Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Balsotāju tauta pievēršas Porziņģim

Rolands Eliņš

Viedoklis: Balsotāju tauta pievēršas Porziņģim
Kristaps Porziņģis superzvaigžņu kompānijā - ar Karmelo Entoniju un Dveinu Veidu
Foto: AFP/Scanpix

Balsošana par Kristapa Porziņģa dalību NBA Zvaigžņu spēlē uzņēmusi plašus apjomus, un būtu fantastiski, ja viņš patiešām tajā iekļūtu, taču žēl, ka šajā procesā par galveno pamazām paliek nevis Porziņģa paveiktā novērtēšana, bet gan koncentrēšanas uz līdzjutēju aktivitātēm un balsu mākslīgu pavairošanu.

„Kopā mēs to varam”, „Mēs varam pārrakstīt sporta vēsturi”, „Mēs esam maza valsts, bet uz daudz ko spējīgi”. Šādi un līdzīgi ieraksti pārpludinājuši Latvijas interneta telpu, aicinot atdot savu balsi par Kristapu Porziņģi. Šajā ažiotāžā pēdējo dienu laikā iesaistījušies arī no basketbola ļoti tālu stāvošas personas, kurām „Tviterī” arī nav jāmokās ar pārējā sākumsastāva izvēli (tad būtu jāzina vēl vismaz deviņu NBA spēlētāju vārdi). Tas, protams, Porziņģa un basketbola popularitātei nekādi neskādē, taču jāatzīst, ka arvien dīvaināka kļūst pirmajā teikumā minētā argumentācija, ko nekautrējas izmantot arī Latvijas sabiedriskie mediji. Jo kādā sakarā gan tiek piesaukts kaut kāds „mēs”, ja runa ir tikai par vienu cilvēku – Kristapu Porziņģi?

Ja (kad) Porziņģis nokļūs Zvaigžņu spēlē, tas būs tikai Porziņģa paša un viņa piederīgo nopelns. Lai kā arī gribētos daļiņu viņa panākuma ierakstīt savā rēķinā, sak, es divās nedēļās iedevu Porziņģim 70 balsis, tātad palīdzēju, tas nekādā gadījumā nebūs pareizi. Porziņģis līdz NBA aizcīnījās saviem spēkiem, saviem spēkiem viņš arī tur sacēla sensāciju, saviem spēkiem viņš izturēja Ņujorkas piedāvāto spriedzi un saviem spēkiem viņš arī nokļūs Zvaigžņu spēlē. Viss liecina, ka viņš uz to gluži reāli varētu pretendēt jau pēc gada vai diviem, ja vien ne smagas traumas, līdz ar to šis pavasaris noteikti nav "būt vai nebūt Zvaigžņu spēlē" kategorijā.

Pēdējo 20 gadu laikā tikai Jao Mins iebalsots Zvaigžņu spēles sākumsastāvā jau savā debijas sezonā. Labi zināms, ka tas notika vien daļēji sportiskā snieguma dēļ, bet lielākoties Ķīnas masīvā balsotāju pulka darbības rezultātā. Mins bija unikāls basketbolists, ļoti talantīgs, un viņš droši vien tiktu uzskatīts kā viens no visu laiku dominējošākajiem centriem NBA vēsturē, ja ne daudzās traumas. Mins vietu Zvaigžņu spēlē vairākkārt bija pelnījis arī savu rezultātu dēļ, taču Ķīnas līdzjutēji viņu katru reizi apsteidza, un tādēļ viņam uz mūžu palika piekārta birka „iebalsotais”.

