Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džeimsam līdz Džordanam - četri gadi augstskolā

Andrejs Siliņš

Džeimsam līdz Džordanam - četri gadi augstskolā
Dveins Veids un Lebrons Džeimss - varbūt pat nākotnes vārdā labāk šiem puišiem šogad neizcīnīt titulu...
Foto: AFP/Scanpix

Pēdējā laika izteikumi un izdarības no potenciāli labākā Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) finālsērijas spēlētāja Lebrona Džeimsa puses liek domāt, ka Maiami "Heat" uzbrucējs nav nobriedis čempiontitulam un, ja arī to izdotos izcīnīt, tas, iespējams, atstātu sliktas sekas...

Amerikāņu sporta terminam "trash-talk" latviski īsti smeķīga tulkojuma latviešu valodā nav, taču vienā vārdā to varētu nosaukt par pretinieka "apcelšanu". Runa vairāk ir tieši par darbību spēles laikā, kad ar vārdiem pretspēlētājs tiek apvainots vai apcelts, taču tas obligāti nenozīmē arī lamu vārdu lietošanu, lai gan arī bez tiem neiztiek. Par visu laiku labāko, ja tā to var nosaukt, apcēlāju tiek uzskatīts arī visu laiku labākais spēlētājs - Maikls Džordans. Ja to kāds mēģināja izmantot pret viņu, Maikls no tā barojās un beigās smējās pēdējais. Līdzīgi ir arī ar Kobe Braientu, kurš varbūt arī tāpēc tiek tik bieži salīdzināts ar Džordanu.

Cits spēlētājs, kura vārdam nereti tiek likti blakus "MJ" iniciāļi, ir Lebrons Džeimss. Skaidrs, ka Lebronam līdz nopietnai salīdzināšanai ar Džordanu vēl jāizcīna kādi pieci seši gredzeni, un ir vēl viens aspekts, kas jau šobrīd lieliski pierāda un parāda - Lebronam līdz Maiklam kā līdz mēnesim. Tas ir tieši "trash-talk" jeb mutvārdu provocēšana/apcelšana. Džeimss netur spriedzi, ko tā rada. Vismaz ne šajā finālsērijā, kad likmes ir tik augstas - pēc paša Džeimsa tvītotā: tagad vai nekad...

Izrādās savu darbiņu lieliski finālsērijā veic arī Dešons Stīvensons. Nē, ne jau oficiālajā statistikā ir redzams šī aizsarga lielākais devums - vien 18 minūtes, 4,3 punktiņi un 1,8 atlēkušās bumbas. Stīvensons jau iepriekš, spēlējot Vašingtonas "Wizards", kad arī statistika bija pieklājīgāka, paspēja izcelties ar Džeimsa provocēšanu spēļu laikā un arī ārpus tām. Par aktivitātēm ārpus laukuma šogad nekas nav dzirdēts, bet Stīvensons atzinis, ka laukumā joprojām pielieto pret Džeimsu "trash-talk" lielās devās, un tā rezultāts ir redzams. Paskatieties Džeimsa iespēto finālsērijas pēdējās ceturtdaļās...

"Katrs džeks ir citādāks. Kobe Braients no tādām lietām barojas, viņš meklē katru iespēju. Lebrons ir citādāks," Stīvensons "Yahoo!Sports" norāda, ka Lebronu var ietekmēt ar apvainošanām. Izskatās gan, ka arī teksasietis ir mācījies no savām pagātnes kļūdām, un piemetina arī nelielu komplimentu Džeimsam: "Protams, viņš ir dabas frīks, spējīgs izdarīt ārkārtīgi daudz."

Ja Stīvensons ir atmetis ārpus laukuma izdarības, tad pats Džeimss gan ne. Pie tam ietekmējis arī savu komandas biedru, gados vecāko un it kā arī prātā nobriedušāko Dveinu Veidu. Abi varoņi pirms piektā mača, padzirdējuši par "Mavs" līdera Dirka Novicka drudzi un augsto temperatūru, paspēja Dalasas televīzijas kameru priekšā paāzēties par sasirgušo vācieti. Nav skaidrs, ar kādu nolūku, jo, ja abi uzskata, ka Novickis tēlojis slimību, tad iemesli, kāpēc viņam tā rīkoties, acīmredzot ir zināmi tikai Džeimsam un Veidam. Loģiska izskaidrojuma tam it kā nebūtu. Pie tam, cik dumam jābūt, lai smietos par džeku, kuru tu nevari nosegt, kurš tavu komandu šajā sērijā jau divas reizes ir iznīcinājis un kurš vienkārši ir labākais pretinieku komandas spēlētājs (starp citu, pēdējās trijās "play-off" kārtās 213 centimetrus garais Novickis iemetis 117 no 121 izdarītā sodiņa!). ESPN basketa specs Skips Beiless, noskatoties šo video, atklāti pateica: "Džeimsam ir 26 gadi, viņš izskatās uz 36, bet uzvedas kā 16-gadīgs."

