Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Balsotāju tauta pievēršas Porziņģim

Rolands Eliņš

Viedoklis: Balsotāju tauta pievēršas Porziņģim
Kristaps Porziņģis superzvaigžņu kompānijā - ar Karmelo Entoniju un Dveinu Veidu
Foto: AFP/Scanpix

Balsošana par Kristapa Porziņģa dalību NBA Zvaigžņu spēlē uzņēmusi plašus apjomus, un būtu fantastiski, ja viņš patiešām tajā iekļūtu, taču žēl, ka šajā procesā par galveno pamazām paliek nevis Porziņģa paveiktā novērtēšana, bet gan koncentrēšanas uz līdzjutēju aktivitātēm un balsu mākslīgu pavairošanu.

„Kopā mēs to varam”, „Mēs varam pārrakstīt sporta vēsturi”, „Mēs esam maza valsts, bet uz daudz ko spējīgi”. Šādi un līdzīgi ieraksti pārpludinājuši Latvijas interneta telpu, aicinot atdot savu balsi par Kristapu Porziņģi. Šajā ažiotāžā pēdējo dienu laikā iesaistījušies arī no basketbola ļoti tālu stāvošas personas, kurām „Tviterī” arī nav jāmokās ar pārējā sākumsastāva izvēli (tad būtu jāzina vēl vismaz deviņu NBA spēlētāju vārdi). Tas, protams, Porziņģa un basketbola popularitātei nekādi neskādē, taču jāatzīst, ka arvien dīvaināka kļūst pirmajā teikumā minētā argumentācija, ko nekautrējas izmantot arī Latvijas sabiedriskie mediji. Jo kādā sakarā gan tiek piesaukts kaut kāds „mēs”, ja runa ir tikai par vienu cilvēku – Kristapu Porziņģi?

Ja (kad) Porziņģis nokļūs Zvaigžņu spēlē, tas būs tikai Porziņģa paša un viņa piederīgo nopelns. Lai kā arī gribētos daļiņu viņa panākuma ierakstīt savā rēķinā, sak, es divās nedēļās iedevu Porziņģim 70 balsis, tātad palīdzēju, tas nekādā gadījumā nebūs pareizi. Porziņģis līdz NBA aizcīnījās saviem spēkiem, saviem spēkiem viņš arī tur sacēla sensāciju, saviem spēkiem viņš izturēja Ņujorkas piedāvāto spriedzi un saviem spēkiem viņš arī nokļūs Zvaigžņu spēlē. Viss liecina, ka viņš uz to gluži reāli varētu pretendēt jau pēc gada vai diviem, ja vien ne smagas traumas, līdz ar to šis pavasaris noteikti nav "būt vai nebūt Zvaigžņu spēlē" kategorijā.

Pēdējo 20 gadu laikā tikai Jao Mins iebalsots Zvaigžņu spēles sākumsastāvā jau savā debijas sezonā. Labi zināms, ka tas notika vien daļēji sportiskā snieguma dēļ, bet lielākoties Ķīnas masīvā balsotāju pulka darbības rezultātā. Mins bija unikāls basketbolists, ļoti talantīgs, un viņš droši vien tiktu uzskatīts kā viens no visu laiku dominējošākajiem centriem NBA vēsturē, ja ne daudzās traumas. Mins vietu Zvaigžņu spēlē vairākkārt bija pelnījis arī savu rezultātu dēļ, taču Ķīnas līdzjutēji viņu katru reizi apsteidza, un tādēļ viņam uz mūžu palika piekārta birka „iebalsotais”.

Vai Porziņģis vēlas šādu priedēkli savam vārdam? To var pateikt tikai viņš pats, taču kārtīgs cīnītājs vienmēr dos priekšroku tam, ko sasniedzis saviem spēkiem, nevis uz paplātes pienestai medaļai. Pirmajos balsojuma rezultātos astotā un devītā vieta konferencē, manuprāt, ir lielisks un reizē arī taisnīgs Porziņģa paveiktā novērtējums. Par viņa talantu Amerikā nevienam šaubu vairs nav, Ņujorkas līdzjutēji viņu ar sajūsmu pieņēmuši kā savu favorītu, taču tāda līgas zvaigzne kā savulaik debijas sezonā bija Šakils O`Nīls, Bleiks Grifins un Tims Dankans viņš laikam jau vēl nav. Tāpēc arī nav ko sevi mānīt – ja Porziņģis tiks Zvaigžņu spēlē jau pēc nedēļas, līdzjutēji pasaulē nevis novērtēs to kā atzinību Porziņģa talantam, bet gan brīnīsies par Latvijas balsotājiem, kas otro gadu pēc kārtas sarūpējuši savējā panākumus Ziemeļamerikā.

Dalība Zvaigžņu spēlē ir milzīga atzinība, un jau ilgi tiek runāts, ka līdzjutēju balsošana tās līmeni pazemina. Netrūkst strīdu par iebalsoto atbilstību „All-Star” statusam, piemēram, šogad Zvaigžņu spēlei tuvojas arī Klīvlendas saspēles vadītājs Kairijs Ērvings, kurš balsošanas sākumā nemaz nebija aizvadījis nevienu spēli. Tāpēc gandrīz vai lielāks novērtējums ir tikt izraudzītam „All-Star” rezervistu lokā, jo šo izvēli izdara NBA klubu galvenie treneri. Viņu basketbola izpratni apšaubīt būtu muļķīgi, un es būtu ļoti, ļoti priecīgs, ja Porziņģa paveiktais izpelnītos viņu uzmanību jau šosezon. Tad arī neviens nevarētu pārmest kaut kādu neobjektivitāti un par Porziņģa nopelniem šaubu nebūtu.

Izvēlēties savu favorītu Zvaigžņu spēlei gan katrs var brīvi pēc saviem ieskatiem, taču dažbrīd liekas, ka pat neitralitāte Porziņģa iebalsošanas jautājumā tiek uztverta kā valsts nodevība, un ar īpašu iekāri notiekošajā iesaistījušies Latvijas sabiedriskie mediji un valsts televīzijas pārstāvji, piestrādājot kā Porziņģa reklāmas aģenti. Tiem, kas nav televīzijā dzirdējuši dažādos formātos izskanējušos aicinājumus ”palīdzēt Porziņģim” un „parādīt, ka mēs varam”, piedāvāju citātu no Ludmilas Glazunovas raksta Latvijas Sabiedrisko mediju mājaslapā, kas principā sasummē visu manas problēmas sakni.

„Latvieši, un cerams, ne tikai latvieši dara visu, lai Kristaps Porziņģis spēlētu Nacionālās basketbola asociācijas Zvaigžņu spēlē. ((..)) Jo arī pirms gada, kad par sensāciju kļuva Zemgus Girgensona iebalsošana Nacionālās hokeja līgas Zvaigžņu spēles sastāvā, latvieši pierādīja, ka ir īsta balsotāju tauta, kas par savējiem stāv un krīt.”

Skaidri redzams, ka atslēgas vārds šajā uzsaukumā ir nevis „Porziņģis”, bet gan „mēs, latvieši”. Savukārt to, kā balsotāju tauta stāv un krīt par savējiem, var patiešām labi novērot Girgensona kontekstā – mazrezultatīvajā sezonas sākumā par Latvijas vienīgo stabilo NHL spēlētāju interese līdzjutēju vidū krasi kritusies, un tie paši balsotāji tagad sacenšas, kurš „Sabres” uzbrucēja negūtos punktus skaistāk izzobos Sportacentra rakstu komentāros vai „Tviterī”. Amerikā viņa dalību „All-Star” mačā neviens nopietni neņem un ar viņa panākumiem laukumā nesaista, turklāt pats Zemgus šoruden skaidri un gaiši palūdza līdzjutējiem, lai otrreiz šādu izrādi nerīko. Personīgi man šāda rīcība likās apsveicama un vīrišķīga, un ceru (ticu), ka Girgensons nākotnē izpelnīsies vietu Zvaigžņu spēlē ar saviem sportiskajiem nopelniem, gūtajiem punktiem un uzvarām, un nokratīs „tikai iebalsotā” birku no sava CV.

Novērojams arī, ka "Twitter" balsošanā bez mazākajām problēmām iesaistās ne tikai līdzjutēji-privātpersonas, bet savu izvēli veic arī dažādu organizāciju profili. Kronis visam pagaidām ir Finanšu ministrijas balsojums, un šeit var vien pabrīnīties, kā gan tika nonākts līdz šādai izvēlei – vai tiešām NBA Zvaigžņu spēles pamatsastāvs bija Latvijas finanses pārraugošās ministrijas sēdē izskatāmo jautājumu vidū? Jebšu tomēr tika sekots citu lielāku un mazāku uzņēmumu/iestāžu paraugam lētas pašreklāmas meklējumos, sak, „skatieties, kādi mēs esam patrioti”.

Neesmu pret Porziņģi Zvaigžņu spēlē, esmu pret sabiedrisko mediju veiktu reklāmas kampaņu un balsošanu tikai balsošanas pēc. Esmu par to, lai Latvijā ar interesi sekotu NBA un vietējam basketbolam (un sportam kopumā), un esmu par to, lai cilvēki piespiestu sevi naktīs negulēt un skatītos Porziņģa spēles, un paklusām plānotu ceļojumus uz ASV, lai NBA spēles izbaudītu klātienē. Esmu par to, lai „Tviterī” apspriestu Porziņģa vakardienas spēlē gūtos punktus un parādīto sniegumu, nevis skaitītu savu balsu „retvītus”.

Atceros, ka 2006. gadā Amerikā Turīnas olimpiādes laikā plašu ievērību izpelnījās NBC televīzijas sižets par Latvijas hokeja faniem kā uzticamākajiem un skaļākajiem atbalstītājiem, kuri milzīgā skaitā apmeklēja izlases spēlēs tuvākās un tālākās ārzemēs notiekošos turnīros. Būtu nedaudz žēl, ja 2016. gadā ASV publika skatītos savu televīziju veidotos sižetus par Latvijas līdzjutējiem kā par cītīgākajiem pogu nospiedējiem.

Izmantotie resursi:
Players who played the NBA All-Star Game in...
Porziņģis ceļā uz NBA Zvaigžņu spēli –...
For Latvians, hockey is a religion - NBC...

  -2 [+] [-]

, 2016-01-12 13:31, pirms 9 gadiem
USA*Alex rakstīja: No otras puses, paldies raksta autoram, jo tagad ljoti átri un konkréti varéju atlasít Latvijas un KP nídéjus un salikt tiem visiem IGNORE. Citreiz no komentiem toísti nevaréja noteikt. Tagad sanáca pa smuko. Forshi, ka no katra negatívá var panjemt kaut ko pozitívu! Un visiem labas gribas cilvékiem novélu jauku dienu un tá tik uz priekshu!!!
Novelc "Apostrofs" un raksti ar LV valodas garumzīmēm...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-01-12 13:34, pirms 9 gadiem
USA*Alex rakstīja: Tá ir nianse. Vél káds cits man ieteiks braukt dzívot uz Latviju vai vismaz pie latvieshiem uz GB. Bet tá ir mana izvéle...
Es tev vnk iesaku, domāju, ka nezini kā uzlikt...

     [+] [-]

, 2016-01-12 13:35, pirms 9 gadiem
Royal rakstīja: NBA TV personības pirms dažiem gadiem šajā video: https://www.youtube.com/watch?v=tNI...
Lai gan tad viņi vēl nestrādāja NBA TV, bet tāpat nodarbojās ar sporta žurnālistiku. Pie tam sabiedriskā TV šajā gadījumā ir Latvijas sabiedriskā TV, kam jāpārstāv Latvijas intereses un Latvijas intereses NBA ir tikai ap vienu spēlētāju. Pat ASV reģionālās televīzijas nekautrējās atbalstīt savējos (teiksim CSN Chicago šajā video aicina balsot par Bulls spēlētājiem 2012. gadā: http://www.csnchicago.com/bulls/vote-your-bulls-2012-nba-all-star-game). Līdz ar to ir diezgan smieklīgi cepties par it kā objektivitātes trūkumu no Latvijas žurnālistu puses par ASV sporta līgu, ja tai pat laikā ASV šādas spēlētāju atbalstīšanas, kampaņas galīgi nav nekas neparasts
Nu paši spēlētāji jau arī sevi reklamē,un aicina balsot,pat šogad... https://www.youtube.com/watch?v=c-f...

     [+] [-]

, 2016-01-12 13:35, pirms 9 gadiem
USA*Alex rakstīja: Tev smadzenes vél "par míkstu", lai saprastu, kas "stáv apakshá" tai "podzinju spaidíshanai". Paaugsies - sapratísi! Shobríd Tev tas viss aprobezhojas ar spélíshu spéléshanu kompí un "gailísha" spaidíshanu zem segas.
Nu un kas tur stāv apakšā?
Pāris dienu mīšana biksēs?
Ok, labs ieraksts CV, vēsturē, bet pēc būtības-īslaicīgs prieciņš.

  -3 [+] [-]

, 2016-01-12 13:37, pirms 9 gadiem
Nidicker rakstīja: Autorā ierunājās "Latviešu bāleliņš" ka tik būt pieticīgākiem... Ja negribi nebalso bet nepārmet citiem.
Ja Latvija nebalsos par Porziņgi tad jautājums kas balsos ?????? Austrālija vai ? Raksts vienkārši skaudības pilns. Pat NBA komisārs Insaid NBA teica ka All-Stars spēle ir priekš faniem un ko viņi iebalsos to iebalsos.
P.s. Pēc autora domām ja slikti spēlē tad nav nopelnijis ? Un ko tad Kobem ? Arī atteikties no piedalīšanās All-Stars. Muļķīgs raksts.
ne jau par skaudību iet runa, nevajag pārprast. bet vnk negribas lai ar Kristapu notiek tas pats kas piem. ar Zemgu. kur ir tagad Zemgus pēc visas šīs zvaigžņotās sezonas mēs visi labi redzam. visa šī nevajadzīgā ažiotāža un zvaigžņošanās var diemžēl negatīvi ietekmēt mūsu jau skaitliski ļoti maz esošo zvaigžņu turpmāko karjeru. Lai jau spēlē tajā zvaigžņu spēlē, kam tad skauž, bet... savā laikā. viņu pašu labad

  +2 [+] [-]

, 2016-01-12 13:38, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: ne jau par skaudību iet runa, nevajag pārprast. bet vnk negribas lai ar Kristapu notiek tas pats kas piem. ar Zemgu. kur ir tagad Zemgus pēc visas šīs zvaigžņotās sezonas mēs visi labi redzam. visa šī nevajadzīgā ažiotāža un zvaigžņošanās var diemžēl negatīvi ietekmēt mūsu jau skaitliski ļoti maz esošo zvaigžņu turpmāko karjeru. Lai jau spēlē tajā zvaigžņu spēlē, kam tad skauž, bet... savā laikā. viņu pašu labad
Irbe un Ozolinsh arī pazuda pēc allstar?

  -2 [+] [-]

, 2016-01-12 13:39, pirms 9 gadiem
ingars31 rakstīja: Jau neskaitāmas reizes pa NBA TV,kad rāda NYK spēles esmu redzējis reklāmu,kurā tiek aicināts balsot par NBA spēlētājiem(tanī gadījumā tieši par NYK) All-Star spēlē,un fonā pa visu ekrānu Melo UN Porziņģa bilde!!! Ja tā nav reklāma,tad es esmu ķīnas mandarīns,vai balerīna
1. nedomāju, ka NBA TV ir sabiedriskais kanāls par kuru maksā valdība.

2. viņi nereklamē balso par Lebronu un citus aizmirsti, ko mūsējie dara.

     [+] [-]

, 2016-01-12 13:42, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: ne jau par skaudību iet runa, nevajag pārprast. bet vnk negribas lai ar Kristapu notiek tas pats kas piem. ar Zemgu. kur ir tagad Zemgus pēc visas šīs zvaigžņotās sezonas mēs visi labi redzam. visa šī nevajadzīgā ažiotāža un zvaigžņošanās var diemžēl negatīvi ietekmēt mūsu jau skaitliski ļoti maz esošo zvaigžņu turpmāko karjeru. Lai jau spēlē tajā zvaigžņu spēlē, kam tad skauž, bet... savā laikā. viņu pašu labad
Zemgus uz NHL fona diez vai ir tik augstu kā Porziņģis, kas ir NYK otra lielākā zvaigzne un labs All star spēles materiāls sava stila pēc.

Kā jau rakstīju- mans viedoklis ir tāds, ka NYK līdz 14. februārim būs 5.-6. vietā, tad kāpēc tādas vietas komandai 2. labākam spēlētājam nedotu iespēju spēlēt zvaigžņu spēlē.

  -3 [+] [-]

, 2016-01-12 13:43, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: šitas bija izcli:

negribētos lai par Kristapu arī teiktu - "iebalsotais "




tur viss pirmais 5nieks būs "iebalsotie" - arī Kobe un Lebrons!

vot tu gan dod
es vnk citēju autoru un to kas tika teikts par Jao Minu. vai tad nesapratāt kādā ziņā "iebalsotais"? jo tā tomēr ir zvaigžņu spēle kur it kā jābūt tikai nba labākajiem

     [+] [-]

, 2016-01-12 13:44, pirms 9 gadiem
USA*Alex rakstīja: Cik daudz un cik biezhi Latvijas politiķi, skolotáji un visádi citi ļautiņi máca patriotismu Latvijas bérniem, skoléniem, studentiem un páréjiem ar Latviju saistítiem cilvékiem? Cik biezhi tas notiek? Ja godígi, es to pat neesmu sadzirdéjis. Bet shitádi teksti, kas ir vérsti pretéji patriotismam, tádus gan iznák lasít un dzirdét biezhi. Nokaunies, Eliņ!
par patriotisko audzināšanu pie mums 100% piekrītu, bet kāds tam sakars ar NBA Vote? Ar spēlēšanu izlasē tam gan ir tiešs sakars, un pagaidām šo savu patriota pienākumu KP nav izpildījis, bet es nešaubos, ka izpildīs. spiest RT, like un ko tur vēl jau nu tiešām nav patriotisms.

  -1 [+] [-]

, 2016-01-12 13:45, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Irbe un Ozolinsh arī pazuda pēc allstar?
bet vai tad viņi spēlēja all star jau pirmajā sezonā? par to jau ir stāsts. protams viņi tur spēlēja, tad kad bija cienīgi tur spēlēt

  +1 [+] [-]

, 2016-01-12 13:59, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: ne jau par skaudību iet runa, nevajag pārprast. bet vnk negribas lai ar Kristapu notiek tas pats kas piem. ar Zemgu. kur ir tagad Zemgus pēc visas šīs zvaigžņotās sezonas mēs visi labi redzam. visa šī nevajadzīgā ažiotāža un zvaigžņošanās var diemžēl negatīvi ietekmēt mūsu jau skaitliski ļoti maz esošo zvaigžņu turpmāko karjeru. Lai jau spēlē tajā zvaigžņu spēlē, kam tad skauž, bet... savā laikā. viņu pašu labad
Galvenais ir ne*īzt. Tas, kas notiks pēc all-star, ir no Porziņģa atkarīgs. Nav jēgas salīdzināt divus spēlētājus un viņu stāstus, jo tad jau tik pat labi jebkuru zvaigžņu spēles dalībnieku var salīdzināt ar, piemēram Lamar Odom (narkomāns) vai Vin Baker (izbijis alkoholiķis un bankrots). Piekritīsi, KP diez gan neslikti tiek galā ar viņam veltīto uzmanību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-12 14:04, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: bet vai tad viņi spēlēja all star jau pirmajā sezonā? par to jau ir stāsts. protams viņi tur spēlēja, tad kad bija cienīgi tur spēlēt
Ja nemaldos tad Ozoliņš NHL All Stars mačā spēlēja jau savā pirmajā pilnajā debijas sezonā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-01-12 14:07, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: es vnk citēju autoru un to kas tika teikts par Jao Minu. vai tad nesapratāt kādā ziņā "iebalsotais"? jo tā tomēr ir zvaigžņu spēle kur it kā jābūt tikai nba labākajiem
Ja tur jābūt tikai NBA labākajiem spēlētājiem tad kam vajadzīga balsošana?

Paņemam statistiku un izveidojam NBA All Stars komandu un miers!

Balsošana nozīmē balsot par savu favorītu, bet mums redz Eliņa kungs grib to aizliegt un pārmet ka mēs balsojam par savējo!

     [+] [-]

, 2016-01-12 14:23, pirms 9 gadiem
USA*Alex rakstīja: Nu ja, Tu joprojám spried ká bérns...
Nu, davaj, pastāsti man, nezinītim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-12 14:32, pirms 9 gadiem
Troļļuportāls.com
Pietieka jau ar visiem Robjiem, HMB vai Daņiļiem, tagad vēl autori sāk troļļot

  -1 [+] [-]

, 2016-01-12 14:32, pirms 9 gadiem
JĀBALSO! PROTAMS, KA JĀBALSO!!!
Profesionālais sports ir izprieca tautai. Profesionālie sportisti nav nekas cits, kā tautas izklaidētāji, klauni (iedomājieties, kas gan notiktu, ja tautai pēkšņi vienā mirklī zustu interese par profesionālo sportu - tukšas tribīnes, profesionāļi savā nodabā bumbojas vieni paši milzu hallē!)
Ja reiz tā ir izprieca tautai, tad šīs izpriecas sastāvdaļa ir arī izklaidējamo līdzjutēju balsojums. Ko lieliski saprot un attiecīgi arī pūlim piedāvā NHL, NBA, u.c. tml. īpašnieki.
Tikai nevajag runāt par Latvijas atpazīstamību, ko nodrošina profesionāli klauni. Tas nav nopietni. Uzslavu pelnījuši tie cilvēki, kas ar savu darbu padara Latviju varenāku, vairo kultūras bagātības un stiprina ekonomiku. Šāda atpazīstamība dara godu jebkurai valstij!

  +2 [+] [-]

, 2016-01-12 14:33, pirms 9 gadiem
Nobalsoju.

     [+] [-]

, 2016-01-12 14:34, pirms 9 gadiem
AND REMEMBER YOU CAN ALSO VOTE ON THE NBA APP, TWITTER, FACEBOOK, INSTAGRAM AND GOOGLE
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Bludnij sin Masķera TAEKWONDO

  -4 [+] [-]

, 2016-01-12 14:51, pirms 9 gadiem
Un vēl ONE STAR GAME ietvaros sarīkosim SIMULTĀNSPĒLI - Porziņģis pret 100 līdzjutējiem (secīgi, protams)!

  +2 [+] [-]

, 2016-01-12 14:56, pirms 9 gadiem
Daņilla Fox rakstīja: iemacies paki atskirt expertus no ne expertiem
Vai eksperti ir tie mudaki, kas savu profilu taisna katru dienu jaunu, jo nespēj neko argumentēt un tikai borzīt kādam augumā. Neviens jau ar tevi nestrīdēsies, lai tu atkal parautu verbālo caureju un tevi nobloķētu pēc 2 dienām.

  +4 [+] [-]

, 2016-01-12 15:37, pirms 9 gadiem
Izlasiju pusi raksta, visu lasit nepietika speka un isti nebija velmes. Visa ta ir demagogija.
Ja tiek dota iespeja lidzjutejiem balsot par speletaju ko vini grib redzet zvaigznu spele, tad tas i jaizmanto. Zvaigznu spele nav prieks treneriem vai vel kka, ta ir domata lidzjutejiem un ka lidzjutejs es gribu redzet KP zvaigznu spele.vel kadi jautajumi?
Nejau Lv tikai balso par KP,pilnigi noteilti 1/3 j ne pat vairak balsu ir no njujorkiesiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-12 15:37, pirms 9 gadiem
Pārāk satraukušies par to, ka iebalsos. KP nav reāli tikt iebalsotam pamatsastāvā, jo basketbols tomēr ir daudz populārāks par hokeju, un tam vajag daudz lielāku massu nekā tajā reizē ar Zemgu. Cik % vispār skatās hoķi, nu nav daudz, savukārt, basis ir pavisam citā līmenī.

  -3 [+] [-]

, 2016-01-12 15:41, pirms 9 gadiem
Shoreiz sportacentra muulapiem taisniiba. Pietiek, ka Girgensonu par apsmieklu visai Amerikai pataisiija, kaut virirels to nebija pelniijis... Labi, ka Valsts Prezidentu nevar internetaa iebalsot, citaadi bezsmadzenju balsotaaji jau sen kaut kaadu Mairi Briedi buutu iebalsojushi...

  +2 [+] [-]

, 2016-01-12 16:08, pirms 9 gadiem
PILNĪGI PIEKRĪTU vairākumam-bezjēdzīgs, skaudīgs raksts!!!
Kā gan citādi mēs, letiņi, varam atbalstīt savu VIENĪGO spēlētāju NBA?!
Uzskatu, ja nevēlies balsot, tad arī nebalso, bet neaģitē pārējos fanus pret balsojumu.Un vēl kkādi izdomājumi par to "iebalsotais" statusu... MURGS!!
Tad jau visi lielie dūži kā James, Noviczki, O'Neal utt. arī tik pat labi ir iebalsoti ar fanu palīdzību....
Balsojam, TAUTA!!! Par KP!!!

  -3 [+] [-]

, 2016-01-12 16:22, pirms 9 gadiem
Ak Dievs, šeit komentāru sadaļā ir vēl vairāk pāķu nekā delfos vai tvnet
Priekš letiņa Porziņģis ir labs. Vai labākais latviešu spēlētājs? Šaubos. (dažādu pozīciju spēlētājus grūti salīdzināt). Uz kopējā NBA fona - otrais labākais rūkijs, kopumā starp garajiem - kāds padsmitais. Vai pelnījis spēlēt All Star spēlē? Loģiski, ka pagaidām nē. Kāpēc viņu vispār vajag iebalsot All Star spēlē? Manuprāt, pietiks ar All Rookie spēli, nav Kristaps tāds super puper talants, lai uzreiz par zvaigzni sauktu.

P.S. Rakstu ar īsiem, pārsvarā nepaplašinātiem teikumiem, jo lielākā daļa lietotāju šeit tādus tikai saprot.