Vai Porziņģis vēlas šādu priedēkli savam vārdam? To var pateikt tikai viņš pats, taču kārtīgs cīnītājs vienmēr dos priekšroku tam, ko sasniedzis saviem spēkiem, nevis uz paplātes pienestai medaļai. Pirmajos balsojuma rezultātos astotā un devītā vieta konferencē, manuprāt, ir lielisks un reizē arī taisnīgs Porziņģa paveiktā novērtējums. Par viņa talantu Amerikā nevienam šaubu vairs nav, Ņujorkas līdzjutēji viņu ar sajūsmu pieņēmuši kā savu favorītu, taču tāda līgas zvaigzne kā savulaik debijas sezonā bija Šakils O`Nīls, Bleiks Grifins un Tims Dankans viņš laikam jau vēl nav. Tāpēc arī nav ko sevi mānīt – ja Porziņģis tiks Zvaigžņu spēlē jau pēc nedēļas, līdzjutēji pasaulē nevis novērtēs to kā atzinību Porziņģa talantam, bet gan brīnīsies par Latvijas balsotājiem, kas otro gadu pēc kārtas sarūpējuši savējā panākumus Ziemeļamerikā.

Dalība Zvaigžņu spēlē ir milzīga atzinība, un jau ilgi tiek runāts, ka līdzjutēju balsošana tās līmeni pazemina. Netrūkst strīdu par iebalsoto atbilstību „All-Star” statusam, piemēram, šogad Zvaigžņu spēlei tuvojas arī Klīvlendas saspēles vadītājs Kairijs Ērvings, kurš balsošanas sākumā nemaz nebija aizvadījis nevienu spēli. Tāpēc gandrīz vai lielāks novērtējums ir tikt izraudzītam „All-Star” rezervistu lokā, jo šo izvēli izdara NBA klubu galvenie treneri. Viņu basketbola izpratni apšaubīt būtu muļķīgi, un es būtu ļoti, ļoti priecīgs, ja Porziņģa paveiktais izpelnītos viņu uzmanību jau šosezon. Tad arī neviens nevarētu pārmest kaut kādu neobjektivitāti un par Porziņģa nopelniem šaubu nebūtu.

Izvēlēties savu favorītu Zvaigžņu spēlei gan katrs var brīvi pēc saviem ieskatiem, taču dažbrīd liekas, ka pat neitralitāte Porziņģa iebalsošanas jautājumā tiek uztverta kā valsts nodevība, un ar īpašu iekāri notiekošajā iesaistījušies Latvijas sabiedriskie mediji un valsts televīzijas pārstāvji, piestrādājot kā Porziņģa reklāmas aģenti. Tiem, kas nav televīzijā dzirdējuši dažādos formātos izskanējušos aicinājumus ”palīdzēt Porziņģim” un „parādīt, ka mēs varam”, piedāvāju citātu no Ludmilas Glazunovas raksta Latvijas Sabiedrisko mediju mājaslapā, kas principā sasummē visu manas problēmas sakni.

„Latvieši, un cerams, ne tikai latvieši dara visu, lai Kristaps Porziņģis spēlētu Nacionālās basketbola asociācijas Zvaigžņu spēlē. ((..)) Jo arī pirms gada, kad par sensāciju kļuva Zemgus Girgensona iebalsošana Nacionālās hokeja līgas Zvaigžņu spēles sastāvā, latvieši pierādīja, ka ir īsta balsotāju tauta, kas par savējiem stāv un krīt.”

Skaidri redzams, ka atslēgas vārds šajā uzsaukumā ir nevis „Porziņģis”, bet gan „mēs, latvieši”. Savukārt to, kā balsotāju tauta stāv un krīt par savējiem, var patiešām labi novērot Girgensona kontekstā – mazrezultatīvajā sezonas sākumā par Latvijas vienīgo stabilo NHL spēlētāju interese līdzjutēju vidū krasi kritusies, un tie paši balsotāji tagad sacenšas, kurš „Sabres” uzbrucēja negūtos punktus skaistāk izzobos Sportacentra rakstu komentāros vai „Tviterī”. Amerikā viņa dalību „All-Star” mačā neviens nopietni neņem un ar viņa panākumiem laukumā nesaista, turklāt pats Zemgus šoruden skaidri un gaiši palūdza līdzjutējiem, lai otrreiz šādu izrādi nerīko. Personīgi man šāda rīcība likās apsveicama un vīrišķīga, un ceru (ticu), ka Girgensons nākotnē izpelnīsies vietu Zvaigžņu spēlē ar saviem sportiskajiem nopelniem, gūtajiem punktiem un uzvarām, un nokratīs „tikai iebalsotā” birku no sava CV.

