Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģis vēl nav izlēmis par dalību Rio kvalifikācijā

Agris Suveizda

Porziņģis vēl nav izlēmis par dalību Rio kvalifikācijā
Kristaps Porziņģis
Foto: AFP/Scanpix

Latviešu uzlecošā basketbola zvaigzne Kristaps Porziņģis sarunā ar ESPN atzina, ka vēl nav pieņēmis galīgo lēmumu par plāniem vasarā un attiecīgi, vai spēlēt Riodežaneiro olimpisko spēļu kvalifikācijā.

"Drīz pienāks brīdis, kad pa īstam sēdīsimies pie galda ar ģimeni, manu brāli Jāni un pieņemsim lēmumu," sarunā ar ESPN sacīja Kristaps Porziņģis. "Kārtīgi to apdomāsim. Protams, [Ņujorkas "Knicks"] prezidents [Fils Džeksons], organizācija ir galvenie, kuri man ir jāuzklausa. Un tad sēdīšos pie galda un pieņemšu lēmumu."

Lai arī bija cerējis pagūt atgriezties ierindā, Porziņģim pleca sastiepuma dēļ nācās izlaist sezonas pēdējās septiņas spēles. Liepājnieks vēl nav atsācis izpildīt metienus, taču ir sācis pleca nostiprināšanu un plāno palikt Ņujorkā, līdz plecs būs izārstēs pilnībā.

Debijas sezonā Nacionālajā basketbola asociācijā 20 gadus vecais spēlētājs piedalījās 72 mačos, kuru laikā vidēji spēlēja vairāk nekā 28 minūtes un guva 14,3 punktus. Viņa rēķinā arī 7,3 atlēkušās bumbas, 1,9 bloķēti metieni, 1,7 kļūdas, 1,3 rezultatīvas piespēles un 0,7 pārtvertas bumbas.

Vaicāts par pirmā gada novērtējumu, Porziņģis atzina, ka nesasniedza maksimumu: "Varēju lietas paveikt labāk. Domāju, ka tādā veidā varu mācīties. Tagad, sākoties starpsezonai, esmu redzējis, kā man pietrūkst, kur varu būt efektīvāks un pie kā man ir jāpiestrādā, lai nākamsezon būtu labāks. Un mana mentalitāte vienmēr ir tieši tāda."

Izmantotie resursi:
New York Knicks Basketball - Knicks News,...

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:06, pirms 8 gadiem
Skolotajs35 rakstīja: Nekā stulba šajā jautājumā neredzu. Varbūt ātrumā neatceros, bet kurš serbs spēlē kādā nba klubā nopietnu lomu?
Labāk pajautā kā mēs apturēsim jj.barea, neviens mazais mums nav defa specs uz nba punktu mašīnas. Varbūt vērts paņemt A.Strēlnieku uz vienu spēli?

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:07, pirms 8 gadiem
Manuprāt Kristapiņam ir jāpaņem pauzīte un kārtīgi jāatpūšas, ja jau te pēdiņa, rociņa, tad pleciņš tad var būt muguriņa sāks sāpēt. Priekš kam riskēt puikam, lai taupa spēkus nopelnot mega līgumu un bye bye NBA kā to Andris Biedriņš izdarīja. Jādod spēlēt kārtīgiem večiem, piemērus tālu nav jāmeklē, ka tādi kā Pao Gazols, Dirks Novitcis, Tonijs Pārkers un pārējie pilnīgi pat raujas uz izlasi, un šī iemesla dēļ arī viņi ir tik ilgi NBA. Kristapiņā es neredzu potenciālu, pieliks masā un nespēs vairs paskriet un metiens ar pazudīs. Pietiks auklēties ar puišeli kam līdz īstam vecim vēl tālu. Īsts vecis jau sen būtu lēmumu pieņēmis neskatoties ko saka brālis, vai mamma vai tētis. Ne velti amerikāņi viņam iesauku iedevuši GOAT - teļš

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:08, pirms 8 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Kas tev ar to lasītprasmi? Kur pieminēts 30pt+20ab+10bm? Skaidrs, ka izlase tiktu būvēta apkārt Porziņģim, un skaidrs, ka visu pretinieku uzmanība būtu viņam.

Nesaprotu, kā var neatbalstīt Porziņģa spēlēšanu izlasē un rakstīt par kaut kādiem ilgtermiņa plāniem? Nepietika jau ar Biedriņu, kas izlasei lika mīkstu? Kāda jēga man atbalstīt čali, kas lieliski spēlē NBA, bet uz savas valsts izlasi liek mīkstu?
Viņš spiež tev viņu atbalstīt? Nē! Nu tad nedari to! Viņš atteica 2015 gadā, daudzi vāvuļoja ka uzgriezīs viņam muguru, bet tikko KP sāka spēlēt NBA tā tie muguras griezēji sāka čurāt biksēs!

Te ir tas pats stāsts! Ja atteiks tad visu viņu noliks no galvas līdz kājām, bet tikko sāksies NBA sezona, KP ieliks kādu smuku danku un atkal visi čurās biksēs, mainīs savu nikus Sportacentrā un būs kvēli KP fani!

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:08, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Jokičs - Nuggets pamatcentrs visu sezonu, Bjelica Minesotas sastāvā spēlē ļoti labi iesaistās no soliņa!

Ja vel Serbi tiks pie Bobana nu tas būs milzīgs spēks zem groza, jo tas ka Bobans nespēlē Spurs (spēlē maz) neliecina ka viņš nemāk spēlēt basketbolu, un kā vēl māk!
Par Jokiču varētu piekrist, Bjelicas 5 punkti un pāris bumbas gan par kaut ko ļoti labu nelicina. Kopumā jau uz papīra, protams, serbi ir labāki, bet nekāda drem teem, ko nevar uzvarēt vienā spēlē tā nav.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-13 00:09, pirms 8 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Manuprāt Kristapiņam ir jāpaņem pauzīte un kārtīgi jāatpūšas, ja jau te pēdiņa, rociņa, tad pleciņš tad var būt muguriņa sāks sāpēt. Priekš kam riskēt puikam, lai taupa spēkus nopelnot mega līgumu un bye bye NBA kā to Andris Biedriņš izdarīja. Jādod spēlēt kārtīgiem večiem, piemērus tālu nav jāmeklē, ka tādi kā Pao Gazols, Dirks Novitcis, Tonijs Pārkers un pārējie pilnīgi pat raujas uz izlasi, un šī iemesla dēļ arī viņi ir tik ilgi NBA. Kristapiņā es neredzu potenciālu, pieliks masā un nespēs vairs paskriet un metiens ar pazudīs. Pietiks auklēties ar puišeli kam līdz īstam vecim vēl tālu. Īsts vecis jau sen būtu lēmumu pieņēmis neskatoties ko saka brālis, vai mamma vai tētis. Ne velti amerikāņi viņam iesauku iedevuši GOAT - teļš
GOAT nozīme ir Greatest of All Time

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:09, pirms 8 gadiem
neuzvarami? Serbijai pēdējais zelts Eiropā 2001.gadā, tikai 1x medaļas - tātad regulāri ir zaudējuši.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:11, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Vecīt tu gudri pļūtī, bet tajā pašā momentā pilnīgi nenovērtē LV izlases spēku. Arī bez KP mēs varam cīnīties Serbiem. Nu nav viņi pārcilvēki- tajā pašā Grieķijas līmenī un leišu līmenī ir, un tas ka rūkijs Jokičs kko varēs izdarīt, stipri šaubos, un Bobans nemaz netiks uz laukuma pie mūsu ātrās uz 3īšiem centrētās spēles
Serbi ir Grieķijas un Lietuvas līmenī?

Ok lai būtu, kad mēs pēdējo reizi esam šo līmeni uzvarējuši lielā turnīrā? 2001 gadā Lietuvu! 15 gadus neesam apspēlējuši nevienu Serbijas līmeņa komandu! Nevienu!! Labi Horvātiju vinnējām 2007 gadā, lai tiek tev!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:12, pirms 8 gadiem
Skolotajs35 rakstīja: Par Jokiču varētu piekrist, Bjelicas 5 punkti un pāris bumbas gan par kaut ko ļoti labu nelicina. Kopumā jau uz papīra, protams, serbi ir labāki, bet nekāda drem teem, ko nevar uzvarēt vienā spēlē tā nav.
Bet mums jau priekšā būs puertoriko un tā spēle jau būs ļoti grūta

  -3 [+] [-]

, 2016-04-13 00:12, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: GOAT nozīme ir Greatest of All Time
FBI ir female body inspector, ja??? Nevajag te izdomāt! Goat tā arī tulkojas, tā ir kaza jeb teļš. Un kā Kristapiņu vēl var nosaukt? Turās aiz bračku kajām un vēl pie mammas ciča

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:12, pirms 8 gadiem
zigiss rakstīja: neuzvarami? Serbijai pēdējais zelts Eiropā 2001.gadā, tikai 1x medaļas - tātad regulāri ir zaudējuši.
Jā un 2014 gada pasaules kausa sudraba medalņiece - lētie jā!