Ar ko beidzās piektā spēle, visiem zināms. Ja nu kāds tomēr nezina - Dalasa nonāca vienas uzvaras attālumā no titula. Džeimss pirms šī mača iečivināja twiterī "Tagad vai Nekad" ar divām izsaukuma zīmēm galā. Vai tas nozīmē, ka Lebrons sevi nostāda turpat, kur Latvijas izlase pirms Baigās vasaras? Respektīvi, Džeimsaprāt - ja neizdodas uzvarēt piektajā mačā, tad arī sērijā nē? Ja neizdodas izcīnīt titulu šogad, tad arī nekad?

Kopš Džeimsa pārcelšanās no Klīvlendas, neesmu vairs tik dedzīgs šī zvērīga talanta apbrīnotājs, taču, arī ja būtu, iespējams, pat novēlētu Lebronam šogad aplauzties. Jo, neizcīnot titulu, Džeimss drīzāk tieksies strādāt pie trūkumiem (gan attieksmē pret pretinieku, gan morālā brieduma), un, iespējams, mums būs lemts kādu dienu piedzīvot mirkli, kad Džeimss pārspēs arī Džordanu.

Lai gan lielākā atšķirība starp Džeimsu un Džordanu ir tā, ka Džeimss it kā pabeidza vidusskolu, kamēr Džordans nomācījās augstskolā trīs gadus, bet vēlāk, jau kā NBA zvaigzne, atgriezās, uzrakstīja diplomdarbu un ieguva augstāko izglītību.

 +16 [+] [-]

, 2011-06-11 14:55, pirms 14 gadiem
Paldies, bija interesanti lasīt par aizokeāna batālijām

 +16 [+] [-]

, 2011-06-11 14:59, pirms 14 gadiem
ideāls virsraksts. bet godīgi tā jau arī ir ka lebrona izglītība ir gandrīz nekāda.(lai nesāktos atkal strīdi par to ka viņs taču ir nba zvaigzne bet tu vēl nodirs.....utt.) vnk basīti spēlē labi,bet galvā ir kkāda suņu ferma.

  +7 [+] [-]

, 2011-06-11 15:00, pirms 14 gadiem
Par to cik labs uz doto brīdi ir LBJ liecina pts at cluch time - 5 spēles, 2 punkti.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-11 15:01, pirms 14 gadiem
Taa gan ir, jaabeidz LBJ uzvesties kaa tiinju superstaaram, tad jau viss ies tik uz augshu

  +7 [+] [-]

, 2011-06-11 15:05, pirms 14 gadiem
Stīvensons jau Wizards kad bija un bija sērija pret Cavs labi Džeimsu psiholoģiski ietekmēja.Uzaudzēja bārdu un pateica ka LBJ no viņa nokopējis to

  +4 [+] [-]

, 2011-06-11 15:16, pirms 14 gadiem
Gultā slapinātājiem patīk Karalis, jo ap viņu ir tik liels šovs, ka acis žilbst un zaļie griežas.

No attieksmes tur nekā nav. Par pozitīvu piemēru jaunajiem spēlētājiem pat nerunājot. Par Džeimsu būtu jāraksta, kā veiksmīgu šovmeni, bet ne sportistu!

 +16 [+] [-]

, 2011-06-11 15:17, pirms 14 gadiem
Reekjeens rakstīja: Taa gan ir, jaabeidz LBJ uzvesties kaa tiinju superstaaram, tad jau viss ies tik uz augshu
Lebrons, iespējams, ir visu laiku lielākais talants basītī... taču viņem ir viens grandiozs trūkums, kas viņam var neļaut nonākt vienā plauktā ar MJ - un tas ir harizmas un īpašas auras trūkums... nav viņam apburošs smaids, nav prasmes mētāties ar asprātībām, nav īsta šoumena vēziena, nav arī īsts sliktā zēna statuss... viņš lielāko tiesu visur parādās ar bargu un pārnopietnu ģīmi - varbūt tas izklausās smieklīgi, taču tādas lietas ir būtiskas, tas arī pa lielam nosaka to, ka daudziem jo daudziem viņš netīk, atšķirībā, piemēram, ja salīdzinām ar Šaku. Iespējams, ka nākotnē cilvēki vairāk atcerēsies O'Nīlu, nevis Lebronu ar visiem viņa gredzeniem.

  +7 [+] [-]

, 2011-06-11 15:21, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Lebrons, iespējams, ir visu laiku lielākais talants basītī... taču viņem ir viens grandiozs trūkums, kas viņam var neļaut nonākt vienā plauktā ar MJ - un tas ir harizmas un īpašas auras trūkums... nav viņam apburošs smaids, nav prasmes mētāties ar asprātībām, nav īsta šoumena vēziena, nav arī īsts sliktā zēna statuss... viņš lielāko tiesu visur parādās ar bargu un pārnopietnu ģīmi - varbūt tas izklausās smieklīgi, taču tādas lietas ir būtiskas, tas arī pa lielam nosaka to, ka daudziem jo daudziem viņš netīk, atšķirībā, piemēram, ja salīdzinām ar Šaku. Iespējams, ka nākotnē cilvēki vairāk atcerēsies O'Nīlu, nevis Lebronu ar visiem viņa gredzeniem.
Tur jau taa lieta, ka Lebronam nav gredzenu, bet shakam ir! Spriedze patiesi viņam nenaak par labu! Stiivensons jau vienaa spelee pieraadija, kaa jasedz Lebrons un istajaa bridii 3 pt salika!
Slēpts komentārs: Tu saki?

