Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Balsotāju tauta pievēršas Porziņģim

Rolands Eliņš

Viedoklis: Balsotāju tauta pievēršas Porziņģim
Kristaps Porziņģis superzvaigžņu kompānijā - ar Karmelo Entoniju un Dveinu Veidu
Foto: AFP/Scanpix

Balsošana par Kristapa Porziņģa dalību NBA Zvaigžņu spēlē uzņēmusi plašus apjomus, un būtu fantastiski, ja viņš patiešām tajā iekļūtu, taču žēl, ka šajā procesā par galveno pamazām paliek nevis Porziņģa paveiktā novērtēšana, bet gan koncentrēšanas uz līdzjutēju aktivitātēm un balsu mākslīgu pavairošanu.

„Kopā mēs to varam”, „Mēs varam pārrakstīt sporta vēsturi”, „Mēs esam maza valsts, bet uz daudz ko spējīgi”. Šādi un līdzīgi ieraksti pārpludinājuši Latvijas interneta telpu, aicinot atdot savu balsi par Kristapu Porziņģi. Šajā ažiotāžā pēdējo dienu laikā iesaistījušies arī no basketbola ļoti tālu stāvošas personas, kurām „Tviterī” arī nav jāmokās ar pārējā sākumsastāva izvēli (tad būtu jāzina vēl vismaz deviņu NBA spēlētāju vārdi). Tas, protams, Porziņģa un basketbola popularitātei nekādi neskādē, taču jāatzīst, ka arvien dīvaināka kļūst pirmajā teikumā minētā argumentācija, ko nekautrējas izmantot arī Latvijas sabiedriskie mediji. Jo kādā sakarā gan tiek piesaukts kaut kāds „mēs”, ja runa ir tikai par vienu cilvēku – Kristapu Porziņģi?

Ja (kad) Porziņģis nokļūs Zvaigžņu spēlē, tas būs tikai Porziņģa paša un viņa piederīgo nopelns. Lai kā arī gribētos daļiņu viņa panākuma ierakstīt savā rēķinā, sak, es divās nedēļās iedevu Porziņģim 70 balsis, tātad palīdzēju, tas nekādā gadījumā nebūs pareizi. Porziņģis līdz NBA aizcīnījās saviem spēkiem, saviem spēkiem viņš arī tur sacēla sensāciju, saviem spēkiem viņš izturēja Ņujorkas piedāvāto spriedzi un saviem spēkiem viņš arī nokļūs Zvaigžņu spēlē. Viss liecina, ka viņš uz to gluži reāli varētu pretendēt jau pēc gada vai diviem, ja vien ne smagas traumas, līdz ar to šis pavasaris noteikti nav "būt vai nebūt Zvaigžņu spēlē" kategorijā.

Pēdējo 20 gadu laikā tikai Jao Mins iebalsots Zvaigžņu spēles sākumsastāvā jau savā debijas sezonā. Labi zināms, ka tas notika vien daļēji sportiskā snieguma dēļ, bet lielākoties Ķīnas masīvā balsotāju pulka darbības rezultātā. Mins bija unikāls basketbolists, ļoti talantīgs, un viņš droši vien tiktu uzskatīts kā viens no visu laiku dominējošākajiem centriem NBA vēsturē, ja ne daudzās traumas. Mins vietu Zvaigžņu spēlē vairākkārt bija pelnījis arī savu rezultātu dēļ, taču Ķīnas līdzjutēji viņu katru reizi apsteidza, un tādēļ viņam uz mūžu palika piekārta birka „iebalsotais”.

Vai Porziņģis vēlas šādu priedēkli savam vārdam? To var pateikt tikai viņš pats, taču kārtīgs cīnītājs vienmēr dos priekšroku tam, ko sasniedzis saviem spēkiem, nevis uz paplātes pienestai medaļai. Pirmajos balsojuma rezultātos astotā un devītā vieta konferencē, manuprāt, ir lielisks un reizē arī taisnīgs Porziņģa paveiktā novērtējums. Par viņa talantu Amerikā nevienam šaubu vairs nav, Ņujorkas līdzjutēji viņu ar sajūsmu pieņēmuši kā savu favorītu, taču tāda līgas zvaigzne kā savulaik debijas sezonā bija Šakils O`Nīls, Bleiks Grifins un Tims Dankans viņš laikam jau vēl nav. Tāpēc arī nav ko sevi mānīt – ja Porziņģis tiks Zvaigžņu spēlē jau pēc nedēļas, līdzjutēji pasaulē nevis novērtēs to kā atzinību Porziņģa talantam, bet gan brīnīsies par Latvijas balsotājiem, kas otro gadu pēc kārtas sarūpējuši savējā panākumus Ziemeļamerikā.

Dalība Zvaigžņu spēlē ir milzīga atzinība, un jau ilgi tiek runāts, ka līdzjutēju balsošana tās līmeni pazemina. Netrūkst strīdu par iebalsoto atbilstību „All-Star” statusam, piemēram, šogad Zvaigžņu spēlei tuvojas arī Klīvlendas saspēles vadītājs Kairijs Ērvings, kurš balsošanas sākumā nemaz nebija aizvadījis nevienu spēli. Tāpēc gandrīz vai lielāks novērtējums ir tikt izraudzītam „All-Star” rezervistu lokā, jo šo izvēli izdara NBA klubu galvenie treneri. Viņu basketbola izpratni apšaubīt būtu muļķīgi, un es būtu ļoti, ļoti priecīgs, ja Porziņģa paveiktais izpelnītos viņu uzmanību jau šosezon. Tad arī neviens nevarētu pārmest kaut kādu neobjektivitāti un par Porziņģa nopelniem šaubu nebūtu.

Izvēlēties savu favorītu Zvaigžņu spēlei gan katrs var brīvi pēc saviem ieskatiem, taču dažbrīd liekas, ka pat neitralitāte Porziņģa iebalsošanas jautājumā tiek uztverta kā valsts nodevība, un ar īpašu iekāri notiekošajā iesaistījušies Latvijas sabiedriskie mediji un valsts televīzijas pārstāvji, piestrādājot kā Porziņģa reklāmas aģenti. Tiem, kas nav televīzijā dzirdējuši dažādos formātos izskanējušos aicinājumus ”palīdzēt Porziņģim” un „parādīt, ka mēs varam”, piedāvāju citātu no Ludmilas Glazunovas raksta Latvijas Sabiedrisko mediju mājaslapā, kas principā sasummē visu manas problēmas sakni.

„Latvieši, un cerams, ne tikai latvieši dara visu, lai Kristaps Porziņģis spēlētu Nacionālās basketbola asociācijas Zvaigžņu spēlē. ((..)) Jo arī pirms gada, kad par sensāciju kļuva Zemgus Girgensona iebalsošana Nacionālās hokeja līgas Zvaigžņu spēles sastāvā, latvieši pierādīja, ka ir īsta balsotāju tauta, kas par savējiem stāv un krīt.”

Skaidri redzams, ka atslēgas vārds šajā uzsaukumā ir nevis „Porziņģis”, bet gan „mēs, latvieši”. Savukārt to, kā balsotāju tauta stāv un krīt par savējiem, var patiešām labi novērot Girgensona kontekstā – mazrezultatīvajā sezonas sākumā par Latvijas vienīgo stabilo NHL spēlētāju interese līdzjutēju vidū krasi kritusies, un tie paši balsotāji tagad sacenšas, kurš „Sabres” uzbrucēja negūtos punktus skaistāk izzobos Sportacentra rakstu komentāros vai „Tviterī”. Amerikā viņa dalību „All-Star” mačā neviens nopietni neņem un ar viņa panākumiem laukumā nesaista, turklāt pats Zemgus šoruden skaidri un gaiši palūdza līdzjutējiem, lai otrreiz šādu izrādi nerīko. Personīgi man šāda rīcība likās apsveicama un vīrišķīga, un ceru (ticu), ka Girgensons nākotnē izpelnīsies vietu Zvaigžņu spēlē ar saviem sportiskajiem nopelniem, gūtajiem punktiem un uzvarām, un nokratīs „tikai iebalsotā” birku no sava CV.

