Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Lakers" iekļūst "play-off" zonā, "Heat" uzvar 18. spēli pēc kārtas

"Lakers" iekļūst "play-off" zonā, "Heat" uzvar 18. spēli pēc kārtas
Stīvs Nešs un Kobe Braients
Foto: AFP/Scanpix

Pateicoties uzvarai pār Čikāgas "Bulls" ar 90:81, Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) komanda Losandželosas "Lakers" iekļuvusi izslēgšanas spēļu zonā jeb Rietumu konferences astoņniekā. Lieliski turpina spēlēt Maiami "Heat", kas pārspēja Indiānas "Pacers" ar 105:91 un izcīnīja 18. uzvaru pēc kārtas.

"Lakers" paceļas uz 8. vietu Rietumos

Losandželosas komanda visu laiku atradās vadībā. Palielinot pārsvaru, "Lakers" izdevās iegūt 18 punktu vadību. Ceturtās ceturtdaļas beigās viesi no Čikāgas uzsāka pakaļdzīšanos, taču rezultāta starpība bija par lielu, bet laiks bija par mazu. Pateicoties uzvarai, "Lakers" pakāpusies uz astoto vietu Rietumu konferencē.

Rezultatīvākais "Lakers" rindās ar 19 punktiem un deviņām rezultatīvām piespēlēm bija Kobe Braients, bet Dvaits Hovards pievienoja 16 punktus un 21 atlēkušo bumbu. "Bulls" labā 19 punktus guva Neits Robinsons.

"Mēs esam ļoti koncentrējušies," sacīja Braients. "Mēs zinām, kas ir jādara un kas atrodas mums priekšā."

Rietumu konference

VKomandaUZ
1."Spurs"4815
2."Thunder"4716
3."Clippers"4520
4."Grizzlies"4219
5."Nuggets"4222
6."Warriors"3529
7."Rockets"3430
8."Lakers"3331

"Heat" uzvar 18. spēli pēc kārtas

Otrās ceturtdaļas gaitā "Pacers" veica 24:14 izrāvienu, lai pietuvotos līdz diviem punktiem, taču puslaika beigas lieliski aizvadīja "Heat". 6,9 sekundes pirms puslaika beigām Džeimss trieca bumbu grozā no augšas un panāca +8. Pēc tam bumbu pārtvēra Veids, kurš līdz ar beigu sirēnu realizēja metienu.

"Heat" līderis Lebrons Džeimss šajā spēlē bija diezgan pieticīgs (13 punkti, septiņas rezultatīvās piespēles un sešas atlēkušās bumbas), bet Mario Čalmerss guva 26 punktus, izmetot tikai deviņus metienus un kļūstot par "Heat" rezultatīvāko spēlētāju. Savukārt Dveina Veida kontā 24 punkti.

Maiami 18 uzvaru sērija ir septītā garākā NBA vēsturē, bet garākā kopš 2008. - 2009. gada sezonas, kad Bostonas "Celtics" uzvarēja 19 spēlēs pēc kārtas. "Mēs tikai izdarījām to, ko vajadzēja," bilda Dveins Veids. "Uzvarējām mājās."

Īsumā citas spēles

Spraigā cīņā uzvaru izcīnīja Toronto "Raptors", kas ar 100:96 pārspēja Klīvlendas "Cavaliers". Bez zaudējuma spēlē "Cavs" piedzīvoja arī zaudējumu sastāvā - trešās ceturtdaļas beigās pleca traumā iedzīvojās Kairijs Īrvings, kurš laukumā vairs neatgriezās. Rezultatīvākais "Raptors" komandā ar 18 punktiem bija Alans Andersons.

Tikai pie 18. uzvaras sezonā aizvadītajā naktī tika Orlando "Magic", kam izdevās pārspēt Filadelfijas "76ers" - 99:91. Iespaidīga spēle Nikolam Vucevičam, kurš guva 14 punktus un izcīnīja 17 bumbas zem groziem.

Pateicoties Raena Andersona precīzajam metienam 1,8 sekundes pirms mača beigām, Ņūorleānas "Hornets" ar 98:96 pārspēja Portlendas "Trail Blazers". Tāpat uzvaru ar divu punktu pārsvaru izcīnīja arī Milvoki "Bucks", kas apspēlēja Sakramento "Kings" ar 115:113.

Pie pārliecinošām uzvarām tika Dalasas "Mavericks" un Losandželosas "Clippers", kas pārspēja attiecīgi Minesotas "Timberwolves" (100:77) un Detroitas "Pistons" (129:97). Ar vienu no sezonas labākajiem dankiem izcēlās Deandre Džordans, kurš otrās ceturtdaļas beigu daļā iznīcināja Brendonu Naitu.

Aizvadītās nakts rezultāti

SpēleRezultāts
Thunder - Celtics 91:79
Lakers - Bulls90:81
Raptors - Cavaliers100:96
Magic - 76ers99:91
Heat - Pacers105:91
Hornets - Trail Blazers98:96
Timberwolves - Mavericks77:100
Kings - Bucks 113:115
Clippers - Pistons129:97

Izmantotie resursi:
NBA.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-03-11 08:37, pirms 12 gadiem
heat saglabā savu līmeni - tad kad LBJ varbūt nav labākais vakars citi spēlētāji uzspēlē labāk - saliedētas un sabalensētas komandas pamats! Basketbols tomer ir un vienmēr būs komandas spēle - arī Džordanam bija labi palīgi.
Runājot par Lakers - savā ziņā nedaudz amizanti ka akcents no Lakers puses tiek likts uz to, lai iekļūtu PO! un...tālāk?

  +3 [+] [-]

, 2013-03-11 08:40, pirms 12 gadiem
kaaja rakstīja: heat saglabā savu līmeni - tad kad LBJ varbūt nav labākais vakars citi spēlētāji uzspēlē labāk - saliedētas un sabalensētas komandas pamats! Basketbols tomer ir un vienmēr būs komandas spēle - arī Džordanam bija labi palīgi.
Runājot par Lakers - savā ziņā nedaudz amizanti ka akcents no Lakers puses tiek likts uz to, lai iekļūtu PO! un...tālāk?
tālāk fināls un uzvarēts kārtējais tituls

     [+] [-]

, 2013-03-11 08:49, pirms 12 gadiem
Vesais18 rakstīja: tālāk fināls un uzvarēts kārtējais tituls
tu aizver acis kad sapņo?