  +5 [+] [-]

, 2011-06-11 15:49, pirms 14 gadiem
Tu saki? rakstīja: Džordans - labākais skorers NBA vēsturē.
Džeims - labākais spēlētājs NBA vēsturē. Elementāri.
NBA.com : Michael Jordan Info Page Pasaki ar ko Lebrons ir labaaks par Jordanu? Vieniigi miesas buuvee lielaaks un fiziskaaks!

  +5 [+] [-]

, 2011-06-11 15:53, pirms 14 gadiem
Ļoti interesanti lasīt šādu rakstu no cilvēka kurš pat saviem rakstiem nejēdz uztaisīt "spell check" pirms publiskošanas, tādā veidā liekot apšaubīt viņa paša zināšanas un izglītību...

Nevienu no abiem varoņiem neaizstāvot...
Tāds sīkums, LBJ ģimene, draugi un kolēģi par viņu saka, ka viņš ir lielisks basketbolists, talantīgs, asprātīgs ar ļoti labu homora izjūtu un cilvēks ar kuru ir viegli un labi pavadīt laiku ārpus laukuma.
Cik atceros par MJ ir teikuši, ka viņš ir lielisks spēlētājs un ir fantastiski spēlēt ar viņu basīti, bet ārpus laukuma viņš vienmēr ir bijis egoists un samērā riebīgs cilvēks. Sieva pāris intervijās ar bija šo to izspļāvusi.
P.S.
Nevarētu teikt, ka pašmāju basketbolisti izceltos ar prāvu intelekta līmeni. Tā pat ar izglītību, bet kur tad basketbolisti, šķiet, ka hokejistiem arī lielai daļai tikai videne. Ješkam laikam bija kas augstāks.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-11 15:58, pirms 14 gadiem
chubaki rakstīja: NBA.com : Michael Jordan Info Page Pasaki ar ko Lebrons ir labaaks par Jordanu? Vieniigi miesas buuvee lielaaks un fiziskaaks!
Ar to, ka par Džordanu runā iestarpinot vārdu "bija", LBJ "Ir"
Džordans nekad nav spēlējis eiropiešu pārpludinātajā NBA. (Ja neskaita tos smieklīgos gadus Vašingtonas formā) Viņa spēlē nav bijuši aizsardzības pusapļi, sodi par uzbrukuma kavēšanu utt. Starp viņiem ir 10 gadi basketbola attīstībā, viņus vienā maisā salīdzināšanai neiebāzīsi.

 +14 [+] [-]

, 2011-06-11 15:59, pirms 14 gadiem
nav nemaz ko runāt, kad lebrons ir tuvu MJ līmenim, 8 punkti spēlē, tas nav nopietni, taisnība ir tā, kad Kobe ir daudz tuvāk MJ, kā neviens cits spēlētājs

     [+] [-]

, 2011-06-11 16:04, pirms 14 gadiem
Stīvensons jau iepriekš, spēlējot Vašingtonas "Wizards", kad arī statistika bija pieklājīgāka, paspēja izcelties ar Džeimsa provocēšanu spēļu laikā un arī ārpus tām. Par aktivitātēm ārpus laukuma šogad nekas nav dzirdēts

Ja kko rupji nejaucu, tad Stīvensons pēc 4. spēles presē runāja par to, kā karalis ir ticis izslēgts no spēles beigām. Vismaz tā es dzirdēju no komentētājiem skatoties 5. spēli

  -1 [+] [-]

, 2011-06-11 16:07, pirms 14 gadiem
Džeimsam vēl pat līdz Kobes līmenim jāpaugās, bet tā spēlē jau labi viņš. Es uzskatu ka NBA trīs visu laiku labākie spēlētāji ir 1) MJ 2) Kobe 3) Maģiskais Džonsons, ja Džeims sakārtos galvu, tad arī spēs pievienoties viņiem.

 +15 [+] [-]

, 2011-06-11 16:08, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Ar to, ka par Džordanu runā iestarpinot vārdu "bija", LBJ "Ir"
Džordans nekad nav spēlējis eiropiešu pārpludinātajā NBA. (Ja neskaita tos smieklīgos gadus Vašingtonas formā) Viņa spēlē nav bijuši aizsardzības pusapļi, sodi par uzbrukuma kavēšanu utt. Starp viņiem ir 10 gadi basketbola attīstībā, viņus vienā maisā salīdzināšanai neiebāzīsi.
1992 gadaa ASV drem team OS visus sagravaa pa 30 un vairaak punktiem Eiropieshus! Atenaas Lebrons pat netika finalaa tikai 4 gadus velaak ar kobija palidziibu tas izdevaas! Ka jau MJ pats teica, ja tagad viņš speleetu NBA tad viņam spelee buutu jaizpilda 40 soda metienu. Smiekliigie gadi Wizards sastavaa, kur 38 gadu vecumaa 52 punktus iemest!

  +4 [+] [-]

, 2011-06-11 16:15, pirms 14 gadiem
Lebrons nekad nebus labāks par MJ !

  +2 [+] [-]

, 2011-06-11 16:28, pirms 14 gadiem
DainixDT rakstīja: Džeimsam vēl pat līdz Kobes līmenim jāpaugās, bet tā spēlē jau labi viņš. Es uzskatu ka NBA trīs visu laiku labākie spēlētāji ir 1) MJ 2) Kobe 3) Maģiskais Džonsons, ja Džeims sakārtos galvu, tad arī spēs pievienoties viņiem.
A kur pazuda tādi spēlētāji kā Kareem Abdul-Jabbar ,Larry Bird,Wilt Chamberlain,Patrick Ewing,Lenny Wilkens,Oscar Robertson,utt

  +5 [+] [-]

, 2011-06-11 16:30, pirms 14 gadiem
Patiešām labs raksts, piekrītu autoram. Ļoti nepatika James un Wade Dirka izsmiešana, tas man patiešām lika zaudēt lielu daļa respekta pret viņiem kā pret cilvēkiem. Ceru, ka Dirks izcīnīs titulu, jo ar šādu attieksmi LeBrons un co nav pelnījuši dabūt čempi, varbūt pēc pāris gadiem.

  -3 [+] [-]

, 2011-06-11 16:34, pirms 14 gadiem
uldisz93 rakstīja: Patiešām labs raksts, piekrītu autoram. Ļoti nepatika James un Wade Dirka izsmiešana, tas man patiešām lika zaudēt lielu daļa respekta pret viņiem kā pret cilvēkiem. Ceru, ka Dirks izcīnīs titulu, jo ar šādu attieksmi LeBrons un co nav pelnījuši dabūt čempi, varbūt pēc pāris gadiem.
Tur jau tas suns aprakts,cik liela saslimšana bija/ir Dirkam!!!

     [+] [-]

, 2011-06-11 16:37, pirms 14 gadiem
tie ir divi citu laiku spēlētāji un nav ko viņus salīdzināt

     [+] [-]

, 2011-06-11 16:47, pirms 14 gadiem
raksts vnk perfekts par to, ka LBJ un Wade izsmej slimu spēlētāju, kurš viņus apspēlē

  +3 [+] [-]

, 2011-06-11 16:49, pirms 14 gadiem
"Pie tam, cik dumam jābūt, lai smietos par džeku, kuru tu nevari nosegt"
tātad,tas Stīvensons vienmēr ir baigi varējis Lebronu nosegt,vai kā?

  -2 [+] [-]

, 2011-06-11 17:06, pirms 14 gadiem
merqcio rakstīja: A kur pazuda tādi spēlētāji kā Kareem Abdul-Jabbar ,Larry Bird,Wilt Chamberlain,Patrick Ewing,Lenny Wilkens,Oscar Robertson,utt
Es tak rakstīju ka TOP 3 visu laiku labākie, šie ir labi,bet ne TOP3!

     [+] [-]

, 2011-06-11 17:08, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Ar to, ka par Džordanu runā iestarpinot vārdu "bija", LBJ "Ir"
Džordans nekad nav spēlējis eiropiešu pārpludinātajā NBA. (Ja neskaita tos smieklīgos gadus Vašingtonas formā) Viņa spēlē nav bijuši aizsardzības pusapļi, sodi par uzbrukuma kavēšanu utt. Starp viņiem ir 10 gadi basketbola attīstībā, viņus vienā maisā salīdzināšanai neiebāzīsi.
Ja vinsh speletu eiropas pasludinataja NBA tad vinam pa speli sanaktu daudz mest sodinu,jau taja laika pret vinu loti parkapa noteikumus!

  +3 [+] [-]

, 2011-06-11 17:11, pirms 14 gadiem
Jaa taadu nirgaasanos no Weida nebiju gaidiijis!Lebrons jau tur vienkaarsi pakaldarinaaja kaut kaa aoutomaatiski jo peec sejas izteiksmes vareeja redzeet,ka vins veel joprojaam gruziijaas par savu drausmiigo game 4,bet Veids prieciigs un veel atrod laiku panirgaaties par Dirku!Nu to nu gan es negaidiiju no tik inteligenta speeleetaaja.Nu ta pa Dalasu un Dirku ar ko.Zeel protams Lebrona jo vinam ir kaut kaadas psihologiskas probleeminas kas nelauj svariigaakajos briizos pilniigi realizeet savu potenciaalu,bet ja miami nemanems 4empi tad tas Dzeimsam buus tik tiesaam labaak,lai kluutu labaaks naakotnee.Bet varbuut ja vins tomeer tiks pie gredzena tas vinam naaks par labu un vins noveertees un sapratiis cik gruutu ir izciiniit gredzenu un tas arii dos to vajadziigo paarlieciibas porciju kura biezi vien ir nepieciesama pasu izskirosaako speelu nosleegumos!Ta jau redzees kaa buus taa buus,lai uzvar labaakais,bet vienoziimiigi buutu forsi redzeet vareno vaacieti tiekot pie gredzena!

P.s.Tas taa taada anekdotiite par Lebronu---I ran in to LeBron the other day and I asked him for a dollar. Instead, the guy gave me 75 cents. I was like WTF!? Then Kobe tapped me in the back and said, "It's okay. He never gives anyone the fourth quarter..

     [+] [-]

, 2011-06-11 17:19, pirms 14 gadiem
Ceru,ka uzvareetaajs noskaidrosies septiitajaa speelee.Time for Miami to bounce back.Can they!?

  +7 [+] [-]

, 2011-06-11 17:30, pirms 14 gadiem
Patiesībā, lai arī kā šī sērija beigsies, LeBronu sagaida milzīgs kritikas vilnis. Ja uzvarēs - tad ķipa, ka tas tik tāpēc, ka spēlēja kopā ar divām citām superzvaigznēm un ka viens viņš nespēj izcīnīt titulu. Ja zaudēs, tad, protams, Džeimss būs vainīgs, ka neizvilka komandu un sūdīgi nospēlēja. Smaga dzīve viņam - tā teikt tur arī spēcīgākā personība var ņemt un neudaudz psiholoģiski salūzt, ja visu laiku Tevi tikai zāģē, zāģē, zāģē utt. Tāpēc varbūt nav brīnums, ka šajā finālā Džeimsa sniegums ir tikai ēna no tā, ko viņš rādīja pirms tam Play-offos - tomēr tādu spiedienu Džeimss nespēj 'turēt'. Un tur jau nav pie vainas vidusskola vai augstskola - cilvēki ir dažādi. Lai arī cik Džeimss būtu spēcīgs fiziski, psiholoģiski viņš noteikti nav tas pats stiprākais. Lai arī tajā pašā laikā kā cilvēks viņš tiešām ir labs - cik nu tas ir redzēts/lasīts/utt. Tā ka es laikam negribētu atrasties LeBrona vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Raitcha

  +2 [+] [-]

, 2011-06-11 17:55, pirms 14 gadiem
merqcio rakstīja: A kur pazuda tādi spēlētāji kā Kareem Abdul-Jabbar ,Larry Bird,Wilt Chamberlain,Patrick Ewing,Lenny Wilkens,Oscar Robertson,utt
Ko nav redzējis, tos nezin

     [+] [-]

, 2011-06-11 18:44, pirms 14 gadiem
Andrejs par brīnumu labu rakstu uzcepis, bija interesanti! Paldies

  +3 [+] [-]

, 2011-06-11 19:21, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Tur jau tā lieta, ka gadu starpība ir gan izlīdzinājusi spēkus, gan ietekmi. Gan noteikumus. Un tie viņa gadi Vašingtonas sastāvā tiešām bija smieklīgi, lai vai cik viņš tur sameta pa spēli.. Tādas pat nāves agonijas, kā Aiversonam atgriežoties jau 3. reizi
neko smieklīgu Wizards laikos nesaskatu, ja nu vienīgi to, ka MJ pat 38 gados varēja salikt 40 pts ne vienu reizi vien. Tas parāda kāds spēlētājs viņš ir.

  -2 [+] [-]

, 2011-06-11 19:39, pirms 14 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: neko smieklīgu Wizards laikos nesaskatu, ja nu vienīgi to, ka MJ pat 38 gados varēja salikt 40 pts ne vienu reizi vien. Tas parāda kāds spēlētājs viņš ir.
Smieklīgi ir tas, ka tāds spēlētājs, kuram aiz muguras ir tāda karjera, kurš ir spējis atgriezties basketā pēc gada pārtraukuma un būt pat vēl labāks ne kā bijis iepriekš, beigu beigās nespēj pienācīgi aiziet no basketa. Kaut ko raustās un skraida kopā ar puikām, kurus pats pieaicinājis tai komandā... Aiziet ir jāmāk turklāt laicīgi... Wizards bija lieks ieraksts viņa spēlētāju karjerā. Tas protams manā skatījumā.

  -3 [+] [-]

, 2011-06-11 19:43, pirms 14 gadiem
lebrons18 rakstīja: nav nemaz ko runāt, kad lebrons ir tuvu MJ līmenim, 8 punkti spēlē, tas nav nopietni, taisnība ir tā, kad Kobe ir daudz tuvāk MJ, kā neviens cits spēlētājs
NU DOMAAJU ka Dzordans arii katraa spele nemteta 20-30 punktus, un bija tadas speles arii kur guva tikai dazus punktus!

     [+] [-]

, 2011-06-11 19:45, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Ko nav redzējis, tos nezin
ja jau nosauca Magic, tātad ir redzējis Karem un Bird! ja nosauca MJ, tad ir redzējis Ewing! Wilt, Big O no mums te neviens nav redzējis, tik highlights! nu Lenny Wilkens ir redzēts trenējam, bet nu kā spēlē....to nu neesam redzējuši...tik seni neesam!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-11 19:52, pirms 14 gadiem
SKRUNDA rakstīja: NU DOMAAJU ka Dzordans arii katraa spele nemteta 20-30 punktus, un bija tadas speles arii kur guva tikai dazus punktus!
jā protams arī MJ tādas spēles bija kur daži pts,bet......regulārajā sezonā!!! Finālos viņš vienmēr bija lielisks un nemeta 8 pts! protams triplīts finālos viņam ar nav bijis kā LBJ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-11 20:10, pirms 14 gadiem
Jus jocigi esat vai ka! Es nesparotu no kurienes cilveki iedomajas ka vini var salidzinat Lebronu ar Jebkuru hall of fame speletaju. 2008. gada par kobi runaja tiesi to pasu, vai vins labaks par MJ. Lebrons uz doto bridi tikai pieradijis, ka vinam ir augsti fiziskie dotumi, bet basketbols ir komanads spele. es pagaidam neredzu, ka vins ir labaks par D-wade, kurs ir izcinijis titulu un kurs finalos rada augstakas klases basketbolu, nemaz nerunajot par tadiem speletajiem, ka SHaks, kobe, Mj, magiskais, larijs tapat ari vecekaie speletaji ka karims, wills. Pajautajiet, ar ko lebrons labaks kaut vai par skotiju pipenu, pagaidam ne ar ko tikai statiem. Kamer lebrons neizcinis titulu un neparadis no sevis speli ko cilveki atceresies vel gadus pec tam vinu navar salidzinat ar basketbola legendam.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-11 20:22, pirms 14 gadiem
SKRUNDA rakstīja: NU DOMAAJU ka Dzordans arii katraa spele nemteta 20-30 punktus, un bija tadas speles arii kur guva tikai dazus punktus!
Statistika nekad nemelo. MJ finālos zemākais 22 pts spēlē, LBJ 8 pts spēlē. Es jau teiktu, ka , iespējams, labākais rādītājs kas spēj parādīt to cik labs ir spēlētājs ir viņa spēle 4/4 un cluch time. Un LBJ šis rādītājs nav no tiem labākajiem. Ir kur augt, bet nu viņš jau NBA tusējas diezgan daudz gadus un izskatās, ka tas vilciens mūk prom. Fiziskā ziņā protams viņš ir fenomenāls, bet ar to laikam jau nepietiek, ja spēlēs beigās tev "dreb rokas" un neesi gatavs "nogalināt"

     [+] [-]

, 2011-06-11 21:41, pirms 14 gadiem
lebrons18 rakstīja: nav nemaz ko runāt, kad lebrons ir tuvu MJ līmenim, 8 punkti spēlē, tas nav nopietni, taisnība ir tā, kad Kobe ir daudz tuvāk MJ, kā neviens cits spēlētājs
le psec. kur tavejs but pirmsskolas izglitibu iegut ? uz sitas uzparikc kur visads jocigs podzins randoma ,/';;kllj[ klabinat kad gudrs .;'::]? vai tik, nebut t,a kad, ar pasu, kingu viena izlaiduma ka

  -3 [+] [-]

, 2011-06-11 21:50, pirms 14 gadiem
Atbildot uz virsrakstu- Džeimsam ir tuvāk nekā Kobem!

  +3 [+] [-]

, 2011-06-11 22:27, pirms 14 gadiem
Tu saki? rakstīja: Džordans - labākais skorers NBA vēsturē.
Džeims - labākais spēlētājs NBA vēsturē. Elementāri.
Džordans nav labākais skorers NBA vēsturē,
Džeims nav labākais spēlētājs...

ja godīgi, stulbākais koments, ko esmu lasījis... labākais skorers ir Džabars, bet labākais spēlētājs kā daudzi uzskatat ir Džordans. Kā jau rakstā teikts, LBJ līdz MJ kā līdz mēnesim...

P.S. labs raksts.

     [+] [-]

, 2011-06-11 22:28, pirms 14 gadiem
Kāda jēga vispār salīdzināt Džeimsu ar Maiklu, jo pagaidām Lebrons līdz Maiklam ir saules attālumā, kā arī visi pārējie....un nevajag te neko dir st lūdzu!

  -3 [+] [-]

, 2011-06-11 22:36, pirms 14 gadiem
pickenroll rakstīja: Džordans nav labākais skorers NBA vēsturē,
Džeims nav labākais spēlētājs...

ja godīgi, stulbākais koments, ko esmu lasījis... labākais skorers ir Džabars, bet labākais spēlētājs kā daudzi uzskatat ir Džordans. Kā jau rakstā teikts, LBJ līdz MJ kā līdz mēnesim...

P.S. labs raksts.
Kas tur labs tai rakstā?
Vienas epizodes atspoguļojums, tiek izvērsts karjeras griezumā... Un tas pats tikai vienpusīgi..
Vai raksta autors aprakstīja cik sezonas MJ ir spēlējis un cik nav izcīnījis gredzenus? Cik reizes ir zaudējis play-off izcīņās? Cik reizes autora pieminētais, slavenais "trash talkers" MJ ir zaudējis un bijis apspēlēts no viņa aprunāto, ķircināto personāžu puses?
Besī man kad salīdzina dažādu paaudžu spēlētājus, dažādās komandās, dažādās pozīcijās. Cik gadi MJ pagāja līgā līdz viņš tika līdz saviem čempionu ieroču nesējiem un līdz gredzenam? vēl vairāk besī, ja to dara ar klapēm uz acīm, vai ar naidu pret kādu no rakstā pieminētiem spēlētājiem.

  -4 [+] [-]

, 2011-06-11 22:46, pirms 14 gadiem
P.S.
Nevienā brīdī neesmu uzdrošinājies apgalvot, ka kāds no šiem abiem ir labāks vai sliktāks par otru, BET...
Jautājums...
Kurš no LBJ līdz šim (izņemot Miami (tie ir esošie)) bijušiem komandas biedriem ir iekļauts vai tiks iekļauts slavas zālē? (Šaks tur nospēlēja, vai precīzāk sakot nenospēlēja nekādu lomu, bet labi, viens ir )
Un cik no MJ atbalsta grupas tur gozējas?