Novērojams arī, ka "Twitter" balsošanā bez mazākajām problēmām iesaistās ne tikai līdzjutēji-privātpersonas, bet savu izvēli veic arī dažādu organizāciju profili. Kronis visam pagaidām ir Finanšu ministrijas balsojums, un šeit var vien pabrīnīties, kā gan tika nonākts līdz šādai izvēlei – vai tiešām NBA Zvaigžņu spēles pamatsastāvs bija Latvijas finanses pārraugošās ministrijas sēdē izskatāmo jautājumu vidū? Jebšu tomēr tika sekots citu lielāku un mazāku uzņēmumu/iestāžu paraugam lētas pašreklāmas meklējumos, sak, „skatieties, kādi mēs esam patrioti”.

Neesmu pret Porziņģi Zvaigžņu spēlē, esmu pret sabiedrisko mediju veiktu reklāmas kampaņu un balsošanu tikai balsošanas pēc. Esmu par to, lai Latvijā ar interesi sekotu NBA un vietējam basketbolam (un sportam kopumā), un esmu par to, lai cilvēki piespiestu sevi naktīs negulēt un skatītos Porziņģa spēles, un paklusām plānotu ceļojumus uz ASV, lai NBA spēles izbaudītu klātienē. Esmu par to, lai „Tviterī” apspriestu Porziņģa vakardienas spēlē gūtos punktus un parādīto sniegumu, nevis skaitītu savu balsu „retvītus”.

Atceros, ka 2006. gadā Amerikā Turīnas olimpiādes laikā plašu ievērību izpelnījās NBC televīzijas sižets par Latvijas hokeja faniem kā uzticamākajiem un skaļākajiem atbalstītājiem, kuri milzīgā skaitā apmeklēja izlases spēlēs tuvākās un tālākās ārzemēs notiekošos turnīros. Būtu nedaudz žēl, ja 2016. gadā ASV publika skatītos savu televīziju veidotos sižetus par Latvijas līdzjutējiem kā par cītīgākajiem pogu nospiedējiem.

Izmantotie resursi:
Players who played the NBA All-Star Game in...
Porziņģis ceļā uz NBA Zvaigžņu spēli –...
For Latvians, hockey is a religion - NBC...

  +2 [+] [-]

, 2016-01-12 09:46, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Skaidrs ka tas atbalsts tāds vienmēr nebūs un tas jau bija novērojams kad Porziņģim nebija tās labākās spēles!

Tas ir bēdīgi protams, bet tāds ir tas līdzjutējs!

Porziņģa atbalstītāju loks šeit Latvijā izkristalīzējās jau tad kad Kristaps plosījās ACB līgā, tie kas viņu atbalstīja jau tajā laikā - tie atbalstīs viņu arī tad kad viņam ne tik labi veiksies NBA!

Pārējie ir tādi "svētdienas" līdzjutēji!
Pats tu viens svētdienas līdzjutējs.

Latvieši spēlē pa visiem stūriem pasaulē un visiem gribot nevar izsekot līdzi. Bet NBA mums spēlē tikai viens. Nesaprotu jēgu sekot līdzi kaut kādai ACB līgai. Tu Spānijā vai dzīvo? Neko nesaku par Eirolīgu (pats gan neskatos), jo tā vismaz jau ir internacionāla līga nevis vienas valsts čempionāts. Es tad labāk fanoju par vietējo rajona līgu, kur varu arī aiziet uz spēlēm klātienē.

     [+] [-]

, 2016-01-12 09:47, pirms 9 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Viņam nepatīk sistēma, ka šodien viens sportists visiem ir mīļš, bet pēc pirmajām neveiksmēm jau tiek izsmiets.
Tas ir vidējais sporta līdzjutējs visā pasaulē.

Andris Biedrs 11+11 sezonā arī bija visas Latvijas elks. Tagad ko mēs redzam...

  +3 [+] [-]

, 2016-01-12 09:49, pirms 9 gadiem
Piekrītu, ka to nevajadzētu padarīt par pašmērķi, bet no otras puses ši m te arī nevaru piekrist "Jo kādā sakarā gan tiek piesaukts kaut kāds „mēs”, ja runa ir tikai par vienu cilvēku – Kristapu Porziņģi? Ja (kad) Porziņģis nokļūs Zvaigžņu spēlē, tas būs tikai Porziņģa paša un viņa piederīgo nopelns." Mēs tiek minēts tādā sakarā, ka bez mēs nebūtu ne Porziņģa kā basketbolista, ne NBA. Jo ja nebūtu mēs - skatītāju, tad nebūtu arī profesionāla basketbola.
Vajag vai nevajag balsot to lai izlemj pats, bet būtībā neredzu neko sliktu, ja ik pa reizei izdodas Latvijas vārdu popularizēt arī šādā veidā. Ta, ka Ķīna var kādu iebalsot domājams gan nav nekāds brīnums, bet ja tik maza valstiņa kā Latvija to var, tad tas tomēr ir diezgan savdabīgs "rekords". Un vai tādēļ mums vai Kristapam būtu jājūtas vainīgiem? Domāju, ka nē.

  -1 [+] [-]

, 2016-01-12 09:50, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pats tu viens svētdienas līdzjutējs.

Latvieši spēlē pa visiem stūriem pasaulē un visiem gribot nevar izsekot līdzi. Bet NBA mums spēlē tikai viens. Nesaprotu jēgu sekot līdzi kaut kādai ACB līgai. Tu Spānijā vai dzīvo? Neko nesaku par Eirolīgu (pats gan neskatos), jo tā vismaz jau ir internacionāla līga nevis vienas valsts čempionāts. Es tad labāk fanoju par vietējo rajona līgu, kur varu arī aiziet uz spēlēm klātienē.
Kas tas pa sviestu ko tu uzrakstiji?

  +1 [+] [-]

, 2016-01-12 09:51, pirms 9 gadiem
Ļoti subjektīvi uzspiedošs viedoklis. Katram pašam jāizdomā, vai ir pelnījis vai nē, balsot vai nē.

  +6 [+] [-]

, 2016-01-12 09:51, pirms 9 gadiem
Didziz rakstīja: Tieši tā, cilvēki bija gatavi balsot arī par Girgensonu neskatoties uz viņa neveiksmēm šajā sezonā, tikai paša Girgensona viedoklis atturēja no lielākas balsošanas.
Es, piemēram, neesmu gatavs šogad par Girgensonu balsot. Bet pagājušajā gadā viņš vismaz līdz zvaigžņu spēlei bija labākais vārtu guvējs komandā un kā komandas bijušais treneris Irbe teica - komandas MVP. Šogad ir cits stāsts.

  +3 [+] [-]

, 2016-01-12 09:52, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Tas ir vidējais sporta līdzjutējs visā pasaulē.

Andris Biedrs 11+11 sezonā arī bija visas Latvijas elks. Tagad ko mēs redzam...
Andris visu sačakarēja ar savu attieksmi pret basketbolu un izdarībām Latvijas izlases sastāvā un tur līdzjutējus vainot nevar!

  +3 [+] [-]

, 2016-01-12 09:52, pirms 9 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Kāpēc jābūt tik aizvainotiem, ja kāds izskata citādāku viedokli? Kāpēc nevar patikt spēlētāja sniegums, bet reizē arī nebūt vēlmei balsot visos iespējamajos viedos un retvītot visu pēc kārtas? Visa šī aktivitāte gan pierāda, ka Latvijai vajag kaut kādas kopīgas uzvaras, un tāda izcelšanās interneta balsojumā ir tāds kā panākuma aizvietotājs. Tas ir forši, ka varam kaut kam vienoties, bet tas nenozīmē, ka tie, kas tikai novēro, ir kaut kā pret. Un gribētos cerēt, ka tāds atbalsts KP būs vienmēr - arī tad, ja kaut kādā karjeras posmā spēle tik labi nepadosies.
Īgņa, saņemies un vēl 6 dienas nodzīvo bez pukstēšanas, pēc tam paliks vieglāk!

     [+] [-]

, 2016-01-12 09:53, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Andris visu sačakarēja ar savu attieksmi pret basketbolu un izdarībām Latvijas izlases sastāvā un tur līdzjutējus vainot nevar!
Aha, būtu iemetuši vēl 2 punktus pret Vāciju, nebūtu šitās "baigas vasaras". Nebūtu arī bildes, kur viņš viesnīcas gaitenī pālī guļ.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-12 09:55, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kas tas pa sviestu ko tu uzrakstiji?
Lasīt nemāki?

     [+] [-]

, 2016-01-12 09:56, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Aha, būtu iemetuši vēl 2 punktus pret Vāciju, nebūtu šitās "baigas vasaras". Nebūtu arī bildes, kur viņš viesnīcas gaitenī pālī guļ.
Kur tāda bilde?!?!?!?!
Slēpts komentārs: fidelskastro

     [+] [-]

, 2016-01-12 09:58, pirms 9 gadiem
Straka rakstīja: Es, piemēram, neesmu gatavs šogad par Girgensonu balsot. Bet pagājušajā gadā viņš vismaz līdz zvaigžņu spēlei bija labākais vārtu guvējs komandā un kā komandas bijušais treneris Irbe teica - komandas MVP. Šogad ir cits stāsts.
Jā, es arī šogad uzskatīju, ka nevajag balsot un tādu bija daudz, bet bija arī daudz, kas joprojām bija gatavi balsot, tak pašā sākumā bija pie Girgensona vērojama atzīme: "trending" vai kā tur viņu atzīmēja.

  -1 [+] [-]

, 2016-01-12 09:59, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Lasīt nemāki?
tavu murgu ir grūti saprast! iztulko!

  +5 [+] [-]

, 2016-01-12 10:02, pirms 9 gadiem
Šādi izklausās heiteri kad viņi pieaug! Pilnīgs sviests! Šim balsojumam ir nosaukums skatītāju balsojums. Ja mēs uzskatam ka viņam kā vienam no NY līderiem tur ir jābūt, tātad viņam tur ir vieta.
Apskatiess uz pārējiem balsojuma rezultātiem un tu redzēsi ka tur ir daudz pieredzējuši un rezultatīvi spēlētāji, kas ir zemākās pozīcijās un vairāki skatītāju favorīti aigstākās. Tas ir normāli. Izslēdz savu negatīvo domāšanu un atbalsti savējos!

  -1 [+] [-]

, 2016-01-12 10:03, pirms 9 gadiem
Nevar salīdzināt šos balsojumus par Girgensonu un Porziņģi!

Par Zemgu varēja viens cilvēks balsot 10 reizes dienā, par Porziņģi vienu reizi dienā! Atšķirība ir?

Kā jums liekas cik no šiem 160 000 balsu kas ir tagad nāk no Latvijas?

20tk, 30tk, 40tk? Es teiktu ka ne vairāk kā 30-40tk - un tas jau būtu ļooti pārspīlēti!

Un tāpēc teikt ka pa Porziņģi balso tikai Latvijā ir muļķības!

  +1 [+] [-]

, 2016-01-12 10:06, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: tavu murgu ir grūti saprast! iztulko!
Tas ir uzrakstīts latviski. Nesaproti vai?

Īsumā- nafig skatīties kādas valsts vietējo līgu. Un vēl pēc tam blatot, ka viņš vot ir skatījies.

  -1 [+] [-]

, 2016-01-12 10:06, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nevar salīdzināt šos balsojumus par Girgensonu un Porziņģi!

Par Zemgu varēja viens cilvēks balsot 10 reizes dienā, par Porziņģi vienu reizi dienā! Atšķirība ir?

Kā jums liekas cik no šiem 160 000 balsu kas ir tagad nāk no Latvijas?

20tk, 30tk, 40tk? Es teiktu ka ne vairāk kā 30-40tk - un tas jau būtu ļooti pārspīlēti!

Un tāpēc teikt ka pa Porziņģi balso tikai Latvijā ir muļķības!
Nav nekadas starpibas 1 balss vai 10.Ta vai ta tas 10 aiziet KP vai 1.Procentuali paliek tas pats.Kaut vai ja paskatas balsojumu lideru balsu skaitu,tad tpt saproti ka tur balso labi ja katrs 1000 fans

  +8 [+] [-]

, 2016-01-12 10:07, pirms 9 gadiem
Sanāk ka autors pārmet ne tikai mums, bet arī Karmelo Entonijam ka viņš balso par Porziņģi!

Autors pārmet arī Serbijas prezidentam ka viņš nobalsojis par saviem serbu basketbolistiem iekš NBA kuri (izņemot Jokiču) turas spēcīgā ēnā!

Autors velta pārmetumus arī Ķīnas iedzīvotājiem kuri savā laikā sūtīja miljoniem balsu par Jao Minu un katru gadu viņu iebalsoja All Stars spēlē!

     [+] [-]

, 2016-01-12 10:07, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tas ir uzrakstīts latviski. Nesaproti vai?

Īsumā- nafig skatīties kādas valsts vietējo līgu. Un vēl pēc tam blatot, ka viņš vot ir skatījies.
Tas nozīmē, ka cilvēks ir interesējies vēl pirms viņa slavas stundas un ka tu neesi bandwagoners.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-12 10:08, pirms 9 gadiem
fidelskastro rakstīja: Pievienojos autora viedoklim,un kas vēl,cilvēcīgi jau ir saprotams,ka līdzjutēji daļu no sava favorīta slavas mēģina pievienot savai necilajai pašlepnuma celšanai,jo paši ir galīgi nulles un ar savu balsošanu paceļ savu pašlepnumu-vārdu sakot tipiski mazo krāniņu īpašnieki-kas cenšas savu pašlepnumu pacelt ar krutākajām mašīnām, kas pirktas uz parāda vai valsts budžetam nozagtu naudu-tā arī tagad cenšas izrādīties uz Kristapa rēķina.
Par Kristapu runājot vajadzētu tomēr izrādīt vairāk sapratni attiecībā uz Kristapa vecumu un talantam ļaut attīstīties un normāli nobriest-visam jāļauj noritēt dabīgi un līdzjutējiem iesakāms tomēr morāli nedaudz attīstīties lai nesačakarētu zēnam dzīvi.
Nu kur ko tādu var uzmurgot.

Es piekrītu, ka nevajag nekādas TV kampaņas par balsošanu, bet, ja es balsoju par All star spēles dalībniekiem, tad kāpēc lai es nenobalsotu par latvieti??!?!

  +5 [+] [-]

, 2016-01-12 10:08, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Nav nekadas starpibas 1 balss vai 10.Ta vai ta tas 10 aiziet KP vai 1.Procentuali paliek tas pats.Kaut vai ja paskatas balsojumu lideru balsu skaitu,tad tpt saproti ka tur balso labi ja katrs 1000 fans
Ir gan starpība un ļoti liela, ja par Porziņģi varētu balot tāpat kā par Zemgu tad Kristapam tagad būt stabili ap 1 miljonu balsu!

  +2 [+] [-]

, 2016-01-12 10:09, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nevar salīdzināt šos balsojumus par Girgensonu un Porziņģi!

Par Zemgu varēja viens cilvēks balsot 10 reizes dienā, par Porziņģi vienu reizi dienā! Atšķirība ir?

Kā jums liekas cik no šiem 160 000 balsu kas ir tagad nāk no Latvijas?

20tk, 30tk, 40tk? Es teiktu ka ne vairāk kā 30-40tk - un tas jau būtu ļooti pārspīlēti!

Un tāpēc teikt ka pa Porziņģi balso tikai Latvijā ir muļķības!
Turklāt nevar salīdzināt NHL un NBA kopējās pasaules auditorijas. NBA pats par sevi latviešu teikšanai daudz mazāks īpatsvars.

     [+] [-]

, 2016-01-12 10:10, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Tas nozīmē, ka cilvēks ir interesējies vēl pirms viņa slavas stundas un ka tu neesi bandwagoners.
Nav vairs tas vecums, lai skrietu visiem nopakaļ un skatītos, kurš nu izaugs par stāru.

Paskatoties U18 redzēju Kurucu. Redzēju rakstu, ka noslēdzis līgumu ar Barselonu. Par KP reāli pirmos rakstus redzēju tikai nu NBA mock draft rakstiem.

  +5 [+] [-]

, 2016-01-12 10:11, pirms 9 gadiem
Čaļi, jūs par sportu būtu rakstījuši, nevis šūmējuši tautu un ķēruši komentus. Lai kā arī jums negribētos atzīt, bet KP jau šo dien ir zvaigzne NY. Un zvaigznes spēlē visu zvaigžņu spēlē!

  +2 [+] [-]

, 2016-01-12 10:11, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Turklāt nevar salīdzināt NHL un NBA kopējās pasaules auditorijas. NBA pats par sevi latviešu teikšanai daudz mazāks īpatsvars.
Tur jau tā lieta, bet rakstā autors uzsver ka par Porziņģi balso tikai Latvijas pogu spaidītāji - vai tad mēs varam sabalsot 160 000 reižu? Nereāli Es saku labi ja mēs esam sabalsojuši par Porziņģi 30-40tk reižu - kur nāk pārējās balsis? Lūk to autors nesaprot vai vienkārši negrib saprast!

     [+] [-]

, 2016-01-12 10:12, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ir gan starpība un ļoti liela, ja par Porziņģi varētu balot tāpat kā par Zemgu tad Kristapam tagad būt stabili ap 1 miljonu balsu!
kāda starpība balsu skaitam? pozīcija ir svarīga un to neietekmē tas cik balsu dienā var atdot par vienu cilvēku. tak padomā loģiski.

 +12 [+] [-]

, 2016-01-12 10:12, pirms 9 gadiem
Roland Eliņ, vakar apēdi puskilogramu sāls, pirms šito h***u rakstīji? Otru lielāku stulbību par to, ka mēs neesam saistīti ar KP6 sen nebiju lasījis. KP iebalsto zvaigžņu spēlē varam mēs, viņa tautieši, fani (vienalga vai fani kā latviešu fani, kas fano tikai, kamēr viņš ir ļoti pieprasīts un skatāms "produkts" vai fani, kas seko līdzi un analizē viņa sniegumu neatkarīgi no gūtajiem punktiem/blokiem utt.)
KP nav Girgensons, bet viens no apspriestākajiem cilvēkiem NBA, kurš to ir izpelnījies savas spēles, nevis balsojuma dēļ. Paskati NBA pulse, palasi nba power rankings& rookie ladder, paskaties kādu ASV sporta apskatnieku viedokli kaut vai brutāli ierakstot vārdu "Porzingis" google meklētājā, uzliekot viņa vārdu pēdējās nedēļas.mēneša laikā. Porziņģis ASV presē tiek atspoguļots vairāk nekā jebkurš cits latvietis un vārds Latvija tiek pieminēts vairāk nekā jebkad. Ja salīdzini Roland, visa Live Riga reklāmas kampaņa nedod tādu reklāmu Latvijas vārdam kā KP, turklāt izmaksas šādai reklāmai ir apaļa nulle.
Protams, šonedēļ balsojums par KP ir uzsprādzis un, kad KP iekļūs zvaigžņu spēlē, vienu dienu tiks ASV presē norādīts, ka latviešu fani ir "insane", bet tas tiks norādīts labā nozīmē, jau nākamajā dienā norādot, ka nevienam nav iebildumu, ka KP ir zvaigžņu saimē, jo viņa spēles stils (highlights) ir ļoti piemērots zvaigžņu spēlei + Ņujorka ir otrais lielākais tirgus NBA +KP zvaigžņu spēle ir sākums vēl daudzām citām.

     [+] [-]

, 2016-01-12 10:13, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nav vairs tas vecums, lai skrietu visiem nopakaļ un skatītos, kurš nu izaugs par stāru.

Paskatoties U18 redzēju Kurucu. Redzēju rakstu, ka noslēdzis līgumu ar Barselonu. Par KP reāli pirmos rakstus redzēju tikai nu NBA mock draft rakstiem.
Tak U18 EČ puisis noārdījās, varēja redzēt potenciālu. Jau tad bija redzams, ka labāks par Andžeju.

     [+] [-]

, 2016-01-12 10:14, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nav vairs tas vecums, lai skrietu visiem nopakaļ un skatītos, kurš nu izaugs par stāru.

Paskatoties U18 redzēju Kurucu. Redzēju rakstu, ka noslēdzis līgumu ar Barselonu. Par KP reāli pirmos rakstus redzēju tikai nu NBA mock draft rakstiem.
Par Porziņgi raksti jau bija tad kad viņš spēlēja ACB!

Tāpat ne reizi vien par viņu savās studijās (pieci.lv, best4sport) runāja Edgars Buļs!

  +4 [+] [-]

, 2016-01-12 10:15, pirms 9 gadiem
Didziz rakstīja: kāda starpība balsu skaitam? pozīcija ir svarīga un to neietekmē tas cik balsu dienā var atdot par vienu cilvēku. tak padomā loģiski.
Kā ta nē, ja par Porziņģi varētu nobalsot 10 reizes dienā no vienas IP adreses viņam būtu daaaudz vairāk balsu kā ir šodien, un tad gan varētu runāt par to ka Porziņģi tur iebalsoja tikai latvieši tā kā tas bija Girgensona gadījumā!

     [+] [-]

, 2016-01-12 10:18, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Par Porziņgi raksti jau bija tad kad viņš spēlēja ACB!

Tāpat ne reizi vien par viņu savās studijās (pieci.lv, best4sport) runāja Edgars Buļs!
Man SC links ir tikai uz NBA un F1, tā kā tādus rakstus nelasu par mūsu visiem leģionāru sniegumiem.

Un Buļu arī paskatos tik cik te kāds video iemests.

Vārdu sakot- visam nevar izsekot līdzi. Bet neko jau arī nepārmetu, ja tu vari.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-12 10:20, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kā ta nē, ja par Porziņģi varētu nobalsot 10 reizes dienā no vienas IP adreses viņam būtu daaaudz vairāk balsu kā ir šodien, un tad gan varētu runāt par to ka Porziņģi tur iebalsoja tikai latvieši tā kā tas bija Girgensona gadījumā!
Nu tas par vienu IP balsošanu tiešām bija stulbi. Labāk ir kā NBA, ka no sava lietotāja profila balso.
Ja kāds muļķis grib taisīt 50 profilus meiliem un tad 50 feisbukos, tviteros, instagramos, tad jau arī to var darīt.
Bet IP nomainīt man liekas ir daudz vieglāk kā sataisīt profilus.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-12 10:23, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu tas par vienu IP balsošanu tiešām bija stulbi. Labāk ir kā NBA, ka no sava lietotāja profila balso.
Ja kāds muļķis grib taisīt 50 profilus meiliem un tad 50 feisbukos, tviteros, instagramos, tad jau arī to var darīt.
Bet IP nomainīt man liekas ir daudz vieglāk kā sataisīt profilus.
Tāpēc es saku ja mēs varētu balsot tā pat kā par Zemgu tad autors (Eliņš) varētu pārmest ka par Porziņģi jau balso tikai latvieši kā viņš to dara šajā rakstā, bet tā nav!

Es jautāju vēlreiz - cik balsu no 160 000 nāk no Latvijas? Maz, ļooti maz, labi ja 1/4 daļa no visām balsīm! To redz autors nesaprot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja