pirmajā sezonā iegūt neapmierinātu nākamo superzvaigzni? (varbūt, tāpēc NUK pagaidām ir nīkuļi, bet SAN uzvarētāji..)
Redz,tur ne Tev,ne man nav teikšana..NYK vēlas arī lai viņu aktīvi būtu pilnā kaujas gatavībā nevis lazaretē.Un šajā sezonā uzkrātās traumas noteikti,ka būs kā svira mazliet argumentēt..

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:06, pirms 9 gadiem
Skolotajs35 rakstīja: Nekā stulba šajā jautājumā neredzu. Varbūt ātrumā neatceros, bet kurš serbs spēlē kādā nba klubā nopietnu lomu?
Labāk pajautā kā mēs apturēsim jj.barea, neviens mazais mums nav defa specs uz nba punktu mašīnas. Varbūt vērts paņemt A.Strēlnieku uz vienu spēli?

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:07, pirms 9 gadiem
Manuprāt Kristapiņam ir jāpaņem pauzīte un kārtīgi jāatpūšas, ja jau te pēdiņa, rociņa, tad pleciņš tad var būt muguriņa sāks sāpēt. Priekš kam riskēt puikam, lai taupa spēkus nopelnot mega līgumu un bye bye NBA kā to Andris Biedriņš izdarīja. Jādod spēlēt kārtīgiem večiem, piemērus tālu nav jāmeklē, ka tādi kā Pao Gazols, Dirks Novitcis, Tonijs Pārkers un pārējie pilnīgi pat raujas uz izlasi, un šī iemesla dēļ arī viņi ir tik ilgi NBA. Kristapiņā es neredzu potenciālu, pieliks masā un nespēs vairs paskriet un metiens ar pazudīs. Pietiks auklēties ar puišeli kam līdz īstam vecim vēl tālu. Īsts vecis jau sen būtu lēmumu pieņēmis neskatoties ko saka brālis, vai mamma vai tētis. Ne velti amerikāņi viņam iesauku iedevuši GOAT - teļš

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:08, pirms 9 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Kas tev ar to lasītprasmi? Kur pieminēts 30pt+20ab+10bm? Skaidrs, ka izlase tiktu būvēta apkārt Porziņģim, un skaidrs, ka visu pretinieku uzmanība būtu viņam.

Nesaprotu, kā var neatbalstīt Porziņģa spēlēšanu izlasē un rakstīt par kaut kādiem ilgtermiņa plāniem? Nepietika jau ar Biedriņu, kas izlasei lika mīkstu? Kāda jēga man atbalstīt čali, kas lieliski spēlē NBA, bet uz savas valsts izlasi liek mīkstu?
Viņš spiež tev viņu atbalstīt? Nē! Nu tad nedari to! Viņš atteica 2015 gadā, daudzi vāvuļoja ka uzgriezīs viņam muguru, bet tikko KP sāka spēlēt NBA tā tie muguras griezēji sāka čurāt biksēs!

Te ir tas pats stāsts! Ja atteiks tad visu viņu noliks no galvas līdz kājām, bet tikko sāksies NBA sezona, KP ieliks kādu smuku danku un atkal visi čurās biksēs, mainīs savu nikus Sportacentrā un būs kvēli KP fani!

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:08, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Jokičs - Nuggets pamatcentrs visu sezonu, Bjelica Minesotas sastāvā spēlē ļoti labi iesaistās no soliņa!

Ja vel Serbi tiks pie Bobana nu tas būs milzīgs spēks zem groza, jo tas ka Bobans nespēlē Spurs (spēlē maz) neliecina ka viņš nemāk spēlēt basketbolu, un kā vēl māk!
Par Jokiču varētu piekrist, Bjelicas 5 punkti un pāris bumbas gan par kaut ko ļoti labu nelicina. Kopumā jau uz papīra, protams, serbi ir labāki, bet nekāda drem teem, ko nevar uzvarēt vienā spēlē tā nav.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-13 00:09, pirms 9 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Manuprāt Kristapiņam ir jāpaņem pauzīte un kārtīgi jāatpūšas, ja jau te pēdiņa, rociņa, tad pleciņš tad var būt muguriņa sāks sāpēt. Priekš kam riskēt puikam, lai taupa spēkus nopelnot mega līgumu un bye bye NBA kā to Andris Biedriņš izdarīja. Jādod spēlēt kārtīgiem večiem, piemērus tālu nav jāmeklē, ka tādi kā Pao Gazols, Dirks Novitcis, Tonijs Pārkers un pārējie pilnīgi pat raujas uz izlasi, un šī iemesla dēļ arī viņi ir tik ilgi NBA. Kristapiņā es neredzu potenciālu, pieliks masā un nespēs vairs paskriet un metiens ar pazudīs. Pietiks auklēties ar puišeli kam līdz īstam vecim vēl tālu. Īsts vecis jau sen būtu lēmumu pieņēmis neskatoties ko saka brālis, vai mamma vai tētis. Ne velti amerikāņi viņam iesauku iedevuši GOAT - teļš
GOAT nozīme ir Greatest of All Time

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:09, pirms 9 gadiem
neuzvarami? Serbijai pēdējais zelts Eiropā 2001.gadā, tikai 1x medaļas - tātad regulāri ir zaudējuši.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:11, pirms 9 gadiem
cobham rakstīja: Vecīt tu gudri pļūtī, bet tajā pašā momentā pilnīgi nenovērtē LV izlases spēku. Arī bez KP mēs varam cīnīties Serbiem. Nu nav viņi pārcilvēki- tajā pašā Grieķijas līmenī un leišu līmenī ir, un tas ka rūkijs Jokičs kko varēs izdarīt, stipri šaubos, un Bobans nemaz netiks uz laukuma pie mūsu ātrās uz 3īšiem centrētās spēles
Serbi ir Grieķijas un Lietuvas līmenī?

Ok lai būtu, kad mēs pēdējo reizi esam šo līmeni uzvarējuši lielā turnīrā? 2001 gadā Lietuvu! 15 gadus neesam apspēlējuši nevienu Serbijas līmeņa komandu! Nevienu!! Labi Horvātiju vinnējām 2007 gadā, lai tiek tev!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:12, pirms 9 gadiem
Skolotajs35 rakstīja: Par Jokiču varētu piekrist, Bjelicas 5 punkti un pāris bumbas gan par kaut ko ļoti labu nelicina. Kopumā jau uz papīra, protams, serbi ir labāki, bet nekāda drem teem, ko nevar uzvarēt vienā spēlē tā nav.
Bet mums jau priekšā būs puertoriko un tā spēle jau būs ļoti grūta

  -3 [+] [-]

, 2016-04-13 00:12, pirms 9 gadiem
cobham rakstīja: GOAT nozīme ir Greatest of All Time
FBI ir female body inspector, ja??? Nevajag te izdomāt! Goat tā arī tulkojas, tā ir kaza jeb teļš. Un kā Kristapiņu vēl var nosaukt? Turās aiz bračku kajām un vēl pie mammas ciča

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:12, pirms 9 gadiem
zigiss rakstīja: neuzvarami? Serbijai pēdējais zelts Eiropā 2001.gadā, tikai 1x medaļas - tātad regulāri ir zaudējuši.
Jā un 2014 gada pasaules kausa sudraba medalņiece - lētie jā!

Mums tak tie tituli vairāk ir!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:13, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Bet mums jau priekšā būs puertoriko un tā spēle jau būs ļoti grūta
Nu re, Japānu un Čehiju jau neviens vairs par pretinieku neuzskata!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:14, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Viņš spiež tev viņu atbalstīt? Nē! Nu tad nedari to! Viņš atteica 2015 gadā, daudzi vāvuļoja ka uzgriezīs viņam muguru, bet tikko KP sāka spēlēt NBA tā tie muguras griezēji sāka čurāt biksēs!

Te ir tas pats stāsts! Ja atteiks tad visu viņu noliks no galvas līdz kājām, bet tikko sāksies NBA sezona, KP ieliks kādu smuku danku un atkal visi čurās biksēs, mainīs savu nikus Sportacentrā un būs kvēli KP fani!
Protams, ja kāds veltīs kādu kritiku KP, tad būs AB variants, ka Latvijā viss ir slikti, neviens neciena, visi tik noliek.

To, ka tādi cilvēki ir, es neapšaubu, bet no normāliem, ar galvu domājošiem cilvēkiem, attieksme būs cita. Dukurs vecākais, manuprāt, gudrs vecis, pats Overtime pateica, ka pat pēc muļķīgās frāzes par fuc... Latvia nav īsti vēlmes atbalstīt.

Es vēlreiz saku, ka neatbalstītu Kristapa spēlēšanu šovasar izlasē, ja nebūtu iespēja tikt uz OS. Pat ja būtu Eiropas čempis, tad teiktu, lai paņem pauzi un saved ķermeni kārtībā. Bet Kristaps jau tikai vienu reizi ir pārstāvējis izlases krāsas un vien tad, kad tas bijis izdevīgi, lai parādītu sevi skautiem. Dīvaini ne? Un visas tās runas par patriotismu, valsts mīlēšanu u.t.t. ir kaķim zem astes

  -1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:15, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Labāk pajautā kā mēs apturēsim jj.barea, neviens mazais mums nav defa specs uz nba punktu mašīnas. Varbūt vērts paņemt A.Strēlnieku uz vienu spēli?
Jj nebūtu viegli apturēt, piekrītu, bet par punktu mašīnu jau gan viņu neviens vēl dzīvē noteikti nebija nosaucis

  -1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:15, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nu re, Japānu un Čehiju jau neviens vairs par pretinieku neuzskata!
Japāņi ir jūrmalas līmenī, čehiem satraumējās veselijs un ar to viņiem viss ir beidzies. Puertoriko ir Mūsu līmenis, serbi serbijā ir neiespējamā misija pat ar kp.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:16, pirms 9 gadiem
Vasarā pieliks pie masas, ar nākamajām NBA sezonām interese par Krisapu pazudīs, parādīsies jaunie drafti kam tiks pievērsta lielāka uzmanība. Pieliekot pie masas, viņš arī sāks pazust, jo izturība samazināsies, sāksies traumas un metiens pazudīs. Ja paveiksies tad izdosies nopelnīt lielo līgumu, bet līdz ar to viss arī beigsies. AB karjeras kopija diemžēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:18, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Bet mums jau priekšā būs puertoriko un tā spēle jau būs ļoti grūta
Gan jau arī ar Japānu 1. spēlē neies ļoti viegli, es tikai apstrīdu to, ka Latvijai nav nekādu cerību principā

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:19, pirms 9 gadiem
Skolotajs35 rakstīja: Jj nebūtu viegli apturēt, piekrītu, bet par punktu mašīnu jau gan viņu neviens vēl dzīvē noteikti nebija nosaucis
Viņš dabūja nedēļas labākā spēlētāja balvu rietumos un tas ir sasniegums. Punktu mašīna viņš būs.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:19, pirms 9 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Protams, ja kāds veltīs kādu kritiku KP, tad būs AB variants, ka Latvijā viss ir slikti, neviens neciena, visi tik noliek.

To, ka tādi cilvēki ir, es neapšaubu, bet no normāliem, ar galvu domājošiem cilvēkiem, attieksme būs cita. Dukurs vecākais, manuprāt, gudrs vecis, pats Overtime pateica, ka pat pēc muļķīgās frāzes par fuc... Latvia nav īsti vēlmes atbalstīt.

Es vēlreiz saku, ka neatbalstītu Kristapa spēlēšanu šovasar izlasē, ja nebūtu iespēja tikt uz OS. Pat ja būtu Eiropas čempis, tad teiktu, lai paņem pauzi un saved ķermeni kārtībā. Bet Kristaps jau tikai vienu reizi ir pārstāvējis izlases krāsas un vien tad, kad tas bijis izdevīgi, lai parādītu sevi skautiem. Dīvaini ne? Un visas tās runas par patriotismu, valsts mīlēšanu u.t.t. ir kaķim zem astes
Nekā dīvaina tur nesaskatu!

Spēlēs - ok, nespēlēs - lai viņam veicas un viss izdodas!

Dukuru paps jau ar vienmēr smuki un ar lielu cieņu publiski runā par konkurentiem un tā tālāk, bet pēc Martina zelta brauciena labi dzirdējām ko Dainis teica savam dēlam par konkurentiem! Tas bija smuki? Kāpēc publiski saka vienu bet aiz kadra pavisam ko citu? Nu tas ar nebija skaisti un cienīgi no Daiņa puses!

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:19, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Japāņi ir jūrmalas līmenī, čehiem satraumējās veselijs un ar to viņiem viss ir beidzies. Puertoriko ir Mūsu līmenis, serbi serbijā ir neiespējamā misija pat ar kp.
Veselijs nebūs 100%?

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:21, pirms 9 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Vasarā pieliks pie masas, ar nākamajām NBA sezonām interese par Krisapu pazudīs, parādīsies jaunie drafti kam tiks pievērsta lielāka uzmanība. Pieliekot pie masas, viņš arī sāks pazust, jo izturība samazināsies, sāksies traumas un metiens pazudīs. Ja paveiksies tad izdosies nopelnīt lielo līgumu, bet līdz ar to viss arī beigsies. AB karjeras kopija diemžēl.
Kur tu redzi kopiju? Ab dēļ soda metieniem aizgāja,bet kp vēl pat nav aizvadījis 3sezonas. Ampļa gājieni.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-13 00:21, pirms 9 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Protams, ja kāds veltīs kādu kritiku KP, tad būs AB variants, ka Latvijā viss ir slikti, neviens neciena, visi tik noliek.

To, ka tādi cilvēki ir, es neapšaubu, bet no normāliem, ar galvu domājošiem cilvēkiem, attieksme būs cita. Dukurs vecākais, manuprāt, gudrs vecis, pats Overtime pateica, ka pat pēc muļķīgās frāzes par fuc... Latvia nav īsti vēlmes atbalstīt.

Es vēlreiz saku, ka neatbalstītu Kristapa spēlēšanu šovasar izlasē, ja nebūtu iespēja tikt uz OS. Pat ja būtu Eiropas čempis, tad teiktu, lai paņem pauzi un saved ķermeni kārtībā. Bet Kristaps jau tikai vienu reizi ir pārstāvējis izlases krāsas un vien tad, kad tas bijis izdevīgi, lai parādītu sevi skautiem. Dīvaini ne? Un visas tās runas par patriotismu, valsts mīlēšanu u.t.t. ir kaķim zem astes
Tieši tā, vienreiz jau pateica ka fu.. Latvia un fu.. latvian language un tas notika viņam nezinot ka viņu flmēja. Es tur nekādu neizdevušos joku neredzēju. Nespēlēs izlasē, nebalsošu par viņu Zvaižņu spēlē un bez manas balss viņš var arī nenopelnīt extra piķi no sponsor līgumiem. Tā lūk!

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:22, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Japāņi ir jūrmalas līmenī, čehiem satraumējās veselijs un ar to viņiem viss ir beidzies. Puertoriko ir Mūsu līmenis, serbi serbijā ir neiespējamā misija pat ar kp.
Protams, visi lūzeri, tur uz grupu turnīru jāsūta Ogre Kumho Tyre kas pīpējot tiks ar visiem galā, lai pamatsastāvs rūdās uz Serbiju jau tagad, tur tik jāmazgā mutes visiem!

Mēs jau 2007 gadā Portugālei ar muti mazgājām, 2013 gadā Beļģijai muti mazgājām, Rīgā nabagus Ukraiņus sitām kā blusas.... visas drošās uzvaras izcīnījām vai ne?

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:22, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nekā dīvaina tur nesaskatu!

Spēlēs - ok, nespēlēs - lai viņam veicas un viss izdodas!

Dukuru paps jau ar vienmēr smuki un ar lielu cieņu publiski runā par konkurentiem un tā tālāk, bet pēc Martina zelta brauciena labi dzirdējām ko Dainis teica savam dēlam par konkurentiem! Tas bija smuki? Kāpēc publiski saka vienu bet aiz kadra pavisam ko citu? Nu tas ar nebija skaisti un cienīgi no Daiņa puses!
Ko teica? Palaidu garām. Jebkurā gadījumā, viņš to teica par konkurentiem, nevis lej sīrupu par patriotismu, bet izlases krāsas nepārstāv.

Sportacentrs varētu beigt kaitināt un malt vienu to pašu par "neesmu izlēmis". Gan jau maksimums mēnesis jāpagaida un tad atbilde būs. Kāda jēga katru nedēļu rakstīt vienu un to pašu, un diskutēt par vienu un to pašu?

  -2 [+] [-]

, 2016-04-13 00:23, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Kur tu redzi kopiju? Ab dēļ soda metieniem aizgāja,bet kp vēl pat nav aizvadījis 3sezonas. Ampļa gājieni.
AB skonto laikos arī 3pt spēja iemest un soda metienos bija pat 80% precizitāte. NBA tas viss pazuda

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:23, pirms 9 gadiem
Skolotajs35 rakstīja: Veselijs nebūs 100%?
Viņam solīja 6mēneši bez basketbola. Nebūs,ja brīnumu nebūs.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-13 00:24, pirms 9 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Ko teica? Palaidu garām. Jebkurā gadījumā, viņš to teica par konkurentiem, nevis lej sīrupu par patriotismu, bet izlases krāsas nepārstāv.

Sportacentrs varētu beigt kaitināt un malt vienu to pašu par "neesmu izlēmis". Gan jau maksimums mēnesis jāpagaida un tad atbilde būs. Kāda jēga katru nedēļu rakstīt vienu un to pašu, un diskutēt par vienu un to pašu?
Iečukstēja Martinam ausī "izdrāzi viņus visus"

Smuki? Tv intervijās tik cēli un cienīgi viņš izsakās par pretiniekiem bet aiz kadra saka tādas lietas! Nu vai tas ir smuki no tāda goda vīra kā Dainis Dukurs?

  +3 [+] [-]

, 2016-04-13 00:29, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Iečukstēja Martinam ausī "izdrāzi viņus visus"

Smuki? Tv intervijās tik cēli un cienīgi viņš izsakās par pretiniekiem bet aiz kadra saka tādas lietas! Nu vai tas ir smuki no tāda goda vīra kā Dainis Dukurs?
Smuki jau nav, bet par pretiniekiem lai tā runā. Kāda atšķirība starp to un piemēram "sarauj gabalos", "paņem priekšā", "iznīcini". Tikai rupjāk

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:31, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Viņam solīja 6mēneši bez basketbola. Nebūs,ja brīnumu nebūs.
Fenerbahce's Jan Vesely out at least six weeks...

Pēdējās ziņas bija pa 1.5 mēnesi! Maijā būs atpakaļ!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:32, pirms 9 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Smuki jau nav, bet par pretiniekiem lai tā runā. Kāda atšķirība starp to un piemēram "sarauj gabalos", "paņem priekšā", "iznīcini". Tikai rupjāk
Tv kameru priekšā viņš runā savādāk un nekad nav teicis nevienu sliktu vārdu, gluži otrādi, vienmēr cieņa un respekts, par to jau ir runa!

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:33, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Fenerbahce's Jan Vesely out at least six weeks...

Pēdējās ziņas bija pa 1.5 mēnesi! Maijā būs atpakaļ!
Nu tad esmu pārklausījies un sajaucis mēnešus ar nedeļām.

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:34, pirms 9 gadiem
A kur Badingers? Bagijs neņēma?

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:37, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: A kur Badingers? Bagijs neņēma?
Ņēma, ielika kabatā, nēsā līdz tagad visu laiku!

  +4 [+] [-]

, 2016-04-13 00:41, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ja viņš domā ilgtermiņā par savu karjeru (no kuras ieguvēji nākotnē būs arī izlase) tad izlasē nav jāspēlē, ja viņš domā par RIO tad izlasē ir jāspēlē!
Ka izlase var but ieguveja, ja OS notiek reizi 4 gados? Nu nekadi. Ka zinams, tad Novickim, Kirilenko, Gasolam, Parkeram speles izlase nekadi netrauceja....

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:43, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kāpēc jums visiem liekas ka KP izlasē spēlēs tāpat kā to dara NBA? Ko jūs gaidat no viņa? Katrā mačā 30pt+20ab+10bm??

Tie ir divi pilnīgi dažādi basketboli!
Nu, Novickis un Kirilenko ne vienmer speleja izlase ta, ka kluba. Izlasei nodereja tapat...

  +2 [+] [-]

, 2016-04-13 00:45, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Tv kameru priekšā viņš runā savādāk un nekad nav teicis nevienu sliktu vārdu, gluži otrādi, vienmēr cieņa un respekts, par to jau ir runa!
Kapec, lai vins kameru prieksa runatu tapat, ka divata ar delu? Smiekligi. Es ari virtuve ar radiem runaju savadak, neka sapulces...

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:46, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Iečukstēja Martinam ausī "izdrāzi viņus visus"

Smuki? Tv intervijās tik cēli un cienīgi viņš izsakās par pretiniekiem bet aiz kadra saka tādas lietas! Nu vai tas ir smuki no tāda goda vīra kā Dainis Dukurs?
Viņš tā uzmundrina savu dēlu, apmēram kā bobslejisti nikni bļaudami skrien pa reni. Tā teikt uzdzen adrenalīnu. Manuprāt tu salīdzini pirkstu ar peni!

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:51, pirms 9 gadiem
Āfrika12 rakstīja: FBI ir female body inspector, ja??? Nevajag te izdomāt! Goat tā arī tulkojas, tā ir kaza jeb teļš. Un kā Kristapiņu vēl var nosaukt? Turās aiz bračku kajām un vēl pie mammas ciča
vecīt, ja pats pirmo gadu seko NBA un nezini ko nozīmē GOAT, tad nedirs citiem kas pamāca tevi

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:52, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Ka izlase var but ieguveja, ja OS notiek reizi 4 gados? Nu nekadi. Ka zinams, tad Novickim, Kirilenko, Gasolam, Parkeram speles izlase nekadi netrauceja....
Un šī paša iemesla viņi arī atrodas/atradās NBA ilgas sezonas. Protams katrs izvēlas savu, vai nu bumbot ar studentiem vasaras līgā kur ir tīrākā haļava vai nu noturēt PRO līmeni izlasē pie spraigākām spēlēm. Bet pēc statistikas, tie kuri atsaka izlasēm tie arī ātrāk beidz NBA karjeras. Papētiet labi šito, jo tāda basketbolista kurš nespēlētu izlasē un tas viņam ietu tikai par labu, tādus NBA līga nav pieredzējusi. Iemetiet šeit vārdus un datumus un statistiku pēc atteikšanas izlasei, tiem čaļiem statistika ir lejupslīdoša.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-13 00:55, pirms 9 gadiem
Royal rakstīja: vecīt, ja pats pirmo gadu seko NBA un nezini ko nozīmē GOAT, tad nedirs citiem kas pamāca tevi
Pajāt! Goat- kaza jeb teļš

  +6 [+] [-]

, 2016-04-13 00:56, pirms 9 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Un šī paša iemesla viņi arī atrodas/atradās NBA ilgas sezonas. Protams katrs izvēlas savu, vai nu bumbot ar studentiem vasaras līgā kur ir tīrākā haļava vai nu noturēt PRO līmeni izlasē pie spraigākām spēlēm. Bet pēc statistikas, tie kuri atsaka izlasēm tie arī ātrāk beidz NBA karjeras. Papētiet labi šito, jo tāda basketbolista kurš nespēlētu izlasē un tas viņam ietu tikai par labu, tādus NBA līga nav pieredzējusi. Iemetiet šeit vārdus un datumus un statistiku pēc atteikšanas izlasei, tiem čaļiem statistika ir lejupslīdoša.
Ja, taisniba vien bus. Ilgausks izlase vispar nespeleja, taupijas vasaras, un ka tas beidzas? Tapat no traumam neizbeiga, potencialu neizmantoja lidz galam. Jautajums, cik lielu Sandis dod laiku KP, lai vins beidzot butu gatavs/ 3 gadus? Piecus? Septiņus?

     [+] [-]

, 2016-04-13 01:00, pirms 9 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Pajāt! Goat- kaza jeb teļš
Tad jau Džordanu visi tur saukā par kazu pēc tavas loģikas?

  +2 [+] [-]

, 2016-04-13 01:02, pirms 9 gadiem
Royal rakstīja: Tad jau Džordanu visi tur saukā par kazu pēc tavas loģikas?
da ko tu vispār trollim pievērs uzmanību, tpt skaidrs ko viņs te dara

  +3 [+] [-]

, 2016-04-13 01:27, pirms 9 gadiem
Visi saka, ka tas ir KP lēmums, jā publiski viņš būs pirmais, kurš to lēmumu paziņos, bet, ja Fils pateiks, ka mums priekš Tevis ir plāns, jo Tev vajag šo un to panākt starpsezonā, lai varētu būt tāds un šāds, un mūsu plānu izlase tikai, diemžēl, apgrūtinātu, tad jau skaidrs, ka viņš piekritīs Filam un atteiks, lai labāk sagatavotos nākamajai sezonai.
Problēma jau ir tikai tanī faktā, ka viņam jākļūst spēcīgākam, un to nevar izdarīt sezonā, daudz spēlējot. To var panākt tikai starpsezonā un izlase šoreiz noteikti to neveicinātu!

Bet es ceru, ka, tomēr, viņš spēlēs.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-13 02:15, pirms 9 gadiem
rainmaker rakstīja: Skaidrs ir viens, ja piedalās kvalī un teiksim,tiekam uz OS,tad 110%, ka nākamo sezonu viņš nenospēlēs nedz visu sezonu un iespējams pat ne tik daudz spēles kā šogad.Sezonas gaitā jau ik pa laikam noplīsa+beigās traumas.3 sagatavošanās posmi un 3 tā teikt sezonas nogriežņi diez vai viņam ir pa spēkam.Un to visticamāk arī apspriedīs gan ar klubu, gan ar ģimeni.
Nevajag paarmest, zalsh veel!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-13 05:12, pirms 9 gadiem
teemusalami rakstīja: Ar vai bez KP, bet pret Serbiju (līdz kurai vēl arī jātiek) tāpat būsim izteikti pastarīši.
Nez, ja KP atkaarto ko lidziigu , kaa Gazols pret Franciju ( 40 + 11), tad gan jau serbus uzvareetu .

  +3 [+] [-]

, 2016-04-13 05:56, pirms 9 gadiem
NU NESPĒLĒS VIŅŠ TAS IR TIKAI ATMAZGAS ,LAI UZREIZ NEBŪTU JĀSAKA KA NESPĒLĒS

  -2 [+] [-]

, 2016-04-13 06:58, pirms 9 gadiem
rihardilio rakstīja: Būtu LV izlasei neatsverams papildinājums. Ja viņš atbrauks, tad vēl ir šance pacīnīties par to ceļazīmi, citādi es neredzu īsti daudz variantus
Bez KP, ar jauno paaudzi, arī var uzveikt Serbus.

     [+] [-]

, 2016-04-13 07:05, pirms 9 gadiem
luksofoors rakstīja: tak lai nespēlē, tikai lai nākamgad nebūtu nožēlojamās kājslauķu akcijas par balsošanām un Latvijas lepnumu NBA - lai spēlē, bet tāpat skaidrs, ka viņš to dara sev un savai ģimenei, nevis Latvijai. Nevajag no sevis pataisīt ākstus pakaļskrējēju veidā.
Tā itkā KP un Girgensons baigi grib, lai te taisītu ūber akcijas un Rookie gadā tiktu All star

Un pa lielam, visi spēlē, lai nopelnītu primāri sev un bonusā tu kļūsti par tās mazās valsts seju pasaulē.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-13 07:07, pirms 9 gadiem
Zēns pelna naudu un pa velti nespēlēs kam vēl tas nav skaidrs basketbolisti nav tādi patrioti kā hokējisti kas pa veti ir gatvi nomirt uz ledus tāda ir patiesība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-04-13 08:04, pirms 9 gadiem
Protams, visam pāri ir amerikānu kakla kungi! Kas tad ir fuc..king Latvija... Kad vajag pazīmēties, tad atceras, bet citādi- par to ir gatavs cīnīties tikai Daugavinš, bobslejisti, Dukuri un vēl daži. Puse Latvijas cēlās nakts vidū , lai skatītos KP spēles, pārdzīvoja, juta līdz, bet tagad, kad vinš patiešām ir vajadzīgs Latvijai, vinam pašam nav viedokla! Ko tad tagad darīs, trenēsies 7 mēnešus no vietas? Būs jautrāk un labāk , nekā palīdzēt savas valsts izlasei ? Par kādu atkarību no Džeksona u.c. susuriem jūs te runājat! Tas pats Hezonja ir gatavs spēlēt, labākie amerikāni spēlēs, bet mūsu kristāla puisēns vēl domā! Kad Latvijas basketbolam ir bijusi un vēl būs tāda iespēja tikt uz OS? Kas zin, vai pašam KP uz nākamajām OS nebūs kāda liga, kas liegs tur piedalīties? Patiešām, gan pašam, gan gimenei nav tik daudz patriotisma, lai saprastu, ka reizi 4 gados ir tāds pasākums, un LV nez vai tagad katru reizi tiks tam tik tuvu, un arī pašam dzīvē būs tikai 3-4 tādas izdevības tur piedalīties, kas ir katra sportista sapnis! Mani patiešām pārsteidz šī atbilde... Jāpadomā, nav izlēmis..... Laikam jau, tajā pirmajä intervijā ASV izteiktais par latviešu valodu, bija patiesās sajūtas par savu dzimteni. Lai Tev jauka vasara, Kristap!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-13 08:28, pirms 9 gadiem
Tās 2 nedēļas ar izlasi 7 mēnešu laikā varen dikti ietekmēs Kristapiņa treniņprocesu? Nedomāju, ka NBA tās slodzes ir tik milzīgas, spēļu grafiks biežāks kā Eiropā, bet treniņi ne tik smagi kā Eiropā. Kāpēc tad Kristapiņam ir spēks vakarus pavadīt pie Vuječiča un fifa16 spēlēt, ja būtu tik ļoti noguris tad gulētu. Tāpat Okafors pa klubiem vēl staigā.

     [+] [-]

, 2016-04-13 08:32, pirms 9 gadiem
Viens ļoti liels iemesls spēlēt šajā vasarā ir iespēja tikt uz OLIMPIĀDI. Šī vasara nav standarta gadījums. Saņemies Kristap.

  +3 [+] [-]

, 2016-04-13 08:38, pirms 9 gadiem
Calvin rakstīja: Protams, visam pāri ir amerikānu kakla kungi! Kas tad ir fuc..king Latvija... Kad vajag pazīmēties, tad atceras, bet citādi- par to ir gatavs cīnīties tikai Daugavinš, bobslejisti, Dukuri un vēl daži. Puse Latvijas cēlās nakts vidū , lai skatītos KP spēles, pārdzīvoja, juta līdz, bet tagad, kad vinš patiešām ir vajadzīgs Latvijai, vinam pašam nav viedokla! Ko tad tagad darīs, trenēsies 7 mēnešus no vietas? Būs jautrāk un labāk , nekā palīdzēt savas valsts izlasei ? Par kādu atkarību no Džeksona u.c. susuriem jūs te runājat! Tas pats Hezonja ir gatavs spēlēt, labākie amerikāni spēlēs, bet mūsu kristāla puisēns vēl domā! Kad Latvijas basketbolam ir bijusi un vēl būs tāda iespēja tikt uz OS? Kas zin, vai pašam KP uz nākamajām OS nebūs kāda liga, kas liegs tur piedalīties? Patiešām, gan pašam, gan gimenei nav tik daudz patriotisma, lai saprastu, ka reizi 4 gados ir tāds pasākums, un LV nez vai tagad katru reizi tiks tam tik tuvu, un arī pašam dzīvē būs tikai 3-4 tādas izdevības tur piedalīties, kas ir katra sportista sapnis! Mani patiešām pārsteidz šī atbilde... Jāpadomā, nav izlēmis..... Laikam jau, tajā pirmajä intervijā ASV izteiktais par latviešu valodu, bija patiesās sajūtas par savu dzimteni. Lai Tev jauka vasara, Kristap!
Piebilde par skeletonistiem un bobistiem ir ļoti amizanta. It kā viņiem būtu cīnīties par kaut ko citu. Valsts maizē dzīvo un tas ir viņu tiešais darbs.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-13 08:39, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Iespēja uz Rio ir teorētiska, tas pirmkārt, otrkārt viss nav tik vienkārši kā domā, jo Porziņģim ir diezgan jāstrādā ar fizisko, lai var sezonu izturēt + visi mikrosavainojumi jāsadziedē
Par Rio - teorētiska vai nē, bet jācīnās ir un uz papīra cīņas nenotiek, viss kas var spēlēs gadīties un Latvija var nospēlēt savas ideālās spēles un tikt uz OS. Žēl, ka Kristaps velk to atbildi garumā (no līdzjutēju viedokļa, protams), tas izraisa nevajadzīgas diskusijas.

  +3 [+] [-]

, 2016-04-13 08:49, pirms 9 gadiem
tāds neizlēmīgs .. nav laba īpašība sportistam (īpaši, ja pats atkārto ka gribētu spēlēt)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-04-13 09:07, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Iespēja uz Rio ir teorētiska, tas pirmkārt, otrkārt viss nav tik vienkārši kā domā, jo Porziņģim ir diezgan jāstrādā ar fizisko, lai var sezonu izturēt + visi mikrosavainojumi jāsadziedē
Bet mums jau tā nospīdēja halava, ka tikām uz OS kvali.
Varējām arī netikt. Tapec ir jāsavācās visiem kopā un jāiet kaujā. Ja nospēlēs kā viena komanda tad varam cerēt uz panākumiem.
Bet tas, ka KP vilcinās ar lēmumu, ir nesaprotami.
Kāds sakars tam lēmumam ar ģimeni? Kas viņš kāds 10 gadigs puika, kam jāprasa atļauja vecākiem?

     [+] [-]

, 2016-04-13 09:09, pirms 9 gadiem
Jebal visi tik pārliecināti,ka mēs spēlēsim ar Serbiem finālā....
Pēc visām tradīcijām mēs talāk par grupu netiksim...
Jomajo lidz komandas komplektācijai ir divi mēneši...
Aizbrauks KP atvaļinājumā uz kādu laiku un dos atbildi ar skaidru galvu...

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 09:19, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Serbijā? Lūdzu nesmīdini, neesi redzējusi kāda tur atmosfēra ir? Jau no grupu sadales ir vērojams, ka tiek Serbija un pārējie pretinieki nenovērtēti
Tavai zināšanai broči savulaik partizāņus Belgradā vinnēja, par spīti visai atmosfērai un pārspēkam. Tas ir reāli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-13 10:04, pirms 9 gadiem
Tagad Kristapam ir iespēja parādīt, kas viņš ir.
Tā vilcināšanās ar atbildi godu viņam nedara.Kā tāds bēbis, nevis jau pieaudzis vīrietis. Sen bija laiks pateikt- spēlēšu.

     [+] [-]

, 2016-04-13 10:10, pirms 9 gadiem
hokejists77 rakstīja: Zēns pelna naudu un pa velti nespēlēs kam vēl tas nav skaidrs basketbolisti nav tādi patrioti kā hokējisti kas pa veti ir gatvi nomirt uz ledus tāda ir patiesība
Ahahaahaha Tik nez kāpēc Žuļiks Sprukts un daudzi citi raud, ka Kira nav vēl samaksājis prēmijas par pagājušajiem gadiem.

Vienīgais sporta veids kurā maksā par spēlēšanu izlasē ir hoķis.

     [+] [-]

, 2016-04-13 10:13, pirms 9 gadiem
Calvin rakstīja: Protams, visam pāri ir amerikānu kakla kungi! Kas tad ir fuc..king Latvija... Kad vajag pazīmēties, tad atceras, bet citādi- par to ir gatavs cīnīties tikai Daugavinš, bobslejisti, Dukuri un vēl daži.
Muahaha, Bobslejisti un Dukuri var kaut kur citur arī cīnities? Viņi var tikai un vienīgi piedalīties pasaules kausa posmos un PČ, jo komercmači neeksistē. Algu maksā LOVs.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-13 10:16, pirms 9 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Tās 2 nedēļas ar izlasi 7 mēnešu laikā varen dikti ietekmēs Kristapiņa treniņprocesu?
2 nedēļas?

10 pārbaudes spēles + 3 OS kval. spēles = 2 nedēļas?
KUr paliek treniņprocess?

Es esmu par KP dalību izlasē, bet muļķības rakstīt arī nevajadzētu.

     [+] [-]

, 2016-04-13 10:50, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Diezgan liels sakars, jo šis lēmums nav tik vienkārš, uz kuru var atbildēt tikai viņš, jo no šī lēmuma būs daudz kas atkarīgs un ģimene var ļoti palīdzēt tajā
Sporta avize, skiet, Jurisons rakstija, ka spēlēšana izlasē bus tikai un vienīgi KP lēmums.
Max 4 spēles, kuras var ieiet vēsturē. Tapec stulbi būtu izniekot so iespēju.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 10:52, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Ahahaahaha Tik nez kāpēc Žuļiks Sprukts un daudzi citi raud, ka Kira nav vēl samaksājis prēmijas par pagājušajiem gadiem.

Vienīgais sporta veids kurā maksā par spēlēšanu izlasē ir hoķis.
Vel neesi sapratis, ka tas cirks bija Overtime reitingu celšanai?
Sprukts savā stāstijuma padsmit reizes kludijās.

  +3 [+] [-]

, 2016-04-13 10:59, pirms 9 gadiem
Par Bertāna spēlēšanu gan visi ir pārliecināti, jo viņš ne vārda nav teicis, ka domās. Viņš pēc divām krusteniskajām saišu savienojumiem mierīgi varētu pateikt nē un aizbraukt vasaru pavadīt kopā ar spurs, bet KP pats nevar pieņemt lēmumu, jo ir Fils un ir Ģimene un ir izlase, katrs kaut ko grib un plēš pušu KP, lai pats izlemj.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 11:33, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: To arī Cipulis teica, un norādījuši citi spēlētāji, Sprukts vienīgais, kurš pilnībā atklāti stāsta
Viņš par to sieviešu izlases braucienu no PČ biški sameloja.
Tas bija 2007. Gadā nevis 2012.
Par parejo ko viņš teica, es nestrīdos. Daļa jau no tā visa bija patiesība.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 11:34, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Labi, tās ir četras spēles, bet vēl viss sagatavošanās posms, pārbaudes spēles utt. Tādā situācijā viņš var pieņemt it kā sev piemērotāku lēmumu, bet tas nenozīmē, ka tas būs pareizs
Nav jau KP japiedalās visās parbaudes spēlēs. Var spēlēt kaut tik pēdējās 3-4. Piekrīti? Līdz tam var atvilkt elpu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-13 11:39, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: To priekšlikumu es nekad neesmu sapratis, jo ja viņš būs, tad izlase pavisam savādāk spēlēs un tad jāiespēlē jaunas izspēles utt., bet ja būs tikai daļu no sagatavošanās posma, tad visu kārtīgi nevarētu iespēlēt utt. Nav jau tā, ka izlases spēlēs visu laiku vienu un to pašu neatkarīgi no spēlētājiem
Bet 3-5 spēles jau būtu pilnigi pietiekami, lai iespēlētos.
Kad sanāk pirmā parbaudes spēle izlasei? Kadu labu laiku esmu pārņemts ar hokeja izlasi, tapec ir piemirsies.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-13 11:53, pirms 9 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Tās 2 nedēļas ar izlasi 7 mēnešu laikā varen dikti ietekmēs Kristapiņa treniņprocesu? Nedomāju, ka NBA tās slodzes ir tik milzīgas, spēļu grafiks biežāks kā Eiropā, bet treniņi ne tik smagi kā Eiropā. Kāpēc tad Kristapiņam ir spēks vakarus pavadīt pie Vuječiča un fifa16 spēlēt, ja būtu tik ļoti noguris tad gulētu. Tāpat Okafors pa klubiem vēl staigā.
FIFA KP spēlēja Knicks treniņzālē! Tas ir viens!

KP vienas sezonas laikā (piecos mēnešos) nospēlēja vairāk spēles un uz laukuma pavadīja vairāk minūtes kā to darīja Spānija trijās sezonās kopā ņemot!

Tas ka tur viss ir viegli un riktīga pastaiga, tas tik tev tā liekas, bet to ka nedēļā tev ir trīs spēles, pārlidojumi, laika joslu maiņas (Eiropā par tādām runāt nevar), pastāvīgs svara kritums dēļ tā ka ķermenim nav laika atjaunoties + starp spēlēm ir arī treniņi, nav tikai spēlēs, nu tas jau nevienam te neinteresē

     [+] [-]

, 2016-04-13 11:54, pirms 9 gadiem
Calvin rakstīja: Protams, visam pāri ir amerikānu kakla kungi! Kas tad ir fuc..king Latvija... Kad vajag pazīmēties, tad atceras, bet citādi- par to ir gatavs cīnīties tikai Daugavinš, bobslejisti, Dukuri un vēl daži. Puse Latvijas cēlās nakts vidū , lai skatītos KP spēles, pārdzīvoja, juta līdz, bet tagad, kad vinš patiešām ir vajadzīgs Latvijai, vinam pašam nav viedokla! Ko tad tagad darīs, trenēsies 7 mēnešus no vietas? Būs jautrāk un labāk , nekā palīdzēt savas valsts izlasei ? Par kādu atkarību no Džeksona u.c. susuriem jūs te runājat! Tas pats Hezonja ir gatavs spēlēt, labākie amerikāni spēlēs, bet mūsu kristāla puisēns vēl domā! Kad Latvijas basketbolam ir bijusi un vēl būs tāda iespēja tikt uz OS? Kas zin, vai pašam KP uz nākamajām OS nebūs kāda liga, kas liegs tur piedalīties? Patiešām, gan pašam, gan gimenei nav tik daudz patriotisma, lai saprastu, ka reizi 4 gados ir tāds pasākums, un LV nez vai tagad katru reizi tiks tam tik tuvu, un arī pašam dzīvē būs tikai 3-4 tādas izdevības tur piedalīties, kas ir katra sportista sapnis! Mani patiešām pārsteidz šī atbilde... Jāpadomā, nav izlēmis..... Laikam jau, tajā pirmajä intervijā ASV izteiktais par latviešu valodu, bija patiesās sajūtas par savu dzimteni. Lai Tev jauka vasara, Kristap!
Gandrīz apraudājos šito lasot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-13 12:18, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: FIFA KP spēlēja Knicks treniņzālē! Tas ir viens!

KP vienas sezonas laikā (piecos mēnešos) nospēlēja vairāk spēles un uz laukuma pavadīja vairāk minūtes kā to darīja Spānija trijās sezonās kopā ņemot!

Tas ka tur viss ir viegli un riktīga pastaiga, tas tik tev tā liekas, bet to ka nedēļā tev ir trīs spēles, pārlidojumi, laika joslu maiņas (Eiropā par tādām runāt nevar), pastāvīgs svara kritums dēļ tā ka ķermenim nav laika atjaunoties + starp spēlēm ir arī treniņi, nav tikai spēlēs, nu tas jau nevienam te neinteresē
Ta tak nav nekada unikala situacija. Visi eiropiesu spileri tam iziet cauri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 12:22, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: FIFA KP spēlēja Knicks treniņzālē! Tas ir viens!

KP vienas sezonas laikā (piecos mēnešos) nospēlēja vairāk spēles un uz laukuma pavadīja vairāk minūtes kā to darīja Spānija trijās sezonās kopā ņemot!

Tas ka tur viss ir viegli un riktīga pastaiga, tas tik tev tā liekas, bet to ka nedēļā tev ir trīs spēles, pārlidojumi, laika joslu maiņas (Eiropā par tādām runāt nevar), pastāvīgs svara kritums dēļ tā ka ķermenim nav laika atjaunoties + starp spēlēm ir arī treniņi, nav tikai spēlēs, nu tas jau nevienam te neinteresē
Ko lai tad saka Strēlnieks?
Pēdējā spēle Vācijas BBL Finālā bija 21. jūnijā pagājušogad (sezonā ap 70 spēlēm BBL+Eirokausi) – jūlijā jau sākās izlases nometne, pārbaudes spēles, EČ beidzās septembra sākumā, uzreiz atkal Brose nometne un sākās regulārā sezona +EL, šosezon regulārajā sezonā + EL jau būs nospēlētas 58 spēles + vēl BBL pleijofi, tāpat ap 70 vai vairāk spēles sanāks, ja spēlēs finālā, tad līdz kādam 20. jūnijam, atkal izlase un jūlijā jau OS kvalis.

     [+] [-]

, 2016-04-13 12:23, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Ko lai tad saka Strēlnieks?
Pēdējā spēle Vācijas BBL Finālā bija 21. jūnijā pagājušogad (sezonā ap 70 spēlēm BBL+Eirokausi) – jūlijā jau sākās izlases nometne, pārbaudes spēles, EČ beidzās septembra sākumā, uzreiz atkal Brose nometne un sākās regulārā sezona +EL, šosezon regulārajā sezonā + EL jau būs nospēlētas 58 spēles + vēl BBL pleijofi, tāpat ap 70 vai vairāk spēles sanāks, ja spēlēs finālā, tad līdz kādam 20. jūnijam, atkal izlase un jūlijā jau OS kvalis.
Nu, ja, ja Strelnieks panemtu pauzi, vinu noknabatu...

  +2 [+] [-]

, 2016-04-13 12:23, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: FIFA KP spēlēja Knicks treniņzālē! Tas ir viens!

KP vienas sezonas laikā (piecos mēnešos) nospēlēja vairāk spēles un uz laukuma pavadīja vairāk minūtes kā to darīja Spānija trijās sezonās kopā ņemot!

Tas ka tur viss ir viegli un riktīga pastaiga, tas tik tev tā liekas, bet to ka nedēļā tev ir trīs spēles, pārlidojumi, laika joslu maiņas (Eiropā par tādām runāt nevar), pastāvīgs svara kritums dēļ tā ka ķermenim nav laika atjaunoties + starp spēlēm ir arī treniņi, nav tikai spēlēs, nu tas jau nevienam te neinteresē
Nevajag glorificēt KP, visiem labiem PRO sportistiem ir grūtas sezonas, KP nav nekas unikāls uz pasaules.

     [+] [-]

, 2016-04-13 12:26, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, ja, ja Strelnieks panemtu pauzi, vinu noknabatu...
Te jau daudziem liekas, ka KP jāliek sekcijā aiz stikla, lai nedod dievs puteklītis neuzkrīt, bet pārējie plebeji lai kapā..

     [+] [-]

, 2016-04-13 12:26, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Gandrīz apraudājos šito lasot!
nu jā, par ko gan mēs brīnamies, ja patriotisms latviešiem ir ne jau pirmajās vietās.... uz vēlēšanām neejam, priecājamies par ušakovu un saskaņas centra valdīšanu Rīgā, pasmejamies par visu , utt! Vai tad tieši populāriem un zināmiem cilvēkiem nav jārāda piemērs? Protams, vieglākais ir paņirgt. Normāls latvānis!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-13 12:55, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Ko lai tad saka Strēlnieks?
Pēdējā spēle Vācijas BBL Finālā bija 21. jūnijā pagājušogad (sezonā ap 70 spēlēm BBL+Eirokausi) – jūlijā jau sākās izlases nometne, pārbaudes spēles, EČ beidzās septembra sākumā, uzreiz atkal Brose nometne un sākās regulārā sezona +EL, šosezon regulārajā sezonā + EL jau būs nospēlētas 58 spēles + vēl BBL pleijofi, tāpat ap 70 vai vairāk spēles sanāks, ja spēlēs finālā, tad līdz kādam 20. jūnijam, atkal izlase un jūlijā jau OS kvalis.
Strēlniekam ir tikai spēles un treniņi, KP ir publiskie pasākumi, intervijas, Strelnieks uz ielas var iziet, pastaigāties ar suni, KP pat to nevar!

Nav pat jēga te viņus salīdzināt!

Domāju ka viņš vairāk ir psiholoģiski ne fiziski noguris, neviens tam nekad nav gājis cauri kam KP iet cauri šodien!

Un jūs jau viņu tagad mīdāt zemē kaut lēmums nekāds nav pieņemts, bet jau ar dubļiem viņš tiek noliets!

Jūs te slavinat tos kas spēlē savās izlasēs, es varu nosaukt veselu baru zvaigznes kas nespēlē izlasē dēļ noguruma, dēļ tā ka vēlas labāk sagatavoties jaunajai sezonai NBA!

     [+] [-]

, 2016-04-13 12:56, pirms 9 gadiem
hokejists77 rakstīja: Zēns pelna naudu un pa velti nespēlēs kam vēl tas nav skaidrs basketbolisti nav tādi patrioti kā hokējisti kas pa veti ir gatvi nomirt uz ledus tāda ir patiesība
eu hokeja neekspert, hokejistiem diezgan zoliidi pikjo ka shie kapā izlasē, bet basketbolisti kapā par pliku paldies, vēl pašiem jāapdrošinās!

     [+] [-]

, 2016-04-13 12:58, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: eu hokeja neekspert, hokejistiem diezgan zoliidi pikjo ka shie kapā izlasē, bet basketbolisti kapā par pliku paldies, vēl pašiem jāapdrošinās!
Nu nu, izlase apdrošina spēlētājus, bez tā pat viņi nesāk trenēties un par naudu, visu cieņu basketbolistiem (kuri pelna ievērojami mazāk kā tie izlases hokejisti kas spēlē KHL) kuri spēlē izlasē bez samaksas, tas jau ir tas patriotisms, Tev neviens nespiež to darīt, tu nāc no brīva prāta un dari savu darbu bez samaksas!

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:00, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Strēlniekam ir tikai spēles un treniņi, KP ir publiskie pasākumi, intervijas, Strelnieks uz ielas var iziet, pastaigāties ar suni, KP pat to nevar!

Nav pat jēga te viņus salīdzināt!

Domāju ka viņš vairāk ir psiholoģiski ne fiziski noguris, neviens tam nekad nav gājis cauri kam KP iet cauri šodien!

Un jūs jau viņu tagad mīdāt zemē kaut lēmums nekāds nav pieņemts, bet jau ar dubļiem viņš tiek noliets!


Jūs te slavinat tos kas spēlē savās izlasēs, es varu nosaukt veselu baru zvaigznes kas nespēlē izlasē dēļ noguruma, dēļ tā ka vēlas labāk sagatavoties jaunajai sezonai NBA!
Nevajag jau tā pārfanoties – neviens viņu nemīda zemē. Vienkārši viņš no tavas un citu puses tiek pataisīts par kaut kādu jaunavu mariju, kas vienīgais uz pasaules ir noguris, tik jauns PRO sportā, utt.

Un par to psiholoģisko nogurumu – varbūt tieši tas viņam ir vajadzīgs, pamainīt vidi, aiztīties projām no NBA, NY, amerikāņiem, vecākiem, bračkām padomdevējiem utt. un mierīgi satikt savu čomus, uzkapāt ar savējiem, utt.

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:01, pirms 9 gadiem
Un jā, ne no viena basketbolists arī neesmu NEKAD dzirdējis ka viņi dzīvotu kā bomži! Tas jau vien liecina ka ar treniņdarbiem un sagatavošanos viss ir augstākajā līmenī atšķirībā no LHF piedāvātajiem apstākļiem!

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:01, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nu nu, izlase apdrošina spēlētājus, bez tā pat viņi nesāk trenēties un par naudu, visu cieņu basketbolistiem (kuri pelna ievērojami mazāk kā tie izlases hokejisti kas spēlē KHL) kuri spēlē izlasē bez samaksas, tas jau ir tas patriotisms, Tev neviens nespiež to darīt, tu nāc no brīva prāta un dari savu darbu bez samaksas!
hokejistiem pikjo, lielaas apdrosinaashanas neesmu dzirdeejis ka lbs maksātu, var jau būt.

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:03, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Bertāns un Kp ir pazaļi, nav pieredzes Lv, blūms ar janičenoku nevelk tādu līmeni. Kuksika augstasenība trūkst.
aha, moška vēl Bankevica savtīgums trūkst

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 13:06, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Nevajag jau tā pārfanoties – neviens viņu nemīda zemē. Vienkārši viņš no tavas un citu puses tiek pataisīts par kaut kādu jaunavu mariju, kas vienīgais uz pasaules ir noguris, tik jauns PRO sportā, utt.

Un par to psiholoģisko nogurumu – varbūt tieši tas viņam ir vajadzīgs, pamainīt vidi, aiztīties projām no NBA, NY, amerikāņiem, vecākiem, bračkām padomdevējiem utt. un mierīgi satikt savu čomus, uzkapāt ar savējiem, utt.
Varētu padomāt ka Latvija viņam teiksim no žurnālistu (dzelteniem ieskaitot) puses būs baigais miers! Neesi naivs!

Un tici man, ja KP spēlēs izlasē un izlase netiks uz RIO un nedod Dievs KP aizvadīs kādu švaku spēli - viņš tiks noriets kā suns un būs galvenais vaininieks pie izlases neveiksmēm, to es tev varu apgalvot par 200%!!

Psiholoģiskais terors no fanu puses jau ir sācies sen un tas tuvākajā nākotnē uzņems tikai lielākus pagriezienus!!

Es neuztveršu to slimīgi ja viņš nespēlēs izlasē arī šogad! Mums ir pietiekami kvalitatīva izlase lai labi sagatavotos un nospēlētu godam šo OS kvalifikāciju arī bez KP!

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:07, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: hokejistiem pikjo, lielaas apdrosinaashanas neesmu dzirdeejis ka lbs maksātu, var jau būt.
A kā savādāk, protams ka maksā, kas tad to dara?? Basketbolisti no savas kabatas maksā? Smejies vai nopietni runā?

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:08, pirms 9 gadiem
Pat Girgensons vienu gadu (skiet 2013 gads) atlidoja uz PČ un taja pašā dienā jau vakarā kāpa uz ledus un spēlēja.
KP patiešām ir pataisīts par kaut ko tādu, kuram izlasē obligāti nav jaspēlē, lai tik šamais nenogurst.
Tad jau tiešām labāk lai Strēlnieks, Blūms, Janičēnoks drizāk paņem pauzi no izlases, jo katru gadu jau tai ir pietiekami palīdzējuši.

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:08, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: A kā savādāk, protams ka maksā, kas tad to dara?? Basketbolisti no savas kabatas maksā? Smejies vai nopietni runā?
smejies vai raudi, bet fakts ir tāds ka hokejistiem pikjo par spēlēšanu, bet basketbolistiem nē. Liekas pilnīgi neloģiski, tā itkā hokejs būtu kāds privāts Kirova kantoris.

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:09, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pat Girgensons vienu gadu (skiet 2013 gads) atlidoja uz PČ un taja pašā dienā jau vakarā kāpa uz ledus un spēlēja.
KP patiešām ir pataisīts par kaut ko tādu, kuram izlasē obligāti nav jaspēlē, lai tik šamais nenogurst.
Tad jau tiešām labāk lai Strēlnieks, Blūms, Janičēnoks drizāk paņem pauzi no izlases, jo katru gadu jau tai ir pietiekami palīdzējuši.
Nauri nesalīdzini peni ar pirkstu, hokji tā ir ierasta prakse, jo ir mainjas utt. Nosauc kurai komandai eiropas cempii basii ir kaads pievienojies turniira viduu?

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:11, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: smejies vai raudi, bet fakts ir tāds ka hokejistiem pikjo par spēlēšanu, bet basketbolistiem nē. Liekas pilnīgi neloģiski, tā itkā hokejs būtu kāds privāts Kirova kantoris.
Ļoti labi ka nemaksā! Kirovs ar savām prēmijām visu tikai sajājis ir!

Viņi visi pietiekami labi pelna lai viņiem vel maksātu par spēlēšanu izlasē!

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:11, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Nauri nesalīdzini peni ar pirkstu, hokji tā ir ierasta prakse, jo ir mainjas utt. Nosauc kurai komandai eiropas cempii basii ir kaads pievienojaas turniira viduu?
Kāds man sakars ar kaut kādu Nauri? Neesmu es nekāds LV klubu fans. Nejauc mani ar citiem.
Kapēc vidū? Girgensons ieradās uz pirmo spēli nevis čempja vidū.

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:13, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ļoti labi ka nemaksā! Kirovs ar savām prēmijām visu tikai sajājis ir!

Viņi visi pietiekami labi pelna lai viņiem vel maksātu par spēlēšanu izlasē!
nu re, es pieļauju ka uz hokji viens otrs raujās tieši dēļ naudas, ja tā nebūtu, tad drošvien katru otro čempi izlaistu.

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:14, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pat Girgensons vienu gadu (skiet 2013 gads) atlidoja uz PČ un taja pašā dienā jau vakarā kāpa uz ledus un spēlēja.
KP patiešām ir pataisīts par kaut ko tādu, kuram izlasē obligāti nav jaspēlē, lai tik šamais nenogurst.
Tad jau tiešām labāk lai Strēlnieks, Blūms, Janičēnoks drizāk paņem pauzi no izlases, jo katru gadu jau tai ir pietiekami palīdzējuši.
Nu bet lai viņi ņem to pauzi, parādīsies varbūt kāds cits kas var viņus aizstāt, citādi mums jau visi tādi neaizstājamie un mūžīgie!

Nespēlēs Strēlnieks, ok, spēlēs Vecvargars, nespēlēs Janičenoks, ok, spēlēs Siliņš, Jānis Bērziņš, varbūt Kuksiku tad uz izlasi pasauks!

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:14, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kāds man sakars ar kaut kādu Nauri? Neesmu es nekāds LV klubu fans. Nejauc mani ar citiem.
Kapēc vidū? Girgensons ieradās uz pirmo spēli nevis čempja vidū.
Tad vari nosaukt kādu izlasi, kurai kāds ir izlaidis sagatavošananās procesu un ielidojis tik uz pirmo spēli? Ja nevari, tad nevajag filosofēt par nereālām lietām.

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:15, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: nu re, es pieļauju ka uz hokji viens otrs raujās tieši dēļ naudas, ja tā nebūtu, tad drošvien katru otro čempi izlaistu.
Ir protams mums pāris džeki izlasē kuri klubos nepelna tik daudz un tā Kirova 5000 eiro prēmija ir kā labs bonuss!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 13:15, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Ko lai tad saka Strēlnieks?
Pēdējā spēle Vācijas BBL Finālā bija 21. jūnijā pagājušogad (sezonā ap 70 spēlēm BBL+Eirokausi) – jūlijā jau sākās izlases nometne, pārbaudes spēles, EČ beidzās septembra sākumā, uzreiz atkal Brose nometne un sākās regulārā sezona +EL, šosezon regulārajā sezonā + EL jau būs nospēlētas 58 spēles + vēl BBL pleijofi, tāpat ap 70 vai vairāk spēles sanāks, ja spēlēs finālā, tad līdz kādam 20. jūnijam, atkal izlase un jūlijā jau OS kvalis.
smiekli nāk, KP kopā ar vasaras līgu un pirmsezonas pārbaudes mačiem ir aizvadījis 100 spēles vēl ierēķini, ka Strēlnieks vidēji spēlē 24 min, bet KP tiek laists uz 30 min, jo NBA ir 48 min spēle, bet Eiropā 40. Ar ko tu salīdzini. Strēlnieks brīvdienās atpūšas mājās, bet KP vēl jāiet sniegt intervijas un autogrāfi, tur nav variantu salīdzināt.
Viens vēl ieminējās, ka NBA treniņi esot haļavas, bet Eiropā pēc treniņa kājas pavilkt nevar, bet, ja tā būtu, tad kāpēc Eiropa nav labākā līga pasaulē? Par daudz treniņu, ASV izlase katru OS uz svaigumu paņem. Tu esi smieklīgs. Tas, ka KP izlasē ir jāspēlē par to šaubu nav, kad tad, ja ne tagad, nākamreiz jau būs lielā naudas summa, kad būs apdrošināšana kosmosā. Labāk spēlē kamēr var. Īsts basketbolists raujas uz spēlēm, nevis bēg no tām.

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:16, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Tad vari nosaukt kādu izlasi, kurai kāds ir izlaidis sagatavošananās procesu un ielidojis tik uz pirmo spēli? Ja nevari, tad nevajag filosofēt par nereālām lietām.
Daudzām hokeja izlasēm katru gadu ir spēlētāji kuri ierodas čempionātā tikai uz izslēgšanas mačiem!

Tāpēc jau pieteikumā tiek atstātas tās brīvās vietas!

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:17, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nu bet lai viņi ņem to pauzi, parādīsies varbūt kāds cits kas var viņus aizstāt, citādi mums jau visi tādi neaizstājamie un mūžīgie!

Nespēlēs Strēlnieks, ok, spēlēs Vecvargars, nespēlēs Janičenoks, ok, spēlēs Siliņš, Jānis Bērziņš, varbūt Kuksiku tad uz izlasi pasauks!
tieši tā paņem Bankevicu, Jurevičus, Kaufmani u.c

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:18, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Daudzām hokeja izlasēm katru gadu ir spēlētāji kuri ierodas čempionātā tikai uz izslēgšanas mačiem!

Tāpēc jau pieteikumā tiek atstātas tās brīvās vietas!
nosauc basketbola izlasi, nevis atkal jauc hokeju ar basi vai impi ar pirkstu.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 13:18, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Tad vari nosaukt kādu izlasi, kurai kāds ir izlaidis sagatavošananās procesu un ielidojis tik uz pirmo spēli? Ja nevari, tad nevajag filosofēt par nereālām lietām.
Tu laikam joko. Hokejā no NHL PO katru gadu kāds pievienojas izlasei čempionāta laikā! Agrāk Irbe ar OZO, Skrastiņu un Žoltokuregulāri pievienojās izlasei pēc pirmās kārtas PO.

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:19, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Tu laikam joko. Hokejā no NHL PO katru gadu kāds pievienojas izlasei čempionāta laikā! Agrāk Irbe ar OZO, Skrastiņu un Žoltokuregulāri pievienojās izlasei pēc pirmās kārtas PO.
Par basketbolu es jautāju nevis hokeju

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 13:20, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: smiekli nāk, KP kopā ar vasaras līgu un pirmsezonas pārbaudes mačiem ir aizvadījis 100 spēles vēl ierēķini, ka Strēlnieks vidēji spēlē 24 min, bet KP tiek laists uz 30 min, jo NBA ir 48 min spēle, bet Eiropā 40. Ar ko tu salīdzini. Strēlnieks brīvdienās atpūšas mājās, bet KP vēl jāiet sniegt intervijas un autogrāfi, tur nav variantu salīdzināt.
Viens vēl ieminējās, ka NBA treniņi esot haļavas, bet Eiropā pēc treniņa kājas pavilkt nevar, bet, ja tā būtu, tad kāpēc Eiropa nav labākā līga pasaulē? Par daudz treniņu, ASV izlase katru OS uz svaigumu paņem. Tu esi smieklīgs. Tas, ka KP izlasē ir jāspēlē par to šaubu nav, kad tad, ja ne tagad, nākamreiz jau būs lielā naudas summa, kad būs apdrošināšana kosmosā. Labāk spēlē kamēr var. Īsts basketbolists raujas uz spēlēm, nevis bēg no tām.
Nākamgad ir EČ, tur vēl nebūs nekāda astronomiskā apdrošināšanas summa!

Bet ja jau Francija runā ka nevarēs atļauties visus savus spēlētājus izsaukt uz izlasi tieši dēļ šīm apdrošināšanas summām tad LBS jau šajā vasarā varētu būt problēmas ar šo vēl salīdzinoši mazo KP līguma apdrošināšanu!

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:20, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: nosauc basketbola izlasi, nevis atkal jauc hokeju ar basi vai impi ar pirkstu.
Basketbolā tādas iespējas nav, tur ir 12 brīvas vietas un lielās izlases parasti jau labu laiku pirms turnīra sākuma nosauc savus 12niekus!

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:22, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Basketbolā tādas iespējas nav, tur ir 12 brīvas vietas un lielās izlases parasti jau labu laiku pirms turnīra sākuma nosauc savus 12niekus!
Nu re, beidzot saprati, sāvādāk te visādi Derumi, akseli runā lietas ko paši nesaprot. Nav tādas opcijas ierasties uz kādu no spēlēm, ir jāsaspēlējās komandai, taktika stratēģija, sagatavošanās posms, redzējums utt.

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:24, pirms 9 gadiem
Es jau kkad rakstiju - kāpēc basketbolā nevar kā hokejā kur piesaka 25 spēlētājus uz turnīru un tad var kaut uz katru spēli tos sastāvus mainīt!

Basketbolā uz lielo turnīru varētu pieteikt 15 spēlētājus katra izlase.. turnīri ir gari, slodzes lielas, traumatisms ir katrā izlasē, tad būtu iespēja nomainīt šo savainoto vai švaku sniegumu rādošo basketbolistu ar kādu rezervistu!

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:26, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Es jau kkad rakstiju - kāpēc basketbolā nevar kā hokejā kur piesaka 25 spēlētājus uz turnīru un tad var kaut uz katru spēli tos sastāvus mainīt!

Basketbolā uz lielo turnīru varētu pieteikt 15 spēlētājus katra izlase.. turnīri ir gari, slodzes lielas, traumatisms ir katrā izlasē, tad būtu iespēja nomainīt šo savainoto vai švaku sniegumu rādošo basketbolistu ar kādu rezervistu!
nu es šaubos vai tuvākā nākotnē tas mainīsies.

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:26, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: nu es šaubos vai tuvākā nākotnē tas mainīsies.
Skaidrs ka tas nekad tā nebūs!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 13:28, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Nu re, beidzot saprati, sāvādāk te visādi Derumi, akseli runā lietas ko paši nesaprot. Nav tādas opcijas ierasties uz kādu no spēlēm, ir jāsaspēlējās komandai, taktika stratēģija, sagatavošanās posms, redzējums utt.
Tāds iespēja ir, kāpēc nē, bet tad treneris iet uz risku ja viņš atļaujas kādu tik ilgi gaidīt!

Kambala savos ziedu laikos reti kad ieradās izlasē uz treniņnometnes sākumu, parasti kavēja lidmašīnas un bija citi attaisnojumi kāpēc laikus neieradās, bet nu spēlēja viņš vienmēr labi!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-13 13:33, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Tāds iespēja ir, kāpēc nē, bet tad treneris iet uz risku ja viņš atļaujas kādu tik ilgi gaidīt!

Kambala savos ziedu laikos reti kad ieradās izlasē uz treniņnometnes sākumu, parasti kavēja lidmašīnas un bija citi attaisnojumi kāpēc laikus neieradās, bet nu spēlēja viņš vienmēr labi!
Atkal jaukšana, ir starpība starp ierašanos "negatavam" uz pirmo spēli vai nedēļu pēc sagatavošanās sākuma. Ko jūs iedomājaties tg atlidos KP uz pirmo spēli un rādīs brīnumus? Ir jābūt komandas ķīmijai, jāpierod vienam pie otra, jāsaspēlējas, kombenes, stretēģijas utt. Tad jau sanāk kad Strēlnieks parādīs treninjos atstrādātu kombeni, tad Bagijs KP uz benkja liks uzreiz. Basketbols nav hokejs!

  +2 [+] [-]

, 2016-04-13 13:40, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Ko lai tad saka Strēlnieks?
Pēdējā spēle Vācijas BBL Finālā bija 21. jūnijā pagājušogad (sezonā ap 70 spēlēm BBL+Eirokausi) – jūlijā jau sākās izlases nometne, pārbaudes spēles, EČ beidzās septembra sākumā, uzreiz atkal Brose nometne un sākās regulārā sezona +EL, šosezon regulārajā sezonā + EL jau būs nospēlētas 58 spēles + vēl BBL pleijofi, tāpat ap 70 vai vairāk spēles sanāks, ja spēlēs finālā, tad līdz kādam 20. jūnijam, atkal izlase un jūlijā jau OS kvalis.
Visi jampapiņi nenormālie ieciklējušies uz izturību (spēļu skaits u.t.t.), jo uz to ieciklēties ir izdevīgi, lai varētu te pīkstēt.

Reāli izskatās, ka kādi 5% saprot to, ka lielākā problēma salīdzinājumā ar visādiem Pārkeriem, Valančuniem, Gazoliem u.t.t. ir tā, ka KP ir nevis jāpieliek mesitarībā (tas, protams, arī), bet primārais ir - KĻŪT SPĒCĪGĀKAM!!! Lai varētu ne tikai smuki atbrīvoties un izmest pustālos un tālos, bet arī regulāri apvadīt, iet garām agrajiem, kļūt par nenosedzamu, spēlējot pret mazo un spētu noturēt 5tos nummurus vajadzības gadījumā. Viņš var kļut demonējošs vecis, bet tam ir vajadzīgs spēks un masas pieaugums, kuru sezonas laikā, nav iespējams paveikt! Šis noteikti ir vienīgais iemesls, nekas cits, lai atteiktu.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-13 13:42, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Atkal jaukšana, ir starpība starp ierašanos "negatavam" uz pirmo spēli vai nedēļu pēc sagatavošanās sākuma. Ko jūs iedomājaties tg atlidos KP uz pirmo spēli un rādīs brīnumus? Ir jābūt komandas ķīmijai, jāpierod vienam pie otra, jāsaspēlējas, kombenes, stretēģijas utt. Tad jau sanāk kad Strēlnieks parādīs treninjos atstrādātu kombeni, tad Bagijs KP uz benkja liks uzreiz. Basketbols nav hokejs!
Un ja mūsu izlases smadzenes (saspēles vadītājs) Strēlnieks izlasē ieradīsies tikai pēc Jāņiem (2015 gadā sezona viņam beidzās tieši ap to laiku) kad izlasei pārbaudes spēles vairs nebūs palikušas, tad ko darīt? Atstāt Strēlnieku mājās?

Viņš treniņos nebūs piedalījies! Kā paliek ar tavu pieminēto ķīmija?

Tāpat liela iespēja ka Dāvis Bertāns Spānijā šogad ilgi aizspēlēsies, viņš izlasē nav redzēt šķiet kopš 2011 gada Šauļiem, ko darīt ar Dāvi ja tā notiks? Atstāt mājās? Tur ķīmija būs vēl mazāka kā saistībā ar Strelnieku kurš izlasē ir bijis katru gadu!

Nu gudriniek, ka rīkosies Bagatskis?

Nesaki, es pats zinu, jātaisa izņēmums, jo tie ir komandas līderi vai ne? Nu bet protams, bet tu saki - basketbols nav hokejs! Skaidrs ka nav, bet situācija ar kadriem šogad var sanākt ļoti līdzīga!

  -2 [+] [-]

, 2016-04-13 13:45, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Un ja mūsu izlases smadzenes (saspēles vadītājs) Strēlnieks izlasē ieradīsies tikai pēc Jāņiem (2015 gadā sezona viņam beidzās tieši ap to laiku) kad izlasei pārbaudes spēles vairs nebūs palikušas, tad ko darīt? Atstāt Strēlnieku mājās?

Viņš treniņos nebūs piedalījies! Kā paliek ar tavu pieminēto ķīmija?

Tāpat liela iespēja ka Dāvis Bertāns Spānijā šogad ilgi aizspēlēsies, viņš izlasē nav redzēt šķiet kopš 2011 gada Šauļiem, ko darīt ar Dāvi ja tā notiks? Atstāt mājās? Tur ķīmija būs vēl mazāka kā saistībā ar Strelnieku kurš izlasē ir bijis katru gadu!

Nu gudriniek, ka rīkosies Bagatskis?

Nesaki, es pats zinu, jātaisa izņēmums, jo tie ir komandas līderi vai ne? Nu bet protams, bet tu saki - basketbols nav hokejs! Skaidrs ka nav, bet situācija ar kadriem šogad var sanākt ļoti līdzīga!
Cik spēles gudriniek ar šiem čaliem ir aizvadījis KP. ā pareizi nevienu. Nejauc pg ar pf vai c pozīcijas spēlētāju. Un galvenais, basis nav hokejs, te bikinj savādāk lietas notiek.

     [+] [-]

, 2016-04-13 14:01, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Cik spēles gudriniek ar šiem čaliem ir aizvadījis KP. ā pareizi nevienu. Nejauc pg ar pf vai c pozīcijas spēlētāju. Un galvenais, basis nav hokejs, te bikinj savādāk lietas notiek.
Nu re, tu atradi gan izņēmumu gan attaisnojumu savam komentāram

Un hokejā nav jāsaprot ko treneris grib uz laukuma redzēt ja? Un tāpēc var ierasties pa taisno? Protams!

Ar tevi es savu dialogu esmu beidzis, jēgu turpināt šito cirku es neredzu!

     [+] [-]

, 2016-04-13 14:30, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nu re, tu atradi gan izņēmumu gan attaisnojumu savam komentāram

Un hokejā nav jāsaprot ko treneris grib uz laukuma redzēt ja? Un tāpēc var ierasties pa taisno? Protams!

Ar tevi es savu dialogu esmu beidzis, jēgu turpināt šito cirku es neredzu!
hokeja spēlē rāda kā treneris padzerās un košļā košleni, basī treneris malā pauzītēs visu laiku kautko saka un iesaistās.

     [+] [-]

, 2016-04-13 14:31, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nu re, tu atradi gan izņēmumu gan attaisnojumu savam komentāram

Un hokejā nav jāsaprot ko treneris grib uz laukuma redzēt ja? Un tāpēc var ierasties pa taisno? Protams!

Ar tevi es savu dialogu esmu beidzis, jēgu turpināt šito cirku es neredzu!
te viss skaidrs, es palieku basketbola sadaļā, tu hokeja, kas nu kuram tuvāks

     [+] [-]

, 2016-04-13 14:41, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: hokeja spēlē rāda kā treneris padzerās un košļā košleni, basī treneris malā pauzītēs visu laiku kautko saka un iesaistās.
Tu nopietni? Hokejā visu laiku treneris vai viņa asistenti māca spēlētājus, bļauj uz viņiem vai uzslavē.
Nezinu nevienu treneri, kas spēles laikā stāvētu kā miets un uz neko nereaģetu.

     [+] [-]

, 2016-04-13 16:55, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tu nopietni? Hokejā visu laiku treneris vai viņa asistenti māca spēlētājus, bļauj uz viņiem vai uzslavē.
Nezinu nevienu treneri, kas spēles laikā stāvētu kā miets un uz neko nereaģetu.
Viņš nav redzējis nevienu hokeja spēli dzīvajā, tikai pa tv, vismaz tā var spriest pēc viņa izteikumiem, kgan arī tv ekrānā ir redzams kā treneris uzvedās aiz borta + katra maiņa ik pa 30 sekundēm mainās un tajā laikā kamēr puikas atvelk elpu viņiem ausīs bļauj treneris kas un kā pareizi jādara, bet nu to jau šis "seksperts" nevar zināt!

Interesanti zināt kā šis "seksperts" rīkotos ar KP ja viņš aizspēlētos līdz NBA finālam un brīvs tiktu tikai uz pašu OS kvalifikācijas turnīra sākumu? Nu 100% viņš izlasē KP neņemtu, jo nu ķīmija nebūtu īstā, fizika arī klibos, pilnīgi zudis kandidāts izlasei!

Pārkeram un Diāvam vispār viņš vietu FRA izlasē neatrastu jo skaidrs ka Sprurs spēlēs ilgi un Toņa ar Borisku izlasei pievienosies tikai uz pašu kvalifikācijas sākumu, jo tur atkal ķīmija nebūtu īstā!

     [+] [-]

, 2016-04-13 17:58, pirms 9 gadiem
Nepārsteidz

     [+] [-]

, 2016-04-13 21:41, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Viņš nav redzējis nevienu hokeja spēli dzīvajā, tikai pa tv, vismaz tā var spriest pēc viņa izteikumiem, kgan arī tv ekrānā ir redzams kā treneris uzvedās aiz borta + katra maiņa ik pa 30 sekundēm mainās un tajā laikā kamēr puikas atvelk elpu viņiem ausīs bļauj treneris kas un kā pareizi jādara, bet nu to jau šis "seksperts" nevar zināt!


Interesanti zināt kā šis "seksperts" rīkotos ar KP ja viņš aizspēlētos līdz NBA finālam un brīvs tiktu tikai uz pašu OS kvalifikācijas turnīra sākumu? Nu 100% viņš izlasē KP neņemtu, jo nu ķīmija nebūtu īstā, fizika arī klibos, pilnīgi zudis kandidāts izlasei!

Pārkeram un Diāvam vispār viņš vietu FRA izlasē neatrastu jo skaidrs ka Sprurs spēlēs ilgi un Toņa ar Borisku izlasei pievienosies tikai uz pašu kvalifikācijas sākumu, jo tur atkal ķīmija nebūtu īstā!
ej uz hokeja sadaļu un fano tur, jo jūtu ka gribi vilkt = starp hokeja un basha atlasi un sastava komplektāciju.

     [+] [-]

, 2016-04-13 22:06, pirms 9 gadiem
Paskatījos KP status un nedaudz brīnos. Viņš tik labas piespēles pa reizei iedod, ka prieks skatīties, bet statos rādās 1,3, kas būtu 100 piespēles sezonā. Gribētos jau lai KP izaug kā Grifins/Gazoli arī par labu piespēlētāju, jo domāju, ka iekšā ir. Savādāk liekas, ka viņš tikai, kā iedod bumbu tā met, vai arī vnk izpēlē atpakaļ saspēles vadītājam, lai sāktu uzbrukumu no jauna, nevis meklē komandas biedru izdevīgā pozīcijā(varbūt NYK vnk nekustās bez bumbas un tur tā problēma).

     [+] [-]

, 2016-04-13 23:05, pirms 9 gadiem
VISOS sporta veidos komplektācija ir VIENĀDA, izlases aizvada pārbaudes spēlēs, pārbauda kadrus un izveido komandu, nekas jauns nevienam nav jāizgudro!

Tu te tikai mēģini kko jaunu izgudrot, bet tev galīgi nesanāk!

Jā un šogad būs arī izlases kurām spēlētāji pievienosies uz pašu turnīra sākumu izlaižot sagatavošanās posmu, jo būs spēlētāji kuri būs aizņemti līdz pat dziļam jūnijam gan NBA gan arī dažādos Eiropas nacionālajos čempionātos un Latvija visticamāk nebūs nekāds izņēmums (Strēlnieks, Dāvis Bertāns)!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 23:41, pirms 9 gadiem
Ja Kristaps atteiksies spēlēt izlasē tad viņš palaiž garām iespēju nopelnīt lielo piķi no sponsoriem un reklāmu kompānijām. Pat paskaidrošu kā! Ja mēs viņu iebalsosim nākamgad zvaigžņu spēlei, tad parādīsies jauni piedāvājumi no sponsoriem, reklāmām un tā tālāk. Tā kā NBA ir vairāk kā šovs nekā sports tad zvaigžņu spēles pieraksts nākotnē dod lielākus ciparus pie līguma, tur redz nostrādā faktors - popularitāte. Savulaik Dirks Novitckis pats maksāja par apdrošināšanas polisi, jo spēlēšana izlasē dod tikai fanu simpātijas un līdz ar to arī balsis. Šogad par Porziņģi tik aktīvi nebalsoja, jo 1) viņš jau atteica izlasei Eiropas čempionātā 2)pateica, ka Latvija ir fu.king. Ja viņš atteiks tagad tad to balsotāju par viņu nākamgad būs mazāk. Spēlējot regulāri izlasē viņš tikai piesaistītu fanu simpātijas, iedomājieties cik Jao Mins būtu saņēmis līgumā pēc cipariem ja viņš ne reizi netiktu spēlējis zvaigžņu spēlē. Kas tad tieši veido šo atpazīstamību? Kā jūs domājiet. Ja mēs letiņi nebūtu balsojuši par Girgensonu tad šosezon viņš jau būtu aizsūtīts uz AHL, esam reāli tur Amerikā spēks ir šovā un naudā.

     [+] [-]

, 2016-04-14 10:29, pirms 9 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Ja Kristaps atteiksies spēlēt izlasē tad viņš palaiž garām iespēju nopelnīt lielo piķi no sponsoriem un reklāmu kompānijām. Pat paskaidrošu kā! Ja mēs viņu iebalsosim nākamgad zvaigžņu spēlei, tad parādīsies jauni piedāvājumi no sponsoriem, reklāmām un tā tālāk. Tā kā NBA ir vairāk kā šovs nekā sports tad zvaigžņu spēles pieraksts nākotnē dod lielākus ciparus pie līguma, tur redz nostrādā faktors - popularitāte. Savulaik Dirks Novitckis pats maksāja par apdrošināšanas polisi, jo spēlēšana izlasē dod tikai fanu simpātijas un līdz ar to arī balsis. Šogad par Porziņģi tik aktīvi nebalsoja, jo 1) viņš jau atteica izlasei Eiropas čempionātā 2)pateica, ka Latvija ir fu.king. Ja viņš atteiks tagad tad to balsotāju par viņu nākamgad būs mazāk. Spēlējot regulāri izlasē viņš tikai piesaistītu fanu simpātijas, iedomājieties cik Jao Mins būtu saņēmis līgumā pēc cipariem ja viņš ne reizi netiktu spēlējis zvaigžņu spēlē. Kas tad tieši veido šo atpazīstamību? Kā jūs domājiet. Ja mēs letiņi nebūtu balsojuši par Girgensonu tad šosezon viņš jau būtu aizsūtīts uz AHL, esam reāli tur Amerikā spēks ir šovā un naudā.
KP naudas pelnīšana un līgumu parakstīšana ar sponsoriem NAV atkarīga no izlases!

Latvija nevar un nekad nevarēs ietekmēt šos procesus! Mēs neesam Vācija, Spānija vai Francija!

Es šaubos vai cilvēki ASV maz zin kur atrodas Latvija, jā viņi zin (arī ne visi) ka KP nāk no Latvijas, bet viņi nevar kartē pat parādīt kur tā atrodas! Protams ir pāris cilvēki kas to zin, bet realitāte ir tā ka Latvija tajā biznesā
nespēlē nekādu lomu!

     [+] [-]

, 2016-04-14 10:30, pirms 9 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Ja Kristaps atteiksies spēlēt izlasē tad viņš palaiž garām iespēju nopelnīt lielo piķi no sponsoriem un reklāmu kompānijām. Pat paskaidrošu kā! Ja mēs viņu iebalsosim nākamgad zvaigžņu spēlei, tad parādīsies jauni piedāvājumi no sponsoriem, reklāmām un tā tālāk. Tā kā NBA ir vairāk kā šovs nekā sports tad zvaigžņu spēles pieraksts nākotnē dod lielākus ciparus pie līguma, tur redz nostrādā faktors - popularitāte. Savulaik Dirks Novitckis pats maksāja par apdrošināšanas polisi, jo spēlēšana izlasē dod tikai fanu simpātijas un līdz ar to arī balsis. Šogad par Porziņģi tik aktīvi nebalsoja, jo 1) viņš jau atteica izlasei Eiropas čempionātā 2)pateica, ka Latvija ir fu.king. Ja viņš atteiks tagad tad to balsotāju par viņu nākamgad būs mazāk. Spēlējot regulāri izlasē viņš tikai piesaistītu fanu simpātijas, iedomājieties cik Jao Mins būtu saņēmis līgumā pēc cipariem ja viņš ne reizi netiktu spēlējis zvaigžņu spēlē. Kas tad tieši veido šo atpazīstamību? Kā jūs domājiet. Ja mēs letiņi nebūtu balsojuši par Girgensonu tad šosezon viņš jau būtu aizsūtīts uz AHL, esam reāli tur Amerikā spēks ir šovā un naudā.
Amerikāņi iebalsoja Džonu Skotu NHL All Stars spēlē un pēc tām Skots īzī tika nosūtīts uz AHL!

Tas ka tu spēlē All Stars spēlē tev negarantē NEKO!