     [+] [-]

, 2011-06-11 23:22, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: P.S.
Nevienā brīdī neesmu uzdrošinājies apgalvot, ka kāds no šiem abiem ir labāks vai sliktāks par otru, BET...
Jautājums...
Kurš no LBJ līdz šim (izņemot Miami (tie ir esošie)) bijušiem komandas biedriem ir iekļauts vai tiks iekļauts slavas zālē? (Šaks tur nospēlēja, vai precīzāk sakot nenospēlēja nekādu lomu, bet labi, viens ir )
Un cik no MJ atbalsta grupas tur gozējas?
visam tevis teiktajam šodien piekrītu,tikai ir divas lietas-1)MJ Vašingtonā vairāk spēlēja kā treneris un kā lieta,kas piesaista visai pagrimušajai kommandai,labus un spēcīgus spēlētājus,kurš gan negribēs mazbērniem stāstīt,ka reiz spēlējis ar pašu MJ un es viņam tādu piespēli atdevu,sūds ka MJ jau 38.gadi,pēc MJ laika kommanda progresēja un pat play-off tika.tagad tikai nedaudz palaidusies un 2)par to slavas zāli,tajā pārsvarā uzņem cilvēkus kas jau labu laiku kā ir beiguši,nevis karjēras laikā,tā kā nevar zināt,mazums Weids,Bosh vai vēl kāds nākamo 5-10 gadu laikā izstrādā ko tādu,ka iekļūst ar

  -3 [+] [-]

, 2011-06-11 23:29, pirms 14 gadiem
Visi Maiklu ceļ augstumos tapēc, ka viņš bija tas, kas izmainīja basketbolu. Protams arī statistika pati par sevi runā. Kāds te runāja par labākajiem scoreriem - es piemēram uzskatu, ka Kobe ir labāks scorers par Maiklu. Tās visas kustības, ko no viņa var redzēt ir ņemtas faktiski no citiem spēlētajiem, tikai viņš tās izpilda labak un efektīvāk. Kautvai tas pats fadeaway jumper.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-11 23:38, pirms 14 gadiem
lielais eksperts rakstīja: Visi Maiklu ceļ augstumos tapēc, ka viņš bija tas, kas izmainīja basketbolu. Protams arī statistika pati par sevi runā. Kāds te runāja par labākajiem scoreriem - es piemēram uzskatu, ka Kobe ir labāks scorers par Maiklu. Tās visas kustības, ko no viņa var redzēt ir ņemtas faktiski no citiem spēlētajiem, tikai viņš tās izpilda labak un efektīvāk. Kautvai tas pats fadeaway jumper.
viens pret vienu varbūt,bet ar to vien nepietiek lai iegūtu gredzenu,tas pats James,kurš manuprāt viens pret vienu ar Mj uzvarētu Cavs rindās neko nesasniedza un ja par Kobi,tad viņš salīdzinot ar MJ ir pārāk tendēts uz sevi un MJ savus titulus sasniedza bez dominējoša centra zem groziem,kā Šaks un Gazols Lakers rindās

     [+] [-]

, 2011-06-11 23:41, pirms 14 gadiem
ievadiet guglee sport ru un palasiet analiitisku sporta zhurnaalistiku. te puikas vienkaarshi raksta tad kad savaakushi un paartulkojushi tekstus nevis tad kad pashiem ir ko teikt. nu ja

  +5 [+] [-]

, 2011-06-12 00:14, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: P.S.
Nevienā brīdī neesmu uzdrošinājies apgalvot, ka kāds no šiem abiem ir labāks vai sliktāks par otru, BET...
Jautājums...
Kurš no LBJ līdz šim (izņemot Miami (tie ir esošie)) bijušiem komandas biedriem ir iekļauts vai tiks iekļauts slavas zālē? (Šaks tur nospēlēja, vai precīzāk sakot nenospēlēja nekādu lomu, bet labi, viens ir )
Un cik no MJ atbalsta grupas tur gozējas?
Nu un cik? 2? jā, Pipens un Rodmens!
Un? Viņi ar Pipenu kopā izauga līdz tādam līmenim, lai tiktu tajā hall of fame, nevis pie kāda pārbēga, lai varētu izcīnīt gredzenus!
Un Veids ir augstāka kalibra spēlētājs kāds bija Pipens vai kāds cits no Bulls dinastijas!
Es piekrītu, ka raksts ir k/kāds bezsakarīgs, bet nevar nepiekrist, ka fakti un statistika nemelo.....Maikls ir priekšā visiem!
6 fināli - 6 gredzeni - 6 fināla mvp! Viņš ne reizi nav zaudējis finālā!
Jā, protams, viņš zaudēja play off izcīņās arī.....bet statistika nemelo...viņš ir labākais play off un regulārās sezonas spēlētājs NBA vēsturē! Nevienam nav bijis tik augsts efektivitātes rādītājs un vidēji spēlē gūto punktu kā Maiklam!
Te pat nav jēga diskutēt....iemest 38 gados 51 punktu un 40 gados 43 punktus, tas visu izsaka!...Maikls beidz spēlēt 2003. gadā un Lebrons sāka spēlēt nākamajā sezonā un nevajag te k/ko pļūtīt par to, ka viņu spēlēšana nav vienā maisā bāžama...un kā vēl ir!
Maikls 40 gados vēl bija viens no līgas labākajiem spēlētājiem....un tas ir pēc trīs gadiem, kad bija otreiz beidzis karjeru!

  -2 [+] [-]

, 2011-06-12 11:38, pirms 14 gadiem
Manuprāt, pašlaik izskatās, ka drīzāk K.Durants būs tuvāk MJ nevis Džeimss.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-12 14:16, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Smieklīgi ir tas, ka tāds spēlētājs, kuram aiz muguras ir tāda karjera, kurš ir spējis atgriezties basketā pēc gada pārtraukuma un būt pat vēl labāks ne kā bijis iepriekš, beigu beigās nespēj pienācīgi aiziet no basketa. Kaut ko raustās un skraida kopā ar puikām, kurus pats pieaicinājis tai komandā... Aiziet ir jāmāk turklāt laicīgi... Wizards bija lieks ieraksts viņa spēlētāju karjerā. Tas protams manā skatījumā.
Tu vispaar zini kapeec MJ atgriezaas NBA un Wizards sastavaa? Viņš atgriezaas, lai ziedotu 11 septembra terorakta cietushajiem! Un Jordans nav liekams maisaa ne ar vienu!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-12 14:54, pirms 14 gadiem
Labs raksts un tas tiešām ir fakts ka Lebonam līdz Maiklam ir kā līdz mēnesim.

  -2 [+] [-]

, 2011-06-12 22:11, pirms 14 gadiem
pickenroll rakstīja: Džordans nav labākais skorers NBA vēsturē,
Džeims nav labākais spēlētājs...

ja godīgi, stulbākais koments, ko esmu lasījis... labākais skorers ir Džabars, bet labākais spēlētājs kā daudzi uzskatat ir Džordans. Kā jau rakstā teikts, LBJ līdz MJ kā līdz mēnesim...

P.S. labs raksts.
Nē, nu man patīk šitie tirliņi, kas uz komentāriem atbild ar tukšu dir anu. Statistiku parādi, kad Džabars ir labākais.

1. Kareem Abdul Jabbar - 38,387pts. - 20 yrs.
2. Karl Malone - 36,928pts. - 19yrs.
3. Michael Jordan - 32,292pts. - 15yrs.

Melouns gadu nospēlējot NBA pārspētu Džbaru.

Nākamreiz, kad centies izcelties, liec kaut ko pretī, nevis ūdeni lej.

Džeims, būdams 18 gadus vecs puika, NBA ieradās, it kā tur būtu nospēlējis jau gadus 4. 7 gadus viņš vilka nožēlojamu komandu, ar kuru tika līdz PO finālam. Taču prezidentam bija pilnīgi pofig, cerēja, ka Lebrons iegūs titulu viņa komandai. Necentās pat iegūt vēl kādu izcilu spēlētāju. Džordans savus sešus titulus ieguva ar Pipenu. Tā pat arī Šakils kopā ar Braentu un vēlāk ar Veidu. Tas pats arī ar Big 3 iekš Bostonas. Neviens viens pats nevar iegūt titulu, tāpēc, ja centīsies kaut ko pieminēt par grezeniem, būs par ko padomāt. Karjeras beigās, Džeimsam būs vairāk apbalvojumu nekā Džordanam (izņemot gredzeni un "scoring leader").

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 09:27, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: P.S.
Nevienā brīdī neesmu uzdrošinājies apgalvot, ka kāds no šiem abiem ir labāks vai sliktāks par otru, BET...
Jautājums...
Kurš no LBJ līdz šim (izņemot Miami (tie ir esošie)) bijušiem komandas biedriem ir iekļauts vai tiks iekļauts slavas zālē? (Šaks tur nospēlēja, vai precīzāk sakot nenospēlēja nekādu lomu, bet labi, viens ir )
Un cik no MJ atbalsta grupas tur gozējas?
Koments vietā, bet no šī HEAT sastāva kadi 2 toč varētu un droši vien arī gozēsies! Laiks rādīs!
Bet nenoliedzami, ka patīkami bija skatīties, kā MJ vienmēr ar smaidu, vai smīnu spēlē. Vismaz man.
Domāju, ka tādas komandas kā CHI MJ laikos vēl ilgi nebūs. Komplektācija bija super, kādu laiku visi spēja nolikt savas ambīcijas malā un bija arī rezultāts.
Visssfascinējošākais bija Rodmens. Sne nau redzētas bildes, kaurā kāds spēlētājs lido ar bumbu rokā paralēli grīdai.

Nu un salīdzināt divu dažādu paaudžu spēlētājus nav vietā!!! tas ir 100%

Tomēr jāatzīst, ka LBJ pietrūkst harzimas.

     [+] [-]

, 2011-06-13 18:38, pirms 14 gadiem
Nav te nekāda sakara ar izglītību. Tas par trashu arī sviests. James vienkārši nav stipra personība, bet apveltīts ar lieliskiem fiziskajiem dotumiem un talantu. Viņš nav pēc dabas līderis. Nav arī viņā iekšā pietiekami daudz agresijas, patiesas ambīcijas uzvarēt. Viņš ir mazliet par mīkstu.