Novērojams arī, ka "Twitter" balsošanā bez mazākajām problēmām iesaistās ne tikai līdzjutēji-privātpersonas, bet savu izvēli veic arī dažādu organizāciju profili. Kronis visam pagaidām ir Finanšu ministrijas balsojums, un šeit var vien pabrīnīties, kā gan tika nonākts līdz šādai izvēlei – vai tiešām NBA Zvaigžņu spēles pamatsastāvs bija Latvijas finanses pārraugošās ministrijas sēdē izskatāmo jautājumu vidū? Jebšu tomēr tika sekots citu lielāku un mazāku uzņēmumu/iestāžu paraugam lētas pašreklāmas meklējumos, sak, „skatieties, kādi mēs esam patrioti”.

Neesmu pret Porziņģi Zvaigžņu spēlē, esmu pret sabiedrisko mediju veiktu reklāmas kampaņu un balsošanu tikai balsošanas pēc. Esmu par to, lai Latvijā ar interesi sekotu NBA un vietējam basketbolam (un sportam kopumā), un esmu par to, lai cilvēki piespiestu sevi naktīs negulēt un skatītos Porziņģa spēles, un paklusām plānotu ceļojumus uz ASV, lai NBA spēles izbaudītu klātienē. Esmu par to, lai „Tviterī” apspriestu Porziņģa vakardienas spēlē gūtos punktus un parādīto sniegumu, nevis skaitītu savu balsu „retvītus”.

Atceros, ka 2006. gadā Amerikā Turīnas olimpiādes laikā plašu ievērību izpelnījās NBC televīzijas sižets par Latvijas hokeja faniem kā uzticamākajiem un skaļākajiem atbalstītājiem, kuri milzīgā skaitā apmeklēja izlases spēlēs tuvākās un tālākās ārzemēs notiekošos turnīros. Būtu nedaudz žēl, ja 2016. gadā ASV publika skatītos savu televīziju veidotos sižetus par Latvijas līdzjutējiem kā par cītīgākajiem pogu nospiedējiem.

Izmantotie resursi:
Players who played the NBA All-Star Game in...
Porziņģis ceļā uz NBA Zvaigžņu spēli –...
For Latvians, hockey is a religion - NBC...

Slēpts komentārs: lacis67

  -4 [+] [-]

, 2016-01-12 10:30, pirms 9 gadiem
Pujacs spēlēs Slovākijā.

     [+] [-]

, 2016-01-12 10:30, pirms 9 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Negribu ielaisties tālākā diskusijā ar tevi, bet 160 000 mums ir nereāli? Tiešam tu tā domā?
Protams par Porziņģi nebalso tikai Latvijā, bet kā un no kurienes tu zini ka Latvijā ir nobalsots starp 30/40tk? Tie tikai ir tavi pieņēmumi un nekas vairāk dēls.
Mani pieņēmumi ir tādi paši kā tavi pieņēmumi!

  -2 [+] [-]

, 2016-01-12 10:30, pirms 9 gadiem
Es NBA līdzi nesekoju, bet atceros bija kaut kādas spēles kādreiz- Rūkiji pret sofmoriem. Kā tur tagad, kāds varētu pastastīt

  +7 [+] [-]

, 2016-01-12 10:30, pirms 9 gadiem
Tāpēc jau tas ir fanu balsojums, jo var balsot par ko grib nevis par, ko vajag. Tad jau paši NBA varētu salikt sākumsastāvu vadoties pēc statiem.

  +8 [+] [-]

, 2016-01-12 10:31, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: Labs raksts, pilnīgi piekrītu. Domāju ka piedalīšanās zvaigžņu spēlē jau debijas sezonā nekādi nenāktu par labu Kristapam. Protams viņš tur spēlēs, kautkad ja vien neapstāsies pēc vienas sezonas kā Zemgus. Un nekādā gadījumā negribētos lai par Kristapu arī teiktu - "iebalsotais ". Es neaicinu nebalsot, tikai izsaku savu viedokli. Katrs protams var darīt kā grib
šitas bija izcli:

negribētos lai par Kristapu arī teiktu - "iebalsotais "



tur viss pirmais 5nieks būs "iebalsotie" - arī Kobe un Lebrons!

vot tu gan dod

  +2 [+] [-]

, 2016-01-12 10:31, pirms 9 gadiem
Nebiju domājis, ka sabiedrības šnicē ir tik daudz dārzeņu!!!! Gads pagājis, kažoki uz otru pusi. Turpiniet klabināt!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-01-12 10:32, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: Labs raksts, pilnīgi piekrītu. Domāju ka piedalīšanās zvaigžņu spēlē jau debijas sezonā nekādi nenāktu par labu Kristapam. Protams viņš tur spēlēs, kautkad ja vien neapstāsies pēc vienas sezonas kā Zemgus. Un nekādā gadījumā negribētos lai par Kristapu arī teiktu - "iebalsotais ". Es neaicinu nebalsot, tikai izsaku savu viedokli. Katrs protams var darīt kā grib
Tad jau šogad par Kobi ar neviens nevar balsot? Par Irvingu ne tik! Bet vai viņi nav zvaigznes, tā pat kā KP Ņujorkā viņš ir zvaigzne un izskatās, ka arī NBA dienas topos.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-12 10:32, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Es NBA līdzi nesekoju, bet atceros bija kaut kādas spēles kādreiz- Rūkiji pret sofmoriem. Kā tur tagad, kāds varētu pastastīt
ir ir tāda, tur Porziņģim vieta garantēta.. ja Eliņš neuzrakstīs protesta vēstuli uz NBA!

     [+] [-]

, 2016-01-12 10:33, pirms 9 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Protams, bet tu pārāk daudz esi piespamojis šo rakstu ar saviem pieņēmumiem.
Tāpat kā tu ar saviem pieņēmumiem!

  -2 [+] [-]

, 2016-01-12 10:33, pirms 9 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Nebiju domājis, ka sabiedrības šnicē ir tik daudz dārzeņu!!!! Gads pagājis, kažoki uz otru pusi. Turpiniet klabināt!!!!!
Kas tev ir par sāpi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-01-12 10:34, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ir gan starpība un ļoti liela, ja par Porziņģi varētu balot tāpat kā par Zemgu tad Kristapam tagad būt stabili ap 1 miljonu balsu!
Un? Bet tas nemaina faktu,ka tad Kobem butu teiksim 20 miljoni balsu.Visiem butu 10 reizes vairak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2016-01-12 10:35, pirms 9 gadiem
Kristaps Porzingis #NBAVote ';

  +1 [+] [-]

, 2016-01-12 10:35, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: Labs raksts, pilnīgi piekrītu. Domāju ka piedalīšanās zvaigžņu spēlē jau debijas sezonā nekādi nenāktu par labu Kristapam. Protams viņš tur spēlēs, kautkad ja vien neapstāsies pēc vienas sezonas kā Zemgus. Un nekādā gadījumā negribētos lai par Kristapu arī teiktu - "iebalsotais ". Es neaicinu nebalsot, tikai izsaku savu viedokli. Katrs protams var darīt kā grib
Piekrītu, ka katrs var izvērtēt vai grib vai negrib balsot.

Es arī biju skeptisks, bet tāpat cik nu sanāk FB esmu nobalsojis (varbūt 5x), bet vai tāpēc katrs autors ceps rakstu ar savu viedokli?

  +2 [+] [-]

, 2016-01-12 10:36, pirms 9 gadiem
Autoram piemīt mazākums komplekss un latviešiem tik raksturīgā pieticība visu priekšā noliecot galvu. Vajag lepoties ar to kas mums ir un būt lepniem ja mums kas ir labāks kā citiem.

  +7 [+] [-]

, 2016-01-12 10:36, pirms 9 gadiem
Starp citu Porziņģa spēle laukumā ir ļoti piemērota priekš All Stars!

Skaisti un iespaidīgi danki, lieliski bloķētie metieni - to faniem tieši vajag šādās All Stars spēlēs!!

Kas no Porziņģa neatbilst NBA All Stars standartiem?

Varbūt Eliņa kungs to zina?

     [+] [-]

, 2016-01-12 10:36, pirms 9 gadiem
Spartietis rakstīja: Kristaps Porzingis #NBAVote
Tas retvītu skaits ir vienā dienā?

     [+] [-]

, 2016-01-12 10:37, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tas retvītu skaits ir vienā dienā?
Noteikti ka nē! Un nevajag domāt ka retvīto tikai no Latvijas!

  +3 [+] [-]

, 2016-01-12 10:37, pirms 9 gadiem
suhinsh rakstīja: Īgņa, saņemies un vēl 6 dienas nodzīvo bez pukstēšanas, pēc tam paliks vieglāk!
Šitas man atgādina kādu iedzeršanu, kurā viens bars ir sācis jau laicīgi, bet kāds pievienojas vēlāk. Panākt agrāk iesākušo formu nav iespējams, tāpēc tie, kas ir labākā formā, ar laiku sāk domāt, ka tev nav garīgā un ir par kaut ko bēdas
Balso un priecājies, man priekam pietiek ar double-double katru otro spēli

     [+] [-]

, 2016-01-12 10:38, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Starp citu Porziņģa spēle laukumā ir ļoti piemērota priekš All Stars!

Skaisti un iespaidīgi danki, lieliski bloķētie metieni - to faniem tieši vajag šādās All Stars spēlēs!!

Kas no Porziņģa neatbilst NBA All Stars standartiem?

Varbūt Eliņa kungs to zina?
Ja NYK uzrāpsies līdz kādai 6. vietai austrumos, tad tikai normāli, ka komandas līderis tiktu uz zvaigžņu spēli. Ja paliks kā tagad kaut kādi 10.-11. tad varētu parunāt, ka nav pelnījis.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-12 10:39, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Starp citu Porziņģa spēle laukumā ir ļoti piemērota priekš All Stars!

Skaisti un iespaidīgi danki, lieliski bloķētie metieni - to faniem tieši vajag šādās All Stars spēlēs!!

Kas no Porziņģa neatbilst NBA All Stars standartiem?

Varbūt Eliņa kungs to zina?
218 cm un ļoti kustīgs, var windmil dankus taisīt utt. Normāls frukts All star spēlei.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-12 10:39, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kas tev ir par sāpi?
To tu pasaki man

     [+] [-]

, 2016-01-12 10:42, pirms 9 gadiem
knaible rakstīja: Autoram piemīt mazākums komplekss un latviešiem tik raksturīgā pieticība visu priekšā noliecot galvu. Vajag lepoties ar to kas mums ir un būt lepniem ja mums kas ir labāks kā citiem.
Tikai vajag arī atšķirt lietas kam ir vērtība un lietas kas neko nenozīme, neko nedod, kam reāli nav vērtības.
Porziņģis zvaigžņu spēlē ir ļoti svarīga lieta dzīvē - pareizi?

 +11 [+] [-]

, 2016-01-12 10:43, pirms 9 gadiem
Autoram visticamāk gribas būt ar "pareizo" viedokli, kas noliek balsotājus zemākā kārtā, ar vēlmi likt justies viņiem slikti par to,ka viņi atbalsta vienīgo Latvieti NBA, kurš rāda lielisku sniegumu un ir kļuvis par NY komandas sirdi.
Tiešām šķiet,ka autoram ir kādi kompleksi vai gribas būt par kaut ko augstāku par mums , kuri ir nekas, jo mēs taču tikai klikšķinām pogas un neko citu nedarām.
Vispār darām gan - sekojam līdzi viņa gaitām, turam īķšķus par veiksmēm un neveiksmēm, priecājamies un lepojamies! Un,ja tas ir slikti, tad autoram ir problēmas ar cilvēciskumu un lepnumu, jo kā var nelepoties un nebalsot par šādu spēlētāju? Viņš mums tāds ir viens, mēs neesam amerikāņi, kuri var izvēlēties no simtiem. Kaut gan tie paši amerikāņi, vismaz NY balso arī par mūsu Kristapu! Un arī viņi ir dumji un nekas? Nē, jo viņi redz kādas pārmaiņas un emocijas viņš ir ienesis gan pašā komandā, gan līdzjutējos!

Autor... Mazliet pozitīvas domāšanas, lūdzu, tā dzīvot ir krietni vieglāk nekā ar tādu žulti, kura visu laiku ir jānēsā līdzi!

  +7 [+] [-]

, 2016-01-12 10:46, pirms 9 gadiem
Mums te klārē ka katra pilsoņa pienākums ir piedalīties Saeimas vēlēšanās (to es arī parasti daru)!

Kāpēc es nevaru izpildīt sava līdzjutēja pienākumu un nobalsot par Kristapu Porziņgi?

Kāpēc Sportacentra autors taisa šāda tipa rakstu un skalo man smadzenes par to ka es atbalstu savu favorītu?

Ja kāds te piemēram nobalsotu par krievu T Mozogovu tad Eliņa kungs taisītu rakstu un noteikti teiktu ka redz Jānis krūmiņš ir Kremļa trollis jo viņš All Stars spēlē nobalsoja nevis par latvieti Porziņģi bet par krievu Mozgovu!

Tagad balsojam par savējo un skalo par to smadzenes!

Kkāds murgs sanāk, atbalstam savējo čali - tas ir slikti, ļooti slikti tas ir - kaunaties par to tautieši, savējo atbalstīt nedrīkst!

Kāpēc man būtu jākaunas par to? Tāpēc ka amerikāņi rādīs Tv un stāstīs par to kā latvieši atbalsta savējo?

Nu lai stāsta un mācās kā ir jāatbalsta savējie!! Vai tas ir slikti?

  +8 [+] [-]

, 2016-01-12 10:48, pirms 9 gadiem
Rakstā ir tikai viens arguments apspēlēts - Porziņģis nav TOP5 spēlētājs Austrumos, tāpēc nevajag balsot.

Mani daži argumenti kāpēc vajag balsot:
- cik man liekas, daily TOP10 highlights Austrumos ir tikai LJ vairāk, un vai tad zvaigžņu spēle nav domāta priekš šova
- treneri noteikti ieliks zvaigžņu spēlē Gazolu, ja tādi būtu 10 spēlētāji tad jau labāk LBL all star skatīties
- KP ir labākais rookie Austrumos, tāpēc nevar salīdzināt pirmgadnieka statistiku ar tiem spēlētājiem, kas jau līgā ir 10 gadus. Atrodiet nu Austrumos tos spēlētājus, kas būs zvaigžņu spēlē, un spēlējuši tikpat labi pirmajā sezonā.
- Ietekme uz komandas rezultātiem. Salīdzinot ar pagājušogadu, komanda ir uz PO robežas, pie tam sezona nav vēl pusē, un ar KP palīdzību uzvaras ir vairāk kā pagājušosezon kopā, kad bija tikai 17 uzvaras un otra sliktākā bilance visā līgā.
- Zvaigžņu spēlē ir arī citi spēlētāji, kas pēc snieguma nav TOP5 konferences spēlētāji, piem. KB un Irvings.
- Tagad LV ir stipri vairāk NBA skatītāju, kas ir tieši pateicoties KP
- Ja KP būs zvaigžņu spēlē, tā būs vislielāka netiešā reklāma valstij, un nekādi Expo to nepārspēj ar visiem iztērētajiem miljoniem.

  +6 [+] [-]

, 2016-01-12 10:49, pirms 9 gadiem
Rakstam nepiekrītu. Porziņģa iebalsošana ir svarīga. Viņa dalība All-Star spēlē varētu būt spēcīgs arguments, kad būs jāizšķiras starp Porziņģi un Taunsu, kuram dot ROY balvu. Viņu abu statistika varētu būt ļoti tuva sezonas beigās un līdzjutēju simpātijas varētu būt izšķirošās, lai balvu iedotu nevis amerikānim, bet tomēr eiropietim! Ka tik nav tā, ka gadījumā ja Porziņigis nespēlēs zvaigžņu spēlē, sezonas beigās šis pats autors uzceps žēlabainu rakstu, kāpēc Porziņģis nav saņēmis gada rūkija balvu, lai gan bijis labāks par Taunsu.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-12 10:49, pirms 9 gadiem
Rolands Eliņš rakstīja: Tāpēc gandrīz vai lielāks novērtējums ir tikt izraudzītam „All-Star” rezervistu lokā, jo šo izvēli izdara NBA klubu galvenie treneri.
Nepareizi, mēģini vēlreiz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-01-12 10:53, pirms 9 gadiem
Sis raksts ir sviests! Kristaps musus Latviesu tautas atpazistamibas laba ir izdarijis daudz vairak, ka jebkurs musu izcilais ,,politikis,, vai vispar visi mes kopa! Tad kads ir cits veids lai pirmkart mes patteiktos vinam, otrkart atbalstitu vinu un stimuletu but piekritigam un uzticigam mums ka tautai ko vins nes pasaule! Tas pirmkart ir svarigi sai laika, kad visadi melni, zali, dzelteni un visadi citadi pamazam sabrauc musu valstis, grabsta musu sievas un meitas, posta musu valodu un identitati un otrkart kad vel ir bijis ta, ka visi setas puikas un meitenes tik loti interesetos par kadu no sporta veidiem! Protams, ka balsojam un tikai balsojam! Autor seit nav runa tikai par Kristapu! Un ja skatas no autora puses, tad jebkura gadijuma nepiekritu! Vai tad sie zvaigznu speles sovi nav prieks skatitajiem un lidzjutejiem, vai mes nesam sie skatitaji un lidzjuteji! Tapat vai mes nezinam, ka tiek rikoti sovi, vai tajos vis ir perfekti un it seviski vai tas butu Amerika... Sis raksts mani aizvainoja un domaju ka tapat jebkuru normalu tautieti vai vispar sporta fanu!

  +7 [+] [-]

, 2016-01-12 10:55, pirms 9 gadiem
man nav kompleksu balsot par Kristapu, kas ir patiešām pelnījis būt starp visām zvaigznēm! Izdarīt apvērsumu Ņujorkā, un būt latvietim, tur nav jābrīnās, ka visa Latvija stāv kājās un sajūsmā lauž krēslus. Ja Ņujorka un Amerika tagad zina tādu Latviju, sakiet PALDIES tikai un vienīgi Nr.6. Un balsot ir mazākais, kā pateikt PALDIES visai Porzinģu ģimenei.
P.S. Autors ir iebalsotais, kas te var izgāzt savu žulti un cept rakstiņus par naudu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja