Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Spurs" puslaikā iemet 71 punktu un atgriežas vadībā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Spurs" puslaikā iemet 71 punktu un atgriežas vadībā
Tonijs Pārkers un Lebrons Džeimss
Foto: AP/Scanpix

Vienu no labākajiem pirmajiem puslaikiem Nacionālās basketbola asociācijas finālu vēsturē aizvadīja Sanantonio "Spurs", kas izbraukumā pašreizējās čempiones Maiami "Heat" grozā 24 minūšu laikā iemeta 71 punktu. Tas ielika stabilu pamatu otrajam panākumam trīs mačos - 111:92.

Gan Sanantonio "Spurs", gan Maiami "Heat" Nacionālās basketbola asociācijas finālsērijas trešo maču sāka ar pārliecību uzbrukumā, trāpot pirmos 16 metienus pēc kārtas un nepilnu četru minūšu laikā gūstot 25 punktus. Lai gan Lebrons Džeimss turpinājumā guva 12 punktus pēc kārtas un samazināja laukuma saimnieku deficītu līdz mīnus septiņi, "Spurs" turpināja uzbrukt ar neticamu precizitāti, trāpot visus četrus tālmetienus (arī Manu Džinobili ar atsitienu pret vairogu līdz ar pirmās ceturtdaļas beigu sirēnu) un sakrājot 16 punktu handikapu, - 41:25.

Taču Sanantonio "Spurs" snaiperu izrāde turpinājās arī otrajā ceturksnī, un pēc Kavai Lenarda pustālā metiena viesu pārsvars sasniedza 25 punktus (55:30). Viņam tas bija 18. punkts puslaikā jeb tikpat, cik divās iepriekšējās spēlēs kopā. Turklāt Tims Dankans un Tonijs Pārkers kopā bija iemetuši tikai vienu metienu no spēles - pašā pirmajā uzbrukumā. Galvenais bija komandas sniegums, un pirmās vijoles spēlēja Lenards un Denijs Grīns.

Lielajā pārtraukumā Sanantonio "Spurs" basketbolisti devās ar 21 punkta handikapu, kas kļuva par lielāko izbraukumā spēlējošajai komandai Nacionālās basketbola asociācijas finālā kopš 1996. gada. Savukārt 75,8% realizēto metienu no spēles kļuva par labāko rādītāju visas līgas vēsturē. 71:50 apmierināja ne tikai statistikas mīļotājus, - atrodoties vadībā ar vairāk nekā 20 punktu pārsvaru, "Spurs" galvenā trenera Grega Popoviča vadītās komandas izslēgšanas mačos bija uzvarējušas visos 46 gadījumos.

Protams, Maiami "Heat" puslaika pārtraukumā saņēmās un sakopoja spēkus, spēles otro nogriezni sākot ar sešiem punktiem 46 sekunžu laikā un deficīta samazināšanai līdz 15 punktiem. Taču turpinājumā neveicās tik raiti, jo -9 Dveins Veids panāca, kad trešajā ceturtdaļā bija atlikušas divas ar pusi minūtes.

Laukuma saimniekiem izdevās pietuvoties līdz pat septiņiem punktiem, tomēr Sanantonio "Spurs" milzīgo pārsvaru neatdeva, noslēdzošajā ceturtdaļā to pamazām atjaunojot. Skanot mača beigu sirēnai, rezultāts vēstīja 111:92 viesu labā. Tā bija Maiami "Heat" pirmā neveiksme mājās šajās izslēgšanas spēlēs, bet sērijā "Spurs" atgriezās vadībā ar 2-1. Kad pēc diviem mačiem bijis neizšķirts, trešajā spēlē panākumu izcīnījusī komanda Nacionālās basketbola asociācijas titulu ieguvusi 30 no 36 gadījumiem; viens no izņēmumiem bija pagājušajā gadā, kad "Spurs" panāca 2-1, taču septiņās spēlēs zaudēja "Heat".

Par rezultatīvāko spēlētāju kļuva 29 punktus guvušais Sanantonio "Spurs" uzbrucējs Lenards, kurš aizsardzībā sagādāja problēmas arī Džeimsam - 22 punkti un septiņas kļūdas. Uzvarētāju rindās ar 15 punktiem izcēlās gan Pārkers, gan Grīns, bet Dankans 30 minūšu laikā iemeta 14 punktus. Fināls starp "Spurs" un Maiami "Heat" turpināsies naktī uz piektdienu pulksten 4:00 pēc Latvijas laika.

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +1 [+] [-]

, 2014-06-11 10:49, pirms 10 gadiem
Slikti.
Ceru, ka nākamajā spēlē Heat uzvarēs.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-11 10:50, pirms 10 gadiem
Skaisti!

     [+] [-]

, 2014-06-11 10:53, pirms 10 gadiem
Spurs spēlē kā komanda,īsta komanda!

  -1 [+] [-]

, 2014-06-11 10:55, pirms 10 gadiem
Bulls-Celtics rakstīja: Spurs spēlē kā komanda,īsta komanda!
Da cik var slavināt to Spursus.
Varētu padomāt ka Heat spēlē tikai katrs par sevi.
Abas spēlē kā istas komandas.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-11 10:55, pirms 10 gadiem
Neatceros, kas to teica, bet bija tā : NBA spēlē labākie pasaules basketbolisti, bet Eiropā spēlē labāko pasaules basketbolu...

  +3 [+] [-]

, 2014-06-11 10:58, pirms 10 gadiem
Nu taa sakrist var tikai vienreiz, nekas traks

  +1 [+] [-]

, 2014-06-11 11:01, pirms 10 gadiem
maafree rakstīja: Man jau šķiet tā NBA un Eiropas salīdzināšana ir nedaudz nekorekta. Skaidrs, ka visi labākie dodas uz NBA ... tātad te nevar būt citi varianti, kā NBA jāuzvar jebkura cita komanda.

Pavisam kas cits ir spēles stils. NBA ir izteikts šovbizness tādēļ spiež uz individuālismu.

Personīgi esmu diezgan drošs, ja NBA atlētus piespiestu nesavtīgi spēlēt komandu basketbolu, tad attiecīgās komandas rezultāti būtu labāki kā maucot individuāli.

Spurs savā ziņā ir labs piemērs ... nu nav tur tie puiši tik izcili.
Tajā pat laikā, ja Heat ar saviem izpilditājiem (ne tikai big 3 ... tur vēl ir Allen, Lewis, Chalmers, Andersen ...) sāktu maukt izteiktu komadas basketbolu ar daudzveidīgām uzbrukuma un aizsardzības hēmām ??? ... domāju šos apturēt būtu daudz reizes grūtāk.
Arī Spurs čaļi ir pietiekami labi izpildītāji. Dankans, Pārkers un Džinobili komentārus neprasa, lai arī ne vairs labākajos gados (kaut gan Pārkers manuprāt par vecu īsti vēl nav nosaucams) tomēr vērā ņemams spēks. Leonards jau šobrīd ir ļoti labs spēlētājs (stabilitātes gan vēl mazliet pietrūkst, bet tā ar gadiem nāks). Grīns ir ļoti labs, ja ne izcils tājā, kas viņam ir uzticēts. Vienīgais, kur Spurs spēlētāji zaudē Heat ir atlētiskums. Kā jau Pops pats teica, lai uzvarētu Heat viņiem jāspēlē komandas spēle, jo individuāli un fiziski viņi ir vājāki par Heat. Lai spēlētu spurs tev nav jābūt izcilam visās jomās, tev ir jābūt "tikai" ļoti labam tajā, kas tev komandā ir paredzēts.

  +3 [+] [-]

, 2014-06-11 11:10, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Atgādini....

Man jau piemirsies

NU cik atceros, tur nebija īsti kontakts. Un, ja nemaldos Van Gandijs teica, ka tas ir normāli, ja uzbrucējs tā novicina rokas un tad iet garām. Vnk tā iedomājoties dzīvē situāciju, tad nekas tur nebija. Bet NBA jau domā pa savam.
Vārdu sakot,Brīns ar Džeksonu uzskatīja,ka tas bija sods,bet Gandijs uzstāja,ka nebija,vel teica,ka NBA derētu atgriezties pie vecā,fiziskā,stila spēles. Humoram vel piebilda,ka uzaugot laukos tas nav nekāds sitiens

     [+] [-]

, 2014-06-11 11:13, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Neatceros, kas to teica, bet bija tā : NBA spēlē labākie pasaules basketbolisti, bet Eiropā spēlē labāko pasaules basketbolu...
Tad paskaties uz Spurs spēli, kas šo tēzi apgāž.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-11 11:15, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Beidzot kāds sakarīgs viedoklis.

NBA ar visu savu individuālismu grauj Eiropas komandas. Un tagad gribētu redzēt, kā kāds Eiropas klubs tagad konkurētu ar SAS. What the hell..... Es gribētu redzēt kā kāds klubs tagad konkurētu kaut ar vienu rietumu komandu. Pirms sezonas bija visādi baigie runātāji, ka apspēlē NBA. Nu lai pamēģina tagad kaut viena blice apspēlēt da jebkuru West PO komandu vai East pirmos divus.
Da labi,vispār brīnums,ka Bilbao apspēlēja nomocīto un demoralizēto Filadelfiju,kur nu vel PO komandas. Runājot par Filadelfiju,nevaru sagaidīt jauno sezona no tāda viedokļa,ka Noels būs ierindā,plus vel jāskatās ko drafts atnesīs.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-11 11:27, pirms 10 gadiem
deefence, deefence... - jocīgākais sauklis NBA

  +1 [+] [-]

, 2014-06-11 11:29, pirms 10 gadiem
ar kaut ko atšķiros no mūsu pašu AAAAAIZSARDZĪĪĪĪĪBA! ?
shitaa rakstīja: deefence, deefence... - jocīgākais sauklis NBA

     [+] [-]

, 2014-06-11 11:38, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: ar kaut ko atšķiros no mūsu pašu AAAAAIZSARDZĪĪĪĪĪBA! ?
nu kā d..sā viņi gatavojās spēlei, ja ielaiž puslaikā 71 aci, tur tak Ērikam ir jānošaujas.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-11 11:43, pirms 10 gadiem
No statistikas viedokļa interesnati, vai SAS spēs tagad 4 spēlē uzvarēt MIA, jo MIA tagad ir 49 PO spēles, kur nav pazaudējuši 2x pēc kārtas.

Par MIA, nesaprotu kāpēc Spo nedod iespēju Bīzlijam, regulārajā tomēr deva normālu ieguldījumu no beņķa. Šajos PO nevar saprast tas ir labi vai slikti ka MIA komandā ir LJ, kad laukumā, visi komandas biedri pilnībā paļaujas tik uz viņu un maz vai skatās ko viņš izdarīs - iemetīs vai atdos piespēli uz brīvu metienu. Pat Wade vairs netiecās tā uz grozu..

Pops vs Spo - viennozīmīgi Pops ar tādu sastāvu visās spēlēs ieliek Spo, arī otrajā spēlē. Ja būtu pretējās frontēs treneri, tad SAS nebūtu nekādu izredžu.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-11 11:45, pirms 10 gadiem
Tiesneši vilka "Heat"? Jau sodiņu rādītājs pasaka to, ka tā gluži nebija (26-32 FT SAS, 18-24 FT MIA).
Ļoti jocīgi, ka Džeimss ar Bošu tik maz metienu izpildīja, varbūt Bošs arī sācis LeBrona murgaino paradumu kačāt FG %? Jo izpildīja tikai 4 metienus un visus arī ielika, nesapratu, kāpēc nemest vēl?
Tas pats ar Džeimsu, nu kas ir 14 (!) metieni spēlē priekš vienīgā komandas vilcēja? Te nu atkal jāsaka - FG % jau skaists, bet ko tas dod ?
Jāņem ir nākošā spēle, citādi pie 3:1 jau nāvesspriedums parakstīts.
FG un 3PT % abām komandām ļoti līdzīgi, bet tās 20 kļūdas ... vismaz Džeimss savas 7 (TO) kompensēja ar 5 stīliem, bet nu šausmas...

     [+] [-]

, 2014-06-11 11:51, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: Tiesneši vilka "Heat"? Jau sodiņu rādītājs pasaka to, ka tā gluži nebija (26-32 FT SAS, 18-24 FT MIA).
Ļoti jocīgi, ka Džeimss ar Bošu tik maz metienu izpildīja, varbūt Bošs arī sācis LeBrona murgaino paradumu kačāt FG %? Jo izpildīja tikai 4 metienus un visus arī ielika, nesapratu, kāpēc nemest vēl?
Tas pats ar Džeimsu, nu kas ir 14 (!) metieni spēlē priekš vienīgā komandas vilcēja? Te nu atkal jāsaka - FG % jau skaists, bet ko tas dod ?
Jāņem ir nākošā spēle, citādi pie 3:1 jau nāvesspriedums parakstīts.
FG un 3PT % abām komandām ļoti līdzīgi, bet tās 20 kļūdas ... vismaz Džeimss savas 7 (TO) kompensēja ar 5 stīliem, bet nu šausmas...
Lai mestu vairāk varbūt ir tāda nianse kā vajag nokļūt līdz normālam metienam, puļīt uz dullo un pazaudēt, piem. 5 uzbrukumus nav prāta darbs.

  +2 [+] [-]

, 2014-06-11 12:47, pirms 10 gadiem
HEAT fani pieradija tikai to, ko vienmer esmu teicis... tai komandai fanu nav.
-14 ...4 min... Bosha troika(ieliek un aradas, kurina fanus), bet fani piecelas un iet prom zel man jus un jusu komanda.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-11 12:51, pirms 10 gadiem
Galvenais, ka visi shitie "Spurs fani" fano tikai par vinjiem, jo vinju nabagu komandas ir izlidojushas, bet tik nenormaali ieniist Heat, jo tur ir karalis, hahaha

     [+] [-]

, 2014-06-11 12:54, pirms 10 gadiem
AlfonsTrīcvaidziņš rakstīja: Priecīga diena Pasaules basketbolā!
drizaak bedu pilna diena.. kautkadi spurs uzvar..

  +1 [+] [-]

, 2014-06-11 12:54, pirms 10 gadiem
bet nu visas speles tiem nabagiem ta nekritis un HEAT panems nakamaas!!

  -1 [+] [-]

, 2014-06-11 13:04, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: drizaak bedu pilna diena.. kautkadi spurs uzvar..
tik foršas komandas logo tev profilbildē, bet Spurs sauc par kaut kādiem...

  +1 [+] [-]

, 2014-06-11 13:09, pirms 10 gadiem
AlfonsTrīcvaidziņš rakstīja: tik foršas komandas logo tev profilbildē, bet Spurs sauc par kaut kādiem...
nu salidzinot ar Heat vini ir kautkaadi

  -1 [+] [-]

, 2014-06-11 13:50, pirms 10 gadiem
fibery rakstīja: Galvenais, ka visi shitie "Spurs fani" fano tikai par vinjiem, jo vinju nabagu komandas ir izlidojushas, bet tik nenormaali ieniist Heat, jo tur ir karalis, hahaha
Pilnībā piekrītu! Un vēl "Heat" atbalstītājus sauc par bandwagoneriem haha! Un tie, kuri brēc, ka "katrā duelī jau ir savs favorīts" var beigt šito dziesmu skandināt, acīmredzami, ka ienīst Džeimsu panākumu dēļ.

     [+] [-]

, 2014-06-11 14:01, pirms 10 gadiem
'Heat fani labākie fani pasaulē!!!' LOL..

4 minūtes pirms spēlēs beigām jau tribīnes bij pustukšas.. un tas ir FINĀLS.. ok, bija 15 punktu starpība, bet ja Makgreidijs 13 punktus salādēja 40 sekundēs, tad kāpēc lai Lebrons, Alens un Veids kopā 15 punktu pārsvaru nesadeldētu pa 4 minūtēm ??

te izpaudās Heat "fanu" unikums.. un tie pat ir vietējie Miami fani, nevis interneta bandwagoneri. kauns Heat faniem.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-11 14:03, pirms 10 gadiem
Nejeega rakstīja: Protams, ka Milzam prom ir vērts tīties tikai, tad ja viņam tiek piedāvāta 1.saspēlnieka vieta, ko Heat būtībā, Čalmersa palaišanas gadījumā, viņam arī nodrošinātu. Par kvalitāti kā 1.saspēlniekam runājot, domāju, ka viņš atbilstu šādam līmenim, it sevišķi tādā komandā kā Heat, kur saspēlniekam kā tādam ir visai nosacīta loma un uzdevumi laukumā. Turklāt Milzma ir ļoti labs metiens, kas ļoti svarīgi priekš Heat, kur saspēlnieks būtībā pilda šūtera lomu.

P.s. Dažas mantas jau ir, bet tādos dusmu brīžos pirmā doma ir sadauzīt televizoru vai klaviatūru kompim (atkarībā no tā kur spēle tiek skatīta)
Čalmersam ir metiens.

Bet viņš liekas tāds tuimīgs.

Teiksim Mills var iziet cauri aizsardzībai, piesaistīt aizsargus(CP3 stilā izgāzt dupsi) un tad iedot piespēli un komanda paliek 4 pret 2. Čalmers to toč nemāk.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-11 14:05, pirms 10 gadiem
Nedarbs rakstīja: Es jums varu garantēt, ka MIA uzvarēs sērijā. Mana sākotnējā likme bija 4-2 un pie tā arī pagaidām palikšu. OMG, SA izvirzās vadībā 2-1 un jau titulu viņiem dodat. Jūs Heat komandu vispār nepazīstat? Pagājušogad gandrīz katrā sērijā viņi bija iedzinējos, tāpat tika garām. Izmantošu iespēju un šajā brīdī, kad visi kā traki faneļo par Sanantonio (tīri tāpēc, lai būtu pret LeBronu), tad es arī pieteikšos uz MIA uzvaru 6 spēlēs.
Aha... un meistarīgā komanda palaiž -20 pirmajā ceturdaļā prikola pēc. Tu pazini to komandu?

  -1 [+] [-]

, 2014-06-11 14:09, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Neatceros, kas to teica, bet bija tā : NBA spēlē labākie pasaules basketbolisti, bet Eiropā spēlē labāko pasaules basketbolu...
Nez kāpēc NBA drāž Eiropu? Kas tieši tur labāks? Labākas zaudes?

  +1 [+] [-]

, 2014-06-11 14:12, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nez kāpēc NBA drāž Eiropu? Kas tieši tur labāks? Labākas zaudes?
nūū, visi jau saka, ka Eiropā spēlē labāku aizsardzību, bet laikam nedalec arī tas, ka NBA ir daudz ātrāka spēlē, un garāki periodi.
tas, ko tā Eiropas aizsardzība dod būs redzams šogad FIBA pasaules čempī, kad atkal visas komandas pēc kārtas Amīšiem pagrūdīs pa 30-40 punktiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-11 14:15, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: nu salidzinot ar Heat vini ir kautkaadi
Kas ir Heat??? ne pagātnes, ne nākotnes!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-06-11 14:16, pirms 10 gadiem
biksees beidzi?

niklaavsv rakstīja: Pilnībā piekrītu! Un vēl "Heat" atbalstītājus sauc par bandwagoneriem haha! Un tie, kuri brēc, ka "katrā duelī jau ir savs favorīts" var beigt šito dziesmu skandināt, acīmredzami, ka ienīst Džeimsu panākumu dēļ.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-11 14:20, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: nūū, visi jau saka, ka Eiropā spēlē labāku aizsardzību, bet laikam nedalec arī tas, ka NBA ir daudz ātrāka spēlē, un garāki periodi.
tas, ko tā Eiropas aizsardzība dod būs redzams šogad FIBA pasaules čempī, kad atkal visas komandas pēc kārtas Amīšiem pagrūdīs pa 30-40 punktiem.
Neaizmirsti FRA un ESP. Tie (uzsveru) NBA džeki arī pacīnīsies.

Te jau arī citi saka, ka garie Eiropā spēlējot labāk kā NBA. Par ko jau paspēju ierēkt

Es tik tad nesaprotu- ko tad lien NBA sadaļā vispār. Teiksim man ir bookmark uz NBA. Pat neesmu skatījies uz to zemāko līgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-06-11 14:30, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Čalmersam ir metiens.

Bet viņš liekas tāds tuimīgs.

Teiksim Mills var iziet cauri aizsardzībai, piesaistīt aizsargus(CP3 stilā izgāzt dupsi) un tad iedot piespēli un komanda paliek 4 pret 2. Čalmers to toč nemāk.
Es jau nesaku, ka čalmersam nav metiena vienkārši jau šīs sērijas sākumā iedomājos, ka Heat starpsezonā varētu čalmersa vietā mēģināt dabūt Spurs Milzu(neticās, bet nekas nav neiespājams). Un tad komentāros pavīd diskusija - ko gan Heat labāku par Čalmersu varētu dabūt par to pašu naudu? Tāpēc ari pieminēju Milzu. Jo, lai arī metiens varbūt ir abiem, tomēr Milzs, manuprāt, komandai var būt noderīgāks. Protams viņš pagaidām nespēlē tik daudz minūtes cik čalmers, bet tajā laikā, kas viņam tiek atvelēts viņš izskatās ļoti labi. Turklāt neizceļās (vismaz līdz šim) un diez vai arī kādreiz izcelsies ar tik stulbiem gājieniem kā Čalmers, piemēram, sitieni pretiniekiem (ja nemaldos Pārkers nav pirmais).

Kas zina, varbūt Čalmersam ir nojauta, ka komanda ar viņu jaunu līgumu parakstīt netaisās tādēļ garīgais lejā un spēles kvalitāte līdz ar to.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-11 14:57, pirms 10 gadiem
AlfonsTrīcvaidziņš rakstīja: Kas ir Heat??? ne pagātnes, ne nākotnes!!!
4 finals pec kartas, ne katrai komandai tas izdodas!!

  +1 [+] [-]

, 2014-06-11 14:58, pirms 10 gadiem
AlfonsTrīcvaidziņš rakstīja: Kas ir Heat??? ne pagātnes, ne nākotnes!!!
un drizaak spuram nav nakotnes, jo driiz jau vinu lideri ies pensija un nebus vairs kas komandu velk