Mums tak tie tituli vairāk ir!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:13, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Bet mums jau priekšā būs puertoriko un tā spēle jau būs ļoti grūta
Nu re, Japānu un Čehiju jau neviens vairs par pretinieku neuzskata!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:14, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Viņš spiež tev viņu atbalstīt? Nē! Nu tad nedari to! Viņš atteica 2015 gadā, daudzi vāvuļoja ka uzgriezīs viņam muguru, bet tikko KP sāka spēlēt NBA tā tie muguras griezēji sāka čurāt biksēs!

Te ir tas pats stāsts! Ja atteiks tad visu viņu noliks no galvas līdz kājām, bet tikko sāksies NBA sezona, KP ieliks kādu smuku danku un atkal visi čurās biksēs, mainīs savu nikus Sportacentrā un būs kvēli KP fani!
Protams, ja kāds veltīs kādu kritiku KP, tad būs AB variants, ka Latvijā viss ir slikti, neviens neciena, visi tik noliek.

To, ka tādi cilvēki ir, es neapšaubu, bet no normāliem, ar galvu domājošiem cilvēkiem, attieksme būs cita. Dukurs vecākais, manuprāt, gudrs vecis, pats Overtime pateica, ka pat pēc muļķīgās frāzes par fuc... Latvia nav īsti vēlmes atbalstīt.

Es vēlreiz saku, ka neatbalstītu Kristapa spēlēšanu šovasar izlasē, ja nebūtu iespēja tikt uz OS. Pat ja būtu Eiropas čempis, tad teiktu, lai paņem pauzi un saved ķermeni kārtībā. Bet Kristaps jau tikai vienu reizi ir pārstāvējis izlases krāsas un vien tad, kad tas bijis izdevīgi, lai parādītu sevi skautiem. Dīvaini ne? Un visas tās runas par patriotismu, valsts mīlēšanu u.t.t. ir kaķim zem astes

  -1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:15, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Labāk pajautā kā mēs apturēsim jj.barea, neviens mazais mums nav defa specs uz nba punktu mašīnas. Varbūt vērts paņemt A.Strēlnieku uz vienu spēli?
Jj nebūtu viegli apturēt, piekrītu, bet par punktu mašīnu jau gan viņu neviens vēl dzīvē noteikti nebija nosaucis

  -1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:15, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nu re, Japānu un Čehiju jau neviens vairs par pretinieku neuzskata!
Japāņi ir jūrmalas līmenī, čehiem satraumējās veselijs un ar to viņiem viss ir beidzies. Puertoriko ir Mūsu līmenis, serbi serbijā ir neiespējamā misija pat ar kp.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:16, pirms 8 gadiem
Vasarā pieliks pie masas, ar nākamajām NBA sezonām interese par Krisapu pazudīs, parādīsies jaunie drafti kam tiks pievērsta lielāka uzmanība. Pieliekot pie masas, viņš arī sāks pazust, jo izturība samazināsies, sāksies traumas un metiens pazudīs. Ja paveiksies tad izdosies nopelnīt lielo līgumu, bet līdz ar to viss arī beigsies. AB karjeras kopija diemžēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:18, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Bet mums jau priekšā būs puertoriko un tā spēle jau būs ļoti grūta
Gan jau arī ar Japānu 1. spēlē neies ļoti viegli, es tikai apstrīdu to, ka Latvijai nav nekādu cerību principā

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:19, pirms 8 gadiem
Skolotajs35 rakstīja: Jj nebūtu viegli apturēt, piekrītu, bet par punktu mašīnu jau gan viņu neviens vēl dzīvē noteikti nebija nosaucis
Viņš dabūja nedēļas labākā spēlētāja balvu rietumos un tas ir sasniegums. Punktu mašīna viņš būs.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:19, pirms 8 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Protams, ja kāds veltīs kādu kritiku KP, tad būs AB variants, ka Latvijā viss ir slikti, neviens neciena, visi tik noliek.

To, ka tādi cilvēki ir, es neapšaubu, bet no normāliem, ar galvu domājošiem cilvēkiem, attieksme būs cita. Dukurs vecākais, manuprāt, gudrs vecis, pats Overtime pateica, ka pat pēc muļķīgās frāzes par fuc... Latvia nav īsti vēlmes atbalstīt.

Es vēlreiz saku, ka neatbalstītu Kristapa spēlēšanu šovasar izlasē, ja nebūtu iespēja tikt uz OS. Pat ja būtu Eiropas čempis, tad teiktu, lai paņem pauzi un saved ķermeni kārtībā. Bet Kristaps jau tikai vienu reizi ir pārstāvējis izlases krāsas un vien tad, kad tas bijis izdevīgi, lai parādītu sevi skautiem. Dīvaini ne? Un visas tās runas par patriotismu, valsts mīlēšanu u.t.t. ir kaķim zem astes
Nekā dīvaina tur nesaskatu!

Spēlēs - ok, nespēlēs - lai viņam veicas un viss izdodas!

Dukuru paps jau ar vienmēr smuki un ar lielu cieņu publiski runā par konkurentiem un tā tālāk, bet pēc Martina zelta brauciena labi dzirdējām ko Dainis teica savam dēlam par konkurentiem! Tas bija smuki? Kāpēc publiski saka vienu bet aiz kadra pavisam ko citu? Nu tas ar nebija skaisti un cienīgi no Daiņa puses!

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:19, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Japāņi ir jūrmalas līmenī, čehiem satraumējās veselijs un ar to viņiem viss ir beidzies. Puertoriko ir Mūsu līmenis, serbi serbijā ir neiespējamā misija pat ar kp.
Veselijs nebūs 100%?

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:21, pirms 8 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Vasarā pieliks pie masas, ar nākamajām NBA sezonām interese par Krisapu pazudīs, parādīsies jaunie drafti kam tiks pievērsta lielāka uzmanība. Pieliekot pie masas, viņš arī sāks pazust, jo izturība samazināsies, sāksies traumas un metiens pazudīs. Ja paveiksies tad izdosies nopelnīt lielo līgumu, bet līdz ar to viss arī beigsies. AB karjeras kopija diemžēl.
Kur tu redzi kopiju? Ab dēļ soda metieniem aizgāja,bet kp vēl pat nav aizvadījis 3sezonas. Ampļa gājieni.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-13 00:21, pirms 8 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Protams, ja kāds veltīs kādu kritiku KP, tad būs AB variants, ka Latvijā viss ir slikti, neviens neciena, visi tik noliek.

To, ka tādi cilvēki ir, es neapšaubu, bet no normāliem, ar galvu domājošiem cilvēkiem, attieksme būs cita. Dukurs vecākais, manuprāt, gudrs vecis, pats Overtime pateica, ka pat pēc muļķīgās frāzes par fuc... Latvia nav īsti vēlmes atbalstīt.

Es vēlreiz saku, ka neatbalstītu Kristapa spēlēšanu šovasar izlasē, ja nebūtu iespēja tikt uz OS. Pat ja būtu Eiropas čempis, tad teiktu, lai paņem pauzi un saved ķermeni kārtībā. Bet Kristaps jau tikai vienu reizi ir pārstāvējis izlases krāsas un vien tad, kad tas bijis izdevīgi, lai parādītu sevi skautiem. Dīvaini ne? Un visas tās runas par patriotismu, valsts mīlēšanu u.t.t. ir kaķim zem astes
Tieši tā, vienreiz jau pateica ka fu.. Latvia un fu.. latvian language un tas notika viņam nezinot ka viņu flmēja. Es tur nekādu neizdevušos joku neredzēju. Nespēlēs izlasē, nebalsošu par viņu Zvaižņu spēlē un bez manas balss viņš var arī nenopelnīt extra piķi no sponsor līgumiem. Tā lūk!

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:22, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Japāņi ir jūrmalas līmenī, čehiem satraumējās veselijs un ar to viņiem viss ir beidzies. Puertoriko ir Mūsu līmenis, serbi serbijā ir neiespējamā misija pat ar kp.
Protams, visi lūzeri, tur uz grupu turnīru jāsūta Ogre Kumho Tyre kas pīpējot tiks ar visiem galā, lai pamatsastāvs rūdās uz Serbiju jau tagad, tur tik jāmazgā mutes visiem!

Mēs jau 2007 gadā Portugālei ar muti mazgājām, 2013 gadā Beļģijai muti mazgājām, Rīgā nabagus Ukraiņus sitām kā blusas.... visas drošās uzvaras izcīnījām vai ne?

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:22, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nekā dīvaina tur nesaskatu!

Spēlēs - ok, nespēlēs - lai viņam veicas un viss izdodas!

Dukuru paps jau ar vienmēr smuki un ar lielu cieņu publiski runā par konkurentiem un tā tālāk, bet pēc Martina zelta brauciena labi dzirdējām ko Dainis teica savam dēlam par konkurentiem! Tas bija smuki? Kāpēc publiski saka vienu bet aiz kadra pavisam ko citu? Nu tas ar nebija skaisti un cienīgi no Daiņa puses!
Ko teica? Palaidu garām. Jebkurā gadījumā, viņš to teica par konkurentiem, nevis lej sīrupu par patriotismu, bet izlases krāsas nepārstāv.

Sportacentrs varētu beigt kaitināt un malt vienu to pašu par "neesmu izlēmis". Gan jau maksimums mēnesis jāpagaida un tad atbilde būs. Kāda jēga katru nedēļu rakstīt vienu un to pašu, un diskutēt par vienu un to pašu?

  -2 [+] [-]

, 2016-04-13 00:23, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Kur tu redzi kopiju? Ab dēļ soda metieniem aizgāja,bet kp vēl pat nav aizvadījis 3sezonas. Ampļa gājieni.
AB skonto laikos arī 3pt spēja iemest un soda metienos bija pat 80% precizitāte. NBA tas viss pazuda

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:23, pirms 8 gadiem
Skolotajs35 rakstīja: Veselijs nebūs 100%?
Viņam solīja 6mēneši bez basketbola. Nebūs,ja brīnumu nebūs.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-13 00:24, pirms 8 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Ko teica? Palaidu garām. Jebkurā gadījumā, viņš to teica par konkurentiem, nevis lej sīrupu par patriotismu, bet izlases krāsas nepārstāv.

Sportacentrs varētu beigt kaitināt un malt vienu to pašu par "neesmu izlēmis". Gan jau maksimums mēnesis jāpagaida un tad atbilde būs. Kāda jēga katru nedēļu rakstīt vienu un to pašu, un diskutēt par vienu un to pašu?
Iečukstēja Martinam ausī "izdrāzi viņus visus"

Smuki? Tv intervijās tik cēli un cienīgi viņš izsakās par pretiniekiem bet aiz kadra saka tādas lietas! Nu vai tas ir smuki no tāda goda vīra kā Dainis Dukurs?

  +3 [+] [-]

, 2016-04-13 00:29, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Iečukstēja Martinam ausī "izdrāzi viņus visus"

Smuki? Tv intervijās tik cēli un cienīgi viņš izsakās par pretiniekiem bet aiz kadra saka tādas lietas! Nu vai tas ir smuki no tāda goda vīra kā Dainis Dukurs?
Smuki jau nav, bet par pretiniekiem lai tā runā. Kāda atšķirība starp to un piemēram "sarauj gabalos", "paņem priekšā", "iznīcini". Tikai rupjāk

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:31, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Viņam solīja 6mēneši bez basketbola. Nebūs,ja brīnumu nebūs.
Fenerbahce's Jan Vesely out at least six weeks...

Pēdējās ziņas bija pa 1.5 mēnesi! Maijā būs atpakaļ!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-13 00:32, pirms 8 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Smuki jau nav, bet par pretiniekiem lai tā runā. Kāda atšķirība starp to un piemēram "sarauj gabalos", "paņem priekšā", "iznīcini". Tikai rupjāk
Tv kameru priekšā viņš runā savādāk un nekad nav teicis nevienu sliktu vārdu, gluži otrādi, vienmēr cieņa un respekts, par to jau ir runa!

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:33, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Fenerbahce's Jan Vesely out at least six weeks...

Pēdējās ziņas bija pa 1.5 mēnesi! Maijā būs atpakaļ!
Nu tad esmu pārklausījies un sajaucis mēnešus ar nedeļām.

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:34, pirms 8 gadiem
A kur Badingers? Bagijs neņēma?

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:37, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: A kur Badingers? Bagijs neņēma?
Ņēma, ielika kabatā, nēsā līdz tagad visu laiku!

  +4 [+] [-]

, 2016-04-13 00:41, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ja viņš domā ilgtermiņā par savu karjeru (no kuras ieguvēji nākotnē būs arī izlase) tad izlasē nav jāspēlē, ja viņš domā par RIO tad izlasē ir jāspēlē!
Ka izlase var but ieguveja, ja OS notiek reizi 4 gados? Nu nekadi. Ka zinams, tad Novickim, Kirilenko, Gasolam, Parkeram speles izlase nekadi netrauceja....

     [+] [-]

, 2016-04-13 00:43, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kāpēc jums visiem liekas ka KP izlasē spēlēs tāpat kā to dara NBA? Ko jūs gaidat no viņa? Katrā mačā 30pt+20ab+10bm??

Tie ir divi pilnīgi dažādi basketboli!
Nu, Novickis un Kirilenko ne vienmer speleja izlase ta, ka kluba. Izlasei nodereja tapat...