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 09:00, pirms 12 gadiem
kaaja rakstīja: heat saglabā savu līmeni - tad kad LBJ varbūt nav labākais vakars citi spēlētāji uzspēlē labāk - saliedētas un sabalensētas komandas pamats! Basketbols tomer ir un vienmēr būs komandas spēle - arī Džordanam bija labi palīgi.
Runājot par Lakers - savā ziņā nedaudz amizanti ka akcents no Lakers puses tiek likts uz to, lai iekļūtu PO! un...tālāk?
Pag, tad kādam mērķim jābūt? Netikt PO? Tiks PO, tad arī domās tālāk! Teikt tagad, kad jākļūst par čempioniem neliekas mazliet dīvaini?

  +2 [+] [-]

, 2013-03-11 09:11, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pag, tad kādam mērķim jābūt? Netikt PO? Tiks PO, tad arī domās tālāk! Teikt tagad, kad jākļūst par čempioniem neliekas mazliet dīvaini?
Tas atkarīgs no komandas.
Sezonas sākuma LAL uzstādīja mērķi pārspēt Buls uzvaru rekordu, un dieizn vai viņu plāns bija cīnīties par 8. pozicīju, bet gan titulu.
Tāpat arī citām līderkoamndām, mērķis ir 16 uzvaras.
PAr LAL, iespējams, ka viņi tomēr varētu būt visneērtākais pretinieks pirmajai kārtai, bet nu diezin vai viņi paņems otro kārtu, lai gan atkal, viss atkarīgs no sakritībāsm, var jau būt visādi, noguris pretinieks, vai atkal pārāk atpūties, traumas utt.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-11 09:14, pirms 12 gadiem
LAL būs neērts pretinieks jebkurai komandai jebkurā kārtā. šitos pieredzējušos bukus nedrīkst nenovērtēt.

Raitcha rakstīja: Tas atkarīgs no komandas.
Sezonas sākuma LAL uzstādīja mērķi pārspēt Buls uzvaru rekordu, un dieizn vai viņu plāns bija cīnīties par 8. pozicīju, bet gan titulu.
Tāpat arī citām līderkoamndām, mērķis ir 16 uzvaras.
PAr LAL, iespējams, ka viņi tomēr varētu būt visneērtākais pretinieks pirmajai kārtai, bet nu diezin vai viņi paņems otro kārtu, lai gan atkal, viss atkarīgs no sakritībāsm, var jau būt visādi, noguris pretinieks, vai atkal pārāk atpūties, traumas utt.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 09:15, pirms 12 gadiem
Heat malači, aizvien rāda raksturiņu. Kuģis gan izskatās viegli sašūpojams, bet ja nesašūpos, tad viennozīmīgi prtendents uz finālu. Skaidrs, ka rietumos arī ir labas komandas, bet austrumos tur ir visai nospiedošs pārākums. Bet kā jau teicu, jūtama ir tāda kā berze, itkā ir radīta aura ap komandu, ķīmija, pat veterāns, kurš reāli nav ņemts spēlēšanai ir piesaistīts. Bet jācer uz to labāko, un jāsveic arī ar pirmo viet līgā.
Vēl aiz vien pirmie kvalificējušies play-off.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 09:18, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: Prieks par Lakeriem, Clippperiem un Heat, reāli Howards valdīja pie groziem, bet nu pirmie 4 sodiņi 0/4 un viens pat izskatijās pēc klusā. Noahs vispār dīvainis, ar savu mešanas tehniku taisa parodija basketbolam
Nuuuuuu... cik nu valdīja, jo Noā savāca 10(!!!) bumbas zem viņa groza, bet labs bija noteikti.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 09:22, pirms 12 gadiem
ramis rakstīja: LAL būs neērts pretinieks jebkurai komandai jebkurā kārtā. šitos pieredzējušos bukus nedrīkst nenovērtēt.
Protams, nav šaubu, tāpat, kā tādus bukus kā Spurs, kas visai klusi un neviena neaiztikti kapā pa pirmo vietu rietumos jau labu laiciņu.
Bet jāatceras, ka play-off ir cita pasuale, tur valada treneri, tur valda personības un galveno kārt rezervisti.
LAL ir tikai otrais.

     [+] [-]

, 2013-03-11 09:22, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Tas atkarīgs no komandas.
Sezonas sākuma LAL uzstādīja mērķi pārspēt Buls uzvaru rekordu, un dieizn vai viņu plāns bija cīnīties par 8. pozicīju, bet gan titulu.
Absurds! LAL nekad nav uzstādījuši tādu mērķi.

Tas, ka trako pases īpašnieks MVP, starp paldies teikšanu savam psihiatram un stāstīšanu par saviem draugiem - prusakiem, izspļāva, ka LAL varētu būt kaut kas tāds pa spēkam (kaut gan nebija), neko nenozīmē.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-11 09:26, pirms 12 gadiem
Mavs joprojam ir uzskatami par pretendentiem uz PO, ta kā gsw, hou un lal vēl jasatraucās par palikšanu PO zonā. Rietumos skaidrs, ka PO bus Spurs, OKC, LAC, Memfisa un Denvera, uz atlikušajām 3 vietām pretendē 6 komandas. Austrumos tā situācija vienkāršāka.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 09:28, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Tas atkarīgs no komandas.
Sezonas sākuma LAL uzstādīja mērķi pārspēt Buls uzvaru rekordu, un dieizn vai viņu plāns bija cīnīties par 8. pozicīju, bet gan titulu.
Tāpat arī citām līderkoamndām, mērķis ir 16 uzvaras.
PAr LAL, iespējams, ka viņi tomēr varētu būt visneērtākais pretinieks pirmajai kārtai, bet nu diezin vai viņi paņems otro kārtu, lai gan atkal, viss atkarīgs no sakritībāsm, var jau būt visādi, noguris pretinieks, vai atkal pārāk atpūties, traumas utt.
Mana doma bija tāda, ka PO nav tikts vēl iekšā, un par to ir jācīnās, tad būtu dīvaini uzstādīt augstākus mērķus. Tiks PO, uzreiz paziņos, ka cīnīsies par titulu.

Kas attiecas uz to, kā citām komandām būs spēlēt pret LAL? Domāju NEVIENA komanda nevēlās Lakers pretī. Itkā jau nestabila komanda, nespēj spēlēt aizsardzībā, bet tomēr - potenciāls ir liels. Var zaudēt pirmajā kārtā 4-0, var arī tikt pie gredzeniem. Kaut gan, neticu, ka ar D'Antoni pie stūres kkas var sanākt.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 09:35, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Mana doma bija tāda, ka PO nav tikts vēl iekšā, un par to ir jācīnās, tad būtu dīvaini uzstādīt augstākus mērķus. Tiks PO, uzreiz paziņos, ka cīnīsies par titulu.

Kas attiecas uz to, kā citām komandām būs spēlēt pret LAL? Domāju NEVIENA komanda nevēlās Lakers pretī. Itkā jau nestabila komanda, nespēj spēlēt aizsardzībā, bet tomēr - potenciāls ir liels. Var zaudēt pirmajā kārtā 4-0, var arī tikt pie gredzeniem. Kaut gan, neticu, ka ar D'Antoni pie stūres kkas var sanākt.
Nu neticas jau, bet tas ceļs jau var izveidoties visāds. Tāpat, kā var vēl palikt aiz strīpas...
Bet LAL ir izteiktas mājas komanda, bet pozīcijas viņiem nedod priekšrocības, ja viņi mērķtiecīgi temē uz LAC, tad sanākt var visādi Tās tomēr mājas, vienalga ar kādu logu uz grīdas. Tai pat laikā Vestbrūks var norakts savu komandu pret LAL utt. Paliekot 8. vietā es uzskatu, ka viņiem ir vismazāk izredzes, lai gan sākotnēji par Spurs domāju savādāk, bet nu salīdzinot trenerus, tur nevajadzētu būt diskusijām..

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 09:37, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Absurds! LAL nekad nav uzstādījuši tādu mērķi.

Tas, ka trako pases īpašnieks MVP, starp paldies teikšanu savam psihiatram un stāstīšanu par saviem draugiem - prusakiem, izspļāva, ka LAL varētu būt kaut kas tāds pa spēkam (kaut gan nebija), neko nenozīmē.
Hovrad mērkis migrācijai jau tieši bija gredzens. Un viņš taču paziņoja, ka ir gatavs par to cīnīties.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-11 09:38, pirms 12 gadiem
Jordana danks monstruāls, galva stabili pāri stīpai

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 09:40, pirms 12 gadiem
kaaja rakstīja: heat saglabā savu līmeni - tad kad LBJ varbūt nav labākais vakars citi spēlētāji uzspēlē labāk - saliedētas un sabalensētas komandas pamats! Basketbols tomer ir un vienmēr būs komandas spēle - arī Džordanam bija labi palīgi.
Runājot par Lakers - savā ziņā nedaudz amizanti ka akcents no Lakers puses tiek likts uz to, lai iekļūtu PO! un...tālāk?
No Lakers faniem tiek likt PO. Kobe jau pats vairākās intervijās ir teicis, ka ar tādu domu nevar spēlēt un ka viņiem mērķis nav apstāties pie pirmās kārtas

  +3 [+] [-]

, 2013-03-11 09:55, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Hovrad mērkis migrācijai jau tieši bija gredzens. Un viņš taču paziņoja, ka ir gatavs par to cīnīties.
Tad jau Lebrona mērķis ir pārspēt Bulls rekordu nevis vienu, nevis divas, nevis trīs.....

LAL pēdējo 20 gadu laikā ir spēlējuši finālā 45% reižu, šai organizācijai mērķis katru gadu ir viens un tas pats - tituls. Bet likt vienādības zīmi starp tituls un visu laiku iespaidīgākā regulārā sezona ir vienkārši nepareizi.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-11 09:56, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Hovrad mērkis migrācijai jau tieši bija gredzens. Un viņš taču paziņoja, ka ir gatavs par to cīnīties.
Un btw, par ko tad cīnās play off? Ne jau par kuponiem uz Stockman trakajām dienām.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 09:57, pirms 12 gadiem
Daudz te ir lasīts, kur Kobem tiek pārmests individuālisms, bet nu paskatoties vakar spēli, gluži pretēja aina - ja ir kāds pilnīgi bez saprāta uzbrukumā Lakeriem, ta tas ir "pasaules miers". Šim kā iedod bumbu tā divi varianti - vai nu metiens uzreiz vai viens dribls solis uz sānu un metiens...un realizēts tiek katrs....khmm desmitais varētu būt??? Vakar skatoties spēli vienkārši nereāli krita uz nerviem. Kobes sejā arī varēja lasīt "patiku" par MVP spēli

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 10:01, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: Daudz te ir lasīts, kur Kobem tiek pārmests individuālisms, bet nu paskatoties vakar spēli, gluži pretēja aina - ja ir kāds pilnīgi bez saprāta uzbrukumā Lakeriem, ta tas ir "pasaules miers". Šim kā iedod bumbu tā divi varianti - vai nu metiens uzreiz vai viens dribls solis uz sānu un metiens...un realizēts tiek katrs....khmm desmitais varētu būt??? Vakar skatoties spēli vienkārši nereāli krita uz nerviem. Kobes sejā arī varēja lasīt "patiku" par MVP spēli
Par Kobi: Šādas zāles vajadzētu izrakstīt visiem, kuri klaigā par to cik Kobe esot savtīgs. Vnk lai noskatās pāris Lakers spēles un spriež tad.

Par MVP: Jā, MVP šobrīd ir milzīgs LAL uzbrukuma enkurs, jo viņa vājā precizitāte grauj visu uzbrukumu. Tas izpažas tā, ka Lakers spēlējot ISO vai post-up caur Kobi, Mettas sedzējs iet palīgā segt Kobi divatā, riskējot, ka MVP tāpat netrāpīs brīvu metienu. Taisnības labad, MVP loma uzbrukumā ir kā spot-up metējam, tobiš viņa darbs ir stāvēt aiz trīņa līnijas un gaidīt, kad viņam atspēlēs uz brīvu metienu un mest - tā kā viņš rīkojas taktiski pareizi metot katru reizi, cita lieta ir, ka būtu jāmāk mest mazliet precīzāk, ja gribas palikt komandā arī nākamgad.

+ Viņš vakar ļoti labi nospēlēja aizsardzībā un beigās tika pie saviem 10+ punktiem, kas vienmēr arī ir bijis +/- viņa līmenis.

     [+] [-]

, 2013-03-11 10:06, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: Daudz te ir lasīts, kur Kobem tiek pārmests individuālisms, bet nu paskatoties vakar spēli, gluži pretēja aina - ja ir kāds pilnīgi bez saprāta uzbrukumā Lakeriem, ta tas ir "pasaules miers". Šim kā iedod bumbu tā divi varianti - vai nu metiens uzreiz vai viens dribls solis uz sānu un metiens...un realizēts tiek katrs....khmm desmitais varētu būt??? Vakar skatoties spēli vienkārši nereāli krita uz nerviem. Kobes sejā arī varēja lasīt "patiku" par MVP spēli
A ko viņam citu darīt, viņš jau vairāk vai mazāk ir situācijas ķīlnikes. Viņs'nekad nav speļējis tādu basketbolu, kādu no viņa pašreiz prasa, arī viņa agresivitāti un fizisko spēku aizsardzībā īsti neizmanto. Bet pēkšņi prasīt no viņa, lai viņš būtu baigais trīspunktnieku licējs, turklāt pēc piespēles, nu nevar tā izmainīt spēlētāju.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-11 10:06, pirms 12 gadiem
Tie, kas saka, ka Lakers var pārsteigt 1. kārtā pretiniekus ir laikam tie paši, kuri sezonas sākumā ticēja, ka pārspēs Bulls rekordu un izcīnīs gredzenus.

Atkārtošos, nevienai no top 3 komandām rietumos nav ne bail, ne uzskata Lakers par neērtu pretinieku. Iesaku apskatīties, kā Lakers spēlējušas pret top komandām, tad būs skaidrs, ka Lakers nav ko likt ne OKC, ne Clippers, ne Spurs, ne Grizzlies un arī Denverai. Lakers nav soliņa, kas varētu pavilkt uzbrukumu, kad starta piecinieks atpūšas, kā arī aizsardzība ir zem katras kritikas.

Lakers arī tiekot PO vairāk par 1-2 uzvarām negūs. Novilksim rozā brilles un pārbaudīsim redzi.

     [+] [-]

, 2013-03-11 10:17, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: A ko viņam citu darīt, viņš jau vairāk vai mazāk ir situācijas ķīlnikes. Viņs'nekad nav speļējis tādu basketbolu, kādu no viņa pašreiz prasa, arī viņa agresivitāti un fizisko spēku aizsardzībā īsti neizmanto. Bet pēkšņi prasīt no viņa, lai viņš būtu baigais trīspunktnieku licējs, turklāt pēc piespēles, nu nevar tā izmainīt spēlētāju.
Nope. Mettu (nu tolaik vēl Ronu), LAL ieguva no Hjūstonas, pēc sezonas kurā viņš vidēji spēlē izdarīja 5.6 metienus aiz 3pt līnijas metot ar gandrīz 40% precizitāti, šosezon viņš 5.7 3PA spēlē, tā kā tas pats vien ir.

Runājot par aizsardzību, vakar viņš sedza Būzeru, kas ir 4. numurs, iepriekš viņš ir sedzis gan Lebronu, gan Grifinu, gan Ibaku. Viņa spējas aizsardzībā izmanto tik cik vien ir iespējams.

     [+] [-]

, 2013-03-11 10:19, pirms 12 gadiem
showstopper rakstīja: Tie, kas saka, ka Lakers var pārsteigt 1. kārtā pretiniekus ir laikam tie paši, kuri sezonas sākumā ticēja, ka pārspēs Bulls rekordu un izcīnīs gredzenus.

Atkārtošos, nevienai no top 3 komandām rietumos nav ne bail, ne uzskata Lakers par neērtu pretinieku. Iesaku apskatīties, kā Lakers spēlējušas pret top komandām, tad būs skaidrs, ka Lakers nav ko likt ne OKC, ne Clippers, ne Spurs, ne Grizzlies un arī Denverai. Lakers nav soliņa, kas varētu pavilkt uzbrukumu, kad starta piecinieks atpūšas, kā arī aizsardzība ir zem katras kritikas.

Lakers arī tiekot PO vairāk par 1-2 uzvarām negūs. Novilksim rozā brilles un pārbaudīsim redzi.
Beidzot viens argumentēts un objektīvs komentārs.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 10:21, pirms 12 gadiem
showstopper rakstīja: Tie, kas saka, ka Lakers var pārsteigt 1. kārtā pretiniekus ir laikam tie paši, kuri sezonas sākumā ticēja, ka pārspēs Bulls rekordu un izcīnīs gredzenus.

Atkārtošos, nevienai no top 3 komandām rietumos nav ne bail, ne uzskata Lakers par neērtu pretinieku. Iesaku apskatīties, kā Lakers spēlējušas pret top komandām, tad būs skaidrs, ka Lakers nav ko likt ne OKC, ne Clippers, ne Spurs, ne Grizzlies un arī Denverai. Lakers nav soliņa, kas varētu pavilkt uzbrukumu, kad starta piecinieks atpūšas, kā arī aizsardzība ir zem katras kritikas.

Lakers arī tiekot PO vairāk par 1-2 uzvarām negūs. Novilksim rozā brilles un pārbaudīsim redzi.
Kur izlasīji, to ka nebaidās?

Loģiski domājot, ko Spurs vai OKC gribētu pretī, ja būtu izvēle? Jazz, Warriors, Rockets vai Lakers?

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 10:26, pirms 12 gadiem
showstopper rakstīja: Tie, kas saka, ka Lakers var pārsteigt 1. kārtā pretiniekus ir laikam tie paši, kuri sezonas sākumā ticēja, ka pārspēs Bulls rekordu un izcīnīs gredzenus.

Atkārtošos, nevienai no top 3 komandām rietumos nav ne bail, ne uzskata Lakers par neērtu pretinieku. Iesaku apskatīties, kā Lakers spēlējušas pret top komandām, tad būs skaidrs, ka Lakers nav ko likt ne OKC, ne Clippers, ne Spurs, ne Grizzlies un arī Denverai. Lakers nav soliņa, kas varētu pavilkt uzbrukumu, kad starta piecinieks atpūšas, kā arī aizsardzība ir zem katras kritikas.

Lakers arī tiekot PO vairāk par 1-2 uzvarām negūs. Novilksim rozā brilles un pārbaudīsim redzi.
Kā var pateikt, ka LAL nevar PĀRSTEIGT? Padomā mazliet par šo teikumu tīri filosofiskā līmenī

Protams, ka gan OKC, gan SAS, gan visas pārējās top 4 komandas būtu (un pelnīti) favorīti pret aizsardzībā nestabilo LAL. Bet vai tad mēs pārsteigumus sauktu par pārsteigumiem, ja tie būtu viegli paredzemi? Skaidrs, ka LAL šogad play off nebūs starp TOP 3 pretendentēm uz finālu, kā tas ir bijis iepriekš, bet melnais zirdziņš viņi ir noteikti.

Par soliņu - atgriezīsies Gasols un būs soliņš. Tik vienkārši.

Aizsardzība tiešām ir problēma, bet tas vēl nenozīmē automātisku izstāšanos pirmajā raundā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-03-11 10:40, pirms 12 gadiem
trakais_v19 rakstīja: haļava Lakeriem,skaidrs ka Sterns viņus velk plovā dēļ mārketinga un tv reitingiem
Tā velk, ka aizvilka Krisu Polu uz Kliperiem

  -2 [+] [-]

, 2013-03-11 10:54, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Kā var pateikt, ka LAL nevar PĀRSTEIGT? Padomā mazliet par šo teikumu tīri filosofiskā līmenī

Protams, ka gan OKC, gan SAS, gan visas pārējās top 4 komandas būtu (un pelnīti) favorīti pret aizsardzībā nestabilo LAL. Bet vai tad mēs pārsteigumus sauktu par pārsteigumiem, ja tie būtu viegli paredzemi? Skaidrs, ka LAL šogad play off nebūs starp TOP 3 pretendentēm uz finālu, kā tas ir bijis iepriekš, bet melnais zirdziņš viņi ir noteikti.

Par soliņu - atgriezīsies Gasols un būs soliņš. Tik vienkārši.

Aizsardzība tiešām ir problēma, bet tas vēl nenozīmē automātisku izstāšanos pirmajā raundā.
Labi puikas pietiks filosofeet, esat reāli un atverat acis, Lal šogad neņems gredzenus. Ko var cepties par to Lal, itkaa truktu citas komandas par ko runat. Pie katra raksta tik kobe mamba lal utt. Kapec nerunajat par denveras veiksmigo startu, sas speli uc. Saak jau piegriezties ta salmu kulsana par lal, kur viens vecis velk komandu.

     [+] [-]

, 2013-03-11 10:54, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Kur izlasīji, to ka nebaidās?

Loģiski domājot, ko Spurs vai OKC gribētu pretī, ja būtu izvēle? Jazz, Warriors, Rockets vai Lakers?
Es jau neteicu, ka ja būtu izvēle, tad izvēlētos Lakers, nevis Rockets, Warriors vai Jazz. Jāskatās, cik neparocīgs pretinieks katrai no šīm komandām ir top 4 komandām, lai negadās kā Mavericks ar Warriors. Neesmu pētījis savstarpējās cīņas.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 10:58, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Kā var pateikt, ka LAL nevar PĀRSTEIGT? Padomā mazliet par šo teikumu tīri filosofiskā līmenī

Protams, ka gan OKC, gan SAS, gan visas pārējās top 4 komandas būtu (un pelnīti) favorīti pret aizsardzībā nestabilo LAL. Bet vai tad mēs pārsteigumus sauktu par pārsteigumiem, ja tie būtu viegli paredzemi? Skaidrs, ka LAL šogad play off nebūs starp TOP 3 pretendentēm uz finālu, kā tas ir bijis iepriekš, bet melnais zirdziņš viņi ir noteikti.

Par soliņu - atgriezīsies Gasols un būs soliņš. Tik vienkārši.

Aizsardzība tiešām ir problēma, bet tas vēl nenozīmē automātisku izstāšanos pirmajā raundā.
Papēti cik veiksmīgi Lakers spēlē pret top komandām, un tad runā par pārsteigumiem.

Mavericks zaudēja Warriors, jo arī sezonas laikā 1-3 bija pret Warriors.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 11:04, pirms 12 gadiem
Lakers mērķis? esmu drošs, ka Kobe uztvertu kā personīgu apvainojumu ja komandā kāds pateiktu, ka mērķis nav tituls ..

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 11:13, pirms 12 gadiem
Par raksta tēmu, heat iet uz kartējo finālu, šobrīd labi nokomplektēta komanda. Reāli skatoties Bos PO centīsies, bet nu sastāvs šogad ir par vāju, lai pārspētu heat.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 11:17, pirms 12 gadiem
showstopper rakstīja: Papēti cik veiksmīgi Lakers spēlē pret top komandām, un tad runā par pārsteigumiem.

Mavericks zaudēja Warriors, jo arī sezonas laikā 1-3 bija pret Warriors.
Man nekas nav jāpēta, jo šosezon esmu (vai nu dzīvajā, vai ierakstā) redzējis visas Lakers spēles pret Heat, OKC un pārējām top komandām un neuzskatu, ka esmu redzējis kaut ko bezcerīgu.

Visdrīzākais LAL spēlēs pret OKC, bet pret viņiem Lakers ir bijuši argumenti visās spēlēs izņemot vienu, tāpat kā ir arī uzvara. Viss, kas ir nepieciešams ir mazliet pielikt aizsardzībā un viss var sanākt. Teikt, ka tas ir NEIESPĒJAMI ir daudz par spēcīgu.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 11:19, pirms 12 gadiem
showstopper rakstīja: Papēti cik veiksmīgi Lakers spēlē pret top komandām, un tad runā par pārsteigumiem.

Mavericks zaudēja Warriors, jo arī sezonas laikā 1-3 bija pret Warriors.
Un kāda bija Memfisas bilance pret Spurs?

Pie kam, salīdzināt sezonas sākuma Lakers ar šā brīža komandu nav nopietni. Ja ne dēļ komandas ķīmijas, tad dēļ traumām noteikti.

Un atceries, ka tajā pašā OKC spēlē NBA patiesais egoists - Vestbrūks.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 11:19, pirms 12 gadiem
labs jautājums cik noguruši Lakers spēlētāji būs, ja viņi iekļūs playoff, jo pašlaik viņi spēlē tikai 8 spēlētāju sastāvā. Izdevīgi viņiem būtu, ja pretī nāktu Spurs, tā vismaz nenoskrietu viņus

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 11:24, pirms 12 gadiem
brox88 rakstīja: labs jautājums cik noguruši Lakers spēlētāji būs, ja viņi iekļūs playoff, jo pašlaik viņi spēlē tikai 8 spēlētāju sastāvā. Izdevīgi viņiem būtu, ja pretī nāktu Spurs, tā vismaz nenoskrietu viņus
Spurs noteikti nav lēna komanda.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 11:25, pirms 12 gadiem
brox88 rakstīja: labs jautājums cik noguruši Lakers spēlētāji būs, ja viņi iekļūs playoff, jo pašlaik viņi spēlē tikai 8 spēlētāju sastāvā. Izdevīgi viņiem būtu, ja pretī nāktu Spurs, tā vismaz nenoskrietu viņus
Lai Lakers vispirms tiek PO, tad varēs spriedelēt pret, ko spēlēt, tas, ka šodien viņi ir 8v. vēl nenozīmē, ka viņi tur paliks, nevajag aizmirst par dalasu, portlendu, jūtu, rockets un goldensteitu.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 11:31, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Spurs noteikti nav lēna komanda.
katrāziņā lēnāka par Clipers un OCT

  +2 [+] [-]

, 2013-03-11 11:31, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Man nekas nav jāpēta, jo šosezon esmu (vai nu dzīvajā, vai ierakstā) redzējis visas Lakers spēles pret Heat, OKC un pārējām top komandām un neuzskatu, ka esmu redzējis kaut ko bezcerīgu.

Visdrīzākais LAL spēlēs pret OKC, bet pret viņiem Lakers ir bijuši argumenti visās spēlēs izņemot vienu, tāpat kā ir arī uzvara. Viss, kas ir nepieciešams ir mazliet pielikt aizsardzībā un viss var sanākt. Teikt, ka tas ir NEIESPĒJAMI ir daudz par spēcīgu.
Ar D'Antoni pielikt nedaudz aizsardzībā ir diezgan maigi teikts.

Es nekur nebiju pieminējis, ka nav iespējama Lakers 1. kārtas pārvarēšana, bet objektīvi skatoties Lakers nav ko likt pretī top 5 rietumu komandām sērijā līdz 4 uzvarām. Tāpēc jau pieminēju, ka uzvarēt jau 1-2 spēles var, bet ne visu sēriju.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-11 11:35, pirms 12 gadiem
showstopper rakstīja: Ar D'Antoni pielikt nedaudz aizsardzībā ir diezgan maigi teikts.

Es nekur nebiju pieminējis, ka nav iespējama Lakers 1. kārtas pārvarēšana, bet objektīvi skatoties Lakers nav ko likt pretī top 5 rietumu komandām sērijā līdz 4 uzvarām. Tāpēc jau pieminēju, ka uzvarēt jau 1-2 spēles var, bet ne visu sēriju.
te ir pilns ar lakers faninjiem, tapec tev ir tik gruti izskaidrot, bet es piekritu tavam viedoklim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-11 11:51, pirms 12 gadiem
brox88 rakstīja: labs jautājums cik noguruši Lakers spēlētāji būs, ja viņi iekļūs playoff, jo pašlaik viņi spēlē tikai 8 spēlētāju sastāvā. Izdevīgi viņiem būtu, ja pretī nāktu Spurs, tā vismaz nenoskrietu viņus
Tas būtu skaisti, kā tev izskatās "mačapi"? Nešs - Pārkers?
Hovards - Dankans?
Nedomāju, ka LAL to vēlas... turklāt Spurs itnemaz nav lēna, kā arī viņi lieliski izmanto rezervistu rotāciju, ja to prasa situācija. Dankans vispār ir atguvis kautkādu otro, ja ne trešo jaunību. Parkers tāpat, veterāns, aizsargs, met vidēji 20 punktus spēlē ar 53% precizitāti...
Antons varēs pakārt savu trenera šlipšiti ātri vien...

     [+] [-]

, 2013-03-11 11:54, pirms 12 gadiem
showstopper rakstīja: Ar D'Antoni pielikt nedaudz aizsardzībā ir diezgan maigi teikts.

Es nekur nebiju pieminējis, ka nav iespējama Lakers 1. kārtas pārvarēšana, bet objektīvi skatoties Lakers nav ko likt pretī top 5 rietumu komandām sērijā līdz 4 uzvarām. Tāpēc jau pieminēju, ka uzvarēt jau 1-2 spēles var, bet ne visu sēriju.
Jā, ir jāpieliek, problēmas vēl ir daudz un droši vien dažam labam būs jāsameklē jaunas mājas, lai nākamsezon sastāvs tiešām būtu titula pretendentu cienīgs.

Bet tajā pašā laikā - Lakers ir labākā bilance Rietumos kopš All Star pārtraukuma un uz play off viņi gaida atgriežoties labāko low-post uzbrucēju līgā, lai tas varētu darbināt beņķi. + visu laiku top 5 spēlētājs aizvada vienu no savām labākajām (ja ne visslabāko sezonu) + 3 kārtējais gada aizsardzības spēlētājs sāk uzņemt apgriezienus.

Nu nevar gluži teikt, ka pilnīgs bezceris, ne? Kaut gan es arī piekrītu, ka LAL būs underdogi jebkurā no iespējamajām sērijām dēļ aizsardzības.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 11:57, pirms 12 gadiem
valjero rakstīja: Lai Lakers vispirms tiek PO, tad varēs spriedelēt pret, ko spēlēt, tas, ka šodien viņi ir 8v. vēl nenozīmē, ka viņi tur paliks, nevajag aizmirst par dalasu, portlendu, jūtu, rockets un goldensteitu.
Neparko neesam aizmirsuši. Līdz brūkošajai GSW vairs ir tikai 2 spēles.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 12:02, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Jā, ir jāpieliek, problēmas vēl ir daudz un droši vien dažam labam būs jāsameklē jaunas mājas, lai nākamsezon sastāvs tiešām būtu titula pretendentu cienīgs.

Bet tajā pašā laikā - Lakers ir labākā bilance Rietumos kopš All Star pārtraukuma un uz play off viņi gaida atgriežoties labāko low-post uzbrucēju līgā, lai tas varētu darbināt beņķi. + visu laiku top 5 spēlētājs aizvada vienu no savām labākajām (ja ne visslabāko sezonu) + 3 kārtējais gada aizsardzības spēlētājs sāk uzņemt apgriezienus.

Nu nevar gluži teikt, ka pilnīgs bezceris, ne? Kaut gan es arī piekrītu, ka LAL būs underdogi jebkurā no iespējamajām sērijām dēļ aizsardzības.
Es gan uz Po nelolotu lielas cerības, jo viņiem kautkā ar treneri nav pa ceļam, kā arī skaidrs, ka priekšejā linija aizsardzībā nevilks playoff, it sevisķi līgas top trīs komandas, kur ir ātri un atlētiski PG, nu nemāk Antons Artestu izmantot atbalstam prieksējai līnijai. Jā Artest var nosegt trešo numuru, viņš pat ir pietiekami spēcīgs, lai nelaiztu pie groza 4. nr, bet manuprāt, viņa atbalsts ir jāliek uz priekšu, lai nenojāj Nešu un Kobi, jo bez šiem abiem uzbrukumā LAL ir tukša vieta.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 12:08, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Es gan uz Po nelolotu lielas cerības, jo viņiem kautkā ar treneri nav pa ceļam, kā arī skaidrs, ka priekšejā linija aizsardzībā nevilks playoff, it sevisķi līgas top trīs komandas, kur ir ātri un atlētiski PG, nu nemāk Antons Artestu izmantot atbalstam prieksējai līnijai. Jā Artest var nosegt trešo numuru, viņš pat ir pietiekami spēcīgs, lai nelaiztu pie groza 4. nr, bet manuprāt, viņa atbalsts ir jāliek uz priekšu, lai nenojāj Nešu un Kobi, jo bez šiem abiem uzbrukumā LAL ir tukša vieta.
Tas, ka D'Antoni nespēj izmantot Gasolu un Hovardu vienlaicīgi, ir vnk noziegums pret basketbolu, bet viņam tas nemaz nav jādara. Atceries, ka pirms Gasola traumas spēlē pret Nets, viņš vāca 20+ punktus un 10+ atlēcošās (Hovards bija savainojis plecu). Pirms tam ļoti efektīvi nāca no soliņa nomainot Klārku.

Artests ir vnk par lēnu, lai nosegtu 2. numurus un Kobem nekas cits neatliks kā turpināt segt PG un cerēt, ka Nešs spēs puslīdz piesegt 2. numurus.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 12:13, pirms 12 gadiem
Cerams Lakers finālā paņems priekšā Heat, lai ir miers mājās. Citādāk šitie Bandwagon Heat fani drosmi sasmēlušies par daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 12:47, pirms 12 gadiem
Sakiet ko gribiet, Lakers playoff būs spēks. Kamēr spēlēs Kobe, būs bīstami.
Houston ies uz leju, domāju būs problēmas savākties, jo viņi redz, ka Lakers iet visiem garām.
Jūta pagrimusi, žēl, likās jēdzīgi spēlē bet čušs. Ies uz leju.
Dallasa ies uz augšu, skat jau 3 uzvaras. Nopietni saņēmušies. Dirks ar savu fadeaway visus samīcīs. 8 spots būs.
Heat domā, ka pārsitīs Lakers 33 uzvaru sēriju. Tas nekad nenotiks, Lakers toreiz dominēja.
Spurs bez Pārkera ir vājāki, ja nebūs uz playoff back būs auzas.

  -3 [+] [-]

, 2013-03-11 12:51, pirms 12 gadiem
LAL drīz būs atpakaļ Gazols, LAL būs bīstami jebkuram playoff. Kurai komandai vēl no soliņa nāk tāds spēlētājs?
NOH žēl, ka iegrābās ar Davis, viduvējība.
MIA, IND, NYK būs galvenie pretendenti uz konferences finālu. Vai MIA pacels titulu, tas ir cits jautājums.
ORL nākamgad spīd labs drafta pick, būs interesanti.
ATL nav spēks playoff, pazaudējuši ritmu, Smits bojā chemistry.
MIL ar Elisu un Dženingsu var sagādāt pārsteigumu, bīstama komanda.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 13:16, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Jā, ir jāpieliek, problēmas vēl ir daudz un droši vien dažam labam būs jāsameklē jaunas mājas, lai nākamsezon sastāvs tiešām būtu titula pretendentu cienīgs.

Bet tajā pašā laikā - Lakers ir labākā bilance Rietumos kopš All Star pārtraukuma un uz play off viņi gaida atgriežoties labāko low-post uzbrucēju līgā, lai tas varētu darbināt beņķi. + visu laiku top 5 spēlētājs aizvada vienu no savām labākajām (ja ne visslabāko sezonu) + 3 kārtējais gada aizsardzības spēlētājs sāk uzņemt apgriezienus.

Nu nevar gluži teikt, ka pilnīgs bezceris, ne? Kaut gan es arī piekrītu, ka LAL būs underdogi jebkurā no iespējamajām sērijām dēļ aizsardzības.
1. Kobe top5 visu laiku labākais spēlētājs? Te laikam ar Lakers un Kobe faniem nav jēgas strīdēties, jo tāpat pie sava paliks.
2. Nevar zināt cik labā formā Gasols atgriezīsies, kā arī šogad Gasols īpaši postā nav spēlējis, bet metis pustālos D'Antoni sistēmā, kā arī 2 izslēgšanas gadus pēc kārtas neko jēdzīgu nav rādījis.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-11 13:44, pirms 12 gadiem
showstopper rakstīja: 1. Kobe top5 visu laiku labākais spēlētājs? Te laikam ar Lakers un Kobe faniem nav jēgas strīdēties, jo tāpat pie sava paliks.
Jēga strīdēties? Tikpat labi, var pateikt, kāda jēga strīdēties ar tādu, kur ir antifans Kobem. Tas ir tas pats. Bet reala situācija ir tāda, ka Kobe ir aptuveni tur, lai būtu TOP5.

Un nav zināms cik ilgi viņš spēlēs. Ja viņš spēs vēl šādi spēlēt 1-2 sezonas, tad noteikti viņš tur iekļūs. Un nebrīnos, ja vēl ilgāk.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 13:44, pirms 12 gadiem
Detfels rakstīja: LAL drīz būs atpakaļ Gazols, LAL būs bīstami jebkuram playoff. Kurai komandai vēl no soliņa nāk tāds spēlētājs?
NOH žēl, ka iegrābās ar Davis, viduvējība.
MIA, IND, NYK būs galvenie pretendenti uz konferences finālu. Vai MIA pacels titulu, tas ir cits jautājums.
ORL nākamgad spīd labs drafta pick, būs interesanti.
ATL nav spēks playoff, pazaudējuši ritmu, Smits bojā chemistry.
MIL ar Elisu un Dženingsu var sagādāt pārsteigumu, bīstama komanda.
Tev pašam laikam liekas anormāli smieklīgi vienu rakstu regulāri komentēt no diviem profiliem

  -2 [+] [-]

, 2013-03-11 13:53, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Jēga strīdēties? Tikpat labi, var pateikt, kāda jēga strīdēties ar tādu, kur ir antifans Kobem. Tas ir tas pats. Bet reala situācija ir tāda, ka Kobe ir aptuveni tur, lai būtu TOP5.

Un nav zināms cik ilgi viņš spēlēs. Ja viņš spēs vēl šādi spēlēt 1-2 sezonas, tad noteikti viņš tur iekļūs. Un nebrīnos, ja vēl ilgāk.
Es neesmu Kobe antifans, bet objektīvi skatos uz lietām, kāmēr lielākai daļai ir rozā brilles.

Ja viņš tādā līmenī spēs noturēties, es domāju, ka viņš varētu top 5 ielauzties, bet ja netiks nekur tālu PO, tad es viņu personiski neliktu top 5.
MJ, Russel, Wilt, Kareem, Bird, Magic. Jau 6 spēlētāji, kuri ir labāki par Kobe.
Var debatēt par Shaq un Duncanu. Tā kā kur ir tas top5? Top 9 viņš ir 100%, bet nevajag jau pārspīlēt.

     [+] [-]

, 2013-03-11 14:05, pirms 12 gadiem
showstopper rakstīja: 1. Kobe top5 visu laiku labākais spēlētājs? Te laikam ar Lakers un Kobe faniem nav jēgas strīdēties, jo tāpat pie sava paliks.
2. Nevar zināt cik labā formā Gasols atgriezīsies, kā arī šogad Gasols īpaši postā nav spēlējis, bet metis pustālos D'Antoni sistēmā, kā arī 2 izslēgšanas gadus pēc kārtas neko jēdzīgu nav rādījis.
1. Tas nav tikai mans viedoklis, līdzīgi viņu vērtē vairums NBA apskatnieku. Patiesībā NEKAD neesmu lasījis nevienu rakstu par Kobes karjeru, kurā viņa karjera tiktu vērtēta attiecībā pret citām leģendām un viņš būtu ārpus top 10. Bet pats par to arī strīdēties netaisos.

2. Gasols pustālos meta tad, kad D'Antoni lauzīja galvu kā lai viņus abus ar Hovardu izmanto abiem esot vienlaicīgi laukumā. Kad Gasols nāca no soliņa, vai arī aizstāja Hovardu centra pozīcijā viņa traumas laikā, Gasols uzbruka no pousta un uzbruka daudz un efektīvi.

     [+] [-]

, 2013-03-11 14:10, pirms 12 gadiem
showstopper rakstīja: Es neesmu Kobe antifans, bet objektīvi skatos uz lietām, kāmēr lielākai daļai ir rozā brilles.

Ja viņš tādā līmenī spēs noturēties, es domāju, ka viņš varētu top 5 ielauzties, bet ja netiks nekur tālu PO, tad es viņu personiski neliktu top 5.
MJ, Russel, Wilt, Kareem, Bird, Magic. Jau 6 spēlētāji, kuri ir labāki par Kobe.
Var debatēt par Shaq un Duncanu. Tā kā kur ir tas top5? Top 9 viņš ir 100%, bet nevajag jau pārspīlēt.
Ar one man show nav jegas strideties, tu nolaidisies lidz vina limenim un vins sakaus uz pieredzi. Vinam bus arguments argumenta galā. Tas tākā riņķa dancis: Kur dabujāt naudu? Atvilktnē. A no kurienes nauda? Sieva ielika. A no kurienes sievai nauda? Es iedevu. A no kurienes Jums nauda? Nu kā no atvilktnes paņēmu.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 14:17, pirms 12 gadiem
showstopper rakstīja: Es neesmu Kobe antifans, bet objektīvi skatos uz lietām, kāmēr lielākai daļai ir rozā brilles.

Ja viņš tādā līmenī spēs noturēties, es domāju, ka viņš varētu top 5 ielauzties, bet ja netiks nekur tālu PO, tad es viņu personiski neliktu top 5.
MJ, Russel, Wilt, Kareem, Bird, Magic. Jau 6 spēlētāji, kuri ir labāki par Kobe.
Var debatēt par Shaq un Duncanu. Tā kā kur ir tas top5? Top 9 viņš ir 100%, bet nevajag jau pārspīlēt.
Par Šaku nav ko debatēt. Viņš pats no GOAT saraksta brīvprātīgi izstājās jau karjeras laikā, ne velti viņš sevi sauc par visu laiku dominējošāko spēlētāju, bet nekad nav izteicis absolūti nekādas pretenzijas uz vietu starp TOP visu laiku labākajiem. Iemesls ir vienkārš - Šakam bija pietiekoši daudz talanta un auguma, lai arī MJ nevarētu justies droši par savu vietu, bet nekādas darba kultūras. Tādēļ arī viņš ar Kobi nevarēja sadzīvot.

Tu atceries viņa statistiku labākajos gados? 30-15 pleiofos, tas ir nenormāli. Ja viņš spētu sevi uzturēt formā un būtu piestrādājis pie uzbrukuma arsenāla, kurš, par spīti tam kā viņš kritizē Dvaitu, viņam nebija ne tuvu tāds kā pārējiem labākajiem centriem NBA vēsturē, tad viņš varētu netikai būt šajā sarakstā, bet iespējams, pat tā augšgalā.

     [+] [-]

, 2013-03-11 14:18, pirms 12 gadiem
valjero rakstīja: Ar one man show nav jegas strideties, tu nolaidisies lidz vina limenim un vins sakaus uz pieredzi. Vinam bus arguments argumenta galā. Tas tākā riņķa dancis: Kur dabujāt naudu? Atvilktnē. A no kurienes nauda? Sieva ielika. A no kurienes sievai nauda? Es iedevu. A no kurienes Jums nauda? Nu kā no atvilktnes paņēmu.
Ko citu darīt, ja kāds mēģina suni pataisīt par kaķi!

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 14:26, pirms 12 gadiem
showstopper rakstīja: Es neesmu Kobe antifans, bet objektīvi skatos uz lietām, kāmēr lielākai daļai ir rozā brilles.

Ja viņš tādā līmenī spēs noturēties, es domāju, ka viņš varētu top 5 ielauzties, bet ja netiks nekur tālu PO, tad es viņu personiski neliktu top 5.
MJ, Russel, Wilt, Kareem, Bird, Magic. Jau 6 spēlētāji, kuri ir labāki par Kobe.
Var debatēt par Shaq un Duncanu. Tā kā kur ir tas top5? Top 9 viņš ir 100%, bet nevajag jau pārspīlēt.
P.S

Es piekrītu, ka TOP pieci ir pievelkot (top 7 ir stabili), bet, varbūt subjektīvi, es arī Madžiku un Viltu liktu aiz Kobes. Madžigu dēļ tās pašas neprofesionalitātes, dēļ kuras viņa karjera bija tikai tik gara cik tā bija. Madžiku prostitūtas (daudzskaitlī) gaidīja ģērbtuvju saunā jau pēc spēlēm, tāpēc varbūt uz HIV infekciju būtu jāskatās nevis kā uz negadījumu, bet apstākļu sakarību.

Vilts atkal ir statistikas monstrs tāpat kā Šaks, taču tikai divi čempiona tituli, tikai 2 aizsardzības izlases un salīdzinoši arhajisks basketbola laikmets.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 15:42, pirms 12 gadiem
premium rakstīja: Cerams Lakers finālā paņems priekšā Heat, lai ir miers mājās. Citādāk šitie Bandwagon Heat fani drosmi sasmēlušies par daudz.
Tu no sakuma labak ceri lai lakers tiek PO

  -3 [+] [-]

, 2013-03-11 15:44, pirms 12 gadiem
Kā var salīdzināt basketbolistus, kurus šķir pusgadsimts?
Paskatieties SA+ Valda Valtera spēles, tur tak Barons ietu visiem pāri un Keinu atcerētos kā GOAT.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 18:33, pirms 12 gadiem
Pirdiens tas one_man_show .. Neko nejēdz no nba, tikai kko muld..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja